Myślę, że to wyjaśni wątpliwości - jak ten kolega nie zajmuje się radiami samochodowymi, to może o tym nie wiedzieć, więc pokaż mu to oraz instrukcję od radia. http://obrazki.elektroda.net/24_11774902... To oczywiście jest widok wtyczki ISO idącej do radia od strony styków wtyczki (od przodu). Podłączenie "Opel" dotyczy radioodbiorników samochodowych...
Wartość max. była przyjęta celowo - chciałem pokazać, jak to by wyglądało, gdyby te kamery RZECZYWIŚCIE pracowały cały czas i jakie byłyby konsekwencje. A sam Pan widzi i oceni jak jest samochodzie. I czy to może rozładowywać akumulator. Mam wrażenie, że nie do końca czuje Pan "ten temat prądów" stąd próby szerszego przedstawienia problemu. rawdopodobnie...
radio z autem sprzedane :), ale najpierw podane napięcia stand by na końcówce mocy.
A dlaczego nie chcesz wyjąć radia ,na drugim miejscu lampka bagażnika.(radio w 90 % ). Powodzenia.
Jak nie będzie obciązone głośnikami, to 1A powiniem starczyć. Choć lepiej byłoby podpiąć pod coś mocniejszego (nawet komputrowy) w szereg z ampreromierzem. Uszkodzone końcówki maja zwyczaj brać duży prąd.
W urządzeniu wyłącz funkcje TIM . Wejdź w menu Audio (przycisk Audio) i zaznacz TIM Standby i ustaw na off.
Sprawdź czy końcówka mocy jest przełączona w stand-by, to to może być powodem takiego poboru prądu. Takie tandetne radia mają potężny... repertuar usterek które trzeba wyłapać. SławeK
On ma dwie masy 2 i 6 od góry ( pierwszy jest plus )
0,01 A to jak najbardziej prawidłowy pobór prądu. Wyciągnij ten bezpiecznik, odpal auto i pobaw się radiem, jeżeli będzie wszystko OK to już go nie montuj.
Impedancja tylnych głośników może być za niska - radio za duży prąd bierze i wyłącza się.
Stanowczo za duży prąd. Wychodzi że 3 waty idzie w kosmos non stop. Sprawdź radio.
Nie jakieś odciecie tylko kabel z opisem 12V podłączasz pod zapłon a kabel memory pod stałe 12V , taki urok tanich radii.Jeden kabel jest czerwony a drugi pomarańczowy.
Ja kiedyś zrobiłem "szukacz", którego układ zawierał: baterię płaską do zasilania, tranzystor JFET, diodę (BB105, ale pewnie może być dowolna o małym prądzie wstecznym - odpadają prostownicze, jak 1N400x, germanowe i Schottky tym bardziej), gniazdo słuchawkowe, do którego podłączałem słuchawkę, "antenę" w postaci ~20cm2 laminatu. Dioda była włączona...
Witam ! Zakupiłem na allegro radio samochodowe ford 2014 i proszę o poradę i stwierdzenie czy jest ono sprawne. Pozornie wszystko działa - magnetofon ok , radio ok , tylko ma duży pobór prądu : na podtrzymaniu pamięci - ok. 4mA ale po podaniu zasilania do gałęzi głównej prąd rośnie do ok. 250 mA (wyświetlacz ciemny - radio wyłączone ).Po załączeniu...
Podczas transportu mógł zblokować się mechanizm. Podświetlenie przygasa ze względu na duży pobór prądu. Być może przekrój przewodów zasilających radio jest zbyt mały i drastycznie przysiada napięcie.
Jeśli duży pobór prądu i końcówka "przytopiona", to prawdopodobnie ona jest uszkodzona. Wymontuj i sprawdź, czy radio się uruchamia.
Powiem tak podłącz akumulator i zmierz multimetrem pobór prądu. Zakładamy że pobór będzie duży więc musisz znaleźć co tak pobiera prąd. Za zwyczaj morze to być: radio, alarm, lampka w podsufitce itd. Po drugie jeśli go zapalisz zmierz ładowanie.
Mieścisz się w 50mA więc nie ma czym sie przejmować, możesz mieć radio z podtrzymaniem pamięci, może jakaś dioda. 20mA to naprawdę dobry wynik
Poczekaj pół godziny i dodam że octavia jest wersja 1 i 2 a nawet 3,a mi szklana kula spadła i za ch...a nie wiem też jakie masz radio i jak te głośniki odłączasz...
Dopuszczalny prąd spoczynkowy 0,6x62=37,2mA. Tak więc pobór prądu jest dwukrotnie za duży (może radio?). Poza tym, jak koledzy wyżej napisali jazda dwa razy w tygodniu po parę kilometrów nie zapewni odpowiedniego doładowania akumulatora. Tak więc pozostaje okresowe doładowywanie prostownikiem. Pozdrawiam
Sprawdz radio tzn wyciąg je i sprawdz miernikiem prąd upływowy jak jest kolo 1A to radio do serwisu
Chodzi mi o radio nowsze które można całkowicie pozbawić zasilania bez utraty ustawień Takie radia są już nie produkowane. Choć też chciałbym wiedzieć czemu jest taki pobór. czy wszystkie te nowsze tak mają? Nie wszystkie. W Twoim wypadku coś jest nie tak z radiem, zbyt duży pobór prądu na samym podtrzymaniu.
To sugeruje że radio na podtrzymaniu pamięci pobiera za duży prąd.Żeby to zweryfikować to należy na postoju włączyć między przewód podtrzymujący pamięć w radiu a + zasilania multimetr na odpowiednim zakresie aby pomierzyć prąd poboru.
Orginalne radio jest spięte CANem, więc jego brak moduł nadwozia traktuje jak usterkę i probuje się uśpić - stąd ten problem. Najlepiej wykodować radio z modułu nadwozia (09) lb wrócić do orginału. Nowe radio z prztwornikiem CAN czy bezpośrednio z 15 podłączone?
Radio pobiera prąd ponad 1A. Poza tym działa wyśmienicie. Proszę o poradę.
Nie lampa do wymiany tylko ujemne napięcie siatki za niskie i prąd anodowy za duży. Masz regulować P6 i P7!
radyjko zazwyczaj posiada dwa przewody zasilające jeden stały + drugi po stacyjce,radyjko będzie nadal grało po stacyjce ale stacje nie będą kasowały się ,możesz podłączyć oba przewody pod stały + i radyjko gra bez kluczyka ,niektóre radyjka muszą chodzić po stacyjce (duży pobór prądu np. ford) pozd.
Sądzę że tak je zaprojektowali, kiedy podłączysz ACC na stałe być może zasilana jest bez przerwy końcówka mocy lub regulator napięcia pobiera taki prąd w stanie czuwania i stąd tak duży pobór trzeba by to dokładnie prześledzić, bo można w ten sposób powoli wykończyć akumulator
Radio uruchamia się automatycznie dopiero przy włączonym zapłonie W takim układzie, to faktycznie pobór prądu jest chyba zbyt duży.
Do radia bezpiecznik jest 10A w skrzynce w kabinie. Na kostce powinno być 12V z Akumulatora do podtrzymania pamięci radia oraz 12V po stacyjce do zasilania radia. Jeśli radio pobierało duży prąd, to mogło byc odwrotnie podłączone (czyli zasilane z Aku, a pamięć ze stacyjki) i przez to mogło wykazywac "kaprysy".
Cześć myślałem bardziej o oczkach/widełkach po obydwu stronach kabla. Te żabki/krokodylki to kiepski punkt połączeniowy. Klema akumulatorowa ma śrubkę do skręcania i do tej śrubki pasowaloby się podłaczyć. Te kabelki nie sa takie krótkie z 1m mają wystarczą może by wyjąć przetwornice poza maskę. Ciszej bedzie warkotać jak maska będzie przymknięta. Jeśli...
odłącz to radio całkowicie nie tylko z bezpiecznika
To radio ma zasilacz beztransformatorowy, uważaj przy uruchomieniu, w pobliżu diod po drugiej stronie powinien być duży kondensator na 400V sprawdz pojemność lub podmień. Zdjęcie pierwsze na dole.
Na BSI masz opisane w którym położeniu ma być wsadzona zwora (client/parking), w pozycji parking nie działa pilot, centralzamek, podtrzymanie pamięci radio, zegar etc. 3,5A to duży pobór prądu, ponad 40W mocy, która gdzieś się zamienia na ciepło
Znalazłem trochę czasu na dalsze prace nad wzmacniaczem. Aktualne zmiany to: -poprawione błędy na testowej płytce PCB -zmiana typów tranzystorów aktualny schemat http://obrazki.elektroda.pl/4382732500_1... Pomiary podczas uruchomienia: 1 podłączone +/-15V, podłączone +/-50V,gałąź +/-35V odłączona. W gałęzi +/- 50V prąd spoczynkowy regulowany...
Tak takie podłączenie jest poprawne. Zasili to radio pod warunkiem, że radio nie bierze dużych prądów.
Nic, należy właściwie podłączyć/zasilić radio
Może pomierz napięcia (przy takim ustawieniu, jak teraz masz): 1) emiter-kolektor T5 - według schematu powinno być 3.6V; 2) emiter-baza T8-T13 - powinno być około 0.6V na każdym. Jeśli w układzie płynie prąd 31mA przy 1k między kolektorem a bazą T5, to coś w układzie jest nie w porządku. Poza tym to, że spaliło tranzystory, wskazuje na niedziałanie...
Nie da rady przez pot. ,za duży prąd. ale łatwo na tranzystorze i pwm - pytanie tylko jak z tym radiem i czy warto. masz na timerku 555 proste reglery do silników DC http://www.elektroda.net/pomoce/ne555/ne...
Chodzi o MAX czego? Jeśli ci chodzi o pobór prądu to zerknij na bezpiecznik na tym kablu. Czasami z takimi zasilaczami komputerowymi jest problem przy startowaniu bo jeżeli mają zabezpieczenia przeciwzwarciowe/nadprądowe to duży kondensator na linii zasilającej w takim radiu (w środku) może powodować jego zadziałanie - po włączeniu zasilania błyskawicznie...
A ja przypomnę tylko definicję czym jest wzmacniacz. „ Tranzystor jest to co najmniej trójkońcówkowy elementem półprzewodnikowy, zdolny do wzmacniania sygnałów prądu stałego i zmiennego. Każdy tranzystor jest zatem wzmacniaczem. A co to jest wzmacniacz ? To pozornie tylko trywialne pytanie warte jest jednoznacznej odpowiedzi. Często rozumujemy...
Zmierz prąd jaki radio pobiera w spoczynku i czy ładowanie jest prawidłowe.
Witam! zakupiłem jakiś chiński wynalazek Radioodtwarzacz Veovision 1065 z usb. gdy wyłączę radio na wyświetlaczu jest zegar. Radio pobiera wtedy prąd 0,2A, gdy wyciągnę panel radio pobiera tyle samo prądu. Jak to się ma do akumulatora? czy to jest duży prąd aby rozładować aku? po dwóch dniach postoju pojazdu nawet nie da się otworzyć drzwi z pilota....
Tak, masz rację i faktycznie napisałem to samo inaczej. Dodano po 3 Pierwsze co sprawdzam w Pionierze to napięcie na tym rezystorze. Zbyt duży prąd widać też po żarówce, żarówkach.
Koledzy proponują ładowanie indukcyjne, myślę że nie trzeba całego układu ładowania, ale zachować podstawowe właściwości, cewka o średnicy obudowy, w urządzeniu, na zewnątrz cewka nadajnika pracująca z dużą mocą. Sygnał z cewki odbiorczej będzie miał sporą amplitudę, nie trzeba go mocno wzmacniać, a częstotliwość w zakresie setek kHz czy pojedynczych...
Nawet gdyby to radio oddawało 6W w antenę to i tak pobór prądu jest za duży . Coś z tym radiem jest nie halo .
Dla ułątwienia innym i edukacji kopiuję część odpowiedzi z cytowanego posta Na BSI masz opisane w którym położeniu ma być wsadzona zwora (client/parking), w pozycji parking nie działa pilot, centralzamek, podtrzymanie pamięci radio, zegar etc. 3,5A to duży pobór prądu, ponad 40W mocy, która gdzieś się zamienia na ciepło Poszukaj innych bezpieczników,...
Wierzę, ze tam jest,a le niewiele widać. Wejście AUX wymaga znacznie większego sygnału niż dostarcza mikrofon. A jak mikrofon wcale nie działa, to może mieć wbudowany przedwzmacniacz, który wymaga zasilania, a wejście AUX tego nie zapewnia. Zrozumiałem, ze radio pobiera Ci taki duży prąd, gdy jest wyłączone. Radio ma zazwyczaj dwa wejścia zasilania...
Zdecydowanie za duży - odłącz radio i zmierz ponownie.
Napewno za dużo, coś ciągnie niepotrzebnie prąd a co to trudno zgadnąć jak się nie wie dokładnie co to za radio. Do jednej z wersji SC303 schemat znajdziesz na Elektrodzie. SławeK
Odczekaj te kilkanaście minut. Być może trzeba będzie zasymulować zamknięcie maski. Jak prąd nie spadnie to odłącz samo radio
Z prostownika do ładowania akumulatorów nie wolno zasilać radia samochodowego . Takie prostowniki mają nadmiar napięcia, by "wbić" duży prąd w akumulator a po podłączeniu do radia kondensatory elektrolityczne naładują się do wartości szczytowej (U skuteczne X 1.41). Napięcie osiąga zwykle ok 25V a tego radio nie przeżyje ! Łatwo sprawdzić - do prostownika...
cytat: "zastanawia mnie czemu jak rownolegle przylaczylem drugi do tego starego to prawie nie bylo roznicy? W kazdym razie teraz jest juz w koncu ok ." w/g mnie sprawa jest dosyć prosta do wyjaśnienia, przewody które używałeś (zakładam że były "oryginalne") nie mają zbyt dużego przekroju w stosunku do ich długości no i same kleszcze wykonane z "blaszki",...
tranzystor mocy sie dosyć mocno grzeje nawet przy niewielkim obciązeniu, przy podłaczeniu radia napięcie drastycznie spada a prąd jest zamały żeby radio mogło ruszyć jeśli obierasz z zasilacza duży prąd, przy jednoczesnym małym napięciu występują duże straty. byc może masz za mały radiator, lub za słaby kontakt termiczny traz z radiatorem? a to trafo...
Napięcie to nie wszystko. Do radia potrzebujesz większy prąd. ta przetwornica nie wytrzyma. Lepsza byłaby na XL4016 - cena 20 i 40zł. Za 40 dychy zrobiłbym układ na stabilizatorze 317 plus tranzystor - fabryczna aplikacja, wszędzie dostępna.
Nie usypia się moduł komfortu. Teraz cała zabawa żeby rozwikłać czy nie usypia się, bo jest uszkodzony, czy coś go nie pozwala uśpić. Pierwsze do skontrolowania urządzenie niefabryczne tj radio, alarm, zabezpieczenia antykradzieżowe.
Chciałbym móc regulować natężenie bez zmiany napięcia lub z niedużą jego zmianą. Jeżeli jest to za duża kombinacja to może w zakresie 10-30A ale przy napięciu 13V? No właśnie tak się nie da. Jeśli do zasilacza 13V podłączysz odbiornik o rezystancji 10Ω to popłynie prąd 1,3A. Aby przez ten odbiornik (rezystor) płynął prąd 1,0A to musisz na niego...
Końcówka mocy radia nawet nie obciążona pobiera duży prąd z głośnikami grzało by się jeszcze bardziej.
A może masz zwarcie w radiu i cd pobiera za duży prąd, weź miernik i zmierz jaki radio prąd pobiera.
sprawdz moze radio
A w jakim wozie? Jezeli nowy VW to odłącz ANT.POWER. Jeżeli jednak radio tyle bierze, to trzeba je naprawić. Tak być nie może.
A czy takie radio próbowałeś przełożyć do innego samochodu? Sprawdź jeszcze ładowanie akumulatora, może być zbyt duży prąd ładowania i je po prostu uszkadza.
Witam, miałem podobny problem w swoim audi. U mnie podłączyłem radio przez stacyjkę i to rozwiązało problem. Nie zapomnij o pamieć radia. Jeśli to nie pomoże to odłącz radio od zasilania i wtedy sprawdź pobór prądu, będziesz wiedział czy to radio czy może komputer rozładowuje ci aku.
Jesli nie masz wtyczki nowej to musisz utnac przewody ktore prowadza do pinow 4 i 7. Te dwa uciete od strony wtyczki razem skrecic i podlaczyc do tego ucietego przewodu z samochodu ktory prowadzil do pinu 4. Przewod ktory zostal zaizoluj i schowaj. Teraz nawet jak wylaczysz silnij bedzie radio dzialalo.. Tylko się nie zdziw jak za kilka dni będziesz...
Radio całkowicie rozlaczylem .i pobór się nie zmienił.
(at)antrykot - Możesz proszę podać przykład obliczeń dla takiego układu? (Lub link do rekomendowanej wersji)? Nigdy jeszcze niczego podobnego nie projektowałem a jest masa tego typu rozwiązań na forum. Innym wariantem który chodzi mi po głowie jest LM317 z jednym rezystorem. (Ale koszt SMD to ok 0.4 Eur (at) 100 szt !), tak że dwa tranzystorki 200mA...
Ja to widzę tak jak bezpiecznik się spalił, upaliła się masa w radiu, radio bierze teraz masę przez antenę na której przy większym poborze prądu jest duży spadek napięcia i radio się wyłącza Wniosek trzeba pociągnąc masę z kostki iso pod obudowę radia lub naprawi to co się nabroiło
Witam, w moim samochodzie radio podłączone mam pod stacyjkę. Po przekręceniu kluczyka radio włącza się. Ze względu na duży pobór prądu przy uruchamianiu silnika (diesel), włączone wcześniej radio "wariuje". Chcę podłączyć je tak, aby włączało się dopiero po uruchomieniu silnika i wyłączało zaraz po "zgaszeniu" motoru. Z góry dzięki za wszelkie pomysły.
Przecież napisałem, że te za 2 tyś. to chińszczyzna No czytać umiem, ale z Twojego postu wynikało, że chcesz taki nabyć. Dobrze jednak, ze jest inaczej. Taki duży agregat, który będzie dawał naprawdę te 8-10 kVA będzie wielki gabarytowo. Musisz też liczyć sie z dużym zużyciem paliwa w przypadku tak dużego agregatu. Stąd moje pyt, czy potrzeba aż 8-10...
Ogólnie to wystarczy włączyć amperomierz szeregowo z przewodem zasilania radia. Tylko trzeba zmierzyć maksymalny prąd jaki pobiera to radio (przy dużej głośności) by dobrać amperomierz o odpowiednim zakresie maksymalnym. Oczywiście wielkość wychyleń będzie zależała od ustawionej głośności i dynamiki (odległość pomiędzy maksymalnym a minimalnym sygnałem)...
Dioda 3A wystarczy do zasilania logiki ale będzie za mala do części mocy -tam polecam wstawić np diodę prostowniczą ze starego zasilacza komputerowego-ma duży prąd przewodzenia i mały spadek napięcia. Aby stwierdzić, czy trzeba podtrzymywać obie linie zasilające odłącz na chwilę zasilanie główne (czerwony) pozostawiając napięcie na żółtym. Napisz jak...
Zrób że zdjęcia i pokaż co tam masz. Pewnie jest jakiś stabilizator na 5V i pewnie on uległ uszkodzeniu bo telefon pobierał zbyt duży prąd.
Maksymalny pobór prądu tego radia, to 1.2A (oryginalny bezpiecznik 1.6 A) Wskazany na moim zdjęciu pin połączony jest przez bezpiecznik z głównym plusem (duży konektor) w oryginalnej kostce, a ten wskazany przez Ciebie, to na pewno +12V z włącznika radia. W ówczesnych instalacjach ten plus pobierany był z włącznika zapłonu, którego obciążalność była...
Witam radio już się załącza ale na lcd nic nie wyświetla i brak jest nadawania . Dodano po 34 Radio miało zamienione bieguny lub za duży prąd dostał zamiast diody spaliła się ścieżka . Co jeszcze mogło paść ze niema nadawania ?
Wszystko dobrze odczytałeś. Przekrój będzie dobry jego obciążalność to jakieś 6A a tam nie powinien iść żaden duży prąd, ale możesz to jeszcze sprawdzić z samym radiem.
Głupie pytanie, ale jak przez żarówkę? Żarówkę 60-100W wepnij szeregowo na przykład w taki sposób: gniazdko sieciowe>żarówka>radio Więcej w tym filmiku 24.30 minuta https://www.youtube.com/watch?v=FkDmtMSC... - jeśli żarówka świeci mocno to znaczy że układ pobiera duży prąd, masz zwarcie, coś jest nie tak, lepiej od razu odłączyć zasilanie, - jeśli...
Nie powinno mieć to większego wpływu, no chyba że miałby ten transformator , a w sumie centrala "ciągnąć" jeszcze jakiś moduł gsm, lub radia ( one pobieraja dużo prądu) wtedy najlepiej na osobnym juz zasilaczu. U mnie działają i nie mam żadnych usterek ., wszystko gra.
Wypinaj bezpieczniki az znajdziesz. Masz zmieniarke płyt? Radio było zmieniane? Jak długo czekasz przy sprawdzaniu?
Witam wszystkich Diagnoza radio rcd310 Touran 2004 r Starszy sterownik gateway do tego radia i nie wchodził w uśpienie i z tad ten pobór prądu Dodano po 9 Witam wszystkich Diagnoza radio rcd310 Touran 2004 r Starszy sterownik gateway do tego radia i nie wchodził w uśpienie i z tad ten pobór prądu
Od kilkuset miliamper do kilku amper. Przy słabym akumulatorze możliwe jest jego rozładowanie. Zależy jeszcze jaki samochód, jeden ma tylko radio jako jeden cały element, inne ma osobno tuner, osobno wzmacniacz, osobno duży wyświetlacz i jeszcze parę elementów peryferyjnych i to już może całkiem konkretny prąd ciągnąć, nawet przy niedużej głośności.
Raczej rozszczelniła się obudowa akumulatora co powoduje przyspieszoną korozję słupków i klem. Ew. masz za duży pobór prądu na postoju (alarm, radio).
Choć temat toczył się dawno ale ciągle nie jest zamknięty, więc wrzucam rozwiązanie. Może komuś się przyda. Na fotce czerwone strzałki oznaczają elementy do wymiany. Żółta strzałka, prowizoryczny bezpiecznik, na czas naprawy. W moim przypadku usterka była większa. Uszkodzony wzmacniacz scalony powodował duży pobór prądu, a uszkodzenie tych tranzystorów,...
Po mojemu złe podłączenie / lub zbyt duży pobór prądu. Warto sprawdzić ile radio pobiera pod zasilaczem.
Witam. Jetta 1990r. 1,6 Turbo Diesel. Auto posiada jedynie centralny zamek z kluczyka, radio Pioneer (jedno z pierwszych CD) na wyłączonym oświetleniu wnętrza prąd upływu: 1. Podłączone radio - 0,06A. 2. Odłączone radio - 0,03A. Zegarek duży zamiast obrotomierza. Chyba nie powinien pobierać aż tyle prądu? Co w tym samochodzie jeszcze jest w stanie "ssać"...
Wpadłem dzisiaj na chwilę do braciaka i wypiąłem radio. Dalej bez oświetlenia kabiny ciągnie 0,14A
Nieżywe radio pobiera 4A Pomiar jest wiarygodny? To jaki prąd pobiera włączone? ok ale podejrzewam końcówkę mocy bo ma duży radiator Po godzinie takiego poboru prądu przez końcówkę mocy na radiatorze mógłbyś smażyć jajka.
Powinno. Nie znamy poboru prądu przez radio, więc nie można z całą pewnością powiedzieć czy radiator jest wystarczająco duży.
Pobór prądu jest za duży i na ten temat nie ma co debatować. Weź odłącz radio i sprawdź jaki będzie pobór, bo trochę wątpię żeby radio tyle brało.
nie wszystkie odbiorniki (a w większości te chińskie) mogą być podłączone z pominięciem stacyjki, gdyż pobierają zbyt duży prąd na wyłączonym radiu, podłącz to radio radio tak by się wyłączało wraz ze stacyjką.
Czy chodzi o to, że urządzenia o większej mocy odbiorczej (żelazko, pralka, płyta grzewcza) powinny być zasilanie z innego obwodu anizeli tv,radio, lampka nocna itd. ? . Sorry ale nie dopisałem że chodzi o urządzenia elektryczne o mocy większej od 2000W, powinny być zasilanie z osobnych obwodów i zabezpieczeń, także właśnie z powodu mogących wystąpić...
większy szum podczas odbierania stacji czyżby kabel od zasilacza sicIągał?. Co to za zasilacz? Co ma kabel..... piernik do wiatraka? EDIT cofam pytanie o zasilacz... czytaj niżej. Na wejściu 230V napięcie jest przerabiane przez mostek na 6,5V i radio nie daję dzwięku a jak przełącze na music to resetuje się... Poczytaj co to jest zasilacz i co w skład...
Podobny problem był już sygnalizowany na forum. Niektóre nowe radia jeżeli mają podłączone równocześnie oba plusy zasilania to nawet ze zdjętym panelem potrafią pobierać dużą wartość prądu. Ale skoro radio pobiera prąd na podłączonym tylko żółtym przewodzie to jest coś z nim nie tak.
Radio w czuwaniu pobiera dużo mniej prądu. Jeśli radia możesz używać przy wyłączonej stacyjce , a tak pewnie jest , to wtedy jest to normalny pobór prądu.Masz oba zasilania (BAT, ACC lub inaczej opisane , przewody żółty i czerwony)podłączone do +12V nieodłączanego przez stacyjkę .
Może to nie problem z kodem tylko z zasilaniem. Może przy próbie uruchomienia jest zbyt duży pobór prądu. Spróbuj z zasilacza uruchomić.
Radio jest podpięte przed zapłonem tak kupiłem ,ale czy to może rozładowywać baterie, że po dwóch dobach postoju nie chce zakręcić.
Przyczyną poboru prądu było fabrycznie zamontowane radio a na dokładkę kiepskie punkty masowe(auto po przejściach) zamykam temat
Albo doziemienie przewodu N. Jakieś kilkuwatowe oświetlenie, a tym bardziej radio, nie pobiera prądu większego niż prąd zadziałania RCD.
Witam. Po podłączeniu zasilania pod iso złączeA nr4 radio gra bez zarzutu, po wyłączeniu power z panela dioda nie świeci, panel wygaszony ale zegar odlicza. Co dziwne występuje duży pobór prądu ok 450 mA. Po podaniu zasilania na iso złączeA nr7 radio nie odpala, dioda nie świeci, pobór prądu praktycznie zerowy. Po podłączeniu obu zasilań pojawia się...
Dzień dobry, Mam duży problem z rozładowywaniem się mojego akumulatora. Autko to audi a4 b8 2.0TDI 2010r. Oto pobór prądu przez bezpieczniki (po stronie pasażera) : Bezpiecznik B3 (MMI/Radio) pobiera 0,56A Bepiecznik B4 (niewiem konkretnie za co odpowiedzialny - prawdopodobnie wskaźniki) pobiera aż 0,50A Czy ktoś może doradzić co zrobić z tymi urządzeniami?...
Radio jest orginał? Może jakiś cross jest . Zobacz w paramertrach i w kostce czy prąd po kluczyku sie wyłącza.
radio duży pobór prąd stabilizacja duży prąd zmierzyć duży prąd
clarion kolory kabli wkrętarka kress amica piany
odgrzybianie klimatyzacji wentylator master
Pomiar napięcia warikapowego w tunerze Diora Polonez Montaż sprężyny w kierownicy Tracer SimRacer - krok po kroku