Witam wystarczą 2 cienkie śrubokręty albo blaszki. Trzeba troszkę pokombinować i radio powinno wyjść bez problemu.
Witam chciałem podłaczyć u mojego ojca w golfie III radio które wyjąłem u siebie z golfa IV - Beta V. Problem jest taki ze podłączam radio i nic sie nie dzieje ,nie pokazuje sie napis safe. Dodam ze jak wyciągne kluczyk to miga dioda na radiu. Oczywiście posiadam kod. Mógł by ktoś coś poradzić. Z góry dziekuje za odpowiedzi.
WItam Mam pytanie, mam w golfie radio VW Alpha Blaupunkt, chce je wyciagnac, czy ma ono jakies uchwyty zabezpieczajace czy cos takiego? prosze o pomoc, jesli tak to gdzie
Informacja jak wyjąć radio z Golfa III potrzebna mi jest ponieważ muszę sprawdzić czy radio jest sprawne i wymienić antenę czego bez wyciągnięcia radia z auta chyba nie da się wykonać
W Golfie gniazdo to znajduje się na środkowej kolumnie, pod radiem a nad popielniczką, za zaślepką, którą delikatnie trzeba odciągnąć (wyjąć).
Kod zazwyczaj znajduje się na małej wielkości karty kredytowej papierowej karteczce. Jest tam m.in. numer seryjny radia i kod. Jeśłi tego nie masz to musisz wyjąć radio.
Witam. Mam pytanie co do demontażu licznika golf II. Czy żeby wyjąć licznik musze wyjąć wszystkie zaślepki, przełaczniki, panel od nawiewu i radio? Prosze o pomoc.
Problem rozwiązano przy pomocy dwóch wąskich blaszek. Po ich włożeniu (jednocześnie w oba otwory) można było wyjąć radio.
Tak było ok.Z akumulatora mam około 2 miesiace i też się nic nie działo,aż do wczoraj gdy wyjąłem i odłączyłem radio
Radio VW Beta IV (z Golf 3). Jak wyjąć zaślepki z radia aby dostać się do blaszek których wygięcie pozwoli wyjąć radio z kieszeni kokpitu auta? Próbowałem cienkim nożykiem podważać od góry obie zaślepki po prawej i lewej stronie zaznaczone na zdjęciu, ale trzymają gdzieś dołem. Większość tych radioodbiorników ma połamane te zaślepki i ich brakuje więc...
Jeżeli to tak nagle, to wskazuje na kostkę, jak pisze Kolega. Jeżeli radio było wymieniane, to złe podłączenie nowego radia.
Kostka z tego co wiem jest. Radio jest wmontowane. Brat jutro wraca więc powiem mu aby wyjął i zrobił zdjęcia 👍
kupiłem ją na allegro orginalna do Golfa niby taką samą wyjąłem. http://www.allegro.pl/show_item.php?item...
Prawidłowe na 100% są wyjmaki nie z pierwszego ale z drugiego linka te o których napisał alpin ;) http://obrazki.elektroda.net/0_122084956...
Radio może być bez kodu - w niektórych wersjach podobno dało się to zrobić z klawiatury (mi się nie udało a próbowałem ale sobie radzę inaczej wiec to nie jest problem). Radio jest na tyle prymitywne, że nie ma żadnego menu ustawień. Po prostu konstrukcja już z lekka trąci myszką i tak były wtedy robione. Żarówka do podświetlenia wyświetlacza to na...
Obstawiam ,że nie masz nawet tego auta tylko auto jest kolegi. To radio wyciąga się w 3 minuty i nie jest na klucze tylko przykręcane pod zdejmowaną ramką na torx t20. Skoro youtube jest dla ciebie lekarstwem to jest z 50 filmów jak wyjąć radio w mk5. Dodano po 1 https://www.google.pl/search?source=hp&e...
Kolego jestem posiadaczem golfa 2 Niektóre radia posiadają taką śrubę , Jak wyjmiesz radio to zobaczysz ze na samym końcu jest taki plastik ,usuń go w jakiś sposób i powinno być dobrze jeżeli nie to postaraj się w jakiś sposób poukładać wszystkie kable ja obecnie mam Pionka 3000Mp i wszystko jest idealnie
W oryginalnej instalacji Golfa6 w ogóle nie było doprowadzane do radia napięcie ACC (ze stacyjki). W tym modelu montowano radia współpracujące z magistralą CAN samochodu. Aby (w nieoryginalnym radiu) uzyskać wszystkie funkcje komfortowe, należałoby zastosować odpowiedni adapter (przyłącze) oraz moduł CAN BUS VW. Jeżeli problem dotyczy jedynie wyłączania...
Czy zapala ci się lamka w podsufitce? Jeśli tak, to wyjmij radio i sprawdź bezp. w samym radiu i napięcia na kostce zasilania. Pozdr.
Sam widzisz że problemem jest radio i prawdopodobnie jakiś luźny styk lub "zimny lut" lecz tego się nie da naprawić waląc ręką w kokpit. Wyjmij radio i zanieś je do serwisu.
dzięki poradzilem sobie z wyjęciem :) tylko nikt mi nie napisał ze będzie problem z włozeniem :) żeby go wsadzić spowrotem trzeba wyjąć radio i zestaw do trzymania kubków wtedy spokojnie można włożyć wszystkie wyłączniki (krótkie kable) :) dzięki za podpowiedż Pozdrawiam :)
Sprawdziłeś coś do tej pory. Wyjmij radio, sprawdź prawidłowość podłączenia kabli wg schematu. Skorzystaj z miernika, bądź z próbnika żarówkowego.
Spróbuj wyjąć separator, ta antena to nie jest oryginał i nawet nie wiadomo, czy jest aktywna. Wypadałoby jeszcze napisać jakie radio...
jak wyjąć radio? podobno kod pisze jak sie wyciagnie radio... a jak to nie pomoze???? jakis inny sposob?
Witam ostatnio dostałem w swoje ręce golfa 3 radio chodziło w miarę dobrze ale gdy je wyjąłem troszkę się przeraziłem bo wszystkie kable ledwo się trzymały kupy posklejane i poplecione teraz wygląda to mniej więcej tak http://obrazki.elektroda.pl/1817170600_1... Stąd pytanie czy najlepiej je poprzycinać i od początku wszystko podpiąć,...
Nie jestem w stanie zrobic tutaj nic na własną rękę? Wszystko zależy od Twojej wiedzy i umiejętności. Prawdopodobnie usterka leży po stronie mechanizmu i aby to stwierdzić należy wyjąć radio i przynajmniej je obejrzeć od środka. Pozdrawiam. Ps. Masz jakieś doświadczenie w naprawach sprzętu elektronicznego?
https://obrazki.elektroda.pl/7890796400_... https://obrazki.elektroda.pl/7884891500_... https://obrazki.elektroda.pl/8217283700_... Dzień Dobry bardzo prosiłbym o pomoc z poniższym problemem. Dzisiaj wyjąłem z samochody VW Golf IV radio które było wmontowane od początku i chciałem podłączyć swoje nowe...
Witam, nadal mam problem AMP ERROR Radio Pioneer FH-S720BT, głośniki przednie i tylne Audio System M-165EVO2, impedancja 3 ohm, Golf V. Po sprawdzeniu wszystkich kabli nie znalazłem przyczyny. Wszystko zostało ponownie zabezpieczone, więc nic się nie dotykało. Wyjąłem radio Pioneera i włożyłem stare fabryczne radio RCD300 i nowe głośniki grają normalnie...
Zamiast tego prosił by m o zdjęcę wyjętego radia, i wszystkich przewodów i kostek do niego prowadzących, a pomożemy w prosty sposób bez grzebania w bezpiecznikach. Na pewno w fabrycznej kostce są wyprowadzone obydwa przewody zasilania. Radio jeśli Cińskie zapewne posiada przejściówkę, gdzie wystarczy przepiąć dwie złączki i po ptokach, nie zagłębiając...
Witam mam pytanko co trzeba odkręcać żeby wyjąć nagrzewnice czy trzeba zdejmować cały pulpit tak jak w Golfie 3 czy tylko tu cały przód czyli tam gdzie radio , biegi. Czy może macie jakiś inny sposób prosiłbym o jakieś podpowiedzi bo wymieniałem już w golfie 3 i tam jest makabra ale jakoś dało radę cały dzień walki. Pozdrawiam.
witam! mam taki problemik. akumulator cały czas ciągnie mi prąd po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki- przynajmniej tak mi się wydaje, bo wystarczy że nie korzystam z samochodu 3 dni i już nie mogę go odpalić...niestety.Akumulator jest dobry wiec tą opcje wykluczam. Kiedyś nie mogłem przekręcić kluczyka w stacyjce, kręciłem kręciłem aż w końcu przeskoczył...
Wyczytałem gdzieś, że brudne czujniki też mogą powodować właśnie włączenie tych kontrolek byłem na myjni niestety mieszkam w mieście i nie jestem w stanie zdjąć kół i dokładnie tego wyczyścić - auto czyste, ale kontrolki dalej się palą. Jutro będę miał dostęp do komputera więc dowiem się jakie są kody błędu ABS. Podczas wciskania pedału hamulca słychać...
Witam , odswiezam temat . Mam golfa 2 i posiadam radio Blaupunkt orlando cd70 i mam identyczny problem jak w temacie . Radio działa ładnie gra ale gdy je wyłącze i ponownie włącze to cisza . Musze wyjąć kostkę głośnikową i wtedy znów gra. Trochę jest to męczące non stop wyjmować i wkładać te kostke . Proszę o jakieś porady bo z tego co kolega wyżej...
Przypuszczalnie masz zamienione zasilanie. Opis na radiu to nr.3 i nr.16, w złączu ISO (czarne), to przewód żółto czerwony i czerwono biały. Należy je zamienić miejscami.
Ono po prostu tak siedzi a Ty nie rozchyliłeś dokładnie uchwytów, tak że nie schowały się w radiu a zaczepiają się o kieszeń. Mozna próbować tak rwac z kieszenia, czasem wychodzi razem z nią. Napewno nie jest niczym wklejone ! Trochę siły ale z rozwagą. Dziś wojowałem a Alphą w Golfie ale udało się z boku plastiki wyjąć i odczepić zaczepy. SławeK
Cześć, mam problem z radiem rcd 200 w golfie 4. Posiada wlutowany adapter CAN w wiązce do radia i prąd na stałe do zasilania (połączony plus z minusem). Wszystko pięknie działa ale radio zakodowuje się po wyjęciu kluczyka. Jest jakiś sposób na ogarnięcie tego? Dodatkowo posiadam adapter bluetooth wefa i nie wyłącza się po wyłączeniu radia. Jest na to...
Najpierw wyjąć i ocenić uszkodzenie powinno być widoczne(przytopiona).
dwie opcje. uszkodzone radio lub cos z kostka za nim, albo przetarte przewody dochodzące do tylnych głośników. uszkodzenia głośników nie przewiduje bo tak razem w duecie nie padają. musisz wyjąć radio i sprawdzić kostkę czy żaden przewód nie odpiął się albo coś w tym stylu, fajnie jakbyś spróbował podłączyć przednie zamiast tylnych zamieniając przewody...
Ja kiedyś też założyłem temat odnośnie poboru prądu z aku w czasie postoju, problem dotyczył golfa III i do tej pory nikt nie wie co sie dzieje u mnie 4-5 dni postoju i aku rozładowany. Niektórzy mówią że to demo w radiu ale radio wyjąłem całkowicie. Ma ktoś jakieś pomysły aby koledze pomóc może ten problem też jest u mnie. Pozdrawiam.
Witam. Posiadam radio Easy Touch EC-23991 w VW golf 3.Po podłączeniu wszystkich kabelków radio po wyjęci kluczyków ze stacyjki traci zapisana pamięć.Co by było tego przyczyną i co należy zrobić aby radio posiadało stale zasilanie.
Wyjścia niestety nie ma , ale są dostępne takie redukcje z wyjść głośnikowych. Aby radio wyjąć trzeba kupić specjalne kluczyki ;) wtedy wyjęcie to kwestia 6 sekund , kosztują nie dużo więc nie radzę kombinować z blaszkami bo jak pogniesz zatrzaski potem nieźle trzeba się namęczyć. :idea:
proponuję sprawdzić czy przekkaźniki są na swoich miejscach. Ostatnio w mondeo klientowi nie kręcił rozrusznik (rano było dobrze a później nie mógł zapalić) zapomniał tylko dodać że grzebał w skrzynce bezpieczników wyjął przekaźnik od rozrusznika i wsadził go z powrotem ale już nie tam gdzie potrzeba
Trzeba wyjąć radio z dziury włączyć i w nie postukać żeby się zorientować czy to w nim przerywa czy jednak któryś głośnik przywiera końcówką do masy. Jęśli w radiu to radze poszukać "zimnych lutów" - okolice wzmacniacza mocy itp.
witam możliwe że masz pospinane kable zasilania tam pomiędzy radiem a kostką "euro" czasami tak się robi żeby właśnie chodziło przy wyłączonej stacyjce. sprawdz jak masz i daj znać kable czerwony chyba pomarańcz i żółty (chyba bo piszę z głowy :) ) a jeżeli podpinałeś się pod gołe kable to trzeba znależć kabel na którym jest napięcie po przekręceniu...
witam,wyjąłem czytnik od kaset,po urwała mi się taśma wyminiłem na nową ale jak go teraz wsadzić,potrzebuje jakąś fotke te radia bez tej pokrywy górnej chyba starczy,lub jakiś schemat,aha te radio to jest beta z golfa 92r.
Najprawdopodobniej masz źle podpięte radio. Do radia ma dochodzić stały plus i plus po stacyjce. Wtedy gdy wyjmiesz kluczyk to radio się wyłącza i nie ważne czy jest panel czy nie pobiera tylko kilka mA. Prawdopodobnie masz spięte oba plusy. Zazwyczaj jest to przewód żółty i czerwony. Pokaż jak to tam wygląda.
Taki moduł montuje się za radiem a nie pod fotelem i nie ma na nim napisu germany. Owszem, ale nie wiemy co znajduje się pod fotelem - najprościej - Autor musiałby wyjąć radio i zobaczyć czy coś jest wpięte do gniazd miniISO bo jak wspomniałem wcześniej Pamiętaj ze w 2008 roku coś takiego jak moduł BT było "kaprysem" kupującego za który musiał dopłacić...
dzięki za instrukcje zobaczę jutro jak będzie lepsza pogoda. Dodano po 4 więc tak udało mi się go dzisiaj wyjąć z samochodu i po wyjęciu nie było widać żadnych uszkodzeń tylko bardzo brudna ta taka mini podziałka nie wiem fachowo jak to się nazywa ale udało mi się to wyczyścić i założyłem spowrotem tak jak było i zaczeła w pierwszym momencie falować...
Czy kostka z nowego radia które zamierzam zamontować będzie pasować do tej którą ma orginał radio fabryczne. Hahahahaha!! Ale kpina! A może gdybyś napisał jakie radio chcesz zamontować lub ew. jaką masz nim kostkę, to by Ci może ktoś odpowiedział, ale po co.. Tedi30 aleś .. A swoją drogą - jak siadł już Tobie wcześniej aku, to chyba logiczne że nie...
Witam. Kolega posiada Golfa 96 rok w wersji Bon Jovi. Na pokładzie ma zainstalowane radio Gamma IV Pihilipsa i zabdowę audio z DSP Nokii (Digital Soun Processor). Problem polega na tym że kolega wyjął Gamme i chciał podłączyć do tego nagłosnienia (8 głośników + oryginalna skrzynia z basowym głośnikiem i wzmacniaczem - wszystko oryginał zabudowa VW/Nokia)...
Samochód to golf mk3. Antena dachowa jest ze wzmacniaczem. Ale podpinałem alternatywnie też inną antenę wewnętrzną ze wzmacniaczem (wzmacniacz antenowy podpięty i nie) i to samo. Ten wadliwy wzmacniacz chodzi pod skrzynią basową. Przednie głośniki chodzą bezpośrednio pod radiem. Uprzedzam pytanie dotyczące czy czasem skrzynia basowa nie powoduje zakłóceń-...
Nie, już nie ma przekaźnika, bezpiecznik jest sporej mocy, przewód grubszy niż w Golfie 3, gdzie ta usterka była nagminna. Pozostaje możliwość, że jednak poprzedniemu właścicielowi udało się "unieszkodliwić", przy montażu hands-free zestawu, styk S w stacyjce - jeśli prąd na tym przewodzie nie "reaguje" na kluczyk. Ostatecznym sposobem sprawdzenia jest...
Zobacz tu http://djlj24.fm.interia.pl/
Witam Wczoraj wyjąłem i wyczyściłem zawór regulacji ciśnienia paliwa. Po tym na 10 odpaleń wszystkie wyglądały rewelacyjnie dzisiaj rano również odpalił od dotknięcia. Pojeżdżę kilka dni i zobaczę jak będzie wyglądało spalanie paliwa.
Po co dwa radia nudzi ci się? ednak nie bardzo rozumiem po co ci dwa radia? Ze względów sentymentalnych wolał bym je sobie zachować, pusta półeczka może i jest czasami przydatna ale ja zostawiłbym sobie fabryczne radio i tam wstawił a jak by mi się odmieniło kiedyś to zawsze można je będzie wyjąć. Pytałem się gościa u którego zastanawiam się nad kupnem...
Witam,otóż sprawdzałem dziś rano i od samego początku znów musiałem wyjąć bezpieczniki, żeby webasto ruszyło.Na chodzącym silniku jest tak samo jak na zgaszonym pompuje ale jak ma się załączyć to nic z tego.Włożyłem rękę pod zderzak i z wyjścia webasta czyli z tej rury leci zimne powietrze czy to ma tak być?
1. Wyjmij radio z auta, zlikwiduj usterki w aucie, znajdź przyczynę błędów i wyeliminuj je. 2. Radio na stół - sprawdzasz podłączenie prawidłowego zasilania do radia. Radio trzeba prawidłowo zasilić, żeby działało poprawnie - to podstawa. (Sprawdź dokładnie, jak działa i jak prawidłowo podać zasilanie, bo nie wiesz, jak ten chińczyk działa. Nie lekceważ...
Sprawdź kabel antenowy; wyjmij wtyczkę z radia i zmierz przejście do cokołu, w który wkręcasz bat - ma być pewne połączenie (środkowa żyła). Ekran kabla ma mieć połączenie z masą przy antenie. Dzięki sprawdzę to Dodano po 2 Sprawdź kabel antenowy; wyjmij wtyczkę z radia i zmierz przejście do cokołu, w który wkręcasz bat - ma być pewne połączenie (środkowa...
Co ty dokładnie chcesz uzyskać? Bo zakładając to radio masz dwie możliwości: 1. Radio włącza się i wyłącza wraz z resztą auta, czyli jest zależne od kluczyka. 2. Radio jest niezależne od kluczyka i można go słuchać nawet jak wyjmiesz go ze stacyjki. Innych opcji NIE MA. Nie ma możliwości, żeby załączyć radio na godzinę po wyjęciu kluczyka ani innych...
Przewody prawym progiem bo tam dużo wolnego miejsca, środkiem nie bo zostaną zadeptane, przygniecione kanapą itp. Do anteny dostaniesz się jak wyjmiesz licznik żeby wymienić żarówkę podświetlenia.
Witam. Mam problem z zamkiem w tylnych prawych drzwiach od golfa 4. Rano synowi otworzyłem drzwi a gdy chciałem go wypuścić to już nie mogłem ich otworzyć. Od środka też się nie da bo jest włączona blokada. Jestem na etapie demontażu blachy od szyby. Bolec plastikowy od szyby wyjety i chyba nic więcej nie zrobię. Nie moge jej zdjąć bo musiałbym pewnie...
Witam . Musisz sprawdzić zasilanie dochodzące do radia. Muszą być dwa zasilania,jedno stałe i drugie po włożeniu kluczyka i przekręceniu w pozycję-1.Radio musi działać w pozycji 1-2-0.Po wyjęciu kluczyka radio powinno się wyłączyć .
Can, czyli co robić? Pobrać zapłon (kabel na którym pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka( ze stacyjki albo z modułu bordnetz nad nogami kierowcy. Opcja druga-zakupić inwerter CAN który stworzy fizycznie ACC z polecenia odczytanego z sieci CAN auta (dość kosztowne, ok.200zł)Z opcją drugą radio będzie zachowywało się jak fabryczne czyli włączało...
Cześć wymieniłem wszystkie i autko odpaliło od pierwszego. Jednak moje szczęści nie trwało zbyt długo rano już nie chciał zapalić. Wyjąłem je jeszcze raz i znowu naprawa, O dziwo tym razem padła pompa wysokiego która wcześniej wymieniłem (usiała być wadliwa). I puściła opiłki. Teraz znowu inna pompa i wtryski, Jak na razie autko śmiga fajnie, Zobaczymy...
Coś mi się wydaje, że to jakieś dziwowanie. To znaczy? Ile prądu potrzebuje taka kamera? Zapewne nie dużo, postaram się zmierzyć. https://obrazki.elektroda.pl/4841325200_... Dodano po 11 Kamera byla w komplecie z radiem. Ile prądu potrzebuje taka kamera? Tak pisze w instrukcji: https://obrazki.elektroda.pl/9266417500_...
To jest pierwsza klima od VW z zaworem proporcjonalnym przy sprężarce, do tego dwustrefowy klimatronik. Jakiej pomocy oczekujesz od ludzi którzy w większości nie widzieli tego na oczy? Jak ci proponuję na początek wymianę v158 i v159 to ty że silniczki chodzą, zgoda, a co podają potencjometry na wyjściu, tak w środku są psujące się potencjometry które...
To już było ze sto razy tłumaczone, wystarczy poszukać.
Witam. Mam problem ze swoim samochodem a mianowicie jakoś ostatnio przez 3 tygodnie nie ruszałem samochodu, wsiadam do samochodu, akumulator rozładowany. Wyjąłem go, naładowałem w domu, wsadziłem, jeździłem ale od kilku dni, mam tak, że próbuję go odpalić, kręcę kręcę aż gasną wszystkie kontrolki na głucho. Odczekam jakoś 10 minut i samochód odpala....
Witam. Mam taki problem: odpaliłem Golfia i jak włączyłem światła to mi zgasł silnik. Już go nie odpaliłem. Zauważyłem, że przy wyjętym kluczyku po przekręceniu włącznika świateł zapalają się kontrolki od oleju, płynu tak jak po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Wyjąłem wszystkie bezpieczniki i nadal świecą te kontrolki a samochodu nie odpalę. Światła...
Witam. Problem z golfem 3. Rocznik 97. Po zapaleniu prędkościomierz i obrotomierz poprostu nie ruszyły. Wskazówki stoją w miejscu. JEdynie wskazówka obrotomierz drga w okolicy 0. Sprawdzałem wtyki i zero poprawy. Zegarek jak i licznik kilometrów działa bez problemu - zlicza kilometry itp. Licznik jest elektroniczny i pokazuje dane na LCD. Jakieś wskazówki...
U poprzedniego właściciela działało bez problemu. U mnie (Golf III) na kostce ISO A (zasilanie) mam następujące wartości pinów: 1 - nie podłączony 2 - nie podłączony 3 - nie podłączony 4 - pojawia się +12V po przekręceniu kluczyka 5 - podłączona antena (tu pojawia się po włączeniu radia napięcie zasilające aktywną antenę) 6 - stałe +12 V 7 - stałe +12...
Miałem podobny problem. Zamontowałem nowe radio i po kilku dniach samochód nagle przestał działać - brak oświetlenia zegarów i brak możliwości odpalenia samochodu, bo jeżeli licznik nie dostaje napięcia, to samochód zwyczajnie nie odpali - tam jest podobno elektronika powiązana z immobiliserem i pompą paliwa. Dzwoniłem do serwisu VW - za samo sprawdzenie...
Oryginalne złącze golf trochę je uzupełniłem i zmodyfikowałem o brakujace komponenty np. podświetlenie sygnał po stacyjce itp opisałem w temacie pod podpisem moim. Pytania 5 dotyczą adaptera can bus? (wszystkie 5) . https://obrazki.elektroda.pl/8132173400_... W temacie podłączenia Su w podpisie więcej gadżetów itp. Zdjęcia wszystkie...
Ociz dzięki za odpowiedź. Tylko proszę o wyjaśnienie co to znaczy podwóje wysprzeglenie, wiesz tak łopatologicznie :) A jeśli podwojne wysprzęglenie nie da poprawy to co to może oznaczać ? Przecież ja jak wyjeżdżam rano z parkingu i biegi chodzą super , to przez te 8 km skrzynia nawet nie zdąży się nagrzać. Może to sprzęgło ? Teraz mi się przypamniało,...
to je wlasnie zamien bo masz podtrzymanie pamieci podpiete pod stacyjke
Dostałem do naprawy radio z VW Golf 6. Miało to być RNS 510, ale biorąc pod uwagę brak jakichkolwiek oznaczeń, jest to jakiś "zamiennik" - zdjęcia. Problem jest z dotykiem. Zachowuje się tak, jakby cały czas ktoś dotykał ekran w różnych miejscach (na. przy wybraniu funkcji tel. potrafi cały czas wybierać cyfrę 7 itp.). Po odłączeniu dotyku jest ok,...
Chciałem tylko dopytać czy jest sens bo jak to nie wina radia to po co mi dwa Nawet jeśli problem tkwi w połączeniach to diagnozę bez wyjęcia radia nie za bardzo sobie wyobrażam...
Witam, posiadam na wyposażeniu swojego Golfa III generacji fabryczną zmieniarkę płyt kompaktowych marki Panasonic. Sprzęt jest oryginalnie sparowany z radiem VW Gamma i w zasadzie przez lata eksploatacji nie stwarzał zbytnich problemów. Do czasu. W pewnym momencie na wyświetlaczu rzeczonego radia pojawił się komunikat "E3 Mech." i sprzęt nie działa......
Jak zwykle ble ble... Taki akumulator wystarczy. Najpierw trzeba sprawdzić ładowanie, powinno wynosić 14,2 V ( 14V ) też jest ok. Następnie podłączyć szeregowo amperomierz i sprawdzić prąd pobierany podczas czuwania, Max 300 mA. W praktyce odłączyć minusową klęmę, a następnie dotykać ją do czopu akumulatora i sprawdzić czy mocno iskrzy ( wyjąć kluczyki...
Witam Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc odświeżam ten, ponieważ mam bardzo podobny problem. Posiadam golfa II z silnikiem 1.6D (86r.) Wszystko było ok, póki nie zaczęło mi coś pobierać lewego prądu. Akumulator potrafi się rozładować w przeciągu 2-óch dni na postoju przy aktualnych, dodatnich temperaturach. Podłączyłem się miernikiem szeregowo...
Witam, mam problem z Webasto BW 50 w moim VW Golfie IV 1.4 16V. Mianowicie zastałem dziś rano rozładowany akumulator. Zmierzyłem pobór prądu wyszło ok. 9,5 A, bezpiecznik środkowy przy podszybiu odpowiedzialny za sterownik webasto (15A) silnie nagrzany. Wyjąłem - pobór spadł do 0,04 A. Zaznaczę, że webasto z uwagi na letnią porę nie było używane ( ostatnio...
Zobacz czy będzie diagnoza po wyjęciu radia jeżeli jest niefirmowe. Majsster może mieć rację.
Mam pytanie czy muszę wymienić całą stacyjkę czy da się to naprawić, chodzi mi o te dwie blaszki co się złączają jak wyciąga się kluczyk od pewnego czasu przestały odbijać i radio muszę ręcznie wyłączać
witam mam na zakładzie tego golfika jest to 1,9D wolnossący o kodzie 1Y ,posiada jeszcze stary typ sterownika silnika 16 pinowy o numerze 144 (028906124) umieszczony nad skrzynką bazpieczników w kabinie . problem jest tego typu że rozładowywuje się mu aku po jednym dniu stania i doszłem do tego sterownika jak go wyjąłem z gniazda pobór prądu w stanie...
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
Wydaje się że najprościej zobaczyć w skrzynkę bezpieczników odłączać jeden po drugim odbiornik i obserwować jak to wpływa na pobór po otwarciu drzwi. Robiłem tak, ale problem bo nie mam opisu bezpieczników jeden jak wyjąłem to o 100mA mniej pobierał tylko nie wiem od czego? Ale i tak 260mA to za dużo. Potem foto bezpieczników wrzucę. Najgorsze to brak...
Mam Mazdę 1.3 LPG i miałem podobny problem ale nie aż taki hardcorowy. Zrobiłem alternator + pasek, po zimie objawy się zmniejszyły ale tej jesieni objawy powoli powracały i się nasilały (po roku) jak niedawno były rano temperatury ujemne to dwa dni i aku pusty. Sprawdziłem akumulator i jeszcze raz alternator i wszystko ok. To musiało być zwarcie, ABS...
Zależy jaki to kawałek, jeśli parę kilometrów to na nic. Na rozruch zużywasz więcej niż się na takim odcinku doładuje. Po pierwsze pytanie czy akumulator ma swoją deklarowaną pojemność, bo możesz mieć jak w telefonie, ładujesz godzinę, a wystarcza na 3 minuty rozmowy - jest do wymiany. Żeby się tego dowiedzieć powinieneś wyjąć akumulator i doładować...
Zależy do czego potrzebne, radio ma takie zasilanie.
Wiem widziałem już rozebrałem radio i widziałem co jest z tyłu radia. Raczej zostanę przy orginale. Udało mi się zamontować aux do radia. Teraz pytanie gdybym chciał zamontować konwerter Audio-Video muszę go wpiąć w miejsce radia tam gdzie podłączyłem AUX ? A i co ważne gdzie był montowany oryginalnie tuner TV w GOLF V , za radiem ? pod radiem bo nic...
Witam! Koledzy i mnie dopadł podobny problem , otóż parę razy migała mi kontrolka od świec żarowych ,wyczytałem że to w golfach wina czujnika stopu jest , ale działo się to sporadycznie . No a wczoraj jak rano zajechałem do pracy i zamykałem golfa na parkingu to zobaczyłem że świeci mi się stop w 3lampach , nie wiedziałem na początku co zrobić , pomyślałem...
Witam serdecznie, Zacznę od początku z czym mam problem. Nie działa tempomat, po dłuższej jeździe temperatura na klimatroniku spada o kilka a nawet kilkanaście stopni oraz nawigacja łapie pozycje auta z bardzo dużym opóźnieniem. Po podłączeniu vaga mam w klimie taki bład: 00281-Czujnik prędkości pojazdu (G68) 37-00-uszkodzony oraz w navi: 00625-Sygnał...
Witam! Problem już byl poruszany, ale nikt nie udzielil mi konkretnej odpowiedzi a podobne przypadki nie pomogły w rozwiązaniu problemu. Pacjent to golf 3 1.4, nie ukrywam, że nie chce wtapiac pieniędzy w kosztowne naprawy i chciałbym spróbować napierw sam dotrzec do sedna sprawy. Problem wyglada następująco: po deszcze kiedy silnik juz odpoczywa kilka...
Otóż wpiąłem Multimetr cyfrowy z włączonym pomiarem prądu -skala 200mA i okazało się że autko ma pobór prawie 160mA na odłączonej klemie +. Multimetr wpiąłem pomiędzy zacisk + a akumulator + (szeregowo). Po sprawdzeniu tzn: wyjąłem wszystkie bezpieczniki ale dalej występuje pobór 160mA Wyciągałem też przekażniki ale nie pomogło. Do pomiaru użyłem multimetra...
Witam! Mam taki problem z klaksonem. Niedawno wymieniłem sobie klakson z popierdułki na dwutonowy. Jedyne zmiany jakie wprowadziłem to wymieniem klaksony podłączając obydwa pod plus i minus i zamiast zwory wstawiłem przekaźnik wg instrukcji montażu. Jakiś czas było dobrze. Wczoraj wysiadałem z samochodu i też było ok. Dziś rano wsiadam, przekręcam kluczyk...
Auto oddałem do kolejnego mechanika, okazało się, że z pompą vacuum było wszystko ok, EGR do wymiany - nie dało się go zregenerować, mechanik zdiagnozował problem z czujnikiem wałka rozrządu, który powodował przechodzenie silnika w tryb serwisowy. Niestety najprawdopodobniej wymiana czujnika wałka rozrządu nie rozwiązała problemu. Odebrałem auto w...
Witam. Poczytałem co i jak. Wczoraj też przeprowadziłem małe testy i poprawki w aucie. Ale do rzeczy. Nie napisałem co to za auto - Golf IV, rocznik 2000. Auto nie należy do mnie - jest to auto "znajomy znajomego kolegi" itd. Radio FM to JVC modelu nie znam, radio CB to TTI-880 oraz popularna do tego antena Sirio ML-145 na magnes Dopytałem i sam sprawdziłem...
Witam wszystkich, wiem że na temat świec żarowych jest na forum multum tego ale niestety na tą dziwną sprawę nie mogę nic znaleźć. Otóż nie grzeją świece wcale rano nawet przy temp. minusowej kontrolka tylko mrugnie i tyle gdzie powinna się parę sekund świecić jak podgrzewa... Na kompie błędy pokazało uszkodzony czujnik temp. i źle ustawiony kąt wtrysku,...
Witam. W mojej Skodzie 2 1.6 mpi (mint) zainstalowane jest takie radyjko... Ponieważ naszło mnie na doposażanie auta chciałem również rzucić okiem na możliwości radia. Ma przynajmniej wg tego co widać w menu mnóstwo bajerów, jednak kiedy je wyjąłem, zobaczyłem coś co woła o pomstę do nieba... Uprzejmie proszę o pomoc w doprowadzeniu tych kostek do ładu....
Dla wzmacniacza nie ma różnicy, skąd ma zasilanie, ale dla Ciebie najlepiej byłoby podłączyć kabelek pod zacisk elektrycznej anteny w radiu. Najlepiej, jakbyś sprawdził, czy rzeczywiście wewnątrz jest wzmacniacz. Z tego, co piszesz, to nie ma go, bo brak jest reakcji na wyłączenie zasilania wzmacniacza albo zaśniedziałe są styki w obudowie wzmacniacza...
podpiąć radio golfa zegary golfa golfa wyjąć radio mercedes
iskrownik ustawić żarówka omnilux wymiana pierścień tłokowy
ogrzewanie gazowe autokonsumpcja fotowoltaiki
Wymiana lamp halogenowych na ksenonowe w Toyocie Avensis Błąd P17F0 w Nissan Qashqai J11 - powaga usterki