w reduktorze tecno są dwie śruby regulacyjne,zgrubną regulację robi się za pomocą sruby na imbus 4 ,a póżniej pokrętłem wystającym dokładniejszą korektę
śrubką tą dostrajasz czułość parownika do konkretnego układu miksera i układu dolotu polega to natym azeby minimalne podciśnienie jakie powstaje przed przepustnicą na zwężce miksera było wstanie wywrzeć taki wpływ na membrane parownika żeby ten puści gaz w odpowiedniej ilości do odpowiedniego podciśnienia, podciśnienie to wzrasta wraz z wzrastanie obrotów...
Nie podales jaki reduktor masz.Jesli Tecno 100KW to problem moze polegac na tym iz te reduktory bardzo przylewaja na wolnych obrotach,i gdy ustawisz go by zimny trzymal obroty to po nagrzaniu bedzie przygasal a jesli znow przy cieplym ustawisz dobrze to zimny bedzie gasl.Jesli faktycznie masz ten 100KW to polecil bym zmienic na 70KW bo jest taki dostepny...
Skoro czuć gaz-dostaje za dużo>zamontować nowy filtr powietrza>wkręcić śrubkę iglice(wolnych obrotów) do oporu,śrubę która jest w miejscu silnika krokowego wykręcić max 2 obroty od zera.Odpalić na benzynie,przejść na gaz-wyregulować wolne obroty śrubką wolnych.Pozdrawiam.
Witam W VW Golf 3 1.8 mono wtrysk jest instalacja LPG z reduktorem BRC TECNO 70kW. chciałbym wymienić reduktor na inny (lepszy) gdyż zaczęło palić więcej gazu a kręcą śrubą wolnych obrotów w reduktorze nic sie nie zmienia. Jaki DOBRY reduktor polecacie? no i czy dam radę sam wymienić i wyregulować czy trzeba jechać do gazowca??...
Witam, Silnik pracuje na wszystkich cylinrach, olej jest zmieniany systematycznie (obecnie zalany shell 15w40) filtr powietrza oraz gazu zmieniony, brak nieszczelności na układzie wydechowym. W samochodzie jest zamontowana instalacja II generacji (reduktor BRC Tecno + sterownik Mini Lambda)
Zamówiłem standardowy mikser 32mm z kanałem biegu jałowego. Reduktor BRC Tecno 100kW, Elektronika BRC Just Junior.
faziczek_r dzieki z podpowiedzi.jaki lepiej uzyc reduktor do tej padliny?zmniejszylem doplyw powietrza dlatego,ze jest dluga rura z reduktora do mixera-taki moj wymysl ;-) .widzialem tez w niektorych instalacjach w mondkach wlozony kawalek plastyku miedzy gume i obudowe filtra-autko smigalo dobrze tez al700,tylko nie wiem jaki reduktor,mixer i emulatory.
Witam. Tak czysto informacyjnie, śruba do regulacji wolnych obrotów - ta wystająca - powinna być zakręcona czy może być odkręcona?. Moja jest wykręcona o 2 pełne obroty. Na spalanie gazu nie narzekam, jednak zaciekawiło mnie aż tak duże wykręcenie tej śrubki. Jedyny defekt to problem z wolnymi gdy zimny silnik. BRC II GEN - wtrysk 1 punktowy. silnik...
Jeżeli masz reduktor Tecno to są 2 śruby, jedna na imbus (tzw, czułość memebrany) odpowiedzialna za "wysokie obroty" oraz druga wystająca, którą możesz ręcznie regulować - odpowiedzialna jest za wolne obroty. Odkręcając (w lewo) zwiększysz ilość wypływu gazu.
Witam ! Po zregenerowaniu reduktora (BRC Tecno), oczywiście za pomocą fabrycznego zestawu, mam problem z jego wyregulowaniem. Wolne obroty są dobre, jak silnik wkręci się na wysokie jest też dobrze, problem pojawia się przy lekkim obciążeniu. Przy ruszaniu na półsprzęgle gaśnie, jak doda się więcej gazu to normalnie jedzie. Jak pojechałem na analizę...
witam podaje dane o reduktorze: reduktor brc typ: tecno 4789, wielozawór brc. Na tej instalacji przejechałem już 51 tys. km. O co chodzi z tym odwróconym wlotem powietrza? A Gaśnie mi właśnie na wolnych obrotach, czyli jak stanę na światłach, czy podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło. A może to coś z sądą lambda? pozdrawiam
WITAJ ! Faktycznie dokładnie nie wyjaśniłem ci o tę śrubę imbusową 4mm od czułości reduktora znajduje się ona obok śruby biegu jałowego (mosiężna radełkowana) służy ona do prawidłowego przejścia reduktora z biegu jałowego na główny układ zasilania czyli na membranę. Sprawdzasz to w następujący sposób samochód na prostej i równej drodze pracuje na gazie...
Check Engine sie nie swieci, zadnych bledów nie pokazuje. Mam teraz nowe membrany - pierwsze spostrzezenie - na poczatku jak jest zimny trzesie silnikiem na wolnych obrotach, ale jak juz wskazowka plynu pokze ok. 70 st. to juz normalnie trzyma jalowe oborty (rowniutko)
Ja regulowałem w ten sposób. Dałem na wolne obroty (jałowy). Najpierw zakręcałem śrubkę od minimum, jak auto zaczynało gasnąć, to odkręcałem tą od czułości. Po zakręceniu tej od minimum dałem na 3000obr/min. Kręciłem śrubką od czułości do uzyskania najwyższych obrotów. Potem dałem znów na jałowe, które wyregulowałem śrubką od minimum. Regulacja się...
witam na poczatek co do "nie gasną na zakrętach reduktory BRC" jeśli reduktor jest żle zamontowany lub żle jest wyregulowany i nie chodzi o regulacje wolnych obrotów lecz o próg zadziałania membrany to bedzie kazdy gasł. ja posiadam passata 94 2litry 2e z reduktorem BRC Tecno 100kw i jestem z niego zadowolony precyzyjnie daje sie wyregulować osobiści...
Dzień dobry. Mam pytanie do wszystkich znawców tematu. Szczególnie interesują mnie opinie specjalistów zajmujących się na co dzień montażem instalacji LPG firmy BRC, ale będę wdzięczny również za wskazówki innych doświadczonych forumowiczów. W związku z awarią reduktora parownika, zastanawiam się nad jego wymianą lub zamianą na inny model. Poniżej opiszę...
Posiadam instalacje gazową Bingo S4 , reduktor BRC Tecno 70 KW . Przez 4 lata wszystko pracowało bez zarzutu do momentu bardzo nierównej pracy na gazie , wymieniłem membrany w reduktorze / zestaw naprawczy/ i też było ok. teraz jednak po jeździe przy zejściu na wolne obrotu strasznie szarpie - tylko gaz po za tym wszystko w porządku , regulacje niewiele...
wtym reduktorze są dwie regulacje-ta śrubka na imbus 4 to głowna regulacja ,ta którą da się kręcić palcami to tylko kranik ,ktorym ustala sie staly wydatek gazu i sluzy glownie do tego aby silnik nie gasl na zakretach .najczesciej jest ona zakrecona.mozna ją wykrecic ale wiecej niz 2 obroty nie ma sensu.Generalnie reguluje sie bieg jalowy imbusem 4
temat kilka razy poruszany na forum - Skoda Felicja ,97 LPG BRC Tecno - gaśnie na biegu jałowym (nie trzyma obrotów) na LPG. Po przeczytaniu wszystkich wątków dotyczących tego problemu wszystko wskazuje na to, ze do wymiany czujnik Halla, ewentualnie czujnik położenia wału korbowego. W moim przypadku wskazuje na to pierwsze gdyż na benzynie jest ok....
Witam wszystkich ! Ostatnio nie miałem z tym żadnych problemów, więc nie wiem o co kaman. Autko na benzynie jeździ pięknie. Na gazie też jeździ, ale teraz ma brak mocy. Silnik C12NZ 1.2 8v 45 koni :D Ogólnie sytuacja wygląda następująco... Autko stało 2 dni, bo wyjechałem do Kielc autem służbowym, po powrocie corsa bardzo mocno mnie zaskoczyła. Autko...
Jeśli bez obciążenia ładnie chodzi na wolnych obrotach i BEZ OBCIĄŻENIA ładnie na wysokich a pod obciążeniem zaczyna przy pewnych obrotach zarywać to: REDUKTOR albo MIKSER. Aby wykluczyć mikser przejdź na benzynę i sprawdź pod obciążeniem czy nie odczuwasz wyraźnej utraty mocy i spadku maksymalnej prędkości obrotowej. Jeśli brak spadku obrotów to nie...
Chciałbym widzieć, czy warto grzebać w parowniku czy ew. kręcić registrem W żadnym przypadku nie dotykaj registra, służy on do zdławienia przepływu gazu i nie wiele ma wspólnego z biegiem jałowym silnika. Do regulacji wolnych obrotów służy śrubka na parowniku, którą reguluje się napięcie membrany 2 stopnia reduktora, czyli innymi słowy zmienia się...
Chodzi mi o regulacje na biegu jalowym. Instalacja wyposazona w komputer, 2generacja. Ta sruba regulacyjna, ktora mozna krecic palcami. jest od stalego podawania gazu niezaleznie od cisnienia, czy tak? Pytanie moje brzmi: Czy na wskutek malego podcisnienia na wolnych obrotach, silnik zasilany jest tylko przez ten staly wyplyw gazu, czy tez podcisnienie...
Z tego zo udalo mi sie wyczytac w papierach to reduktor BRC TECNO centralka jak pisalem bingo s 4 w karcie przegladu pisze jeszcze just heavy flying injection fly seguent ale ktory z nich nie mam pojecia .przejechane mam na tym 40 000 km .Dodam ze jak chce go gwaltownie przegazowac to efekt jest taki ze dusi sie kontrolki przygasaja i co jeszcze zauwazylem...
Witam mam mały problem z moją toyotą celicą w automacie.Otóż na benzynie chodzi idealnie ,obroty nie skaczą wkręca się miodzio .Na gazie też chodziło dobrze aż do dzisiaj Moja instalacja to Reduktor BRC TECNO 100 kW i sprzęty autronica ,zamontowana około rok temu ,z krokowcem Oczywiście przy przełączaniu na gaz zawsze rozgrzewam silnik na benzynie przejeżdżając...
Witam mój problem tkwi w instalacji lpg BRC z reduktorem tecno. Zaczne od tego ze jak zauwazyliscie mam w tytule tematu poj. silnika ale nie to nie jest pomyłka silnik po swapie z Daewoo Nexii 97r.Dolot został z 1.4 8v jednopunkt w nexii był wielopunkt lpg od poczatku sprawiało mi problemy, krokowiec wymieniony regulowany u gazownika z 10 razy i dalej...
ja do astry 1,6 + blos założyłem parownik BRC Tecno 100KM silnik ma 100KM i działa to poprawnie w prawie całym zakresie obrotów ubożeje w średnich prędkościach obrotowych ale to jest chyba wina braku kompensacji parownika i odpowietrzenie skrzyni korbowej jest pomiędzy blosem a przepustnicą ale zmienie to przed blosa co do rozwiercania parownika to...
cze jedz do jakiegoś gazownika niech podłączy samochód pod komputer i ustawi jeszcze raz sterownik gazu tylko nie po swojemu tylko niech przeprowadzi adaptacje do silnika przy 3000 obr/min wtedy to wlasnie sterownik gazu sam sie dopasuje do potrzeb silnika. gdy sterownik gazu skończy adaptacje spuszczasz do na wolne obroty i regulujesz mu mieszankę...
Witam, mam problem dziwnego i bardzo niebezpiecznego zjawiska. Auto to MB 190 2.0na KE(przepływomierz klapowy) i gaz I gen, reduktor brc tecno 100kW świeżo po regeneracji na oryginalnym osprzęcie. Problem polega na tym że gaśnie mi momentalnie silnik na LPG wrzuceniu na luz przy obojętnej prędkości jadąc na trasie(dłużej niż 10min) z prędkościami (80km/h...
Witam Zamontowałem gaz w Hondzie civic 1,3 (gaźnik) rocznik 94, instalacja BRC, reduktor Tecno i pali mi to 12-13l/100km i to na trasie przy spokojnej jeździe, w mieście >15l. Przejechałem już około 3tys i nie mam już siły na gazownika. Nawet patrzec już na niego nie moge! Po kilku regulacjach wciąż jest to samo! (no może troche lepiej bo po założeniu...
Jak w temacie. Stałem sie posiadaczem nowej instalacji gazowej i wszystko jest ok, poza hmmm czestym tankowaniem tegoz gazu. Dane urzadzeń : Reduktor - Tecno, Wielozawór- Tomasetto, Elektrozawór - River. Zbiornik 40 l zatankowany po raz pierwszy w ilosci 35 l do pełna ( odbiło), nastepne tankowania to max 15 l i odbija równiez( widac ze jest pełny)...
witam jest jeszcze filter gazu ktury najczesciej znajduje sie w reduktorze , a ustawianie na oko może nie być zbyt skuteczne , udaj sie do warsztatu gdzie robią instalacje gazowe wymień filter i niech ustzwią gaz na analizatorze spalin , dopiero wtedy możesz sam sie pobawić z doregulowaniem zapamiętując ile obrotów śruby robisz i w kturą strone można...
Witam Jestem świeżo po instalacji gazu w samochodzie Fiat Tempra, poj. 1600 ccm, wtrysk punktowy. Podczas jazdy w trybie "AUTO" zapala się lampka informująca o błędzie wtrysku. Taka sytuacja nie ma miejsca w trybie samego gazu i benzyny. Po mimo sygnalizacji błędu, nie odczuwam różnicy podczas jazdy. Samochód utrzymuje obroty, nie występują żadne szarpnięcia....
Jest to reduktor tecno BRC . A przewód podcisnieniowy to wg schematu czujnik nr 161, umieszczony na lewym nadkolu obok serwa. Przejechane praez rok 30 tys na samym gazie. Na paliwie nie moge sprawdzic gdyz jestem przed wymiana pompy paliwa. &-)))) Darek. ----------------- Po czasie ale chyba z rozwiazaniem. W trakcie sprawdzania i potem wymiany silnika...
Witam! Peugeot 106 1.1i 93r. Jednopunktowy wtrysk Magneti Marelli 195kkm przebiegu. Po 192kkm zrobiłem kapitalkę silnika, od 1000km na gazie. Nowe kable, świece, filtr powietrza. LPG BRC: Centralka BLITZ, reduktor TECNO, attuator „L”, zbiornik STAKO. Jako początkujący użytkownik gazu mam kilka pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi gdzie...
Jestem posiadaczem Opla Astra 1.6 8V 55kW, 1998r. Kilka dni temu odebrałem autko z warsztatu z nową instalacją LPG II generacji. W książeczce serwisowej mam wpisane takie elementy: - typ instalacji: Bingo S4 - typ/nr zbiornika: Stako - typ/nr reduktora: BRC TECNO 70kW Przy odbiorze dostałem fakturę i kartę gwarancyjną, a po homologację mam się zgłosić...
Witam.. szukam pomocy jeszcze u Was. Pacjent: BMW E30 z silnikiem 2.0 6-cylindrowym (m20b20), przepływomierz klapkowy, filtr powietrza stożkowy. Zwykła instalacja LPG na parowniku Tecno, przełącznik Samba BRC (regenerowany miesiąc temu przebieg może z 1k) + BLOS W czym jest problem - blosa zamontowałem pomiędzy przepustnicę a przepływomierz - jak zaleca...
reduktor BRC tekno lub tecno 100kW srubke mam bo sam ja sobie wstawilem obok aturatora, dzieki temu mialem troszke mniejsze spalanie (ograniczenie maksymalnego otwarcia) zastanawiam sie czy ustawienie na jeden obrot bedzie dobre dla silnika, bo kata juz nie mam. slyszalem ze jak jest reduktor dla 2generacji to nie bardzo moze chodzic na srubie, chociaz...
Regulacja reduktora BRC TECNO vw golf 1.4 ABD Pytanie jest takie: czy to dobry sposób na regulację? Jeśli instalacja LPG jest założona DOBRZE (czyli tak na moje oko, może ze 30% instalacji jest taka, nie więcej), jeśli silnik jest w dobrym stanie mechanicznym, a także jego osprzęt (szczelność, działanie wszystkich podzespołów - sonda lambda, przepustnica...
tecno reduktor reduktor tecno reduktor 100kw tecno
citroen xsara centralny zamek zworka pinem skrzynia automatyczna dodge
kluczyk kodowanie ascom zasilacz
Lokalizacja grzałki w pralce Bosch WLO20260PL/01 Jak wgrać firmware przez USB do Manta 43LUS79T?