Ja mam taką instalację i regenerowałem reduktor i po tygodniu problem powrócił, nie wiem czy warto zestaw był na allegro i kosztował 100zł
Witam, jak oczyścić reduktor Vialle (prawdopodobnie jest to II generacja - wtrysk jednopunktowy) oraz filtr? Objawy:na zimnym silniku brak wolnych obrotów, silnik gaśnie np. przy zatrzymaniu przed skrzyżowaniem. Czy może być uszkodzona membrana i czy można ją wymienić we własnym zakresie? Zestawy naprawcze reduktora są dostępne na rynku.
Reduktor Vialle typu F
Posiadam forda escorta 1,6 16v efi(zetec) Miałem w nim zamontowany reduktor vialle z silnikiem krokowym. Samochod ma słabe przyspieszenie i maksymalna prędkość Reduktor został wymieniony Teraz mam jakis zwykly reduktor i bez silnika krokowego tylko na srube.Pytanka Czy mozna dokupic sam silnik krokowy i czy bedzie on pasowal do tego komputera ktory...
Ciekawy jestem jak to sobie wyobrażasz. Gdy ciśnienie w butli waha się od 2 do 12 barów w zależności od temperatury. Podobnie jak to rozwiązano w Vialle - pompa i reduktor. Trochę? Ze 200zł od sztuki sobie liczą za używane bez gwarancji, To i tak taniej niż wtryskiwacz benzynowy (do corolli płaciłem 480 zł/szt) i perspektywa, że dłużej wytrzyma niż...
Poradziłem sobie z problemem. Uszkodzony reduktor gazu i podmieniony falownik. Wszystko działa. Zamykam temat
Najlepsze są instalacje dedytkowane pod dany silnik, czyli Landi Renzo, VSI Prins lub Vialle. Zestaw składak: wtryski hana czerwone, reduktor KME Gold, Stag 300 z ISA2. Polecam Vialle, instalacja bardzo kompaktowa mały silnik nie ma problemów z Turbo.
Czujnik temperatury w tym komputerze mierzy temperaturę zewnętrzną otoczenia. Na jego podstawie obliczana jest dawka gazu, oraz kiedy ma przełączyć się z benzyny na gaz. Instalacja gazowa jest V generacji z wtryskiem ciekłym gazu. Nie ma tu typowego reduktora do którego podłączony jest czujnik temperatury.
Jest to gaz firmy vialle z bezpośrednim wtryskiem gazu ciekłego, nie ma reduktora. Gaz został całkowicie odłączony i zapalanie na benzynie było takie same.
to jest LPI (Vialle type cu 01) a czy reduktor może być też jakąś przyczyną bo czytałem że trzeba go czyścić co kilkanaście tyś km???
Przewód / wąż do tankowania :?: :!: :crazyeyes: Chodzi ci chyba o przejściówkę/ reduktor do wlewu paliwa żeby pasowało pod europejskie pistolety :?: Rozumiem że jak piszesz Vialle to masz założoną instalację Holenderską ( pojazd importowany z \Holandii )
Jak cos brakuje to i reduktor taz posiadam . pozdrawiam
Będziesz zabijał reduktory ciągłym awaryjnym odpaniem zimnego na gazie. Właśnie to miałem na myśli dodając wstępne ogrzanie cieczy webastem lub grzałką a niedużo trzeba bo wystarczy 15°-20°C a potem silnik i tak się nagrzewa a latem można palić z gazu. To może załaduj Vialle i ciekły wtrysk - nie potrzeba reduktora.
No JEST REduktor gazu i na nim sie ustawia a przeglądy gazu robisz wogóle
Właśnie z tych powodów które wymienił kolega Rudigreg uważam prinsa oraz vialle (wtrysk ciekłego gazu) za najbardziej dojrzałe technologicznie instalację gazowe. Nie mam oprogramowania do prinsa, więc nie mogę podłączyć laptopa do instalacji i prześledzić pracę tej instalacji, ale włączony na stałe manometr - jego wskazania pozwalają na wyciągnięcie...
Powiem o mojej walce z zbyt bogatą mieszankę na dole. Otóż radykalną poprawę uzyskałem dopiero po zrobieniu kompensacji podciśnienia przed blosem. Po tym fakcie musiałem znacznie zwiększyć otwarcie dyszy wolnych obr. na blosie-śrubka na samym dole. Przejście też się poprawiło (skład mieszanki). A góra jak w temacie-trochę mało (lovato). Brałem odczyty...
Może pomyliłeś modele i miałeś na mysli A3 od 03- gdzie były silniki FSI i TFSI Niczego nie pomyliłem, do tych (FSI, TFSI) silników rozsądnie patrząc można założyć tylko V generację Vialle LPdi. Ale juz zwykły silnik z pośrednim wtryskiem i turbo podnosi wymagania jeśli chodzi o reduktor i wtryskiwacze, bo wymagane jest wyższe niż standardowe ciśnienie...
Witam żeby nie zakładać nowego tematu piszę tu bo borykam się z problemem mianowicie instalacja gazowa vialle ,od jakiegoś czasu mam problem z, odpałem ciepłego silnika.Dzieje się to w wtedy kiedy zgaszę go na gazie.Więc zacząłem szukać no i doszedłem że po zgaszeniu silnika gaz jeszcze wylatuje i to długo siedziałem w garażu 2 godziny i cały czas ulatywał.Diagnoza...
Mam Prinsa, przerabiałem ten temat, opisałem go na tym forum i nie będę się powtarzał. Jak kogoś to interesuje to niech prześledzi moje posty na ten temat. Pisałem je jako krytyczny użytkownik instalacji. To co teraz piszę to proszę traktować jako uzupełnienie poprzednich postów. Temperaturę przełączania na początku (2.5 roku) miałem ustawioną na 25st.C....
Nie napisałem nigdzie, ze montuje :-) Moja AVENSIS była z 2004 roku i Toyota PL miała krótki epizod z instalacjami Vialle, które część ASO Toyoty (miedzy innymi Katowice) montowała. Moja miała nawet książeczkę z Logiem Toyota/ASO itd... o tym jak działa instalacja, itd.. itd... Ale jak był krótki moment, ze przy przełączeniu z Pb na LPG auto gasło to...
[quote="sztywny13"]LPI to inst. V gen czyli w fazie ciekłej. Są Bardzo drogie. Z reguły padają pompy, które umieszczone są w zbiorniku z gazem, a koszt naprawy lub wymiany jest mocno przesadzony cenowo. Vialle LPi jest droga to fakt,ale,że pompy padają to jest tylko wina użytkowania,a właściwiej wina niedbałości o instalację - stwierdzenie,że pompy...
Witam! Na analizatorze sprawdzisz statycznie co w sumie niewiele daje.Jak auto ruszy wszystko sie zmienia.Swego czasu(gdy mazut byl w parownikach :)) ) ustawialo sie charakterystyke srednia (moderator to wie) na podcisnieniach.Teraz to juz zamierzchla przeszlosc i nawet z IV generacja ( o V nie wspomne) "gazownicy" problemy maja. Koledze ktos to tak...
w instalacjach 6 generacji renomowanych producentów takich jak Prins LPdi czy Vialle LPI direct wtrysk gazu odbywa się w fazie ciekłej przez wtryskiwacze benzyny. Tam nie ma żadnego wiercenia w kolektorze, wtryskiwaczy LPG i dotrysków. Od 4 lat czekam na zapowiadane instalacje tego typu (działające instalacje tego typu na Gas Show prezentowało przynajmniej...
Witam Mam problem z instalacją vialle chodzi o to ze mam mocny silnik a wsad w lpt04 jest od słabszego auta... Problem w tym ze nawet programatorem od tej instalacji nie moge wybrać mocniejszej wersji *dłuższych czasów wtrysków * bo wybrałem na dłuższe. Dla nie wtajemniczonych opowiem jak to działa sterownik vialle to zwykły emulator odłacza wtryski...
vialle reduktor pompy vialle instalacja vialle
karta zabezpieczona zapisem volvo silnika baterie rowerowe połączenie
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
STB5100 and Mach3: Configuration and Issues Gigabyte F2A88XM - Bootowanie z dysku NVMe