Woda, jaką stal się elektrolit powinna po długim czasie ładowania powoli odzyskiwać właściwości elektrolitu lub powinieneś wymienić elektrolit. Co do odpadów jakimi nazwałeś te odczynniki powinieneś oddać je do utylizacji lub zneutralizować jak potrafisz lub masz dobrego chemika gdzieś pod nosem.
Komutator nie ma bicia?
A po wtóre to mocno obciąża go rozładowany akumulator, no chyba że go wcześniej naładowałeś. Ładowanie się mierzy przy 2000 obrotów.
Faktycznie ogniwa są dosyć mocno rozkalibrowane. Przy takich różnicach bateria ma prawo się nie skalibrować, no i wcześniej wyłączać. Licznik cykli jeszcze ma trochę zapasu, więc spróbować możesz podmiany ogniw lub najpierw wyrównać napięcia na tych, które masz.
Jaki alternator?
Najprawdopodobniej alternator do wyjęcia i regeneracji. Ładowanie zbyt małe. Jakie napięcie jest na wyłączonym aucie?
Stanowczo za mały akumulator do tego rozrusznika/silnika !!!
Regeneracja rozrusznika . Sprawdź do ilu spada napięcia na akumulatorze przy pierwszym rozruchu mirnikiem .
W tej chwili bateria już sama nie ożyje. Oprócz wymiany ogniw, trzeba zresetować i odblokować sterownik. Jeśli nie czujesz się na siłach zrobić to samemu, to odeślij ją do regeneracji.
ja bym wymienił przynajmniej samą nakrętkę, ale, żeby spać spokojnie, należałoby wtrysk dać do regeneracji... pewnie, że trzeba dac napięcie na cewkę, ale nie próbuj tam podłącza 12V
A jak włączysz światła?? Możesz mieć dynamiczną kontrolę napięcia.
Bateria RYOBI 36 V 5 Ah spadek napięcia Wymieniłem ogniwa w baterii RYOBI 36 V 5 Ah, jednak po zamontowaniu nowych ogniw na wyjściu z baterii do BMS daje napięcie ponad 40 V ≈ 40,9 V (wszystkie ogniwa były naładowane do ok. 4,1 V), jednak na stykach (wyjścia z BMS, czyli tych, które się podłącza do elektronarzędzia) jest napięcie 40 V i zaczyna spadać...
Z tego co piszesz wynika, że uszkodzony jest falownik ale to bardzo dziwne, że w ciągu roku uszkodziły się 2 falowniki ABB. One były nowe czy po jakiejś regeneracji?
Dla mnie lepszy byłby odczyt z BatMona. Jednak i z SBW wynika, że bateria nadaje się do regeneracji. Zapewne pomiar napięć na sekcjach pod obciążeniem dałby lepszy osąd o stanie ogniw. FCC jest bardzo niskie. WR
Lub do regeneracji.
Szczerze mówiąc nie mam manometru. Jednak jak wspominałem, pompa i wtryskiwacze są po kompleksowej regeneracji. Napięcie na aku wydaje się być ok, spada do 10,8 podczas kręcenia. Spadek napięcia na ECU - nie mam pomysłu jak sprawdzić.
Może to być spowodowane słabą emisją dział (lub któregoś jednego działa) kineskopu. Zwiększ trochę napięcie G2 i spróbuj czy zaskoczy. Osobiście radziłbym sprawdzić stan katod przyrządem do regeneracji. Napięcia G2 są najczęściej w zakresie 750 -950V (mierzone przez sondę)
Witam. 13,1 do 13,4V ale bywa, ze jest nawet 15 i to, co ciekawe wyższe jest przy niskich obrotach Sprawdź jeszcze kondycję alternatora. A konkretnie szczotek i pierścieni ślizgowych. Kiedyś grzebałem w starym fordzie i podobny efekt. Pierścienie miały rowki i przetarcia w miedzi do samego izolatora. Wyłapał i pokazał to dopiero fachowiec od regeneracji...
Szukaj pod nazwą desulfator jest sporo schematów. Wiele ładowarek automatycznych ma ten tryb wbudowany ale czy to działa realnie i jest warte stosowania w akumulatorach które nie trzymają napięcia to kwestia mocno dyskusyjna.
Miałem takie coś w astrze j 1.7 diesel. Zrobiony byl przegląd wiązki, wymiana gruchy na zamiennik, regeneracja turbosprężarki, regulowalem nastawnik żeby napięcia się zgadzały. Jakieś adaptacje czujnika kopiowania. Nic nie pomogło. Dopiero kupno używanej turbosprężarki z małym przebiegiem pomogło. Dlaczego tak, nie mam pojęcia.
Do tego jest pewne niebezpieczeństwo włączenia się samoczynnie, bez potrzeby funkcji RECOND. Skutki, to np kałuża elektrolitu pod samochodem. Przepraszam za wykopek, ale muszę sprostować te brednie z "włączeniem się recondu samoczynnie". Prostuję, bo wynik wyszukiwania często pojawia się w Google, a nie widzę sensu szerzenia fejków na temat ładowania...
Akumulator nowy, ładowanie sprawdzone poprawne, rozrusznik świeżo po regeneracji. Sprawdziłem napięcia na akumulatorze na postoju, przy rozruchu i na odpalonym, jest w normie. Sprawdziłem specjalnym narzędziem do akumulatorów, żywotność 65% Zapomnij, że ci będzie zawsze pali! Raz zapali, a raz nie. I właśnie masz taki objaw.
Jakie powinno być jego znamionowe napięcie?
Ja bym wymienił ogniwa tylko tak żeby nie odłączyło się napięcie od sterownika.
Sprawa zamknięta - regulator napięcia + regeneracja alternatora załatwiła sprawę. Auto 2 dni po naprawie jeździ, żadnych problemów. Zamknięty temat. Dodano po 56 J.w. - wymiana regulatora napięcia + regeneracja alternatora.
Problem rozwiązany : Alternator do regeneracji : Regulator napięcia, łożyska, konektor. Dzięki za podpowiedzi.
ak zegar ścienny już nie chce chodzić to nadają się do kosza P......cie kolego, zamiast odpowiedzieć na dwa pytania. które ci zadałem. Przy jakim napięciu baterii rozpoczynasz jej regenerację i jak to napięcie kontrolujesz? jak długo wytrzymują twoje baterie po dziesiątej regeneracji? Dodatkowe pytanie - w jakich odbiornikach używasz te regenerowanie...
Sam nie wiem co teraz z nimi zrobić.Czy rozbierać a może sprzedać w całości.Chodzi o cenę ile takie jest warte :P Skontaktuj się choćby z firmą http://www.magrus.pl/ - używany transformator 800kVA po regeneracji sprzedają za 16000 netto, spytaj za ile kupią do regeneracji. Napięcie górne 20kV występuje w Polsce, więc mogą być zainteresowani.
Tak, przez zwartą diodę dodatnią poprzez diody wzbudzenia i regulator prąd idzie na wirnik. Trochę to dziwne z tym zwarciem diody bo alternator ładuje poprawnie a w środku na pewno jest czysty bo jest on po regeneracji. Napięcie ładowania jest ok 14 V na wolnych obrotach.
:arrow: przekrent A jak w baterii do serii C też mruga, to bezpiecznik ?
Od niedawna zająłem się hobbistycznie elektroniką. Zalecam więc bardzo dużą ostrożność w czasie pomiarów pod napięciem a będą takie konieczne. Istnieje możliwość porażenia prądem. Nie beż przyczyny zamontowane są tam kondensatory elektrolityczne na 450V, na których napięcie może być niebezpieczne dla ZDROWIA i ŻYCIA nawet po wyjęciu wtyczki z gniazda...
Wyczyściłeś elektrozawór, ten na parowniku ?. Dalej - możliwe że masz wadę w układzie elektrycznym, elektrozawór powinien "popuszczać" gazu przez chwilę po włączeniu zapłonu, to taka dawka rozruchowa. No i pozostaje kwestia samej regulacji parownika, tzw. wstepne napięcie membrany 2 stopnia.
Mam prostownik z tego tematu i akumulator bezobsługowy który ma już swoje lata i nie trzyma parametrów przy mrozach, podejrzewam zasiarczenie. I teraz pytanie jak przy pomocy tego prostownika prawidłowo przeprowadzić procedurę regeneracji. Żeby prostownik wszedł w tryb regeneracji napięcie na aku musi być w zakresie 7-11V. Czyli trzeba rozładować akumulator...
No to podłączamy kolumny zobaczymy co z tego wyjdzie. Oby nie regeneracja:)
Często korzysta się w regeneracji baterii z USB Bridge CP2112 (usb-SMBus). Mnie to czeka z z baterią Lenovo. Sprawdź jakie napięcia obsługuje BQ żebyś nie uwalił tymi 5V.
Właśnie próbowałem Cię do tego naprowadzić. Miałem taki sam przypadek, zacisk był do regeneracji.
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
Przyciski sklej zwykłym szybkim klejem np. SUPERGLUE i dodatkowo wzmocnij poprzez wtopienie zwykłych spinaczy biurowych.Po takim działaniu będą trwalsze niż nowe i nawet nie bedzie widać śladów regeneracji z zewnątrz.
Witam, posiadam Zetora 7211, ostatnio zmierzyłem ładowanie i przy zapalonym ciągniku wynosiło ono 13V. Jak włączyłem światła i dmuchawę to ładowanie wynosiło 11,5V czyli brak ładowania. Alternator dałem do regeneracji. Wymienili łożyska, wyczyścili i powiedzieli, że alternator jest dobry bo bez regulatora ładowanie wynosi 17V. Kazali mi kupić nowy regulator....
Reklamować regenerację po uprzednim pomiarze napięcia na samej żarówce.
A możesz podać symbol tego ściemniacza ? I jeszcze jedno pytanie; czy na początku ściemniacz pracował poprawnie? A spróbuj na nowej żarówce halogenowej. Trwałość halogenów wysokonapięciowych pracujacych z regulacją jest bardzo niska- po prostu nie lubią skoków napięcia, gdyż wtedy nie następuje regeneracja włókna wolframowego, oraz następuje zaciemnianie...
Jakie powinno być prawidłowe napięcie ładowania? U mnie w zasadzie nie przekracza 14V, zwykle jest to 13,5V na wolnych i 13,8V w czasie jazdy. Obciążenie ksenonami, ogrzewaniem, nawiewem nie robi większej zmiany niż 0,1-0,2V także teoretycznie wszystkie jest ok. W instrukcji akumulatora producent zabezpiecza się, że ładowanie ma być 14-14,4V. Akurat...
Dziękuję wszystkim za pomoc !!! W dalszym ciągu szukałbym usterki w elektronice, a teraz już wiem, że czeka mnie regeneracja kineskopu :( . Napięcie na płytce przy kineskopie ma wartość 233V.
To prawda, lepiej kupić nowy ni nie marnować czasu. Tak jak jeszcze w akumulatorach "samochodowych" można było coś zrobić i przedłużyć ich żywot, tak w żelowych pozostaje śmietnik... Pzd, Zbych
Dzień dobry, Proszę o pomoc w lokalizacji usterki lub pomysłu, co można by jeszcze sprawdzić. Pacjentem jest Zafira B z 2010 r. o silniku 1.9 CDTI o mocy 120 KM. Auto ma problemy z odpalaniem z powodu problemów elektrycznych, a dokładniej znikającym prądem. Alternator został poddany regeneracji. Napięcie ładowania mierzone na klemach wynosi 14.45 V....
Mechanik oddał do regeneracji.
Po namyśle zdecydowałem się oddać alternator do regeneracji. Padnięty był regulator napięcia, wytarte pierścienie ślizgowe. Do tego sprzegiełko odmawiało współpracy. Przy okazji wymieniono też pasek i rolkę napinacza. Samochód odzyskał ładowanie i kulturę pracy (jak na TDI). Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Jest tez inna wersja zdarzeń , zwarta jedna cela w aku... pzostałe cele naładowane na full ,a na jednej napięcie 0v,mialem 2 aku samochodowe z takim objawem ,w miare sensowne napięcie i olbrzymia rezystancja wew.Budziły nadzieję na regenerację (wszak napięcie całkiem dobre),ale uszkodzona cela nie dawała się nigdy zregenrować.
Zaczyna się. Są ludzie, dla których... "Boża rosa", więc nawet nie będę próbował komukolwiek, cokolwiek. Pełne ładowanie to wg mnie ładowanie do gęstości 1,29 w 25C i nie da się uzyskać tej gęstości bez pełnego odsiadczenia, więc za każdym razem jest to też ładowanie odsiarczające. Niekiedy samo utrzymywanie 1% prądu nie jest wystarczające i należy...
Pytanie do posiadaczy takiej ładowarki BOSCH C7. Jak u was wygląda proces regeneracji?? U mnie ładowarka po uruchomieniu trybu regeneracji, podbija napięcie (pewnie dąży do tych zadanych 16,2V, z jakiegoś tam pojedyńczego pomiaru zmierzyłem 15,8V) i w tym momęcie miga diora "R", po 4h dioda "R" miga dalej (być może innym rytmem) oraz zapala się pierwsza...
Jakie wymiary ma oryginalny akumulator? Akumulatory o takich samych parametrach (napięcie i pojemność) są stosowane w modelach RC.
Czy tylko brak ci ostrości, czy masz też jeszcze inne efekty uboczne ?? Sprawdzałeś jakie masz napięcie żarzenia na nowych działach w kineskopie ??
padło na zwartą cele a nie na zasiarczenie Szczerze to nie przyglądałem się co spotkało te akumulatory, które traktowałem procesem "regeneracji" fakt jest, ze zostały dobite
Ładowanie wysokim napięciem wykonuje się wyłącznie w awaryjnych sytuacjach, np. przy kompletnie padniętym (i zasiarczonym) akumulatorze lub w procesie regeneracji (odsiarczania). Przy normalnej pracy wysokie napięcie powoduje obniżenie trwałości akumulatora, a typowe przeładowanie (do stanu silnego gazowania) może spowodować odpad masy czynnej (brunatny...
A czy po tzw.kompleksowej regeneracji altek miał nowy regulator napięcia?
No w sumie można, tlylko sprawdz stam elemetu po kórym slizgają sie szczotki, a i zwiekszenie napięcia skraca żywotnosc, wiec szybciej go zregenerujesz. Najlepiej daj go do regeneracji, albo niech fachowiec oceni jego stan, i zdecyduje czy sie opłaca, na zregenerowany daj ten regulator 14,5 jak najbardziej.
Regeneracja (naprawa) lub wymiana płyty
Bateria na zewnątrz poprzez gniazdo SMbus może nie wypuszczać żadnego napięcia, jeżeli ma PIN identyfikujący. Musisz połączyć ten PIN rezystorem 100 Ohm z masą baterii, a dopiero później zobaczysz napięcie na wyjściu baterii. Niemniej jednak, ze screenów, które nadesłałeś wynika jednoznacznie, że bateria jest do wymiany, bądź regeneracji (ma napięcie...
Oj to raczej się nie uda wkrętarka pobiera znacznie większy prąd a te 19V,3,15 A to moc zasilacza i ładowarki . Jeśli chcesz używać nadal wkrętarki to musiał byś zakupić np. akumulator modelarski zbliżony ma napięcie 22,2V lub inny podobny pakiet ale patrząc na cenę przedsięwzięcia to proponuje zakup nowego oryginalnego akumulatora lub regeneracji starego...
Z żarówką (taką co ma żarnik) nie będzie problemu. Ale żarówka halogenowa potrzebuje zasilania napięciem znamionowym lub zbliżonym by następował efekt regeneracji halogenowej włókna. Obniżenie napięcia może spowodować skrócenie jej żywotności.
neoone: błąd, pojemność baterii będzie 2200mAh bo tyle mają ogniwa a łączysz je szeregowo! Wzrasta Ci napięcie ale nie pojemność, jakbyś je połączył równolegle to byłoby faktycznie 6600mAh ale przy napięciu 3.7V
Jeśli rozbierzesz i znajdziesz coś upalone to nie będziesz miał wątpliwości czy kupić nowy czy nie, Są firmy które się specjalizują w naprawie sterowników . Nie wiem co taniej wychodzi czy regeneracja starego czy kupno i programowanie nowego.
Wynika to z pojemności baterii i jej napięcia znamionowego.
No to przeczytaj jeszcze raz mój post #83 i nie wybrzydzaj, że nisko. poprzez przetwornicę step-up ustawioną na 14,7V Wiem do jakiego napięcia można ładować i tak ładowałem przy regeneracji: Napięcie doszło do 15,82V; minutę po odłączeniu prostownika wynosiło 13,6V.
Przepraszam za wykopek, ale muszę sprostować te brednie z "włączeniem się recondu automatycznego". Prostuję, bo wynik wyszukiwania często pojawia się w Google, a nie widzę sensu szerzenia fejków na temat ładowania tym konkretnym urządzeniem. Ta ładowarka to głuptak, poszczególne tryby ładowania włącza się przyciskiem "mode". Jeśli nie wybierze się dodatkowo...
No bateria już dawno do wymiany jeżeli napięcie spadnie poniżej 10.5V bateria ulega zasiarczeniu i jedynie gdzie spełni swoje zadanie to "kosz na śmieci"
Panowie jesteście w błędzie każdy alternator musi ładować wzorcowo ,tylko że to kosztuje więc każdy uznaje że to jest dobre. A jeżeli chodzi o Valeo to 13.7V ewidentnie wina regulatorów.P
Regeneracja nie polega tylko na dosypywaniu proszku. Wygląda to na słabe przyciąganie toneru. Sprawdź styki od wysokiego napięcia.
Można by było spróbować , połącz je szeregowo, i ładuj ładowarką 5V/ od starego telefonu/. Dobrze by było wstawić szeregowo rezystor ograniczający prąd ładowania, jakieś 330 om/ ładować 10 h. Końcowe napięcie ładowania powinno być na poziomie 1.44V na ogniwo.
AsReeX tak wygląda regeneracja https://www.youtube.com/watch?v=ubH0wdFy...
A czy mierzysz to napięcie przy rozruszniku?
Osobiście regenerowałem akumulatory "kadmowe" 12 V złożone z pastylek i wykonane jako pakiet. Procedurę wyczytałem w Horyzontach Techniki w latach 80' . Należało ładować - regenerować taki pakiet dużo większym napięciem w moim przypadku ok 30 V impulsując / krótkie impulsy poniżej 0,5 s/ do czasu wyczuwalnego wzrostu temperatury - wtedy należało przerwać...
Cześć, A czy na czas wymiany akumulatorów, nie można by było zapodać napięcia z zasilacza laboratoryjnego na wszystkie zaciski ogniw?
Witam dołączę się .Mam wózek widłowy na napięcie 80v cel jest 48 szt po 2v.Nie mam prostownika od tego wózka tylko jakiś na 80v 100A .Pytanie jakie napięcie powinno być na akumulatorach podczas ładowania..Aku są po regeneracji i się gotują .Bez ładowarki napięcie na Aku jest 82v .A jaka do tych Aku powinna być ładowarka
Witam , regeneracja. Można podnieść napięcie żarzenia , odzielne , galwanicznie oddzielone od odbiornika, w tej chwili nap.jest ok. a podosimy po to żeby zwiększyć emisję tego zużytego działa.
Zła regeneracja
Jeśli na zdjęciu jest Twój to naprawa/regeneracja jest łatwa i możliwa.
Witam jestem posiadaczem golfa 2 z silnikiem 1.8 zamontowany jest tam fbrycznie inny francuski model alternatora niżbosh. Zakupiłem taki sam alternator po regeneracji i napięcie ładowania wynosi ok 13.75 V Zamontowałem też nowy akumulator . Czy takie napięcie wystarczy do jego naładowania czy też aby uniknąć uszkodzenia powinienem zamontowć alternator...
Potrzebuję informacji o rozpoczęciu lub trwaniu regeneracji. Skąd mogę wyciągnąć taki sygnał? Jakiś elektrozawór a może gdzieś pojawia się napięcie podczas uzdatniania? Menu serwisowe i ilość dni i regeneracji mi nie wystarczy bo mam włączoną funkcję bezwzględnego rozpoczęcia regeneracji po wyczerpaniu możliwości złoża. Gdy wcześniej miałem ustawioną...
Wymiana przewodu masowego, montaż dodatkowej masy silnika oraz regeneracja alternatora rozwiązały problem.
Ale problem nie jest z CAN. Masz problem z zasilaniem pompy co pokazane masz parametrach live. Zamiast stabilnego w okolicach 12V masz 6 -7 V i to przy niepracującej pompie. Czyli pewnie klasyka i zielono w pompie. Jak we wtyczce pompy pod obciążeniem napięcie nie siada to pompa do naprawy/wymiany/regeneracji.
Witam.poszukaj w archiwum EP i EdW.Na bank nie ładuj przez rezystor wyższym napięciem tylko impulsami.
Jednak może chodziło o to, żeby ładowarka nie pobierała prądu i nie grzała diod gdy jest włączona do sieci, ale nie ma włożonych akumulatorów. A może po to, aby podnieść napięcie ogniw rozładowanego do 0V (taka wstępna regeneracja)? Wkładając jedno ogniwo w to miejsce, tego pojemnika, powinno występować 3 x napięcie diod Zenera.
Lampy masz do wymiany lub regeneracji. Odbłyśniki powypalane, plastik matowy itd. Przy okazji sprawdź czy nie ma spadków napięcia i żarówka dostaje takie napięcie jak powinna. Czyli te około 14 V. Poprawiłem treść. taki prad jak powinna. Czyli te okolo 14 V. Reg. 3.1.13. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać....
Uco - tyle że niektóre modele baterii compq'a mają sterowanie bez zewnętrznej pamięci i potrafią sie prawidłowo "kalibrować" oczywiście efekty regeneracji będą lepsze jeśli diquan wymieni wszystkie ogniwa na nowe i o jednakowym napięciu
Wymieniałem i nic nie kodowałem . Odpowietrzylem i zapalił. Sprawdź napięcie na reg. dawki paliwa ( stałe czy faluje oczywiście podczas kręcenia)
Alternator Bosch. Jak nam sprawdzić tak wysoki prąd?
Kolego, zakładam, że nie masz czym zmierzyć pojemności i rezystancji wewnętrznej tego akumulatora, więc odpuść sobie. Skoro nieobciążony akumulator traci napięcie w takim tempie, to tylko na złom.
Przy tak wysokim napięciu mam rozumieć, że regeneracja odbyła się bez otwierania obudowy akumulatora? Jeśli jednak akumulator był otwierany i miałeś dostęp do poszczególnych sekcji o dużo niższym napięciu wówczas budowa tego zasilacza była niezasadna.
Baterie tak mają, że z dnia na dzień mogą przestać działać. 2 lata to w sumie niedużo, ale nie wiadomo jak intensywnie użytkowałeś baterię, ciekawe ile ma cykli ładowań. Wg mnie sterownik się zablokował, prawdopodobnie wystąpiły różnice napięć pomiędzy sekcjami ogniw. Bateria do regeneracji. Jeśli jesteś zainteresowany regeneracją pisz na PW.
Jest szansa na regenerację / naprawę? Czy tylko wymiana?
Panie kolego, nie ma co cudować z ładowaniem, mierzysz napięcie na akumulatorze, potem na alternatorze jak ładowania nie ma to alternator wyjmujesz i zawozisz do regeneracji, tak to wygląda.
Przykład z "życia": hulajnoga elektryczna znaleziona na śmietniku. Znajomy zdiagnozował pakiety akumulatorów, podobnie jak Ty. Napracował się z próbami regeneracji, w tym stosując jakieś DIY balancery. Pozornie się naładowało do pełnego napięcia, ale pod obciążeniem - "zdychało". Podobnie było ze śmietnikowymi elektronarzędziami na baterie. Wniosek...
Witam. Trzy tygodnie temu kupiłem laptopa IBM X20 .Oczywiście -bateria 0%. Program Battery Eater-do testowania baterii laptopowych- na początku wskazywał napięcie baterii 9,97V ,a po trzech tygodniach ładowania w laptopie 10,127V . Czy ktoś przerabiał taką "regenerację baterii"? Wskaźnik ładowania baterii w laptopie świeci na pomarańczowo, a napięcie...
masa jest, to sprawdzałem zaraz przy sprawdzaniu napięcia ...
To że się przełączył na bypass to normalne, tak samo że podaje sumę napięć wszystkich ogniw prawidłowo mimo uszkodzenia jednej, nie będzie tylko działał bo jest rozłączone rozładowanie i czasami ładowanie. Możesz podpiąć zasilanie do tej jednej celi i ją naładować do poziomu innych. Możesz też załączyć balanser z ustawieniami do działania poniżej napięcia...
Próbowałem mostkiem , i 230AC, i z zasilacza DC z niższym napięciem i nic się nie dzieje , dałem stopę do regeneracji
Zrobiłem: panele - rozłącznik bezpiecznikowy podwójny - SPD - stycznik - długi kabel DC - falownik (z wbudowanym kolejnym stopniem SPD). Wydajność instalacji póki co w normie, regeneracji PID dodatnim napięciem nie robiłem, może na wiosnę pomierzę miernikiem izolacji czy gdzieś nie pojawiła się jakaś upływność. Styczniki (odcinające obie strony falownika,...
Papier ścierny 120 i przeszlifuj do czystego metalu końcówkę masową na rozruszniku i alternatorze (ma być czysta miedź lub aluminium) możesz dodać miedzianego smaru, zabezpieczy przed korozją i poprawi kontakt. Zmierz napięcie na klemach podczas pracy oraz na alternatorze. Może być że alternator już wymaga regeneracji bo nie doładowuje akumulatora....
Podejmowałem próby regeneracji przewodów wysokiego napięcia mając przyzwoity kabel z metra,nic z tego nie wyszło.Do 126p,polonezów itp można bo są specjalne metalowe końcówki.Jak w nocy oglądać kable i cewki gdy są schowane i zadeklowane w głowicy np.A4?A nowe to mają wysoką cenę bardzo.
odbłyśnik napięciem kopie napięciem ogrodzenie napięciem
przetwornik termopary podsłuch telefon analogowy prąd bramki tyrystora
schemat podłączenia różnicówki schemat podłączenia różnicówki
Citroën Jumper 2018 – lokalizacja czujnika temperatury zewnętrznej, wymiana, typowe usterki Privileg Esperienza – dioda z wykrzyknikiem świeci: interpretacja alarmu, typowe usterki, diagnostyka