Od początku: 1.Wyłączyć radio 2.Przekręcić kluczyk w stacyjce 3.Wcisnąć i trzymać AS 4.Włączyć radio trzymając cały czas AS
Nie włączasz radia i później przycisk as tylko włączasz zapłon i trzymając przycisk as włącza się dopiero radio. Zrób później to samo już po odpaleniu radyjka to będziesz miał wyłączone kodowanie i już nie trzeba będzie wpisywać po odłączeniu akumulatora.
Prąd jest przy wyciągniętym kluczyku jak i przekręconym. Witam a co z drugim plusem (pin 7 kostki ISO). Do prawidłowej pracy radia potrzebne są dwa napięcia (+) pin. 4, pin. 7, żółty przewód. Pozdrawiam.
Poczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
https://obrazki.elektroda.pl/8832761000_... Wchodzisz w ustawienia-ustawienia fabryczne (kod 8888)-protocol settings. z listy po lewej wybierasz Xinpu. Z listy po prawej wybierasz Opel. Zatwierdzasz. Wychodzisz do ustawień fabrycznych i wybierasz reboot, Po reboocie powinno działać. https://obrazki.elektroda.pl/8343942800_...
Proszę bardzo akurat miałem pod ręką zdięcia zrobione tel.Mogą być niewyrazne. http://obrazki.elektroda.pl/4251016500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2217398800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6394215800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6858445800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6327118800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9805528000_1...
Podłączyłeś antenę GPS a normalnej już nie.
Elektronik wiedzący o co chodzi zaloguje Ci radio CD 30MP3.
Na Pin-4 i Pin-7 na radiu ma być zasilanie. Jak możesz to zdjęcie gniazd ISO radia.
blaupunkt CAR300 powinno zagrac
Na moje uszy to jakby lozysko. A gdzie to trzeba sprawdzic. :>
W środkowej kostce zasilania trzeba zamienić czerwone przewody miejscami, czerwony grubszy z cieńszym pin nr.4 i 7 w kostce. https://obrazki.elektroda.pl/3534671200_...
Nie podajesz jakie to radio ?W internecie znajdziesz schemat polaczen kostki do radia .Miernikiem mozesz okreslic gdzie masz zasilanie ,wyjscie na glosniki w instalacji samochodowej .Czesto jest ze radia potrzebuja 2 zasilania ,jedno do pamieci (pomarancz)oraz glowne (czerwony).
Nie macie zdjecia takiego kluczyka??? Proszę bardzo. Taki oto komplet jest Tobie potrzebny. Możesz wykonać go sobie bez specjalnych problemów sam. Pozdro.
Klucz imbusowy i wykręcasz 4 małe śrubki w narożnikach radia ,pózniej klucze ewentualnie 4 gwozdzie i radio wyjęte.
Tak, to radio rozładowuje nadmiernie akumulator, 0,6 A to zbyt dużo.
Witam Jeślli to VDO, to prawdopodobnie uszkodzone koło zębate przy ślimaku na silniku ładowania płyt.
No to powoli. Jak radio kupiłeś nowe, to w komplecie powinny być blaszki/pręty do wyjmowania radia. Wtykasz to w odpowiednie miejsce od przodu radia i możesz je wyciągnąć. We wtyczce ISO zasilającej masz dwa zasilania. Jedno na stałe, drugie pojawia się po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Ponieważ opel ma te dwa zasilania odwrócone, to musisz zamienic...
Trzeba włączyć w wyświetlaczu obsługę danych z radia. np. Tech2 lub serwis Opla pozdrawiam
radio prosi o kod (poprostu) jak masz kod to żaden problem
Odłącz zasilanie radia na chwilę, ew akumulator i zobacz czy SAFE się pojawi, może kod wpisałeś dobry, odblokowało się lecz w trybie serwisowym ma źle ustawiony typ wyświetlacza. SławeK
Podłącz stałe napięcie do radia na czerwony i żółty. Daj sobie spokój z tą stacyjką. Radio Kenwood to dobry sprzęt, baterii nie rozładuje. Co innego jakieś chińczyki w tych się dzieją cuda.
Radio VDO CDR500 niestety nie wyświelta żadnych informacji, poza codem do odblokowania radia Zmień organizację wyświetlacza i będzie ok. Klawisze 1 + 4 z tego co pamiętam.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... na tej stronie masz tak jak powinno być.
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Jeśli są śrubki to wykręcić,następnie włożyć "druty" i wyciągnąć.
Skoro tak, to zachęcam do skorzystania z opcji "pomógł" ;) Dodano po 22 Myślę, że możemy zamknąć temat Myslę że słusznie, temat zamykam. <SławeK >
zerknij na tą stronkę tam jest wszystko: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
W takim razie zakładam, że radio jest wogóle zakodowane, dlatego nie działają płyty. Być może na radiu, lub w papierach masz podany kod radia. Trzeba będzie dokupić wyświetlacz i wtedy będzie widać co się dzieje. Bo wpisywanie po ciemku może być ryzykowne Pozdrawiam
Instalacji auta nie ruszać, odłączyć od wiązki radia kabel opisany jako ,,remote,, to najczęściej kabel w kolorze niebiesko/białym.
Ten dodatkowy przewód to od wysówania anteny jeśliby była taka opcja. Spróbuj na innej antenie.
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Laser wyeksploatowany, wymienić laser albo całe radio
Wsad jest inny niż standardowo, bo corsa jest po lifcie. JayRo czym czytałeś te kody, jakiś kalkulator. Podane przez Ciebie cyferki wydają się być na moje oko prawidłowe. Ja co prawda miałem wcześniej te wsady od kolegi, ale dopiero teraz zachciało mi się rozpracować jak to jest liczone. Wygląda na to że klucz do liczenia jest taki jak w tych starszych...
Otworzyć radio, wylutować pamięć 8 nóżkową, zczytać wsad do pliku programatorem, wlutować kość, zamieścić plik bin do rozszyfrowania.
A opis złacza radia jest lub jakieś zdjęcie?co to za radio ? https://forum.opel24.com/topic/89208-cor... http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?t=6107
W takim razie sytuacja jest znacznie prostsza, radio fabrycznie ma wyjścia o potrzebnym poziomie napięć, jedynie będzie potrzebny konwerter RCA(chinch) -> gniazdo jack jeśli taką wtyczkę mają głośniki komputerowe. Ewentualnie samodzielnie można przerobić kabel od głośników na 2xRCA i podłączyć do radia - schematy są łatwo dostępne w internecie. Czerwonym...
5A na takie radio troche za małe wstaw tam 10A
Może 50, może 100, może pińcet... Nie domagaj się wyceny naprawy usterki, która nie jest jeszcze nawet zlokalizowana. Ja bym podstawił to radio w innym aucie, a do tego wstawił inny odbiornik i sprawdził, czy to problem w aucie, czy radiu.
Radio tak. Na wlepce powinieneś mieć czterocyfrowy kod.
Odczytaj pamięć radia. Wstaw plik .bin. Wtedy otrzymasz kod.
Raczej nie może być to wina radia. Co się dzieje z zasilaniem radia gdy wyłącza się?
A bez wiązki uruchomię? Radio i CD tak. Jeszcze półkieszeń mocujaca ( opaska metalowa ) jest inna niz w CD30.
Trzeba wylogować radio i póżnej zalogować je do danego auta.To radio nie jest kodowane.
Wszyscy Corsiarze siedzą na forach maniaków Corsy: np klubcorsa, corsa-a, corsaclub itd Oni tam potrafią wróżyć z fusów i zgadywać myśli. Tutaj musisz napisać jakie posiadasz radio w tym samochodzie? Symbol oznaczenia na przednim panelu. Było kilka różnych: CAR300, SC202, CAR200, SC303, CAR400, CAR500 i wiele innych
To radio jak najbardziej powinno pasować do tej corsy z tego rocznika. A podchodząc do tematu inaczej, powiedz kolego jaki posiadasz w samochodzie typ wyświetlacza. Podaj dokładne jego dane z naklejki. Wtedy będzie można określić czy twój komplet ma prawo działać.
Problem w tym, że w Opelku mam kostke Iso taką jakby 3 częściową. Zaraz będzie temat ,ze radio świeci tel mute i nie pamięta stacji. W oplu na tel mute jest gala i jest zamieniony ACC z UB+.
Padła końcówka mocy,po wlutowaniu nowej wszystko działa
Witaj! Nic nie wiemy o twoim samochodzie,od kiedy tak to się dzieje,czy ktoś grzebał itp. Moje podpowiedzenie to bym sprawdził połączenia z masą nadwozia akumulator silnik,bezpieczniki czy nie mają śniedzi na stykach oraz stacyjkę i połączenia w koło.Może tam są luźne przewody. Jak piszesz radio gra bez pracy silnika a po uruchomieniu przestaje. Stacyjka...
Ładowarka jest oryginalna, od rejestratora. Ten zasilacz/ładowarka powoduje zakłócenia. Musisz poszukać takiego zasilacza, który ich nie powoduje. Dodano po 4 Zobacz podobne tematy: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Dobra ładowarka samochodowa na microUSB, która nie zakłóca CB [url=https://www.youtube.com/watch?v=S8_...
corsa radio corsa radio wyciągnąć corsa podłączyć radio
tester klawiatura document print jakie głowice termostatyczne
rozprowadzenie ciepła suszarka siemens
Toyota Avensis kombi benzyna – piszczenie w drzwiach po zgaszeniu silnika, Door ECU, siłownik zamka Czujnik prędkości Mitsubishi Outlander – lokalizacja VSS i ABS, generacje, wymiana