u mnie w xedzie posypały się dwa takie reduktory "megic" jak i wtryski, są do bani wystarczy poczytać w sieci.Proponuje stag 300, reduktor kme, wtryski hana i będzie dobrze śmigać
Jabym Polecił Elektronika: Stag Premium /ewentualnie tak jak decybel91 ISA2 Reduktor AC-R01/ ew. KME Silver, Odradzam reduktory firmy zavoli Wtryski Hany zielone/ ewentualnie tańsza listwa AC "Może warto skompletować zestaw samodzielnie i tylko zlecić montaż?" Nie ponieważ później możesz mieć kłopot z dostaniem Homologacji na montaż(każdy zakład montujący...
Oczywiście zgadzam się że wtryski hana, polecam [url=http://www.drypa.pl/produkt4695_WTR... , tańsze od 2000 i nie wymagają przejściówek bo mają przyłącza jak valtek - konstrukcyjnie identyczne jak 2000. Reduktory dwa , nie istnieje pojedynczy który to uciągnie....
Witam. Mam Audi A8 D2 1996 silnik 4.2 V8 na instalacji LPG od 2008 roku STAG. Już nie pracuje tak jak powinien. Ten gaz już go dławi. Silnik po remoncie. Na początku 2023 roku byłem na wystrojeniu instalacji po remoncie i wymianie filtrów. Od tego czasu do teraz robi się coraz gorzej. Chciałbym więc wymienić wtryski, parownik (reduktor), a przede wszystkim...
Oba sterowniki są na tych samych podzespołach. wtryski Hana, parownik KME Silver do 240 KM wystarczy, jak chcesz mocniejszy to Gold do 340 KM.
Jakie dysze? Tam powinny siedzieć wtryski BFC bez dysz, to około 50KM z cylindra. Reduktory też raczej tej mocy nie obrobią.
Oto chodzi, aby zaczęła się dyskusja. Posiadam Magic Jet u siebie w M50 i na razie nie narzekam. Co do Reg Fast też nad nimi myślałem i chyba zdecyduję się na nie. Z uwagi na brak miejsca na dwa reduktory zastanawiam się nad jednym np. KME Gold niby do 326KM.
Nie da się w 98% poprawnie zamontować tego klocka jakim jest listwa wtryskowa i to nie są jakieś fanaberie tylko drut. Czyli jak mam dobrze zestawić graty BRC skoro nie ma odpowiednich? Czemu wtrysk PB nie jest na 20cm wężyku ? Reduktory BRC są spoko choć awaryjne po czasie, sterowniki nie wiem bo nie mam klucza i nie chcą mi sprzedać a wtryskiwacze...
Piszecie ze jest za słaby reduktor, tylko czemu na żółtych chodził lepiej ?? Nikt sie nie zastanawiał ?? A nie wpadliście na to że teraz ma wolniejsze wtryski i na wysokich obrotach nie wyrabia sie z podawaniem gazu?? Nie zapominajcie ze przy zbyt słabym reduktorze nastąpi spadek ciśnienia i instalacja sie zachowa tak jakby zabrakło gazu ( fakt jest...
Reduktory KME nie słyną z dobrej termiki, ale żeby aż tak?? :?: Ciekawe gdzie gazownik wpiął się w układ chłodzenia silnika, jak długie węże, jaka lokalizacja reduktora i gdzie wkręcony termistor? Wygląda na nędzny przepływ cieczy, w efekcie czego przy większym wydatku gazu nie wyrabia...
do tego samochodu najlepszy będzie prins mam używane wtryski keihin oraz reduktory prins jeden wystarczy na ten samochód brat jeżdzi bmw 6 ,silnik 333KM i jeszcze się nie zdażyło żeby przy 240km\h reduktor nie "wydolił" tel.693365888 prinsczyszczenie.pl
W cenie do 3000PLN proponowałbym instalkę BRC. Reduktory są dobre, a wtryski solidne. Gwarancja 2 lata bez limitu km. W serwisowaniu po kraju wygoda, bo jest sporo warsztatów w tym temacie. Jak wyżej koledzy pisali, ważne aby montaż dokonał ktoś z doświadczeniem, bo druciarzy nie brakuje, a nawet najlepszą instalkę można spartolić.
Tak. Kompensacja za to sie nazywa. Jeśli masz dwa reduktory potrzebujesz kompensacji przed czyli zaraz na wyjsciu obu reduktorow. Ok, dzięki. Mam jeden reduktor Zavoli Zeta S, który w teorii powinien wystarczać temu silnikowi. Myślałem po kupnie auta czy nie zmienić na dwa, ale niestety mając 3.0 ASN pod maską w A4 absolutnie nie ma na to miejsca :(...
Jestem posiadaczem A3 1.8T quattro 180km. Uważam że auto jest bardzo przyjazne, gdyż przy normalnej jeździe w trasie spalanie schodzi do 7,6 l benzyny i 9,3 l gazu, na krótkich trasach wychodzi 9,5-12l benzyny i 11,5-14 gazu, natomiast jak chcemy sobie poszaleć i gdy turbo przez cały czas pracuje to spalanie wychodzi od 16-17 l benzyny i gazu od 18,5...
Wtryski AC to jakieś lepsze Valteki, reduktory ogólnie dobre choć była seria wadliwych z zacinającym się czpieniem. Ja bym założył Zavoli N lub S zależnie od czasów wtrysków jakie masz (przekładają się na chwilowy wydatek gazu). Stag 4 plus zastąpiłbym QBoxem ponieważ 4 i 300 jest już nie wspierana jak chodzi o pomoc techniczna dlatego poleciłbym ci...
Moim zdaniem jak chcesz tanio jezdzic to najlepiej sprzedac, kupić diesla zrobic go na 220-230KM i cieszyc sie porownywalnymi osiagami. W polsce gaz jest maksymalnie zasyfiały od tego zapychają sie reduktory i padają wtryski a to wiadomo do czego prowadzi Zastanow sie jakie beda koszty jak zabijesz turbinę popalisz zawory albo stopisz tłoki. Jeżeli...
Na benzynie i gazie pracuje tak samo? Jaką instalację gazową posiadasz(reduktor,wtryski,sterownik)? Sprawdź też czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Witam mozesz sprawdzic sobie reduktor sam wez odlacz wezyk podcisnienia w reduktorze zeby samochód chodził na gazie i wez jesli masz tester do spradzania LPG i psiknij do wezyka od strony silnika i zobacz czy podcisnienie wypycha pianke jesli tak to reduktor juz jest zuzyty przy takim przebiegu te reduktory juz puszczały gaz własnie podcisnieniem ewentualnie...
Myślę ze lepiej zadać to pytanie tu: Strona Główna -> Forum elektroda -> Samochody Serwis -> Samochody Instalacje Gazowe Generalnie reduktory są projektowane na określoną moc silnika. Dowiesz się tam: - czy Twój obecny reduktor jest na pewno za słaby i to on nie wydala bo może np wtryski - jeśli jest za słaby, to jaki z listy dostepnych Tobie możesz...
dręczysz się niepotrzebnie bo wszytsko co można zostało skopane w Twojej instalacji : zaczynając od elektroniki KME poprzez kaszaniaste reduktory o zbyt małej wydajności po zbyt wolne wtryski i patologiczne nawiercenie otworów z powodu karygodnego lenistwa o durnoty gazownika. W zasadzie to nawet dziwne że Ci nie strzeliło gazem. Wszelkie działania...
mam pytanie czy ktoś montował gaz w hummerze h2 ze sprężarka moc 600 koni mam problem z ustawieniem tego bydlaka zastosowałem staga 300 plus isa wtryski hana 2100 green około 90 koni na cylinder przy 1-5 bar i dwa reduktory kme gold około 700 koni cisnienie jest stabilne spadek do 0-2 bar max przy 4000 obr zaczynaja się kłopoty jak ciągnie jest ok ale...
Pewności na 100% czy coś pasuje czy nie nikt nie da najtaniej i najpewniej było by wyremontować to co siedzi w aucie tym bardziej że masz lpg Zmienisz silnik z osprzetem to wiązkę do gazu znowu trzeba lutować a okaże się że reduktor/wtryski nie wydalają i znowu koszty
Zgadzam się z przedmówcą, c20xe to wielopunktowy wtrysk sekwencyjny benzyny, więc jedyną logiczną opcją jest instalacja wtrysku sekwencyjnego benzyny. Dobrą centralką sterującą jest popularny Stag-200 albo jego zmniejszona wersja przeznaczona do silników 4-cylindrowych - Stag-4. Jeżeli bardzo zależy Ci na osiągach, to dobrym wyborem jest Stag 300 w...
hmm... zorjentuj sie ile ten silnik zniesie , mozliwe ze wtryski i pomopa dadza rade a jedyne co bedzie trzeba zrobic to zainwestowac 500-600 zl w smt , jak masz leb na karku to to wystroisz i nie wysadzisz silnika , co do tego gazu... jestem w tym zorjentowany troche i szukalem w internecie listw wtryskowych gazu , sa 4 sekcyjne kazda sekcja obsluguje...
Witaj Hetman83. Napisałeś: . Dziwne że jak ruszam zimnym autem to przełącza się żle a jak odpale i w miejscu czekam aż się nagrzeje to przełącza się dobrze po dodaniu obrotów To normalne. Gdy jedziesz, reduktor i wtryski są chłodzone przez pęd zimnego powietrza. Ociepl reduktor, owijając czymś ale niepalnym. Powinno pomóc . Dobre są też podgrzewacze...
Rosną czasy wtrysków i nie przechodzi kalibracji bo masz kolosalne ciśnienie reduktora. Zmniejsz do 1,1 bar.
Ma sens. Dlatego podjedz na dobry warsztat i niech przeglądną wtrysku reduktor i ustawienia sterownika.
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Ciśnienie albo dysze za duże i jest za bogato , czego dowodem jest zbyt niski mnożnik nawet < 1 i mimo to mapa gazu nad benzyny. Ustaw ciśnienie reduktora na 1 bar , skasuj mapę gazu (benę zostaw) i ponownie pozbieraj punkty gazu. Skoryguj ewentualnie mnożnik aby mapy się pokryły i tak aż do skutku czyli pokrycia się map gazu i beny. Mało brakuje...
Jeśli masz wtryski oryginalne i reduktor ciśnienia paliwa to jakaś 1.0-1.2bar jaki ci pasuje.
STAG ma jako nieliczny sterownik specyficzną opcję silniak mazda i słusznie był polecany. Ważne śa równiez pozostałe komponenty , mocny reduktor - polecam zavoli i szybkie wtryski - co najmniej magic jet a jeszcze lepiej matrix hd344. Jeśli chcesz z wyższej półki to landi renzo omegaz - to kompletna instalacja, nie wymaga więc kompletowania z reduktorem...
Jak jest możliwość sekwencji to czemu nie? Zawsze to lepiej działa niż 2/1 gen gazu. Niecałe 200 zł reduktor, wtryski 4 sztuki ze 200 - nowe oczywiście i nie valteki, sterownik stag 4/qbox basic (używka) ze 200 z czujnikiem ciśnienia najlepiej tym nowszym ps-04 nie tym starszym, troche węży 12mm i jazda. Jak będziesz miał już kabel to się podłączysz...
Zrób najprostszą rzecz - zakręć butlę z gazem, i jedź się przejechać. Podejrzewam, że idzie na dwóch paliwach (reduktor, wtryski, czujnik ciśnienia gazu - coś puszcza)
zdecydowanie najlepsza landi renzo omegaz. Pozostałe raczej nie polecam do Twojego auta, jeśli juz to stag300 plus z wtryskami magic jet i reduktorem scorpion mini, ale warto dołożyć trochę i mieć landi , chyba że różnica w cenie duża w stosunku do staga (będzie z 500 droższa). Landi to kompletna instalacja z wtryskami i reduktorem. Najlepsza na rynku.
wtryski matrix hd544, reduktor magic3 lub scorpion st
W Poznaniu PITEC polecam, a instalacja to stag 300 plus z reduktorem zavoli N i wtryskami hana 2000.
ustwienia nawet dla identycznych samochodó będą bardzo różne i nic Ci po nich, Napisz więcej o swojej isntalacji : jaki masz reduktor , jakie wtryski, jakie spadki ciśnienia przy depnięciu na maksa. Wtedy można coś radzić. Najnowszy soft i wszelkie instrukcie pociągnij sobie ze strony , logują sie w strefie klienta login/pas : klient http://www.agcentrum.com.pl...
Do Hondy ładuj Staga i wtryski Hana,Barracuda. Reduktor można AC 150.
kolego dołóż trochę i zakup nowe, z tego zestawu to może sterownik by się udało uratować, bo na resztę musisz zrobić remont, poza tym valdemary to nie najlepszy pomysł, widzisz, że wszystko używane ciekawe ile latało w aucie, co z wiązką elektryczną, filtry węże do wywalenia, podejżewam, że bezproblemowo to tylko MAP i czujnik a reszta to nie za bardzo,...
Na pewno objawy to nie immobilizer :-) Trzeba jechać do mechanika, który będzie w stanie zdiagnozować co jest przyczyną, bo takie objawy mogą powodować: 1. Uszkodzone elementy układu zapłonowego. 2. Niesprawny dolot (w tym nieszczelność, również na korku lub bagnecie oleju, niesprawny któryś z czujników - przepustnicy np). 3. Niesprawność układu paliwowego...
To autko pali tyle co nic, ma mały i wysilony silnik do tego ze sporym przebiegiem, osobiście nie zakładałbym do niego LPG, prędzej myślałbym na zakupem Pandy z Multijetem... Ale jak sobie chcesz - kompletując instalację na krajowym sterowniku (LPGtech, STAG, Zenit) i w miarę przyzwoitym reduktorze i wtryskach powinieneś się zmieścić w 2500zł. Nie szukaj...
Sterownik KME Diego G3, reduktor Kme Silwer wtryski do wyboru w zależności od zasobności portfela, ten samochód pójdzie na wszystkim, Walteki, poprzez Magic Jety po Matrixy, jakościowo z tej trójki najlepszy Matrix, najtańszy Waltek. Osobiście założył bym Walteka.
LR to topowa instalka ale spokojnie pojedzie na STAGU z dobrymi wtryskami i reduktorem a taniej.poszukaj opini o wymienionych instalkach puki masz możliwość wyboru.
Zgadza się autor nic nie pisał ile ma instalacja ,albo ja nie doczytałem ale wtryski i reduktor nie są wieczne i od nich też jest spalanie uzależnione
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
niech ci koleś zamontuje pomarańczowe wtryski i reduktor 1200mb (chyba że wysępisz w tych pieniądzach 1500mb)- spokojnie sobie poradzi i będzie śmigało. Kolego romoo - wtryski Kehina firma Brc montowała jakieś 3 lata temu a w tej chwili mają swój produkt niewiele gorszy. A wtryski jakiej by nie były firmy zawsze się będą brudziły przez nasz kochany...
https://allegro.pl/oferta/lovato-rge-92-... Dodano po 2 filtra fazy lotnej w tych instalacjach nie ma . Jest tylko we wtrysku gazu.regeneracja reduktora bardzo prosta potem regulacja .Te auta bardzo dobrze działają na gazie ,sam zrobiłem 400tyś.
Wypadało sprawdzić też pierwszą sondę bo ona umiera właśnie że pomalutku podaje za niski sygnał i ECU koryguje do niej wzbogacając. Trzy wpadało by zakręcić LPG na butli o pojeździć ze 3 dni tak by wyeliminować nieszczelny wtrysk czy reduktor (dodatkowe LPG mimo pracy na benzynie).
Popuszcza wtrysk gazowy lub reduktor i gaz przez podciśnienie trafia do kolektora zalewając go w trupa. Druga opcją zły montaż i strojenie. Wszysyko do opanowania.
Ciśnienie gazu masz tak wysokie, bo masz nie przełączone na gaz. Wstaw tą samą i inne zakładki przy przełączonym zasilaniu na gaz i napisz jaki masz reduktor, wtryski, jakie przebiegi tych podzespołów mniej-więcej. Możesz wstawić też fotki spod maski reduktora i wtrysków jak to masz porobione.
reduktory ciśnienia reduktory powietrza reduktory tomasetto
volvo silnika telewizor panasonic dioda czuwa słabe ciśnienie oleju
makita migają diody radio makita
Podłączenie licznika KOSO w Yamaha DT 125R Naprawa sprężyny w zwijaczu rolety - co zrobić?