PIN 1 - motor + PIN 8 - motor - PIN 6 - DIR PIN 5 - IMP PIN 3 - VCC PIN 2 - GND Mam nadzieję, że pomogłem.
Przy rozgrzanym silniku 90*C i temperaturze reduktora 84-88*C jaki powinien być przedział temperatury gazu? U mnie przy "mniej więcej " takiej samej jeździe waha się od 20*C do 38*C Generalnie prawidłowo. Im większe obciążenie silnika tym niższa temperatura gazu.
No więc szukamy sily tarca skierowanej przeciwnie do kierunku ruchu. Możemy zrobić to na 2 sposoby: I latwiejszy: przymocuj silomież do wózka i ciągnij wózek rownolegle do toru, tak aby wózem mial stalą prędkość, zgodnie z II zasadą dynamiki, sila wskazywana przez silomież będzie silą tarcia. II sposób gdy nie mamy silomieża, pomijamy opór powietrza...
Istotna może być również trwałość, Twój miał 10 000h dla napięcia 450V i dobrze by było żeby nowy miał tyle samo. Celowo napisałem kondensator pracy, ponieważ kondensatory sprzedawane tylko jako rozruchowe mają czasem tą trwałość mniejszą, albo taką samą ale dla niższego napięcia.
Jakikolwiek 3kW będzie ok. Czy to LS IS czy jakiś EVO 6000 z tańszych mają potencjometry na pokładzie.
Kolego mapa zebrana w mieście będzie inna niż z trasy. Pokrycie map uzyskuje się wtedy gdy ta zbierana dla gazu jest powtórzeniem trasy jaka wyznaczyła mapę benzyny, obie muszą być zebrane w identycznych warunkach obciążenia silnika. Reduktor Zavoli musiałby być popsuty żeby nie dał sobie rady z twoim silnikiem. Osobiście używam tego reduktora dla silnika...
Przy takich obrotach to tylko i wyłączeni silnik z reduktorem. Tak wolne silniki elektryczne raczej nie istnieją.
Wygląda na to, że producent nie ma dystrybutora PL, ale zawsze można do niego pisać/dzwonić. Szukaj. Np. tu możesz coś dobrać. http://mobot.pl/index.php?site=products&... Na znanym portalu aukcyjnym jest wiele różnych mini-motoreduktorów, np taki: Silnik z przekładnią 37 obr/min, 1,5 kg.cm, 12 VDC
No to tylko przeciążenie silnika spowodowane za duzymi oporami ruchu, czytaj piach w łożyskach, mazut w reduktorze itp.
Należałoby odczytać programami temperaturę reduktora i silnika. Jeśli będzie rozbieżność duża to możliwe że czujnik temperatury reduktora przekłamuje. W programie LPG można ustawić temperaturę przełączania na gaz jak również obroty które są wymagane by przejść na zasilanie LPG. Nie wiadomo jednak który warunek nie jest spełniony.
to znaczy że właśnie reduktor zalewa silnik po zgaszeniu.Wsadź nos w filtr powietrza jak zgasisz silnik i jak poczujesz gaz to juz wiesz co znaczy uszkodzenie zaworków w reduktorze.Pozdrawiam.
Sundę lambda wymieniłeś ? Ona się po czasie wypala . Odłącz aktuator i zastąp go regulowanym dławikiem , ustaw reduktor żeby silnik pracował na wolnych i doreguluj dławik żeby się silnik wykręcał na obroty .
Reduktorze obrotów silnika wycieraczek !
Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy takim wieku i przebiegu reduktor ma chyba prawo domagać się jakichś pieszczot. Skontrolowałbym reduktor, prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić środek i wymienić membrany, a przy okazji jak to wyżej nadmieniono sprawdzić szczelność układu ssącego łącznie z instalacją miedzy reduktorem a silnikiem.
Wysłałem na priv ofertę na taka przekłądnię typowo od przenośnika .
Dzięki za podpowiedź jednak mam nadal problem. Jak sugerowałeś potrzebna jest średnica wałka na który nawija się linka - przyjąłem, że może to być średnica 50 mm. I niby są wszystkie dane, a obliczenia cieniutko :cry: moc silnika - 120W obroty 1360/min średnica wałka reduktora 50mm prędkość podnoszenia 1metr w ciągu 25 sek. Niewiadoma - jaka predkość...
zaczni od wypalenia gazu -zakręć lub sciąg przewód zasilający na wielozaworze w butli odpal na gazie i przytrzymaj na obrotach az silnik zgasnie. wyłącz zapłon i odkręć śrube od spodu filtra zwróć uwage na uszczelki , żeby ich nie pogubić póżniej odkręć śrube na górze na 17 klucz ściąg cewke , środek powinien wyjść przez górny otwór który się pojawi...
Musisz bardziej opisać instalację gazową i nie ma problemu, bo to co opisujesz wygląda na źle zadbaną instalację lpg. Napisz jaki dokładnie masz reduktor, jaką masz centralkę sterującą gazem i komputer od gazu. Czy na wężu od reduktora do miksera masz silnik krokowy czy pokrętło ręczne? Kiedy zapala się check-point?
Silniki sprężarki i reduktora wpięte razem, równolegle do zasilania. Tylko silnik kompresora ma mieć wyłącznik ciśnieniowy po drodze w szeregu. Jak takie coś sprawia problem, to wybacz.
Przy prawidłowo zamontowanej i wyregulowanej instalacji IV generacji, stan reduktora nigdy nie będzie miał żadnego wpływu na pracę silnika, poza sytuacją gdy puszcza gaz podciśnieniem.
Przy tym reduktorze nie ma śrub regulacyjnych w miejscu cewki reduktora jest silnik krokowy bocznej śruby regulacyjnej też nie ma jest korek stałe naprężenie dzwigni z zaworem.Regeneracja będzie polegać na wymyciu oraz wymianie sztywnych membran bez konieczności jakichkolwiek regulacji.Drugi silnik krokowy jest na przewodzie gazu do miksera.
Obecnie przełącza na LPG bez problemu i to dosyć szybko. Czyli sterownik widzi temperaturę, tylko nie wiadomo skąd ją bierze. Jeżeli nie ma czujnika na reduktorze i wężach wodnych, to prawdopodobnie bierze ją z czujnika temperatury silnika, a nie z czujnika na listwie. Czujnik na listwie wtryskiwaczy mierzy temperaturę gazu (faza lotna) i być może...
Jeśli autor pod nazwą urządzenia obracające bryły ma na myśli urządzenia które obracają przedmiot w pionowej osi postawione na tym urządzeniu to mają one zastosowanie w oknach sklepów prezentujące obracający się przedmiot. Są one z reguły konstruowane z obudowy w której umieszczony jest silnik małej mocy ze zintegrowanym reduktorem obrotów. Silnik przymocowany...
witam, woda wycieka na polaczeniach wezy z malego obiegu do reduktora, zobacz to na rozgrzanym silniku, byc moze nie dogrzany jest z tego powodu reduktor i kopci silnik zalewany bogata mieszanka ,byc moze wyciek jest w innym miejscu , i wtedy nie ma ogrzewania bo nagrzewnica jest najwyzej, a po niej zaraz reduktor, ktory nie dogrzany nie rozpreza prawidlowo...
czy samochody elektrycznie napędzane za pomocą silników elektrycznych posiadają skrzynie biegów? Nie, posiadaja tylko, i to nie zawsze, reduktory pomiędzy silnikiem a kołami.
Nie reaguje na śrubkę od wolnych obrotów i nie ma się co dziwić.... To jest jednopunktowy wtrysk. Silnik sam reguluje sobie krokowcem wolne obroty. Jak podniesiesz na reduktorze, to silnik sam sobie zmniejszy do właściwych. Włącz benzyne, odłącz krokowca, przełacz na gaz i ustaw wolne obroty. Potem podłącz krokowca i sprawdź jak sie będzie zachowywał....
To jest bardzo proste. Dodano po 1 Jaki most, reduktor, koła?
Natnij oś po drugiej stronie pod klin.Klin znajdź sobie wtedy kwadratowy,bądź prostokątny i wbij go od czoła między koło pasowe a oś.Możesz jeszcze delikatnie spawarką cyknąć żeby nie wypadł.
Aby dokładnie obliczyć parametry wyjściowe musisz nieć dokładne parametry wejściowe czyli dane silnika ; podam ci wzór obliczenia momentu obr. dla przekładni ślimakowej: 9550*p/n=wynik (n*m) 9550-stała *-razy p-moc silnika(kW) /-podzielić n-obroty silnika(obr/min) Jest to wzór dla przekładni ślimakowej JEDNOSTOPNIOWEJ jeżeli będziesz miał wątpliwości...
A czy ktoś może powiedzieć co na tym filmie jest za silnik i co go zasila? https://www.youtube.com/watch?v=69KcCtwp... Zgadując domyślam się, że to jakiś silnik hydrauliczny i tam pewnie jest ta pompa o której wspomniał kolega wcześniej? I jeszcze jedno, czy zdaniem kolegi do silnika, który posiadam nie można by dokupić pompy hydraulicznej i silnika...
Temat przeniosłem i poprawiłem :arrow: regulamin.
Nawet jeśli autor stosuje odpowiednią igle to ten silnik sobie z maszyną nie poradzi. Po prostu jest za słaby. Wiele lat temu przerabialem maszyne znajomemu poprzez zastosowanie silnika z reduktorem od polskiego magla. Ale przerobek bylo sporo. Można próbować niższego silnika tur2 ale nie jestem pewien czy wystarczy.
Proponuję napęd ABB - [url=http://www.falowniki.com/index.php?... 880 z trybem bezpośredniego sterowania momentem (DTC). Dużo fajniej pracują w obrabiarkach niż standardowe falowniki ze sterowaniem wektorowym no i możliwości o wiele szersze. Zapraszam do konsultacji aplikacyjnej.
Czytając forum postanowiłem sam zmniejszyć ciśnienie kręcąc ta śrubką na parowniku na imbus jednak nie zauważyłem żadnej różnicy. Mam pytanie czy mam kręcić w lewo czy w prawo ? na odpalonym silniku ? czy tylko zapłon ? Ciśnienie pracy reduktora można zmieniać tylko przy silniku pracującym na gazie. Na upartego można ciśnienie zwiększyć przy niepracującym...
W silnikach spalinowych np honda gl 1800 taki reduktor ciśnienia oleju jest skonstruowany tak że obudowa jego jest to część pokrywy/kartera więc trudno będzie znaleźć coś co można by zaadoptować, jestem mechanikiem z zawodu(nie praktykującym) i dotąd nie spotkałem się z takim reduktorem od silnika spalinowego który można by "pożyczyć"/adoptować .No...
Jeszcze inna opcja. Wyjmij bezpiecznik od instalacji LPG, Zdejmij wąż pomiędzy reduktorem a silnikiem - ten gruby. Pojeździj i zobacz czy są problemy (od strony silnika otwór zaślep czymś.
Najprościej to jednofazowy silnik indukcyjny + przekładania. Musi mieć wyprowadzone wszystkie uzwojenia. Np. silniki do bram jednofazowe mają już reduktory. Zmiana kierunku realizowana jest na 2 przekaźnikach.
Ten drugi to pewnie Emmegas ML94. Wg mnie jeden z najlepszych w rozsądnej cenie, ale wątpię żeby go zamontowali do takiego małego silnika. Coś namieszali w papierach.
Umiejscowienie reduktora może być rużne. pamietac jednak należy, żeby obieg płynu był zapewniony. Bo gdy reduktor będzie wyżej niż naczynie wyrównawcze ,to mozesz stracić obieg płynu. I reduktor pokryje sie szronem. I silnik zgasnie. Taki będzie objaw.Drugie ten płyn powinien krążyć dobrze. Bo ma to wpływ na podgrzewanie reduktora zimą. Niestety reduktor...
Mogła się uszkodzić membrana - m. in. dlatego nie należy uruchamiać silnika na gazie a już zwłaszcza w zimie. Reduktor się mocno schładza w czasie pracy - dlatego przepływa przez niego ciepły płyn chłodzący z silnika, jeśli płyn nie płynie lub ma temperatrę bliką zera reduktor się oszroni, membrana zesztywnieje i może się uszkodzić. P.S. UNO to nie...
Raczej wlaściciel auta miał na myśli czujnik temperatury reduktora.
Zapewne takie ze 2.5 kw dadzą radę tyle mam czajnik i pralkę. Powyżej nie chcę sprawdzać. A więc: co z tym reduktorem silnika? Startowo w 1 sekundzie i tak pójdzie moc 230 v? A trwałe 10 minutowe redukowanie do 180 V ile nagrzeje reduktor i jakie straty prądu Dodano po 1 Pytanie czy grzałka poniżej 200 v w ogole nie zastartuje? Potrzebuję bardzo wąski...
Nie wiem jaką masz instalację gazową. po zgaszeniu silnika gaz non stop dostawał się do układu dolotowego tak jak by nie zamykał. Po tym wpisie sądzę, że to nie jest sekwencja. Od wyłączania (zamykania) gazu po wyłączeniu silnika jest elektrozawór przed reduktorem i na wielozaworze na butli, ale ta usterka nie powoduje wypluwania wody z układu, tylko...
Bo i taki wystarczy. Problemem jedynie pozostaje prawidłowe wyregulowanie ilości gazu śrubą, dobór miksera i zasilanie ze standardowej butli 11kg - musiała by stać "do góry nogami" żeby zapewnić prawidłowe zasilanie reduktora fazą ciekłą. Silnik chłodzony cieczą?
To jest kompensacja(nie ta dziura zalepiona izolatką tylko połączenie komory membrany z dolotem za przepywomierzem)...i bardzo dobrze! Odpada zmiana podciśnienia związana ze wzrostem oporów przepływu zużytego filtru powietrza. Są wersje reduktorów do silników doładowanych z nagwintowanym otworem na króciec ciśnienia odniesienia. Tu jak widać ktoś zastosował...
Kolego na początek - opis jest nieprecyzyjny: Problem jest taki, że po pierwszym przełączeniu z PB na LPG auto gaśnie. Za chwilę zaczyna pracować bardzo nierówno, gaśnie, obroty szaleją. sam się uruchamia i pracuje na gazie czy na benzynie?, bo jeżeli na benzynie, a tak powinno być po uruchomieniu, to nie powinien szaleć tylko równo pracować. Reduktor...
Psys jest to ciśnienie pracy reduktora (ciśnienie jakie ma utrzymywać reduktor) i jest ustawiane śrubą w reduktorze. Według mnie powinno być ustawione w połowie między par. 6 i 21 i w tym zakresie może oscylować, a w zasadzie przy czystym reduktorze to ono praktycznie się nie zmienia. Nie sprawdzałem tego, ale wydaje mi się, że jak ciśnienie po reduktorze...
Odkręciłem filtr podczas odpalania i to samo. Przy odpalaniu zimnego silnika wchodzi na obroty i zdycha. Dopuszczenie gazu ręcznie przyciskiem nic nie zmienia.
Zgadzam sie kolegami, robi sie zimno i bedzie coraz wiecej takich postow, szczegolnie tych ludzi ktorzy nie maja czujnika temperatury. Wg mnie parowniki tomasetto to bardzo dobre parowniki, ale tak jak koledzy pisza, jesli nie ma temperatury to parownik zamarza, gaz do samochodu dostaje sie nie odparowany, a o uszkadzaniu membran parownika juz nie wspomne,...
Mam instalację Prins. Potwierdzam, reduktory prinsa są wrażliwe na jakość gazu, szczególnie po regeneracji przynajmniej w moim przypadku. Problemy z instalacją pojawiły się po przebiegu 55tyskm po wymianie wtryskiwacza benzynowego - samochód i instalacja były na gwarancji. Ponieważ podawane były różne przyczyny występowania usterek (również przez innych...
Rozumiem. W takim razie jaki falownik mógłbym zainstalować? Wymiana silnika wiąże się tez w wymianą reduktora a jeśli wymienię cały zestaw czyli silnik z reduktorem to dalej pozostaje mi dokupienie falownika jeśli dobrze myśle.
Do jazdy po skałkach autka mają reduktory obrotów silnika. Lub stosuję się silniki z niskim kV. W przypadku silników szczotkowych oznaczenie przykładowo 55T lub 75T. https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-rc... https://obrazki.elektroda.pl/7147942400_...
Przeglądałem tę notę katalogową, bałem się, że puszczę go z dymem (■Capacitor Connection (For single-phase motor only). Spróbuję z kondensatorem, co do hamulca - tam jest pokaźny reduktor.
Będzie problem z naciągnięciem paska chyba że odbiór mocy będzie minimalny to będzie się kręciło. Dobre rozwiązanie to zastosować reduktor.
A więc tylko układ falownika, lub instalacja sprężonego powietrza i regulacja na reduktorze.
Tak słychać wewnątrz auta reduktor Zavoli Zeta, przykręcony do podłużnicy prawie przy reflektorze. Plik nagrany laptopem, ma dwukrotnie zwiększony czas odtwarzania dla lepszego efektu wyłowienia "terkotania" reduktora. Silnik fulgrupa. Samochód Xantia, więc auto z klasy dobrze wyciszonych. Ciśnienie na reduktorze 1.1 bara.
Ma sens. Dlatego podjedz na dobry warsztat i niech przeglądną wtrysku reduktor i ustawienia sterownika.
silnik->webasto->reduktor->nagrzewnica->... Silnik-webasto-NAGRZEWNICA-reduktor.
Silniki indukcyjne pracujące przy 50Hz mają max około 2800 rpm, a silniki szczotkowe (w omawianym przypadku z odkurzacza) są to wysokoobrotowe silniki 10000-40000 rpm (w zależności od typu). Można obroty obniżyć reduktorem (przekładnią). Przy niskim napięciu silnik ma mały moment.
śrubką tą dostrajasz czułość parownika do konkretnego układu miksera i układu dolotu polega to natym azeby minimalne podciśnienie jakie powstaje przed przepustnicą na zwężce miksera było wstanie wywrzeć taki wpływ na membrane parownika żeby ten puści gaz w odpowiedniej ilości do odpowiedniego podciśnienia, podciśnienie to wzrasta wraz z wzrastanie obrotów...
Nie patrząc na wzory i obliczenia według szkoły i obroty i napiecie to Nm dla 2,2kW wynosi po mojemu to jest 30Nm przy 2,5kW. Tak że lepiej mieć 30Nm dla 2,2kW. Wtedy przy 550obr. Min i 48V masz te 30Nm. Łatwiej będzie Ci dopasować przekładnie przez reducje reduktor od strony silnika napędu przez reduktory do prądnicy obliczyć dopasować wartości 30Nm......
Jeśli się tak dzieje to prawdopodobnie uchylony jest termostat w układzie chłodzenia silnika.
Sprawdz jeszcze elekro zawory czy nie są zatłuszczone bo czasem przez to sie zacinają oraz przeczyść reduktor
Ogolnie fajny reduktor, super termika, brak pompowania. Alaske udalo mi się raz udusic silnikiem o mocy mniejszej od 90km. Poza tym to super reduktor dobry do 90KM dla dlugich czasów wtrysku (20ms) i około 70KM dla krotkich (10ms). Wyrabia bez problemu ze 100-115 konnymi silnikami, z półsekwencyjnym wtryskiem. Obserwacja ciśnienia nie wykazuje jakichś...
Dzięki. Też wydaje mi się, że na tak 'przewymiarowanym' reduktorze (silnik mojej komety to tylko 55 szkap mechanicznych a ten Zavoli na allegro chodzi jako reduktor do silników 160KM) powinno być stabilnie. A jak jest w tym reduktorze ze spuszczaniem olein? Pytałem w poście wyżej ale jakoś umknęło.
Nowego, i nie chciałbym ślimakowego bo ma niską sprawność. Sprawność zależy od jej budowy. W przypadku kiedy jest to przekładnia ślimakowa od dużym współczynniku samohamowania, to tak, sprawność może być nawet mniej niż 50%, ale jak konstrukcja praktycznie wyklucza samohamowność, to sprawność jest prawie taka sama jak w przekładni zwykłej czy planetarnej....
Jaki roczkik tej Oktavi, to jest juz Euro 4 z dwoma sondami lambda, czy Euro 3? Falowanie, zamulanie jest wynikiem zbyt bogatej mieszanki, za duży mnoznik dla obrotów 2000. Powoduje to, że sterownik silnika skaca czas wtrysku, a póxniej go wydłuża i tak naprzemiennie - stąd szarpanie. Jak ustawisz dobrze pod 2000 obrotów to dla wyższych mnoznik jest...
Dość dziwny uklad. Chyba amatorski. Taśmociąg powinien być napędzny przez silnik, który w danym momencie jest "ciągnącym". Napęd nie może "pchać" taśmy. Jeżeli silniki są na końcach przenośnika to odpowiednio powinien pracować raz jeden raz drugi w zalezności od wymaganego kierunku przesuwu taśmy. Dodano po 2 Przenośnik tasmowy napędzany silnikiem z...
Jak Kolega podpowiada, silnik wycieraczki samochodowej (ma wbudowany reduktor), dwa koła zębate i dlugi pasek zębaty także, jedno kolo osadzone na osi silnika, drugie nieruchome (zablokowane ) na końcu drzwi. tak w skrócie.
Witam Spawam dla siebie podnośnik samochodowy z wykorzystaniem śruby trapezowej i silnika z reduktorem ramo mam już w większości gotowe jutro ma być silnik z reduktorem na 230v i problem polega na tym że nie mam pojęcia jak zrobić tak żeby podnośnik jadąc w górę się wyłączył w odpowiednim momencie i jadąc w dół też to zrobił... Ale żeby się uruchomił...
Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
Najlepsze rozwiązanie z punktu widzenia jak najlepszych parametrów tokarki w tym przypadku to falownik 1faza>3fazy>silnik trójfazowy z odpowiednimi uzwojeniami>reduktor wielostopniowy>wrzeciono. Pamiętaj że silnik który daje 2.2kW przy np. 1440rpm (50Hz), przy np. 10Hz (288rpm) da już tylko marne 400W i w obu przypadkach 14.6Nm. Natomiast jak go zwolnisz...
Fajna maszyna. Czy tylny most jest na sztywno bo tak mi się wydaje? Tylny most wahliwy albo przegub poziomy można to załatwić drążkami skrętnymi tylko to dość złożony temat. Czy układ skrętu jest na jednym siłowniku?Jeżeli na jednym to nie równe prędkości skrętu. Czy rozpatrywałeś przeniesienie napędu na przedni most przez wał/jeden silnik hydrauliczny...
Ewidentne nie ma jakiegoś odczytu, tak jak mówili gazownicy może to być czujnik temperatury reduktora, albo zanikają obroty silnika. Skoro nie masz o tym pojęcia zostaje Ci pojechać do warsztatu i liczyć że znajdą usterkę. Jeżeli faktycznie uszkodzeniu uległ sterownik gazowy brc nie będzie tanio..
Ewentualnie może to by problem z instalacją gazową — „zalewającym się” silnikiem przez ulatniający się z reduktora gaz. Spróbuj zgasić silnik poprzez odcięcie dopływu gazu na butli, później sprawdź czy odpali zaraz po odkręceniu gazu. Mogą być stwardniałe membrany, co za tym idzie zły skład mieszanki i regulacja.
Nie reduktora tylko układu chłodzenia silnika.
Reduktor powinien pasować.
Polecam ksiazke: "Projektowanie węzłów i części maszyn - Kurmaz Leonid W., Kurmaz Oleg L." , tam jest wszystko o reduktorach, silnikach itp... to taka biblia na PKM :)
To jest taki zawór ze sterowaniem jego otwarcia za pomocą silnika krokowego. Znajduje się pomiędzy reduktorem a mikserem.
Słabo szukasz.0 :) Zobacz tutaj: Allegro - hasło "silnik reduktor"
Być może między silnikiem głównym a przekładnią jest wariator, czyli reduktor z przekładnią bezstopniową, coś jak w skrzyniach automatycznych do aut. W celu zdalnej regulacji obrotów do pokrętła wariatora zakłada się silniczki które np za pomocą przycisków obraca się w jedna lub drugą stronę.
Stary powycierany reduktor potrafi płatać figle,wtedy korekty lecą na łeb na szyję. Że co? Jeśli stan reduktora ma jakikolwiek wpływ na pracę silnika to znaczy tylko tyle że spier...e jest strojenie. On ma tylko trzymać zadane ciśnienie, jak sobie z tym nie radzi to ma się przełączyć na benzynę i tyle. Co do tematu, obstawiam na 99% że to jednak przeciek...
alaska do 90KM, więc masz spory deficyt . Valteki zdecydowanie za wolne do tego silnika. Reduktor Magic 3 coś ostatnio ma marne recenzje (puszczanie gazu do układu chłodzenia !), a scorpion mini a jeszcze lepiej st to całkiem dobry pomysł. Wtryski co najmniej magic jet, na nieco wyższym ciśnieniu obsłuży matrixHD344. Ale tak w ciemno i na pewniaka,...
Napisałem o parametrach domyślnych, które są ustawione w programie (default). Przecież to logiczne, że w układzie chłodzenia po to,by reduktor miał 40 stopni silnik musi mieć 50 stopni, przynajmniej na etapie rozgrzewania. Dalej obstaję przy sprawdzeniu układu chłodzenia samochodu - termostat, ilość kamienia w układzie, jakość płynu chłodniczego, same...
OPIS? Proszę bardzo: http://www.ekoalma.pop.pl/modules.php?na... W reduktorze JEST membrana działająca podciśnieniowo, jednak strumień gazu wychodzący z reduktora jest modulowany przez attuator (czyli zawór na wężu gazu z silnikiem krokowym). Just jako cały system współpracy z silnikiem pobiera kilka danych o pracy silnika:...
Tak 2 w 4 i błąd 33 zniknie. 1 też by mógł tam być na trójniku podpięty, ale tak jak jest też nie ma tragedii, tylko brakuje jeszcze wężyka od trójnika do reduktora LPG.
Pragnę tylko zauważyć, że motoreduktor o mocy 15kW, dający na wyjściu około 100 obr/min i 1300 Nm waży około 200 kg. Nie tędy droga. Tylko silnik DC bez reduktora.
Mam w planach zrobić maszynę z wykorzystaniem motoreduktora i chciałbym zastosować sterowanie, a mianowicie: jeżeli motoreduktor uruchomimy przyciskiem, działa aż do momentu wyłączenia ale jeżeli podczas pracy wystąpi jakiś czynnik który spowoduje obciążenie motoreduktora chciałbym aby zmienił obroty i po pewnym czasie powrócił do obrotów startowych....
Obstawiam ze masz jakies problemy z ukladem chlodzenia (za malo plynu? ) i przy malych obrotach silnika temperatura reduktora spada i nastepuje przelaczenie na gaz.... sproboj oszukac czujnik temperatury, podlaczajac rownolegle opornik np 1k i badaj organoleptycznie temperature reduktora przy pracy na gazie na wolnych obrotach. Oczywiscie najpierw popatrz...
2 listwy krótkie po obu stronach silnika po 4 wtryski koloru srebrnego. Na dwóch modołach sterujących nr: E4 10R-020509. http://www.autogaz.bls.pl/5.html To jest dokladnie ta instalacja jak w linku !!! A to rozbawiło mnie do łez ! NA CO MOŻESZ LICZYĆ UŻYWAJĄC SYSTEMU VSI Nie ma odczuwalnej różnicy pomiędzy zasilaniem gazowym i benzynowym ( Jest ) Samochód...
Prawdopodobnie reduktory dobiera się do pojemności silnika.
zgadzam sie ze steffym, to chyba jest normalne. Nie radze jezdzic od razu na gazie, na zimnym silniku. lepiej niech sie silnik nagrzeje do tych 50 stopni i wtedy prelaczyc. Jezdzilem tak ubieglej zimy i na wiosne membrany w reduktorze do wymiany :-(
Reduktor jest w komorze silnika i odpowiada za zamianę stanu skupienia gazu z ciekłego na gazowy. Natomiast przy butli znajduje się wielozawór. http://obrazki.elektroda.net/50_12202012... na rysunku nr 5 to reduktor, w jego boczną ściankę wkręcony jest czujnik temperatury.
silnik napędza reduktor , pomiędzy reduktorem a silnikiem jest jeszcze sprzegło olejowe ale ono pracuje prawidłowo . Fafiks
Bez reduktora się nie obejdzie. Nasi chińscy bracia mają wszystko.
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Witam, Moim zdanie mniejszy silnik się sprawdzi, mam tuc'a ale nie wiem jak wygląda gniazdo silnika. Też chciałem zmienić ten silnik na mniejszy, lecz nie mam na to czasu. Szukałem rozwiązania na falownik bez reduktora.
(at)m2606 problem w tym, że tam nie ma jak spodziewać się blokady wałka, bo taka blokada (segger np.) musiałaby być zapięta przy dostępnym końcu wałka silnika, a tutaj to jest niemożliwe, bo rozpołowienie korpusu reduktora możliwe jest wyłącznie po zdjęciu silnika, czy raczej jego kryzy/tarczy łożyskowej- niektóre śruby skręcające korpus reduktora są...
Jakiś czas po wyłączeniu silnika poszedłem myć auto i słyszalne było lekkie syczenie z okolic korka. A węże do chłodnicy sprawdzałeś czy są twarde, silnik się nie przegrzewa? Jak nie masz zagazowany silnik, to może reduktor gazować do układu lub przedmuch ze strony silnika. A swoją drogą zanim się zada pytanie, to warto poszukać na forum oraz poczytać,...
W sekwencji OMVL też mam tak ustawione, że po każdym odpaleniu ciepłego silnika przez 30 sek idzie na benzynie. Natomiast w sekwencji PRINSa odpalanie na ciepłym reduktorze (silnik wolniej stygnie) jest praktycznie na gazie (podobno czas na benzynę jest ustawiony na 0.5sek, czyli niezauważalny w praktyce). Takie ustawienia są od początku.
reduktor obrotow reduktor reduktor obrót reduktor scania reduktor
obliczyć okres przebiegu oznaczenie zmywarka siemens logitech wzmacniacz uszkodzony
kyocera km1635 claas dominator
ABM241 Manual: Amprobe Multimeter or Abracon Crystal? Obroty chińskiego wiatraka 5 kW przy wietrze 5 m/s