Passat B5.5 (3B6), 1,9 TDI, AVB, 101 KM Koledzy, mam zdemontowane oba kolektory, turbinę i EGR. Jesienne porządki i regeneracja turbiny... Chciałbym tę okoliczność wykorzystac na umycie silnika, a zwłaszcza... i tu pytania do Was: 1. JAK WYCZYŚCIĆ KANAŁY WLOTOWE w głowicy do silnika, bo są zaolejone? Czy jest niebezpieczeństwo, że coś szkodliwego nawpada...
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Objaw który opisałeś wynika z wydmuchanej uszczelki. Sprawdz głowicę, czy nie jest popękana, pogięta. Regeneracja głowicy i nowa uszczelka, powinny rozwiązać problem. Pozdrawiam
Mam więcej szczęścia niż rozumu tak stwierdziłem dzisiaj, patrząc pod pokrywę zaworów, moja nie uwaga, słabe światło w tym miejscu i późne godziny napraw doprowadziły do tego że wałek rozrządu przekręcony był o 180 stopni względem osi. JAK :?: Skrucha i nauczka na przyszłość, Mała regulacja pompą i samochód odpala jak nigdy,i to bez plaka. Czysta i...
Witam. Prawdopodobnie na 90 % puściła uszczelka pod głowicą pomiędzy kanałami woda/olej. Musisz się liczyć z regeneracja głowicy plus kupnem kpl. uszczelek głowicy. Możliwe też jest pęknięcie głowicy lub bloku ale to rzadkość. Sprawdź czy nie ma ciśnienia w zbiorniku wyrównawczym zaraz po odpaleniu silnika oraz czy płyn również nie dostaje się do oleju....
a co myślicie o punto? Czy za 3000zł to dobry wybór? Czy może lepiej jakiegoś saxo albo corse? Czy ople za 3000zł nie będą pognite za bardzo? Ja właśnie zdecydowałem się na: Punto I 1.2 75KM (3-drzwiowe) 1997r przebieg niecałe 200 tys. Zapłaciłem za niego 3000zł Poprzedni właściciel wymienił gałki drążków i zakonserwował progi. Cieszyłem się nim 4...
zrób vagiem
Wiesz co to jest czujnik Halla? Obroty widzi?
Podczas regeneracji głowicy na pewno miałeś wyciągane pompki , czy został potem ustawiony skok każdego pompowtryskiwacza ?
Uszczelka przedmuchana była właśnie pomiędzy drugim a trzecim cylindrem, tak więc panowała tam znacznie wyższy temperatura i może faktycznie pękła... :( Mam jeszcze tylko jedno pytanie... Mam okazję kupić silnik o takim samym oznaczeniu AHL w niby bardzo dobrym stanie w cenie regeneracji głowicy... ale silnik ten pochodzi z passata dwa lata młodszego,...
Przyczyn może byc więcej od źle ustawionegon zapłopnu po uszkodzenie głowicy ,czy przytartego silnika na tłokach,jaki kolor spalin?
POWERRubber.com tak masz racje, jednak uwazam ze uszczelki jakie kupiłem nie były najgorsza forma, tylko jedna z lepszych, niektóre firmy stosują je na pierwszy montaż, ale jaka fiirma by nie była to jeżeli w głowicy są ostre zadziory to nawet oring najlepszej firmy zostanie przecięty, przetarty, wiec teraz nie ma co gdybać, bo to juz nic nie zmieni,...
głowica była na regeneracji wiec chyba szczelność też tam sprawdzają ....chyba a pompa wody jest nowa może 30-35tysiecy ma najechane
Witam To są prawa fizyki , pompa polana zimną wodą odpala silnik bo się kurczy wtedy daje większe ciśnienie przy większych obrotach też daje większe ciśnienie bo ze wzrostem prędkości wzrasta szczelność . Pompa wtryskowa do wymiany głowicy wysokiego ciśnienia lub regeneracji . javascript:emoticon(':cry:')
w passacie miałem walnięta uszczelkę pod głowicą i pod korkiem oleju robił się osad coś jakby masło.
No tak masz racje mi chodziło o usuniecie krzywizny po demontażu głowicy bo jak wiemy zniekształca się. Nowa to koszty a nikt nielubi wydawac jak nie musi. Ja osobiście docieram sam i sprawdzam na szybie albo wysyłam do regeneracji i tam firma stwierdza o stanie itp...
Po pierwsze to nie "TDI", tylko "TD", a po drugie pompa wtryskowa na złom/do regeneracji. Żadne podkręcanie dawki nic tu już nie pomoże, głowica pompy sę skończyła.
Druga sprawa, z jakiś rok temu, może więcej nawet - " mechanik " robił mi rozrząd i w sumie nie wiem co on grzebał dokładnie, ale po jakimś czasie od jego pracy wylało się kapkę oleju spod pokrywy zaworów. może zostawił stara uszczelkę i dlatego cieknie bo ta stara jest już twarda nie nie spełnia swojej funkcji. Jaki masz przebieg? Możliwe że czas...
Jakie konkretnie masz korekcje, to że mają mają czasem różne wartości w różnym czasie to akurat normalne, ale 1mg to już coś nie tak. Jeśli są po poprawnej regeneracji to powinny oscylować w okolicy max ±0,5mg. Porównaj starą i nową uszczelkę (ilość otworów). Gniazda zaworów pogłębiane ewentualnie frezowane zawory? Ile 0,mm zdjęli z głowicy? Świece...
Właśnie odebrałem przesyłkę po regeneracji. Regenerację przeprowadziłem w serwisie ASO Bosch Service w Stalowej Woli. Łączny koszt sprawdzenia i regeneracji oraz wyczyszczenia 4 szt. pompowtryskiwaczy to 1790 zł razem z przesyłką. Regeneracji wymagał jeden pompowtrysk w którym wymieniona została końcówka pompowtrysku. Reszcie wystarczyło czyszczenie...
Nie ja, była wymieniana uszczelka pod głowicą i na początku silnik wkręcał się tylko do 2.5k obrotów, potem samochód trafił rozebrany do mnie, uszkodzony była wariator i zawór zmiennych faz, więc oddane do regeneracji ale dalej nie chodzi tak jak powinien.
Witam, mam problem z passatem 1.9 90 km AHU, zaczął ciężko odpalać więc zrobiłem mu generalny remont tj. uszczelka pod głowicą bo była uszkodzona, nowe pierścienie, regeneracja wtryskiwaczy. Niestety dalej ciężko odpala podmnieniałem pompę z innego samochodu to samo ogólnie efekt jest taki że jak odpali to po pewnym czasie potrafi się zapowietrzyć (...
Mi się na razie jakoś nie rozszelnił i nie spodziewam się takiej sytuacji. A pierwsze co pada w silniku po pewnym przebiegu to głowica, dół jest zazwyczaj ok. A jak pojedziesz do mechanika to powinien stwierdzić czy wystarczy wymienić uszczelniacze czy może także zawory/prowadnice. A uszczelniacze to na bank się już roszypały. W każdym razie po regeneracji...
Witam, posiadam passata b5 fl 1,9 TDI. Auto miało zregenerowaną turbinę, założoną drugą głowicę po szlifie wraz z wałkiem rozrządu , wtryski po regeneracji oraz przy okazji wymieniony rozrząd. Po tym całym remoncie wyskakuje błąd ''Obwód czujnika położenia wałka rozrządu'' co może być tego przyczyną???Dodam że czujnik jest sprawny ponieważ sprawdzany...
Witam Kolegów. Na wstępie chciałem napisać że przeczytałem wszystkie możliwe już tematy na forum i niestety, nie wniosły one nic nowego do sytuacji. Mam problem ze swoim Passatem B5 1.6 AHL. Ostatnio pękła uszczelka pod głowicą. Silnik jest obecnie po remoncie, całkowita regeneracja głowicy, wymienione zostały pierścienia na tłokach na markowe Mahle...
Dpf czyszczony w profesjonalnej firmie, na maszynie płynem, z wydrukiem, wirus robiony w firmie tym się zajmującej na hamowni (grzebanie w EDC17 raczej wymaga drogiego sprzętu) z tego co wiem nie wyłączali układu EGR, który bierze też udział w regeneracji filtra. Powodem okazał się cieknący wtrysk - w taki sposób że pracował normalnie (końcówka), natomiast...
Witam Moj problem z passatem 19 tdi 115 km Samochód nie przyspiesza 140 km/h max. Wszystko sie stało po wymianie uszczelki pod głowicą Wcześniej jeździł 180 km/h Po wymianie uszczelki u mechaników samochód wogóle nie jeździł brak jakby turbo Zaprowadzili do szpeca od diesla ten zrobił regeneracje turbo Brak jakichs kolwiek błedów doładowania Facet powiedział...
Witam, mam problem z moim pasatem. Motor 1.9tdi 110km 1998r. Przy przyśpieszaniu na wysokim biegu i niskich obrotach są straszne drgania. Sprawdzone zostało całe zawieszenie, koła, układ paliwowy, głowica była w regeneracji, ostatnio wymieniłem dwumase na zwykłe koło zamachowe bo myślałem, że to od dwumasy. Drgania są troche mniejsze ale niestety dalej...
Dodam jeszcze że dałem głowicę do regeneracji bo praca jej była bardzo głośna ale to nic nie dało w dalszym ciągu jest tak samo, wyczytałem w którymś z tematów że głośna praca głowicy może być przyczyną słabej pompy olejowej ale nie mam pojęcia czy to prawda więc proszę o sugestię ...dziękuję.
Mam problem z autem -dymi na biało. (Passat B5 1.9 TDI) Moje pytanie brzmi co może być przyczyną, że auto dymi? Albo lepiej gdzie szukać przyczyny, czy mogą to być te wtryskiwacze . Naprawione: planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, regeneracja turbiny, uszczelniacze, przeczyszczony cały obwód paliwowy, wymiana chłodnicy oleju. Poniżej napisałem...
Ja pierniczę, polonez15 jakie ty bzdury wypisujesz! Chcesz ostatnie ostrzeżenie w karierze? OT: Możesz rozwinąć? Ja za głowicę w renomowanym warsztacie do AVB dałem 450 za "regenerację", ceny 0podobne jak podałem ( SKF, ContiTech, INA). Więc o co Ci chodzi??? 3tys. za taki remont? Chyba w ASO...Ceny wymiany podałem z własnego warsztatu. Na początku...
a czy mierzyłes tloki, czy wszystkie wystaja tyle samo? Miałem raz passata, wjechał w wode i turbo zuciło wode na 2 srodkowe cylindry, i silnik zgasl i juz nie zapalil. 2 korby byly zgiete 1mm wg reszty. i jak dobierales uszczelke pod glowice?
Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą uszczelki lecz chodzil dobrze. Pytanie co z pieprzyli...
Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą uszczelki lecz chodzil dobrze. Pytanie co z pieprzyli...
Witam- jak w temacie mam problem z moim AJM`em-dokladnie passat 99 115 koni - objawy - dużo czarnego dymu wydobywającego się z wydechu - od odpalnia , przez dodawanie gazu- intercoller -przewody zrobione bo były nieszczelne ale to nie pomogło , -głowice po regeneracji - pompowtryski wymienione na używki ale zdrowe dodatkowo błąd na kompie 17958 - a...
Witam mam passata 1.9 tdi ajm Zrobiłem kapitalny remont silnika: Honowanie cylindrów ,nowe pierscienie,panewki,szlif wału,glowica po regeneracji nowe gniazda pompowtryskow Pompowtryski sprawdzane wszystko poskladane na nowych uszczelkach wymienione filtry oraz pompa vacum czujnik temp paliwa termostat swiece zarowe Rozrząd ustawiony na blokady pompowtryski...
Mam problem Z moim autkiem. Jeśli mógłby ktoś pomóc byłbym wdzięczny. Mam passka 1.8 20Vturbo AEB ,,świeci'' turbo. Silnik pracuje równo jak nowy, zostały wymienione: turbo (po regeneracji), świece, cewki (wszystkie), sonda, olej i filtr, uszczelka pod głowicą, bo wyrzucał olej i przy okazji była sprawdzona głowica. I dalej to samo. Turbo i kolektor...
Rezystancja to nie napięcie! I jeszcze pod maske nie zagladał tylko wszystko VAG. Widzisz i nie grzmisz! Przeciez masz wyraznie napisane w odpowiedzi na Twojego posta odpowiedzialem, że zmierzyłem rezystancje: fuelinyourblood napisał: Zmierz rezystancje kazdego do masy. Zwarty do masy jest uszkodzony. Zrobiłem to profilaktycznie jak i z ciekawości,...
Witam serdecznie. Mam problem z dymiącym Passatem B6 z symbolem silnika bkp. Nie znam się zbytnio na mechanice lecz po kilku nieudolnych naprawach u mechanika chce się nieco wdrążyć w temat i spróbować własnych sił. I potrzebuję pomocy w znalezieniu przyczyny, wymieniłem w nim głowicę ( po regeneracji niby sprawdzona sprawna ), pompki nowe po wymianie...
Witam wszystkich. Miałem ten sam problem Passat b5 1.9 tdi AJM. Brak mocy po wymianie uszczelki pod głowicą. Problem usunałem trzeba było wymienic pompowtryski. Z tego co sie dowiedziałem bład mechaników polega na tym iż wyjęte pompowtryski lub głowica z pompowtryskami pozostawione nawet na dzień czasu na powietrzu powoduje zatykanie sie malutkich otworków...
Witam wszystkich serdecznie. Mam następujący problem z moim passatem. A więc zacznę od początku tą historie. Od jakiegoś czasu około pół roku wstecz zaczęło mi używać płynu chłodniczego około 0.5 litra na 2 tygodnie. I w końcu przeszedł moment że był rozrząd do wymiany więc kazałem mechanikowi zdiagnozować tą przypadłość. Okazało się że uszczelka do...
Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą uszczelki lecz chodzil dobrze. Pytanie co z pieprzyli...
Witam wszystkich na tym forum. Mam nadzieję, że temat w odpowiednim dziale założyłem. Mianowicie pewnego dnia zaobserwowałem, że w oleju zbiera się ropa aż do pół bagnetu oraz zaczęła przez to świecić się kontrolka. Oddałem auto do naprawy do mechanika który jak się okazało ma fatalne opinie. Ma kilku pracowników. Stwierdził, że wszystkie cztery wtryski...
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Vw passat b6 2.0tdi (BMP) 2005-06r. Problem wystąpił po nazwijmy to remącie silnika. Odstawiłem auto na warsztat na wymianę uszczelki pod głowicą i Regenerację turbo. Co się okazało że głowica jest uszkodzona, ale to mało istotne. Mechanik stwierdził że turbina i głowica uszkodzona została przez zapchany DPF...
Mam problem z uruchomieniem silnika bez względu czy zimny czy ciepły. Mianowicie trzeba rozrusznikiem kręcić ok 15s i uruchamia się pracuje równo. Ten problem występuje na zimnym silniku jak i na ciepłym po 1s od zgaszenia i po 10min, po 1h. Natomiast na "pych" pali od 0,5m. Problem zgłosiłem do mechanika i stwierdził bardzo niskie ciśnienie sprężania....
Witam serdecznie borykam się z problemem już od tygodnia i rwe włosy z głowy. Pacjent to Passat b5 1.9tdi pd 130km Automat.Gdy do mnie przyjechał nie miał mocy i kopcił jak z lokomotywy. spadek mocy szybko naprawiłem(pęknięty wężyk na gruszce od geometrii łopatek turbo)zabrałem się za drugą usterkę mianowicie wymiana pierścieni i regeneracja głowicy....
Witam panowie może tutaj jakąś porade znajdę. Posiadam passata b5 99 rok silnik AJM 115 km na pompowtryskach. Puściła mi uszczelka pod głowicą na 4 tym tłoku i zaczał mi brać płyn chłodniczy właściwie spalać go Fachowcy jak wymienili uszczelkę tak samochod gdzieś stracił moc że nie mógł się uciągnąc wogole. Podobno nie planowali głowicy i nie wyciągali...
Witam. Panowie poradźcie coś. Mam passata b5 tdi 115 km AJM na pompowtryskach. brakowało mu już troche mocy jak go kupiłem ale jeszcze 180 km/h pojechał. Pewnego dnia dałem samochód do warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowice Po wymianie uszczelki samochód nie chodzi mój taj jak by turba nie było. Goście sprawdzili wszystkie czujniki przepływomierz...
Znalazłem ofertę która jest dosłownie od wczoraj. Astry jeszcze nie kupiłem bo czekam na wypłatę za zeszły miesiąc, ale do rzeczy. Niedaleko mnie tylko z innej strony ktoś sprowadził VW passata z niemiec. Cena 2,800 zł, rok: 2000, 1,8 benzyna, kombi, przebieg: 210 400 km, nie mogę znaleźć żadnych opinii o tym sprzedawcy, pewnie nie jest to auto handel...
Pompki na reklamacje, albo wsadzili Ci za duże końcówki albo źle ustawili, one leją paliwo jak z konewki. Dodatkowo, odepnij złącze pompo wtryskiwaczy na głowicy i dokonaj pomiaru kompresji. Dodano po 3 ąt synchronizacji w pobliżu zera. Gdy kąt przestawiłem w okolice -6 stopni silnik zacząl równiej chodzić i ciszej korekcje były wtedy w pobliżu zera....
regeneracja głowicy głowicy regeneracja regeneracja głowicy koszty
regulator obrotów dmuchawy polonez poduszka siedzenie generator impuls tyrystor
podgrzewacz żelazka ktora pralke kupic
Solex 31 PICT-7 – rozmiary dyszy wolnych obrotów i pomocniczej, VW Polo Golf Jetta Instrukcja obsługi Aprilia Classic 125 - gdzie znaleźć?