A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
Witam, Radio Zasilanie - żółty: +12V Permanent -> biało-czerwony: +12 - czerwony: +12V Power V -> niebiesko-żółty: ACC (+12V) Ignition W tym układzie radio zadziała po włączeniu stacyjki (może jest położenie RADIO). Po wyłączeniu stacyjki odbiornik można załączyć. Jeżeli odbiornik ma działać niezależnie od stacyjki, należy od strony złącza odbiornika...
Wolty ;) Czarny to masa. Jeden czerwony to stały plus. W radiu pewnie PERM+ albo MEMORY Drugi czerwony to plus po stacyjce. IGNITION Bynajmniej tak to powinno wyglądać.
B10 (B+ Power) -> +12V stale (z bezpiecznika >20A w instalacji, w oryginalnej wtyczce adaptera Radio/ISO, przewód żółty), B8 (ACC ignition, w oryginalnej wtyczce adaptera Radio/ISO, przewód czerwony) -> +12V ze stacyjki. B12 (Ground - masa, w oryginalnej kostce adaptera Radio/ISO, przewód czarny).
I tested the radio in the car with the ignition on.
Zlacze jest z tylu. A jak bym podlaczyl jakies radio blaupunkta to by dziala ten system Ignition Logic
Hej. Proszę Was o pomoc. Chciałem podłączyć radio jakie dostałem parę lat temu - Peijing PY-9905. Kupiłem złączki jak na ilustracjach: ta 1. to do Hondy, a druga to cała przejściówka - usunąłem tą skreśloną a zakreśloną "kółkiem", pasującą do radia zostawiłem. Połączyłem je kolorami i opisami (również IGNITION). https://obrazki.elektroda.pl/7994252900_...
Witam. 1. Na złączu akcesorii PIN 10 dajesz na +12V - poszukaj w sieci bo nie pamiętam czy aby na pewno PIN 10 TAK dokładnie pin 10 w złączu z akcesoriami (z tyłu). Z pin 10 podłączasz na stałe do +12 z tego samego zasilacza, na którym pracuje GM i jeżeli np. : - zasilanie ~230V zniknie - to i zniknie zas. +12V i radio zrobi OFF - zasilanie ~230V się...
Kupiłem radio do Suzuki Vitara, była kostka ISO i przewody: - masa - 12V - ignition Sprawdzane na postoju działa ok, ale w czasie (jak coś nie równo) jazdy radio losowo odłącza się i załącza. Jaka przyczyna? 1) nie styka masa? 2) nie styka 12V? 3) nie styka ignition? 4) inne? Jak ustalić, która opcja?
Bezapelacyjnie być musi by radio zagrało i włączyło się najsampierw :) +12V stale podłączone to tak zwane BATTERY/PERMANENT/MEMORY - główne zasilanie . +12V po stacyjce to ACCESORY/IGNITION/POWER - zasilanie podawane dopiero po przekręceniu stacyjki aby nie zżarło Ci akumulatora jak zapomnisz wyłączyć radia ;) Masz tu np. co nieco opisane -> http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Dziękuję serdecznie, zaraz pójdę podłączyć to wszystko :) kable do zmieniarki mam :) Dodano po 4 okej, wszystko podpięte. Jest tylko 1 problem, a mianowicie kolega napisał, że "Oczywiście niebieski remote do wzmaka." Jednak po odpaleniu radia od razu wszystkie kanały grają na maksimum, wyjątkiem jest sytuacja kiedy włączę funkcję mute albo wyciszę radio...
Czyli żółty podłączam do Battery+(12v), czerwony do ACC.+(12v) a czarne obojętnie jak do Ground- i Ignition?
szukaj gdzieś na płycie tranzystora załączającego gdy podajesz +12V na IGNITION/SWITCHED. Prześledź ścieżki, od tego napięcia, bo ze schematem jeszcze się nie spotkałem. Czy procek dostaje sygnał by radio wstało? Takie zachowanie świadczy najczęściej właśnie o tego typu uszkodzeniu: Nie działa nic prócz przycisku wysuwającego, oraz działa pobieranie...
Znalazłem jedynie coś takiego: 1999 Volkswagen Golf/Bora Car Stereo Radio Wiring Diagram Car Radio Constant 12V+ Wire: Red/White Car Radio Ignition Switched 12V+ Wire: Orange Car Radio Ground Wire: Brown Car Stereo Illumination Wire: Gray/Blue Car Stereo Dimmer Wire: N/A Car Stereo Antenna Trigger Wire: N/A Car Stereo Amplifier Trigger Wire: N/A Front...
Radio samochodowe potrzebuje dwóch +12V : - jedno na stałe pod akumulator (opisywane BATTERY, PERMANENT ) - drugie do załączenia przez stacyjkę (ACC , IGNITION ) Według http://www.alpine.ru/fileadmin/user_uplo... to co opisuję to będzie nr 6 i 9. Czyli żółty i czerwony pod 12V .
Znalazłem jescze coś takiego: PIN 9 General Purpose 4 (GP4). This is a digital input only. The RSS details which functions may be assigned to this pin by the codeplug. (See Note 1). This is a special input that will force the radio to turn on when it is grounded. This can be used for any input function, but is usually used for emergency. PIN 10 Ignition...
Hold AS button until display shows "10 ----" (in these case 10 means how many entryes you have ) enter code with buttons 1,2,3,4 code confirmation is with hold AS again. Ignition key must be with status ON until you made this procedure!
Czerwony kabelek idzie to stacyjki i jest opisany jako Ignition Switched 12V+ - czyli załącza radio przy zapłonie - ale czy także odpowiada za zasilanie radia (które de facto powinno iść przez ISO) to nie wiem. Nie widzę nigdzie kabelka memory. EDIT. Dodzwoniłem się do klepu w którym kupiłem komplet przejściówek do radia - miły Pan z obsługi technicznej...
czyli niebiesko czarny pod wyłacznik swiatel i jest podswietlenie przewodow Dodano po 3 a jak podłaczyc aby wylaczajac kluczyk radio sie wylaczało Przewód czerwony (Red - Ignition) (również z tej samej wtyczki) pod stacyjkę.
"radio bloked/weit" - nie ma czegoś takiego, jeśli już to "radio blo c ked/w a it Pierwsza lepsza odpowiedź po wpisaniu powyższego w Google: Assuming you have the standard Fiat Punto Blaupunkt radio, the " WAIT " message will appear if someone has tried to enter the wrong code too many times. To clear it, you need to leave the radio and ignition switched...
Wybacz davelp, ale silnik nie ma nic do rzeczy, chodzi tylko o to, żeby stacyjka była przekręcona na tak zwany "włączony zapłon" bo wtedy radio ma podawane dodatkowe +12V (opisane bodajże jako "ignition")
W instrukcji podają, że dla VW należy zamienić przewody - strona 6. To niczego nie zmienia. Bez napięcia z ignition cable radio nie działa.
Podłączyłeś zasilanie radia do 'plusa' ze stacyjki. Znajdź stały plus. Plus ze stacyjki możesz podłączyć do pinu opisanego jako ign, ignition albo podobnie, wtedy radio będzie samo się wyłączało po wyciągnięciu kluczyka, ale dzięki stałemu zasilaniu nie będzie gubiło ustawień.
wystarczy połączyć razem kabel czerwony z zółtym ( ignition i battery) aby radio odpaliło To akurat normalne - jedno zasilanie do podtrzymania pamięci, a drugie do poprawnej pracy.
Radio nie reaguje na włącznik. Podanie ACC Ignition powered nic nie zmienia w poborze prądu, który na tym poziomie ponad 200mA rozładowuje akumulator. Pomiary napięć wskazują na pracę przetwornic: 5V 3,3V 1,2V 7,5V
Faktycznie na laminacie jest opisane. Czy ACC należałoby połączyć z ignition? Pytam bo tylko te dwa mi nie pasują
Dlaczego zasilanie kamerki cofania masz ze świateł stop a nie wstecznych? > BACK VIEW (B+) - najprawdopodobniej sygnał włączania kamerki cofania > MUTE - wyciszenie radia (np. przez zestaw głośnomówiący do telefonu) > AMP CONTROL - sterowanie wzmacniaczem > ILLAMNINATION CONTROL - sterowanie podświetleniem radia >IGNITION SWITCH - plus po stacyjce oraz...
Nie, "ignition main circuits relay", przekaźnik dający napięcie na pewne układy, np w celu odciążenia akumulatora przy odpalaniu. U mnie jeszcze elektryczne szyby, ogrzewanie tylnej szyby i radio/zapalniczkę. http://obrazki.elektroda.pl/5181316800_1... Masz przekaźnik nr1 ? Wyjmij gdy nie wyłączy się dmuchawa, 3 schematy do 1,6 pokazują...
Witam Dziekuję za odpowiedź - dzisiaj zabrałem się za radio. Przewody oprócz głośnikowych to: red - Battery b+ i yellow - ignition key - obydwa muszą być zmostkowane, aby radio można było włączyć - pozostaje jeszcze power antena - ale tena na pewno nie ma związku (nie jest nigdzie podłączony) Radio funkcjonowało i od czasu do czasu robiło takie numery...
Podłączyłeś odwrotnie przewody zasilające. Podłącz battery power z +12V podtrzymanie (na podtrzymaniu będzie zawsze napięcie i nie stracisz ustawień) i ignition power z +12V zasilanie.
Z tego co Kolega pisał nabył Radio z drugie ręki z tym właśnie CANCHECK ja uważam żeby to ogarnąć to jednak bym proponował odczytać zawartość Eepromu i wstawić plik BIN. Działa jak tylko ma napięcie na ignition i nic się nie dzieje nie wyłącza się gra z przycisku też ON/OFF?
Ale żeby taka rzeźba była potrzebna bo radio nie ma plusa poprzez stacyjkę? :-) No niestety. Na dodatek tu chodzi o ten pierwszy plus - po pierwszym przekręceniu kluczyka czyli ACCESORY a nie IGNITION - który w sumie można odnaleźć. Akurat zasilanie można obejść dodatkowym pstryczkiem - co zrobiłem montując wstępnie radio. Ale bardziej mi doskwierało:...
Witam ... bezpiecznik 17 służy do zasilania obwodu RA stacyjki, który to załącza zasilanie na radio oraz siedzenie po włożeniu kluczyka do stacyjki. Sprawdź dobrze ten bezpiecznik i nie tylko wzrokowo oraz czy dochodzi do stacyjki na przewód 30D różowy plus oraz czy potem po ''kluczyku'' (ignition) pojawia się na RA czerwonym.
Zielony bezpiecznik jest na plytce logiki, przy zlaczu koncowki mocy (chyba 5 przewodow ktore ida do koncowki mocy). Sprawdz tez stabilizator na tej plytce, jest w lewym dolnym rogu, powinien dawac 5V (jest nawet na plytce strzaleczka ktora pokazuje na ktorej nozce ma byc to napiecie). Radio bez problemu programuje sie spod XP. Powodzenia! Dodano po...
Chciałbym podłączyć radio przez taki zasilacz. Czy nic się nie stanie i czy jest różnica który kabel z tej wtyczki podłącze do MEMORY +12v czy +12v (TO IGNITION KEY). Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam :D
Miałem to samo. Masz źle podłączone radio. Ściągnij serwisówkę (do znalezienia na elektrodzie) i znajdź na niej złącze zasilania. Masz tam: - U-permanent - dołącz do napięcia, które występuje zawsze - U-Ignition - dołącz do stacyjki Teraz będzie tak, że dopóki masz włączoną stacyjkę, to radio się nie wyłącza, przechodzi tylko w stan uśpienia. Wyłączy...
Witam wszystkich. Kolega przyniósł mi radio samochodowe z kostka iso i nie wiem jak to podłączyć. Mam zasilacz stabilizowany 14 volt i nie wiem jak to radio podłączyć żeby zadziałało. Mam 4 kabelki 1- "power antena" 2- "ignition" 3- "memory" 4- "ground" Które kable do tego zasilacza żeby to zadziałało? Chciałbym zauważyć że radio ktoś wcześniej juz...
... i co to w ogóle ma wspólnego z działem Komputery Hardware !?! Z radia masz zapewne dwa kable + jeden podpisany Ignition, drugi Battery/Memory, musisz podłączyć oba albo razem przed stacyjką albo zgodnie z opisem jeden przed (Bat/Mem) a drugi za. Na obu powinny być teżbezpieczniki.
Może to Ci pomoże 1 Anti-tow sensor enable (ground with alarm armed) 2 Ground 3 12 volt power for control unit and horn 4 Central locking, trunk (12 V = unlock, gnd = lock) 5 Central locking, RF door (12 V = unlock, gnd = lock) 6 Central locking, LF door (12 V = unlock, gnd = lock) 7 Front door input (gnd with door open) 8 Rear door input (ynd with...
Tak kamerka cofania Dodano po 2 Bo odcinasz ACC/ON musiał byś przewód Battery + bezpośrednio pod akumulator podpiąć przez co gdy na Ignition Switch czyli ACC/ON zabrakło by napięcia radio przechodzi w stan uśpienia. Mam rozumieć że dwa przewody mają być podpięte z akumulatora do radia ? Bo jedno z aku to jest pamięć a drugi też z aku ale do wzbudzenia...
Witam Kupiłem nowe radio do auta i nie moge go uruchomić, wszystko robię jak w instrukcji ale ciągle pali mi bezpieczniki, masa do masy, czerwony "12 plus" do kabla "to ignition", różowy "12V Memory" do zółtego "to batery". Chwilkę podziała i idzie kolejny bezpiecznik, co robię nie tak? Z góry dziękuję za pomoc
Zolty- toelectric termina lalways supplied with power regardless of ignition switch position czerwony- to electric terminal controlled by ignition switch 12v dc on/off czarny- ground to vehicle metal body odpisalem ze schematu podlaczenia
Witam wszystkich. Szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego tematu. Mam problem z GM360. Radio zamontowane w samochodzie osobowym, podpięte bezpośrednio pod akumulator, bez podłączenia złącza "ignition", przy wyłączonym zapłonie samochodu, samo się włącza. Po prostu przychodzę po paru godzinach a radio włączone. Wszystkie funkcje działają ok. Po...
W VW jest bezpiecznik radio- który odpowiada za podtrzymanie pamięci - cały czas podaje napięcie - jednak zakładając że przewód Ignition siedział poprawnie w kostce to można się spodziewać że przepalony został bezpiecznik niektórych funkcji dostępnych po przekręceniu stacyjki- czyli jak mówił irek19 np. Klakson
Mam ,wieczorem opiszę.P 100-ABS,ESP 102-Right dipped beam 104-Left dipped beam 105-Left parking light,Numberplate light, Head Light leveling,Left rear power window,radio,power window/mirror,Multiplex ECU(passenger side) 106-Suplementary heating relay,Cruise control,Power Steering,Diagnostic Socket,Telephone,Tyre pressure,Monitoring ecu,Xenon Light 107-Windscreen...
Czyli czerwony kabel z przejściówki, ten opisany "Ignition/Switched" mam podpiąć pod zapalniczkę? I czy istnieje gdzieś w internecie jakiś film lub mały opis przeprowadzenia tej czynności bez żadnych niespodzianek?
Mam prośbę o pomoc, W ukrytym menu "ustawienia fabryczne", które jest dostępne po wpisaniu kodu "m123456" zmieniłem jedno ustawienie. W zakładce "other" znajduje się opcja "power on after ignition" lub coś podobnego, była ustawiona na "ON" zmieniłem na "OFF". Po resecie radio nie wstało, podświetlenie przycisków sprzętowych działa, da się wejść do RECOVERY,...
Posiadam radio Blaupunkt Casablanca CD50. Radyjko gra bardzo ładnie, niestety po zwiększeniu głośności pow. 40 radio zaczyna przygasać, głośniki zaczynają "harczeć". Wywnioskowałem,że oczywiście winę za ten stan rzeczy ponosi słaby kabel zasilania,oraz słabe kable głośnikowe. Stąd zdecydowałem sie na zamianę kabli. Chcę podłączyć bezpośrednio z akumulatora...
Chodzi mi po głowie obwód funckjonalnie podobny jak logika zapłonu (ignition logic) w Baupunktach. Wyłączasz stacyjkę - wyłącza się radio, ale możesz włączyć np. na 1 godzinę. Włączasz auto -> włącza się jeśli ostatnio było włączone. Ale myślę o zewnętrznym obwodzie z jakims klawiszkiem, sensorem czy coś takiego, żeby tak sterować oświetlenie zegarka...
Włożenie kluczyka włącza radio, ale od zera, czyli uruchamianie Androida itd. jakby w czasie wyłączenia nie było podtrzymania. I tak powinno być. Zwykle na noc jak kończysz pracę na komputerze to raczej go wyłączasz, aby następnego dnia go włączyć ponownie. Jeśli chcesz, aby twoje radio było usypiane (mówiąc technicznie przeniesienie pamięci RAM do...
niestety nie wystarczy przekręcić kluczyka. Nie chodzi mi o auto tylko o radio. W samochodzie wiem, który kabel jest do czego tylko nie wiem, do którego złącza w radiu to podłączyć. To jest ISO. A samochód to Toledo 94. Na radiu mam napisane po kolei: Ignition, Battery, Ground, Power Antena ale ta kolejność nie jak ma się to standardóww kostce ISO
Auto antenna (kabel pomarańczowy) + na zasilanie anteny podawane z radia Battery positive pole (kabel żółty z bezpiecznikiem 1A) + ciągły Ignition power (kabel czerwony z bezpiecznikiem 3A) + który jest podawany po załączeniu zapłonu ( można go również podłączyć do normalnego stałego plusa, wówczas radio nie będzie się wyłączało po wyłączeniu zapłonu)...
Witam mam problem z navi w vectrze C , mianowicie chciałem wgrać mapę w jezyku polskim i coś mi nie poszło.Więc włożyłem oryginalną płytę i się zacięło pisze że po niemiecku że nie wyłączać stacyjki i jest na 0% ale nie chce oddać płyty navi. Dodano po 2 No i także radio nie działa przez to. Dodano po 11 ignition must not be switched on or off
Witajcie, sorry za odkopanie tematu. Mam analogiczną sytuację, podłączyłem kostkę takiego samego konwertera zgodnie z powyższym schematem (radio Blaupunkt San Diego MP 27) oprócz tego kabelka różowego / czerwonego (aukcja na Allegro nr 5652045928). I gra ciszej niż radio (jakieś 50%). Czy to jest związane z tym, że nie podłączyłem tego kabelka do zasialania?...
Chyba zrobiłem coś za trudny ten opis uszkodzenia ????? Upraszczam . Po przyłączeniu do zasilania ( zasilacz labor.14,4V) kabla żółtego (12V permament) - załącza się tylko zegar i podświetlony wyświetlacz i klawisze) . Po dołączeniu do zasilania kabla czerwonego ( 12v Ignition ( zapłon) - nic nie działa . Kabel Ignition steruje tranzystorkiem, npn i...
No właśnie pewnie RSS (tylko proszę życzliwą osobę na priv o namiary na to..). Bo w Wookie nie widzę takiej opcji w ogóle. Już chwilę z tym nie robiłem to i wyleciało z pamięci :) W GM jest możliwość przyporządkowania funkcji pod piny złącza akcesorii W MC funkcje pinów złącza są przypisane fabrycznie i nie ma możliwości ich zmiany pin 1 - speaker+...
Wygląda podobnie jak inne, więc raczej się nie stopi, jeżeli o to Ci chodzi :) Nie wiem tylko co jest po jego drugiej stronie, czy to np. nie jest jakaś szyna danych albo coś podobnego. Dodano po 22 Dobra, wszystko jasne. Ten przewód jest podłączony pod zapłon przez bezpiecznik 7,5A. Odpowiedź znalazłem tutaj: http://www.fiatforum.com/punto-mk2-2b-gu...
Witam! Po podłączeniu vaga mam takie błędy: Address 46 ----------------------------------------... Controller: 1J0 959 799 Q Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 01317 1 Fault Found: 00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D) 25-00 - Unknown Switch Condition Address 56 ----------------------------------------...
Ale ja tam nie mam wyróznionego kabla do pamięci, jest kabel do plusa i osobny pdo stacyjkę (ignition) podejrzewam że trza te 2 zmostkować pod +. Aha i oglądałem to tam jest jeszcze jaki rózowy kabel z oznaczeniem ang. dimmer co to jest?
O kilku dni pojawiaja mi się dwa błedy 00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D) 008 - Implausible Signal - Intermittent 00883 - Ignition Switch (D) Terminal S 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Czy ten błędy mogą mieć coś wspólnego z wyłączaniem się radia podczas jazdy? Czy ktoś wymieniał tą kostkę stacyjki w a3 8p , czy dużo trzeba...
Dodano po 1 Samochód - skoda roomster, wcześniej było podłączone radio "dance". Wg sprzedającego jego - chiński (a czy istnieją inne, choć ukryte pod markami) wyrób ma pasować do auta z tego racznika (oraz golfa 5, 6 i passata 6 i 7. I co dalej?
OK, no to kolejny kabel mniej z radyja :) Ostatnie pytanie - w kostce, która wchodzi do radia ucięty mam jeszcze jeden przewód - żółto czarny. Szukałem pinoutu w sieci, ale ciężko znaleść taki jaki potrzebuje. Mam podpięte wszystko - ignition, battery, masę, dimmer, niebieski jest wolny (chyba antena to jest z tego co pamiętam) oraz zestaw czterech...
hehe sorki nie spojrzalem na date :) to sie tyczylo postu bartebor dopiero dzis zobaczylem ze ten post z tamtego roku! mam instrukcje tego zestawu i tak: to jest wiązka z zestawu glosnomowiącego 1. radio mute (black) 2. baterry 12+ (red) 3. car ignition (violet) 4. chassis (brown) 5. loudspeaker port + (green/black) 6. loudspeaker port - (green) z...
Stały plus najwidoczniej gdzieś przegnił lub urwał się. Jak rozprujesz wiązki to dojdziesz po sznurku do kłębka ale jest to całkowicie bez sensu. Przyznaj się jakie radio masz obecnie. Niefabryczne radia mają tak z reguły, albo włączają się po kluczyku albo włączasz kiedy chcesz - także bez kluczyka. Zależy jak podłączysz. Jak zewrzesz podtrzymanie...
Witam- zmieniłem seryjne radio na zamiennik - niestety w seryjnym radiu po wyłączeniu zapłonu oryginalne grało jeszcze 30 min, nowe od razu się wyłącza. Czy jest jakiś układ co By mógł podawać jeszcze napięcie przez jakiś czas( regulowane mogło by być ) po podaniu sygnału, lub jego braku z linii ignition ? Pozdrawiam i dzięki z pomoc
Skośnookie tłumaczenie z angielskiego na polski i szary user ma pozamiatane. Otwórz sobie 3-ci link od góry i przetłumacz sobie rozpiskę na język polski: http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum21... Zakładka ISO, bo inaczej....BEZ EFEKTU :D Dodano po 5 Kostka od str. auta wygląda na KIA, albo hyundai na stronie Leszka powinna być. Trzeba wziąć do...
Panowie prosze o pomoc Miałem Grundiga i po włączeniu stacyjki radio się samo uruchamiało, po wyłączeniu zapłonu nadal grało po wyjęciu kluczyka wyłączało się ale można je było uruchomić przyciskiem "ON" Teraz zmianiłem radio na SONY CDX i tu problem nie ma tej funkcji. Jaki należałoby zrobić układ aby działało jak poprzednio? Prawdopodobnie chodzi...
Miałem trochę czasu i rozkręciłem radio, widać że było już naprawiane, ktoś wymienił układ TDA8269. Na płycie znalazłem opis wyprowadzeń: Które prezentują się następująco: GND B/UP RL+ RL- ANT ILL- FL- FL+ ACC SPEED TEMP FR- FR+ RR+ RR- ILL+ EAMPMUTE EAMP-REMOTE USB-D+ USB-D- USB-GND USB-VDD CAN-H CAN-L AUX-GND AUX-L S/W-GND AUX-DET S/W-REMO AUX-R-IN...
Witam mam ten sam problem, posiadam VB'98 oryginalna instalacja philips CAR400, jak zamieniam oryginalną kostkę ISO (żółty i czerwony w radiu) to słychać jak się włącza ale nic nie pokazuje. help. Dodano po 6 Patrząc od strony radia podane są: a-4 Battery (powinno być podtrzymanie) a-5 Power Control a-7 Ignition (ACC) a-8 Earth (Ground) Patrząc od strony...
https://obrazki.elektroda.pl/8268860700_... Geneza projektu Rok temu przeprowadziłem remont mojego klasyka i zapragnąłem do niego zamontować radioodbiornik. Najbardziej pasowałby jakiś "Unitra Safari" ale ciężko kupić egzemplarz w zadowalającym stanie. Poza tym w obecnych czasach oczekuje się od takiego urządzenia czegoś więcej niż...
Witam Niedawno miałem podobny problem. Jest w sieci bezpłatny program i-bus analyser, są schematy przeróżnych przejściówek RS232/I-BUS (ja zrobiłem na FT232RL i L9637) tylko co z tego...jak radio na stole wysyła co 5sec. zapytanie do licznika "status request ignition" i możemy szukać kodów w sieci kilka dni i nie znajdziemy nic, a logowanie ramek analizatorem...
Przepraszam za odświeżenie kotleta ale mam ten sam problem, szukałem wszędzie jakichś odpowiedzi ale każdy ma inny problem, u mnie to tak wygląda. Miałem fabryczne radio chorus Audi a3 2001, wyciągnąłem i chcę zamienić na niefabryczne Pionner MVH-150Ui. kupiłem specjalne kostki ISO na allegro pasują ok ale radio w ogóle się nie włącza ( sprawdzałem...
Jest to jakies proste radio ze zdejmowanym panelem. W srodku uPD17012GF-058. Procek ma poprawne zasilanie 5V, na kwarcu napiecia ok. 2,3V , na koncowce IGNITION (pin 19) ok. 4,5V. Po nacisnieciu przycisku POWER na panelu pojawia sie na koncowce POWER procesora (pin32) krotki impuls - zamiast na dobre przelaczyc sie w stan wlaczenia. Dlaczego ? Druga...
Sprawdziłem dziś rano błędy. P-1325 Knock sensor(czujnik spalania stukowego), P-0351 Ignition Coil 2(cewka), P-0170 nie wiem co oznacza ale ten błąd jest krytyczny. Cewka jasna sprawa. Czujnik spalania stukowego-co to za wynalazek i co wymienić? No i ostatni krytyczny. Znajduję opisy błędów ale typowo do multipli nie dałem rady. Co na to forumowicze?
BETA Switch On the Vehicle Ignition and turn the unit on. The Radio will display "SAFE" followed by "1000" after 5 seconds If the display continues to show "SAFE" and a number in the bottom left of the display, then the unit is Codelocked, and will require Decoding to reset. Press Preset "1" repeatedly until the first digit is correct Press Preset "2"...
Cześć - nie znalazłem podobnego tematu na forum, więc piszę tutaj. Pacjent to zestaw głośnomówiący Bury cc9048, zamontowany w Corolli E15. Ogólnie działa prawidłowo, natomiast jest problem z zapamiętaniem ustawień. Gdy ustawię go w opcje instalacji numer 2 - czyli rozmowy na wewnętrznym wzmacniaczu, a muzyka na wyjście Line Out podłączone na wzmacniacz...
Radio działa a ja w czasie jazdy chce je wyłączyć jak to zrobić co ustawić jak je wyłączyć? Dodano po 5 Czas załączyć zasilanie. 1. GROUND -Masa -(czarny) 2. IGNITION -Zasilanie po stacyjce +(czerwony) 4. ANTENNA -Sterowanie anteny(niebieski) -czy na pewno? 5.BBATERY+ -Zasilanie z akumulatora + (żółty) 3;6;7;8- NC -PUSTE W/g mnie podaję +12V zasilania...
ECC niewykrywanie i brak połączenia z infotainment to błędy z OpComa, CD 30 ok , ale zachowuje sie tak samo bez mechanizmu CD , ten problem jest mi znany no i radio nie reaguje na logikę zapłonu , w innym oplu reaguje. Druga sprawa to brak regulacji siły nawiewu pokrętłem , czyli coś mi nie steruje przekaźnikiem K7 pod maską odpowiedzialnym za dmuchawę,...
CAR300(D) Switch On the Vehicle Ignition and press and hold the "AS" button as you turn the unit on. The Radio will beep followed by "10 - - - -" on the display. If the display shows "SAFE" then the unit is Codelocked, and will require Decoding to reset. Press Preset "1" repeatedly until the first digit is correct Press Preset "2" repeatedly until the...
POSITIVE IGNITION KEY (+15) Connect to the Yellow wire in the White/Dark Blue 8-pin connector directly on the ignition key unit CENTRAL DOOR LOCKING (Connection with radio frequency remote controlled alarm) Fit a 2-wire motor in the driver’s door. DIRECTION INDICATORS Connect to the White/Orange and Grey wires in the Black 21-pin connector behind...
Po kolei: Mojej siostrze ktoś się nie bał i... ukradł panel do radia... Udało mi się w końcu dostać panel do tego radia, ale niestety, okazało się, że poprzedni właściciel oddawał radio do serwisu i niewiele z niego zostało. Po założeniu panela okazało się, że radio gra... i nic poza tym :( Nie dało się podgłośnić, ściszyć, zmieniać ścieżek nic... poza...
Opel Astra H - CD 70 Navi Operacja polegała na zmianie języka menu na polski po przez wypalony obraz. Komunikat brzmiał tak: "software update! Ignition must not be switched on or off!" Powrót do języka nic nie da bo nawet się nie udało zrobić tej aktualizacji ponieważ się zacięła i postanowiłem odpiąć akumulator.
Witam Moze stary temat i zamknięty ale chciałem podzielić się tym co zdarzyło się znajomemu i rozwiązaniem właśnie takiego samego problemu jak u przedmówcy. Rano wsiada - start - klik - wywala "Ignition Fault" - Blad zapłonu... a ze ma dwa auta to nie miał czasu zająć się ta sprawa i zostawił jak jest... ja tez zalatany tak wiec nie miałem czasu się...
No właśnie był pod kompem zero błędów jakieś nie ważne tylko Ale auto po wypieciu akumulatora przez chwilę odpala bardzo dobrze nie kopci do puki nie zgasnie pracuje równo a i jeszcze jedno gdy odpale rano auto po całej nocy może chodzić cały czas i nie zgasnie dopiero gdy zgasnie będzie tak już co chwila
Witam jestem posiadaczem almery 2003 r 1.5 tekna auto szwankowo stracilo na mocy i czasem byl problem z odpalaniem jeden przypadek to pilot calkowicie wysiadl i brak zaplonu po przekreciu kluczyka tak samo nie dalo sie zamknac ani otworzyc drzwi pilotem . Odlaczylem klame od akumulatora i poszlo ale przytrafilo sie to kilka razy wiec oddalem auto do...
Dalszy ciąg :( W samchodzie fabryczne radio to VDO. Zakupiłem sobie radio Alpine. Po zakupie zamontowałem radio (bez przejściówki). Efekt był taki że radio po wyjęciu kluczyka po 2-3 minutach się wyłączało samo. Po dwóch dniach (czwartek) kupiłem przelotkę w ASO i efektu w/w nie było już. Radio działało cały czas , nawet po wyłączeniu zapłonu.. Radio...
Witam. Zakupiłem radio 2din rk7157g i radio traci pamięć stacji radiowych oraz daty + zegar po wyjęciu kluczyka że stacyjki /samochód skoda octavia 1/.Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję. Irek. Witaj Irek! Opisany przez Ciebie problem z utratą pamięci stacji radiowych oraz daty i zegara w radiu samochodowym po wyjęciu kluczyka ze stacyjki najprawdopodobniej...
Witam mam problem z podłączeniem radia BLAUPUNKT Calgary mp36 i wzmacniacza MAGNAT RX 44.Dziś kombinowałem cały dzień i jestem załamany nie wiem w czym tkwi problem? A więc tak: RADIO - BLAUPUNKT Calgary MP36 http://the1.pl/index.php?p4845,blaupunkt... Opis kostki w radiu: 1.nc 2.Radio mute 3.nc 4.Permanent +12V 5.Aut.antenna 6.nc 7.Kl.15/Ignition...
Dane z VIN: Rok produkcji: 2005 Data produkcji: 02/04/2005 Nadwozie: 5-drzwio... UAV Emission: Etap IV ograniczania emisjiDrive: LHD FWD Skrzynia Biegów: 5-biegowa ręczna - B5/IB5 Vehicle_line: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07 Territory: (+)"D" Kolor lakieru : Deep Navy Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp. Kod silnika: 1.6L Duratec-16V Ti-VCT...
Witam!!! Dostałem w spadku radio samochodowe First 4105 - może nie najszczęśliwszy podarunek ale zawsze coś. Radyjko po podłączeniu gra ok. problem pojawia się po wyłączeniu kluczyka w stacyjce. Kasuje wszystkie zaprogramowane stacje. Gdy kluczyk jest w stacyjce ( pozycja ON ) wszystko jest ok, można radio włączać i wyłączać i stacje są pamiętane. Do...
Witam. Proszę o pomoc w podłaczeniu tego radyjka. Przeszukałem to forum i niestety nie znalzałem rozwiązania. Jest tak: - z wtyczki (z tyłu ) wychodz 11 przewodów. - 8 do gniazda głośników tak jak tu: http://obrazki.elektroda.net/56_12220786... - czerwony - Switched power (ignition)lead - rózowo/czarny - Audio Interupt in lead - niebiesko biały -...
Stored stations and correct time are erased. the duse has blown. makes noise whe the ignition key is in the On, ACC, or position. --- The leads are not matched correctly with the car's accessory power connector.. na to wyglada ze musza byc podlaczone do zoltej wtyczki kabelki czerwony i zolty i bedzie wszystko SI :) ale jeszcze musze sprawdzic bezpieczniki...
Chyba raczej IGN. Ignition - zapłon, do plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC lub zapłon. Jest jeszcze ILL - illumination czyli plus pojawiający się po włączeniu świateł i podświetlania deski rozdzielczej, pewnie jego też brakuje i dlatego nie masz podświetlania wyświetlacza i klawiatury. Jakie to radio ? SławeK
Aż się prosi, żeby z +5VSB zrobić _12V za pomocą prostej przetwornicy step-up na MC34063. A jaka będzie wydajność prądowa tej przetwornicy? 100mA wystarczy. A co w sytuacji (95% przypadków) kiedy z zacisku memory jest zasilany stopień mocy radia, zaś zacisku ACC lub ignition (plus za stacyjką) tylko remote?
Panowie pomocy, kostka standart, stare radyjko gralo i trzymalo pamiec a nowe po wyjeciu panela gubi ustawienia i sie niewlancza po wylaczeniu stacyjki. 3 przewody: -czarny- wiadomo masa -czerwony- pisze IGNITION SWITCH ACC+ (mam caly czas prad) -zolty- pisze MEMORY BACK-UP B+ (prad po wlaczeniu stacujki) Czy tak ma byc ,czy moze na zolty dac caly czas...
Radio z modelu 2007, procesor TMS470. Nie uruchamia się po podłączeniu zasilania( dodam uprzedzając odpowiedzi że są dwa + i -).Na układzie 70966FB napięcia odpowiadają sytuacji " stby regulators enabled, ignition buffer enabled, switched regulators and pws disabled". I to się zgadza z pomiarem napięć. Wymuszenie EN1 (pin 19) i EN2/3 (pin 20) są prawidłowe...
Witam, na wstępie przyznam się, że z CarAudio mam tyle wspólnego co nic, toteż pytanie może wydawać się głupie. Niemniej jednak nigdy w życiu nie miałem potrzeby wpisywania jakiegokolwiek kodu do odblokowania radia. Radioodtwarzacz jak w temacie sam wymontowałem z samochodu. Włączał się, ale brak było jakiegokolwiek dźwięku w głośnikach. Trafił po tym...
Mam problem z radyjkiem Medion MD 42540. Radio gdy jest podłączone w instalacji samochodowej ale bez panela czyli w stanie STAND BY pobiera ok 0.8 - 1.2 A......troszku za dużo.... co było przyczyną rozładowania akumulatora w aucie. Radio nie zachowywało się tak od nowości po prostu się zepsuło :]. Zanim jednak przejdę do pytania gdzie szukać przyczyny...
Nie podałeś kodu literowego silnika. Ford Escort 1980 to 1986 English 1 Key to symbols, Fuse / relay box, Standard terminal identification, Earth locations 2 Starting and charging Engine cooling fan Contact breaker ignition system Electronic ignition system 3 EGR system K-Jetronic Fuel injection system Heater Blower 4 Headlight wash Horn Front, rear...
Bezpieczniki sprawdziłem są ok, jedynie nie wiem gdzie znaleźć bezpiecznik od zapłonu? (Ignition switch ACC or ON) 10A. Bo ten Battery to rozumie,że jest to bezpiecznik AUDIO - pod maską. Zauważyłem także, że po odpaleniu auta chwilę później tyknie przekaźnik - wcześniej tak nie było. Nie znam się dobrze na elektronice, ale szkoda z pierdołą jechać...
ignition fault ignition relay ignition switch
sklepy elektronika kraków stacyjka nissan odmowa dostępu pulpit
schema podlaczenia zamka centralnego
Piekarnik nie grzeje po wyłączeniu blokady dziecięcej Kompatybilność Intel i7-2670QM z chipsetem HM77