ociz nie opowiadaj bajek że osady wewnątrz silnika coś uszczelniają . Kolejne samochodowe VOO DOO takie same jak to że LPG niszczy silnik .
Czy jest jakis preparat do oleju, do uszczelniania silnika? Bo mam ubytek oleju i po zdjęciu miski olejowej okazało sie, że jest pękniętaobudowa silnika(tam gdzie chodzi wał). będzie trzeba ją chyba wymienić, ale moze jest jakaś mikstura która zalepi mi ją i bedzie maluszek dalej sprawnie funkcjonował przez jakis czas. Ponadto ile jest zebatek takich...
witam temat rozrządu rozwiązany blokady inne jak podał boot, lecz i tak musiałam rozłożyć silnik, pokrzywione zawory uderzyły w tłoki, głowica do regeneracji. Tak to bywa z klientami klamczuchami. Gość pojechał do serwisu Audi i kazali mu dolewać płyn do uszczelniania pompy wody, pompa wody rozwalone łożysko, pasek totalnie przejechany. O tym dowiedziałam...
A może do płynu był dosypywany proszek do uszczelniania chłodnic?
tak jak pisałem wymienił bym ten zaworek i opaski ślimakowe na nim (na takie jak masz na przezroczystym).. jak podczas pracy już nie była bąbli powietrza to musi być on. Dodano po 5 ta piana bo nie widać dokładnie to taka tłusta? może być z oleju, albo ktoś kiedyś dał jakiś dziwny płyn do uszczelniania, takie przypadki też już widziałem. najlepiej czyścić...
po długim czasie sorry, ogrzewanko w renault traficu działa już bez bi pasów, zapchana była chłodnica nagrzewnicy, produktem do uszczelniania chłodnic teraz kierowca przyznał się, że wsypał produkt, bo miał mały ubytek płynu. (chłodnica silnika również wymieniona, bo już nie dało się nic z nią zrobić). chłodniczkę nagrzewnicy udrożniłem podłączając...
Tak czy śmak, zajzajer do uszczelniania układów chłodniczych wlany, być może elektroda będzie świadkiem agonii mojego silnika :-)
wyjmij termostat i wrzuc do szklanki z wrzatkiem, zobacz czy nie stracil wlasciwosci, moga tez byc pozapychane kanaly, wlewales moze cos do uszczelniania chlodnic?
Najprawdopodobniej gdzieś w układzie chłodzenia jest dziura. Radzę przyjrzeć się dokładniej na opaskach ściągających, wężach a na końcu czy nie jest dziurawy zbiornik płynu, chłodnica lub nagrzewnica. Napisz jeszcze o jakich ilościach płynu i w jakim czasie następuje ubytek. Możesz spróbować kupić preparat do uszczelniania chłodnic który wsypuje się...
Witam Problem jest tego typu , że ubywa płyn w zbiorniczku wyrównawczym do zera, pod autem widać jak kapie mi na ziemie płyn, ściągnąłem osłonę rozrządu i szukam szukam i pod spodem auta również i dostrzegłem ze ścieka mi płyn po bloku silnika ale skąd... widać zbytnio nie było. Nie dało mi to spokoju i zerknąłem jeszcze raz od strony rozrządu i dostrzegłem...
Może szpilki wkręcałeś ze zbyt naolejonym-nasmarowanym gwintem. Czasem troszkę oleju wciśnie się na samym początku skręcania do "przedziału" układu chłodzenia. Mi się tak zdarzyło i było przez pewien czas kilka tłustych plam na lustrze płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Głowica mogła być nie do końca dobrze wypłukana po planowaniu. Dociągałęś szpilki...
Hehe miałem to auto, to trzeba robić po pełni księżyca i przed odtańczyć idianski taniec. A na poważnie. 1. Masz termostat? Bez termostatu płyn "nie wie" gdzie płynąć. 2. Ogrzewanie działa więc na 90 zarówno odpowietrzony jak i pompa działa poprawnie. 10 że masz cos niedtandardowo w instalacji. Ogrzewanie działa "skokowo" - pompa lub zapowietrzony....
Kolego, możesz napisać jak się to skończyło u Ciebie ? Kupiłem z Niemiec A3 2.0tdi BMN i po wymianie rozrządu (gdzie zleciał chyba środek do uszczelniania, bo zatykało mi lejek) auto na zimnym kopci mocno na biało, ale nie czuć ropy. W rurze wydechowej mam czerwonawy płyn, więc to musi być płyn chłodniczy, ale czy głowicy silnika czy EGR to chciałym...
Przed tym zdarzeniem do okładu chłodzenia został wsypany proszek do uszczelniania, lecz był wsypany w niewielkiej ilości. Jak na razie zajmę się sprawdzeniem pompy wody. Uszczelka pod głowicą raczej odpada, gdyż nie ma wycieków na silniku, ani płyn się nie przedostaje do oleju i odwrotnie.
Koledzy maja racje. Srodek ten jak sama nazwa wskazuje jest przeznaczony do uszczelniania chlodnicy (ew. nagrzewnicy). evolutionVIII oczywiscie, ze mozna zatkac przeplyw plynu chlodzacego, ale w przypadku uzycia preparatu, ktory nie spelnia zadnych norm i jego wlasciwosci nie zgadzaja sie z danymi podanymi przez producenta. Srodki takie dzialaja na...
Co śądzisz o tzw "hermetic" to było i jest lepsze jak te współczesne silikony, silnik był przeznaczony do składania bez uszczelek , usczelka / głowica cylinder musiała być. Cześć! Skoro pytasz o hermetyki używane w silnikach, to mogę przypuszczać, że nawiązujesz do specyficznej substancji, zwanej pastą uszczelkarską lub hermetykiem. Najważniejszą rolą...
Nawet jeśli głowica okaże się nieszczelna, to warto przy tej okazji wymienić oringi. To częsta przypadłość w tych silnikach. Więcej roboty, niewielki dodatkowy koszt. Jak napisał poprzednik, trzeba przyjrzeć się powierzchni uszczelniania górnego oringu, bo bloki w tym miejscu miewają wżery (kawitacja) i wymiana oringa nie zawsze wystarczy. To się wtedy...
Sprawdź czy masz plamy oleju w zbiorniczku wyrównawczym, czy masz tzw majonez pod korkiem, czy działa ogrzewanie.. Jeżeli nic z tych rzeczy tzn że to nie uszczelka. Kolega gimak podpowiedział co na początek warto sprawdzić. Czasami po długiej trasie nie ma ubytków bo ciepły silnik sprawia że wszystkie uszczelki się rozszerzają i uszczelniają. Podstaw...
Popraw klejenie, tak aby było dobrze, lub usuń pęknięcie inną metodą, natomiast sypanie proszku nie jest najlepszym sposobem. Ciągniki pracują w ciężkich warunkach, i potrzebne jest dobre chłodzenie silnika. Pozdrawiam.
Pozwólcie koledzy że trochę się rozpiszę ale moim zdaniem temat jest tak zawiły że trzeba opisać go bardzo dokładnie aby po jakimś szczególe ktoś z Was mógł wykluczyć swoją usterkę. Miesiąc temu kupiłem Astre II 1.7 DTI z silnikiem Y17DT. Na miejscu nie było możliwości sprawdzenia stanu oleju bo właściciel przyjechał akurat z myjni a wiecie jak długo...
Witam wiosną 2015 roku przeprowadziłem remont kapitalny silnika i głowicy oraz wymianę bloku na nowy ciągnika C-330, zalałem go płynem i założyłem termostat po około 2 miesiącach pojawił sie płyn w oleju usterkę zdiagnozowałem i usunąłem był to przeciek z uszczelki pod głowicą. Teraz jakiś miesiąc temu znów pojawił sie płyn w oleju. Tym razem uszczelka...
Witam! Panowie mam podobny problem, teraz po włączeniu zapłonu na kostce do tylnego silnika wycieraczek pojawia mi się napięcie niezależnie od pozycji wyłącznika. Sprawdziłem wszystkie przekaźniki pod kolumną kierowniczą i żaden nie jest zwarty czy podpalony, gdzie szukać zwarcia? Wszystko zaczęło się od przecieku płynu do spryskiwaczy tuż za plastykowym...
Silnik ma temp. normalną 70-90 C. Czy jeśli jest zapowietrzony układ to czy płyn chłodniczy "krąży" w odwodach czy stoi w "miejscu". Co do tego odpowietrzania to musze sprawdzić. Mam pytanie jak sie dobrać do nagrzewnicy by sprawdezić czy jest ciepła i jak ją odpowietrzyś w razie konieczności? To czy rdza zapycha to też sprawdze. Jeśli chodzi o ten...
mikrometrowe mosiężne podkładki regulacyjne,które jednocześnie uszczelniają. One nie są mosiężne tylko miedziane, jak mi się zdaje Nadmienie że jeszcze się nie spotkałem z wżerami w miejscach pod kołnierzami tulei Bo ich tam być nie powinno, przy prawidłowym złożeniu i eksploatacji silnika. Taki sposób złożenia ma bardzo wiele silników z wymiennymi...
tam w miejscu w ktorym przecieka jest jakis zawor cisnieniowy ze sprezyna i to on przepuszcza na uszczelce. Przesmarowałem uszczelke zeby sie uszczelniła i ładnie wskoczyla na swoje miejsce oczysciłem blok silnika z osadu. Przeczysciłem gniazdo tego zaworu i tez delikatnie przesmarowałem. I narazie wyglada na to że to załatwiło problem. Ten zawór ma...
Przedmioty wyposażenia i części, które nie mogą być ponownie użyte w pojazdach: Poduszki powietrzne z aktywatorami pirotechnicznymi, jednostkami kontroli elektronicznej i czujnikami; Klocki, szczęki hamulcowe; Przewody i uszczelnianie układu hamulcowego; Tłumiki układu wydechowego; Przeguby układu kierowniczego; Fotele zintegrowane z pasami bezpieczeństwa...
1.kruciec - plastikowe coś na które jest założony np gruby wąż do chłodnicy 2.kruciec - ogólnie takie coś na które nakładamy wąż lekko z innej beczki ale może mieć nieco wspólnego z tematem - na mrozie stare gumwe węże robią się twarde jak plastik i nie są wtedy szczelne pod opaskami a po nagrzaniu się oczywiście uszczelniają 0,75l oleju na 10000km...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Otóż w kombajnie przed sezonem zauważyłem, że zaczyna lekko przeciekać płyn chłodniczy z bloku silnika. Okazało się, że kiedyś był pęknięty a potem klejony. Kilkanaście hektarów na początku sezonu wykosiliśmy dolewając wody, potem korzystając z kilku dni deszczu wyjeliśmy silnik i daliśmy do pospawania bloku....
Tak, w sensie jeśli jest kanał olejowy na skraju bloku i głowicy, to może z niego wyciekać olej. To samo z płynem chłodzącym. Nie musi być jeszcze żadnych innych objawów w pracy silnika, po prostu uszczelka nie uszczelnia konkretnie w tym tylko miejscu i leci olej lub płyn... W starym aucie/silniku była to dość popularna "usterka" - i dylemat, robić...
Witam. Mam problem polegający na niedogrzewaniu się silnika w moim bmw e 36. Myślałem, że to wina termostatu, który cały czas jest otwarty i zamiast stopniować przepływ na duży obieg, to ciecz cały czas krąży na dużym. Przyczyna jest prosta jak się dzisiaj okazało. Po zdjęciu termostatu okazało się, że gdy jest całkowicie zamknięty to ciecz przedostaje...
Witam Panów Problem dotyczy nie stabilnej temperatory i wadliwego obiegu oraz nadmiernego wlaczania sie wentylatora. Zaczelo sie od tego ze był mały wyciek, dolewalem dolewalem plynu az po namowie dolalem chemię do uszczelniania układu chłodzącego, (wybaczcie takie zachowanie tym bardziej że płyn był jakiś glutowaty). Okazało się jednak, że to pompa...
Przeczytałem, mam takie teorie: Naciąg paska klinowego napędzającego pompę wody, może na wolnych się ślizga? Odpowietrzenie układu, a mianowicie przepływ o którym piszesz może być ograniczony przez pęcherze powietrza. Warto też doprowadzić układ do w miarę oryginalnego stanu i zamontować termostat. EDIT. Jak po założeniu termostatu nie puszcza wody...
Witam serdecznie, Na wstępie pragnę się przywitać i zaznaczyć, że wcześniej sporo szukałem na temat tego problemu, również na elektrodzie i jak dotąd nie znalazłem jednoznacznego rozwiązania mojego problemu. Mam nadzieję że z Waszą pomocą ulegnie to zmianie ;-) Problem polega na tym, że już przy nieco rozgrzanym silniku przy uruchomieniu ogrzewania...
Kolego pracujac kiedys w serwisie w holandii nauczylem sie sprawdzac uklad chlodzenia czy nie jest zapchany w taki sposob ze: do zbiorniczka ukladu wlozyc weza ze sprezarki tylko musisz to w miare uszczelinic i sprawdzali po kolei kazdy waz oddzielnie gdzie powietrze uciekalo bylo ok, gdzie sie zatrzymalo widac bylo ze cos jest zapchane. Swojego czasu...
Mój silnik to zetec 1,6 16v. Ja sądzę że pompa wody ma luzy i dlatego spadło ciśnienie. Miałem w cintolu taki objaw że pompa sioadła i sprzedziłem jak odłączyłem przewód wody jakie daje ciśnienie to okazało się że przy 3 tyś woda ledwo co wypływała z rurki, a jak kupiłem nową pompę to woda na 2 metry wylatywała z tego przewodu. Luz był pionowy na osi...
Właśnie o to chodzi, że na postoju to on sie nie chce zagrzać więcej niż 90 stopni, nie wiem ile bym mu gazował. Dzieje się to dopiero przy obciążeniu np. jadąc pod gorę. Z tego co mówił mi mechanik do chłodzenia chłodnicy jest wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym, czyli napędzany paskiem od silnika, a drugi wentylator elektryczny jest od klimy i nie...
Jeździłem kiedyś poldkiem rocznik 85 i gdzieś w 92r. - przebieg ok 150tys. po remoncie silnika zalałem pełny syntetyk Mobil 1 (wcześniej chodził na noramlnym - mineralnym) niby chodził dobrze ale nie ta dynamika i głosna praca silnika i ciężko palił ciepły. Jak dolałem dodatku teflonowego, to ucichł, przesał brać olej, silnik równomiernie trzymał obroty...
Witam. Mam problem z ubywanie płynu chlodniczego w Audi A3. Ale to nie jest ubywanie regularne. Mianowicie, sprawa wygląda tak że jak zauważę że w zbiorniczku wyrównawczym jest płynu trochę poniżej minimum, wtedy dolewam płynu leciuto ponad pomiedzy min - max. No i teraz wygląda to tak że czasami jeżdżę z dwa tygodnie w mieszanym trybie (miasto / trasa...
Element nr 15 to chłodniczka oleju(chłodzi płyn chłodniczy) a element nr 18 to króciec do bloku silnika ? Element nr 19 to oring uszczelniający pewnie on jest winien
Dobrze uszczelnia pasta Dirko, mam nią zrobiona skrzynie i silnik.
I niestety tutaj też muszę się nie zgodzić. Do czasu aż silnik się nie nagrzeje leci tędy płyn. ok 300ml w ciągu 60sek. Skąd to wiem? Otóż wziąłem butelkę po Pepsi i góry wężyk podłączyłem pod zakrętkę i zakleiłem mocną taśmą a w połowie butelki wstawiłem wąż i również szczelnie zakleiłem. Odpaliłem auto i było ciśnienie w butelce jakby było ok i mierzyłem...
Że druciarstwo to oczywista sprawa ale pakować się w profesjonalną regenerację bloku to w tym przypadku przerost kosztów nad potrzebami. Druciarstwo? To gwałt. Żaden epoxyd tam się nie sprawdzi. Ja zadam pytanie: czy któryś z odpowiadających widział jakikolwiek silnik z bliska? Bo widoczne na zdjęciu ubytki na krawędzi nie mają żadnego związku z możliwością...
No to jeszcze może być stadium początkowe ale spodziewaj się że skończy się tak jak u mnie, bo to typowa usterka.Jeśli gorący silnik na wolnych obr. nie kuleje wskutek zalewania świecy to nie jest źle, u mnie po roku dopiero tak się dzieje. Słyszałem że po 200tkm siada... ale 30 to mało, może ci spartolili te robote? Właśnie na wolnych obrotach chodzi...
Przypomniał mi się eksperyment z dzieciństwa, który pokazuje, że nie aż tak trudno rozczepić wodę - słoik zalany do połowy wodą w zakrętce dwie dziurki i do nich od spodu włożone dwie strzykawki bez tłoczków a w nich dwie miedziane elektrody z wyprowadzonymi przewodami na zewnątrz. Całość uszczelniamy. Podłączamy zasilanie stałe 10-20V do elektrod i...
aha i kolega r biesiada niestey niedokladnie czyta albo czytac nie umie, bo jak napisalem ze wyciagnalem plyn do minimum to po odpaleniu auta gdy temp wzrosla do 3 kreski zbiornik sie napelnil i wtedy bylo widac peczherze (pisalem o tym wczesniej. Dodano po 5 kolega rbiesiada to poprostu zwykly internetowy madrala Nie mam zamiaru się z tobą kłucić...
Witam, Nie wiem czy to dobry dział ale mam problem z ogrzewaniem w Matizie. Auto jeździło od mechanika do mechanika po czym przyjechało do mnie. Kiedyś jakiś mechanik wlał środek do uszczelniania chłodnic po pewnym czasie auto przestało grzać. Pani pojechała do warsztatu który niby zrobił płukanie układu, auto pogrzało parę dni po czym przestało było...
Nie , ten w płynie uszczelnia miejsca w których spotyka się z powietrzem.
Mam klienta budowlańca,ujeżdża po budowach cztery takie vw.2x1.9 2,4 i 2.0 Zwykle lecą mu sworznie wahaczy,drążki kier.,mocowania stabilizatora i dolne mocowanie przednich amortyzatorów.Zdarzają się drobne wycieki płynu chłodz.i oleju.Raz uszczelniałem pompę wtrysk.Nie narzeka na żadnego z nich.
kolego nowy płyn 20zł mzoe sie wylać moze cos uszczelniającego prubować uzywana pompa 150zł allegro
Mam XP z 2006 roku, auto posiada silnik 1.6 HDI (bez FAP i bez dwumasy). Auto ma stan licznika 195 tysięcy, czyli przez dwa lata zrobiłem nim 15 tysięcy. Niewiele. Celowo piszę: stan licznika, nie "przebieg". Nie zdziwiłbym się, gdyby przebieg był znacznie większy, bo książka serwisowa ma powyrywane strony (sic!). Jeżdżę nim już dwa lata. Jest w nim...
Witam Do wymiany masz oringi tulei cylindrowych .Te otwory są właśnie po to aby pokazały wyciek płynu jeśli jest problem z uszczelnieniem tulei.
Witam temat następujący Auto Mercedes 124 2.0 K-Jet oczywiście zagazowany (wiem że temat rzeka i był wałkowany ,lecz problem dość dziwny. Mianowicie Auta nie można wyregulować na wolnych obrotach,układ pozornie szczelny wymyty nie jest po wielu wybuchach LPG ,klapa spiętrzająca prosta,srebrny przekaźnik sprawny + dodatkowo przylutowany na wszelki wypadek....
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
no jezeli cos paruje to jest nieszczelne.jest taki srodek w proszku stosowany do uszczelniania chlodnic.wsyp go do zbiorniczka wyrownawczego, a najlepiej wylej plyn z silnika rozrob go z tym proszkiem i znow zalej motor.nie zapomnij odpowietrzyc ukladu.Bo inaczej sie nie da(podejrzewam ze nie masz korka wlewu plynu na chlodnicy)
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Jest jeszcze jeden sposób (dalej twierdzę że do spawu silnik się rozbiera!! ). Nie jestem zwolennikiem tego systemu , ale dwa razy uszczelniałem podobne wycieki . Czyścimy blok , grzejemy silnik tak aby reszta pyłu została wypłukana z mikro kanalików .Studzimy silnik , spuszczamy płyn chłodzący . Odkręcamy węże od silnika , blokujemy wloty płynu chłodzącego...
Bąble nie koniecznie muszą być widoczne, powrót płynu jest z boku zbiornika a tamtędy mogą dostawać się spaliny, żeby było zabawniej mogą się dostawać tylko na zimnym silniku, na ciepłym wszystko puchnie i się samo uszczelnia. Zestawy kosztują, płukanie wodą destylowaną na pewno tańsze ;)
Może być jedną z wielu. Uszczelnij i odpowietrz dobrze układ chłodzenia. Być może wymieniając UPG, zlikwidowałeś jedynie skutek a nie przyczynę jej uszkodzenia. Sprawdź ostrożnie w zbiorniczku wyrównawczym (po rozgrzaniu silnika do temp. roboczej) czy masz przepływ płynu przez cienki (górny) przewód z chłodnicy.
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
A wiec tak jak przypuszczałem jest to wina termostatu !. Najpier spuść płyn poprzez odkręcenie zaworu na dole w chłodnicy. Odkręć stary termostat, zdejmij starą uszczelkę/prawdopodobnie będzie porozrywana , oczyść dokładnie to miejsce żeby nie było śladu po starej, załóż nową uszcelkę możęsz jeszcze uszczelnić silikonem /czerwonym/ zakręć nowy termostat,...
Dokładnie, narazie przy LPG nic nie robione, teraz szykuje się przegląd i wymiana filtra. Co ciekawe, instalacja była strojona do niesprawnego osprzętu silnika a mimo to, bez modyfikacji mapy, po naprawach praktycznie nie wywala "check" (średnio raz na ponad tys km, zwykle jak mało gazu w butli, potem sam gaśnie). No ale myślę że na przeglądzie dostroi...
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
my z kolei często przebijamy czymś i na zasadzie dźwigni wyciągamy na zewnątrz - broki ( zaślepki) są dostępne w większości średnic - trzeba zmierzyć otwór, ustalić czy typ soczewkowy czy kubełkowy ( w bloku pewnie ten drugi) i zakupić nowy - można wbić to czymś o podobnej średnicy, można dodatkowo czymś uszczelnić, itd. - nie potrzeba do tego jakiejś...
nie wiem jak to wygląda w silniku 1,6, natomiast w silniku 1,8 AGN często pada taki plastikowy trójnik przykręcany do głowicy, według etki to bodajże "kołnierz z pierścieniem uszczelniającym" tam się tworzą mikropęknięcia i płyn zaczyna uciekać najpierw po trochu a potem co raz bardziej.
1. Bierze dużo oleju. 2. Katalizator jest źródłem nieprzyjemnego zapachu w sytuacji, gdy silnik bierze płyn chłodzący. 3. Tłumiki są nowe i musi się wypalić warstwa konserwująca i farba, ewentualnie pasta uszczelniająca, której część dostała się do wewnątrz układu podczas montażu.
A mi sie wydaje ze to pompa wody. Tylko pod silnikiem jest pewnie pampers i wsiąka. Na rozgrzanym moze byc spoko bo wszystko sie rozszerza i uszczelnia. Natomiast po zgaszeniu wszystko sie kurczy i moze rozszczelniac pompe pod kolem pasowym. Ale proponuje tez wykonac test na dwutlenek w pynie chlodniczym
Ardian- to nie jest ogar 200 z osobnym zaworem iglicowym szefos-Weź delikatnie wciśnij iglice z pływaka do środka tak aby cała górna części pływaka poszła na dół i sprawdzi czy paliwo gładko płynie i czy po wciśnięci pływaka w dekielek uszczelnia jak nie to papierem ściernym zaostrz igłę pływaka
Czy udało się ustalić co to było ? Niestety w A3 z tym silnikiem po wymianie rozrządu mam chmurę białego dymu z rury wydechowej i na pewno jest to płyn, bo rury aż mokre są. Wcześniej też płyn uciekał, ale powoli i może ktoś tam po prostu wsypał coś, żeby uszczelnić, a teraz to płyn to nie ucieka, a wręcz leci. Wcześniej silnik był cały mokry od dołu,...
Witam. Proszę o podpowiedź. Kapie płyn spod tej czarnej pokrywy zaznaczonej na zdjęciu, gdy silnik jest zimny. Co znajduje się pod tą pokrywą? Jutro do wieczora czekam na rozładunek i myślę, żeby to uszczelnić silikonem.
Dziura to u mnie była, ale spokojnie dało radę dojechać. Czy nie wykręcać świecy może zależeć od tego czy kolega jest pewny tego oleju. Nagar już masz na tłoku i głowicy, zaworach - patrz zdjęcie - benzyna będzie go powoli rozpuszczać, stąd może być efekt "oleju" na świecy. Dziwi mnie po prostu że zarzuca po takich dużych dystansach, nie od razu. Mój...
co do problemu 3. to znalazłem schematy na elektrodzie. poszukałem i znalazłem... klapa nie domykała przycisku co powodowało zapalenie cały czas oświetlenia bagażnika (jakiś czas temu miałem problem z zamkiem za wysoko podciągnąłem zaczep). Ale mimo wszystko zostało jeszcze 0.08A. Jak ktoś ma taki samochód i ma schematy to niech mi napisze co jeszcze...
2.Budowanie ( ulepszanie, modernizacja ?) systemu sterowania procesem spalania w tej wielkości i klasie kotła jest przerostem formy nad treścią. Nie przyniesie wymiernych korzyści. Ma sens przy dużych mocach , gdzie parę procent ceny paliwa stanowi wymierną wartość, chroniąc też odpowiednio kosztowną ( wielką komorę spalania). Tak, absolutnie się z...
Najprawdopodobniej sa tam pływajace tuleje - więc może byc problem z uszczelnieniem tuleja - dół silnika.
https://filmy.elektroda.pl/63_1743625734... Nie mogliśmy dziś popracować przy ciągniku, ale przywiozłem głowice do siebie bo i tak była zdemontowana i zrobiłem test na szczelność. Pęknięta wzdłuż pod klawiaturą. https://obrazki.elektroda.pl/3215913100_... https://obrazki.elektroda.pl/4978360500_... Ciężko było mi...
Witam Felę naprawiłem jakiś czas temu i napisałem posta, czy nawet dwa ale ktoś je usunął. Wymieniłem termostat a także uszczelkę pod głowicą silnika - cała się rozpadła. Moim zdaniem winne było przeciskanie się spalin do obiegu płynu chłodzącego i zapowietrzanie się układu (metalowe pierścienie uszczelniające tłoków w ww uszczelce były lekko skorodowane)....
Jeżeli planowanie głowicy robione było w jakimś niepewnym zakładzie to mogli zrobić Cię w balona, mi się tak raz zdarzyło, zaprowadziłem samochód do mechanika i nie dość że nie spłanowal mi głowicy, to jeszcze dosypał mi do płynu chłodniczegn jakiegoś proszku uszczelniającego, więc jeśli robił to jakiś niepewny fachowiec to proponuje odwiedzić inny...
Ogólnie to u mnie silnik już jest w kiepskim stanie (bierze olej) to dolałem uszczelniacza do chłodnic i śmigam tak już ponad 22 tysiące kilometrów. Wymiana uszczelki pod głowicą żeby to zrobić dobrze w tym silniku jest kosztowna, gdyż dochodzą uszczelki rozrządu itp, a u mnie przydałoby się zrobić generalny remont silnika z uszczelnieniem cylindrów...
No nawet nie spojrzał, powiedziałem że są żółte krople na sprężarce , to od razu stwierdził, że kompresor skończył swój żywot , może załatwić nowy za kwotę "x", no i mi podpadło od razu , ale całkiem mi podpadł, jak powiedział że uszczelnił EGR, bo mi tam dmuchało z niego , że wymienił gumki itp, że wymienił uszczelkę pod pokrywą zaworów, po tygodniu...
przypadkow jest wiecej niz u pana ktory mial taki przypadek.... to cytat nie moje !!!......Taka podpowiedz dla potomnych mających TGA z silnikiem rodziny D28 i podobnych d2... Jeśli ubywa wam płyn chłodzący i nie widać wycieków oraz kompresji w układzie chłodzącym a wyeliminowaliście nieszczęsny EGR który też często i gęsto cieknie oraz widać wylatującą...
Poziom płynu w zbiorniku, wykonanym z nieprzewodzącego materiału, można dokładnie zmierzyć, umieszczając powietrzno-dielektryczną linię transmisyjną naprzeciwko zbiornika i mierząc jej impedancję. W poniższym artykule przedstawimy empiryczny przykład projektu, który ilustruje, w jaki sposób reflektometr, taki jak na przykład układ ADL5920 formy Analog...
1. Zapchana nagrzewnica - są patenty na czyszczenie ale mechanik się tego nie podejmie, w domowych warunkach, poczatkujacemu, odradzam. Lepiej i pewniej wymienić. 2. Zapowietrzony układ chłodzenia. W tych BMW układ chłodzenia to koszmar tak kierowcy, jak i mechanika. Jest w stanie się sam odpowietrzać tylko przy bardzo niewielkim zapowietrzenie. Za...
A zauważyłem że mi ucieka płyn chłodzący na cieknie po kropęlce w okolicy pompy wody.. Czy trzeba wymienić pompę czy można to jakoś uszczelnić?
Jak będzie majonez to masz poważny problem z uszczelnieniem silnika.
Z pompy cieczy chłodzącej wychodzi przewód sztywny doprowadzający - wycieka płyn na tym połączeniu z pompą. Jak uszczelnić? mdel 60s silnik 1108
Są silniki, że jest problem odpowietrzyć układ po zalaniu płynu, są też takie co mają odpowietrzniki i to po kilka. Zalać płyn do pełna i wydać auto nie wystarczy. Czujniki temperatury nie są już tak jak dawniej wkręcone w metalową głowicę tylko są w plastikowych króćcach i reagują na temperaturę płynu. Wyciek płynu na rozgrzanym silniku powoduje, że...
Auto wygodne, choć na długie trasy brakowało mi wsparcia odcinka lędźwiowego w fotelu, więc może nie do końca. Jazda na długich trasach jest najmniej stresująca dla silnika, więc to obniża ryzyko awarii. taki silnik jeszcze sporo pożyje. raczej nie licz na to. Powtórzę. Ten silnik ma technologiczny powracający problem z uszczelką pod głowicą i pytanie,...
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
Witam, Mam Astre G Kombi rocznik 2000, silnik X16SZR. Ostatnio doświadczyłem problemów z ubywającym płynem chłodnicznym. Nie znam się bardzo na autach jeszcze, to moje pierwsze, ale ja zawsze się szybko uczę. Więc wykluczyłem uszczelkę pod głowicą, że to tam się pali ten płyn. Zauważyłem, że cieknie gdzieś z okolicy koła pasowego. Na gorącym silniku,...
Witam. Kupiłem już jakiś czas temu w cenie złomu pilarkę jak w tytule. Silnik jest w b. db. stanie tylko ma dziurawy zbiornik paliwa. Czy istnieją jakieś masy uszczelniające w płynie do uszczelnienia go od wewnątrz? Wymiana na nowy zbiornik kilkukrotnie przekracza koszt zakupu piły. https://obrazki.elektroda.pl/2277094500_... https://obrazki.elektroda.pl/6596162300_...
Podstawowym problemem który wyklucza wodę jako chłodziwo silnika jest fakt iż powoduje korozje . Jestem mechanikiem i widziałem wiele silników na których ludzie chcieli zaoszczędzić i nie wyszło im to na dobre koszt 5l płynu to zaledwie 20 zł a korozja to kluczowy ale nie jedyny problem powstający z takiej oszczędności .. Dodano po 7 Rdza plus odkładający...
Nie uszkodziłeś czasem przewodów od świec żarowych. Dwa wygląda to jak standardowy problem z uszczelnieniem pompowtrysków ,a że fala zimna zbiegła się wymianą alternatora to teraz problem wyszedł. Wypadało by też sprawdzić jaki odczyt widzi komputer z czujnika temperatury dolotu i płynu chłodzącego.
Przecież olej nie wydostaje się z miejsca podkładki . Tam cieknie głównie z "simeringu" lub szpilek , chyba że została kiedyś wyciągnięta rurka prowadząca wtrysk i cieknie . Miałem tak niedawno , rurka jest na wcisk i przy zagarowanym wtrysku potrafi z nim wyjść , trzeba to miejsce uszczelnić . Ja do sprawdzania wycieków w tym silniku wprowadzam ciśnienie...
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów? Już tłumaczę. W oryginalnym zbiorniku mieści się zbyt mało oleju i trzeba dorobić drugi....
To że nie przełączasz biegów, nie znaczy, że koła samochodu zamontowane są bezpośrednio na wał silnika elektrycznego. Jest też chłodzenie silnika elektrycznego. Były filmiki na YouTube jak elektrykę silnika zalał płyn chłodniczy, bo łożysko w silniku się rozsypało. Ogólnie elektryki to bardziej jednorazowe zabawki niż samochody spalinowe. Pozwolę się...
Z tym rozpuszczaniem kamienia przez płyn to ciekawa teoria i ten kamień ma zeżreć chłodnicę hmnnn. Myśle że to jest tak, jesli miałeś gdzieś minimalny wyciek wczesniej (np. popękały luty) to kamień go uszczelnił. Jeśli jeżdziłeś 20 lat na wodzie to chłodnica i tak już pewnie ładnie zakamieniona. Nie radzę dosypywać kretów. A w kwestii zamiany wody...
Trochę się narobiłem, jak już miałem miejsce z prawej strony silnika to uszczelniłem wyciek płynu chłodzenia i czyszczenie pod pompą vacum. Zrobiłbym test ale nie miałem czystego paliwa , a tak już wszystko mam . Wężyki , złączki , obejmy i oczywiście słoik . Jeśli dobrze wyjdzie ten test , to jednak chciałbym wyczyść ten zbiornik jeszcze. Na ściankach...
Witam. Przeprowadzałem ostatnio naprawę w MF 130. Okazało się, że na rozdzielaczu w jednym z tłoków brakowało segera, natomiast drugi tłok stał nieruchomo. Wymieniłem również uszczelkę na tłoku bo była uszkodzona. Po podkładnym wymyciu i zalaniu nowego płynu jest problem. Na początku przy zapalonym silniku nic się nie działo. Zgasiłem ciągnik i ściągnąłem...
Witam. Panowie na forum renault znalazłem taki oto sposób na odpowietrzanie sprzęgła i hamulca zarazem. Cytuję : nowy sposób aby było wszystko dobrze. trzeba przygotować następujące rzeczy : - 1 strzykawki o poj. 100 ml - 1 przewód o dł. ok. 40 – 50 cm - przezroczysta rurka o średnicy takiej, aby można ją było wcisnąć z oporami na przelotką metalową...
Tobie chodzi o tem wody czy oleju bo ja już w końcu Ciebie nie rozumiem. Temp. wody na wskaźniku będzie wyższa w zależności od rozgrzania silnika tak że to jest naormalna sytuacja.
płyn uszczelniać płyn uszczelniać chłodnica uszczelniać gwint
citroen xsara centralny zamek ładowarka akumulator latarka podłączyć laptop kablówka
philips 32pfl9604h czujniki skrętka
Toyota Touch 2 with Go – aktualizacja oprogramowania i map przez MyToyota USB Synology NAS, DSM 7.2 – niska prędkość pobierania 150 kB/s, diagnostyka LAN/Wi-Fi