Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
Pływak równolegle do płaszczyzny komory pływakowej.
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
witam, po pierwsze jak silnik ma troszke przejechane to wymień zawór pływakowy, po drugie pokrywke gaznika ustaw pionowo ale tak by pływak chciał opadac wdół na pokrywkę, weż wiertło 6mm i włóz pomiedzy pływak a pokrywkę i teraz jezyczek który domyka zawór igliccowy tak doginaj lub odginaj by dotykał kulki( bez jej wciśnięcia) cały czas masz wiertło...
Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
plywak ustaw tak zeby jak jezyczek plywaka dotyka (ale nie powoduje zamkniecia zaworka kulkowego doplywu paliwa)na 7.5mm, a na pelnym otwarciu ma byc od 14do15mm
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Ustawić zapłon i wyregulować stan poziomu pływaka w gaźniku.
Kolejne pytanie czy na zamianę będzie pasować ten gaźnik ponoć od junaka czy jawy pasowały tylko przy silniku należy przełożyć mocowanie z pionowego na poziome. Taki będzie dobry do tego dzika? http://allegro.pl/gaznik-nowy-jawa-cz-17...
Skoro był wymieniany pływak, to może jest za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Obstawiał bym że się zawiesił pływak i gaźnik za dużo paliwa leje. Jeszcze nie spotkałem pływaka przy kosiarce.
jak zaczął strasznie kopcić to pewnie zawiesił się pływak w gaźniku i go zaczęło zalewać mieszanką aż w końcu zalało
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Może ssanie na ciepłym jest włączone, albo dziurawy pływak w gaźniku. Może też być zapłon przesunięty.
Tam jest zamontowany zmodyfikowany silnik od motocykla Junak, gaźnik bardzo podobny od Junaka, jeżeli pływak dziurawy, to można go ławo zalutować cyną.
Zatopiony (dziurawy) pływak.
Pływak w komorze gaźnika do sprawdzenia...
Pływak z gaźnika od 126p obizolowany z boku, zamocowany na silikonowym przewodzie , jak braknie paliwa dotknie dna zbiornika i zapali kontrolkę.
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
to jest taki model jak ten na filmie wiec o nowe czesci bedzie raczej problem moze ktos posiada zepsuty z dobrym gaznikiem https://www.youtube.com/watch?v=iyi2lvMS... Dodano po 8 temat takiego opryskiwacza byl tu juz poruszany na tym forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... koledze sie chyba udalo to moe i mi sie uda...
Mam pytanko!! Ile wynosi luz na pływaku w maluszku. Będę wdzięczny za odpowiedź
Paliwa z dodatkiem bioetanolu nie można przechowywać przez dłuższy czas (max. kilka miesięcy), silnika nie uszkodzi, ale jak odstawisz na dłużej (powiedzmy kilka tygodni) to lepiej spuścić z gaźnika. Chiński silnik 139FMB będzie pracował na czymkolwiek co się spala, choćby i na samym etanolu. Pływak w gaźniku jest plastikowy i nie widzę absolutnie żadnego...
Prawdopodobnie brakuje ci blaszki od pływaków w gaźniku i paliwo cofało się do filtra powietrza. Sprawdź wszystkie wężyki od kranika oraz podnieś iglice, to będzie mniej palił. Możesz jeszcze zmniejszyć mieszankę.
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Albo zbyt niski poziom paliwa w gaźniku, choć przypchanie zaworu iglicowego pływaka jest możliwe. Rozebrać gaźnik przeczyścić, przepłukać bak, nowy filtr paliwa i heja dalej pływać.
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Jeśli mokra od paliwa to możliwe, że za bogato dostaje na chodzie jałowym. Sprawdź sobie ustawienie pływaka w gaźniku.
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
Golf 3 i gaźnik,pływak? czujnik pewnie padnięty ten z niebieską wtyką
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
Ogólnie chyba się zdjęcia nie dodały, bo nic nie mam Wysokości pływaka bierzesz z serwisówki i porównujesz Do sprawdzania zdejmujesz gaźnik podnosisz pływak lub lekko obracasz całym gaźnikiem i patrzysz kiedy ten zaworek iglicowy się zamknie (jeśli obrócisz gaźnik do góry nogami to aż za dużo, musisz z wyczuciem spojrzeć kiedy zaworek się zamknie, bo...
Przewróć gaźnik do góry pływakiem, i zmierz odległość od krawędzi gaźnika do górnej płaszczyzny pływaka, powinna wynosić 17mm. Alternator podłączamy do dwóch skrajnych styków. Pierścienie, od góry, zakładamy wypukły, niżej płaski. Ten płaski ma po wewnętrznej stronie ścięcie i dajemy je do góry. Sprawdź szczelinę "zamka" pierścieni, na obu cylindrach....
Jeszcze raz - Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja. Silnik szybciej je spala niż zdąży do komory pływakowej wpłynąć i dlatego gaśnie. Podnieś stan paliwa w komorze pływakowej, nie wiem jak to jest zrobione w tym gaźniku, pływak - iglica dogięcie blaszki.
Odkręć pokrywę pływaka ,gaźnik osadzić w pojemniku podpiąć wężyk z paliwem i będzie widać na jakiej wysokości zamknie zaworek. Zasada ta sama co pływak w toalecie
Witam ponownie! Tak się tydzień ułożył, że nie było czasu na kosiarkę. Dziś sobota czyli czasowy zawór bezpieczeństwa i działam :-) Sprawa się ma tak. Sąsiad się uparł, że będzie "pryskał" cyną w ten pływak. Czarno to widzę, ale niech mu będzie. Wyleciało z niego wszystko przez ten czas i odparowało. Zacząłem do kupy to składać, jeszcze raz przedmuchałem...
Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
Witam sprawdz czy się pływak nie zawiesza i sprawdz zawór pływaka pozdrawiam. Widziałeś taki gaźnik na oczy? Gdzie tam jest pływak? Zacięty zawór iglicowy standard w chińczykach.
Mógł by ktoś mi opisać dokładnie jak ustawic zawory, i pływak w gaźniku Mycie i regulacja gaźnika http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz... Regulacja luzu zaworów http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsz... Po wykonaniu tych czynności powiadom - czy problem ustąpił ?
Pływak z gaźnika, na dźwigni, czujnik kontaktron, pracuje przez przekaźnik. Z wanienki podgrzewacza przelew do drugiej wanienki pod spodem. W tej drugiej również pływak z rozłączeniem zasilania pompy. Dwa razy sprzątałem po zalaniu, od chwili założenia dodatkowego zabezpieczenia, spokój.
hehe to go.... :P jest to pływak w gaźniku :) został peknięty a teraz czekam na nowy bo zamowilem w sklepie ;p hehe
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Powodem jest uszkodzony pływak gaźnika bądź zaworek pływaka. Do tego warto sprawdzić czy klapkowe zaworki za gaźnikiem są sprawne i czy są szczelne 😉
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Dociśnięcie palcem pływaka zamyka zaworek, ale jeżeli domyka go sam pływak, to może przepuszczać.
To zròb jeszcze jeden prosty test, gaźnik na stole bez miski obròcony do gòry dnem,mydliny spryskane dookoła zaworka i wtedy przytrzymaj go pod cisnieniem kilkanaście sekund ,może coś wykaże. Ma być pod własnym ciężarem pływaka.
Musi być jakiś problem z zaworkiem iglicowym w gaźniku który ma odciąć paliwo, ewentualnie problem z pływakiem (za wysoki poziom paliwa). Pływak dziurawy,źle złożony,coś skrzywione.
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
nie nie
W starych MZ czasami padał pływak w gaźnikach, zawór sterowany przez pływak. Na początku sprawdź czy pływak nie jest dziurawy, jeśli jest to zalutuj go. Sam zawór lubi się zawiesić. Ponadto taki stary gaźnik jeśli nie był dawno czyszczony to należy nim się zająć. Pływak jak już wyjmiesz, delikatnie się z nim obchodź, nic nie poprawiaj w kwestii mechanicznej,...
Tak jak koledzy już wcześniej napisali przyczyn może być wiele. Jednak jak "spala" Ci 1 litr na 300 metrów to masz na pewno jakiś wyciek. Gaźnik tyle nie przepali. Może masz nieszczelny lub zsunięty przewód odprowadzający paliwo z gaźnika do baku. Warto też przeczyścić i wyregulować gaźnik (pływak oraz bieg jałowy).
A jaka dysza w gaźniki ? Pływaka nie ruszaj po pogorszysz samo podniesienie iglicy może nic nie dać jeśli bedzie za mała dysza na razie docieraj i reguluj na seryjnym filtrze a jak bedzie ladnie smigał kombinuj ze stozkiem
Gaźnik czyściłeś? Pływak ustawiony?
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Witam. Ostatnio także nabyłem Rigę 13 z silnikiem KO D8. Niby wszystko jak na razie wydaje się kompletne lecz po zajrzeniu do gaźnika brak w nim pływaka. Gaźnik to bodajże z tego co się orientuję K-34? Widziałem na allegro że są na stanie ale wiadomo oryginał to oryginał nie chcę kupować chinola chyba że mój by nie wypalił w ostateczności. Orientuje...
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
Przeczysc caly uklad paliwowy, sprawdź pływak gaźnika oraz świece i przedewszystkim regulacja gaźnika.
Sprawdziłem klin, i nie jest ścięty. Spróbuję jeszcze wymienić kondensator, i założę nowy pływak w gaźniku dam znać czy pomogło.
ja nie wiem mechanik wymieniał pływak w gaźniku jak on ustawił to nie wiem poza tym ja nie bardzo będę wiedział jak ten pływak powinien być żeby było dobrze jak on powinien być?
Witam, miałem kilka agregatów, ale agregat PAB 2 jest naprawdę dobry. Jego plusem jest jego duże koło zamachowe, dlatego nie zdycha pod obciążeniem. Ale ma jeden feler - ma mosiężny pływak gaźnika. Po pewnym czasie paliwo wnika do środka, staje się ciężki, dużo pali, zalewa świece. Ale można temu zapobiec, wystarczy zamontować plastikowy pływak od samochodu...
Ja polecił bym lutowanie
Sprawdź stan pływaka w gaźniku, może jest dziurawy i "tonie", dając w ten sposób wysoki poziom paliwa. Moim zdaniem dlatego silnik nie może zebrać się na obroty i zalewa świecę. Sprawdź również czystość filtra powietrza.
W chińskim gaźniku czasem się pływak zatnie. Wystarczy wtedy popukać czymś ciężkim w miseczkę pływaka. Miałem tak prawie ciągle, gdy miałem gaźnik przechylony w prawo.
Na początek- wykręć z pokrywy gaźnika zaworek odcinający i wyczyść go.
Bo jest zanieczyszczony zaworek na pływaku, piach lub inny syf lub uszkodzony pływak. Gaźnik(i) do wyjęcia i czyszczenia.
bartex'is co do sprężyny to jeśli pękła ona nie daleko od końca to można ją na ciepło zagiąć i nawinąć od nowa, sam kiedyś to robiłem i jeszcze nie mialem z nią żadnych problemów Nie ma ktoś na zbyciu pływaka do gaźnika mf pilnie
jeśli nie lutownica to ewentualnie zostaje coś a'la poxipol, przetrzeć papierem ściernym i cieniutką warstwe położyć, żeby nie zawieszał się o ścianki gaźnika, kiedyś na chwile przykleiłem końcówke węża który dostarczał po ciśnieniem goracy olej smarujący pompę próżniową osadzoną na alternatorze w oplu rekordzie i przejeździłem tak 3 lata, a'propos...
Pewnie pływak w gaźniku się utopił.
Rożnie to bywa, w różnych gaźnikach. Nie pamiętam czy w tym konkretnym, jest jakiś oring, jeżeli już to tylko od góry. Bardzo niewyraźne zdjęcie, ale jeżeli są połączenia stożkowe, to niema oringów. W każdym razie, jeszcze raz wyczyść gaźnik, najlepiej specjalnym płynem, przeznaczonym do ich czyszczenia. Sprawdź uszczelkę na połączeniu go z cylindrem....
Rycho T, jak zwykle znowu chodziło o cięgna (popychacz był nie w tej dziurce co trzeba). Poprawiłem i wszystko działa, poza lekko falującymi obrotami. Pozdro i dzięki. PS. Chętnie kupię szczelny pływak gaźnika do Tecumseha 3,5 KM.
Wskazówka nie ma nic wspólnego z pływakiem w gaźniku...
Witam jak ustawić poziom pływaka w gaźniku ? mam śilnik poj 1108 Problem polega na tym ze jak go odpalę na ssaniu to chodzi dobrze ale gdy sie nagrzeje i wyłączę ssanie przy małym dodaniu gazu zaczyna przerywać ale jak juz dodam więcej to go dusi Myśle ze zamarło paliwa i tu trzeba by było sprawdzić poziom pływaka tylko jak to zrobić albo zacięty zawór
Może pływak w gaźniku?
Daj zdjęcie jak masz założony ten pływak w gaźniku.
Moje zdanie jest takie: auto zostało zalane z powodu dziurawego pływaka lub innego defektu gaźnika. Bardzo częsta usterka przy gazie tzw. I generacji. Do sprawdzenia świece, iskra a następnie gaźnik i pompka paliwa. W tym aucie benzyna nic nie smaruje, bo nie ma co. A i przede wszystkim naładować rozładowane aku. :-)
Gaźnik przelewa. Możliwa będzie konieczność wymiany zaworka iglicowego lub pływaka (w gaźniku). Jeżeli nie masz filtra paliwa to koniecznie go zamontuj.
Jeśli ten moduł gaźnika nie ma wpływu to dobrze. Aparat zapłonowy jest absolutnie nowy. W związku z tym moduł zapłonowy i kabel brązowy co odchodzi od - cewki wys / nap. Podtopienie pływaka? Oba gaźniki byłyby podtopione... gaźnik rozbierałem i czyściłem. Poziom paliwa sprawdzałem na pływaku. NIe, gaźnik ma mechaniczne zabieranie 2 przepustnicy.
Sprawdź czy gdzieś się nie zablokowało cięgno od ssania, gazu i wyłącznika. Jeżeli tam nic nie pomoże to spróbuj odkręcić komorę pływaka w gaźniku i sprawdź czy nie zawiesił się pływak, lub czy do gaźnika nie dostała się woda z komory. Na tę chwilę nic lepszego nie przychodzi mi do głowy.
Witam. Sprawdź kolego,czy nie zalewa Ci się pływak w gaźniku, albo czy jest wszystko ok z zaworkiem zamykającym przy tym pływaku. Chyba gaźnik dostaje za dużo paliwa. Sprawdź też przepustnicę, czy nie jest luźna, zamyka się itd.
Wygląda na to, że paliwo leci z gaźnika przez zawory do silnika. Musisz rozebrać gaźnik, może być np. zawieszony pływak lub zaworek iglicowy i nie zamyka paliwa.
Pływak szczelny, a zawór zamyka?
Zgadzam się z tymi którzy w tym przypadku doradzili ustawienie pływaka ,gaźnik ma za mały stan paliwa.
delikatnie podgiąłem też pływak I zaburzyłeś pracę gaźnika, potem jeździłeś na ubogiej mieszance (strzały w wydech). Bez sprawdzenia kompresji nie ma co kombinować.
Ten na pływaku. Odkręć miseczkę gaźnika, wyjmij pływak i zaworek, wyczyść gniazdo zaworka.
Może gaźnik przelewa? Sprawdź pływak w gaźniku.
Po mojemu zacięty pływak w gaźniku.
Coś Wam się kolejność pomieszała. Najpierw spirytus a potem ocet. Od przedmuchiwania możesz mieć zgnieciony pływak.
Pływak idzie do góry w gaźniku im później języczek dojdzie do iglicy tym większy poziom paliwa.
Zawór paliwa nie trzyma ten od pływaka, lub uszkodzony sam pływak w gaźniku.
Nadal utrzymuję, że dysze mogą być zatkane, a przedmuchanie kompresorem, to nie to samo, bo nie widzisz efektu. Użycie kompresora do "czyszczenia" gaźnika, w niektórych przypadkach (rodzajach gaźnika) może spowodować usterkę np. uszkodzenie przepony w gaźniku. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz stan pływaka, może jest dziurawy. Czy podczas rozbiórki...
Pływak i iglica w gaźniku do sprawdzenia. Tam nie ma pływaka, to jest kosa.
czy tym wężykiem co idzie z krućca do kranika Tak myślę, właściwie to od Ciebie się dowiedziałam, że jest taki zawór w skuterze. Zasady działania zaworu się domyślam. to nalało do silnika paliwa Jakoś się tam na lało, a gaźnik powinien mieć pływak, który by temu za pobiegł. gaźnik ze ssaniem automatycznym bez różnicy czy na nowym czy starym Teoretycznie...
W gaźniku zawiesił się zawór iglicowy ten nad pływakiem. Paliwo ze zbiornika spłynęło do silnika i stąd ten opór przy odpalaniu. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika, wyczyść gaźnik i powinna chodzić.
Wyciek spowodowany jest usterką GAŹNIKA (topi się pływak) i wymiana to dobry pomysł i obudowę zostaw w spokoju.
A pływak w gaźniku albo zawór?
Sprawdzić dopływ paliwa do gaźnika, ssanie, kranik, zaworek pływaka, wyczyścić gaźnik i tak dalej.
Może tylko na zakręconym kranie nie W takim razie utopiony pływak w gaźniku, lub nieszczelny zaworek iglicowy.
pływak gaźnika yamaha pływak gaźnika kosiarki regulacja pływak
pinnacle instrukcja reset słuchawka nokia budowa mostka prostowniczego
odrzutnik oleju odrzutnik oleju
Audi A6 C6 2.7 TDI 2006: Żywotność paska wielorowkowego i napinacza Listwa pod klawisze do keyboardu MC-68 - gdzie kupić?