Skoro wykrywa wyjęty przekaźnik to zapewne masz racje. Pozostaje brak sygnału na cewkę przekaźnika.
Poczytaj co było pisane i zacznij sprawdzać, temat wałkowany chyba z milion razy.
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
podkładka wrzucona i po sprawie, wszystkie problemy zniknęły. wszystko zrobione zerowym kosztem :)))
Wtrysk to piny 2 i 3 2 to zasilanie (+), 3 impuls masy ze sterownika. Rezystancja wtrysku koło 1,5ohm
Tak jak mówi Cardiag najpierw zacznij od usterek Dodano po 2 Może byc to problem z potencjometrem pedału gazu a czykolwiek nie musi. Położenie pedału przyspieszenia zostaje przekształcone na sygnał elektryczny napięcia i wysłane do centralki wtrysku z potencjometru podłączonego do odpowiedniego pedału. Sygnał położenia pedału przyspieszenia jest przetwarzany...
bo na pierwszym cylindrze jak kierowca przyjechał po otwarciu maski zobaczyłem stopiony plastik przy wtrysku ! To nie plastik, to "nagar", tak fajnie się formuje przy uszkodzonej podkładce i wygląda jak plastik.
Jest iskra, jest paliwo, to co miałoby odciąć immo? Weź pod uwagę że tam immo odcina po 2 sekundach a on raczej nie sprawdza iskry czy wtrysku kręcąc silnikiem 30sek. Do odczytania błędów będzie ok ale nie wiem czy to czyta parametry a to by się mogło przydać.
Zanim przystąpisz do czyszczenia wtrysków w pierwszej kolejności po odpaleniu ściągaj pojedyńczo kostki elektryczne z wtrysków, jeśli silnik reaguje tak że buja nim bardziej to ten wtrysk jest sprawny. Jeśli nie zaobserwujesz żadnej reakcji zmiany w działaniu silnika to znaczy że ten wtryskiwacz jest walnięty, ewentualnie pokuś się o wymianę czujnika...
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Zasilanie stałe 30 masz mieć na pinie A6, po kluczyku 15 na pinach C16, D3, oraz na jednym kablu idącym do wtrysku oraz na pinie 1 cewki zapłonowej i zaworze regulacyjny spalin z czujnikiem położenia. Masę masz mieć na pinach D16,C9,B1 oraz pinie 2 cewki zapłonowej.
Witam.... Ja w swoim aucie mialem podobna sytacje. Niestety nie mam Renault tylko Fiata. Mialem identycznie dokladnie cos takeigo jak Ty i dodatkowo, podczas postoju samochody na biegu jalowym obroty rosly to 1500 i oscylowaly wokol tej warosci +- 500 obr. Poczatkowo dzialo sie to tylko jak silnik byl zimny i ustepowalo po przejechaniu paru km jak sielnik...
Ludzie co wy tak skaczecie z tematu na temat bylo o nitro i tlenie a teraz juz wjezdzamy na schladazanie intercoolera i aquamisty 1.w sumie teoretycznie podczas rozprezania n2o zachodzi zwiekszenie objetosci gazu (no jesli sie rzopreza to powieksza swoja objetosc ) z tym ze akurat w tym przypadku nie ma to znaczenia (oprocz efektu chlodzenia ) dla zwiekszenia...
Aprilia sr 50 ditech na wtrysku 2001 wymienimy cylinder tlok odpala gasnie i tak paru razy a później już nie chce odpalić wtrysk po przeglądzie kompresor też wymienimy. A paliwo aż do tłumika leci. Jak już odpali to wg nie reaguje na gaz pomocy lubuskie
gdzie jest ten bezpiecznik?
Witam. Co do komentarza ze przyczyna jest kopulka to chcialbym poinformowac ze w tych silnikach stosowany jest uklad bezrozdzielaczowy takze przyczyna wspomniana przez mkubola nie wystepuje. Tak jak wspomnial kordel "Silnik krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty (na biegu jalowym), wiec nie mam pojecia co ci mechanicy chcieli zdzialac poprzez jego...
To masz odpowiedz. Gazownia jest?Jezeli tak to sprawdzic emu.
Witam! Panowie mam zagadke z audi a3 2.0 tdi 16v.auto jest po naprawie w zwiazku z zerwanym rozrzadem.co do poziomu naprawy to szkoda gadac,uszczelka miedzy pompa a glowica na sylikon.silnik po odpaleniu przez pierwsze 10-20 sekund normalnie wchodzi na obroty,potem przestaje.po zdemontowaniu wtryskow na pierwszym cylindrze okazalo sie ze jest nieszczelnosc.stan...
Zmień urządzenie diagnostyczne na wiarygodne, ten silnik nie ma bezpośredniego wtrysku i czujnika ciśnienia paliwa, to Modular 2.5 turbo r5 z Volvo
Renault Modus 1.2, 48 kW, zgasł po jeździe i nie można go było odpalić. Po przekręceniu kluczyka nie odzywała się cewka rozrusznika, immobilizer świecił i był krótki sygnał dźwiękowy. Usterką okazało się przepalanie bezpiecznika od zasilania centralki wtrysku, znajdującego się w skrzynce bezpieczników na lewym nadkolu pojazdu. W celu usunięcia usterki...
Witam, mam problem z silnikiem MTZ 80 w ciągniku. Po przegrzaniu płyn chłodniczy był wyrzucany przez korek. Zrobiłem test uszczelki i wyszło, że kompresja idzie do układu chłodzenia, więc zrobiłem remont: nowe zestawy motor detal, nowa głowica, ruski oryginał, klawiatura, panewki korbowodowe, ogarnięte korbowody, końcówki wtrysków i pompa po regeneracji....
A jak korekty czasu wtrysku (adaptacje krótkoterninowa i długoterninowa ) nie nauczył się bzdur z instalacji gazowej ?
"kontrola wyważenia wtryskiwaczy paliwa", gdzie "udział/bilans mocy" na poszczególnych cylindrach to: 1.02 (1), 0.96 (2), 1.03 (3) i 0.99 (4). Nie ma w oficjalnej nomenklaturze, tzn. nakazanej przez producenta czegoś takiego jak "kontrola wyważenia wtryskiwaczy". Jest to wymysł producenta diagnoskopu zewnętrznego, żeby czymś "zabłysnąć", bo rzeczywiście...
Czyli pocztek wtrysku jest nie ok. JAk masz vcds to mozesz to sprawzic i ustawic
Nie mierzyłem czujnikiem bo nie ma jeszcze takiej potrzeby, z kompem też nie da rady się połączyć, teoretycznie silnik pracuję poprawnie , nie dymi , odpala , osiągi przyzwoite, tylko ta strasznie twarda praca, próbowałem opóźniać zapłon, na ciepłym chodził całkiem przyzwoicie, ale zimny nie chciał palić, dziś próbowałem odłączać n108 i jak odłączę...
Od kilku tygodni walczę z Hyundai Terracan 2.9 CRDi. Podczas jazdy stracił moc, po zatrzymaniu palił na 2 cylindry. Okazało się, że była nieszczelność na przewodzie paliwowym. Po wymianie na szczelny bez zmian, tylko na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Po wielu próbach odpowietrzania, za radą mechanika, strzał z plaka, wzrosły obroty i zaczął reagować,...
Witam podłącze się pod temat bo mam podobnie z corsa C 1.0 mam błąd wypadanie poszczególnych zapłonów i przerwa na 3 cylindrze sprawdziłem czujnik obrotu ,cewki świece, katalizator iskra jest prawidłowa a silnik przerywa i co jakiś czas pyknie w sący nie pracuje tak jakby na 3 cyl jak zdejmę wtyczkę z 3 wtrysku nie ma żadnej reakcji i tu pytanie uszkodzony...
Przy wtrysku MPI raczej znaczenia nie ma do tworzenia mieszanki - paliwo wtryskiwane na zawór praktycznie (gaznik, SPI owszem). Sam mam w tym silniku przerobiony dolot z innym filtrem powietrza i zasysam zimne powietrze ze zderzaka. Dodatkowo jak śmiga na LPG to już w ogóle znaczenia nie ma. Argumenty ze niby silnik sie szybciej grzeje- no niby jak?...
Jeśli to silnik 2,8 dCi 110, to tak się dzieje przy złej jakości paliwie lub zaniedbaniach filtrowych - zaczyna mrugać kontrolka świec, brak reakcji na gaz, obroty stałe wzrastają do 2600. Ten model ma elektrozawór z mikrositkiem przy pompie i to mikrositko się zatyka i blokuje pracę tłoczkowi wewnątrz. Po wymianie elementu w autoryzowanym serwisie...
Zapomnialem dodac za poluzowalem delikatnie nakretke na metalowym wezyku doprowadzajacym paliwo do wtrysku i podczas rozruchu pojawia sie tam ropa
(...) . Gdyby pompa była uszkodzona to raczej by nie ustępowało w ogóle , to samo myślę o map sensorze. On od początku miał odłączoną sondę bo niby powodowała problem, ale działał ok. Od czasu problemu kupiłem nową oryginalną, ale czy jest podłączona czy nie - różnicy brak. Samochód bez katalizatora i bez lpg Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego...
Witam. Mam mały problem z c360. Rano gdy odpalam ciągnik to odpali po 5s kręcenia rozrusznikiem, ale zaraz jak załapie to zgaśnie i jest brak reakcji na pedał gazu. Za drugim razem już załapie po 3s i działa jak należy. Wystarczy, że za drugim razem załapie i pochodzi z 10s to za trzecim razem zapali w ułamek sekundy. Te objawy występują tylko rano...
Witam koledzy, troszkę się zamotałem w temacie Mascotta 2,8 dci 110 koników rok 2001. Jeżeli będzie potrzebny VIN, to za niedługi czas go odnajdę, ale do rzeczy, problem jest taki, zaznaczę / WURTH nie daje rady TEXSA. W trakcie testu zrywa połączenie, jedyne co to DELPHI działa bez problemu. Jest taki cyrk, że połączenie jest, no i świeci stop i spiralka....
Z mojej garażowej diagnostyki wyszło że odłączenie kostki czwartego wtrysku benzyny podczas pracy na gazie powoduje szarpanie silnikiem. Ogólnie problem jest bardziej złożony bo auto po odpaleniu i wyłączeniu się automatycznego ssania (spadnięcie obrotów na około 1000), przy pracy na benzynie powoduje nierówną pracę - zdiagnozowany 3 wtrysk benzyny...
Przewody od włącznika tempomatu kończą się w sterowniku wtrysku
To oddaj w ramach rękojmi. Idz do starostwa do rzecznika uokik pomagają za free. Adwokat wiecej niż auto Był dziś mechanik, z diagnozował problem oraz zaprogramował kluczyk, samochód odpalił po wtrysku " plaka " zrobiłem dziś 150km bez problemu chodź na pewnych odcinkach brakowało mu mocy oraz gasł, do wymiany 4 wtryski oraz pompa do sprawdzenia zgodnie...
Dzień dobry. Pacjent Renault Clio IV 1,5 DCI 90 km 2015 rok. Nie reaguje na guzik start, jedynie słychać przekaźnik w środku. Próba odpalenia auta na krótko rozrusznikiem na zapłonie nic nie dała, auto kręciło, ale nie zapalił. Błąd U0001 87 komunikat CAN, U0100 00 Brak informacji multipleksowej o wtrysku w kategorii wspomaganie kierownicy. Przejrzałem...
Kontrolka wystąpiła z powodu, uszkodzenia nastawnika pompy wtryskowej, lub wtrysku sterującego zamykam.
Cześć. Mam również podobny przypadek. Silnik zgasł i koniec nie idzie go odpalić. Ustawienie rozrządu zweryfikowane, zawór SCV nowy, czujnik położenia wału i wałka rozrządu - rezystancja zgodna z Autodatą, paliwo na listwie jest ale z powrotu wtryskiwaczy nie ma ani grama paliwa... Sterownik wtrysku zmieniany na kupiony na allegro zero reakcji - czy...
Napisałem żeby sprawdzić wiązkę a nie że wtryski są na sto procent dobre Możesz wytłumaczyć lub przetłumaczyć na język polski tak aby autor zrozumiał to co napisałeś w poprzednim poście? Jak odpinasz wtryski i nic się nie zmienia to pozostaje wiązka lub ECU Czy to nie znaczy, że odpięcie wtrysku i brak reakcji świadczy o jego sprawności i należy szukać...
Ja wróżką nie jestem wymieniłem elementy które mogą powodować nie działanie wtrysku a co dokładnie jest to trzeba ustalić np. pomiarami. Wtryskami prawie w każdym aucie steruje ECU.
Sterownik raczej odpada. Bo kupiłem dawno nowy sterownik wyczyszczony i dosyć długo działało wszystko dobrze (poprzedni całkowicie się popsuł tzn. Wogole nie odpalał). Poprzednia wersja sterownika to był T1, obecnie mam T9. Niby są kompatybilne, chociaż niektórzy piszą że właśnie różnią się sterowaniem przepustnicy i ABS, ale działał on z rok, jak nie...
drugi raz robiłem próbę ciśnienia sprężania i wyszło wszystko ok na wszystkich cylindrach. Może miernik coś zaszwankował. Ale mniejsza o to uruchomiłem autko po kolei odłączałem wtryskiwacze i tu niespodzianka przy odłączeniu drugiego wtrysku zero reakcji auto chodziło bez zmian czyli drugi cylinder nie pali. sygnał do wtryskiwacza dochodzi rezystancja...
Temat białego ON jest wielokrotnie wałkowany na wielu forum , jednoznaczna odpowiedz brzmi , jest to ON z przewagą około 50-do 60% dodatków ,,BIO,, Z uwagi na moją praktykę zawodową mam na co dzień z tym do czynienia . Poruszane paliwo nie tylko lubi wytrącać się już w temp od minus 1 -3 st/c ale ma specyficzną ochotę do wytrącania bakteri w postaci...
Jak nie gada na plaku to masz po pierwsze masz problem mechaniczny. Siwy dym przy odpalaniu i brak reakcji na plak to raczej słaba kompresja lub zatkany dolot/wydech. Pierwsze najprostsze to klapa gasząca do sprawdzenia. EGR jak jest czy nie zablokowany w pozycji otwartej. Wydech nieraz można rozpiąć by sprawdzić czy nie zatkany. Do pomiaru kompresji...
tak to wlasnie wyglada, bo turbo, fap wykluczone, pozatym nie dymi ani nic, a obroty wstaja przy wypalaniu, kiedy jest wieksza dawka. Na zimnym tez masz strategie spalania z wieksza iloscia paliwa, zobacz czasy wtrysku i sprobuj zrobic przelewy, zobaczymy jak ten delphi sie trzyma.
Wygląda na to ze masz za późny wtrysk. Przestaw zębatek pompy o zabek. Powinna być zmiana. Uszczelka miedziana pod głowice to nieporozumienie, ma jakość szmaty. Jak znajdę czas to wrzucę instrukcje ustawienia momentu wtrysku
Nie słyszałeś o tym, że wtryskiwacze się koduje? Każdy egzemplarz różni się: — Czasem reakcji (opóźnieniem otwarcia). — Wydatkiem paliwa w zależności od ciśnienia na listwie. Dlatego po założeniu wtryskiwaczy od innego silnika rozjechało się faktyczne zużycie paliwa, bo wtryskiwane są rzeczywiste większe dawki niż komputer przelicza z zależności...
kontynuujac historie berlingo , nie to nie jest komputer bsm , wymienilem objaw pozostał ten sam faluje i gasnie poczekasz ostygnie odpali i da sie jechac przez jakis czas ale dalej traci moc i kij z tego przez 13 lat nie mialem zadnych problemow zadnych bledow itp , zaslepiony egr itp autko dziłało swietnie no i co szukanie dalej jakos dotoczyl sie...
Udało mi się połączyć Z ECU i mam błąd 3 wtrysku ale nie mam pojęcia który to 3 ci wtrysk .Może ktoś ma jakąś fotkę jak zlokalizować ten trzeci wtrysk. Dzięki
intel reakcji compaq reakcji telewizor reakcji
klucz pralka electrolux zmiana aktywny partycja schemat podłączyć spawarka bester
medion md30445 arduino projekty
Fingerprint Samsung Galaxy A52, czytnik linii papilarnych grzeje się – możliwe zwarcie, diagnoza Zapalnik poduszki klatki piersiowej Škoda Fabia – lokalizacja i budowa SRS