Zrób taką próbę z podglądem na ciśnienie gazu i temperaturę reduktora.
Czytając forum postanowiłem sam zmniejszyć ciśnienie kręcąc ta śrubką na parowniku na imbus jednak nie zauważyłem żadnej różnicy. Mam pytanie czy mam kręcić w lewo czy w prawo ? na odpalonym silniku ? czy tylko zapłon ? Ciśnienie pracy reduktora można zmieniać tylko przy silniku pracującym na gazie. Na upartego można ciśnienie zwiększyć przy niepracującym...
Kolego jaki reduktor?
Wcześniej pisałeś: Zauważyłem, że jak jadę i sprężarka zaczyna bić powietrze, to zbija przy 12atm i bardzo szybko powietrze spada do 10,6-11. Czy na zegarach widziałeś takie ciśnienia???? Jeśli tak to najpierw wymień reduktory ciśnienia.
Jakie masz fmi które mówi o rodzaju błędu. Chodzi tu o ciśnienia powietrza które zasila siłowniki skrzyni biegów sprawdź manometrem jakie ciśnienie dochodzi z reduktora do skrzyni wartość oczekiwana na czujniku ciśnienia to 2.5 V czyli 7,5 bara.
paweł_77 , też mam instalację Prins, też z 2004r, też przejechane na gazie 70000km i też miałem dokładnie te same problemy. Jest to objaw niestabilnej pracy reduktora. Nie utrzymuje stabilnego ciśnienia gazu na wtryskiwaczach. Jak pojawiły mi się te problemy, to też stawiane były różne diagnozy, które były dla mnie nieprzekonywujące. Zapiąłem manometr...
Reduktor Omvl reg MP, ciśnienie 1.7, ustawione też na 1.2, na obydwu dzieje się to samo. Na reduktorze zmieniłeś ciśnienie a ustawiłeś w programie przy jakim ma się przełączać na PB czy zostawiłeś tak jak było?
Właśnie mnie to zastanawia jak to zrobić VCADS przechodzi małe modernizacje by zwiększyć jego możliwości, ale nadal nie wiem czy to się to zrobić bo nikt jednoznacznie nie odpowiedział. Odnośnie tego ciśnienia zgadza się że 8,5 to max ale po pierwszym dotknięciu hamulca już jest 7 a po kolejnym 6,5 nie ma zapasu powietrza ponieważ we jest równe 8,5...
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy... podmieniłem kopułkę na "pełny przelot" ale pompa nie jest w stanie osiągnąć 5atm, wytwarza tylko ok. 0,5 atm i utrzymuje takie ciśnienie - co dla mnie jest raczej zrozumiałe, brak reduktora przepływu a pompa pewnie nie jest na tyle wydajna żeby wytworzyć takie cieniścienie, na pełnym przelocie. zdjęcie kopułki...
Witam ponownie, tym razem po dłuższej przerwie Kłopotów z instalacją do volvo ciąg dalszy. Znalazłem gościa co zakłada Landi (tam reduktor może dawać ciśnienie pow. 2 bar) i już przezornie opowiedziałem o kłopotach. Powiedział, że wszystko sprawdzi i oddzwoni. No oddzwonił, powiedział, że z ciśnieniem doładowania nie ma problemu, że nawet z mocą na...
43361 komunikacja z czujnikiem NOx 43345 komunikacja z jednostka S CR 41219 dozownik reduktora 43592 ciśnienie powietrza w układzie SCR....czyli układ AdBlue SCR 4754 zawór odcinający paliwo a co do kodu ACC 2: Włącznik - czujnik położenia Nieprawidłowy sygnał z włącznika - czujnika położenia na obudowie tłumika. Krzywka silniczka dystrybucji powietrza...
Witam. Napisał pan, że wymienił całą wiązkę, ale tylko pod maską, czy od czegoś do czegoś ta wiązka szła? Mam identyczny problem w swoim Volvo. Wymieniłem świece, cewki, wtryski, listwę wtryskową, reduktor ciśnienia paliwa, sondę lambda i dalej to samo. Przeczytałem pana post i tak myślę teraz nad elektryką, czy to może być to, gdzie nagle mi się tak...
wastegate co chwilę upuszcza nadmiar - stąd falowanie wskazówki manometru To falowanie jest bardzo szybkie (wskazówki tak na prawdę nie widać, tylko zacienienie pod nią) i pojawia się już przy najniższych ciśnieniach. Co do ciśnienia doładowania, jeden gazownik (BRC) zrezygnował z montażu instalacji właśnie przez ciśnienie doładowania. Wyczytał gdzieś...
Tak to elektrozawór. Po pierwsze zamknij gaz i pojezdzij na benzynie i zobacz co będzie . Po drugie jaki masz reduktor i wtryski?
Witam, Posiadam Volvo V40 Bi-Fuel 1.8 2001 - czyli benzyna z fabryczną instalacją gazową. Samochód mam od 3 tyg i awaria jest od samego początku. Problem to przełączanie się samoczynnie z jazdy na Gazie na benzynę. Po uruchomieniu samochodu sam po kilku sekundach przełącza się na LPG. Po ok 5-10 min samoczynnie przełącza się na benzynę, Aby go przełączyć...
Dwa reduktory plus kompensacja zaraz za filtrami i na koncu listw celem wyrównania ciśnienia i temperatury.
Witam. Mam problem z autkiem jak w tytule,ale po kolei. Auto to Renault Laguna L1PH2 z silnikiem Volvo 2.0 16V. Na sterowniku naklejka Elpigaz Elisa (jutro podam więcej danych). Problem polega na tym że nie chce się przełączyć na LPG. Samochód na benzynie normalnie się uruchamia,świeci się czerwona dioda sygnalizująca pracę na benzynie a po wciśnięciu...
http://obrazki.elektroda.pl/4970552400_1... Przedstawiam wykonany przeze mnie kompresor warsztatowy. Sprężarka produkcji zssr o pojemności skokowej 154,7 cm3. Panewka korbowodowa smarowana ciśnieniowo, wał osadzony na dwóch łożyskach kulkowych smarowanych rozbryzgowo. Powrót oleju do miski olejowej. Obroty sprężarki na wale ok. 1400/min....
Czy to VOLVO czy RENAULT nadal KNORR. W EURO6 porobili udziwnień z APM bo jest ich aż 4 rodzaje ze względu na budowę wewnętrzną (reduktory) oraz podłączenie przewodów pneumatycznych + 2 dodatkowo jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny :)
Tak mam lpg Agis reduktor Zavoli zeta s...jest problem z odpalaniem jak auto dłużej stoi. Zabrałem auto od "mechanika" sam znalazłem 1 problem. Mianowicie pęknięty oring na czujniku ciśnienia paliwa. Pomogło z odpalaniem.
(at)Cienki1861 Odpowietrznik musi być, zobacz gdzie jest umieszczony w innych sprężarkach np: HS-11 (z Ursusa C-330) Mam kilka pytań dot. budowy sprężarki: 1) Jaka jest zaleta stosowania zaworu zwrotnego dedykowanego do sprężarek w stosunku do hydraulicznych z metalowym grzybkiem ? Dedykowane posiadają jeszcze jedno wyprowadzenie 6mm na odpowietrznik,...
dlaczego jak przyjeżdżam do domu wieczorem to rano po odpaleniu bywa ,że muszę ręcznie przestawić na lpg.(bo przełącznik ustawia się samoczynnie pozycji benzyna ) chodź gasiłem go wieczorem na lpg Trochę mało danych dotyczącej sytuacji w której do tego dochodzi. Chodzi o to, czy rano przed uruchomieniem rozrusznika już jest przełączona na benzynę,...
Tak , stag podpiera się Pb i bardzo dobrze bo silver nie wyciśnie więcej jak 150KM i jak gold ma kosmiczne przyrosty ciśnienia. Zaiste świadczy to o "niezwykłym profesjonalizmie" gaziarza . Szkoda że uczy się na błędach i na koszt klienta zamiast doszkolić się za darmo u producenta sterownika.
Sprawdź czujnik pompę zasilająca i zawor przelewowy, tam masz ponad sto razy bład ciśnienia- może też błąd czujnika, Skasować i pojeździć z laptopem pdglądajac zachowanie cisnienia. Z Ad blue.. jedź na serwis i podpatrz trochę, gdzie rozkręcają i co czyszczą, jeśli chcesz samodzielnie z tym grzebać. Zgłoszone błędy są mało naprowadzające- taki program-...
Moje uwagi na temat gazu. Eksploatuję obecnie dwie sekwencje OMVL (od 5 lat) i PRINS (od 4 lat). Przy OMVL wymieniałem tylko filtry gazowe, w Prins miałem kłopoty z instalacją (po55 tys) spowodowane przez zanieczyszczony reduktor. Obecnie jak bym miał montować gaz to wybrałbym PRINSa, wydaje mi się, że to najbardziej dojrzała technologicznie instalacja...
ciśnienie reduktor volvo ciśnienie ciśnienie reduktor lovato
paski ekranie cienkie sterownik ducati przygasa płomień
polecane odkurzacze polecane odkurzacze
Naprawa kosiarki Oleo-Mac 84 14.5 KM - problemy z podnoszeniem Toshiba Satellite L75 - Klawisz do BIOS