radio dzwieku

Znaleziono około 1231 wyników dla: radio dzwieku
Podstawowa forma zapytania: radio dźwięk
  • Corsa - dobór sprzętu. Radio Pioneer DEH-2920MP.

    W granicach rozsadku, ciezko mi pisac o cenie ale mysle ze 500-600 zl a najlepiej mniej :] moglbym na to przeznaczyc? ciezko mi cokolwiek powiedziec bo naprawde nigdy sie tym nie zajmowalem, ale lubie posluchac dobrego dzwieku jak kazdy chyba. :]

    CarAudio Co kupić? pita1988   19 Lip 2009 10:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1446
  • Jakie radio wybrać? Alpine czy JVC ???

    Kolego radyjkami godnymi polecenia ktore graja a nie wygladaja sa miedzy innymi: JVC KD-SH9101 JVC KD-SH99R JVC KD-SH909R ALPINE CDA-9835R ALPINE CDA-9833R ALPINE CDA-7894RB Skłaniał bym sie ku ostatniej pozycji bo naprawde w dobrych pieniadzach moza to radyjko zakupic, mozliwosc ustawień jest...

    CarAudio Co kupić? danio306   31 Sie 2009 21:18 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 6145
  • radio toccata 940/2 hiFi jak przestroic?

    Witam włąsnie w moje rece dostało sie to radyjko i chciałbym sie was zapytac jak mam je przestroić oraz czy mogłbym od czepic od niego sam wzmacniacz tak aby po jednej stronie było zrodło dzwieku np.mp3 a z drugiej głosniki i napiecie??.prosze o szybka odpoweidz.zamieszcam zdjecia... jesli by ktos mogł...

    Audio Początkujący poraj   04 Maj 2019 16:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2497
  • Radio + głośniki - jakie?

    Nie jestes koneserem dzwieku ale napisz jakiej muzyki sluchasz i ilu drzwiowy jest to golf/jakie masz miejsca na glosniki? I sa orginalne glosniki czy juz ich tam niema? Ile masz pieniedzy na to? I czy masz zamiar wygluszac drzwi?

    CarAudio Co kupić? Sanei   03 Lis 2009 00:14 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1470
  • Radio DVD 1din, Pioneer AVH-P5000DVD

    Tak jak w temacie czy warto? Kwota tego to 1400. Ew. AVH-P5900. Co polecacie do 1500 dobrac sobie. Liczy sie jakosc dzwieku ogolnie, wkoncu ma wyladowac w samochodze dobry zestaw.

    CarAudio Co kupić? sonicpl   02 Sty 2010 03:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2669
  • CLARION CZ309E - opinie - czyli radio z wbudowanym SD

    Witam, Clarion dopiero co wypuścił nowy model, o którym jeszcze nie ma opinii w Internecie.

    CarAudio Co kupić? Sanei   04 Sty 2010 19:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7384
  • Radio samochodowe kenwood krc-459r a odtwarzacz mp3

    no więc prosilbym o jakis inny sposób kaseta adapter odpada bo słaba jakosc dzwieku i ten do fal radiowych tez transmiter co sie w zapalniczke wpina. Chyba ze ktos bedzie tak miły dal początkującego i pokaze sposób w jaki najprosciej móglbym zbudowac taka kasete adpater. Moze krok po kroku jak to zrobic...

    Radia Samochodowe Początkujący palladino19   06 Sty 2010 19:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4376
  • Kupno radia cena ~700. CLARION DXZ588RUSB - co sądzicie?

    ALe przeciez ogolne dane techniczne sa dostepne w sieci jedyna czego oczekujecie to chyba porownanie barwy dzwieku a i to przez intrnet jest trudne , JVC nie slyszalem clarion gral lagodnie stonowanie bez uwypuklen , cieply w brzmieniu wart tej kasy jaka teraz kosztuje

    CarAudio szymo92   01 Lut 2010 05:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2934
  • Rover 75, problem z rozbudową audio,kiepskie radio fabryczne

    dokłądnie to samo tylko własniej roboty posiadam zlutowane przez kolegę, co prawda nie ma regulacji, jesli nie zda egzaminu zakupię ten co poleciłeś. Dzieki bardzo za radę. Ale oprócz wyjścia na wzmacniacz ktore mam dorobione tylko założyć, moim głównym problemem są końcówki mocy na głośniki. czy...

    CarAudio Anonymous   07 Cze 2010 21:12 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 8183
  • które radio Clariona lepsze?

    Mam dxz 588 i w instrukcji piszą 2V ;) Dodano po 2 Jakosc dzwieku jest taka ze je4dnak gra u mnie w aucie , jest najslabszym ogniwem ale mi nie przeszkadza wiec jak dla mnie to ma dosc jakosci do twojego zestawu Co do mocy to jest to malo istotne w przypadku radia ale clarion w instrukcji...

    CarAudio vwkam   02 Mar 2010 20:01 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2236
  • Solidne radio mp3 usb bluetooth do 700zl

    Moze Blaupunkt hamburg mp68, ewentualnie jesli zalezy na jakosci dzwieku to Alpine model to jednak rzecz gustu.

    CarAudio Co kupić? mariuszCOP   28 Kwi 2010 15:47 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3252
  • Helix B 62c przód, Helix db 69.1 tył pod radio.

    W jaki sposob masz zamiar stworzyc komory zamkniete pod sufitem ?? Jakiej beda pojemnosci , masz zamiar je wygluszyc i uszczelnic zeby stworzyc prawidlowe warunki pracy dla glosnikow ?? Jak wyglada kwestia wygluszenia i wytlumienia przodu ?? Jak wyglada kwestia ukierunkowania tweetero ( testy juz zrobione...

    CarAudio powalla   06 Wrz 2010 22:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8576
  • Radio internetowe - podlaczenie sprzetu

    Posiadam dwa laptopy z czego jeden to zrodlo dzwieku, a drugi nadajnik

    Nagłośnienie Domowe Granat :)   13 Paź 2010 18:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4500
  • Jakościowy wzmak i radio do hertz hsk 165.4

    Powiem ci tak do 1000zł Clarion dxz958rmc , Alpine cda 9835 , pionier p88rs Wszystkie z nich dysponuja ogromna mozliwoscia ustawien , maja procesory dzwieku na pokladzie , czasowki i co tylko w aktywce moze sprawic frajde i kazde z nich potrafi sie popisac niebanalnym brzmieniem , Clarion to taki...

    CarAudio sensatio0n   15 Gru 2010 20:58 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 8411
  • [Stellaris LM3S8962] Web radio streaming UDP

    Chcialbym zbudowac urzadzenie ktore odbiera radio internetowe AAC lub mp3 z internetu. Na MCU nastepnie chcialbym ten dzwiek przesylac do dekodera dzwieku i na wyjscie liniowe. Uruchomilem protokol UDP, jednak nie wiem jak zrobic, by stacja radiowa z internetu zaczela wysylac mi dane i to jest wlasnie...

    Mikrokontrolery ARM hans512   03 Sie 2011 03:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1851
  • Nagłośnienie w BMW E39 Touring 2002r - Seryjne radio

    ZŁĄCZE FAKRA AUX AUDI BMW OPEL SEAT SKODA VW AVW2 to jedynie posiada wyjście dzwieku

    CarAudio SUBTRON   28 Paź 2011 20:11 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 8550
  • Alpine pxa h600 - H600 plus radio bez AI-net?

    Chodzi mi o to, ze procesor ten posiada wejście optyczne, które daje możliwość lepszej jakości dzwieku bez znieksztalcen spowodowanych instalacji samochodowej.

    CarAudio lklukasz   20 Wrz 2012 21:47 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 3471
  • Przerobienie radia Dalco mp3-f538 pod wejście AUX

    no tak ale mogłbys mi zaznaczyc na zdjeciu w która noge od procesora dzwieku mam sie wlutowac jakim kanałem czy tez masa ?

    Radia Samochodowe Początkujący slawcioo88   17 Lut 2013 14:46 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 8229
  • Jeden przewód z dachu a potrzeba podłączenia SAT i Radio

    Napiszę tak. dekoder sat mam podpięty z telewizorem a dźwięk jest puszczony z telewizora kablem optycznym do zestawu stereo. Przy takim podłączeniu samo załączenie dekodera nie daje zadnego dzwieku na zestaw stereo (musi być włączony telewizor aby dźwięk poszedł na stereo) Jak ktoś wie jak to można...

    RTV Użytkowy kowara   19 Kwi 2014 10:13 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 4824
  • Corolla W58814 - Radio W58814 podłączeniem suboofera

    Tak jest Hi input. Potrzebny jest do tego jeszcze jakis adapter czy cos? Jakos dzwieku bedzie taka sama jak przy normalnym polaczeniu? Jakimi przewodami to podłączać?

    CarAudio boobas777   08 Paź 2014 07:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1017
  • BLAUPUNKT NX HSRNS Ford S-Max - Dorobienie RCA do fabrycznego radia HSRNS TDA

    Dobralem najlepszy kondensator pod wzgledem jakosci dzwieku. Niestety dzwiek mnie nie zadowala do konca. Znalazlem na rosyjskim forum, kolege ktory wyciagnal RCA. Zapytalem go co i jak, napisal zeby zastosowac OPA2277, ale jak i gdzie??Czy moze mnie ktos poprowadzic w dobrym kierunku??

    Radia Samochodowe Początkujący theluke   18 Cze 2015 11:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1131
  • radio daewoo 4085 - Montaż gniazda Aux

    Mozesz sie podpiac pod 9 i 13 nozke ukladu tda 7318 wtedy ominiesz przedwzmacniacze do glowicy magnetofonowej i bedzisz mial lepsza jakosc dzwieku.

    CarAudio Sr-ka   13 Lis 2015 14:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 876
  • Próbka- mój dźwięku z mikrofonu - (radio internetowe) jak oceniacie?

    Ocena jakosci dzwieku z mikrofonu za pomoca pliku w kompresji stratnej mp3 ? Plik powinien byc w formacie bezstratnym flac, ape, wav

    Technika studyjna b00l3r   10 Mar 2016 15:19 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2289
  • Radio zodiak unitra jeden kanał gra inaczej

    Posiadam radio zodiak unitra. Jeden kanał gra inaczej niz drugi. Dzwiek jest płaski w charakterystyce i nie ma zmian podczas regulacji / krecenia potencjometrami barwy dzwieku. W drugim kanale dzwiek jest idealny.

    Początkujący Naprawy Adam-T   22 Lis 2018 21:34 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 378
  • Reperacja radia Philips BSF633A

    Witam, kontynuuje temat, Obecnie problem dotyczy wzmacniacza m.cz. ktory znieksztalca - ma zly pkt. pracy wynikajacy z fatalnego stanu potencjometrow. Probowalem naprawy, mycia itd. niestety sa w fatalnej kondycji. Problem polega na tym ze sa to potencjometry z odczepem w postaci 450k+50k, niestety...

    Elektronika Retro viayner   17 Gru 2018 12:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 486
  • Mercedes W220 - Radio nie uruchamia się

    Sa nowe informacje. Otoz przelozylem radio z 211, wystartowalo ale bez dzwieku. Za to w 211, moje nie odpalilo. Logo MB i tyle. Czyli wiem ze winne jest radio. I teraz kilka pytan. Naprawiac to co mam, jezeli tak, to kto tym zajmie sie fachowo ? Jezeli wymiana, to na co. Ori czy jakies z androidem...

    Radia Samochodowe Początkujący Frankie1984   18 Wrz 2019 15:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 441
  • Chrysler Grand Voyager radio s-100 wince - brak dzwieku w glosnikach radio 2 din

    Witam mam problem z radiem nie oryginalnym.po podlaczeniu radio dziala ale nie ma dzwieku nie mam infinity system ani przekaznika od niego pod maska .W samochodzie byla zmieniarka 10pin i radio 22 pin.Nigdzie nie moge znalesc jak rozwiazac problem radio dostosowane chrysler grand voyager 2006 .Czytalem...

    Radia Samochodowe Początkujący Adam_1958   09 Wrz 2014 13:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 7917
  • plugin winamp do nagrywania dzwieku z radia internetowego

    Witam! Szukam pluginu do winampa ktory bedzie nagrywal dzwiek live z radia internetowego

    Software serwis oj   11 Kwi 2004 19:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4721
  • Radio Audi Beta II brak dzwieku na wyjsciu

    Tak jak napisale podlaczymel 12V brak dzwieku na wyjsciu teraz zastanawiam sie co robic czy to wina mojego kiepskiego podlaczenia czy to padla kosc tda1515 czy cos innego. pomocy. moze ktos ma shemat wiele by to rozjasniło

    Radia Samochodowe Serwis _PREDATOR_   01 Lis 2004 23:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1110
  • opel sc202b nie ma dzwieku ani z radia ani z kasety

    witam walcze z radirm juz trocche napoczatku okazało sie ze nie ma w nim pamieci ktos se chyba wylutował ale zaomniał wlutowac wiec podstawilem 24c01 z odpowiednim wsadem do wersji b radio ozylo ale brak dzwiku i koncówka mocy sie grzała wiec podmieniłem i nastapił postep poniewaz przy wpisywaniu kody...

    Radia Samochodowe Serwis _PREDATOR_   31 Mar 2008 11:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1563
  • podlaczenie dzwieku z laptopa do radia pioneer deh-p7400mp

    no tak ale gdzie go podlaczyc bo w radiu jest TERMINAL TEL wlasnie na jacka i w to mam sie podlaczyc?????????

    Audio Serwis darekaudi4   07 Lis 2005 02:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1227
  • Radio First 434- nie ma dzwieku, koncowka mocy OK

    Witam, radio samo się naprawiło, tzn. sprawdzając sygnał na tym "procesorze dźwięku" radio nagle zgasło i po ponownym jego uruchomieniu radio zaczęło grać... Nie wiem co z tym dalej zrobić, może luty na nim poprawić? Hm przynajmniej już wiem gdzie ewentualnie następnym razem szukać usterki. Pozdrawiam...

    Radia Samochodowe Serwis repose   21 Sie 2006 09:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1002
  • Radio Mercedes-Benz TRUCKLINE CD60-brak dzwieku na wyjsciach

    Witam Znalazlem wreszcie opis wyjsc tego radia i okazalo sie ze to radio ma aktywne tylko dwa kanalu(FR,FL).Kolejne dwa sa to wyjscis liniowe,ktore daja sygnal dla dodatkowego wzmacniacza.Wielkie dzieki za pomoc.Temat uwazam za zamkniety. Pozdrawiam

    CarAudio many2   20 Wrz 2006 07:31 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2535
  • Radio samochodowe resonance CD093 brak dzwieku

    radio-wynalazek , a po napięciach na zenerkach poznasz czy wszystkie stab. są sprawne ( bo zenerki same w sobie mogą być dobre ale do czegoś służą )posprawdzaj napięcia na większych elektrolitach w pobliżu głowicy jeżęli w pobliżu są jakieś scalaki to po aplikacjach sprawdzisz gdzie są zasilane --jest...

    Radia Samochodowe Serwis pkhenr   30 Gru 2006 16:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2407
  • L&S 20097 brak dzwieku na radiu, CD - ok!

    Witam w moje lapki dostalo sie takie radyjko jak w tytule :) i jest problem kliejntowi szumialo i nie lapalo stacji postanowil naprawiac zaczol lutowac i troche przelutowal mowil ze powyzucal z glowicy jakies zworki a puzniej nie wiedzial jak to przylutowac i tak zostawil ;) no i na radiu nie glosu ,...

    Radia Samochodowe Serwis taraba123   13 Lut 2007 16:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 825
  • radio ford 6000cd brak dzwieku

    witam , radio ford 6000cd nie ma wyjscia sygnalu audio na koncowki mocy.przyczyna jest procesor glowny(program),czy ktos to programuje?!

    Audio Serwis mario989   21 Maj 2007 16:06 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1242
  • Radmor 5412 - Różnica dzwieku, wzm a radio

    I podłaczylem do niego playera mp3 (player gra )ale gdy przełączam na radio radmor gra o wiele glosniej niz przy playerze (na pewno o jakies 50% glosniej) Najwyraźniej sygnał wyjściowy z odtwarzacza MP3 jest słaby,poza tym jest to marne źródło dzwięku,więc zainwestuj lepiej w CD, mp3 się nadaje...

    Audio Serwis Malas1984   08 Lip 2007 14:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 981
  • pomocy... radio medion brak dzwieku.

    prosze o pomoc w naprawie radia medion md-41550 radio dziala prawidlowo usterka to to zeby cos uslyszec z glosnikow to trzeba dac na maksatda 7313 i tda 7384 sa dobre napiecia na mute i stand-by tez jak dotykam pinow to w glosnikach buczy, strasznie grzeje sie rezystor bd 435 gdy mierze napiecie...

    Początkujący Serwisanci Mirek Z.   16 Lip 2007 00:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 858
  • Dwa zrodla dzwieku i program zapowiadajacy do radia inter...

    Witam. Zaczynam eksperymentowac z radiem internetowym. Przydal by mi sie program dzieki ktoremu dzwiek z wejscia line in i mikrofonowego jest zapowiadany tzn. dochodzi sygnal z np. line in i sie nagrywa. W tym czasie jest odtwarzany krotki dźwięk, a po nim puszczany dzwiek z line in, to samo z wejscia...

    Software serwis ALexpla   09 Kwi 2008 19:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 522
  • Jaki efekt po zamontowaniu procesora dzwieku do radia?

    Jeszcze warto sie zastanowic czy problemem w systemie audio jest faktycznie radio :)

    CarAudio wasylwek   30 Maj 2008 13:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6060
  • Radio Siemens ncdc 2015 bose brak dzwieku opel

    Witam Serdecznie. Mam Opla Omegę, sprowadziłem go pół roku temu, i od samego początku, nie gra tam radio. Mianowicie jestem tam zainstalowany system bose, auto jest wyposażone w radnio siemens ncdc 2015 i system nagłośnienowy bose , prócz tego ma wbudowana nawigacje i telefon NOKIA. Oto problem: Radio...

    Radia Samochodowe Początkujący SlaweK   28 Gru 2008 10:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3668
  • Radio Concert Audi podlaczenie zewnetrz.zrodla dzwieku

    Ja troche odswieze temat bo chce sie zaptytac czy da sie zrobic tak aby zmieniarka jak i aux-in bylo na jednym wejsciu ?? odrazu wsponme ze mam radio concert. szukalem w pasotach ale takiej informacji ni znalazlem. Zostaw podłączoną zmieniarką przetnij tylko tor audio L + P przy radiu na kablu od...

    Radia Samochodowe Serwis Nawigator   10 Cze 2009 20:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9316
  • Radio LG LAC3900RN działa ale nie ma dzwieku...

    LG LAC 3900RN działa ale nie za żadnego dźwięku, odtwarzacz działał poprawnie w pewnym momencie dźwięk ucichł jakby była włączona opcja MUTE... Co mogło się stać czy to końcówka mocy?

    Radia Samochodowe Początkujący tomaszdaw   20 Wrz 2009 18:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2040
  • radio samochodowe Dalco brak aux - buczenie zamiast dzwieku

    Witam mam problem z radiem Dalco gdyz obojetnie co podlacze do wyjsc lub wejsc slychac buczenie, zamiast dzwieku, czego to moze byc wina ? I jak to sprawdzic? Nie wiem czy koncowki mocy sa tez za to odpowiedzialne, gdyz radio jako samo w sobie dziala czyta plyty cd i dvd, jednak wzmacniacza nie mozna...

    Radia Samochodowe Początkujący mekej   16 Sty 2010 12:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1372
  • Radio DVD 7" - nie ma dzwieku z płyty CD

    A na czym polega usterka ,,nie ma dzwieku z płyty CD,,

    CarAudio all4you_9   08 Mar 2010 23:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1188
  • Brak dzwieku w glosnikach w drzwiach.Wina kabla czy radia?

    Czyli radio ma cztery wyjścia na głośniki po 50W na jeden.

    CarAudio alfonsinio   25 Kwi 2010 09:18 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1263
  • Wieza Hi-Fi, Philips, Fw- c330 , brak dzwieku z aux i radia

    Witam Jestem laikiem elektroniki, lecz chciałbym spróbować naprawiać swoja wieże. Gdy uruchamiam wieże we wszystkich źródlach dzwieku (tj, Aux, cd, radio i tape) jest sygnał i dzwiek jest wzmacniany przez końcówke mocy. Po uplywie 10 minut sygnał w głosnikach zaczyna burczec... gdy dam głośniej...

    Audio Początkujący piotr144   15 Maj 2010 09:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1742
  • Radio Alpine cda-7894rb,cichy szum zamiast dzwieku i loteria z wlaczeniem sprzet

    Witam. Na wstepie przepraszam za pisownie,uzywam tel kom z opera i nie mam polskich znakow wiec prosze o wyrozumialosc. Dostalem od kolegi radio Alpine cda-7894rb,niestety to radio to istna loteria,raz sie wlaczy,raz nie,to samo z wylaczaniem jak juz odpali.Panel tez raz sie opuszcza i podnosi,raz...

    Radia Samochodowe Początkujący jay_trojca   27 Wrz 2011 08:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1202
  • Radio HONDA z sytemem BOSE - brak dzwieku

    chodzi o to ze opis wtyczek mam na obudowie. radio dzialalo w aucie. po wyjeciu przestalo. niestety nie mam juz ponownej mozliwosci podlaczenia...

    Radia Samochodowe Początkujący agent8888   16 Wrz 2012 17:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1953
  • philips 22dc259/62t - radio widzi, steruje zmieniarką ale brak dzwieku.

    A może wiecie czy to radio wymaga sygnału SPDIF czy zwykłe analogowe wystarczy? Albo jak ewentualnie zmienić sygnał z analogowego na cyfrowy?

    CarAudio mateuszek1406   13 Lut 2013 21:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1734
  • Peugeot 407 2.7hdi sedan sport pack fap 2007 brak dzwieku radio Jbl

    Może po naprawie robili reset systemu PP2000 i wykodowali z radia JBL i zakodowali jako normalne nagłośnienie.

    Samochody Początkujący SZYMON BYDGOSZCZ   30 Wrz 2013 10:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2445
  • PURE PocketDAB 1500 - Radio cyfrowe - brak dzwieku

    Witam serdecznie... Mam radio cyfrowe PocketDAB 1500... Wszystko w nim dziala prócz dźwięku w trybie cyfrowym... Radio sie wystraja, sygnał jest 100%, głośność na full, a w słuchawkach cisza. Ktoś się może spotkał z takim problemem??

    Odtwarzacze cyfrowe DemogorgonPL   21 Mar 2014 12:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 930
  • [Zlecę] Radio ford9000vnr brak dzwieku

    Witam, posiadam radio ford 9000vnr - nie dziala dzwiek, robilem test glosników i tez cisza. Znacie moze dobry i szybki zaklad w skierniewicach, albo kolo, aby to naprawic? Dziekuje za pomoc.

    Ogłoszenia Elektronika 27darek   04 Wrz 2014 09:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 429
  • Radio RT4 Peugeot 308SW - Brak dzwieku po upgrade

    Witam Postaram się jak najlepiej opisać problem. Znajomy kupił Peugeota i kilka dni po zakupie wyskoczył mu na wyświetlaczu komunikat "please insert upgrade CD" i na dole w lewym dolnym rogu 2.13. Poczytałem w internecie i znalazłem upgade 8.31. Jednak po upgrade nie ma dźwęku w dźwięku w radiu. Dodam...

    CarAudio borus87   28 Mar 2015 13:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2790
  • radio z Biedronki - brak dzwieku

    Dodano po 2 nie znam modelu tego radia nie ma nigdzie opisu

    Początkujący Elektronicy ambasador72   22 Lis 2015 11:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 750
  • Alpine/MRA-F355 - Emulacja radia z ai-net do procesora dzwieku

    W moje rece wpadl procesor dzwieku i wzmacniacz zarazem firmy Alpine model MRA-F355. Ta jednostka uruchamia sie tylko gdy jest podpiety modul sterujacy przez Ai-Net. Czy ktos wie jak emulowac radio z ai-net zeby ten procesor uruchomic? Czy wystarczy podac zasilanie na ktorys pin czy trzeba szyna cos...

    Radia Samochodowe Serwis retsef   10 Mar 2016 15:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 528
  • Sony str-de545 brak dzwieku na wejsciach działa tylko radio

    Witam mam taki problem któregoś dnia mój str545 przestał grać działa wszystko ale żaden dźwięk na wejsciach nie wchodzi działa tylko tuner (radio) bo jest to pewnie wewnętrzny moduł zauważyłem też że przy podglosnieniu radia do 15 uruchamia się napis protect i wyłącza dźwięk co z tym zrobić co trzeba...

    Początkujący Elektronicy SERVICE-AV   25 Kwi 2016 18:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 414
  • Radio Toyota Verso - Brak dzwieku

    Witam posiadam oryginalne radyjko z Verso II 2005 o symbolu W58810 86120-0F010 które siedzi w aucie, chciałem zmienić je na nawigacje o symbolu 59026 86140-0F010. Chciałbym wiedzieć czy takie radyjko będzie działało bez żadnych przeróbek w instalacji ponieważ mam takie radio i nie jestem pewien...

    Radia Samochodowe Serwis typeky   08 Paź 2017 18:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 954
  • Opel vectra - Radio czyta. Płytę. Brak dzwieku

    Opel vectra Faktycznie od razu wiadomo jakie radio. Vectra był robiona 20 lat.

    Radia Samochodowe Początkujący SZYMON BYDGOSZCZ   06 Lut 2019 14:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 192
  • Chrysler Grand Voyage - 2.8 CRD brak dzwieku z radia

    Witam. Mam kolejny problem do rozwiazania w moim Voyagerze. Oryginalne radio, z nawigacja, mialo uszkodzony wyswietlacz i nie bylo dzwieku, wiec wymienilem je na takie samo z poprzedniego Voyagera, uruchomilem I dzwieku nadal nie mam, radio na pewno dzialalo do samego konca. . Sprawdzilem w skrzynce...

    Samochody Elektryka i elektronika MiKev   15 Lut 2020 14:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 48
  • Wzmacniacz Marqunnt problem z napieciem???

    Witam Serdecznie. Z podlaczeniem wzmacniacza meczylem sie 3 dni. Problem polega na tym ze po podlaczeniu w aucie nie bylo slychac dzwieku z glosnikow a jak zanioslem do domu i podlaczylem to wszystko gra :) Radio do wzmacniacza podlaczone kablami przez wyjscia RCA. Wzmacniacz podpiety po mase...

    Radia Samochodowe Początkujący miki87   26 Sty 2009 02:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 798
  • JVC KD G321 i Blaupunkt GTA4

    Jestem tutaj nowy takze witam wszystkich serdecznie ! ;) Jesli chodzi o sprzet CarAudio to jestem ciemny i prosze Was o porade. Chce zlozyc niskobudzetowy zestaw audio do Fiata Sieny. Wymyslilem cos takiego: radio: wzmacniacz: glosniki: Jako, ze nie mam jakiejkolwiek mozliwosci wstawienia...

    CarAudio powalla   06 Gru 2006 21:53 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1862
  • Philips PH7850 - BMW Business RDS z AUX - zaklocenia gdy cisza na wejsciu

    Witam. Mam dosc nietypowy problem. Ostatnio przegrzebalem pol internetu w poszukiwaniu najlepszego rozwiazania do podlaczenia wejscia Aux do radia BMW Business RDS. Chodzi o ten najbardziej wredny model (PH7850) z ukladem TDA7313, ktory niby ma wyjscie na zmieniarke, ale poki nie dogada sie ze zmieniarka...

    Radia Samochodowe Początkujący bj86   07 Kwi 2016 20:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2028
  • CW1002C - wszystko o nim!

    JEST TO SZCZEGOLOWY OPIS WRAZ Z TESTAMI GLOSNIKA FIRMY ALPHARD CW1002C Z RACJI TEJ ZE DUZO LUDZI CHCIALO BUDOWAC NA NIM SUBWOOFERY WIEC POSTANOWILEM POMOC Najpierw troche o samym glosniku: Produkowany przez firme Alphard przez wiekszasc ludzi uwazana za slaba firme, wiekszosc uwaza iz tej firmie...

    DIY Konstrukcje tomaszo   26 Kwi 2005 11:57 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 15342
  • [sprzedam] radioodtwarzacz CD Pioneer DEH-P9300 + zmieniarka

    NAJWYZSZY MODEL PIONEER DEH-P9300 +ZMIENIARKA 6CD! Jak na topowy model przystalo, DEH-P9300 oferuje mnostwo funkcji, ktore bardzo przydaja sie prawdziwym fanatykom piekielnie czystego dzwieku!!! Do najciekawszych zalet moim zdaniem naleza: - organiczny wyswietlacz o bardzo wysokiej rozdzielczosci...

    Ogłoszenia Elektronika kondzio1717   07 Sie 2007 22:15 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1353
  • Panasonic CQ-RD110LEN+alarm Cyklon+VW Golf II-> brak dzwi

    Witam! Moj ojciec ma problem... Jest sprzet jak w temacie. Po instalacji alarmu, po jakichs 3 dniach eksploatacji siadlo radio. Objawy: brak dzwieku w glosnikach. Wyswietlacz LCD na czolowce dziala, podswietlenie przyciskow dziala, ustawianie kanalow i zapamietywanie ustawien dziala. Bezpiecznik...

    Radia Samochodowe Serwis 108025   23 Sie 2004 22:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1065
  • kenwood kdc-w4527

    witam mam równiez problem z tego typu radiem chodziło grało wszystko było ok i nagle zrobiło sie tak że nie ma dzwieku na każdym kablu od radia radio chodzi wszytsko jest ok tylko nie ma dzwieku myslalem ze glosnik cos fiksuje kable ale nie radio nie ma dzwieku bardzo prosze o pomoc ps...

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   31 Gru 2007 22:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3664
  • Philips 22RC220 i wejście AUX

    Osobiscie postanowilem wyprowadzic sobie gniazdo na jacka i do tego mam kabelek jack>jack, ktory (w teorii) ma umozliwiac podlaczanie zewnetrznych zrodel dzwieku. Na przyklad ipod, Tomtom... Na testy uzylem tomtoma bez ladowarki i wszystko gra po prostu pieknie. Niestety musialem podlaczyc mase wyjscia...

    Radia Samochodowe Serwis STATYW   01 Mar 2012 06:11 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 30997
  • Clarion - Jak podlaczyc inne urzadzenie przez CeNET

    Na poczatku z gory przepraszam za brak polskich znakow ale obecnie jestem w USA i kopiowanie polskich literek zajmie mi duzo czasu. Do rzeczy ;> Mam w aucie radio Clarion + procesor dzwieku +zmieniarke. Zakupilem ostatnio monitor do montazu na sufit z wbudowanym playerem DVD (tez Clarion). Problem w...

    CarAudio _SiarA_   08 Wrz 2009 03:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1596
  • Kenwood+ Hertz wszystko działa ale brak dźwięku

    Mam problem ze sprzetem car audio. Otóż posiadam samochod marki lanos, jakis czas temu wymienilem stare radio, na nowe radio kenwooda w granicach 300zł, wszystko gralo, po 3m-ach wymienilem glosniki z przodu na hertz 165 i zaczely sie problemy. Radio gralo z 15 min bardzo fajnie i nagle nie bylo dzwieku....

    Radia Samochodowe Początkujący Radar007   10 Maj 2009 11:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1584
  • Nietypowe porównanie Alpine cde120r Clarion cz200e czy Canva

    Może najpierw przedstawie sprzęt jaki posiadam w moim coupe : Wzmacniacz Helix DB Four czterokanałowy Subwoofer JL AuDio 12w3v2 w obudowie band pass Głośniki przód 165mm Hertz DCX 165 Głośniki tył Seria 6x9 LG Tweetery w podszybiu Lanzar Radio Blapunkt Valencia MP34 + pilot Blaupunkt na kierownicy Okablowanie...

    CarAudio Co kupić? kora04   01 Lut 2011 22:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5161
  • SONY CDX-4180R - nie czyta płyt - jaki laser?

    Zakup lasera stał sie dla mnie nieopłacalny - cena ponad 170 zł z przesyłką - mam w takim razie pytanie z innej beczki - jak moge do tego modelu soniaka podpiac zewnetrzne zrodlo dzwieku - mam na mysli przenosny odtwarzacz MP3 - gdzie go podpiac? ma ktos jakies pomysly?? to radio nie ma wejscia audio...

    Radia Samochodowe Serwis Daniel_GSM   26 Wrz 2004 14:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4744
  • DAEWOO AKD-0235RDS - szaleje w samochodzie

    Przede wszystkim dzieki za slowa otuchy hehe :) Naprawiasz radio z taką wredną usterką bez uruchomienia go na stole i sprawdzasz tylko w aucie. Taką metodą napewno nie znajdziesz usterki. No w tym problem, ze uruchamiam go na stole w domu podlaczone pod zasilacz PC i dziala idealnie :O Specjalnie...

    Radia Samochodowe Serwis robsonn   22 Lis 2005 14:29 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3194
  • Pioneer DEH3900MP nie działa. Co może być przyczyną?

    Witam Panowie mam taki problem jakieś 3 dni temu jadąć do domu z pracy nagle przestało grać radio ( ani cd ani tuner nie dawał dzwieku na głosniki wyświetla wszystko ok ale nie ma dzwieku )ku mojemu zdziwieniu w końcu kupiłem go 03.03.2008r wiec miesiąc temu parę razy wyłączyłem i włączyłem radio dalej...

    Radia Samochodowe Serwis darek1967   14 Kwi 2008 19:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1131
  • Pomysły z Car400. Czy wlutowanie w kondensatory przyniesie zamierzony efekt?

    Witam ! Jest to moj pierwszy post na tym forum wiec na poczatek chciałem sie przywitać. No wiec czesć oficjana mamy za sobą :D wiec przystąpie do problemu Mianowicie mam radyjko fabryczne opla Car400. Niestety radio jest juz dosc wiekowe i posiada tylko kasetę. Wiadomo ze chciało by się posłuchać...

    Radia Samochodowe Serwis wacek_   14 Wrz 2007 08:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1772
  • Dobór wzmacniacza do systemu Helix RS3 + JL 10W3v3

    Witam! Wzmacniacz Rockforda T600-4 zostal zastapiony DLS'em A5. Jakosc dzwieku ulegla wyraznej popraiwe, zwlaszcza subwoofer zdaje sie grac lepiej pod 3 kanalem A5'tki ... ostra gora jednak nadal zostala (choc jest juz lepiej), ale wciaz nie jest to cos czego oczekuje ... tweeter takze zdaje sie powoli...

    CarAudio Co kupić? suzuki.gsx   02 Sie 2010 05:42 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 4392
  • at9100 uwalony tuner

    witam chcac polepszyc jakosc dzwieku postanowilem wyminic elektrolity w calej plytce tunera neistety przez niewiedze polutowalem kondzilki na wyzsze napiecie o nominalnych pojemnosciahc jak wymienialem lecz po uruchomieniu radia okazalo sie ze je tylko zepsulem niestety objawy brak dzwieku okopcony...

    Audio Serwis chomikaaa   02 Lip 2004 23:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 972
  • Marantz sr-6200sr problem

    Witam serdecznie. Posiadam amplituner marantz sr6200 i od niedawna mam nastepujacy problem: ampli posiada taka funkcje jak s.direct. Dotychczas moglem normalnie sluchac muzyki przy wylaczonej tej opcji i moglem niezaleznie ustawiac sobie tryb dzwieku czy to stereo czy DPL itp, a gdy ja wlaczalem nie...

    Audio Serwis Pablo$   19 Lut 2017 15:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1724
  • Odwarzacz mp3 z wspaniałą (legendarną) jakością dźwięku

    Do codziennego uzytku moge polecic Sandisk Sansa Clip+, (w nowszego Clip Zipa nie ma co wchodzic, no chyba ze komus do szczescia potrzeba RDS-a w radiu [nie jestem pewnytej funkcji], album artu na wyswietlaczu i krotszego czasu pracy na aku). Jakosc dzwieku Clip+ podejrzanie wysoka w porownaniu do ceny...

    Inne Co kupić? conan02   11 Sty 2013 08:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5283
  • BECKER INDIANAPOLIS, Jakie głośniki?

    Jako nowy uzytkownik przede wszystkim chcialbym powitac wszystkich uztkownikow forum. Ostatnimi czasy zmagam sie z nastepujacym problemem (postaram sie go opisac wyczerpujaco): Krotki wstep: moje auto to mercedes W126 560 SEC, mialem tam fabryczne glosniki, ale sprzed 20 lat. co prawda przednie...

    CarAudio Co kupić? nibal   23 Lip 2008 16:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1392
  • Co sądzicie o Peiying PY-2H30R?

    Witam jesli chodzi o sadzenie to zostawie to dla sadu ;-) jesli chodzi o takowy wzmacniacz to sto procent bije pod wzdledem jakosci dzwieku, mocy ,jakosci wykonania itp wiele drozszych (bardziej rozreklamowanych) wzmacniaczy na glowe przes moje rece przewinelo sie juz wiele roznych wzmacniaczy...

    CarAudio spirolek   22 Wrz 2012 22:55 Odpowiedzi: 145    Wyświetleń: 52964
  • Poprawienie obrazu C+ w ExoTV? Coś innego na Philips 7134?

    mam kworlda mpeg station z saa7134 ze 2 lata zauwazylem ze sterowniki sa aktualizowane raz na rok w czerwcu :) . te tegoroczne maja bula ze dzwiek jak jest w mono to pojawia sie po paru sekundach po zmianie kanalu co troche denerwuje (nowa funkcja autodetekcji standardu dzwieku) chyba ze kanal nadaje...

    Software serwis zylka5   17 Cze 2004 12:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2750
  • Ocena zestawu zaproponowanego przez warsztat, Chevy Lacetti

    Witam, Pierwszy samochod, pierwsze car audio, pierwszy post ;) Pacjent to Chevrolet Lacetti 07' Budżet to 1600 +/- 10% Bylem w serwisie car audio i tam w takich kwotach zaproponowali mi zestaw: Morel Tempo 6 - 500zl Lanzar HTG244 - 500zl Alpine SBE 1243 BR - 550zl Kabelki ...

    CarAudio Co kupić? fakamada   22 Lip 2009 10:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1945
  • Pioneer DEH-2800MPB - po kilku sekundach znika dzwiek

    Gdy zalanczam zimne radio, po kilku sekundach normalnego odtwarzania w glosnikach slychac "pukanie" badz ciche szumy, az do momentu calkowitego zanikniecia dzwieku. Po restarcie sytuacja sie powtarza gdy radio jest zimne. W przypadku gdy radio jest "zagrzane" dzwieku nie ma juz od chwili zalaczenia odbiornika....

    Radia Samochodowe Początkujący whitewolf18   09 Wrz 2009 19:13 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1917
  • Problem Daytona MP53

    Witam Przy przelaczaniu z radia na MP3 lub na CD czasami mam brak dzwieku. Wskaznik wysterowania chodzi a dzwieku brak. Jak przelacze jeszcze raz na radio a potem na CD to dzwiek juz jest. Czy to jest jakis zimny lut? Czy te typy tak maja? Pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis balconik   04 Sty 2006 13:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1123
  • nokia5510 problem z dzwiekiem

    witam mam taki problem gdy zalacze telefon telefon piknie w glosniczku ale wystarczy ze wcisne jakis klawisz to telefon raz wyda dzwiek a potem to jusz kapota zero dzwieku radio niby dziala i odtwarzacz tez ale dzwieku w sluchawkach niema co najlepsze jak podlacze sluchawkowy to wszystko jest oki dzwieki...

    GSM Serwis patrolk   23 Cze 2005 21:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 606
  • Alan 78Plus + Brak szumów przy naprawie.

    Witam Kupiłem radyjko które zostało podłaczone nieprawidłowo a wiec + do - a - do plus i zostało zrobione zwarcie. Gdy uruchomiłem chodziło tylko podświetlanie i szum w głosniku. Zabralem sie za naprawe. Na poczatek zasilanie i przywrocenie zasilania na procku a wiec wymienilem - DZ401 , DZ402 ,...

    Radiotechnika Serwis green33   10 Lut 2006 23:20 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3291
  • Skrzynia + wzmak - co dobrać?

    Witam, Na wstępnie podam iż moje autko jest wyposażone w radio SONY CDX -S2250 ( ) oraz głosniki PIONEER TS-G1748 ( ) + oryginalne "golfowe" na podszybiu. A że jestem czlowiekiem który ceni głębię dzwięku to postanowiłem zainwestować pare zł aby muzyka w moim aucie grała dość głośno i czysto......

    CarAudio mike21   24 Sty 2006 22:15 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1961
  • dobre tanie 13nastki do samochodu

    hehe a czym elektronika rozni sie w takich chinskich od zwyklych? wszystko jest na TDA i nic lepiej nie gra. zaden sony czy inny firmowy radioodtwarzacz nie gra lepiej niz chocby medion ktory podaje prawdziwe parametry a w srodku ma takie samo TDA, nie mowimy tutaj o radioodtwarzaczach za 2000 ktore...

    Co kupić Archiwum darkone   07 Kwi 2006 12:49 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2462
  • Czay używacie funkcji podbicia basu?

    Hey,witam.Jesli na tzw.ucho czujesz luke w dolnym pasmie dzwieku,to najlatwiejszym rozwiazaniem jest uzycie palce do wlaczenia takiej funkcji... Lecz,jesli masz dosc dobrze rozbudowany system,zwlaszcza sekcje niskotonowa,ktora daje odpowiedni poziom glosnosci w zakresie niskij czestotliwosci,to jest...

    CarAudio Mario_Gdynia   09 Cze 2006 22:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1005
  • sevic dvd all in dash-brak obrazu

    witam.posiadam dvd firmy sevic z wysuwanym monitorem tft.mam problem z tym sprzetem i nie wiem co jest grane.generalnie chodzi o to ze podczas odtwarzania plyt(dvd cd lub mp3)na ekranie nic nie ma(jest czarny) i nie da sie wlaczyc menu plyty,ani ustawien dzwieku czy ekranuprzyczym dzwiek slychac.po przelaczeniu...

    Radia Samochodowe Serwis strike22   03 Lip 2006 22:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 843
  • TA8233 wzbudza sie jak daje bez sygnalu na "vol"

    wyciaglem ta oto koncowke z radia samochodowego 2 * 33 W a mam 2 koncowki czyli 4 * 33 - to juz calkiem przyzwoicie (plytka oryginalnie przycieta tylko ze ominiete barwy dzwieku z radia sam.) dana jest barwa dzwieku TDA 1524 bo włożyłem to do obudowy wzmacniacza samochod ( typowa raditorowa obudowa wzm....

    Audio Serwis DamianRTV   13 Lut 2007 17:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1017
  • schemat naglosnienie bmw e39 z subwooferem nokia

    Prosze fachowcow o komentarz/porady: Chce nowej jakosci w porownaniu ze standardowym BMW business. Nie chce zmieniac radia, ani ryc w drzwiach, chce wymienic glosniki, nie jestem przekonany do wzmacniacza, bo na glosnosci mi nie zalezy (auto jest ciche) a bardziej na barwie i czystosci dzwieku. Muzyka:...

    CarAudio wiesiekbs   24 Lut 2009 23:58 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 22215
  • Blaupunkt Dresden RCR128 brak dźwięku na wyjściu

    Brak podswietlania, dzwieku i DEMOMODE na wyswietlaczu<br/><br/> BLAUPUNKT DRESDEN RCR128 <br/> <br/>Uszkodzony odbiornik ,bezmyslne zwarcie przewodow glosnikowych:/ (tak mysle) odbiornik zakupiony na Allegro z dzialu USZKODZONE <br/>efekt: <br/&g...

    Radia Samochodowe FAQ rzeziu   27 Wrz 2007 16:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2985
  • Jak podlaczyc aktywna tube w sony CDX-GT616U?

    Witam! Kupiłem Tube marki Voice Kraft VK 2000 CA 350 W na allegro po jakims tygodniu dotarla do mnie, po rozpakowaniu zauwazylem ze ma widoczne uszkodzenia obudowy zglosilem to przyszedl Pan kurier spisal protokol i cisza podobno sprawa jest w toku w tym czasiu moge kozystac z tej a wiec podciagnelem...

    CarAudio sebolw   15 Maj 2008 14:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1292
  • Thomson 9148 -brak głosu prosze o pomoc

    Jestem posiadaczem tego bumboxa. Problem polega na tym, że po włączeniu radioodtwarzacza dzwiek jest przez jakies 5-10 sekund... po tym czasie nastepuje cisza... z brakiem dzwięku wiąże sie także brak bracy silniczka od kaset. Odtwarzacz cd działa-brak tylko dzwieku, radio działa-brak dzwieku-odtwarzacz...

    Audio Początkujący dybas   04 Sie 2008 19:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1067
  • Zabudowa z bi-ampingiem

    Gwizdza ze wzrostem obrotow silnika, przegladnalem temat odnosnie likwidowania swistow, ale nic nie pomaga. Zaklocenia biora sie z radia, bo jak podlacze inne zrodlo dzwieku jest git. Probowalem 'zmasowac' mase RCA z masa radia ale nie pomaga, ale jak dodam mase wzmacniacza to gwizdze jeszcze bardziej...

    CarAudio wasylwek   06 Maj 2009 13:20 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2519
  • Clarion DRX9575RZ + procesor + zmieniarka - prośba o pomoc.

    Witam serdecznie ! Jakis czas temu kupilem samochod i sprzedajacy dorzucił mi do niego następujący zestaw: - radio Clarion DRX 9575Rz - procesor dzwieku Clarion DPH 7500z - zmieniarka Clarion CDC 655Tz W aucie zainstalowany mam komplet 8 glosnikow po 2 na strone z przodu i z tylu. tj w kazdych drzwiach...

    CarAudio Ir-ek   18 Maj 2010 18:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2466
  • Sprzet audio za 4-5 tys. Pomozcie co kupic?

    Chcialbym zakupic sprzet audio do nowego salonu okolo 30 m2 otwartego na kuchnie i hall. Nie mam pojecia co mam kupic jest tyle sprzetu na rynku ze nie wiem co wybrac. Myslalem o zestawie kina domowego zestawu 5.1 gdyz budujac dom porobilem wszystkie wyprowadzenia w scianach tak zeby nie puszczac kabli...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Ekspert_Philips   11 Lut 2011 09:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3204
  • Tuner TV+FM z chipsetem CX881PL+ - POMOCY !!!

    Witajcie, Pomóżcie mi bo mam dość prolinka i pixel view!!!! Posiadam tuner TV - PLAY TV HD STEREO + NICAM na scalaku jak w temacie - jak mialem 98SE z directx 8 to bylo ekstra - ale pozniej jak zainstalowalem directx 9.0 to zaczely sie schody - i wszystko zaczelo sie powoli "walić" - ale rozwiazalem...

    Software serwis Anonymous   30 Maj 2004 15:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2132