Sprawdź czy odpowietrznik jest drożny. Wykręć go i przedmuchaj, może być zarośnięty rdzą lub błotem.
Sprawdź płyn w zbiorniczku hamulcowym ,ale na bank jest zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła.Jaki przebieg ma twoje autko i czy wymieniałeś wcześnie sprzęgło???
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
Patrząc od zbiorniczka płynu hamulcowego , pionowo w dół , czarny , trzy pinowy.
Nie. Pompę zostaw w spokoju. Klamka/pedał ma być w pozycji "jak najmniej wciśniętej". Kiedy strzykawką od dołu będziesz podawał płyn, to nie ma bata żeby ci w końcu górą nie wyszedł. Naturalnie trzeba poluźnić kalamitkę w zacisku, bo inaczej to płynu nie wtłoczysz. Do tego otwórz zbiorniczek płynu hamulcowego (by powietrze miało gdzie uchodzić).
Nie wiem jak to jest w fiacie ale raczej wszystkie samochody pobierają płyn ze zbiorniczka od pompy hamulcowej, wiec płyn taki sam
A masz płyn hamulcowy w zbiorniczku? Mialem podobnie w scenicu a przyczyna tkwila w cieknącym przewodzie sprzęgła.
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
A płyn hamulcowy w zbiorniczku masz ?
Jak najszybciej wymień ten korek w zbiorniczku na nowy, płyn hamulcowy jest bardzo higroskopijny i nie powinien mieć kontaktu z powietrzem
Jeśli nie ma wycieku z pompy, wysprzęglika lub przewodu, a płyn jest w zbiorniczku hamulcowym, to tylko sprzęgło. Ale wyjąć skrzynię w tym aucie to max dwie godziny.
1.Tak jest to czujnik ciśnienia (bardziej włącznik, wyłącznik zależny od typu klimatyzacji) 2.Jest to jeden z zaworów do napełniania klimatyzacji. 3.Zawór nagrzewnicy (tak mi się wydaje ,ale jak zrobisz zdjęcie pod innym kątem to będzie 100% pewności (aby było widać dokąd zmierza przy silniku) 4.Nie widzę dokładnie czy to listwa z wtryskiwaczami, zrób...
Przed zbiorniczkiem z płynem hamulcowym jest puszka z przekaźnikami. Są tam chyba trzy. Ciebie interesuje pierwszy duży.
Czujnik powinien być w zbiorniczku wyrównawczym płynu hamulcowego, sprawdź stan tego czujnika czy jest na górze czy na dnie może coś zwiera.
Ta kontrolka "z wykrzyknikiem" informuje nas o prawidłowym poziomie płynu hamulcowego w zbiorniczku. O jakie kontrolki Ci chodzi? Wszystkie?
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
Na początek sprawdź poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku nad pompą hamulcową. Może być również uszkodzony czujnik przy pedale hamulca.
Za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku . Zdejm kable z czujnika w korku-nakrętce i zobacz czy po zapaleniu zgaśnie.
Jeśli masz szczęście to masz tylko mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym pompy hamulcowej, jeśli masz pecha to jest to usterka pompy ABS - sprawdź duże bezpieczniki przy akumulatorze.
2. Czy 307 2,0 hdi Rhs ma czujnik poziomu płynu hamulcowego.? W zbiorniczku nie ma. Czujnik poziomu płynu jest przy drugim zbiorniczku na pompie ham. przy serwie.
Chodzi oczywiście o skrzynie biegów. Otwórz maskę i spójrz z prawej strony w dół, powinna być tan kostka elektryczna (z takim drutem zabezpieczającym) naciśnij go i zdejmij kostkę. Nie wiem jak konkretnie w twoim autku, ale coś podobnego masz przy zbiorniczku płynu hamulcowego czy wtrysku.
Romuś, a próbowałeś pompować płyn pod ciśnieniem do zbiorniczka?
Kółko z wykrzyknikiem to problem związany z hamulcami. Świeci się w kilku przypadkach. Pierwszy to kable od zużycia klocków hamulcowych, wielu ludzi zakłada klocki bez czujników odcinając kabel, kontrolka zaświeca się przy deszczowej pogodzie lub w zimie, gdy obcięte kable oblepiają się wodą, Na kontrolce jest +24v po stacyjce, zapala się kiedy "drugi...
Prawdopodobnie brak płynu hamulcowego w zbiorniczku, sprawdź.
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Mało płynu w zbiorniczku płynu hamulcowego
No, na zasadzie ściągam jeden wężyk i dolewam płyn hamulcowy do zbiorniczka, a stary płyn wylatuje do butelki. Da się tak.
Nie działa mi dmuchawa od ogrzewania w Merlo 1638. Gdzie znajdują się bezpieczniki? Dodatkowo, cieknie mi płyn hamulcowy koło pedała hamulca. Czy mógłbyś mi powiedzieć, gdzie znajduje się zbiorniczek od płynu hamulcowego? Przepraszam za moją niewiedzę, jestem nowicjuszem w tych sprawach.
Poziom płynu w zbiorniczku płynu hamulcowego do sprawdzenia, nie zaszkodzi odpowietrzyć sprzęgło, ale czy pomoże głowy nie daje.
T4 jest tak robiony że do sprzęgła idzie górna część ze zbiorniczka płynu hamulcowego. Poniżej tego poziomu działają tylko hamulce.
Witam. W swojej lagunie nie masz linki sprzęgła gdyż masz sprzęgło hydrauliczne. Prościej tłumacząc w pedale pompka a przy tarczy sprzęgłowej siłownik. To co ci się zepsuło to przewód hydrauliczny łączący te dwa elementy który strzelił z starości. Niewykluczone, że układ sprzęgła jest zasilany z zbiorniczka płynu hamulcowego tak jak to jest w niektórych...
Ale ja napisałem że chodzi o układ hydrauliczny wspomagania kierownicy :) opisując wyjęcie koszyczka miałeś na myśli zbiornik płynu hydraulicznego układu wspomagania kierownicy czy zbiorniczek płynu hamulcowego?
Pompę też rozbierałeś? Wypadła sama blaszka czy wypadło coś więcej i kawałek zgubił się?
odłączać po kolei, kabel od czujnika dźwigni ręcznego, kabel od zbiorniczka płynu hamulcowego od zbiorniczka płynu pompki sprzęgła (jeśli takowy jest), kable od klocków hamulcowych (jeśli są) i kiedy zgaśnie lampka to masz ten obwód i w tym obwodzie masz usterkę (np zacięty pływak zbiorniczka hamulcowego się zdarza)
No więc w manualu jest tak, że zakładamy przewód na odpowietrznik tego wysprzęglika i pompujemy pedałem sprzęgła-i tyle co wyczytałem, oczywiście w układzie pompa sprzęgło i wysprzęgliku uzupełniamy płynem hamulcowym-tj. do zbiorniczka układu sprzęgła dolewamy płyn hamulcowy???
MTZ Belarus 80 Witam, wie ktoś może gdzie znajduje się zbiorniczek płynu hamulcowego w MTZ BELARUS 80, bo ja cały dzień szukam i nie mogę znaleźć?
Witam W moim seicento wymieniłem pomp[ę hamulcową ,niestety w nową pompę nie mogę dobrze wcisnąć zbiorniczka płynu hamulcowego. Pompa na tym króćcu bliżej serwa nie chce do końca wskoczyć i odstaje dość znaczne :(
Kontrolka ta sygnalizuje zaciągnięty hamulec ręczny lub brak płynu hamulcowego. Sprawdź poziom w zbiorniczku, prawdopodobnie poziom jest w okolicach minimum, więc należało by trochę dolać.
W starych instrukcjach pisali, żeby połączyć wężykiem odkręcony odpowietrznik na zacisku hamulcowym z odpowietrznikiem na wysprzęgliku i odpowietrzać naciskając pedał hamulca. Nie czytałem tych instrukcji, więc nie wiem czy pisali tam również o tym, że odpowietrzając w ten sposób sprzęgło, należy kontrolować i uzupełniać płyn w zbiorniczku płynu hamulcowego...
A gdzie szukałeś ,jest skrzynka podłużna i prostokątna więc w prostokątnej koło zbiorniczka płynu hamulcowego środkowy przekaźnik.P
Proponuję żebyś zrobił tak: odłącz wtyczkę z zbiorniczka płynu hamulcowego ,upewnij się że włącznik ręcznego jest rozwarty, (najlepiej wypnij jeden przewód). Wyciągnij wtyczki z zegarów. Sprawdź omomierzem czy któryś z tych dwóch przewodów nie zwiera do masy (brązowożółty powinien być od dźwigni ręcznego, brązowoniebieski od poziomu płynu). (Brązowe...
Zalej siłownik płynem hamulcowym przez otwór gdzie wkręca się przewód ciśnieniowy z pompy sprzęgła /zalej do oporu/.Wkręć przewód ciśnieniowy z pompy.Za pomocą jakiegoś trzpienia,wciśnij mechanicznie np.za pomocą łyżki do opon,tłoczysko siłownika do oporu.Trzymając do oporu wciśnięte tłoczysko siłownika,popuść przewód ciśnieniowy do momentu wytryśnięcia...
Do autora wątku! Tak, zbiorniczek płynu hamulcowego pełni również rolę zbiorniczka płynu do sterowania sprzęgłem. Niemniej jednak odradzam szukania tam przyczyny, ponieważ jej tam niema. Właściwą informację napisałem w poprzednim moim poście.
Ciągnik ma tylko swoje hamulce, 2 tarcze hamulcowe, pompki hamulcowe i zbiorniczek z płynem hamulcowym dot-4. Na przyczepy nie ma wyjścia hamulcowego ( ani hydraulicznego, ani pneumatycznego)
zobacz stan płynu w zbiorniczku płynu hamulcowego DOT4... lub włącznik hamulca ręcznego,dźwigni...(rączka nie dochodzi do końca) :arrow:
Może być z góry wsadzony kołek średnicy 3...4mm. Przechodzi on przez korpus pompy, otwór w tłoczysku pompy i wchodzi w ślepy otwór z drugiej strony korpusu. Otworek trafia się w jednym z przyłączy zbiorniczka płynu hamulcowego, powinien być spokojnie widoczny. Kołek jest tylko wciśnięty, czasem nawet wsadzony. Jak mogę coś poradzić, to należy zdać sobie...
Poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku, odłącz wtyczkę na próbę
Miałem podobną sytuację w Focusie. Kontrolka żarzyła się raz mocniej raz słabiej. Przy zaciągniętym hamulcu ręcznym świeciła normalnie. Sprawcą był korek w zbiorniczku płynu hamulcowego (czujnik poziomu). Odepnij kostkę od zbiorniczka płynu hamulcowego i zobacz, czy zgasła lampka, Jeżeli zgasła, to korek do wymiany.
Sprzęgło pobiera płyn ze zbiorniczka pompy hamulcowej.
Swieca płomieniowa bardzo poprawia rozruch. Plomieniówka forda(inne tez) jest tak skonstruowana że gdy sie rozgrzeje to otwiera w sobie zaworek ktorym paliwo kapie na żarnik.Po prostu spirala grzejna pod wpływem temperatury wydłuza sie i pociaga za zaworek.Paliwo z reguły brane jest z przelewów. We fordach najczesciej z powrotu wtryskiwaczy.Wystarczy...
A spróbuj odłączyć na chwilę czujnik poziomu płynu hamulcowego podłączony do zbiorniczka płynu...
Hamulce odpowietrzyłem przy pomocy pompki podciśnienia zakładanej na zbiorniczek z płynem hamulcowym. Po odpowietrzeniu wszystko działa prawidłowo.
A sprawdź ..... poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku . W berlingo takie coś miałem . Płynu było ledwo na dnie .
Światło wsteczne jest załączane przez przekaźnik, którego cewka jest sterowana masą ze sterownika automatycznej skrzyni. Przekaźnik ten znajduje się pod maską obok zbiorniczka płynu hamulcowego; trzeba odkręcić plastikową pokrywkę.
Sprawdź poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku. Ponieważ w samochodach stosuje się niekiedy wspólną kontrolkę do zaciągniętego ręcznego i do niskiego poziomu płynu hamulcowego.
Podejrzewam że to wina sprzęgła, zobacz ile masz płynu w zbiorniczku hamulcowym i spróbuj odpowietrzyć sprzęgło
Kostki są takie same co nie zmienia faktu że podłączenie musi być inne ponieważ kontrolka od ręcznego po przekręceniu kluczyka na chwilę się zapala tak samo jak po wyjęciu pływaka ze zbiorniczka płynu hamulcowego od razu się zaświeca co świadczy o tym że jest sprawna. W tym liczniku nie ma żarówek tylko diody smd.
sprawdź poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku na pompie
Diagnoza komputerowa wykazała błąd P2299. Rzeczy które wykonałem by pozbyć się błędu. - dolałem płynu hamulcowego do zbiorniczka. - wymyłem czujnik stopu cp-100. - nasmarowałem linkę gazu.
Tak będziesz mierzył płyn w zbiorniczku. A niby gdzie płyn ma chłonąć wilgoć jak nie w zbiorniczku ?
Pompa nie wraca do pozycji wyjściowej. Popychacz pompy należy skrócić, jeżeli jest regulacja( nie znam tego mechanizmu). Pompa w pozycji wyjściowej zrzuca płyn hamulcowy do zbiorniczka wyrównawczego.
Nie działająca samoregulacja w tylnych hamulcach powoduje duże skoki przesuwanych elementów z uszczelkami gumowymi w układzie hamulcowym i wyrzuty płynu w zbiorniczku po puszczeniu pedału hamulca. Do zbiorniczka z płynem hamulcowym może być dołączone hydrauliczne sterowanie sprzęgłem i dodatkowo zanieczyszczać płyn hamulcowy. "Mechanicy" używają ropopochodnych...
Jaki to samochód? Może niski poziom w zbiorniczku płynu hamulcowego?
Modul jest z prawej strony w tylnym rogu pod tapicerka ale sprawdź przekaźnik w okolicach zbiorniczka płynu hamulcowego pod plastikami jak go wyjmiesz to gasna kontrolki czasem bywa uszkodzony.
Ewentualnie grawitacujnie tylko czasu więcej potrzeba.Odkręć korek od płynu hamulcowego,poluzuj wszystkie odpoietrzniki i czekaj dolewając płyn do zbiorniczka.
Odkręć korek na zbiorniczku płyn hamulcowego i przejedź miałem tak fiacie 500 i kiance
Jak będziesz wciskał tłoczki to odkręć zbiorniczek płynu hamulcowego.
Wymień przy okazji płyn hamulcowy na świeży. Korek zbiornika płynu hamulcowego powinien być szczelny, nie może dopuszczać powietrza do płynu, a z tym może być problem przy badziewnej konstrukcji zbiorniczkach Fetor/Ursus. O temperaturę wrzenia nie ma się co martwić, ale wilgoć w płynie hamulcowym sprzyja korozji podzespołów.
Trolujesz czy poważnie się pytasz. Płyn hamulcowy nie ze zbiorniczka, a z tłoka przy zacisku hamulcowym.
A co jest wlane do zbiorniczka płynu hamulcowego ? Co jest płynem hamulcowym ? Normalnie się odpowietrza, czy jest jakaś trudność ?
Zapowietrzył się w nim układ hydraulicznego wycisku sprzęgła . Na początek sprawdzić stan płynu w zbiorniczku płynu hamulcowego , potem sprawdź czy wszystko szczelne ( pompka przy pedale , siłownik na skrzyni , i przewód hydrauliczny między nimi ) .Jeśli sucho , to odpowietrzyć układ i dalej śmigać . Jak problem się powtórzy , to trzeba będzie parę...
Jak masz zbiorniczek płynu hamulcowego to sprawdź stan jaki jest
Rozumiem, że sprzęgło jest na tym samym zbiorniczku co płyn hamulcowy prawda? To by się zgadzało
O podciśnieniu to ja napisałem. Po puszczeniu hamulca tłoczek w pompie cofa się aż odsłania połączenie ze zbiorniczkiem na płyn hamulcowy. Ciśnienie zmniejsza się od dużego które powoduje hamowanie aż do ciśnienia atmosferycznego. Być może tłoczek cofając się dalej wytwarza przez moment małe podciśnienie. Ale czy tak faktycznie jest nie wiem. Jak nie...
Kolego - dlaczego w zbiorniczku był płyn hamulcowy tylko do połowy. Uzupełnij stan i sprawdź, czy nadal świecą kontrolki. Ponadto należy sprawdzić dlaczego ubywa płyn ze zbiorniczka, może w układzie hamulcowym jest nieszczelność a to jest groźne dla bezpieczeństwa kierowcy i innych użytkowników dróg. Sprawdź, może już pora wymienić tarcze hamulcowe...
W układzie hamulcowym, gdy zużywają się okładziny klocków, tłoki zacisków coraz bardziej wysuwają się i obniza się poziom płynu w zbiorniczku. Nie dochodzi do sytuacji powrotu płynu z zacisków do zbiorniczka (oczywiście dochodzi tylko podczas wymiany klocków i cofania tłoków). Odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku sprzęgła. Im cieńsza tarcza, tym...
Do zamontowania i sprawdzania poziomu płynu możesz również użyć czujnika z zbiorniczka płynu hamulcowego np. polonez. Wyniesie cię to tanio gdyż można zakupiś to w każdej stacji demontażu pojazdów (złomowisko).
Kiedyś miałem podobny przykład, powstał zaworek zwrotny w elastycznym przewodzie hamulcowym, który powodował, ze płyn nie cofał się do zbiorniczka i trzymał zacisk
Może być to problem braku płynu hamulcowego w zbiorniczku, jak klocki są już zużyte to płynu w zbiorniczku odpowiednio ubywa i na zakrętach może być mało, może czujniki zużycia klocków się gdzieś przetarły.
A może to kwestia odpowietrzenia sprzęgła? Były 2 lub 3 sytuacje, gdzie wpadł pedał sprzęgła do końca, wtedy wystarczyło go wyszarpać i przepompować. Jakiś dłuższy czas temu był wymieniany zbiorniczek od płynu hamulcowego, bo stary się rozleciał. Hamulce zostały odpowietrzone, ale o sprzęgle się zapomniało.
Zbiorniczek płynu hamulcowego powinien posiadać w nakrętce złącze elektryczne. Spróbuj zewrzeć styki nasadki: sygnał braku płynu powinien zniknąć. Jeżeli nie znika przyczyny należy szukać w instalacji a konkretnie na złączach elektrycznych doprowadzających sygnał zwarcia elektrod przez pojemnik z powietrzem w zbiorniczku płynu hamulcowego. Może też...
Odpowietrzenia mam w miejscu gdzie standardowo podawany był olej tylko do panewki mam przewiercone większym otworem oraz w korpusie przed panewką przewiercony otwór od środka w kanał zasilający. w to wkręcony króciec z oczkiem i zbiorniczek płynu hamulcowego od c360 i w środku druciak aby olej się wytrącał. Po skończonej pracy olej spływa samoczynnie...
Luzujesz 4 odpowietrzniki zakładasz na nie wężyki umieszczone w słoiczkach Z PŁYNEM stojących POWYŻEJ odpowietrznika i pompujesz ,druga osoba dolewa płyn do zbiorniczka.
Zbiorniczek z płynem hamulcowym (olejem) znajduje się pod maską silnika . W korku znajduje się czujnik poziomu płynu.
W DTI jest o ile się nie mylę zespół sterowania świec żarowych,który siedzi w skrzynce zamontowanej między zbiorniczkiem wyrównawczym a zbiorniczkiem płynu hamulcowego.
Albo zbyt niski poziom płynu w zbiorniczku pompy hamulcowej.
Wykrzyknik i 3krotny sygnał to objaw braku płynu hamulcowego ,odłącz złącze od czujnika w zbiorniku-symulacja pełnego zbiorniczka ,zobacz czy coś się zmieni. Zworka na stykach złącza to symulacja braku płynu ale wtedy kontrolka nie gaśnie. Z abs czujnik w zbiorniczku ,bez abs czujnik w korku . 2- nie musisz do aso ale do kogoś kto ma diagnostykę grupy...
Sprawdź złącze elektryczne przy skrzynią biegów tak mniej więcej pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego lubi śniedzieć.
pompa musi mieć trochę luzu między serwem, bo wtedy odsłaniają się dziurki którymi płyn hamulcowy może wrócić do zbiorniczka, a jak się nie odsłaniają to tłoczki się coraz bardziej zaciskają i odpuszczają tylko tyle co skok tłoczków pompy aż w końcu napompuje się na max i już nic nie wróci, tyle, że to by się też tak napompowało i przy delikatnym hamowaniu,...
Tak jest płyn hamulcowy w zbiorniczku
To że płyn jest czysty to nic . Ważne ile jest wody w nim bo płyn jest higroskopijny . I kolejny ważny punkt! Płyn do pomiaru na % zawartość wody pobieramy z zacisku hamulcowego a nie ze zbiorniczka ! Dlaczego ? Bo jeżeli jest woda w płynie hamulcowym to tłoczek zacisku hamulcowego jest pierwszy odpowiedzialny za przenoszenie temperatury powstałej przy...
dokładnie tak jak kolega napisał dolać płynu hamulcowego do zbiorniczka kiedyś wymueniałem EGR i musuałem zdemobtować podszybie dobktórego przykręcony jest zbiorniczek więc położyłem go na silniku tak że płyn spływał w str korka i zaciągnął powietrza chce podjechać autem kilka metrów do przodu a tu psikus wybija biegi i ani rusz przekręciłem zbiorniczek...
Co do kontrolki to sprawdz poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku
To jest mały zbiorniczek płynu Hamulcowego. Fajny, bo na dole podłączasz zasilanie, na górze przelew. Nalewając paliwo, wypełniasz webasto + oba przewody + mały zbiorniczek :)
Witam. Pacjent Passat B5 1.8 benzyna. Nie załącza się wentylator od klimatyzacji. Sprawdzałem złączkę koło zbiorniczka z płynem hamulcowym i prąd nie dochodzi. Gdzie dalej szukać? Po podłączeniu na krótko wentylator działa...
Nie, chodzi mi o ten zbiorniczek od malucha. ( płynu hamulcowego...)
Witam, przepraszam, że tak późno odpisuję ale byłem za granicą nie miałem możliwości, problem rozwiązany, wszystkie przewody sprawdzone wszytko okej, po wymianie zbiorniczka płynu hamulcowego problem znikł, czujnik był padnięty i sygnalizowało brak płynu. Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.
Czy odpalałeś, czy nie-żadna różnica. Najważniejsze, to zrobić tak, jak opisałeś-odessać wszystko ze zbiorniczka, żeby do pompy się nie dostało to, co powstało ze zmieszania obu płynów.
No ja miałem na myśli zdjęcie tego co masz przy pedale hamulca, zbiorniczka płynu hamulcowego, zacisków hamulcowych. A ty dałeś foto jak dla dziewczyny z programu Rolnik szuka żony, nawet opony plakiem objechane.
Dziś jeszcze raz sprawdziłem dokładniej i okazało się że przewód metalowy od siłownika blokady mostu dochodzi do zbiorniczka { który znajduje się pod podłogą kierowcy } a z niego wychodzi wężyk do zbiorniczka płynu hamulcowego znajdującego się nad pompą hamulcową. Muszę podjechać do ASO w wolnej chwili żeby odpowietrzyli układ, bo tak jak pisałem nie...
zbiorniczek płyn hamulcowy wymiana zbiorniczek płyn hamulcowy zbiorniczek hamulcowy
robienie pętli assemblerze podłączyć akumulator honda civic iveco daily problemy klimatyzacja
telewizor elektron telewizor elektron
Renault Premium 270 DCI - Tryb awaryjny na zimnym silniku Citroen C4 2007 – lewe światło postojowe nie świeci, brak masy, diagnoza instalacji