A reduktor wpięty szeregowo czy równoległe w obieg chłodzenia? No i czy jest odpowietrzony sam reduktor?
Nie wpina się reduktora szeregowo z nagrzewnicą, niektóre układy (a tak naprawdę to większość) mają sterowanie ciepłym nadmuchem zrobione za pomocą zaworu dławiącego przepływ cieczy przez nagrzewnicę, zamknięcie go, spowoduje zamarzanie parownika.
Reduktor szeregowo czy równolegle wpięty w obieg? Równomiernie ciepłe weże reduktora i nagrzewnicy ?
Zimny silnik to zimny płyn w obiegu chłodniczym , który nagrzewa parownik reduktora. Zbyt mała moc grzewcza parownika to zbyt mała ilość gazu , który zdąży odparować - szczególnie po depnięciu w pedał . To jasne ? Jak się z tym uporać ? Sposobów jest kilka , najprostszy już proponowano : zwiększyć temperaturę przełączania , tak aby wydajność cieplna...
4x250 W panele + MPPT reduktor napięcia i przetwornica 2500 czysty sinus ,do domku letniskowego bez prądu + 4 akumulatory 120ah każdy Dodano po 2 Po seojemu
Witam! Polacz reduktor szeregowo i nalej plynu do ukladu chlodzenia.Pozdrawiam.Stefan.
trojniki 2razy 19mm wpinasz w uklad samochodu a trzeci kruciec 16mm do reduktora to samo z drugim zmien je na 2razy19 jeden raz 16
Termostat Zbyt wcześnie się otwiera i puszcza na chłodnice co skutkuje nie dogrzaniem silnika i reduktora Jak masz wpięty reduktor szeregowo czy równolegle ?
Niech wepnie reduktor szeregowo z nagrzewnica, zamiast rownolegle jak to gazmeni zwykli robic Nagrzewnica jak rozumiem zimna...? Bo jezeli ciepla to problem w klapce rozdzialu.
oryginał mam, ale ja potrzebowałem wstawić trójnik aby zasilić reduktor. Ja w swojej megance mam wpięty reduktor szeregowo z nagrzewnicą i odpadają wszelkie trójniki. Fakt trudno się naciąga wąż na taki króciec.
Raczej napewno termostat otwarty bo innej opcji nie widzę. Reduktor jest schowany w tyle a nie z przodu. CO fakt to jest tak podpięty równoległe że się słabo nagrzewa albo wcale, ogólnie nie zdziwiłbym się jakby to grzanie miał za słabe bo napewno obiegu tam żadnego nie ma. DLa tego się ciesze że mam wpiety reduktor szeregowo ale to 2 gen gazu i napewno...
No trzeba rozkręcać obieg chłodzenia przy samym reduktorze - tam gdzie jest najwyżej. Zapomnij że sam się układ odpowietrza - odpowietrzyłby się gdyby reduktor był znacznie niżej niż zwykle jest montowany lub przy braku reduktora oczywiście. Choć nie wiem czy to będzie miało wpływ bo obieg duży powinien chodzić tzn termostat powinien się otwierać. Ale...
Nie róbmy z igły widły... mam na myśli uszkodzenie programu nvflash w czasie pracy. Prawdopodobieństwo wystąpienia błędu samego programu, poprzez system jest taki, jak nieoczekiwany zawał serca u zdrowej osoby. Ale.... jestem za flashem z pod DOS. Co do edycji biosu NB... jak kontroler RPM nie ma możliwości jego zmiany, nic nie wniosą zmiany w biosie....
Temperatura pewnie dobra, przy niskiej byłoby czuć niestabilność działania. A reduktor masz wpięty szeregowo czy równoległe w obieg wody? Bo przy rownoległej to napewno dłużej się nagrzewa no i później przełącza. U mnie tylko że inny reduktor kme tur w szeregowym podłączeniu bardzo się szybko na gaz przełącza, aż już raz sprawdzałem czy czujnik temperatury...
wymień nagrzewnicę i po kłopocie reduktor gazowy podłącz szeregowo z nagrzewnicą i po kłopocie
Najlepiej skombinowac przetwornice DC/DC 24->12V lub... znalezc drugi koc i polaczyc oba szeregowo :)
W a6 c5 zalecany płyn to g12-tak jest napisane na zbiorniczku. Oglądałem sobie te króćce mosiężne faktycznie wyglądają solidnie choć kosztują ok 50zl sztuka ale z wyglądu już widać, że raczej warto. Też myślałem nad zamontowaniem reduktora szeregowo, nagrzewnica w a6 c5 grzeje cały czas - kanały powietrzne ciepla tylko są przytykane klapami. Aby to...
Jakoś nie bardzo widać ? W załączeniu rysunek z równoległym połączeniem reduktora do nagrzewnicy. Aby zwiększyć przepływ przez reduktor załóż na przewód prowadzący do nagrzewnicy metalową opaskę zaciskową ( czerwony krzyżyk) . Doprowadzi to do wyrównania oporów , pozwoli na precyzyjne doregulowanie , tak aby nagrzewnica dalej grzała. Można też połączyć...
Lubryfikator - prędzej blacha ci zardzewieje niż silnik padnie jeżdżąc na gazie. Silnik na gazie się nie wypala, wypalają się zawory i gniazda, ale tylko wtedy jak ktoś jeździ bardzo oszczędnie, czyli ma ubogą mieszankę paliwową. Lubryfikator to kolejny wymysł aby zarobić kasę. Wiem, ze posiadacze nowoczesnych silników stosują je do takiego ja twój...
A wracając do Meriwy to jaka instalacja? stag 4 qbox basic, wtryski ac w031 bfc pojedyncze, kme tur, filterek alex ultra 360. Przełączanie mam niskie teraz ci nie powiem ale szybko się przełącza - od razu uprzedzam że nie ma problemu z chodzeniem. Instalacja ma trochę ponad rok i 40 tys nalatane. No i reduktor wpięty szeregowo w obieg co daje pewne...
Wg karty katalogowej, dla przekładni i=80 maksymalny podany moment to 700Nm. W nagłówku następnej strony widnieje zapis 750Nm i myślę że to jest graniczna bezpieczna wartość dla tego reduktora i większe obciążenie szybko zetrze zęby przekładni. Do wytwarzania dużych momentów konieczne są duże reduktory, połączenie szeregowe przekładni nie podnosi niestety...
Niektórzy narzekają na szeregowe połączenie reduktora i nagrzewnicy - wieje chłodem w kabinie :)
Od roku korzystam z palnika cisnieniowego, chodzi bez problemow, ma przelatane troche ponad 700h grzania - zamontowany licznik godzin. Zbiornik na olej - beczka 60l po oleju jako rozchodowy plus trzy mauzery. Filtr - filtr wody 10" , siatkowy, zamontowany odrazu na beczce. Od czasu uruchomienia czyszczony tylko raz. Zastosowalem wakuometr zeby widziec...
Tak, mam LPG. Często jest tak, że nagrzewnica się lekko przytka i cały obieg cieczy idzie przez podłączony równolegle do niej reduktor gazu, zwłaszcza w Audi, gdzie nagrzewnica ma krócce umieszczone dość wysoko, a reduktor jest zamontowany nisko. W takim przypadku trzeba zamontować w wężu doprowadzającym gorący płyn do reduktora dławik, bądź przerobić...
Jeżeli będzie na stałe spięte z reduktorem to można go wykorzystać. Stojan łączymy szeregowo z wirnikiem. Co do "ostrzałek", to typowe fabryczne konstrukcje mają 1200-2500 obrotów. Ten silnik potrafi mieć 15000-18000 obrotów, a gdy się zacznie rozbiegać to ponad 25000 obrotów. Także musi być jakaś przekładnia obniżająca obroty. Maszynka do mięsa ma...
Niby racja, ale pamietam przypadek w poprzednim aucie, kiedy montaż szeregowo reduktora z nagrzewnicą spowodował spadek wydajności ogrzewania zimą. Ok, spróbuję zamontować w takim razie w szereg silnik->webasto->reduktor->nagrzewnica->... mam nadzieję że webasto nie będzie się przedwcześnie wyłączać.
Moim zdanie lepsze rozwiązanie to reduktor wpięty równolegle z nagrzewnicą a nie szeregowo.
Szukam nazwy tego układu "Toto" nie ma swojej nazwy, bo to coś tak prostego i pospolitego że...nie zasługuje na nią. Ot - dodatkowy opornik jako reduktor napięcia.
A po polskiemu? Reduktor nie zapowietrzony? Podłączony rownolegle czy szeregowo w obieg?
Zredukowanie napięcia do 12V z 24V jest banalnie proste... I bez problemu dostaniesz przetwornicę bądz zwykły szeregowy stabilizator. A od wydajności jaka jest Ci potrzebna uzależnione jest rozwiązanie "reduktora" napięcia. Jeśli jest to nie wielki prąd to zwykły stabilizator szeregowy wystarczy, jeśli moce pobierane mają być znaczne (>5A) to przetwornica...
A reduktor ciepły się szybko robi? Bo raczej tylko on móglby się zapowietrzyć. Wpięty szeregowo czy równolegle? Reduktor to tomasetto at07 , instalacja stag 50. Kwestia kilku kilometrów , jest ustawione że przy 40 stopniach Celsjusza załącza się gaz. Czy szeregowo czy równolegle pojęcia nie mam
Ogrzewanie reduktora LPG (jeśli jest inaczej) trzeba wpiąć szeregowo z nagrzewnicą. Pierwsza idzie nagrzewnica, zasilenie reduktora z powrotu nagrzewnicy. Kiedy ten reduktor się nagrzeje do odpowiedniej temperatury? Tylko latem i zimą jak ogrzewania nie będzie używała?
Nie prościej wymienić żarówkę w reflektorze na 12V? Można podłączyć 2 żarówki szeregowo lub zastosować rezystor. R- wartość rezystora => R=U/I => U=6V I= (pobór prądu lampy). Moc rezystora - P=I*U.
Mam meganke z innnym silnikiem (K4J) z gazem. Reduktor mam wpięty szeregowo z nagrzewnicą i na ogrzewanie nie narzekam. Przy równoległym włączeniu reduktora z nagrzewnicą powrót z reduktora powinien być włączony do powrotu z nagrzewnicy, chociaż w takim przypadku, też może dochodzić do osłabienia ogrzewania jako skutku bocznikowania przez reduktor strugi...
Temat rzeka. Kolego chudy1986_ , akurat tak się składa, że mam też megankę 1.4-16V/99r zagazowaną. Reduktor mam wpięty szeregowo z nagrzewnicą (reduktor jako pierwszy). Przy połączeniu równoległym może być taka sytuacja, że przez reduktor płynie gro cieczy (bo jest mniejszy opór), a tylko niewielka część przez nagrzewnicę - w takim przypadku wystarczy...
Trzeba by było sprawdzić czy klapa pracuje prawidłowo. Czy nie ma żadnej reakcji jeżeli chodzi o temperaturę po zmianie na ciepłe/zimne? Możliwe że klapa nie pracuje prawidłowo, nagrzewnica zaszła kamieniem, przepływ powietrza przez nagrzewnice jest zatkany, uszkodzony termostat bądź źle podłączone węże do nagrzewnicy. Czasem gdy jest LPG w aucie to...
Silnik elektryczny szeregowy szczotkowy mocy 300W i reduktor zębaty 1:20??? Jak trzeba będzie to dam 1:50 wtedy moc silnika 300W x 20 reduktor to jest 6000W Nie kolego, to jest nadal 300W. Zwiększysz jedynie moment obrotowy, ale moc pozostanie taka sama. A 300W na wałku ledwie wystarczy na pokrycie strat w przekładniach i łożyskach maszyn napędzanych,...
Zależy ile diod łączysz bo jeśli np. 6 sztuk to wystarczy Ci połączyć je szeregowo + rezystor.
Wielkie dzięki za pomoc ! :) Czyli przyczyną jest jednak reduktor, choć nie ze względu na uszkodzenie. Na początku użytkowania tego kompresora nie zauważyłem takich różnic w ciśnieniu, ale zapewne dlatego, iż z początku ustawiałem je ciut wyższe. Jak rozpoznać, który reduktor posiada odpowiednią średnicę membrany ? Zapewne wszystkie o konstrukcji zbliżonej...
Przerabiam ogrzewanie z trójników na szeregowe i 2 plusy. Nagrzewnica lepiej grzeje Reduktor szybciej nagrzewa sie . Oczywiście nie we wszystkich da się to wykonać.
Reduktor gazu jak wpięty w obieg chłodzenia? Szeregowo czy równolegle? Najlepiej to na postoju zagrzej go i obserwuj co się dzieje, sprawdzaj czy nie twardną przewody od chłodzenia i co się dzieje w zbiorniczku wyrównawczym.
Witam .Są dwie możliwości,albo niewłaściwie wpięty reduktor gazu w układ chłodzenia ,tzn. szeregowo z nagrzewnicą zamiast równolegle,albo zapowietrzający się układ chłodzenia ,tak na początek.
Witajcie, Problem dotyczy mojej Zafiry A 2001 1.8 125km. Dzisiaj rano kiedy temperatura była około 1 stopień zauważyłem, że nawiew ciepły jest bardzo słaby pomimo tego, że silnik jest nagrzany do 90 stopni (termostat sprawny). Auto posiada instalację gazową, reduktor (temperatura na reduktorze to 85-87 stopni) wpięty jest szeregowo z nagrzewnicą, czyli...
Można spróbować odłączyć reduktor LPG, zależnie jak masz wpięty "szeregowo" -połączyć, "równolegle" -zaślepić. Oprócz UPG podejrzewał bym jeszcze pompę wody bądź syf w układzie chłodzenia - jak wyglądał stary płyn?
Za Prinsa zapłaciłem 6000 zł, a za Dreama 4000 zł, ale nie żałuję tych pieniędzy, bo praktycznie później nie miałem żadnych kłopotów i jakichś dodatkowych kosztów. Kładę to na karb tego, że obie instalacje są firmowe (zestawione przez producenta), starannie założone i w miarę dobrze wyregulowane (chociaż teraz dochodzę do wniosku, że Prins chyba nie...
Zasilanie podłącz równolegle do zaworu przy reduktorze (parowniku). Rozłącz przekaźnik który zamontowali ci gazownicy, połącz kabel na pinie 30 przekaźnika z pinem 87a. Teraz musisz przeciąć kabel wtryskiwacza i podłączyć szeregowo kabel z emulatora.W emulatorze są przewody takiego samego koloru, na wtryskiwacz. Procedura dla pozostałych wtryskiwaczy...
Jak by to była moja przyczepa zrobil bym to inaczej. Po dwie żarówki 12v na każdy punkt świetlny połączone w szereg. Przy 24V pracują szeregowo, przy 12 jedna jest blokowana.
.... czy reduktor ten macie podłączony szeregowo czy równolegle w układzie wodnym? Chodzi o to, czy mogę przez niego przepuścić całą wodę, która idzie na nagrzewnicę (może będzie się szybciej nagrzewał i skuteczniej zmieniał stan gazu) czy muszę podłączyć go tak jak jest, czyli bocznikowo? ... To zależy od kilku czynników - jeśli masz zawór na nagrzewnicy...
Smialo wpinaj szeregowo z nagrzewnica - nie ma zaworka wiec mozna.
Jeśli ogrzewanie reduktora jest zasilane z przewodów zasilania i powrotu nagrzewnicy zmienić na zasilanie szeregowe z jednego przewodu zasilania nagrzewnicy.Jeśli jest z szeregowego zmienić na równoległe czyli na zasilanie z dwu przewodów zasilania i powrotu nagrzewnicy.
Nie bardzo rozumiem Kolegi problem. W gnieździe zasilania występuje masa (1), wprawdzie poprzez dławik, ale to nieistotne. Występuje także na styku 2 gniazda możliwość zasilenia przez + 9VDC, również przez dławik. Reasumując masa tego urządzenia(Line6 DL4 ) jest podłączona na masę całości ,,pedalboardu", a na wejściu należy zainstalować stabilizator...
Witam serdecznie a liczysz ampere z akumulatora ile ten silnik bierze w momencie startu ruchu? Skrzynia biegów swoją drogą dokładamy obowiązkowo. Aby jechać pomału i mocno pod górę a żeby silnik nie męczył się i mały prąd był. Silnik od wózka inwalidzkiego ma przekładnie i sprzeglo zapadkowe. Drugi silnik tez ma reduktor ale obie silniki mają moce i...
heh kolego tak tez zrobilem reduktor podlaczony byl zaraz przed termostatem i mimi wszystkiego byl caly czas obieg przez chlodnice podlaczylem szeregowo pod nagdrzewnice teraz silnik 90stopni ogrzewanie swietne nie szarpie nie zamarza redukto nareszcie normalnie:)
Nie pomyliłeś się z tymi korektami? Na benzynie nie wyrabia a na LPG wyrabia z zapasem pod obciążeniem? Te korekty po obrotach teraz robiłeś? A może trzeba było ich nie ruszać a ustawić korekte po temperaturze bo chyba jak się zagrzeje to na luzie pewniej chodzi niż jak zimny? Ogólnie było wydać jeszcze te ~200 zł i zmienić reduktor na KME TUR który...
Dziekuję za słowa uznania :-). Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie podgrzewacza Co2. Narazie go nie mam, ale chciałbym go sobie zrobić wykorzystując drut oporowy. W czasie spawania na reduktorze pojawia sie szron, czy on skraca żywotność reduktora ??? Różne opinie na ten temat słyszałem. I jeszcze jedno, najważniejsze czy podczas pracy z podgrzewaczem...
(at)jta Dla pewnego tartaku zbudowałem kiedyś od podstaw sterownik tyrystorowy do napędu wózka traka. Silnik 400 VDC /55A szeregowo - równoległy. Po zaniku napięcia zasilania wirnika (stop), wyłącza się także napięcie wzbudzenia podstawowego 220VDC /2 A (tak zaprojektowałem, bo łatwiej mi było zbudować mostek H na SSRach dla 220VDC i 2 A niż dla 50A/500VDC...
No to teraz "dowaliłeś" do pieca. Jak możesz mówić o łączeniu szeregowym silników? - pomijając już że nie wiadomo co za jedne. Prawdopodobnie zwykłe indukcyjne z reduktorem, nie wiadomo jak sterowane - czy z falownikiem. Obawiam się, że to projekt nie dla Ciebie.
Witam! No widzisz, parę groszy to kosztuje, więc nie warto z tym kombinować i przerabiać, co do grzania, to się tym nie przejmuj, zasilacze szeregowe mają to do siebie, że z natury mocno się grzeją, bądź, co bądź, to prawie 50% odkłada się na temperaturę, wiec dobrze dokręć i spij spokojnie. Pozdrawiam
Reduktor ciśnienia, jest absolutnie nie potrzebny, bez sensu. Jakie ciśnienie "robi" pompa, a jakie oczekujesz w instalacji. Filtry mogą być, tak jak zaznaczyłeś. Można też filtry dać przed trójnikiem rozgałęziającym na bojler, a umieścić je szeregowo z wkładami najpierw "zgrubnym", a później dokładniejszym, zamiast tych dwóch na oddzielnych gałązkach....
a reduktor masz wpiety na wejściu czy na wyjściu z nagrzewnicy bo raczej powinno sie wpinać szeregowo na wyjściu, możesz prosto sprawdzić to odpinając gaz lącząc przewody i próba na benzynie bez reduktora i jesli dalej to samo to pewnie pompa wody pozdrawiam Bzdura. Reduktory powinny być wpinane równolegle do nagrzewnicy.
Tak, termostat jest sprawny. Czujnika nie mam zamiaru oszukiwać ;). A czy reduktor jest wpięty równolegle czy szeregowo sprawdzę jutro, bo sam nie pamiętam. Dzisiaj przy temperaturze -2 stopnie, na gaz przełączył mi się po 2,5km, wolno, czy przewrażliwiony jestem i tak ma byc? EDIT: Właśnie przerobiłem troche lektury na temat montazu parownika i chyba...
(at)zybex (at)beatom ma rację. Zegar będzie się późnił, bo nie sądzę by pracował na kwarcu. Za tania ta maszyna. Natomiast pobór mocy - niemal kilowat też stanowi problem. Są takie adaptery-reduktory 220 V~/110 V~ oparte na triaku, ale tu niestety ten komputerek dyskryminuje to rozwiązanie (at)titi91 Trzeba było najpierw tu zapytać, a potem kupować....
Tak? A jest reduktor fazy trójfazowy? Odpadają równolegle połączenie w sytuacji trojfazy. Szeregowy nie da się zero napięcia. Inaczej nie wiem i nie znam się. Odpadają układ Scotta i Vv... Ze względu na brak symetrii obciążenia transformatora i szczególnie prądnice trójfazowe... Oraz woda... Koło wodne MEW takie drewniane z korytą i pompa wody podająca...
Witam wszystkich. Samochód to Opel Corsa C 1.2 silnik. Instalacja: Sterownik BRC FLY SF Tomasetto Alaska AT-09 (ZREGENEROWANY). Wtryski: OMVL DREAM (niebieskie). Wiem, że to bardzo dziwny zestaw ale z takim czymś kupiłem to auto, zrobiłem już ponad 50 tysięcy kilometrów beż żadnych problemów, od jakiegoś czasu auto strasznie długo przełącza się na LPG....
Spory zasilacz. Możnaby przerobić małą spawarkę inwerterową na taki zasilacz. Albo prościej połączyć szeregowo 7 zasilaczy komputerowych :)
Najprostszą metodą jest zastosowanie, przy pierwszym włączeniu, szeregowo tradycyjnej żarówki. Można zrobić sobie taki przyrząd: oprawka żarówki, wyłącznik ją zwierający i gniazdko. Przy pierwszym włączeniu wyłącznik jest rozwarty, a jasno świecąca żarówka wskazuje na zwarcie. Oczywiście zastosowanie transformatora separacyjnego jest również bardzo...
jesli na postoju dodam gazu do okolo 2tys obr./min to zaczyna leciec ciepłe powietrze. ale gdy puszcze gaz i samochod chodzi na wolnych obrotach to po chwili zaczyna leciec zimne powietrze mimo to ze silnik pracuje i jest temperatura okolo 85'C i pokretlo przekrecone jest na cieplo. Tu, ciśnie się takie pytanie - jaka jest temperatura węży do i z nagrzewnicy...
Co to ma być to B/C? Tak masz "wyrzeźbiony" obwód włączenia reduktora? To nic dziwnego, że nic tamtędy nie leci. Reduktor ma być wpięty równolegle z nagrzewnicą ew. szeregowo z nią ale między silnikiem, a nagrzewnicą. Z odkręconym korkiem na pracującym silniku to tylko zapowietrzysz bardziej układ. Czy wąż między silnikiem a nagrzewnicą nie robi się...
(at)pitakuba Już nie masz kogo pytać na Forum, tylko tego nieszczęsnego Robota z jego ,,mechanizmem różnicowym" w dziecinnym samochodziku. Widzisz jaki elaborat Ci wyprodukował? Zwyczajnie, Chinczyk składając samochodzik był zmęczony i głodny pod koniec zmiany i pomylił polaryzację (podłączenie przewodów) do jednego silnika albo przy silniku albo w...
Skoro potrafisz sobie sam coś zrobić to już jest duży plus. Jak chcesz zostawic jak jest to albo zmień kme silvera na inny mocniejszy reduktor, ale zadowalające efekty da Ci drugi taki sam reduktor. Spadek cisnienia jest za duży. Akceptowalny to jes o 0.2 góra 0.3 bara. Zawsze możesz kupić używanegi silvera i też go zregenerować. Co do valteków kup...
Podsumowując temat.Ciśnienie ustawione wg.wskazań manometru wpiętego szeregowo za listwą wtryskiwaczy.Optymalna praca przy wskazaniu 1,1 bar na manometrze.Temat zakończony.
Sposobów na podłączenie ogrzewania reduktora jest kilka, można to zrobić równolegle w obieg nagrzewnicy, można podłączyć szeregowo w powrót z nagrzewnicy (upewniając się przy tym czy nie ma w tym obiegu zaworu), podłączyć można się także w podgrzewanie kolektora, przepustnicy, czy też wymiennik ciepła (chłodnica oleju), ten ostatni sposób szczególnie...
Witam Jak w tytule mam problem z ogrzewaniem wydaje mi się ze to przez błędne podłączenie parownika myślałem ze przyczyna mogla być nagrzewnica miała już 18 lat po wymianie nagrzewnicy problem jest ten sam reduktor podłączony jest pod powrót z nagrzewnicy szeregowo umieszczony jest kolo chłodnicy z przodu grzeje dobrze dopiero przy 3 tys obrotów parownik...
Witam. Stag przełacza się tym temperaturze reduktora, jednak w moim samochodzie występują problemy z tą instalacją gdy temperatura powietrza jest poniżej około 15 °C, nie ważne czy temperatura silnika to 30 °C czy 60 °C. Zastanawiam się nad następującą modyfikacją, by przełączanie nastąpiło i przy danej temperaturze reduktora, i przy danej temperaturze...
Jeśli już "wszystko" na temat tego "reduktora" napięcia piszemy to wypada też wspomnieć o zastosowaniu szeregowo połączonych ok. 20 szt. diod prostowniczych (krzemowych) o wystarczająco wysokim prądzie. Oczywiście powinny one być połączone w kierunku przewodzenia a na każdfej z nich będzie spadek napięcie ok. 0,6 V. Dobrze też by było zastosować jaiś...
1) syf na dnie zbiornika 2) złe filtrowanie fazy ciekłej (np. zle spasowany wkład filtra i obudowa co powoduje że część gazu "przechodzi bokiem") Czy ktoś z forumowiczów czyscił zbiornik gazu? Czy ktoś słyszał o montowaniu np. dwóch filtrów fazy ciekłej szeregowo? Czy ktoś wymieniał reduktor prinsa na coś bardziej przystosowanego do naszego gazu? Nie...
Założyłem właściwe stabilizatory i zastąpiłem szeregowo łączone rezystory jednym 2K. Chyba zmienię w przyszłości transformator, bo ten trochę buczy, słychać to po zbliżeniu głowy do obudowy.
Jeśli grzałka jest zasilana napięciem przemiennym 230 V to aby zmniejszyć moc o połowę wystarczy szeregowo z grzałką podłączyć diodę prostowniczą 16A/ 400V. Przydał by się też przed diodą filtr sieciowy.
Do tej pory samochód z braku gazu przełączał się na benzynę bardzo łagodnie, tylko przy "pełnym bucie" potrafiło szarpnąć. to ja jeszcze nie odczułem przełączania przy spadku ciśnienia czyli dla mnie końca gazu w butli bo wchodzi 38L a nawet ostatnio 39L ;) Ale robotę za mnie robi czujnik ciśnienia ps-04 + ustawienie żeby przełączał na PB przy błędzie...
Moc może spaść nawet więcej niż o tą teoretyczną połowę....trzeba zajrzeć na wykresy silników. Takie bmr nie mają za dużo KM a jak sobie jeszcze pozwolisz na spadek o połowę to nie zostanie Ci za dużo mocy. Jak już masz tam jakiś wspomniany reduktor to pomyśl o jednym silniku, mocniejszym. W zamian otrzymasz prostsze rozwiązanie podłączenia bo już nie...
to złożyłem dziś wszystko do kupy wyłączając z obiegu parownik gdyż nic nigdzie nie znalazłem. Wg mnie niepotrzebnie pominięty parownik, ale w sumie może i dobrze, bo może pewne rzeczy będzie łatwiej zinterpretować. grube przewody przy chłodnicy na zimnym silniku miękkie na rozgrzanym gorące i twarde ale nie jakoś super twarde - da sie zgnieść palcami...
Witam Do nagrywania proponuje Ci Audiograbber. Skoro sygnał będziesz pobierał z wyjścia głośnikowego, to pewnie będzie lepiej jeśli zastosujesz reduktor. Po prostu dwa rezystory na kanał. Jeden z wyjścia, a drugi do masy, połączone szeregowo. Sygnał do kompa pobierasz z punktu ich połączenia. Tak łączysz dla obydwóch kanałów. Rezystory to np. 1k Pozdrawiam
Objawy trochę sie zmieniły teraz na równej jeżdzie system się nie przełącza ale tylko puści się pedał gazu następuje przełączenie na paliwo po ponownym przyspieszeniu wskakuje gaz.Nie znam typu instalacji ale podaje ważniejsze wyposażenie z tabeli świadectwa homologacji redukror jest rozgrzany reduktor ANA04 do wtrysku wielozawór ELPIGAZ komputer sterujący...
W ostateczności można, ale...podłączyć tą przetwornicę szeregowo poprzez diodę o stosownym prądzie z akumulatorem i resztą, by uzyskać odcięcie prądu zwrotnego, po wyłączeniu zasilania. Ustawić napięcie przetwornicy na 14.1VDC.
Zacząłbym od rozważenia, czy dany silnik w ogóle się nadaje do oczekiwanego celu. Silnik ten posiada zintegrowany hamulec , który elektrycznie nie moge oddzielić od uzwojenia silnika. Skoro tak, to nie można sterować hamulcem (być może luzownikiem) niezależnie od napięcia pracy silnika. silnik ma reduktor i chce go zastosować do rotora Niektóre reduktory,...
Szeregowo jest i tyle. Sprawdź czy leci ciepła woda przez wężyk odpowietrzenia (ten cienki) do zbiorniczka, czesto potrafi się zatkać krociec w nim. Dodano po 2 Reduktor musi być poniżej weża z którego idzie woda do reduktora.
Problem wygląda następująco: Samochód który ostatnio zakupiłem nie dogrzewa się na zegarze ok 70 stopni C i powietrze z nagrzewnicy leci ciepłe, lecz nie tak bardzo jak powinno być (sprawdzałem w innych Vectrach). Gdy stoję samochód nagrzewa się do ok. 80 stopni C i włącza się wentylator, wtedy o dziwo z nagrzewnicy leci zimne powietrze!... samochód...
Reduktor jest niedogrzany przez co po zwiększeniu obrotów wydawana jest większa ilość gazu i powoli zamarza. Obieg płynu chłodniczego nie jest w stanie z początku zapewnić mu odpowiedniej temperatury. Jeśli chcesz temu zapobiec sprawdź czy masz dobrze odpowietrzony reduktor i czy masz reduktor połączony równolegle. U mnie jest tak samo jak nie przejade...
Witajcie. Będę zakładał instalację do ww samochodu. Sterownik to Stag 4, parownik KME Silver, wtryski Valtek czerwone. Mam 2 pytania. Jakie dysze dobrać żebym 2 razy nie wiercił? 2,2 będą ok? Drugie pytanie jest takie. Czy mogę wpiąć się z ogrzewaniem reduktora do chłodnicy oleju? Mam bardzo blisko i nie muszę nic ciąć. Pytanie jak lepiej, szeregowo...
Witam serdecznie. Planuję zrobić zbudować WOM elektryczny lub na akumulator zamiast hydrauliczne WOM. Czy się uda to zbudować, zrobić? Silnik elektryczny napęd od 4 kW 48 V do 250 W i 250 V... Szeregowy szczotkowy silnik elektryczny bezawaryjny... Co muszę mieć, zbudować, zrobić? Czy muszę mieć te 540 obr./min WOM? Może być mniej, niżej? Dla mnie byłoby...
Na każdym będżą spadki, a tu mowa o prądzie konserwującym, lub ładowania 3-5A, a nie rozruchowym, Więc 2x1,5mm2 da radę, a ponadto stanowi mały rezystor szeregowy, który nie zaszkodzi w procesie ładowania. Choć nadal uważam, że próbujemy obejść , a nie rozwiązać problem, który leży ewidentnie po błędnie zamontowanej instalacji. LPG. (źle wpięty reduktor...
Są dostępne reduktory napięcia skutecznego przystosowane zarówno do napięć jak i do układu bolców we wtyczkach . Jednak najprościej będzie zamontować we wtyczce lub osobno na jednym z kabli szeregowo diodę w dowolnym kierunku i powinno działać chociaż z nieco niższą mocą niż przy symetrycznym zasilaniu 110V . Sprzęt pewno nie jest wiele wart dlatego...
Wsadziłęm żarówkę halogenową jako szeregowy opornik ograniczający prąd do prostownika służącego głównie do odsiarczania akumulatorów. Żarówka cały czas świeci przy obniżonym napięciu. Jej bańka jest już cała mleczna.Traktowałem to jako eksperyment działania halogenków przy niskim napięciu, i żarówka na pewno nie była dotykana palcami.
Witam. Mam problem bo czasem moja centralka BRC FLY SF (przy bardzo mocnym przyśpieszaniu) zachowuje się jakby wykryła brak gazu w butli i w okolicach 5000-6000 RPM przechodzi na benzynę i oczywiście pika a ja muszę ręcznie potwierdzić na guziku i ponownie załączyć na lpg. Samo przejście na gaz nie jest jakimś problemem bo na takie obroty wchodzę rzadko...
Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi i pomysły. Powiem szczerze, są świetne! Co dwie głowy to nie jedna. Miałem co czytać i szukać. Power-pak super sprawa, widziałem nawet odpowiedni mocą dla mojego zastosowania. Zakup gotowego reduktora dwubiegowego - dlaczego szybciej na to nie wpadłem? Najlepsza jest jednak charakterystyka silnika szeregowego....
ludzie wiecie co ja tak samo kombinowalem oklejalem parownik matami do podgrzewanai lusterek i wogole wszyswtko na nic wymienilem suzczelke pod glowica wpielem parownik szeregowo zaraz za blokiem i teraz po odpaleniu zaraz mam cieply parownik uszczelke wymienilem bo mialem gdzies przelot i mi sie zapowietrzal ale jak silnik jest sprawny i nie zapowietrza...
Ten zbiornik na powietrze 150l przy piaskarce nic nie wnosi, możesz go podłączyć równolegle/szeregowo z tym 500 litrów na obu montując niezależne zawory bezpieczeństwa, jeżeli ten mały jest przystosowany do pracy przy 12 barach i mieć z niego pożytek. Sam reduktor do przepływu na poziomie 2m3/min musi być odpowiednio wydajny, z reguły wydajniejszy niż...
Około 1.4 kWh. W słoneczne dni ładuje około 1.3 kWh. Wyczytałem w instrukcji, że na 12V można podłączyć panel do 390W, a do 24V 780W. Dlatego myślę nad zmianą na 24V i dwa panele po 390W. A poza regulatorem reduktor napięcia z 24 na 12V tylko czy to pomoże czy nie. Dodano po 8 Znalazłem takie panele, tylko się zastanawiam, czy będą odpowiednie, i jak...
Jak sprawdzisz czy nie ma u Ciebie w samochodzie reduktora napiecia do radia samochodowego to jesli takowe urzadzenie będzie sprawdź czy ma odpowiedni prąd wyjscia .Dla radiotelefonu CB powinienes miec min 3A ale lepiej jesli takie urzadzenie będzie mogło dać z 5-7A lub więcej gdyż wiadomo jezdzisz zawodowo słuchasz radia a jak podepniesz do tego CB...
Eee tam, od prędkości podróży ważniejsze jest klasa energetyczna A +++++, a nie osiągi. Coś na wzór moment obrotowy w Nm. No i tak esiok mój pojazd rolniczy samoróbka. Silnik maluch zepsuł mi trzy akumulatory aż trzy przez ten złom psują się złom zbyt awaryjny jest dziad silnik maluch złom. Tico juz jest lepszy bez awaryjny na wieki. Matiz już gorszy...
reduktor obrotow reduktor reduktor obrót reduktor rejestr szeregowy szeregowy
zakodować kanał transformator inwerter sprawdzić łączyć kabel ziemia
volkswagen sharan volkswagen sharan
Gdzie wlać płyn do prania i płukania w pralce? Jaki zawór termostatyczny do grzejnika żeliwnego?