Co do teorii to w systemie wtryskowym (czy to gazu czy benzyny) chodzi o utrzymanie stałego ciśnienia paliwa względem kolektora, żeby na powiedzmy 1ms wtrysku zawsze poleciała przewidywalna ilość paliwa. Zakładając że atmosferyczne to zero, na jałowym masz tam jakieś -0,8bara w kolektorze i jak dasz but-opór i zrobi się tam atmosferyczne to mniej więcej...
Zakręć zawór w butli, wypal gaz i zobacz następnego dnia. Jak będzie cacy, to instalacja do weryfikacji (reduktor). Paliwo w zbiorniku świeże czy zwietrzałe?
napęd pompy od kół przydatny jest przy podnoszeniu rozsiewacza z nawozem. Niewygoda z takim napędem jest taka, że nie powinno się go używać na 5 i wstecznym biegu, oraz nie można za ostro skręcać (informacje z instrukcji obsługi). Jeżdżę C360 i jeśli nie przekracza się 2 tys. obr./min to zużycie paliwa jest akceptowalne. 2 i 3 biegu bez reduktora używa...
Zrób najprostszą rzecz - zakręć butlę z gazem, i jedź się przejechać. Podejrzewam, że idzie na dwóch paliwach (reduktor, wtryski, czujnik ciśnienia gazu - coś puszcza)
No to trzeba znaleźć którędy ulatnia się gaz. Przez wtryskiwacz czy rurkę podciśnienia reduktora. Może też zalewać paliwem do sprawdzenia podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
Jeśli masz wtryski oryginalne i reduktor ciśnienia paliwa to jakaś 1.0-1.2bar jaki ci pasuje.
nieszczelności na układzie doprowadzającym paliwo? Sprawdzę Może to być objaw uwalonego reduktora ciśnienia oleju?
to ze pompe słychac to nie znaczy ze podaje paliwo zdejmij wąza przy reduktorze i sprawdz czi jest paliwo jak właczysz zapłon
1) weź spryskiwacz, wlej wody, odpal i psikaj po różnych kablach 2) może ci się samo lać paliwo do środka przez uszkodzony wtrysk lub reduktor. Odłącz jedno z dwóch i poobserwuj np. zdejmij wąż między mikserem a reduktorem. Co do benzyny możesz wyjąć bezpiecznik od pompy, a potem najlepiej też zdjąć węże. 3) jak ci się zepsuje w drodze to przygotuj...
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Witam,ja swój problem rozgryzlem,też mi gasł na zimnym,wyjmijcie bezpiecznik od gazu przed odpaleniem, u mnie włączona była funkcją podgrzewania wtryskiwaczy,dostawały delikatne impulsy elektryczne chodząc na benzynie,czyli jednocześnie dostawał paliwo i gaz który pozostał przewodach i reduktorze ...może Wam to pomoze,mi pomogło.
Przy takim opisie problemu, to tylko jasnowidz pomoże. Jak samochód chodzi na benzynie - jak dobrze, to problem jest tylko w ustawieniu gazu, jest go po prostu za dużo podawane i dlatego silnik jest przymulony i dużo pali. To jest tak, jakbyś na gorącym silniku jechał na ssaniu. Źle ustawiony reduktor. Check ci się pali - sygnalizuje prawdopodonie za...
Pod różnie rozumianym pojęciem "paliwo" kryje się utleniacz i reduktor. Paliwem dla silnika benzynowego nie jest więc sama benzyna a mieszanka benzynowo powietrzna(najpierw benzyna miesza się z powietrzem dopiero później następuje zapłon). http://www.ichpw.zabrze.pl/cms.php?getfi... DEFINICJA PALIWA (techniczna) Paliwem może być każda substancja,...
Albo chodzi na dwóch paliwach. Jeśli reduktor nie był by dogrzany, nie przełączył by się wogóle.
FIAT UNO rocznik 98, silnik 1.0, jednopunktowy wtrysk BOSCHa. Po odpaleniu pracuje na wolnych obrotach, ale dodanie gazu powoduje momentalnie dławienie się silnika, jakby brakowało paliwa. Delikatnie dodając gazu można dojść do 2000 obr/min nie więcej. Kontrolka Check Engine nie świeci się. Pompa paliwa raczej ok, z przelewu reduktora paliwo wypływa...
Sprawdź czy nie odpala na dwóch paliwach. Często membrana w parowniku/reduktorze LPG przecieka, gaz dostaje się przewodem MAP sensora do kolektora i w momencie rozruchu na 2 paliwach ma za bogato i nie odpala. Po prostu zalewa. Zdejmij ten przewód podciśnieniowy z kolektora, zrób na nim bańkę, np z mydła czy czego tam chcesz i zobacz czy nie leci tamtędy...
Śmieszy mnie komentarz kolegi hufca który twierdzi, że woda jest spaliną (i tu ma racje) ale nie stanowi paliwa (a to jest bzdura). Proszę czytać ze zrozumieniem, napisałem, że woda to spaliny z wodoru , czyli potocznie powiedziane - produkt spalania. Żaden produkt normalnego spalania nie może być paliwem (reduktorem i/lub utleniaczem), dopóki nie...
Może być parownik ale jeśli sekwencja to wtryskiwacze. Nie napisałeś, która generacja gazu. Jeśli sekwencja to jaki reduktor? Jakie wtryskiwacze? Jak sprawdzić czy paliwo się cofa? Przed pierwszym odpaleniem przekręć kluczyk na zapłon ze 3 razy raz po razie. Wtedy pompka poda paliwo i nie zdąży się cofnąć do zbiornika.
Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, filtr paliwa wymieniony. Reduktor ciśnienia paliwa na magistrali, wężyk podciśnieniowy na reduktorze paliwa, wyjdzie jak zmierzysz ciśnienie paliwa na chodzie auta.
do sprawdzenia.przede wszystkim płyn w układzie chłodzenia chodzi o poziom.na wszelki wypadek można odpowietrzyć reduktor może to być jedną z przyczyn.w reduktorach przy zbyt małej ilości płynu wytwarza się poduszka powietrzna i nie jest ogrzewany,wtedy gaz nie odparowuje a zamarza.w momencie przełączenia go na benzynę ten zamarznięty gaz zaczyna powoli...
mczapski odpowiedział dlaczego klima ciągnie prąd i paliwo z baku. Ale podgrzewanie reduktora jest godne przetestowania , jak będe miał chwile to podziurawie reduktor i wkręce świece w niego zobaczymy jak szybko sie nagrzeje do 30'C.
sprawdź reduktor ciśnienia na listwie wtryskowej czy nie sika paliwem przez podciśnienie do kol. ssącego i w 2.0 był manualny reduktor obok zbiornika u ciebie jest?
Rozrząd 3 krotnie ustawiany. Mnie zastanawia po co tam grzebać skoro wpinasz blokady i już wiesz czy dobrze czy nie, a śruba wału jest 1 razowa, ciekawe czy zmieniana . Po drugie jak auto reagują na podlanie paliwem w dolot? Jak się zachowuje po przełączeniu na gaz, możesz z wodą z czajnika ogrzać reduktor w celu przełączenia.
Może masz zatkany filtr paliwa(jest pod spodem auta,koło zbiornika),sprawdz jeszcze rurkę gumową,która idzie od reduktora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego(ma za zadanie zwiększą ciśnienie paliwa w momencie kiedy wzrastają obroty silnika)-lubi ta rureczka spadać,no i jak to nie pomoże to dobrze byłoby zmierzyć ciśnienie z jakim pompa podaje paliwo.Pozdrawiam.
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także. Ale gdy zatkam wężyk od przelewu paliwa (chyba do zbiornika)...
Za złe spalanie odpowiadają uszkodzenia lub niewłaściwy dobór (inny niż w założeniach projektowych producenta palnika): pompy, dyszy, filtra paliwa itp. Warto przypomnieć, że po każdorazowym uzupełnieniu paliwa należy wymienić dyszę wartości 1-2 euro i filtr paliwa też w podobnej cenie? W dalszej kolejności należy, na podstawie analizy spalin, wyregulować...
A jak świece? Ustaw szczelinę 0,65 mm na test. Zamień wtryski lpg np. wtyczkę 2 z 3 i wężyki 2 z 3 i zobacz czy błąd będzie dalej na drugim cyl. Dodano po 1 Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu pod ciśnieniem do kolektora. Sprawdź korekty stft i ltft na obu paliwach, jak masz kabel do brc może ma opcje wyłączania po 1 wtryskiwaczu i wtedy dajesz 3...
Jak przepustnica zamknięta a obroty powyżej około 1500 to wtryskiwacze przestają całkowicie podawać paliwo dopóki obroty nie spadną. Na gazie tak samo jak na benzynie. Chociaż w sterowniku gazu może być opcja opróżniania ciśnienia, bo niektóre reduktory słabiej sobie radzą z utrzymaniem właściwego ciśnienia gazu (jest za wysokie) po zamknięciu przepustnicy...
Elektro- zawór zawsze znajduje sie na butli a przy reduktorze to już różnie Za montujesz pojeździsz jak coś będzie nie tak to przywrócisz do oryginału i po sprawie
wczesniej na gazie chodził idealnie przed elektrykiem instalacja sekwęcyjna na dwóch reduktorach
Czy dawkowanie (poprawne działanie reduktora paliwa) mogę sprawdzić w następujący sposób? Podłączam nowy wtryskiwacz do reduktora na pracujący a potem na niepracujący cylinder i wkładam go do menzurki i patrze czy ilość paliwa różni się między sobą.
Trzeci warunek to paliwo np. gaz. Powody: zakręcony gaz ,awaria reduktora, gazomierza albo wyczerpana cysterna bądź butla z propanem.
Podciśnienie w reduktorze jest po to aby utrzymać jak najbardziej stałe ciśnienie gazu względem zapotrzebowania na owe paliwo.
Daj mu 2 min , niech sie rozgrzeje, Reduktor może gaz przepuszczać i pali na 2 paliwach. Myśle że odpalasz na PB.
Co do zakręcania gazu w butli to wystarczy zamiast tego zdjąć konektor z cewki na reduktorze. Sprawdzałeś może stan przewodów paliwowych? Może gdzieś delikatnie ucieka paliwo?
Auto nagle odpaliło nie wiedzieć czemu. wyjełem wtryski podczas rozruchu dają tylkokrótkotrwały krótki wtrysk, więc nie sądze żeby zalewały świece. Wydechpopuściłem i też nie zapalał,więc to nie jego wina, wypiełem wtyk z czujnika położenia wału, wpiąłem i zapalił, ale gdyby bylo coś z czujnikiem nie miałbym wtrysku i iskry, a był i wtrysk i iskra,...
Mój partner hdi po roku tankowania na BP odmówił dalszej jazdy zatarł sie reduktor ciśnienienia paliwa http://obrazki.elektroda.net/72_12629254... koszt spory a paliwo diesel jest poprostu za suche a na dodatek mieszają z bio a tankuje zwykłe NIE POLECAM BP ! ! !
cisnienie gazu zwiększa się kręcąc śrubą na reduktorze, później przydały by się odczyty z sondy i porównać ich prace na obu paliwach
1. Twój reduktor ma jedyną śrubę służącą do regulacji obrotów jałowych. 2. 7,5-8,5, o ile na mieście to jest w sam raz, a nawet za mało, jak na ten silnik. 3. Reduktor może już padać. 4. Instalacja przełącza paliwo na gaz jak się silnik zagrzeje, czy od razu?
Witam ponownie.Złącza nie znalazłem jednak,ani pasujących kolorami przewodów,więc zapobiegawczo wymieniłem czujnik temperatury (nieb.).A co do sądy po rozgrzaniu 2v i nie reaguje na wzrost i spadek obrotów silnika,Więc też lada dzień ją zmienię.Co do gazu,to już inna historia,a mianowicie gazownik stwierdził,że ta instalacja nie ma nic wspólnego z paliwem...
Sprawdź czy przypadkiem nie masz 2 takich reduktorów. Dziwne że jakoś u siebie zanotowałem znaczące spadki ciśnienia na ZETA N. Znajomy w takim samym silniku miał identycznie wiec jak to jest? (reduktor ten sam).A silnik mimo wszystko o mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo bo niedoładowany. Ciekawy jestem że producent dla ZETA S podaje moc do 250 KW...
Bardzo częstą awarią w Fiatach objawiającą sie taką pracą silnika jest pęknięta membranka w reduktorze ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Sciągnij wężyk podciśnieniowy łączący kolektor ssący z regulatorem i sprawdż czy czasem nie leci z tamtąd paliwo / oczywiście silnik na chodzie/ jeśli tak to masz regulator do wymiany i twoje problemy zginą jeśli...
Na pierwszym zdjęciu masz doskonale widoczny REDUKTOR CIŚNIENIA PALIWA. Miękki przewód (wężyk) to nadmiar, skierowany z powrotem do zbiornika. Przy próbie uruchomienia powinno pokazać się tam paliwo, bo pompa wytwarza ciśnienie pow. tych 4 bar. Pytanie tylko czy działa i podaje właściwe ciśnienie. Dodano po 42 Ja wiem co jest. Musisz jeszcze drugą sondę...
Coach - Zadaj sobie pytanie czym sie rozni paliwo: benzyna a gaz i dlaczego reduktory nie lubia gdy temp. plynu chlodzacego wynosi niewiele ponad 0 stopni. Odpalić na gazie rano przy ujemnej temp. to chyba nie jest problem, ale pytanie po co?? Żeby zarzynac silnik i wykonczyc reduktor?
Ten reduktor powinien 200 km pociągnąć ale nie więcej. Obsłuży i subaru imprezę STI, ale jak ... . Problem może być w zasilaniu tzn, za małe elektrozawory lub butla do jazdy na wstecznym. U Ciebie mimo wcale nie dużej mocy silnik jest potężny i ma duże zapotrzebowanie na paliwo. Mierzysz temp reduktora tylko co Ci to daje. Zmierz temp gazu (wystarczy...
Skoro korektorem ciśnienia ucieka gaz do silnika to reduktor nie działa i silnik zawsze chodzi na dwóch paliwach tylko gaz ciągnie nie tędy co trzeba. Benzynę to Ci zużywa bo reduktor nie ma odpowiedniej wydajności i sterownik przełącza na benzynę, a gaz zużywa bo się ulatnia... Można wymienić bądź regenerować reduktor, ale koszt zestawu naprawczego...
Kilka osób wypowiada się tu negatywnie... szkoda ze mnóstwo zadowolonych klientów nie ma na to czasu. Ale tak już mamy. Zawsze jest czas żeby kopać pod kimś dołki!!! Dodano po 6 Kupuj Goodyear albo Gates. Oczywiście.... wszystko co polskie to złe. Fagumit to POLSKA firma. Ale widać wystarczy zagraniczna marka i nagle wszystko super. No niestety czasem...
Witam, potrzebuje sprawdzić wiązkę przełącznika od instalacji gazowej, przełącznik jest taki Elpigaz AE652 tutaj jest od niego -> http://obrazki.elektroda.net/33_11611055... Instalacja wydaje się być prosta, bo tak patrząc pod maskę to widzę tylko podłączone 3 elektrozawory (paliwo, reduktor, gaz), jeden do masy, jeden do +12, jeden jest jakby nawinięty...
Lovato to lepszy pomysł ze względu na termike reduktora. Tomasetto jest gorszy i do tego żywotność krótsza. Jedyna jego zaletą to łatwiejszy montaż. Do kolegi wyżej niech sobie oglądnie jak wygląda strona wodna i gazowa i pomyśli. To co jest napisan na reduktorch to wydolność ciśnieniowa a nie termiczna. Trzeba jeszcze pamiętać że w drugiej generacji...
No tak, ale trzeba tą butle mieć na wymianę :) Ja dysponuję dwoma, ale 2kg. Butla 11kg to kolejne 100zl, no i reduktor. Jednak będę myślał nad paliwem ciekłym. Z ostatniej chwili - przedstawiam wykres z pomiarów. Narazie nie dysponuję rejestratorem, który mi zmierzy napięcie i prąd, ale pracuję nad tym :) http://obrazki.elektroda.net/88_12181477...
Witam kolegów Może trochę nie w temacie, ale dzisiaj dostałem od Alledrogo (Citeam) namiar na ciekawe i pożyteczne urządzenie, które też każdemu użytkownikowi czterech kółek ma przynieść wymierne oszczędności. [url=http://www.citeam.pl/oferta/redukto... zużycia paliwa Urządzenie wykorzystuje instalację elektryczną samochodu,...
Witam, Czy da cię usprawnić jakoś taki zestaw? Silnik z wielopunktowym wtryskiem 8 zaworowy, 100KM. Instalacja zakładana jakieś 10 lat temu, najprostszy model. Reduktor - LOVATO ELE RGE 92, Elektrozawór fazy ciekłej z filtrem, Mikser n/n - zamontowany na przewodzie dolotowym powietrza, Zero elektroniki (silniczków krokowych) - wszystko ustawiane ręcznie...
Trochę odgrzeję kotleta... Masz nadal ten problem? Sprawdź masy... Wymień konektory oczkowe od masowania czujników. Sprawdź czy nie pękło serwo od hamulcy i tamtędy nie ssie, odłącz serwo, zaślep przewód śrubą i odpal, zaobserwuj czy się coś zmieniło. Sprawdź linkę gazu, najlepiej odłącz i sprawdź wtedy obroty. Mogła także poluzować się przesłona przepustnicy...
Tankowałem do pełna i wychodzi 10l/100km przy prędkości 90 km/h na odcinku 105km, jazda po mieście - to tylko dojazd do CPN-u. A może być reduktor przyczyną tego spalania. Spaliny są prawidłowe, lambda = 1. Gaz był założony w 2003 roku, ostatni rok - nie było paliwa, w zimie przy -20 st silnik był urachamiany na gazie przy pomocy prostownika rozruchowego....
Należało by odłączyć instalację LPG i pojeździć na samej benzynie jeżeli nie będzie problemu to przyczyna jest po stronie Gazy. Możliwe iż gaz jest nabijany przez nieszczelną instalacje do kolektora i silnik jest zalany dwoma paliwami podczas rozruchu. Odłącz reduktor od silnika i zaślep przewody wtedy dokładnie sprawdzisz który z systemów jest wadliwy.
Sugerujesz że masz za mało paliwa, a może jest odwrotnie. Auto może zapalać na dwóch paliwach np. nieszczelny elektrozawór przed reduktorem. I wtedy będzie się zalewać. Spróbuj jeszcze przed zgaszeniem silnika pojechać 10 min na samej benzynie czy to pomoże. Powodzenia
Witam. Napisał pan, że wymienił całą wiązkę, ale tylko pod maską, czy od czegoś do czegoś ta wiązka szła? Mam identyczny problem w swoim Volvo. Wymieniłem świece, cewki, wtryski, listwę wtryskową, reduktor ciśnienia paliwa, sondę lambda i dalej to samo. Przeczytałem pana post i tak myślę teraz nad elektryką, czy to może być to, gdzie nagle mi się tak...
Stopień sprężania a ciśnienie sprężania to dwie różne sprawy kolegi odysik2 a jak juz pisałem cisnienie sprawdzone i jest.Kts widzi obroty więc czujnik położenia jest ok (był nawet podmieniany) zastanawiam się nad szyna paliwowa z reduktorem . Może reduktor jest zepsuty i daje mega dawke do cylindra. ?
Czyli wg mnie pozostaje wydłużyć nakładanie faz benzyna/gaz ale z umiarem by przy gorącym silniku nie zalewało świec podwójnym paliwem.
Może jest zapchany lub coś nie tak z reduktorem ciśnienia paliwa.
Witam mam pytanie czy można jakoś założyć czujnik temperatury do reduktora BRC i podłończyć to tak żeby się samo przełańczało z benzyny na gaz przy odpowiedniej temperaturze? Przełącznik ma 3 funkcje paliwo, gaz, paliwo +gaz Teraz mi się przełańcza nawet gdy jest zimny i gaśnie. Można to jakoś zmienić?? Instalacja jest I generacji a autko Golf III 1,8...
Nierealne jest zbudowanie takiego palnika. Wszystkie palniki jakie znam mają odseparowane instalacje utleniacza i reduktora (paliwa) - a ich połączenie nastepuje tuż przy płomieniu - natomiast instalacja HHO z definicji generuje jednocześnie do tej samej instalacji (rury) utleniacz i reduktor. Wielokrotnie we wszystkich tematach z HHO podkreślam że...
Sprawdź czy paliwo nie cofa się w przewodach. E tam wtryski gazu do wymiany z reduktorem.
W niektórych rozwiązaniach ogrzewań stosowne są reduktory ciśnienia, ale przy koszcie ok 400zł nie wiem czy nie taniej będzie wykonać Twoją pierwszą opcję.
W 10 lat na jednym samochodzie płacę mniej za paliwo ok 40000zł. To jest realna oszczędność . W tym czasie jedynie wtrysku gazu wymieniłem i reduktor. To jest 600zł.
mozna jeszcze inaczej, potrzebne 2 osoby, najpierw wyjac bezpiecznik od pompy paliwa zeby autko nie pracowalo na dwoch paliwach, i podac kablem plus z akku na cewke reduktora
Skoro masz silnik na gaźniku to i tak musisz wypalic paliwo z komory pływakowej a dopiero później przeąłczyc na zasilanie LPG. Przełączanie na gaz w zależności od obrotów a nieraz i temperatury reduktora możliwe jest w instalacji w silnikach z wtryskiem paliwa gdzie zasilanie benzyną jest odłączane w chwili przejścia na LPG.
Witam jaką temperaturze silnika miałeś kolego może płyn hłodzący uciekł i reduktor był zimny i gaz nie odparował i pomieszał się z paliwem. sprawdź stan płynu. Pozdrawiam
wtryskiwacze mam nowe a gaz przed zgaszeniem samochodu przełaczam na benzyne No i co z tego jak masz go w przewodach do reduktora i reduktorze. zakręć gaz na butli, wyjeździj aż zgaśnie przejedź się kawałek na benzynie i zostaw auto na noc, rano sprawdź i opisz efekty.
Sprawdz przewód podciśnieniowy z reduktora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego.Lubi spadać.
Plusy: - mniejsze zapotrzebowanie na energie (prąd, a co za tym idzie paliwo) - dłuższa żywotność żarówek Minusy: - skomplikowana - czytaj droższa i bardziej zawodna konstrukcja - spadek jasności świateł
To zalewaj dalej wrzątkiem reduktor i mieszaj na przełączniku LPG/PB. No i nie zawracaj ludziom głowy...Chłopie, chcesz pomocy, ktoś Ci pisze sprawdź to a ty zamiast coś zrobić, to swoje fochy walisz na forum. To po co pytasz? Zlewaj wrzątkiem reduktor, to jedyne co do tej pory zrobiłeś mądrego.
Wreszcie jakiś odzew :) Więc tak gaz przełącza się przy temperaturze reduktora co najmniej 35 stopni(tak ustawione). Paliwo tankuję zawsze na tych samych stacjach. Jak zazwyczaj na niezależnej stacji wchodziło mi 25L (niższe ciśnienie) a na innej 28L to teraz odpowiednio 32L i 34L więcej boję się lać. Zastanawiam się nad filterkami fazy lotnej i stałej...
Koleżanko uruchomiłaś auto na gazie w tak zwanym trybie awaryjnym. Jest to tak zrobione aby na wypadek awarii układu paliwowego bądź braku paliwa można było zapalić silnik. Gdyby auto dalej nie chciało ci się przełączać na gaz to trzeba sprawdzić czujnik temp. gazu który jest zamontowany na reduktorze gazowym. Jest on dwu pinowy. Najprościej zewrzeć...
Dzięki :) Mam tylko takie pytanie, czy naczynie wzbiorcze może być w piwnicy tuż obok pieca??? Czy musi być wyżej niż poziom grzejników??? Bo cała ta instalacja będzie w piwnicy i tam jest dosyć nisko, a nie chciałbym w pokoju mieć naczynia przy suficie :) Jak to mogę pogodzić? Dodano po 3 2 butle LPG 11kg spięte razem reduktorem mogą wystarczyć do...
Zacznę od początku. Z powodu oszczędności jeździłem cały czas na gazie a w baku paliwa nie było. Któregoś dnia wracając z pracy (4km) zapaliła się kontrolka od temperatury(reduktor oszroniony) silnik zgasł i nie szło go odpalić. Wlałem paliwo i dalej nie odpalał (sam + holowanie). Pomyślałem ,że poszła pompa paliwowa , kupiłem nową i dalej nic i przyszło...
Link o sondzie lambda https://www.smartdriver.pl/sonda-ale-nie... Tak, ale auto teraz pięknie chodzi, mogę tak zrobić jak się to przydarzy ponownie /// czyli przełączyć na paliwo jak dalej będzie podobnie zaślepić / zagiąć przewodzik o którym wyżej pisano wtedy będzie wiadomo jak auto wróci do dobrej pracy na...
No to jestem w 99% pewien że nie daje. Bo co prawda nie ma mi kto pomóc, żebym mógl się przyjżeć podczas kręcenia, ale pewnie zostałby zapach lub troszkę benzyny na gradzieli. Dodano po 6 Buszując po elektrodzie znalazłem temat o zamarniętym wyrysku. Jednak uważam że po przejechaniu 50 km. Raczej by odmarzł od silnika. Dodano po 2 Jutro rozbiorę reduktor...
Objawy wskazują na uszkodzenie czujnika temperatury reduktora ( naderwany przewód lub zimny lut) lub podobną wadę czujnika ciśnienia ( zanikanie sygnału) . Obejrzyj przewody i czujniki. Inna wersja to padaczka reduktora , ale to już trudno diagnozować na oko i potrzebne połączenie się lapkiem ze sterownikiem .
Witam podejrzewam że to wszystko jest związane z brakiem dostarczenia gazu , ponieważ jak napisałeś że przełącza sie na gaz ale po chwili wraca na benzynę to znaczy że czujnik nie wykrywa ciśnienia gazu i odbiera to jako kończące sie paliwo, polecam sprawdzić czy gaz wydostaje sie za reduktor, odłącz waż który doprowadza gaz do listwy wtryskowej i poproś...
Poziom paliwa Presostat na reduktorze ciśnienia powietrza włącza czerwoną lampkę niskiego ciśnienia powietrza Wyłącznik świateł stop
Jeżeli nie masz kłopotów z odpalaniem (tzn. nie odpala na 2 paliwach) to narazie nic nie rób, tylko wyreguluj jesli faktycznie ma za bogato
Trzeba sprawdzic uzbrajacz na reduktorze, czas nakladania sie paliw jakie parametry trzyma reduktor na zimnym (najlepiej analizator spalin)
Konstrukcja genialna w swej prostocie. Ostatnio robiłem coś podobnego do testowania wtryskiwaczy ale benzynowych. Działało to na podobnej zasadzie. Tylko do otwierania wtryskiwaczy miałem zasilacz z reg. PWM a paliwo było tłoczone przy pomocy naczynia przeponowego. Sprężarka od zamrażarki pompowała powietrze do zbiornika z paliwem wytwarzając ciśnienie....
Nie w tym roczniku ;) To jest PH1..... Ale problem rozstrzygnięty ;) wina była po stronie listwy wtryskowej, a dokładniej reduktor ciśnienia paliwa.
Niektórzy dają palnik ale raczej rzadko, poprawcie mnie, typowy palnik korzysta z efektu Venturiego, zatem nie ma zbytniej regulacji. Natomiast jak piał Chris_W składasz 2 rury(jedna w drugiej), jedna z powietrzem (np. suszarka) i druga z gazem, nie musi być reduktora, i regulujesz proporcje żeby spalanie było najefektywniejsze. Poszukaj na https://www.youtube.com/(at)bigstackD/vi...
norma to okolo 20% wiecej w porownaniu do paliwa. reduktory BRC sa ok ale lepsze sa landi Dodano po 1 norma to okolo 20% wiecej w porownaniu do paliwa. reduktory BRC sa ok ale lepsze sa landi
przed czym kolwiek trzeba sprawdzić czy dochodzi paliwo do listwy wtryskiwaczy jeśli dochodzi to czy nie są przypalone końcówki wtryskiwaczy iczy wogule wtryskiwacze podają poliwo jeśli paliwa nie ma na listwie to czy pracuje ponpa paliwa w zbiorniku jeśli pracuje to może być uszkodzony reduktor ciśnienia bo ciśnienie w przewodach paliwa podczas pracy...
..no nie wiem chyba normalne jest założony reduktor, a zużycie gazu jest (było w czasie testów dosyć duże) w tej chwili przepalam kotłem na paliwo stałe. Czekam na czyszczenie wymiennika w piecu i zobaczymy czy coś to da.
jeśli nie jest to oring pod wtryskiwaczem i wykluczyłeś część elektryczną ukł. wtryskowego , to zdarza się też uszkodzenie reduktora ciśnienia paliwa w górnej części mieszalnika. proponuje podmianę na inny. pozdrawiam jarek
Witam Jeszcze raz proszę użytkowników kotła SPAW-MET z Czańca o podanie rodzaju przekładni podajnika (przełożenie i ilość stopni). Szczególnie kolegę z nickiem: "pspfire", który mam kocioł od kilku lat i podaje, że ma ustawione podawanie paliwa na 1 min. W moim kotle przy takim czasie podawania paliwo byłoby przesypane chyba dwukrotnie, co świadczy...
Wałek w tych samochodach wyciera się przez zbyt małe otwory w magistrali olejowej, problem da się banalnie rozwiązać rozwiercając te otwory. Co do samych obrotów to po 1 regulacja mieszanki paliwo powietrze, po 2 cewka miała delikatne pęknięcie przez co czasem świrowała, po 3 wymiana reduktora (parownika) LPG.
Witam wszystkich Rozwiązaniem problemu okazał się być wadliwy elektro zawór w reduktorze który to w trakcie dłuższego postoju samochodu napełniał komorę spalania gazem oraz drugą przyczyną była uszczelka pod pompom paliwa która przy dłuższym postoju przepuszczała paliwo spowrotem do zbiornika paliwa co za tym idzie był spory problem z odpalaniem Problem...
Bez podlaczenia do kompa nic nie zdzialasz . Mialem podobny problem ze swoim autem tez 2.0 HDI . Okazalo sie ze reduktor cisnienia paliwa byl zepsuty. Pozdrawiam
W stagu jest opcja "wyłącz przy pierwszym", chodzi o to że po pierwszym mocnym spadku ciśnienia gazu auto powinno przejść na zasilanie pb(reduktor niewyrabia,coś nie tak z wielozaworem).Podjedz do gazownika i niech sprawdzi czy ta opcja jest odznaczona.Jeżeli nie, to niech odznaczy(wtedy się okaże ile może pociągnąć twój reduktor).Jeżeli opcja jest...
kolejny problem !! Pięknie przepracował ponad 60 godzin i zaczął wariować. Diabli wzięli uchwyt szczotkotrzymacza który połączony jest ze sprężyną. Demontaż szczotkotrzymacza Zreanimowałem było ok. Zaczął wariować ze wzbudzeniem, raz zagadał innym razem w/g własnego "widzi mi się". Teraz wzbudza sie sam po osiągnięciu pewnych obrotów. Silnik pracuje...
do V8 potrzeba jeden komp i rozdzielacz na 8 garow.jest to system podajacy gaz tak samo jak paliwo w K-J.wymagany jest bardzo wydajny reduktor(y),sonda,tps.poszykaj w czakramie,u dystrybutorow tartarini itp.google twoim przyjacielem.nie jest to tani system chyba tylko pasjonaci obecnie to zamontuja ale czego sie nie robi dla dzwieku V8.jesli odrzucasz...
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
Mogą być dwa osobne urządzenia - parownik - w postaci rury otulonej płaszczem, którym przepływa medium grzewcze - taka analogia do chłodnicy destylatora, oraz zwykły typowy reduktor samochodowy - jest zasilany gorącym gazem, który się wtedy prawidłowo rozpręża. W najprostrzym wariancie rurka doprowadzająca ciekły LPG owinięta pomiędzy żebrami głowicy....
Ten od gazu jest odporny na węglowodory Skoro tak twierdzisz? - te ruskie gazowe są naprawdę fatalnej jakości lub z marketów do reduktorów butli gazowej. Ja jak pisałem 8PLN bym nie pożałował na przewód paliwowy cena 1m. Osobiście stosowałem te przezroczyste z ogrodniczego do testów w aucie za 3zł za 1m też kilka dni wytrzyma ha ha! Wszyscy zdają sobie...
reduktor obrotow reduktor reduktor obrót reduktor scania reduktor
dioda selenowa schemat elektryczny układu zapłonu pendrive zniknął
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Oporność termistora NTC w pralce Ariston ALS109X Wybór grzejnika olejowego na prąd: marki i funkcje