Oba sterowniki są na tych samych podzespołach. wtryski Hana, parownik KME Silver do 240 KM wystarczy, jak chcesz mocniejszy to Gold do 340 KM.
Na benzynie i gazie pracuje tak samo? Jaką instalację gazową posiadasz(reduktor,wtryski,sterownik)? Sprawdź też czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
u mnie w xedzie posypały się dwa takie reduktory "megic" jak i wtryski, są do bani wystarczy poczytać w sieci.Proponuje stag 300, reduktor kme, wtryski hana i będzie dobrze śmigać
Pewności na 100% czy coś pasuje czy nie nikt nie da najtaniej i najpewniej było by wyremontować to co siedzi w aucie tym bardziej że masz lpg Zmienisz silnik z osprzetem to wiązkę do gazu znowu trzeba lutować a okaże się że reduktor/wtryski nie wydalają i znowu koszty
Witaj Hetman83. Napisałeś: . Dziwne że jak ruszam zimnym autem to przełącza się żle a jak odpale i w miejscu czekam aż się nagrzeje to przełącza się dobrze po dodaniu obrotów To normalne. Gdy jedziesz, reduktor i wtryski są chłodzone przez pęd zimnego powietrza. Ociepl reduktor, owijając czymś ale niepalnym. Powinno pomóc . Dobre są też podgrzewacze...
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Rosną czasy wtrysków i nie przechodzi kalibracji bo masz kolosalne ciśnienie reduktora. Zmniejsz do 1,1 bar.
Ma sens. Dlatego podjedz na dobry warsztat i niech przeglądną wtrysku reduktor i ustawienia sterownika.
Ciśnienie albo dysze za duże i jest za bogato , czego dowodem jest zbyt niski mnożnik nawet < 1 i mimo to mapa gazu nad benzyny. Ustaw ciśnienie reduktora na 1 bar , skasuj mapę gazu (benę zostaw) i ponownie pozbieraj punkty gazu. Skoryguj ewentualnie mnożnik aby mapy się pokryły i tak aż do skutku czyli pokrycia się map gazu i beny. Mało brakuje...
Zrób najprostszą rzecz - zakręć butlę z gazem, i jedź się przejechać. Podejrzewam, że idzie na dwóch paliwach (reduktor, wtryski, czujnik ciśnienia gazu - coś puszcza)
Sterownik KME Diego g-3 bodajże. Masz tu przykład: http://lpg-forum.pl/e38-740-94r-optima-p...
Jak jest możliwość sekwencji to czemu nie? Zawsze to lepiej działa niż 2/1 gen gazu. Niecałe 200 zł reduktor, wtryski 4 sztuki ze 200 - nowe oczywiście i nie valteki, sterownik stag 4/qbox basic (używka) ze 200 z czujnikiem ciśnienia najlepiej tym nowszym ps-04 nie tym starszym, troche węży 12mm i jazda. Jak będziesz miał już kabel to się podłączysz...
STAG ma jako nieliczny sterownik specyficzną opcję silniak mazda i słusznie był polecany. Ważne śa równiez pozostałe komponenty , mocny reduktor - polecam zavoli i szybkie wtryski - co najmniej magic jet a jeszcze lepiej matrix hd344. Jeśli chcesz z wyższej półki to landi renzo omegaz - to kompletna instalacja, nie wymaga więc kompletowania z reduktorem...
Jeśli masz wtryski oryginalne i reduktor ciśnienia paliwa to jakaś 1.0-1.2bar jaki ci pasuje.
kolego dołóż trochę i zakup nowe, z tego zestawu to może sterownik by się udało uratować, bo na resztę musisz zrobić remont, poza tym valdemary to nie najlepszy pomysł, widzisz, że wszystko używane ciekawe ile latało w aucie, co z wiązką elektryczną, filtry węże do wywalenia, podejżewam, że bezproblemowo to tylko MAP i czujnik a reszta to nie za bardzo,...
Na pewno objawy to nie immobilizer :-) Trzeba jechać do mechanika, który będzie w stanie zdiagnozować co jest przyczyną, bo takie objawy mogą powodować: 1. Uszkodzone elementy układu zapłonowego. 2. Niesprawny dolot (w tym nieszczelność, również na korku lub bagnecie oleju, niesprawny któryś z czujników - przepustnicy np). 3. Niesprawność układu paliwowego...
zdecydowanie najlepsza landi renzo omegaz. Pozostałe raczej nie polecam do Twojego auta, jeśli juz to stag300 plus z wtryskami magic jet i reduktorem scorpion mini, ale warto dołożyć trochę i mieć landi , chyba że różnica w cenie duża w stosunku do staga (będzie z 500 droższa). Landi to kompletna instalacja z wtryskami i reduktorem. Najlepsza na rynku.
Stag 300 z ISA2 reduktor AC-Ro1 Wtryski hana zielone. Zajrzyj na lpg-forum.pl tam masz nawet gotowe montaże.
To autko pali tyle co nic, ma mały i wysilony silnik do tego ze sporym przebiegiem, osobiście nie zakładałbym do niego LPG, prędzej myślałbym na zakupem Pandy z Multijetem... Ale jak sobie chcesz - kompletując instalację na krajowym sterowniku (LPGtech, STAG, Zenit) i w miarę przyzwoitym reduktorze i wtryskach powinieneś się zmieścić w 2500zł. Nie szukaj...
wtryski matrix hd544, reduktor magic3 lub scorpion st
ustwienia nawet dla identycznych samochodó będą bardzo różne i nic Ci po nich, Napisz więcej o swojej isntalacji : jaki masz reduktor , jakie wtryski, jakie spadki ciśnienia przy depnięciu na maksa. Wtedy można coś radzić. Najnowszy soft i wszelkie instrukcie pociągnij sobie ze strony , logują sie w strefie klienta login/pas : klient http://www.agcentrum.com.pl...
W Poznaniu PITEC polecam, a instalacja to stag 300 plus z reduktorem zavoli N i wtryskami hana 2000.
Do Hondy ładuj Staga i wtryski Hana,Barracuda. Reduktor można AC 150.
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Zgadza się autor nic nie pisał ile ma instalacja ,albo ja nie doczytałem ale wtryski i reduktor nie są wieczne i od nich też jest spalanie uzależnione
A mierzyłeś sprężanie na zimnym, gaz to zło do tego silnika bo niewiele ludków jest go w stanie wstroic. JAKI masz reduktor i wtryski?
Sterownik KME Diego G3, reduktor Kme Silwer wtryski do wyboru w zależności od zasobności portfela, ten samochód pójdzie na wszystkim, Walteki, poprzez Magic Jety po Matrixy, jakościowo z tej trójki najlepszy Matrix, najtańszy Waltek. Osobiście założył bym Walteka.
Ciśnienie gazu masz tak wysokie, bo masz nie przełączone na gaz. Wstaw tą samą i inne zakładki przy przełączonym zasilaniu na gaz i napisz jaki masz reduktor, wtryski, jakie przebiegi tych podzespołów mniej-więcej. Możesz wstawić też fotki spod maski reduktora i wtrysków jak to masz porobione.
LR to topowa instalka ale spokojnie pojedzie na STAGU z dobrymi wtryskami i reduktorem a taniej.poszukaj opini o wymienionych instalkach puki masz możliwość wyboru.
https://allegro.pl/oferta/lovato-rge-92-... Dodano po 2 filtra fazy lotnej w tych instalacjach nie ma . Jest tylko we wtrysku gazu.regeneracja reduktora bardzo prosta potem regulacja .Te auta bardzo dobrze działają na gazie ,sam zrobiłem 400tyś.
To ja dorzucę to tematu, jak mamy ci pomóc jak nie wiadomo jaki silnik i samochód, i nie wiadomo jakie wtryski i reduktor. Elektronika nie ma nic do rzeczy ważny jest reduktor i wtryski.
Popuszcza wtrysk gazowy lub reduktor i gaz przez podciśnienie trafia do kolektora zalewając go w trupa. Druga opcją zły montaż i strojenie. Wszysyko do opanowania.
niech ci koleś zamontuje pomarańczowe wtryski i reduktor 1200mb (chyba że wysępisz w tych pieniądzach 1500mb)- spokojnie sobie poradzi i będzie śmigało. Kolego romoo - wtryski Kehina firma Brc montowała jakieś 3 lata temu a w tej chwili mają swój produkt niewiele gorszy. A wtryski jakiej by nie były firmy zawsze się będą brudziły przez nasz kochany...
Wypadało sprawdzić też pierwszą sondę bo ona umiera właśnie że pomalutku podaje za niski sygnał i ECU koryguje do niej wzbogacając. Trzy wpadało by zakręcić LPG na butli o pojeździć ze 3 dni tak by wyeliminować nieszczelny wtrysk czy reduktor (dodatkowe LPG mimo pracy na benzynie).
jakis problem prawdopodobnie z reduktorem, wtryskami lub regulacja.wplyw temperatury latwo sprawdzic przelanczajac na benzyne i recznie wlanczajac na gaz przy wyzszej temperaturze.
Myślę, ze problemem są mimo wszystko wtryski i regulacja. Raczej bym wywalił to ag. Moze jeszcze puszczać gaz reduktor przez podcisnienie. Jakie masz wtryski i reduktor i ile to ma przejechane oraz od kiedy jest problem?
licha instalacja, slaby reduktor, wtryski, które się rozkalibrowały, zle ustawiona mapa, założone złe świece Ciekawe gdzie teraz jest brakujący kawałek świecy. Zanim bym ściągał głowice zmierzył bym ciśnienie w cylindrach, zapodał nowe świece, może będzie jeździł.
witam mam problem z ustawieniem volvo 1.9t 200km konfiguracia: reduktor magic3 (1.1 bar) wtryski magic jet (3mm) stag 300,faro fi6 wystepuje sporadyczne szarpanie lub spadek mocy,wysoki cut-off,podzespoly nowe,pb ok.ponizej oscyloskop
witam. Temat już dawno pisany lecz co do instalki LPG to na dzień dzisiejszy maj 2011 3700zl na 2 reduktorach wtryski hana stag i hula
Może puszczać reduktor, mogą puszczać wtryski.
Załóż Staga dobry reduktor Zavoli Zeta S i wtryski min Matrix a najlepiej Hana2000, bo na kiepskich podzespołach takich jak Alaska i Valteki możesz mieć więcej kłopotów niż na II generacji.
(wszystkie przewody wodne uformowane fabrycznie - o nic nie obcierają , pasują do reszty , instalacja el. też jakoś wygląda , fabryczne wsporniki reduktora , wtrysków itp .. Jeśli coś pada (np. wtryski , reduktor ) Jak najbardziej się z tym zgadzam, że wygląda to naprawdę ładnie pod maska, ale oprócz tego powinno też dobrze pracować i za takie pieniądze...
Jak chcesz mieć auto na sam LPG, to może zainteresuj się V generacją? Odpada Ci grzanie reduktora, masz wtrysk gazu w fazie ciekłej przez wtryski benzynowe, odpalanie na gazie przy nawet -50. Ja bym wolał dołożyć i zapomnieć o 90% problemów nad którymi się zastanawiasz.
Wraz z samochodem dostałem książeczkę STAG, mam osobne ponaprawowe papiery na reduktor, wtryski, wielozawór i butlę. Zarówno przy rejestracji jak i przy przeglądach prosili jedynie o papier na butlę, no i dowód oczywiście. Karta pojazdu była wymagana przy rejestracji i przy jednym z 3 dotychczasowych przeglądów.
Przebiegu ma 355 tys gaz ma ale jakieś 5 tys temu był wymieniony reduktor i wtryski gazu. Na gazie śmiga bardzo dobrze. Tylko rano problem z odpaleniem jest. Gdy zakręciłem gaz problem nada występuje ale wtedy nawet podczas jazdy więc wykluczam problemy z gazem. Na wolnych obrotach chodzi wzorowo olej w normie płyny w normie..
aki, napisz jaki reduktor, jakie wtryski itp...nikt tu wróżyć z fusów nie będze... ;)
oczywiscie wszyscy wiemy jaki komputer reduktor wtryski i cisnienie o szukaniu w katalogu danych silnika niewspomne.wszystkie te informacje sa niezbedne do prawidlowej konfiguracji.pytanie zadane tak jakbys sam zakladal
witam wszystkich chce zxalozyc instalacje gazową stag 300 reduktor scorpion st wtryski valtek zolte albo czerwone pytanko czy ten reduktor wystarczy do 211koni i ktore wtryski bylyby lebsze??
Może być reduktor mogą być wtryski - 10 lat to kupa czasu. Tyle że to jest ciśnienie a raczej podciśnienie kolektora dolotowego a nie ciśnienie na reduktorze. Nie wiadomo czy jest cały czas takie czy niższe? Jakie jest na PB na luzie i przy przegazówce?
Nie wystarczy sama nazwa instalacji bo ważna jest kompletacja elementów wykonawczych : reduktor, wtryski - to one decydują o wartości i cenie. Polecam stag300 , ale z wtryskami hana2000 i reduktorem AC R01 - doskonały zestaw i pytaj gazowników w ten sposób bo zdaje się ,że proponują najniższą półkę , a co za tym idzie stały kontakt serwisowy :).
Witam Mam problem odnośnie ograniczenia mocy Po odpaleniu auta pojawia się błąd ems 4123 zasilanie napięciem w obwodzie reduktora powietrza. Problem w tym iż reduktor ( wtrysk adblue ) ma opór 14ohm. Aktywację normalnie można zrobić i wtrysk działa. Kable zrobione nowe od reduktora. Po zgaszeniu błąd można wykasować a po odpaleniu po ok 40 sek. pojawia...
Reduktor emmegas, wtryski (listwa) emmegas, sterownik emmegas ics-03...
Wsadź wężyki w naczynie z wodą to będziesz miał pewność czy to wtryski puszczają. To samo zrób z "podciśnieniem" reduktora.
mam problem z reduktorem wtrysku wie ktos gdzie mozna dostac go w miarej pzystepnej cenie ? jeszcze jedno wie ktos moze jak to powinno sie zachowywac po wyciagnieciu z pompy bo umnie sie nic nie dzieje tylko strzela z gory dziekuje za pomoc POZDRAWIAM
Reduktor zdecydowanie za słaby do tego auta, Valteki to najniższa półka wtryskiwaczy gazowych ale skoro na PB jest to samo to tam trzeba szukać usterki. Co pokazała diagnostyka komputerowa?
Czyli nic nie będzie pasowało ? Będzie pasowała butla i instalacja w miedzi oraz może reduktor i wtryski. Przód zmieniasz. Jakie autko, jakie wtryski, jaki reduktor?
Sam pisałeś jakie mają byc czasy na wolnych , a teraz pytasz. Nie da się tego naprawić nie ruszając dysz - to banalnie prosta sprawa. Wskazanie ilości gazu jest bez najmniejszego znaczenia. Ponieważ masz mylne pojęcie o tym jak została zmontowana Twoja instalacja to popatrz jak to się robi, zwróć uwagę jak nawiercono kolektor i zamocowano wtryskiwacze...
W takim razie polecam wymianę na inny sterownik, bardziej współczesny i przyjazny użytkownikowi - polski , doskonały stag 4 . Reduktor i wtryski o ile sprawne mogą zostać. Zamierzam właśnie kupić jakiś stagowski, bo taką mam instalację, wtryski i reduktor jest sprawny bo na komputerze pokazuje dobre temperatury i nie zwraca żadnych błędów na wtryskach...
Ta sekwencja to dokładnie co(jaki sterownik, reduktor i wtryski) i jaki silnik?
Po pierwsze jaki masz reduktor i wtryski oraz sterownik LPG.
Reduktor i wtryski mam praktycznie nowe bo kupowałem na wiosnę. Reduktor Scorpion GT, wtryski Magic jet dysze 2.4 (miałem 2.2 wcześniej i to samo). Elektronika Zenit w nowej obudowie (wcześniej miałem w starej obudowie ale w sierpniu wymieniłem na tego w nowej obudowie).
1) weź spryskiwacz, wlej wody, odpal i psikaj po różnych kablach 2) może ci się samo lać paliwo do środka przez uszkodzony wtrysk lub reduktor. Odłącz jedno z dwóch i poobserwuj np. zdejmij wąż między mikserem a reduktorem. Co do benzyny możesz wyjąć bezpiecznik od pompy, a potem najlepiej też zdjąć węże. 3) jak ci się zepsuje w drodze to przygotuj...
Kolego a jak można sprawdzić reduktor czy wtryski jak i co można wyelimonować w jaki sposób. Żeby wiedzieć co wymienić aby był problem rozwiązany.Pozdrawiam
Porób zdjęcia podzespołów reduktor, wtryski, napisz jaka instalacja, pewnie reduktor nie wyrabia i przełącza przy większym obciążeniu, najpierw należało by zdiagnozować podłączając centralkę lpg pod komputer tam wszystkie parametry będą widoczne jak na dłoni, oczywiście wymiana filtrów też nie zaszkodzi. Jeżeli będzie za słaby reduktor to zainwestuj...
Do tego silnika centralkę STAG-300 premium jak najbardziej polecam. Reduktor Alaska też daje radę. Wtryski tylko Matrix, jeżeli nie chcesz mieć problemów. Montowałem niedawno taki zestaw w Fabi II i spisuje się bardzo ładnie. Pomijając fakt, że na początku klient uparł się na najtańsze wtryski i musiałem później wymienić.
Zdalnie nic nie wymyślimy. Trzeba odpiąć przewody, sprawdzić ich drożność, przepływ przez reduktor...
Jak to tartarini. Kiepskie graty, kiepski montaż, kiepska regulacja. Do zrobienia. Choć nie wiem czy nie lepiej wrzucić staga z nowym reduktorem i wtryskami.
Prawda to jest ? Tak, bo reduktor i wtryski muszą być wydajniejsze.
1,8 115km reduktor jednofazowy,listwa aluminiowa,wtryski starszego typu
Ja mam dwa ac r01 wersja 3 i jak na razie ok, nic sie nie zacina, zarowno w wersji 2 jak i 3 byly juz czerwone membrany. Ogolnie fajny reduktor, super termika, brak pompowania. Alaske udalo mi się raz udusic silnikiem o mocy mniejszej od 90km. Poza tym to super reduktor dobry do 90KM dla dlugich czasów wtrysku (20ms) i około 70KM dla krotkich (10ms).
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
Reduktor i wtryski LPG są nowe dobrej firmy więc raczej bym je wykluczał. Poza tym kilka godz po zgaszeniu w przewodach nadal jest ciśnienie a w przypadku przedostawania się gazu do kolektora ciśnienie by uciekało.
Witam, Prins przebieg około 90kkm, reduktor BRC, wtryski Keihin. Przełącza na benzynę, czasem w trakcie jazdy a czasem zaraz po odpaleniu jak jest już ciepły to słychać taki jakby świst/ coś jakby gaz się przez coś przeciskał, potem się przełączy i lekko zlatuje gazem. Jest sobota więc nie zdiagnozuję tego ale co to może być? Elekrtozawór nie puszcza?...
Ciepły start ok. Przełączanie tak na 30-40 C. Czas wtrysku gazu na wolnych na najniższym obciążeniu na rozgrzanym tak 4 ms. Pod to dobieraj dysze i ciśnienie gazu na reduktorze ( wyższe ciśnienie = krótszy czas wtrysku , niższe ciśnienie = dłuższy czas). Ciśnienie reduktora między 1 a 1,5 bara. Po każdej zmianie ciśnienia reduktora kalibracja. Ma przechodzić...
Spróbuj przeczyścić sprajem do czyszczenia- regeneracji potencjometrów. A co to takiego? Jak ścieżki się wysypały to już tu nic oprócz NOWEJ przepustnicy ni epomoże na dłużej. Luty widać gołym okiem że są całe. Mnie bardziej ciekawi jaki masz reduktor i wtryski gazu.
Napisz na lpg forum, jeśli nie pomyliłeś txd z rxd to zapewne problemem jest soft na pc. Jaki masz system na laptopie? Tartarini mi się jeszcze nie trafiło ale parownik uszkodzony nie rozwala mapy chyba że ma zgon już i brakuje zakresu korekty od ciśnienia reduktora. Pewnie wtryski są problemem tym bardziej, że za reduktorem byla smola to mogła się...
nie da się zrobić tak małego silnika na czarnych hanach przy tak wysokim ciśnieniu, a wybór zakładki półsekwencja nie zmieni sytuacji. Trzeba wymienić wtryski na matrix hd344 - tańsze a wystarczająco szybkie i precyzyjne . Reduktor Tomasetto alaska do tego auta jak najbardziej wystarczający , ale wtryski valtek to już perwersja. Poproś o wymianę na...
Reduktor bardzo dobry, wystarczający do tego auta o ile sprawny, jeśli faktycznie ma taki spadek ciśnienia to nie wiem na co czeka gazownik. Rozważ też kupno nowego i samodzielną wymianę. Regeneracja u gazownika będzie droższa , a nadal będziesz miał stary reduktor. Wtryski masz z najniżej półki i też mogą być powodem problemów, ale skoro jesteś pewien...
Obniż minimalne ciśnienie o ok 0.3 bara od tego co masz ustawione na reduktorze i możliwe że przejdziesz kalibrację jednakże jeśli masz czas wtrysku gazu trzy razy dłuższy jak benzyny to jaki masz mnożnik w programie? Albo za małe ciśnienie gazu na reduktorze ( w compakcie chyba max 1.3 bara powinno być) albo dysze gazowe za małe
Reduktor musiałem regenerować bo po zgaszeniu silnika na lpg gaz zalewał silnik i miałem problem z ponownym odpaleniem na benzynie To przecież wskazuje na uszkodzone wtryskiwacze a nie reduktor. Po regeneracji reduktora , zregeneruj wtryski i jedz na regulacje.
Może się udać może się nie udać, jak masz np. zużyty reduktor lub wtryski gazu.
Do ustawienia pompy będą potrzebne czujnik zegarowy z adapterem, suche sprężone powietrze z reduktorem.
Tak jak kolega wyżej napisał. STAG 4+ Wtryski Hana H2000 Czerwone montowane pojedyńczo. Reduktor AC-R01 Filtr Czaja FL-03 Plus poprawny montarz i będziesz cieszył się z jazdy na LPG. :D Wtryski Valteka to najniższa półka jaka jest na rynku,odradzam.
Sekwencję masz w tym autku ? Też o tym myślałem, ale doszedłem do wniosku że mi się niechce ;) i dalem odpowedni opornik równolegle do czujnika temp. parownika. Tak, że przełącza na gaz przy -5 około. min. temp przełączania jaką mozna ustawić u mnie to +25C.. Wszyscy mądrzy straszyli jakie to mordercze dla parownika, ze się membranki zepsują zaraz itp....
Ciśnienie chyba trochę za duże. Teoretycznie podają aby było jakieś 1-1.2bar ale to zależy od reduktora, wtrysków, silnika itp. Podaj więcej informacji i jak masz to wrzuć mapę. Nie ma problemów z odpalaniem? bo ja jak mmiałem takie ciśnienie to miał małe problemy z odpalaniem. Jeśli napięcie na Lambdzie się nie zmienia to jest ona uwalona ale raczej...
masz bardzo wymagający silnik i jeśli nadal ma katalogową moc dołóż drugi identyczny reduktor i wtryski MATRIX HD 544
można , tylko dobrze , bo jazda na zbyt ubogiej mieszance to zwiększone ryzyko wzrostu temperatury spalania i uszkodzenia silnika. Oczywiście wtryski istotne bardzo wydajne, ale tu są duże wymagania co do doboru reduktora, mosiu być stabilny ciśnieniowo i ze sporym nadmiarem mocy. Konkretnie polecam sterownik stag plus, wtryski magic jest lub matrix...
Witam:) masz takiego samego roverka jak ja? czyli 620 ti?który rocznik,elektronik czy kopułka? a mógłbyś powiedzieć jakie masz założone części gazowe? reduktor,wtryski ,sterownik gazowy itd? tzn teraz chodzi dobrze tylko przełąncza się na paliwo jak mu depniesz ostro gazu? który szlaufik masz sciągnięty? mógłbyś zrobić fotkę? napewno pomogę bo turbinę...
Tak to elektrozawór. Po pierwsze zamknij gaz i pojezdzij na benzynie i zobacz co będzie . Po drugie jaki masz reduktor i wtryski?
Nie. Puszcza wtryskiwacz i zalewa silnik gazem. Schodzi gaz tylko miedzy reduktorem a wtryskami. Po 5godz tego gazu już tam nie ma i można odpalić.
Reduktor AC, wtryski OMVL i elektronika STAG.
ja miałem to samo wymyłem idealnie reduktor, wysłałem wtryski do czyszczenia i liczę że to rozwiąże problem. Problem że poczta polska nie chce mi ich dostarczyć z powrotem :/ Jak tylko je zamontuje dam znać.
Witam, możesz podać jaką masz instalacje gazową? jaki reduktor i wtryski? hmmm a gazownik sprawdził reduktor?? Dodano po 3 masz moze wykaz błędów z prostego interfejsu OBD? sprawdz czy nie masz wypadania zapłonu
Witam problem powrócił po przejechaniu 500 km , zamówiłem kompletna instalacje bez wtrysków,czekam na przesyłkę , i spróbuje z nowym komputerem i wymienię elektrozawór i z filtrem fazy płynnej:( pytanie z innej beczki instalacja która zamówiłem jest reduktorem genius g 1500 i posiadała wtryski keihin niebieskie , czy jeśli zastosuje ten reduktor wpłynie...
Samo sie nie rozleguloeuje, zapewne wtryski lub reduktor nie trzymsja parametrow i podlewają.
Jeśli puszcza gaz wężykiem to reduktor do wymiany, auto słabsze to już kwestia wystrojenia instalacji i doboru dysz/wtrysków.
pod zaznaczonym dekielkiem jest filtr fazy ciekłej.część zanieczyszczeń wyłapuje filtr fazy lotnej a reszta osadza się w wtryskach oraz z gazem zostaje spalona.czyszczenie reduktora możliwe jest po jego rozebraniu a następnie wymagane jest ustawienie ciśnienia.
Rozkalibrowany parownik i/lub wtryski LPG rozjechały Ci adaptacje w sterowniku benzyny. Valteki w miarę trzymają parametry przez 10-15tys. km, reduktor powinien wytrzymać bez regulacji przynajmniej 50 tys. km. Wyregulować/zregenerować reduktor, wyczyścić i skalibrować wtryski, a następnie wykasować adaptacje w ECU, pojeździć na benzynie przynajmniej...
Nie cuda,ani jedno ani drugie.Załoz sobie staga 300 przykladowo na jakims lepszym reduktorze i wtryski przynajmniej magicjet
Witam poszukuje użytkowników samochodów z silnikiem 1.8 20V 125KM tj. VW, AUDI, SKODA, SEAT z instalacja LPG. Otóż w moim Golfie IV mam taki silnik i chcialbym zamontowac instalacje LPG i szukam opinii na temat jaka instalacje mam wlozyc i jak sie istalacja sprawuje w takiego typu silnikach. Dodam ze troszku juz sie dowiadywalem na ten temat i ma mniej...
reduktory ciśnienia reduktory powietrza reduktory tomasetto
aquastop przeciek antena bx1000 dostaje obroty
kolumny stereo projekt yamaha raptor
Kod CQC12134071193 w soundbarze Philips TAB8805/10 Yamaha RX-397 vs AX-397: Który wybrać?