Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
Tam jest zamontowany zmodyfikowany silnik od motocykla Junak, gaźnik bardzo podobny od Junaka, jeżeli pływak dziurawy, to można go ławo zalutować cyną.
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Nie chcę gdybać, co do ewentualnych przyczyn, bo nie znam tego gaźnika i nie wiem jaką drogą benzyna dostaje się do gardzieli gaźnika. Nie sądzę też, ale również mogę się mylić, aby pływak był dziurawy, bo wtedy, wg mnie, byłyby kłopoty z uruchomieniem silnika, byłby permanentnie zalany. Może odezwie się ktoś bardziej kumaty. Ja z ciekawości, będę dalej...
Pływak w komorze gaźnika do sprawdzenia...
Pływak z gaźnika od 126p obizolowany z boku, zamocowany na silikonowym przewodzie , jak braknie paliwa dotknie dna zbiornika i zapali kontrolkę.
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Pływak szczelny, a zawór zamyka?
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
Mógł by ktoś mi opisać dokładnie jak ustawic zawory, i pływak w gaźniku Mycie i regulacja gaźnika http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz... Regulacja luzu zaworów http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz... Po wykonaniu tych czynności powiadom - czy problem ustąpił ?
Wygląda na to, że paliwo leci z gaźnika przez zawory do silnika. Musisz rozebrać gaźnik, może być np. zawieszony pływak lub zaworek iglicowy i nie zamyka paliwa.
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
to jest taki model jak ten na filmie wiec o nowe czesci bedzie raczej problem moze ktos posiada zepsuty z dobrym gaznikiem https://www.youtube.com/watch?v=iyi2lvMS... Dodano po 8 temat takiego opryskiwacza byl tu juz poruszany na tym forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... koledze sie chyba udalo to moe i mi sie uda...
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
Leje z tego miejsca bo ewidentnie nie domyka ci zaworek. O ile dobrze pamiętam to w tym gazniku pływak jest bez iglicy (tak jak w polskim silniku Komarka), sam pływak naciska na zaworek, który jest oddzielnym elementem. Czy tak jest?? Dobrze pamiętam?? W celu sprawdzenia zaworka odłącz przewód paliwowy od kranika w baku. Odkręć pokrywe komory pływaka...
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
A ja myślę ( ale się nie upieram ) i zastanawiam się : co ma wspólnego kompresja z nieszczelnością komory korbowodowej . Zasada działania silnika dwusuwowego kłania się nisko . Pierścienie nie stanęły , cylinder nie porysowany ani też tłok . kompresja będzie , Ale jak zasysa powietrze przez nieszczelność simeringów zamiast mieszanki z komory korbowodowej...
W Rometach na iglicy nacięcia są w dość dużych odstępach. Ja radziłem sobie tak, że zapinkę dałem na górny rowek (najbardziej opuszona) lecz pod podkładkę osadzającą podłożyłem zwykłą podkładkę M5 z nacięciem na linkę. Uzyskałem przez to pośrednie położenie iglicy. Do tego wielokrotne ustalanie składu śrubkami (nastawienie i jazda próbna, znów poprawka...
Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Siemanko dostałem Romera ogara 205 od babci który stał w garażu ponad 3 lata nie odpalany i po tym czasie wymieniłem mu kranik na nowy bo stary nie przepuszczał paliwa założyłem mu filterek paliwa i wymieniłem pływak gaźnika bo stary był dziurawy przypomnę że 4 lata temu miał generalny remont i wtedy palił od kopa a dziś ani słowa, iskra jest koloru...
W tym gaźniku jeżeli pływak jest szczelny i iglica odcina paliwo nie ma się co zepsuć. Co dokładnie się z nim dzieje ? Sama kosiarka na pewno jest sprawna?
Pływak idzie do góry w gaźniku im później języczek dojdzie do iglicy tym większy poziom paliwa.
Witam, kosiarka Hortmasz HKS143N, silnik DYM1P60F. Mam problem z gaźnikiem, przez filtr powietrza na postoju po koszeniu wycieka paliwo do filtra powietrza. Gaźnik wyjęty na stole i sprawdzony pływak (moczyłem go w rozpuszczalniku i wypływa na wierzch, jeśli byłby dziurawy to by się topił, tak?) do tego sprawdzony zawór iglicowy, zamyka się i pracuje...
Świeca nowa, gaźnik czysty , pływak ok. Po zdemontowaniu gaźnika w komorze pływakowej było paliwo na 2/3 wysokości . Wlewanie strzykawką paliwa przez otwór świecy nic nie zmienia- silnik nieraz strzeli w wydech ( iskra jest ) . Nieraz podczas próby odpalania z wydechu idzie dym w bardzo małych ilościach. Świeca mokra od benzyny.
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikami, a dokładnie jednym w Kawasaki EL252, to samo co ZZR250 albo Ninja 250 (chodzi o gaźniki Keihin CVK30). Chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej. O ile lewy gaźnik da się dobrze wyregulować, to w prawym dzieją się jakieś cuda, niby ustawione tak samo, czyli według serwisówki 17 mm. Poziom paliwa w lewym gaźniku,...
Może się jeszcze komuś przyda, rysunek ściągacza wentylatora MF70. https://obrazki.elektroda.pl/9770184300_... https://obrazki.elektroda.pl/6909212400_... https://obrazki.elektroda.pl/5908828100_... Dodano po 39 Kolego baciar44 jeśli jeszcze jeszcze interesuje Cię gaźnik do MF 70 to prócz czeskich wystepowały...
Do poziomu paliwa pływak z gaźnika od malucha plus (+) magnesy plus (+) dwa kontraktony przerzucone przez przekaźniki na 12V lub 24V. Jeden załącza grzałki powyżej poziomu minimalnego drugi utrzymuje poziom paliwa w tolerancji plus (+) minus (-) jeden centymetr. Do napełniania zbiornika pompa olejowa z "poldka" razy silniczek do wycieraczek z dowolnego...
Witam jestem posiadaczem ciągnika jednoosiowego marki DZIK 2 z 1965r. Problem polega na tym, że ciężko go opalić. Mam dwa orginalne gaźniki JIKOV i na obu jest to samo. Żeby uruchomić silnik muszę wykręcać świece i wlać mu bezpośrednio paliwa bo chociąż przełącze na ssanie to i tak świeca jest sucha. Bak wyczyszczony, kranik nowy, gaźniki czyszczone...
Pływak nie zamyka paliwa podegnij blaszkę w gaźniku zobacz czy pływak szczelny. Spróbuj tak: odkręć kranik paliwa na chwile tak aby paliwo spłynęło do gaźnika zakręć kranik i spróbuj na zakręconym dopływie paliwa odpalić silnik jeśli odpali to dozuj paliwo odkręcając i zakręcając kranik ja tak jeździłem dwa dni do roboty aż w końcu wyregulowałem tą...
Gaźnik czyściłeś? Pływak ustawiony?
pływak sprawdzałeś czy nie dziurawy ?
Mam problem mam silnik 152 fmh czterobiegowa 110 4T zmieniłem gaźnik na nowy taki jak był wcześniej oryginalny PZ 19 i teraz jest PZ 19 tak jak niektórzy mówili wyregulowałem pływak i cały czas zmagam się z problemem wylewającego się paliwa przez filtr powietrza silnik nie odpala chociaż że mam najniższą dawkę na iglicy kompresja wiem że jest bo silnik...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Witam. Wczoraj, na spokojnie odkręciłem pokrywę i podstawę filtra powietrza razem z filtrem oraz odkręciłem też gaźnik. Przejrzałem dokładnie uszczelkę przed, jak i po kolektorze dolotowym - uszczelki w bardzo dobrym stanie. Co do gaźnika to jedyne co zrobiłem to odkręciłem komorę pływakową, wyjąłem trzpień od podtrzymywania pływaka, wyjąłem sam pływak...
Zaworek iglicowy nie trzyma źle skręcona obudowę źle wyregulowany pływak nie ma innych możliwości.
Witam, gaźnik czyściłem wcześniej, bo był zatkany. Po ponownym rozebraniu okazało się, że pływak był zblokowany, teraz już nie cieknie. Świeca iskrę ma, paliwo do gaźnika już dochodzi, ale dalej agregat nie odpala - tak jakby paliwo nie dochodziło do komory spalania. Szukam dalej...
Witam ponownie! Tak się tydzień ułożył, że nie było czasu na kosiarkę. Dziś sobota czyli czasowy zawór bezpieczeństwa i działam :-) Sprawa się ma tak. Sąsiad się uparł, że będzie "pryskał" cyną w ten pływak. Czarno to widzę, ale niech mu będzie. Wyleciało z niego wszystko przez ten czas i odparowało. Zacząłem do kupy to składać, jeszcze raz przedmuchałem...
Leję się paliwo z gaźnika jak na filmie. Co może być nie tak Jeśli gaźnik posiada komorę z pływakiem. A pływak odpowiada za przepełnienie, napełnienie się gaźnika. To przyczyny usterki (przelewanie paliwa) szukałbym właśnie tam. Po prostu pływak się zawiesił, i nie blokuje dopływu paliwa do komory pływaka. Pływak jest wyposażony w specjalną iglicę...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
Pływak do wyregulowania,
Pływak równolegle do płaszczyzny komory pływakowej.
Jeszcze pływak w zbiorniku sprawdż i filtr powietrza
Sprawdziłem dziś zaworek w komorze pływakowej i jest szczelny, gdy psikałem powietrzem i podniosłem pływak to powietrze nie leciało. Ale raczej sądziłem, że nie będzie to, ponieważ gaźnik jest nowy, oraz zaraz po zakupie gaźnika założyłem nowy filtr paliwa.
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Paliwa z dodatkiem bioetanolu nie można przechowywać przez dłuższy czas (max. kilka miesięcy). Silnika nie uszkodzi, ale jak odstawisz na dłużej (powiedzmy kilka tygodni), to lepiej spuścić z gaźnika. Chiński silnik 139FMB będzie pracował na czymkolwiek, co się spala, choćby i na samym etanolu. Pływak w gaźniku jest plastikowy i nie widzę absolutnie...
Witaj. nie znam Twojego gaźnika, ale przyczyny mogą być dwie - albo zaworek iglicowy jest nieszczelny - albo pływak zamiast pływać tonie w benzynie. Zawotek łatwo sprawdzić -trzeba założyć jakiś węzyk - rurkę na wlot paliwa do gaźnika i dmuchac w nią - jednocześnie podnosząc pływak - co powinno wyraźnie zatrzymać przepływ powietrza, Pływak, jeżeli jest...
A wsumie to sie zastanawiam jak odstojnik ma być pełny skoro zostaje jeszcze pływak To w końcu chodzi ci o odstojnik, czy o komorę pływakową? Bo odstojnik to jest przeważnie przy kraniku paliwa, https://obrazki.elektroda.pl/2619030500_... a komora pływakowa, jak sama nazwa wskazuje, jest częścią gaźnika w której pracuje pływak regulujący...
Rycho T, jak zwykle znowu chodziło o cięgna (popychacz był nie w tej dziurce co trzeba). Poprawiłem i wszystko działa, poza lekko falującymi obrotami. Pozdro i dzięki. PS. Chętnie kupię szczelny pływak gaźnika do Tecumseha 3,5 KM.
Powodem jest uszkodzony pływak gaźnika bądź zaworek pływaka. Do tego warto sprawdzić czy klapkowe zaworki za gaźnikiem są sprawne i czy są szczelne 😉
Witam. Ostatnio także nabyłem Rigę 13 z silnikiem KO D8. Niby wszystko jak na razie wydaje się kompletne lecz po zajrzeniu do gaźnika brak w nim pływaka. Gaźnik to bodajże z tego co się orientuję K-34? Widziałem na allegro że są na stanie ale wiadomo oryginał to oryginał nie chcę kupować chinola chyba że mój by nie wypalił w ostateczności. Orientuje...
Wskazówka nie ma nic wspólnego z pływakiem w gaźniku... Okej ale pływak raczej nie jest utopiony, dziurawy i jak coś to jestem nowy w tematach motorów ponieważ posiadam motor od tygodnia.
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Pytanie troszkę dziwne. Wiesz po co masz ssanie? Ssanie masz właśnie po to, aby lekko podlać więcej paliwem, bo silnik jest zimny, więc nie będzie chciał dobrze pracować. A co do dodania gazu i gaśnięcia. Te gaźniki nie mają przyśpieszacza. Przez co jeśli mi na jałowych obrotach od razu dasz gaz do oporu to zawsze będzie się dusić czy nawet gasł. Jak...
To jak tylko wymienił pływak a nie ustawił wysokości poziomu paliwa to krzyż na drogę. Ni członka gaźnika nie wyregulujesz XD. U siebie też wymieniałem pływak, bo kupując cały zestaw był nowy, a poziom paliwa się rozjechał w pytę. Jaki poziom paliwa powinien być? To już musisz w notkach do swojego pojazdu sprawdzić. Na gaźniku może być wypisany model....
Przeczysc caly uklad paliwowy, sprawdź pływak gaźnika oraz świece i przedewszystkim regulacja gaźnika.
Posiadam silnik kwadraciak dwu biegowy, pływak i gaźnik jest ok, sprawdzałem te kwestie z pływakiem. Skorzystałem z powyższych porad, wyczyściłem gaźnik, tłumik jest drożny, pływak dobrze odmyka tzw. "zaworek" odpala super i na obr się wkręca. Przejadę ok 150-200m i motorynka słabnie ale puszcze gaz na wolnych obrotach chwile po pracuje silniki dalej...
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
Znajomy ma problem z motorem Suzuki Bandit 600,po przyjeździe do mnie nie chciał odpalać po jakimś czasie zobaczyliśmy że wisi jakiś przewód,jak się później okazało to on nie ma być nigdzie podłączony ponieważ jest z filtra powietrza ten od nadmiaru wody co dziwne zaczęło nim lecieć paliwo,paliwo cieknie teraz z całej obudowy filtra powietrze tzn przelało...
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
Po mojemu zacięty pływak w gaźniku.
Zawór to prawdopodobnie ssanie lub odcinanie paliwa w gaźniku jest jakiś pływak na dole.
Nad pływakiem jest zaworek, który pływak przy odpowiednim poziomie paliwa w komorze pływakowej powinien podnieść do góry i zamknąc dopływ paliwa, widocznie ten zaworek w pokrywie komory jest nie szczelny i paliwo cały czas płynie.
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
witam, po pierwsze jak silnik ma troszke przejechane to wymień zawór pływakowy, po drugie pokrywke gaznika ustaw pionowo ale tak by pływak chciał opadac wdół na pokrywkę, weż wiertło 6mm i włóz pomiedzy pływak a pokrywkę i teraz jezyczek który domyka zawór igliccowy tak doginaj lub odginaj by dotykał kulki( bez jej wciśnięcia) cały czas masz wiertło...
Zawieszony lub nieszczelny pływak ,albo nieszczelny zawór pływaka, ewentualnie za wysoki poziom paliwa w komorze gaźnika.
Za wysoki poziom paliwa. Podaj typ gaźnika. Pływak jest razem z igłą jak w Dezamecie, czy zaworek jest zamykany poprzez blaszkę dotykającą pływaka?
Słuchać że on "chce" się wkręcić, ale nie może. Wygląda na to że go konkretnie zalewa. W gaźniku PZ20 da się nieco "opuścić poziom paliwa". Musisz podgiąć blaszkę na pływaku tak aby pływak nieco szybciej odcinał paliwo. Taka regulacja działa na całym zakresie prędkości obrotowej i jest niezależna od ustawienia np iglicy czy śrub regulacyjnych. Tylko...
Wygląda jak by zaworek iglicowy w komorze pływakowej nie zamykał paliwa i przepełniał komorę pływakową - odkręć miseczkę komory pływakowej (jeśli to jest rozbieralne, bo nie widziałem takiego gaźnika B&S) i sprawdź. Rozebrałem gaźnik. Zawór iglicowy wygląda ok. Sprawdziłem i nie przepuszcza po zamknięciu. Pływak też cały. Pozostałe elementy rozbieralne...
Witam poleciłbym sprawdzić czy pływak w komorze gaźnika nie jest przedziurawiony i nie nabiera paliwa przez co jest cięższy i nie zamyka zaworka paliwa. Po wymontowaniu należy wytrzeć pływak do sucha wstrząsnąć nim we wszystkie strony i sprawdzić czy nadal będzie suchy. Najczęściej pęka w miejscu lutowania. Jeśli wszystko jest ok to można jeszce zmniejszyć...
Pływak podmieniałem z nowego gaźnika a sam zaworek iglicowy jest w stanie bdb, jak sie potrzasnelo gaznikiem to slychac bylo jak chodzi pływak więc gdzie szukać przyczyny?
Ten na pływaku. Odkręć miseczkę gaźnika, wyjmij pływak i zaworek, wyczyść gniazdo zaworka.
Zrób tak rozpołów gaźnik i nie w motorze ale obok weź butelkę z np.benzyną wlej do zbiorniczka gaźnika i ustaw pływak podegnij lekko tak aby idąc do góry szybciej zamykał paliwo teraz złóż gaźnik nie przykręcając śrub,tylko ręcznie dociśnij do siebie załóż wężyk około 10cm i dmuchnij w niego jeżeli możesz dmuchnąć to znaczy że pływak jeszcze nie odciął...
Pływak jest OK, pusty, zaworek przeczyszczony. Nic to nie zmieniło. Dokładnie sytuacja wygląda tak: agregat stoi, puszczam paliwo, komora pływaka się napełnia i wygląda na to, że zaworek się zamyka, bo nic nie cieknie. Wystarczy jednak zakręcić silnikiem i pojawia się kropla paliwa zwisająca z osi przepustnicy. Świeca oczywiście mokra.
Gaźnik rozkręcałeś? Sprawdź czy pływak pracuje prawidłowo (mógł się zawiesić albo tonie).
Pływak i iglica w gaźniku do sprawdzenia.
jeżeli pływak działa prawidłowo sprawdż zaworek który zamyka pływak
Witam mam problem z maluchem fiatem 126p fl problem wyglada tak ze daje gazu i chodzi wkręca się a dam cały to nie łapie końca tylko go dusi i niechce iść dalej pojeździ z 15min i już go calekiem przymula paliwo się leje z gaźnika prawdopodobnie uszczelki felerne dodam ze jest to silnik w buggy wymieniłem w nim olej świece kable od świec gaźnik pływak...
Zdejmij wężyk z zasilania gaźnika i kręć rozrusznikiem. Jeśli paliwo zacznie lecieć to jest ok. Do wyczyszczenia gaźnik dysze i sprawdzenia czy pływak w gaźniku nie zacina się i nie podaje odpowiedniej dawki paliwa. Weź strzykawkę i wstrzyknij bezpośrednio do gardzili bez filtra powietrza. Jeśli się odezwie zapali j zgaśnie problemu należy szukać w...
Odkręć pokrywę gaźnika z pływakiem, odwróć "do góry dnem". Szczelina między pływakami a pokrywą gaźnika powinna wynosić ok 5mm. Odstęp ten reguluje się przez doginanie blaszki pomiędzy pływakami zamykającej zawór iglicowy. To też ustawiałem na 5mm 7mm i na 8mm, niestety nie pomogło, pływak cały nie dziurawy, nie powginany, dysza z komory pływakowej...
plywak ustaw tak zeby jak jezyczek plywaka dotyka (ale nie powoduje zamkniecia zaworka kulkowego doplywu paliwa)na 7.5mm, a na pelnym otwarciu ma byc od 14do15mm
Zanieczyszczony lub zacięty zawór iglicowy pływaka. Odkręć komorę pływakową, wyjmij pływak i sprawdź.
Posiadam traktorek Bolens (MTD) 13,5 hp 1142030 Problem jest z gaźnikiem, bo traktorek nie odpala, iskra jest. Schemat gaźnika jest tutaj: 1142031 Schemat, gdzie pokazane są poszczególne części: https://www.partstree.com/models/tec-640... Tak wygląda gaźnik (TECUMSEH 640065): 1142032 Wszystko jest poskładane według...
Luz zaworów sprawdzałeś? Briggs traktuje te elektrozawory jako zabezpieczenie przeciwpożarowe, w gaźniku jest przecież pływak z zaworkiem odcinającym paliwo.
Albo najzwyklejsza usterka gaźnika - podtapiany pływak np. Ta "elektronika gaźnika' to prosty układ "cut off", odcinający dopływ paliwa przy hamowaniu silnikiem - jego usterka powodowała by gaśnięcie silnika na biegu jałowym, czyli nie ma tutaj znaczenia.
Jaki to gaźnik? Sprawdź pływak czy nie dziurawy albo czy się nie blokuje oraz zaworek paliwa nad pływakiem czy się zamyka..
Pływak w tym gaźniku jest plastikowy i raczej niemożliwa jest regulacja jego poziomu. Myślę że problem tkwi gdzie indziej, bo na ssaniu można doprowadzić do osiągnięcia maksymalnych obrotów, więc paliwa wystarcza. Niestety podczas kolejnego czyszczenia gaźnika w rękach ukruszył mi się kawałek dyszy (widać na zdjęciach). Na Twoim schemacie na końcu tej...
Problem rozwiązany, może komuś się przyda. Chodziło o nieszczelny pływak gaźnika. Po odkręceniu pływak był praktycznie w całości wypełniony benzyną, przez co nie podnosił się i dlatego za dużo paliwa było dostarczane do układu. Też to było przyczyną wyciekania górą. Pływak nawiercilem, wylałem benzynę, a wszystkie nieszczelności zakleiłem klejem nierozpuszczalnym...
możliwie wysoko ale tak żeby nie ciekło. Weź jakiś większy pojemnik (o wielkości garnka - najlepiej przeźroczysty), nalej benzyny tak abyś mógł umoczyć pływak (razem z gaźnikiem). Zobaczysz że w pewnym momencie pływak zacznie ci się podnosić (jak będziesz powoli zanurzał cały gaźnik ze zdjętą pokrywą pływakową). Poziom ma być taki (orientacyjnie) aby...
Powinien kolega rozebrac gaznik i go wyczyścic. Problem może stwarzac pływak po prostu może byc dziurawy.Do regulacji służy też iglica w tym miejscu, gdzie jest zamontowana linka gazu.
Witaj! Jak kapie to znaczy, że za dużo dostaje paliwa. Nie wstawiłeś zdjęcia silnika z gaźnikiem. Trudno Ci podpowiedzieć nie widząc co masz. Jeśli masz gaźnik z pływakiem, który zamyka dopływ paliwa to wystarczy wyregulować iglicę zaworka. Jeśli w pływaku znajduje się iglica to przesuń zabezpieczenie iglicy o jedno wcięcie. Jeśli jest sam pływak to...
Dzięki kolego za info, ale problem rozwiązany wymieniłem głowicę i gaźnik w gaźniku zacinał się pływak i albo zalewało albo odcinało dopływ paliwa i gasł. Po wymianie gaźnika i głowicy z lekko zerwanym gwintem, wszystko śmiga. Pozdrawiam :)
Podczas czyszczenia gaźnika pływak miałem wyjęty i sobie pływał swobodnie w benzynie więc dziurawy pływak odpada.
Nie, po pół godzinie czy nawet godzinie nie używam ssania. Pływak i zawór sprawdzałem przy rozbiórce gaźnika, niby działał dobrze. Co do poziomu paliwa, to nie mam żadnych danych do tego gaźnika więc nie wiem czy jest dobrze. Zastanawiam się czy nie pokręcić regulacją składu mieszanki. Podciśnień tam prawie nie ma, jest jeden siłownik ale on tylko ma...
niestety ale narazie nic nie pomaga pływak ustawiłem tak: trzymając gaznik do góry nogami to pływak leżąc bez naciskania jest lekko podniesiony do góry - oryginalnie leżał prawie poziomo po odpaleniu silnika było chyba jeszcze gorzej silnik chciał odpalić ale nie mógł bo kichał za każdym obrotem rozrusznika zaczynam mieć wątpliwosci co do regulacji...
pływak gaźnika kosiarki pływak gaźnika yamaha pływak gaźnik
oporność głośnik testy akumulatorów pulsuje dioda
generator seilera generator seilera
Fiat Ducato 2.0 - Opis elementów budowy silnika Poduszki silnika Fiat Ducato 2012 - opis i specyfikacja