radia kenwood

Znaleziono około 4021 wyników dla: radia kenwood
Podstawowa forma zapytania: radio kenwood
  • Kenwood krc-578ry

    Witam słyszałem ,ze w moim radiu jest mozliwośc podlaczenie jakiegos kabelka do instalacji sam. tak azeby panel samoczynnie obracal sie o 180 stopni po wyłaczeniu stacyjki . Czy jest to wogule mozliwe w moim radiu ? Przeniesiony z "Schematy Audio" Regulamin!!! (za)

    Radia Samochodowe Serwis   27 Maj 2004 23:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 518
  • TH 78 A Kenwood

    To jest po prostu starość radia! Po pewnym czasie daje o sobie znać, że radio było używane w normalnych warunkach i trochę podśniedziało tu i tam! Jedyna rada, albo wymienić wszystkie powodujące problem podzespoły, albo też spróbować je troszeczkę podratować np. wlać do każdego potencjometra i przełączników...

    Radiotechnika Serwis   01 Lip 2004 21:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1122
  • Kenwood KDC V7090R problem z włączeniem

    Napewno źle zostało to radio rozkodowane zanieś do kogos kto robi Radio Code :wink:

    Radia Samochodowe Serwis   02 Lip 2004 21:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1098
  • KENWOOD KRC-777R

    Radio z obracanym panelem. Podłączam do zasilania i nic się nie dzieje. Zero reakcji. Jest otwarte (panel odwrócony jak w czasie działania) ale na nic nie reaguje. Radio wcześniej działało, ale zdażało mu się zawiesić. Po odłączeniu od zasilania i ponownym podłączeniu chodziło przez x czasu. Pamięć widać...

    Radia Samochodowe Serwis   07 Lip 2004 11:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1744
  • KENWOOD KDC-8080RSE

    W KENWOODZIE TYM PADŁ MI PRAWDOPODOBNIE GŁOWNY PROCESOR I NIE MOŻNA GO URUCHOMIC(BYŁ JUŻ W PARU SERWISACH),WIEC MAM PYTANIE CZY KTROS MA MOŻE TYŁ DO TEGO RADIA, BADŹ DO JAKIEGO JESZCZE MODELU PASUJE TEN PANEL.CHYBA ZE KTOSC POSAIADA JAKIES PODOBNE USZKODZONE RADIO I DALEJ BEDA ZNIM WALCZYC. POZDR MACIEK...

    Radia Samochodowe Serwis   28 Lip 2004 15:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 762
  • problem z radyjkiem kenwood krc777r

    Witam wszystkich! Mam radio krc777r wszystko w nim działa<radio magnetofon-wszystko wyświetla, funkcje zmienia> a w głośnikach słychać tylko biper przy naciskaniu klawiszy i nic :cry: Jeśli ktoś ma takie radyjko to na tylnym panelu są 4 wejścia i tylko one są aktywne więc radio może mi tylko...

    Radia Samochodowe Serwis   29 Lip 2004 08:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 909
  • kenwood krc-443II

    witam, kolega kupil samochod w niemczech, sprzedajacy wymienil radio na w/w kenwooda, podlaczyl go wpychajac w kostke przewody, na poczatku gralo dobrze, w polowie drogi przestaly grac 2 glosniki a pozniej podobno go odlaczyl, jak sprawdzalem to jeden kanal gra dobrze i jeden cicho. pozostale nie graja....

    Radia Samochodowe Serwis   24 Sie 2004 13:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 777
  • KENWOOD KDC-M6021 - pomóżcie

    Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum... Szkoda że w takich okolicznościach... :( A więc dostałem to radio dzisiaj paczką, podłączyłem, włożyłem nówkę płytę mp3 i sobie słuchałem z pół godziny bawiąc się funkcjami tego radia, nagle postanowiłem włożyć CD audio, włożyłem i wyskoczył mi...

    Radia Samochodowe Serwis   01 Wrz 2004 16:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1518
  • Kenwood KDC-M4524G i TOC error

    wiec na postoju plytki nie chodza, krecic kreca bo slychac jak mieli i probuje odczytac po czym wyskakuje toc error, nie raz jak przejade kilka kilometrow i kilka razy wyjme i wsadze spowrotem plytke to zak toryms razem zalapie, w radiu raczej nic nie bylo grzebane gdyz mam je juz jakis czas i poprzedni...

    Radia Samochodowe Serwis   24 Lut 2007 18:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5794
  • Kenwood KDC-M7024

    Przednia część jest nie odzowna do pracy tego radia a to ze posiadasz tył o czyms świadczy ! Idz do właściciela radia który wybulił kase za te radio i moze odkupisz od niego . Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś się pytał jak żyję czy jest potrzebny panel aby radio działało. Pozdrawiam - Tomek. Dziękuję...

    Radia Samochodowe Serwis   14 Wrz 2004 19:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1866
  • Kenwood KDC-MP6090R enter code

    Witam serdecznie, Proszę o pomoc w rozkodowaniu tego radia. W których komórkach znajduje się kod i w jaki sposób go wyliczyć. Ustaliłem, iż w komórce #56 znajduje się licznik błędów. Natomiast prawdopodobnie zmieniając komórkę #37 z 02 na 01 można uruchomić radio bez kodu (jeszcze tego nie sprawdziłem)....

    Radia Samochodowe Serwis   06 Paź 2004 14:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3768
  • KENWOOD KRC-758RE + pytania o gośniki, prosze o pomoc! :)

    Witam Właśnie kupiłem na allegro owo radyjko (150zl za radio, panel, polkieszen, kostke, podobno odkodowane ;))...co mozecie mi o nim napisac? :) Kupilem tylko dla tego ze aukcja sie konczyla, ja szukalem radia jak najtanszego (wczesniej uzywalem radia na gałki sprzed 20 lat :P ) a inne np. JVC sa...

    Radia Samochodowe Serwis   28 Paź 2004 23:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 939
  • kenwood 3090 po zwarciu plusa do masy glucho:(

    dziekije za zainteresowanie, wiec zaczne od poczatku na tym radiu lezalo inne radio ktore akurat montowalem i do niego zwarlem plus na mase obudowy, po tym wydarzeniu kenwood nie wlaczal sie normalnie tylko mrugal wyswietlaczem i nie zalaczal sie, pobor pradu podczas tego 'rozruchu' dochodzil do 4 amper...

    Radia Samochodowe Serwis   19 Lis 2004 09:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1380
  • Kenwood TK-759

    Witam Czy ktos zna procedure poszerzenia pasma w tym radiu. radio ma oznaczenie tk759(E4) i pracuje w zakresie 146-174MHz a ja potrzebuje poszerzyć 136-174 MHz

    Radiotechnika Serwis   06 Lis 2004 23:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1023
  • Kenwood KRC-852D

    Czy ktoś może ma rozpiske wyprowadzeń do w/w radia. Już szukalem na stronie kolegi z forum ale nie znalazlem opisu wyprowadzen tego radia. Bylbym wdzieczny za wszelka pomoc. Pozdrawiam Krzysztof!

    Radia Samochodowe Serwis   13 Lis 2004 00:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 858
  • kenwood krc 3590

    CZESC MAM JESZCZE PROZBE diody sa dobre bo sprawdzalem swieca na zielono ale podswietlenia nadal nie ma nie wiem co jeszcze moge zrobic kolejny problem jest ze zmieniarka do tego radia po wsunieciu plyty na wyswietlaczu wyskakuje napis"Chno" prosze o pomoc naprawde bardzo mi zalezy na tym radiu by bylo...

    Początkujący Serwisanci   20 Lis 2004 10:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 648
  • Kenwood KRC-177R. Możliwość uruchomienia wejścia liniowego.

    Ja też nie bardzo rozumiem na co się porywasz. Chyba jasne jest że te wyjścia REAR służą do podłączenia dodatkowego wzmacniacza. Zapewne radio ma wyjścia głośnikowe tylko 2, na przód a tyle muszą być przez dodatkowy wzmacniacz. A z takim pojęciem to trochę czarno widzę przeróbki radia. Może lepiej...

    Radia Samochodowe Serwis   10 Gru 2004 19:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1530
  • KENWOOD KDC 707OR problem z wprowadzeniem kodu

    cześć! mam problem z rozkodowaniem radia jak powyżej! posiadam pilota który powinien tą blokadę zdjąć lecz coś jest nie tak ponieważ, po włączeniu radia wyświetla się:

    Radia Samochodowe Serwis   10 Gru 2004 20:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1356
  • Wieża Kenwood rxd-g5. Nie działa RDS. Programuje tylko od 60,1 MHz.

    Nie bardzo rozumiem... Czy to radio w ogóle coś odbiera? Jak są kłopoty z odbiorem, to i RDS nie będzie działać jak trzeba. Poza tym, RDS raczej nie ma nic wspólnego z szukaniem stacji i programowaniem (chyba że TP/TA w radiach samochodowych, ale to chyba nie to). PTY jest tylko funkcją systemu RDS i...

    Audio Serwis   11 Gru 2004 22:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1170
  • Kenwood KDC-MP6090R nie uruchamia się. Czy ktoś ma do niego schemat?

    Mam problem z w/w radiem ponieważ w ogole się nie uruchamia, nic na wyświetlaczu się nie ukazuje, poprostu jest martwy. I czy ktoś ma może schemat do tego radia, powiem, że taśma od wyświetlacza jest sprawna. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem. Krzysztof

    Radia Samochodowe Serwis   12 Gru 2004 10:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1068
  • Kenwood KDC-3027G problem z włączeniem (Standby)

    Witam, Po podłączeniu zasilania do w/w radia pojawia się na wyswietlaczu napis Standby i po ok 4-5s wszystko gasnie i nie ma już mozliwości włączenia radia. Może winą jest panel, poniewaz dokupiłem od innego modelu, a dokładniej od KDC-3021. Z góry dziekuje za podpowiedzi

    Radia Samochodowe Serwis   20 Gru 2004 18:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1383
  • Kenwood KDC-m6021. Czy da się jakoś odzyskać kod?

    Witam Posiadam to radyjko i wprowadzilem kod ochronny,powodujacy iz po kazdorazowej utracie doplywu pradu monituje o podanie kodu. Problem polega na tym iz kartke zawierajaca nr seryjny radia model i oczywiscie kod zawieruszylem(i oczywiscie nie pamietam go). Nie moge kozystac z radia poniewaz monituje...

    Radia Samochodowe Serwis   23 Gru 2004 11:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1353
  • KENWOOD KDC-7050R. Po podłączeniu zasilania odwraca panel. WAITING 4.

    Radio po podłączeniu do zaś odwraca panel i pisze "WAITING 4". Co to oznacza bo nie miałem doczynienia z taki wynalazkiem. Poczytałem po przeszukaniu starych postów i wychodzi mi, ze to radio jest kodowane, z tym, że powinno wyświetlać "1" .

    Radia Samochodowe Serwis   28 Gru 2004 12:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1497
  • Kenwood KDC - 5021 wyłącza się po 30 min

    Witam mam problem z radyjkiem otóż po podłączeniu go radio ze stoperem w ręku co do sekundy wyłącza sie po 30min.. Nie mam pojecia czego to jest wina.. :/ Obojetne na jakiej funkcji by bylo czy to cd czy tuner zawsze rowniutko 30 minut i radio sie wylacza.. po wylaczeniu trzeba wypiac kabel memory zeby...

    Radia Samochodowe Serwis   18 Sty 2005 16:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1283
  • kenwood kdc v 7090r

    szukam pomocy.nie wiem co zmienić w binie ,aby uruchomić radio.oczywiście brak pilota .podobno można to zrobić bez otwierania radia.[/code]

    Radia Samochodowe Serwis   27 Sty 2005 21:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 823
  • Jak zamontowań taśme w panelu ? - Kenwood krc-758R

    Nowa taśma ma charakterystyczne (fabryczne) zagięcie.Po nim łatwo dojdziesz jak ją ułożyć i w którą stronę napiiąć zwijacz. Trzymając radio "twarzą" do siebie napinaj od płyty radia do góry.Ja przy tej robocie wkładam sobie pod zaczep sprężyny płaskowniczek i napinacz mi nie ucieka.Cierpliwość i wyobraźnia...

    Radia Samochodowe Serwis   13 Lis 2005 17:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1299
  • KENWOOD KRC-788R Mask key

    Nie podstawiaj innych wsadów bo zazwyczaj to się źle kończy dla radia , najlepiej odczytaj bina oryginalnego z twojego radia i wrzuć go na forum to ci go przerobimy tak że radyjko będzie działać bez pilota .

    Radia Samochodowe Serwis   04 Mar 2005 21:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1188
  • KENWOOD KDC-4080R. Brak wyświetlania i możliwości włączenia.

    Mam problem z tym radiem KDC-4080r brak wyświetlania i możliwości załączenia . Jedynie co mi działa to napęd CD wciąga płytę i mogę ją wyciągnąć za pomocą klawisza z panelu sterowania .Stwierdziłem że na szynie między panelem a procesorem płyty głównej pojawiają się impulsy co potwierdza wykonanie...

    Radia Samochodowe Serwis   07 Mar 2005 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1136
  • Kenwood KRC-578R

    Prosze o pomoc w obliczeniu kodu do tego radia. Probowalem zmienac 20H z A5 na 00 - radio wlancza sie bez kodu, ale po 20 min. - wylancza sie. Dolanczam oryginalny dump: :100000000B0440B103FFFFFFFFFFFF...

    Radia Samochodowe Serwis   21 Mar 2005 12:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 802
  • Kenwood kmd-ps970r opis

    witam potrzebny mi dokładny opis radia i schematu tego radia moze ktoś ma?? Przeniesiono. <SławeK>

    Schematu/instrukcji/artykułu   24 Mar 2005 08:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 504
  • Kenwood KDC-7090R jaka taśma panela

    witam! mam radio kenwood KDC - 7090R! nagle zniknęło mi podświettlenie wyświetlacza! świeci tylko wtedy gdy wyjmuje płyte, a tak jest niewidoczny! Jeżeli to uszkodzona taśma to czy sam dam radę ją naprawić we własnym zakresie, np. poprzez przylutowanie uszkodzonego przewodu, czy muszę oddać fachowcowi? Ile...

    Radia Samochodowe Serwis   19 Kwi 2009 15:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1728
  • KENWOOD KDC 5090B >>problem z podłaczeniem

    mam taki problem... po odpaleniu silnika radio sie wyłacza i juz sie nie daje właczyc chyba ze odepne je od zasilania i znowu podepne ale wtedy kasuje pamiec. po zgaszeniu silnika tez sie nie wlaczy bez odpiecia i podpiecia ponownie zasilania. Na postoju jest wszystko ok tzn trzyma pamiec po wyjeciu...

    Radia Samochodowe Serwis   26 Kwi 2005 18:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 585
  • Kenwood KRC759r

    mam radio jak w temacie jest radio z zamykanym panelem po wyłączeniu radia przyciskiem SRC radio od razu gaśnie i zamyka panel czy radio jest uszkodzone jak zrobić aby można wyłączyć radio bez zamykania panela

    Radia Samochodowe Serwis   17 Wrz 2006 14:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 944
  • Kenwood obaracany panel na minidyski - dziwny napis na ekran

    ano mam taki pilot dodatkowy w komplecie , pozniej sprawdze czy zadziala , dzieki wielkie za podpowiedz. Dodano po 6 polozylem kolo radia ten bryloczek taki z jednym przyciskiem co byl w komplecie i jak włączam radio to dalej to samo, jak właczam radio z wciśniętym przyciskiem w tym pilociku...

    Radia Samochodowe Serwis   04 Cze 2005 00:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 929
  • Kenwood KDC5024

    Radio jak w temacie .Próby modyfikacji wsadu z odczytanej pamięci 24C01 bez efektu radio po 30 minutach wyłącza się. Może ktoś ma pomysł na ten plik.

    Radia Samochodowe Serwis   05 Cze 2005 20:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 714
  • KENWOOD 559R+PODŁĄCZENIE ODTWARZACZA MP3

    własnie stałem sie posiadaczem takiego radia i chciałbym podłaczyć do niego mój odtwarzacz mp3. W poprzednim radiu było wejście jack i nie było problemu (uzywałem podwójnego jacka do podłaczenia). Nadal chciałbym kozystać z odtwarzacza mp3 w aucie tylko nie wiem do czego mam go podłączyć może pod wejście...

    Radia Samochodowe Serwis   05 Cze 2005 12:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1021
  • Kenwood Z727 - problem z wyświetlaczem

    Witam wszystkich mam radyjko jak w temacie i problem polega na tym że po włączeniu na wyświetlaczu pojawiają sie niezidentyfikowane znaki "krzaczy" w momencie kiedy powinno być DEMO. Później po jakimś czasi część wyświetlacza pracuje normalnie tj. pokazuje częstotliwość stacji itd. ale w niektórych miejscach...

    Radia Samochodowe Serwis   08 Cze 2005 14:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 690
  • Radioodtwarzacz samochodowy z CD KENWOOD KDC-307

    Witam! Potrzebuje instrukcji do tego radia, angielskiej lub polskiej (jeśli była). Nie wiem jak ustawiać stacje radiowe bez automatycznego szukania. Jeśli ktoś ma skan takiej instrukcji i może mi podesłać to z góry dzięki. Co sądzicie o tym radyjku? niki4(at)gazeta.pl !!! Podaj markę, symbol i ...

    Schematu/instrukcji/artykułu   16 Cze 2005 15:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 846
  • KENWOOD KDC-8024

    Witam. Radio jak w temacie. Radio działa poprawnie. W momencie włożenia płyty odczytuje toc i pojawia sie " HOLD ERROR". Według instrukcji jest to przekroczona temperatura pracy?! Czy ktoś spotkał sie z takim uszkodzeniem?

    Radia Samochodowe Serwis   20 Sie 2005 15:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 672
  • Amplituner Kenwood KR-55 - mocno grzeją sie końcówki mocy.

    Własnie zajmuję sie naprawą tego modelu,gdy go dostałem był w fatalnym stanie,końcówki byłu rozerwane,rezystory przy nich popalone (po jednym tranzystorze i rezystrorze w każdym kanale).Natomiast zamiast bezpieczników wstawione były sreberka (folia alu,teraz wiem co swiastak z nimi robi).Orginalnie wstawione...

    Audio Serwis   24 Sie 2005 22:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2768
  • Kenwood KRC-778R - po dłuższym zdjęciu panelu zawiesza się

    Witam mam pewien problem z powyzszym radiem wszystko jest ok gra itd w momecie jak wezme panel i jak wloze po niedlugim czasie panel jest ok ale jezeli dluzej nie ma panela jakies 10-015 minut juz jak go wloze radio sie zamyka i nie reaguje na nic musze je restartnac z gory dzieki za pomoc

    Radia Samochodowe Serwis   11 Wrz 2005 09:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1289
  • KENWOOD KRC-677R - brak sygnału na wyjściu.

    Chciałem się zapytać, gdyż nie mam instrukcji do w.w. radia, co znaczy migający na dole wyświetlacz symbol :IN: . Radio grało dobrze, sprzedałem je a po paru godzinach gościu przyszedł i mówi, że wcale nie gra. wcześniej przy nim włączałem i słyszał, że gra. Nie wiem czy coś powciskał, czy końcówka...

    Radia Samochodowe Serwis   16 Wrz 2005 14:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 603
  • kenwood kdc-w7027 naped panela

    witam objawy radio na chwile sie wlacza probuje odchylic panel i cos go blokuje i sie wylacza po rozebraniu widze ze jest tu inne rozwiazanie niz jak bylo w starszych maskach naped jest na pasku zebatym i on wlasnie jest zerwany , i uszkozone jest jedno kolo zebate , czy jest mozliwosc dostania...

    Radia Samochodowe Serwis   11 Lis 2005 08:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2140
  • gdzie kupić laser do kenwood kdc 6080r

    witam radio jak w temacie ile moze kosztować i gdzie kupic laser radio nie czyta wszystkich plyt . z góry dzieki za odpowiedz

    Radia Samochodowe Serwis   26 Wrz 2005 17:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 987
  • Poszukuję instrukcji do radiomagnetofonu Kenwood KDC-7080r

    Witam szukam instrukcji obsługi po polsku do radia kenwoob KDC-7080r wiem że to radio ma sporo dodatkowych funkcji i potrzebna jest instrukcja Pozdrawiam. Post przeniosłem <SławeK> !!! Podaj markę, symbol i rodzaj urządzenia w temacie !!! Posty bez powyższego w tytule, następnym...

    Schematu/instrukcji/artykułu   05 Paź 2005 20:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 780
  • KENWOOD KRC 152L

    mam taki problem niw ma podswietlania panlu i wyswietlacza,wymienilem diode i tranzystor bo dzieci wlasciciela tego radia zrobili skarbonke,czy oze ktosc mi pomuc albo scemat do tego radia.pozdrawiam leszek

    Radia Samochodowe Serwis   02 Lis 2005 10:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1185
  • kenwood 7070r

    Witam. podczas sluchania na tym radiu nagranej muzyki slychac takie strzelanie jak wezme odrobine glosniejm, problemu nie ma jak slucham orginalnej cd lub radia, czemu tak sie dzieje? mozliwe ze nagrywarka nagrywa jakos "inaczej" cd?

    Radia Samochodowe Serwis   02 Gru 2005 14:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 662
  • Jak zatwierdzić kod w Kenwood KDC-M6021 ?

    ok Juz wiem jak zatwierdzić. Tylko że pojawił sie problem z kodem. Odczytałem bina i wychodzi mi że kod ma być 6396 ale niestety radio go odrzuca. Nie chce wyłaczac kodu z tego radia. Może jakieś wskazówki jak z tego policzyć poprawny kod ?? A to pytanie uważam za niezgodne z regulaminem i temat...

    Radia Samochodowe Serwis   02 Gru 2005 16:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3386
  • Jakie radio z cd

    A co powiecie o blaupunkt. Dzisiaj miałem okazje posłuchać u znajomego i gra naprawde przyzwoicie. Miałem okazje porównać z Sony JVC Kenwood. Niestety nie z Pioneerem. Bardzo ładnie gra, a w tym zestawieniu najładniej. Test wiadomo amatorski. Ten sam utwór na różnych radiach. Różnice nawet w głębokości...

    Co kupić Archiwum   19 Sty 2006 11:56 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1932
  • pomocy potrzebuje wklad eepromu do kenwood kdc7090

    po pierwsze to jest to radio w menu którego jest opcja wył.radia po zadanym czasie, po pierwszym uruchomieniu radia(podłączeniu do zasilania trzeba to przestawić) po drugie radio posiada kod, kod można zdjąć poprzez ustawienie odpow. kom. Licznika Błędu. Złe ustawienie LB będzie powodowało właśnie wył. ...

    Radia Samochodowe Serwis   13 Lis 2006 18:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1674
  • Kenwood KDC-7021. Napis TRANSMIT 1. Jak odblokować?

    Weź pilot który dostałeś razem z pudełkiem, papierami i radiem w sklepie, strzel z niego do radia i już będzie odblokowane.

    Radia Samochodowe Serwis   14 Sty 2006 13:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1589
  • Kenwood KRC 254D

    Mam pytanie. Posiadam Radio takie jak w tutule jest to kaseciak. Czy ma ktoś może do tego cuda jakiś schemacik lub wie jak wyprowadzić z tego przewody na wzmacniacz?? i czy wogóle takie coś jest realne? Najgorsze że radio nie ma z tyłu żadnej kostki są tylko przewody :( Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis   07 Lut 2006 17:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1094
  • KENWOOD KDC-PS9590R - pytanko

    Mam do kupienia Kenwooda KDC-PS9590R, radio nie działa, nic nie świeci i się nie odzywa. Może znacie dolegliwości tego modelu, czy koszty naprawy będą opłacalne. Potrzebuję jakieś info na temat tego radia, czy ma wbudowany wzmacniacz i czy warto je brać. Pozdrawiam.

    Radia Samochodowe Serwis   07 Lut 2006 20:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 840
  • Kenwood KDC 6080R problem z włączaniem

    Mam problem z w/w radiem otóż po podłączeniu do napięcia w radiu zapala się podświetlenie i zaczyna pobierać prąd ok 400mA lecz na wyświetlaczu nic się nie pokazuje nie reaguje za przyciski, kompletnie nic. może miał ktoś podobny problem i mógłby mi pomóc? z góry dziękuje za odp.

    Radia Samochodowe Serwis   11 Lut 2006 22:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 954
  • Kenwood KDC-W6027 problem z remote

    Jesli problem sie powtarzal to moze byc zimny lut w radiu czasem spotykalem zasniedziale sciezki we wzmacholu gdy lezal w bagazniku (zbyt duza wilgoc zwlaszcza w zime co powodowalo zbyt duze obciazenie wyj. remote w radiu ) pozdro.

    Radia Samochodowe Serwis   17 Lut 2006 15:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1111
  • Problem z Kenwood KDC-4080R

    Witam Mam nastepujacy problem z powyższym radiem, otóż: radio działa normalnie- tuner, wszystkie funkcje do momentu aż nie wsunę płyty. Płytka wchodzi i zaraz zostaje wysunięta i pojawia się komunikat ALL OFF. Po ponownym włączeniu radio nie pamięta ustawień, tak jakby się resetowało. Kiedy auto...

    Radia Samochodowe Serwis   08 Sty 2008 01:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1287
  • Kenwood KRC. Czy panel od KRC-158R będzie pasował do KRC-159R?

    Witam!!! Mam pytanie: czy panel od radia Kenwood KRC-158R będzie pasował do radia Kenwood KRC-159R? Prosze o szybką odpowiedź! Pzdr ax9999

    Radia Samochodowe Serwis   03 Kwi 2006 11:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3259
  • KENWOOD KRC-578R "pojawia sie i znika"

    Zakupiłem na allegro radio kenwood KRC 578R ze zmieniarka, pomijam juz to ze musiałem osobno dokupić okablowanie radia i zmieniarki. Moim problemem jest to ze radio się wyłącza co jakiś czas i później się pojawia ale zresetowane - po prostu zanika wszystko i od nowa musze go ustawiać, proszę o podanie...

    Radia Samochodowe Serwis   12 Kwi 2006 16:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1107
  • KENWOOD KDC-7060R

    Poszukuję przełącznika krancowego do obrotowego panela.To jest ten mały który znajduje się z prawej strony radia koło koła zamachowego.Moze ktos ma takie radio na częsci i mi sprzeda ten przełącznik

    Radia Samochodowe Serwis   17 Maj 2006 21:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 522
  • KENWOOD KDC-7080R dziwny problem?

    Dzięki a możesz mi powiedzieć czy pilot z takiego samego modelu radia zadziała z tym radyjkiem czy musi być pilot który był oryginalnie przy tym radiu?

    Radia Samochodowe Serwis   20 Maj 2006 14:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1637
  • Kenwood KDC-PS9590r

    I know that this car radio's have a remote key,, so your problem is in the remote control ??; how really to decode this car radio's without havin a remote control ?? did any body find a solution ?? thanks...

    Radia Samochodowe Serwis   07 Cze 2006 10:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1328
  • problem z KENWOOD'em gdy gra głośno

    KENWOOD(4x45W) gdy gra głośniej dostaje "czkawki", gdy powinien być bas to się ścisza/harczy, a gdy nie ma basu gra normalnie (przy rytmicznej muzyce ciekawy efekt:| na standardowych oplowskich głośnikach było ok, później z tyłu wymieniłem na jbl dalej ok, dalszy krok wzmacniacz alpine + 30 cm w bagażniku...

    Radia Samochodowe Serwis   24 Cze 2006 10:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 637
  • Kenwood KAC 642 + Tuba MAGNAT

    Witay Jesli chodzi o to czy bedzie pasowal to 100% tak dalczego ma nie pasować przeciez radio ma wyjscie na wzmacniacz tam podepniesz i bedzie śmigać glosniki podepniesz normalnie pod 4 kanały radia i pewnie bedziesz mial bardzo ładny dzwięk. Co do tego ile to jest warte sprawdz sobie na allegro tam...

    Audio Serwis   26 Cze 2006 11:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1073
  • Problem z Kenwood KDC-V7090R

    Witam wszystkich, otóż mam nie lada problem z radiem z tytułu a mianowicie sprowadziłem sobie autko z Niemiec i było w nim zamontowane to właśnie radio ale problem w tym że coś z nim jest nie tak. Jak przekręcę kluczyki to panel się automatycznie opuszcza i nic poza tym, nie można go włączyć. Panel bez...

    Radia Samochodowe Serwis   17 Lip 2006 08:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 689
  • Instrukcja PL do kenwood-a kdc-v7090r pilnie potrzebna....

    Witam Was Mam instrukcje do tego właśnie radia ale w języku angielskim Podstawowe rzeczy spokojnie można połapać ale niektórych jż nie wiem Ma Ktoś z Was namiary na taką dokumentacje?? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam A opis działu Radia Samochodowe kolega czytał ? Tam wyraźnie...

    Schematu/instrukcji/artykułu   27 Lip 2006 16:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1404
  • KENWOOD KDC-W4034A schemat potrzebny

    Poszukuje schematu do radia jak w temacie, usterka polega na tym ze po wlaczeniu zasilania pojawia sie na wyswietlaczu komunikat PROTECT, koncowke mocy juz wymontowałem ale radio nadal nie odpala..... Pozdrawiam Robert !!! Podaj markę, symbol i rodzaj urządzenia w temacie !!! Posty...

    Schematu/instrukcji/artykułu   27 Lip 2006 10:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 822
  • kenwood kdc 6080r - problem !!!

    jak to nie ma napiecia ?? jak kabel czerwony i zolty sa podlaczone ?? chodzi Ci o to ze kabel czerwony nie styka w radiu ??

    Radia Samochodowe Serwis   05 Sie 2006 18:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 876
  • Kenwood kdc-5050R opis funkcji i wyjść

    Proponuję zacząć poszukiwania tutaj ale może się okazać że ten model nie ma mute, wtedy trzeba dobudować układ na przekażniku który będzie zabierał radiu napięcie ACC i powodowal wyłączanie się radia gdy zadzwoni telefon, zawsze to prostsze niż odłączanie wszystkich głośników baterią przekaźników. SławeK

    Radia Samochodowe Serwis   08 Sie 2006 00:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1974
  • CAR AUDIO- KENWOOD KDC7070r- taśma panela

    Witam. Potrzebuję nr. taśmy łączącej panel z radiem. Radio jak w temacie. Pzdr. Zamykam temat ,taśma ma nr. J84-0093-03

    Radia Samochodowe Serwis   08 Sie 2006 10:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 642
  • zmieniraki Panasonic CX-DP803EN i KENWOOD KDC-C602

    Witam! Mam pytanie czy która kolwiek ze zmianiarek(patrz temat) bedzie dała się podłaczyć to seryjnego radia w fiacie brava, badz do radia sony cdx4000(Chyba nie jestem pewny co do tego soniacza:)) Dzieki za pomoc i pozdrawiam!

    Radia Samochodowe Serwis   13 Lut 2007 11:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1187
  • Kenwood KRC-779R - potrzebny wsad

    Witam Kupiłem na giełdzie radio jak w temacie w ładnym stanie i tanio bo gość tłumaczył że wyłącza się i nie chce włączyć. Robiłem już takie przypadki, bo to z reguły jest taki problem przez złe rozkodowaywanie i uwalenie wsadu. Działa dokładnie 30min ze stoperem w ręku i wyłączy się i dopiero odpięcie...

    Radia Samochodowe Serwis   27 Paź 2006 14:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 629
  • kenwood kdc-wf431 big problem!!Help!!

    Kupilem sobie uzywane radyjko kenwooda do mojego autka w pelni zadowolony podlaczylem a tu masz ci problem. Napisy na wyswietlaczu raz pojawialy a raz znikaly.Jak docisnalem panel to pojawily sie z powrotem. Stwirzdilem ze ktoras z blaszek w gniezdzie radia dobrze nie styka. no i niestety przy probie...

    Radia Samochodowe Serwis   18 Lis 2006 23:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1170
  • Kenwood KDC-322 , brak pamięci w głowicy .

    Witam Radio trafiło bez pamięci , mam pytanie czy jest to typowa pamięć stosowana w Kenwoodach i czy wsad podejdzie od innego modelu ?. Radio z USA . Z krokiem poszło bez problemu ,wsadu jednak nie znalazłem . Pozdrawiam Sławek

    Radia Samochodowe Serwis   01 Gru 2006 13:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 878
  • CarRadio Kenwood KDCW707 - jaka pamieć ?

    Witam ! Mam pytanie, jaka pamięć siedzi w radiu Kenwood KDC-W707 ?

    Radia Samochodowe Serwis   03 Sty 2007 15:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1661
  • Kenwood KRC-779R potrzebny wsad - daję 60pkt!!!

    Witam Potrzebuje wsad do radia jak w temacie. Radio kupiłem z syndromem 30min, ale nie mogę nigdzie znaleźć do niego wsadu, mam bardzo dużo do kenwodów, ale do tego akurat nie. Pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis   17 Gru 2006 20:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 879
  • kenwood kdc-w657 problem z zapłonem

    Witam posiadam radyjko kenwooda kdc-w657,działalo bez problemów aż któregos dnia wyłaczyło się podczas jazdy,wyjąłem radjo z samochodu ,podejrzewając że padła końcówka mocy ,że robi zwarcie ,po wymianie końcówki radio załacza sie na 2 sekundy i gaśnie ,pózniej pomaga tylko przycisk reset i znowu załącza...

    Radia Samochodowe Serwis   28 Gru 2006 17:39 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 783
  • po przełaczenie nie czyta piosenki (KENWOOD KDC-4070r)

    Mam taki problem że jak włożę płytę to po przełączeniu czyta mi 4 piosenki! a jeżeli nie będę przełączał tylko samo się przełączy po skończeniu piosenki to wszystko działa! Z kolei jak włożę drugą płytkę to przestaje czytać po 9 piosence! :|:|:|:| Obie płytki nie są porysowane ! :D Są one dopiero co...

    Początkujący Serwisanci   04 Sty 2007 18:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1011
  • Kenwood kac 646x jak zmostkować taki wzmak??aby grał na 2g.?

    Mianowicie ma taki problem...Jak zmostkować tego wzmaka aby grał na 2X stereo??nigdy nie zajmowałem sie car audio...i szkoda właśnie bo nie wiem zbytnio jak to zrobic...mam kombiaka escorta..niestety głośniki z tyłu to lipa...wrzuciłem tubkę 2x20cm(nie wiem ile to ma mocy ale gra na 4Ω ,może będzie...

    Początkujący Elektronicy   30 Sty 2007 01:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3747
  • KENWOOD KDC-8080R nie włącza się

    99% taśma między panelem i radiem

    Radia Samochodowe Serwis   15 Lut 2007 10:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1690
  • KENWOOD KDC-M 9021 SE

    Witam Od pewnego czasu panel przy zamykaniu zatrzymywał się w pozycji półzamknietej - poza tym radio zachowywało się OK. Wymieniłem tasiemkę, panel ustawia się w pozycji normalnej, tzn. do użytku. Problem polega na tym, że miga cały czas podświetlenie klawisza SRC i pokrętła regulacji głośności. Oprócz...

    Radia Samochodowe Serwis   06 Mar 2007 10:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1040
  • kenwood krc-565d

    Witam serdecznie. mam radio jak w temacie,problem polega w tym iż nie ma w nim kostki zasilającej (została wlutowana) nie wiem dlaczego :?: chciałbym podlutować kable aby uruchomic to radio :) byłbym wdzieczny za schemat lub opis skąd mozna sie podlutować:) szukałem na elektrodzie schematu lecz nie...

    Radia Samochodowe Serwis   12 Kwi 2007 09:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 884
  • Podmiana mechanizmu z Kenwood KDC-8090R -> KDC-6090R

    Witam. Mam pytanie czy mechanizm z radia KDC-8090R bedzie pasowal do radia KDC-6090R ? pOZDRAWIAM.

    Radia Samochodowe Serwis   23 Lip 2007 19:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1541
  • Kenwood KDC 5090B nie pamięta ustawień

    Witam , mam taki problem że mianowicie radio nie pamięta ustawień za każdym razem jak wyciągam kluczyk z auta albo jak włączam samochód to radio się wyłącza i włącza ale zarazem traci ustawienia. Znajomy mi mówił o jakimś zółtym Kablu ILL , mam escorta przejściówkę na ISO Co zrobić z tym Fantem...

    CarAudio   27 Kwi 2007 16:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1477
  • JVC v PIONEER v KENWOOD = Dylemat

    Witam Mam taki dylemat, mianowicie jakie radio kupić sobie do mojego świeżo sprowadzonego passacika. Oryginalne radio nie spełnia moich i tak skromnych oczekiwań to też zastanawiam się nad zakupem któregoś z następujących radyjek: Jeśli chodzi o głośniczki to są oryginalne ale w niedługim...

    Co kupić Archiwum   04 Sie 2007 20:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 735
  • Kenwood KDC-7070 R -jaka końcówka mocy

    Potrzebuje pomocy -w radiu mam uszkodzoną końcówka mocy lecz nie jest możliwy odczyt jej symbolu.Proszę o pomoc-jeśli ktoś wie jaka w tym radiu jest końcówka mocy -to będę bardzo wdzięczny. Dziękuje za pomoc.

    Radia Samochodowe Serwis   23 Sie 2007 21:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1043
  • Kenwood KRC-11r - jak podłączyć do niego mp3?

    Mam radyjko Kenwood KRC-11r i chciałbym podłączyć do niego odtwarzacz Mp3. Chciałbym prosić o jakiś prosty schemat - w jaki sposób wyciągnąć wejście do radia?

    Radia Samochodowe Serwis   02 Wrz 2007 21:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 906
  • Kenwood KDC-7060R - samo wyłącza się co pół godziny

    witam Posiadam radyjko kdc-7060r problem polega na tym ze radio sie wylacza mniej wiecej co 30 min i zamyka panel. po takim wylaczeniu sie samoczynnym trzeba odlaczyc calkowicie zasilanie odczekac kilka minut i pozniej jest ok, ale za jakies okolo 30 min sytuacja sie powtarza. co moze byc tego przyczyna....

    Radia Samochodowe Serwis   11 Paź 2007 20:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1755
  • Kenwood KRC 3590 - spalone

    Witam, mam pytanie. Podłączałem radio Kenwood KRC-3590 i przez przypadek styknołem przeciwne kable + do - a - do +, spalił się bezpiecznik w radiu 10A i w samochodzie Mercedes 124 bezpiecznik 8A. Radio nie działa i nie wiem co się spaliło i czy jest możliwość naprawienia przez wymianę jakiejś część....

    Radia Samochodowe Serwis   13 Paź 2007 11:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1059
  • Kenwood KRC-S400 + zmieniarka KDC-C560

    Witam. Mam problem ze zmieniarka. Raz na jakis czas wyskakuje mi CH NO. Ogolem przy 95% probach podlaczenia zmieniarki. Myslalem ze moze to kabel, sprawdzilem i byl ok, wszystko przewodzi. Za ktoryms juz razem, jak udalo mi sie ja uruchomic postanowilem przeciagnac kabel na wlaczonej zmieniarce. Gdy...

    Radia Samochodowe Serwis   21 Paź 2007 09:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 882
  • KENWOOD KDC-3031 WYŁĄCZA SIĘ PO 2s

    Witam kolegów Mam do naprawy radio kenwood kdc-3031 przyszło na wymiane końcówki mocy w starej dziura ,końcówka mocy zrobiona na TB2904HQ Po wymianie na nową radio włącza sie jest glos ale po 2-4 s gaśnie wszystko dopiero po wciśnięciu reset staruje znowu na pare sekund i tak wkółko na starej...

    Radia Samochodowe Serwis   26 Paź 2007 14:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2326
  • KENWOOD KDC 7024 dopasowanie panelu

    Czy ktoś wie jak dopasować przedni panel w KDC 7024, do reszty radia. W panelu jest pamięć 24c01,w głowicy tego radia jest 24c01(w tej jest kod) i na płycie głównej też jest 24c01.

    Radia Samochodowe Serwis   30 Paź 2010 18:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1506
  • KENWOOD KDC-W3037G vs PIONEER DEH-2900MP

    witam juro musze kupic jeden z w/w odtwarzaczy (prezent dla kogos) Mam do dyspozycji do 300zł (warunek nowe radio) poniewaz ten ktos nie jest audiofilem i raczej nigdy nawet do tego radia nie podlaczy wzmacniacza bardoz prosze o za i przeciw odnosnie tych 2 konkretnych modeli JVC i Sony...

    CarAudio   13 Lis 2007 22:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1737
  • KENWOOD 570 DG - potrzebna polska instrukcja

    WITAM KOLEGOW ... poszukoje polskiej instrukcjii do tego radia ,posiadam tylko ver.ang..ale jest to radio na tyle rozbudowane iz polska wersja jest jak najbardziej niezbedna ... prosze o podanie linka gdzie moglbym pobrac , lub moze ktos udostepni skany ze swojej instrukcjii ??? z gory dziekoje ... moje...

    Schematu/instrukcji/artykułu   22 Lis 2007 21:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 909
  • kenwood tk-2180

    witam czy jest ktoś uprzejmy i posiadający pełny dostęp do hackersrussi mogący sciągnąć soft do tego radia (KPG-89D) i schemat programatora wraz z podłączeniem do radia pozdrawiam SQ9JYM

    Radiotechnika Serwis   06 Gru 2007 14:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 654
  • KENWOOD KRC-258D martwy

    Witam... Potrzebuje schematu do tego radyjka. Radio padło po podłączeniu prostownika bez zdejmowania klemy z aku. Podaje procesor, może znajdzie się jakiś bliźniaczy model radia: LC72358 Sanyo *************************... o schemat nadal aktualne

    Radia Samochodowe Serwis   28 Gru 2007 21:09 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 674
  • Kenwood KDC-7024 nie czyta płyt

    Witam! Mam właśnie taki problem z w/w radiem. Wszystko było dobrze. Słuchałem sobie nagranej płytki i postanowiłem cofnąć parę utworów do tyłu. Cofnąłem i radio przestało czytać płytki. Słychać tylko ze dwa może trzy razy takie "cyk" "cyk" i wypluwa płytę. Co może być tego powodem?

    Radia Samochodowe Serwis   31 Gru 2007 16:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1305
  • kenwood kr-258d wywala bezpiecznik

    Mam problem tego typu że po wpięciu kostki ISO do radia wypierdziela mi bezpiecznik.Auto kupiłem niedawno bez radia, próbuję zamontować radio i się nie da bo jest zwara.Mierzyłem napięcia na przewodach są OK. Podejrzewam że radio jest walnięte, jak je sprawdzić?

    Początkujący Serwisanci   11 Sty 2008 20:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 735
  • Przestrojenie radia w samochodzie z USA

    Panowie a wiecie jak to jest w kenwood'zie? Mam radyjko Kenwood KDC MP228 z usa i odbiera tylko nieparzyste częstotliwości np. 92,1 / 92,3 / 92,5 / itd. Da sie to dostosować do europy ? I czy jeśli piszą że do tego modelu dedykują pilot RC517 (taki gruby), to jest szansa, że pilot cieńki np.RC410...

    Radia Samochodowe Serwis   20 Kwi 2008 21:26 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 32132
  • KENWOOD KRC 778R (RV)

    Taśmy dostępne są w sklepach internetowych z częściami rtv jak ASWO, Impel, Cybor.... A co do wgrywania pamięci to najlepsza droga do uszkodzenia lub okaleczenia radia, po prostu trzeba wiedzieć co w niej zmienić żeby działało a nie podkładać inną. Naczytałeś się bzdur, w takich pamięciach poza stacjami...

    Radia Samochodowe Serwis   29 Sty 2008 21:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2815
  • VW Polo 1992 i Kenwood KDC-241 SA Podlaczenie

    Czy moglby ktos i podac prosta i zrozumiala instrukcje jak podlaczyc to radio w aucie? Radio jest nowe i posada oryginalne przewody. Serdecznie dziekuje i pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis   14 Lut 2008 11:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1444