Klapki chodzą ale jeszcze zawór nagrzewnicy musie się przełączyć do włączenia obiegu płynu.
To nie tryb sport ale awaria skrzyni biegów prawdopodobnie za niski poziom płynu.
http://obrazki.elektroda.net/83_12657572... Szukajcie, a znajdziecie ;) Pisałem, to zależy od Twoich chęci!!!
Wystarczy przepłukać układ, a wszystko będzie dobrze, kolor pewnie dlatego że dodałeś płyn innego koloru ale śmiało możesz jeździć
Powodzenia, uważaj żeby nie uszkodzić połączenia EGR z kolektorem dolotowym, trzeba bardzo uważać z tą obejmą, żeby nie zgnieść aluminiowej rurki. Swoją drogą wyjęcie EGR w tym silniku, to nie jest takie hop. Masz tam chłodnice spalin z obiegiem płynu.
Witam .Jeśli chodzi o EGR to były 2 wersje Cors C 1.2 Z12XE bez elektronicznego zaworu i z zaworem. Ale patrząc na twoje zdjęcie to tam pod spodem tego zaworu jest mokro albo to wyciek oleju.
Dokup koncentrat w tym samym kolorze (czerwonym) i bedzie ok. Płyny są mieszalne. Chyba, że chcesz wymienić cały płyn? Wtedy to bez znaczenia.
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Cieknie płyn z nagrzewnicy do środka auta.
J/w, zdarzały się pęknięcia mocowania pancerza linki sterującej. Sprawdź też termostat i poziom płynu.
Włącz również ogrzewanie na max.
Prawidłowe, czyli jakie? Zmierzone na jalowych obrotach po przynajmniej 20 km jazdy? W zimnej pogodzie i małym silniku, olej nagrzewa się 3-5 razy wolniej niż płyn chłodzący.
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
Dolny może się ewentualnie lekko nagrzewać płynem co krąży przez zbiorniczek wyrównawczy.
Wymień sobie w końcu ten termostat.
Jakieś pomysły Zbyt niski stan płynu chłodzącego?
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
Podsumowując: mały obieg działa bo ogrzewanie jest, a płyn z przewodu zwrotnego w zbiorniczku nie tryska, a powinien. Uruchom zimny silnik z otwartym korkiem zbiorniczka wyrównawczego, jeśli pompa wody jest sprawna i przewody drożne - to po dodaniu gazu woda powinna wypływać silnym strumieniem z przewodu zwrotnego (oczywiście do wnętrza zbiorniczka)....
Silnik mały dodatkowo samego płynu jest w nim nie cały litr. A czasem tylko pół więc to musi się szybko rozgrzać. Dodatkowo EGR chłodzony płynem.
No zdejmij chłopie ten wąż.... Poza tym w żadnym aucie w 100% płynu nie spuścisz.
Odepnij dolny wąż z chłodnicy podłóż miskę pod auto aby wszystko ściekło do niej. Jak zleci wykręć termostat wkręć nowwy. Podłącz wąż z powrotem, zalej płynem z miski. Jak dobrze trafisz z węża do miski to max szklankę płynu zmarnujesz.
A jaki masz silnik? Czy auto ma klimatyzację ?? Raczej nie ma czujnika w chłodnicy bo steruje nim ecu i może masz walnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Czy to musi być uszczelka pod głowicą No nie. Mogła pęknąć też sama głowica.
W króćcu jest tylko oringn nic więcej. Dokładnie są krople między aluminiowym korpusem a wychodzącym wężem To jest metalowa rura nie wąż.
olej - 3,5 litra płyn - 6L
Przepraszam za błędy, ale tak jak w kabinie masz trochę ciepło to ok. czyli wszysko pracuje prawidłowo.
Sprawdzałeś czy węże są twarde? Nic nie pisałeś czy przy wymianie UPG robiłeś głowicę. Pojeździj z zakręconym normalnie korkiem i sprawdź czy dalej jest to samo. Lekkie wahania temperatury są normalne, uruchamia się chłodzenie. Czy poziom płynu teraz jest taki sam, czy jest go mniej?
Proponuję sprawdzić poziom płynu wspomagania. Nie żartuj sobie.
Jak dla mnie to ten "płyn do chłodnicy dobrej jakości" nie jest za bardzo dobrej jakości. Moim zdaniem zaczął zamarzać. To czy narozrabiał czy nie zobaczysz jak pojeździsz.
Tektura z pudeł pod wykładzinę,. Sprawdzać i wymieniać codziennie.
To pewnie uszczelka pod głowicą. Z jakiego zaworu płyn ucieka???
a czy płyn był spuszczony przy otwartym termostacie?
Wiem, że jest elektryczne lecz myślałem, że musi mieć jakiś płyn żeby płynniej chodziło ponieważ mam 2 samochód peugeota 307 1.4 HDI i tam ma płyn. Ale skoro Corsa nie ma to spoko. Dzięki za szybką odpowiedź!
Sprawdź kable przy rozruszniku ,czy przypadkiem nie są popuszczone,zardzewiałe kabeloczka. Sprawdź również ,czy jakieś urządzenie nie pobiera ci prądu po wyłączeniu silnika.Najprościej odłącz przewód + akumulatora i sprawdź ,czy przypadkiem nie iskrzy przy odłączaniu. Oczywiście zdarza się ,że akumulator jest wadliwy. Sprawdź poziom płynu w akumulatorze.Powodzenia.
Koleżanka bladego pojęcia nie ma o działaniu samochodu , i jak tu doradzać? Jesteś w stanie samodzielnie COKOLWIEK sprawdzić oprócz stanu oleju i płynów ?
Silnik rozgrzewa się normalnie? Czy węże idące do nagrzewnicy nagrzewają się ? Czy bez dmuchawy załączonej oba są tak samo ciepłe? Po załączeniu dmuchawy robi się jeden chłodniejszy ? Mogła nagrzewniczka się zalepić. Co do temp. Na wyświetlaczu to sprawdź wiązkę do czujnika i sam czujnik. Podłącz komputer to się dowiesz czemu nie ma gazu.
Termostat koniecznie trzeba sprawdzić, oraz wentylator jak wspomniane wcześniej
Po umyciu pojawił się jeszcze lekki osad na bocznych ścianach zbiorniczka. Chyba wymienię jeszcze płyn.
uszczelka pod głowicą... temat do zamkniecia
Znalazłeś go, jest chłodzony płynem.
Płyn chłodniczy.
Klima jest? Najlepiej wentylator wysterować komputerem. Powinien mieć 2 prędkości. Teraz jest zimno, więc nawet w korku przy załączonym ogrzewaniu nie powinien się ugotować. Sprawdź, czy termostat dobrze działa i podejrzyj temperaturę płynu w parametrach silnika.
Skrzynka bezpieczników przy lewym reflektorze. Po lewej stronie skrzynki znajdziesz oddzieloną sekcję na 6 małych przekaźników i 9 bezpieczników. Twój (10A) jest najbardziej wysunięty do przodu samochodu i w lewo (najdalej od zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego ze wszystkich bezpieczników).
Układ nagrzewnicy do sprawdzenia, jak sugeruje moderator. Czy ubywa płynu bez włączonego ogrzewania?
A możecie podpowiedzieć chodziarz jak odpowietrzyć nowy wyprzęgnik który nie ma w sobie płynu?
Termostat to jest cały ten element który widać na zdjęciu. Czyli trzeba odłączyć wtyczkę czujnika temperatury, odpiąć 4 węże i odkręcić 2 śruby (wcześnie dobrze by było spuścić trochę płynu, żeby za dużo się nie wylało).
Czyszczenie, szukanie lewego powietrza. Wtrysk nie leje? Czujnik temperatury płynu ok?
Całego płynu nie zlejesz zawsze w pompie coś zostanie ale jest różnica wylać 0,2 L a 2l litry. Co do podnoszenia 1.0 jest lekkie więc krzywdy misce nie zrobisz ,ale podkładka z deski wymagana . Choć ja staram się zawsze podpierać zawsze za nadlew bloku obok miski.
No i weź tu się staraj, opisałem co i jak, dorosła małpa by to załapała. A tu zonk i tekst "wtedy jak jeszcze był sprawny". Oczywiście że masz niesprawne auto, czym prędzej wymień termostat ale tylko zakupiony w serwisie Opla, do tego płyn oplowski też zakupiony w serwisie. Ponadto niech skorygują komputerem wskazania temperatury i je uaktualnią. Poprzedni...
Miałem kiedyś też taki problem. Ciekło mi z uszczelki przedniej szyby . Sprawdź tę ewentualność . Może też z układu chłodzenia być . Płynu nie ubywa ?
Zapewne masz webasto podłączone pod obieg chłodzenia, plus uruchomienie wentylatora i dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego. Do tego sterowanie czasowe i jest komplet. A co ze zbiornikiem na ON? Webasto ma wbudowany zbiorniczek na paliwo, napełniane jest przez przewód powrotny z listwy paliwowej silnika. Wystarcza na około 15-20 minut pracy palnika....
Czujnik temperatury płynu chłodzącego.
No okej ale spuszczanie płynu jest konieczne co nie?
Płyn wycieka z widocznymi wyciekami , czy płynu ubywa bez sladów wycieku ? To jest zasadnicza różnica .
Za pewne ucieka i kapie na cos goracego i szybko paruje, dlatego nie widać wycieku. Nagrzewnica, chłodnica na złaczeniach weży itd. Gdzies na pewno widać zacieki po płynie.
A jakiego koloru masz płyn hamulcowy powinien być bardzo jasny. Może płyn się przegrzał i gdzieś przestarzały płyn poszedł w układ . Koszt wymiany płynu nie jest duży także daję możliwie tanie rozwiązanie które może pomoc w usunięciu usterki.
Czy jak podgrzeje Ecu opalarką to wtyczki się nie stopią ? Dodam jeszcze że olej jedzie benzyną jest do tego bardzo rzadki na bagnecie ale kolor wygląda normalnie tylko gdzie się podział płyn chłodniczy ?
Poziom płynu może się podnieść gdy będzie dostawać tam albo olej albo ciśnienie z cylindra. musisz odkręcić korek i sprawdzić konsystencje i czy nie pływają w nim takie plamki tłuste jak oka w rosole, tak dowiesz się czy olej się nie dostaje do borygo czy czym tam chłodzisz silnik. Jeśli tych plamek nie będzie to odpal auto i popatrz do zbiorniczka...
Planuje wymianę płynu hamulcowego. Jak to zrobić by było wszystko OK ? Czytałem w internecie o przepłukaniu układu płynem z denaturatem (aby nie było resztek wody w przewodach). Prawdopodobnie kupię płyn Organika DOT-4 (około 12 zł za 0,5 L). W ASO płyn kosztuje koło 22 zł - ja jednak wolę kupić tańszy i za 2 lata zmienić (niezależnie od % wody w płynie...
Ten twój mechanik to chyba chce wyciągnąć kasę od ciebie kolego. Myślę, że on doskonale zna powód takiego zachowania auta. Zresztą ty też znasz już powód...
Witam. Po pierwsze to trzeba zdjąć obudowę paska rozrządu i wtedy powinno być widać wyciek. Jak na moje oko to mógł paść uszczelniacz na wałku. A jesteś pewien że to jest olej a nie płyn chłodniczy????
Jak nie widzisz wycieków a nie pokoi Cię wydech, kolor spalin itp to odpowiedź znasz. Poczytaj co się dzieje jak płyn idzie do komory spalania. Powodzenia.
1.7 turbo diesel isuzu nie był stosowany w corsie B, przed miesiącem zmieniałem silnik 1.7 diesel isuzu - kod silnika 4EE1,X17d - na 1.5 diesel isuzu kod 4EC1. Problemy były następujące: 1. mocowanie silnika prawa strona inne mocowanie poduszki 2. kolektor dolotowy silnika 1.5 koliduje ze zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego, przełożyłem kolektor...
Co ma termostat do nagrzewnicy? Dolej płynu i odpowietrz go porządnie...
ostatnio zauważyłem znaczne ubytki płynu chłodniczego, dodatkowo w zbiorniku na płyn pojawił się dziwny osad, następnie w okolicy EGR czy (filtru oleju) pojawił się wyciek bezbarwnej cieczy (płynu chłodniczego?), wymieniłem uszczelkę zabezpieczyłem ją silikonem - niestety nie zlikwidowało to tegoż wycieku, ciągle jest "mokro" w tej okolicy -> co może...
Podłącz pod kompa bo ta wersja nie ma już samodiagnozy a powodów żaświecania check jest kilkanaści począwszy od sondy lamba, czujnika położenia wału, wałka rozrządu czujnika tep. powietrza płynu, itd.......
Dzięki wielkie za pomoc:D Skorzystam z rad- i czem prędzej kupię:) mój bombel nie jest od nowości mój- jestem drugą właścicielką. A płyn jest czerwony:)
OPORNIK!!! aby nie było za póżno spróbuję Ci wszystko wyjaśnić a Ty dalej szukaj instrukcji!!! HAMULCE-zbiorniczek na pompie hamulcowej ma dwa poziomy max i min z boku zbiorniczka uzupełniasz płynem hamulcowym DOT-4 do poziomu max. Układ chłodzenia-tak samo max i min/Widoczny zbiornik wyrównawczy,połączony z chłodnicą z przodu węzykiem gumowym/ uzupełniasz...
Czujnik temperatury wentylatora jest umieszczony w chłodnicy. Odłącz wtyczkę i zewrzyj w niej kawałkiem przewodu oba styki. Jeśli wentylator zacznie się obracać to znaczy, że albo uszkodzony jest czujnik temperatury, lub chłodnica nie osiąga odpowiednio wysokiej temperatury. Brak ciepłego powietrza z nawiewu wskazuje na skrajnie niski poziom płynu w...
Jedną z przyczyn może być zapowietrzona lub zabrudzona nagrzewnica.Warto ją przepłukać i wymienić płyn chłodniczy.
Nie musi to wcale być termostat.Może jakiś wąż jest zapchany...przeważnie w autach optymalna temperatura silnika to około 70 stopni.A od jakiego momentu tak zaczął Ci się grzać silnik?Może masz zapowietrzoną chłodnice,bo ktoś źle odpowietrzył przy wlewaniu płynu...
To jest zawór EGR w tej bryce, pokazuję, bo zaraz jakiś wpadnie i każe pewnie jakies membramki sprawdzać. Ni ma tam nic takiego. Zazwyczaj jest zawalony czarnym żużlem, ale jest netoda na czyszczenie bez wykręcania jego. Wykręcanie to trochę dupiana robota, bo trzeba spuszczać płyn, obudowa zaworu jest częścią układu chłodzenia.
Bez porównania lepiej elektryczne. Koszt cześci od 200zł na allegro. W wolną sobotę założysz. Instrukcje montażu sprzedaje ktoś na allegro. Co do hydraulicznego to same części okolo 500zł bo maglownice trzeba, do tego znajdź chętnego kto ci to zamontuje, masa roboty i kosztów, a potem wieksza awaryjność, wycieki płynu itd.
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
Witam. Mam trudny do zlokalizowania wyciek płynu chłodniczego w Opel Corsa C1.3 CDTI. Chciałem więc zastosować Barwnik UV płyn chłodniczy [url=]https://allegro.pl/oferta/barwnik-... ale w opisie jest podane żeby nie wlewać go zbiornika wyrównawczego. W jaki więc sposób mogę go wlać do układu chłodniczego
Ja miałem problem z odpaleniem, jak ubyło mi trochę płynu w chłodnicy. Sprawdź czy ty nie masz tego samego problemu. Jeśli masz tam wodę to zmień na normalny płyn.
Czujnik temeratury płynu do wymiany bezwarunkowo
Olej ci cieknie oringiem lub uszczelką.Pewnie odma też zapchana.
Wymieniałem czujnik temperatury płynu chłodniczego - nic to nie dało.
Sprawdzona szczelnosc głowicy ? Test na co2?
Proszę zobacz teraz dodałem parę nowych informacji o lokalizacji oraz zdjęcia na jednym wyraźnie widać śrubę z której leci szczególnie jak wkręcam na obroty silnik. Myślę że ma to sens. Pompa wody. Ale skoro działa bo jest cyrkulacja płynu i jak doleje płynu chłodniczego to grzeje to myślę że nowa uszczelka załatwi sprawę. Mam rację?
Uszczelki pod glowica zaden specyfik nie odratuje
Z tego co pamiętam to jest za schowkiem.
w jakim celu chcesz go opłukać zalać nowym płynem zimowym i po sprawie.Chyba że ziemi nasypałeś.
poziom płynu w zbiorniku zmalał
Problem wynikał z powodu słabej masy na silniku .
Temperatura wchodzi na czerwone pole, wtedy załącza sie wentylator Za wskazanie temperatury odpowiada czujnik temperatury, a za włączenie wentylatora - termowłącznik. Działają niezależnie od siebie, więc mało prawdopodobne, że obydwa podobnie kłamią, tym bardziej, że były podmieniane. Zatem stwierdzenie: A w silniku temperatura prawidłowa. może być...
Musisz zlokalizować go sam,bo ja nie pamiętam dokładnie. Z reguły jest on wkręcony w głowicę w okolicy wyjścia płynu lub na samym wyprowadzeniu płynu z głowicy
mam auto opel corsa 1.4. rok produkcji 2011, od około miesiąca mam problem - wyrzuca płyn ze zbiornika wyrównawczego, wymieniono termostat, nie pomogło, tak samo jak wymiana pompy wody. Mechanik zrobił test z dwutlenkiem węgla - głowica ma być sprawna, a problem nadal jest - wyrzuca płyn po przejechaniu kilku km. Osoby, które miały podobny problem proszę...
Te usterki się wykluczają, szlam pod korkiem oleju - płyn idzie do oleju (lub rzadka jazda w mieście) Ciśnienie w układzie chłodzenia - ciśnienie sprężania idzie w układ chłodzenia. Sprawdź stan oleju na bagnecie i twardość węży układu chłodzenia przy lekkim dodawaniu gazu - jeśli puchną - na bank kompresja idzie do układu chłodzenia. Aby się upewnić...
Jak pompa wody git jak nie robi obiegu wcale?
W silniku jak to ująłeś...
Mi kiedyś tak waliło po zmianie płynu do spryskiwaczy, może i zbieg okoliczności, ale po zastosowaniu innego jakoś się uspokoiło.
Co do wymiany nie zdążę zrobić tego do soboty a w sobotę właśnie auto mi będzie potrzebne. Do uszczelnienia chłodnicy musisz i tak ją wyjąć z samochodu i dodatkowo bawić się w odtłuszczanie miejsca które chcesz kleić itp. więc będzie więcej roboty niż przy samej wymianie na nową. Czytałem wiele postów i ludziom udawało się zakleić z pozytywnym skutkiem....
po 10-15 min od włączenia samochodu wskaźnik temp. płynu chłodniczego dochodzi do 100 stopni C i po chwili spada, jednakże wentylator nie chodzi, a temp. spadła
Cześć, wydaje mi się, że jeden z przewodów z pompy nie podaje płynu. Koło się blokuje a auto ściąga w prawo. Nie palą się, żadne kontrolki. Mechanik chce wymienić blok- 800 zł. Czy któryś z kolegów spotkał się z podobnym problemem? Można taki blok przeczyścić domowymi sposobami? 800 zł to trochę dużo- blok pochodzi z demontażu- więc gwarancji nie będzie.
jakifgo koloru ten smar-musztarda? Płyn chłodniczy w oleju,niedobrze
Dzięki za info
Sprawdź czy radio nie jest zalane jakimś płynem , ( woda , cola, itd...)
100 stopni to normalna temperatura dla Opla na postoju, problem jest tylko taki że Corsy i Tigry w odróżnieniu od innych modeli pokazują temperaturę bliższą prawdziwej. Ważne tylko żeby układ był zamknięty (szczelny) i wlany odpowiedni płyn, nigdy woda!
płynu chłodzącego corsa ubywa płynu corsa wyciek płynu corsa
zasilacz domofonu elfon światła mijać honda rysunek rozrządu
discharge battery odblokować nawigacja becker
Sony LBT-XB800AV - cechy, problemy, modernizacja Uszkodzona taśma Flex a mikrofon w Nokia 3.1