Do wymiany regeneracji pompa paliwa. Oraz wymiana filtra paliwa jeżeli takowy jest.
Też spotkałem się z opinią, że silniki produkowane w Anglii są trwalsze, gdyż są wykonane z większą dokładnością. Mogę to potwierdzić, gdyż mam 2 znajomych, którzy mają c-360 3P i MF255, aczkolwiek MF też boryka się z problemami, ale już nie silnikowymi tylko hamulcowymi. Jeśli miałbym wybierać na Twoim miejscu zostawiając C-330 to wybrałbym C-360....
Jak odpowietrzacz ręczna pompka, to przelewem w zbiorniku leciało paliwo? Najpierw odpowietrzyłeś filtry paliwowe, następnie pompę?
Pół kieliszki.. a jesze wypracowują się płaszczyzny boczne. Paliwo jest rzadkie, to nie olej. Oczywiście sprawdzileś na 100%, że to nie zaworki przelewowe?
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
Nie ma pompy elektrycznej ,paliwo jest zasysane przez pompę łopatkową znajdującą sie w pompie wtryskowej.
Nowy filtr, paliwo leci z rurki.
To też o to właśnie chodzi jak przebija wtryski to kombinuj z ustawieniem a jak sika tyle o ile to problem w pompie. Kiedyś V6 odpowietrzałem cudowałem paliwo sikało na plaka łapał. Po dokręceniu wtrysku cisza .
Nie ma różnicy jaka, problem to zużyta pompa wtryskowa i nic samemu z tym nie zrobisz prócz oddania jej do zakładu zajmującego się regeneracją pomp wtryskowych.
Hej udało Ci się rozwiązać problem mam dokładnie tak samo po regeneracji pompy paliwa
Witam mam problem związany z paliwem gdyż po napompowaniu paliwa pompki nie da się jej wkręcić a paliwo nie ma powrotu do baku jak by wtryski nie puszczaly a paliwo do wtryskow dochodzi w czym problem? Pompa świeżo po regeneracji z wtryskami.
Witam, czy orientujecie się może ile powinna dawać ciśnienia pompa paliwowa przy silniku m117 4.5l d-jet 71r. I czy można taka pompę zregenerować albo dopasować od czegoś innego?
Witam mam takie pytanie jaki jest koszt regeneracji pompy paliwa wraz z wtryskami ford s-max 1.8tdci
Sprawdz może to tylko zaworki.Są tam dwa u mnie przy jednym była pęknieta sprężynka.Kupisz w sklepie z częsciami do mercedesa.
Witam mam problem z odpaleniem mojego forda, jak silnik ostygnie to silnik nie chce odpalić ; auto zachowuje jakby się zapowietrzał. pompa paliwa jest po regeneracji i po tym remoncie zaczął się kłopot z odpalaniem, świece żarowe są ok. Po odpaleniu od matki, zaważyłem, że przyśpieszacz nie działa, czy to może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc
Ale masz jeszcze gwarancję,jak tylko pół roku wytrzymała.Ja jak zakładam pompy po regeneracji dolewam oleju Mixol do paliwa bo nasze paliwo to zbieranina wszystkiego.
Witam Ja miałem taki problem w mondeo po regeneracji pompy - poprostu paliwo zaczęło cieknąc po kilku dniach. w miedzy czasie zlokalizowałem jedna firmę na allegro co sprzedają używane części do pomp, podaje link do nich: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id... wystarczy zadzwonić i zapytać, nie zawsze mają wszystko wystawione na allegro.
Jeżeli paliwo idzie pod ciśnieniem to pompa do regeneracji. Do wymiany sekcja wysokiego ciśnienia i uszczelniacze.
Pozdrawiam Pasek klinowy do wymiany{dobrej firmy} Zajej zbiornik paliwa tak aby przykryś pompe. Ja mam gaz i jak mało paliwa to słychać jak cholera.
Witam, mam taki problem remontuje ciągnik i oddałem popmpe do regeneracji, chciałbym teraz dobrze ustawic zapłon a nie bardzo wiem jak to zrobic??
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
jest kulka ze sprężynką i ponadto panowie mam problem z odpaleniem go niby jest odpowietrzony bo paliwo bije do pompy jak podpompuje. Ale mimo wszystko nie odpali, po odkręceniu rurek na wtryskach nie podaje paliwa. Nadmienie że pompa jest po regeneracji.
ciekła gdzies od spodu, dokladnie nie wiem. jutro pogadam ze znajomym mechanikiem, a jak nie to pojutre na reklamacje jade :) (jak dojade) Pozdrawiam
Wycieku nie będzie, bo tam masz podciśnienie. Pompa zasysa paliwo, a w razie nieszczelności powietrze.
Cóż kolego sprawa jest przykra, ale to bolączka tych aut. Objawy typowe dla nastawnika w pompie paliwa. Pompa do regeneracji.
I tego właśnie najbardziej się obawiałem.Czy to oznacza że pompa do regeneracji bo samemu raczej się nie brać za pompę?
Witam mam problem mianowicie byl wyciagnany silnik d2876 do wymiany uszczelniacz wału i do regeneracji pompa paliwa silnik wrócil na swoje miejsce Neoplan nie odpala paliwo dochodzi do pompy z pompy jest niskie cisnienie są też kody błędów 8 krótkich,3 krótkie,6 krótkich,14 krótkich, 4 krótkie,1 długi i potem 12 krótkich i nie reaguje obrotomierz czy...
Zwróć uwagę na taki szczegół, że powrót z wtryskiwaczy idzie do zasilania pompy wtryskowej. Do odpowietrzania tego popuszczam rurki wtryskiwaczy, zakładam pompke za filtrem na zasilanie. Pompka chodzi a ja przekręcam wałem aż pojawi się paliwo na każdym z wtryskiwaczy. Druga opcja, karnister wyżej pompy i kroplówka :)
To nie w elektryce jest problem - kable i czujnik zostaw już w spokoju. Ważną rzeczą jest też ile autko ma nastukane kilometrów. Jeżeli nie pali na zimnym to jest spowodowane złym ustawieniem kąta wtrysku lub zużyciem elementów pompy wtryskowej (zawór odcinający paliwo, cylinderki) - konieczna regeneracja. Osobiście stawiam na pompę (jej element). Dobrze...
U mnie konieczna była regeneracja pompy wtryskowej. Koszt całkowity z robocizną 1800 PLN. Od tej pory o problemie zapomniałem , a przejechałem już kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Zaworki SCV muszą być wymienione na nowe po remoncie pompy wtryskowej powód jest prosty - mikro opiłki z wymagającej regeneracji pompy wtryskowej przedostają się z paliwem...
Źle może napisałem bo odkręciłem jeden przewód od wtrysku to jak pompuje pompka ręczna to z pompy wtryskowej się niewydostaje paliwo czy to wina pompy wtryskowej bardziej i czy ewentualnie samemu da się naprawić czy pompę na regenerację oddać?
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Jeśli wszystko sprawdziłeś tak jak piszesz to zostaje tylko pompka niskiego ciśnienia w pompie wtryskowej. Możesz ją sprawdzić pobieżnie sam. Zrób tak: podłącz bezpośrednio do pompy przezroczysty przewód a drugi jego koniec włóż do butelki z paliwem którą postaw na ziemi. Pokręć rozrusznikiem . Jak pompa nie zaciągnie paliwa to na 100% masz uszkodzone...
Cięgno pedału gazu na pompie wtryskowej? Jeżeli jest jak napisałem, to pompa "gubi" paliwo, i się zapowietrza. Radzę oddać pompę na regenerację wraz z wtryskiwaczami i Twój problem zostanie rozwiązany.
Witam. Od dłuższego czasu mamy kłopot z odpalaniem auta. Jeździmy często w krótkie trasy i auto przy każdym odpaleniu kręci coraz dłużej. Ostatnio pomagało dmuchanie kompresorem do pompy po uprzednim odkrenceniu zaworu odcinajacego paliwo. Zawory były regenerowane nie dawno zawór odcinajacy Nowy pompa po regeneracji wszystkie węże od baku do pompy nowe...
Pompa wtryskowa do ponownej regeneracji, a układ zasilania paliwem do doprowadzenia do porządku. Oryginalnie nie powinno być tam żadnej pompy elektrycznej, która zamiast ułatwiać, może utrudniać pracę.
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
To tylko domysły. Stara pompa wtryskowa zawsze puszcza paliwo na sekcjach. Sam tego nie naprawisz. Jedynie regeneracja pompy, ale nie ruszaj jej jak ciągnik dobrze pali. :!: :!: Ile wlałeś oleju do pompy?
Witam wszystkich czytelników mam taki problem z pompą .Pompa podaje paliwo na wtryski tylko ma małe ciśnienie . Pompa jest po regeneracji czujniki przy pompie są nowe . Myślę że komputer coś nie przepuszcza . W samochodzie przy odpalaniu kontrolki prędkościomierza i obrotów idą do końca i wracają . JAKA MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ ? Nie mogę odpalić silnika
Pompa w zbiorniku podaje, paliwo wraca przelewem, a stacyjkę sprawdzałem wygląda na dobrą, zastanawiam się czy nie siadł mu komputer???
To jest tylko test. Jeśli studzenie pomaga to pompa wtryskowa do regeneracji bo głowica pompy zużyta.
Ot i taka to regeneracja pomp i wtryskiwaczy... Jest możliwośc korekty po poskładaniu rozrządu ale siwy kolor to na pewno niespalone paliwo? Jaki to siwy? Bardziej pod biały czy pod czarny? Myśle ze dojdzie do siebie po jakims czasie
Pompa paliwa do regeneracji. Wątpliwe. Skoro ciepły pali to pompa musi być dogra. Skłaniałbym się raczej do wypowiedzi kolegi aby sprawdzić świece. Względnie może po długim postoju schodzi paliwo. Trzeba sprawdzić...zacznij od świec.
Witam , może ktoś się spotkał z takim problemem . T25 na chwilę odpali i zgaśnie . Przestaje podawać paliwo na wtryski . Znowu jak się jakiś czas pokręci ręczna pompka to nabierze ciśnienia i znowu przez chwilę zacznie podawać paliwo na wtryski i odpali .Cały układ został odpowietrzony. Założony zaworek zwrotny na zasilanie pompy . Wężyk jest przezroczysty...
Sprawdź czy pompa wtryskowa nie przelewa paliwa (róże są regeneracje :-) ) zobacz na wskaźnik, czy trzyma poziom, czy przybywa. Miałem taką sytuację i poprzez simering na wałku pompy (nowy, ale jakiś kiepski) paliwo przez rozrząd wlewało się do oleju (miałem to w C-330).
Nie rozumiem na co mam się zdecydować? Gdyby nie to że z rurki odprowadzającej paliwo zaczęło cięć paliwo to bym pompy do regeneracji nieoddawał bo 60 wtedy paliła czy zimna czy ciepła od przysłowiowego strzała.
Cofa z filtrów paliwo pompuje pompka ręcznie i cofa do zbiornika
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Witam szanowne grono. Mam problem z silnikiem Hatz 3L41C. Pracuje przy karczowniku do pni. Otóż, jak popracuje około 30 minut i się nagrzeje, to słabnie podczas pracy frezarki. Myślałem, że hydraulika go obciąża, ale jak zgaśnie po zmniejszeniu gazu, to nie chce zapalić, jedynie zapali na pełnym gazie. Założyliśmy pompkę elektryczną paliwa, ale nie...
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
opel astra 2 1999r. diesel (1.7) przejechane190 tys.km (nowy rozrząd przy 165 tys. km) nowy przepływomierz, sterownik pompy ostatnio był w regeneracji. po przejechaniu 80 km czuć było paliwo,na drugi dzień nie odpalił, z jednego wtrysku cieknie paliwo. moje pytanie: czy wystarczy zrobić wtrysk czy padła pompa? jaki to koszt?
Witam Po tygodniu postoju ciagnika z pompa rotodiesel perkins 4 cyl ciagnik zapalil od strzala na 2 sekundy i zgasł jakby sie zapowietrzyl i ponownie palac dopiero po chwili krecenia odpala normalnie jakby sie paliwo cofało pompa po regeneracji zaworek w pompie zalozony wlasciwe , trzeba moze dołozyc jakis dodatkowy jednokierunkowy zaworek ? zalozona...
Dziękuje za wszelakie podpowiedzi był upalony sterownik pompy , nowy nastawnik zatarty , wymiana nastawnika i naprawa sterownika pomogła , prawdopodobna przyczyna to złej jakości paliwo.
Perkinsa z pompą rotacyjną nie powinno się odpowietrzać przez ciągnięcie bo jak wiecie Panowie pompa ta jest smarowana paliwem i przy kręceniu rozrusznikiem by ja odpowietrzyć można ja uszkodzić. Jest to częsta przyczynia nie uznania gwarancji po regeneracji pompy wtryskowej.
Powiem tak na pompce recznej ciagle cieknie paliwo, planuje wymienic wszystkie uszczelki miedziane a jak to nie pomoze to regeneracja.
No to wykręć wtryski, przewody wysokiego ciśnienia paliwo (pompa-wtryski). Jeśli paliwo pojawia się na króćcach pompy wtryskowej to pompa jest sprawna jeśli nie pompa do regeneracji. końcówki wtrysków zostały założone nowe, pompa została sprawdzona, Coś nie do końca dobrze sprawdzone.
No to juz wiesz co jest trzeba zrobic czyli pompa do przegladu gdyz sa one bardzo czułe na paliwo i syfy w nim. Na 99% w tych modelach taki przypadeki konczą sie wymianą pompy lub regeneracją jak uszkodzenie tylko na regulatorze cisnienia.
poluzuj po kolei przewody paliwowe na wtryskiwaczach To już nic nie da, a wiem stąd bo przerabiałem. Z filmiku widać jak ledwo pompa zasysa paliwo, co radziłbym nie męczyć już tej pompy i oddać do regeneracji, bo szkoda tylko czasu na dalsze eksperymenty.
Witam szanowne grono. Mam pewien problem z maszyna jak w temacie. Podczas pracy maszyna zgasła, zachowała się tak jak by wyłączył ktoś zapłon. Sprawdziłem bezpieczniki zasilania przekaźniki wszystko ok. sprowadzony na miejsce mechanik stwierdził brak paliwa na listwie wtryskowej. Po odkręceniu rurki na wyjściu z pompy faktycznie nic nie leci. Sprawdzone...
Mechanik mówi, że to może być od pompy, bo nie ma smarowania.
tak już będzie , auto po prostu nie da rady pracować na obu paliwach idealnie ,chyba że przez chwilę ,albo jeśli założysz gaz najnowszej generacji z furą elektroniki ,ale wtedy zawsze będzie problem z jej zgraniem ze sobą , że chodzi nie równo tym się nie przejmuj grunt że wogule chodzi , mój znajomy ma forda sierre 20 dohc na wielopunkcie instalację...
Nawet nie trzeba jej zalewać niczym. Z mojego doświadczenia taka pompa w dobrych warunkach może spokojnie leżeć do pół roku bez jakichkolwiek uszkodzeń. Później pierwsze co się dzieje to stają sekcję. Pompa oczywiście po regeneracji i sprawdzeniu na stole co wymusza na niej że ma już na sekcjach paliwo.
Pomiary na starej pompie na zimnym silniku na wolnych obrotach 3.1 bara przy 1800 obrotow 3.4. Wymiana pompy i parametry dokladnie takie same. O co chodzi, czy te cisnienie nie jest uzaleznione od kondycji pompek? Czy w pompach nastawia sie te cisnienie? Na starych pompach jak pisalem mialem 2.6 i 3.6. Pompy mam po regeneracji , pompa paliwa oryginal...
Paliwo jakie jest? Ze szlamem?
A jak mam się dostać do pompy i filtra? Trzeba spuszczać paliwo? Dodano po 3 Jest możliwość regeneracji takiej pompy czy raczej podlega wymianie?
1 Kompresja sprawdzona ksiazkowo 31 barow na jednym tylko 29 2 Pompa podaje paliwo (po regeneracji) 3 Sprawdzenie przez mechanika wykazalo że paliwo jest z rana. Podejżewam że uszczelnie przelewów i regulacja kąta nachylenia co zrobił mehanik dalej nie rozwiąże sprawy :| . Już są plusowe temp. ale czas pokaże
Mam problem z moim fordem fokusem 1,8 TDCI 2003 w czasie jazdy odcina mu paliwo i gaśnie.Po podłaczeniu u elektryka do komputera okazuje się, że jest uszkodzona krzywka w pompie wtryskowej.Mam pytanie, ponieważ nie wiem co zrobić czy pompę dać do regeneracji czy szukać pompy używanej?
Nie, dopiero po waszej ingerencji. Podaj paliwo z bańki bezpośrednio do pompy.
Paliwo jest w wężykach. Tak jak pisałem. Dawałem pompę do regeneracji bo były wycieki i od tamtej pory traci na mocy. Wymienię filtr paliwa a później zobaczę co dalej.
Witam, samochód ford focus 1.8 tddi 2000r po regeneracji sterownika pompy wtryskowej vp44 nie odpala co widać na filmie. Po odpięciu przewodów POMPA-WTRYSKIWACZE paliwo leje się ale powoli a tam przecież powinno być duże ciśnienie. Jakaś porada. Proszę o pomoc
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Witam. Mam problem z układem paliwowym w moim samochodzie Toyota Corolla Verso 2.2 d4d, a mianowicie ostatnimi czasy seryjnie uszkadzają się wtryskiwacze. Przy ich regeneracji stwierdzono że problemem są mikroskopijne drobinki metalu, które dostały się do wtryskiwaczy razem z paliwem. Podejrzewam, że problemem jest uszkodzona pompa paliwowa, która po...
Kolego williams 105 chyba się z tobą nie zgodze. Zwłaszcza że na zimnym silnik pracuje dobrze, przy uszkodzeniu głowicy (jednej lub więcej) silnik i na zimnym by się chwiał. Widziałem przypadek że żeuszczelka była wydmuchana na pierwszym cyl. w strone chłodnicy tak że po przyłożeniu ręki było czuć jak ucieka kompresja. Czyli dosyć znaczna róznica ciśnień...
Wtryski regenerowane? Odpowietrzony dobrze każdy wtrysk? Wygląda jak by paliwo tylko na początek dostawał
Witam. Po regeneracji pompy i założeniu jej na 60-tkę podczas ustawiania początku wtrysku, nie pokazuje sie paliwo w pierwszej sekcji .
Ja zrobiłem remont kapitalny silnika założyłem pompe po regeneracji, odpalam i chodzi raz jak perkins a raz jak c-360 i to na 2 cylindrze tak marnie chodził. Zawiozłem pompe na reklamacje a dali mi drugą, na tej mi szarpie i faluje obrotami tak od 500 - 1000 rpm poniżej i powyżej tych wartości chodzi równo ale ciezko pali. Gdy go odpalałem po tygodniowym...
Pompka zasilająca lub zużyte sekcje. Ogólnie z czasem zawsze dostanie się tam paliwo i nie oznacza to od razu remontu pompy. Gorzej jeśli dzieje sie to szybko i widać wulewające się paliwo przez rurkę przelewową z tyłu pompy. Wtedy trzeba szukać pompka zasilająca do wymiany lub regeneracja pompy. Falujace obroty zaś to często zasługa wyrobionego regulatora...
Zrób logi na jałowym. Może nie do końca dobrze ustawiony kąt. Pompa po regeneracji czy sam sterownik? Jaka dawka paliwa?
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Mam identyczne auto, identyczne problemy. Mechanik póki co rozklada ręce. Pompa wtryskowa po regeneracji. Świece sprawdzone. Paliwo dostaje. Odpala po 5-10 minutach krecenia, lub gdy sie mu pomoze samostartem. Po odpaleniu kolejny raz odpala juz od strzalu. Problemy sie zaczynaja, gdy postoi kilka godzin. Auto garażowane (garaż nieogrzewany, jest w...
Dwie opcje, źle ustawiona pompa względem reszty rozrządu lub sprawdź czy masz paliwo na wtryskiwaczach jeśli nie coś z pompą źle regenerowana lub nie otwiera zawór Immo jeśli taki jest.
Zdjąłem blokadę pod sprężyną sekcji ale nie wiem jak ją wydostać. Czy żeby dostać się do niej trzeba wyjąc cały wałek pompy i popychacz? Kolego, takie zabawy lepiej sobie odpuść jak chcesz w przyszłości uruchomić ten ciągnik. Poza tym każda Twoja ingerencja w pompę wtryskową z pewnością podniesie koszt jej regeneracji. Jeżeli pompę masz odpowietrzoną,...
Witam. Mam następujący problem z ciągnikiem Władimirec T25. Posiada on pompę wtryskową od ciągnika C330. Odkręciłem pompę i dałem do regeneracji, ponieważ ropa dostawała się do oleju. Po regeneracji założyłem z powrotem, wszystkie przewody tak samo jak były, lecz paliwo nie idzie na wtryski. Odkręciłem przewody przy pompie, które idą do wtrysków i tam...
Ogólnie nie wiem czy spięty na sztywno wentylator powinien aż tyle mocy zabierał że czuć było to bardzo? Wszystko zaczęło się od kombinacji z tym wentylatorem i nie wiem czy to przypadek czy tam coś spierdzielilem. Ogólnie kilku mechaników nie mogło się połączyć ze złączem diagnostycznym. Tak skopana jest instalacja. Dopiero jeden dał radę i wyszło...
Taki zawór się wymienia na nowy, do tego czyszczenie całego układu paliwowego, łącznie ze zbiornikiem paliwa z opiłków. Ewentualnie jeszcze pompa paliwa do regeneracji.
Może się zapiekł? A pompa daje paliwo na niego?
Przy wypracowanej pompie CR zawsze tak jest, że przy zimnym paliwie dobije do wyższego ciśnienia, bo po prostu zimne paliwo ma wyższa gęstość. Pompa do regeneracji. Testy przelewów były robione na wolnych obrotach, czy próba sterowana była testerem? Ale skoro podajesz czas, to chyba na wolnych obrotach i te przelewy są już bardzo wysokie, choć jeszcze...
Witam, Posiadam dziwny problem z samochodem Opel Meriva B (S10) 1.3CDTI 95KM 2011r - niezależnie od temperatury i pogody auto miewa lub nie problemy z odpalaniem. Czasami odpala od strzała, czasami kręci nawet 8s zanim odpali. Zauważyłem, że to poniekąd jest związane z tym gdzie stoi na nieco nierównym podwórku. Wiele części było już wymienionych/naprawionych,...
Witam. Powodem usterki nie było nic sugerowanego przez piszących tym bardziej dpf jak i pompa . Przyczyna usterki to przedostające się paliwo przez cewki wtryskiwaczy do silnika . Wypływało paliwo centralnie przez wtyczki wtryskiwaczy. Oczywiście regeneracja tego na maszynie nie widziała a wtryski były u nich 3 razy.
. Tam jest stara rzędowa pompa wtryskowa smarowana prawdopodobnie olejem silnikowym . Noi ciągnie olej . Czeka cię regeneracja .
Witam, problem polega na tym że mi 60 gaśnie pod dużym obciążeniem. Tak jakby wypalała paliwo i muszę pod pompować parę razy ręczną i wtedy zapala. Dodam że 60 po kapitalce, pompa po regeneracji i pompka zasilająca nowa filtry nowe kranik nowy. Przykład taki podam że podczas talerzowania jak jest płycie to jest dobrze s jak trochę zagłębie to tak to...
Silnik pracuje tak samo,zawsze co roku wymienialiśmy filtry czyściliśmy bak no i co 4 lata regeneracja pompy wtryskowej i wtryskiwaczy.Ciągnik garażowany na początku grudnia i ok 10 stycznia go uruchomiłem aby przywieść siano kiszonkę i po 5 min się zapowietrzyła musiałem to zrobić innym ciągnikiem.Jestem prawie pewien że to pompa wtryskowa ponieważ...
Przez okienko sprzęgła na kole są znaki.
Właśnie sprawdziłem to wszystko wiem jest dodatkowa sprawna;) podpiołem manometr przed filtrem poprzez trujnik i pokazuje 4 bary ;) Ale mam taki problem samochod nadal nie odpala ukalad odpowietrzony przy wtryskach paliwo jest odpalam samochod purtnie dosłownie i gasnie...odkręcam rurkę od wtrysku pusta;/ pompa cr jest nowa ogólnie posiadam 2 pompy...
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Sprawdź jeszcze przewód idący od pompy do wtryskiwacza, czy przypadkiem nie jest gdzieś załamany albo zgnieciony lub zapchany.Zapal silnik,poluzój nakrętke łączącą przewód z wtryskiem, powinno tryskać paliwo.
Jak bez pompowania paliwo idzie do baku i nie chce odpalić to niestety to wina pompy. Musisz ją odkręcić i razem w wtryskami oddać do regeneracji, takie moje zdanie, ale niech wypowiedza sie inni.
Spróbuje jeszcze raz wymyć i przedmuchać kompresorem ten gaźnik. Jeśli nie pomoże, to myślę nad zakupem nowego to koszt 70 parę złotych, zestaw naprawczy (uszczelki zaworki itp) to koszt 30 parę pln. nie wiem czy się opłaca bawić w regenerację. Pytanie czy te gaźniki ze znanego portalu zapewne chińskie są coś warte i żeby się znów nie wkopać :) Może...
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Zgadzam się z kolegami. Jeżeli układ nie jest zapowietrzony (a chyba nie bo paliwo ci tryska) to pompa do regeneracji. W tych pompach pada zazwyczaj sterownik, bądź zakleszcza sie zawór przestawiacza kąta wtrysku. Przyczyną może być zła jakość paliwa. Wymieniam takie pompy co najmniej dwie w miesiącu. Trochę ten zabieg kosztuje - niestety. A co do świec...
regeneracja pompa paliwo mercedes regeneracja elektryczny pompa paliwo regeneracja pompa paliwo vectra
sprawdzić miernikiem inwerter membrana pompa paliwo odkurzacz gniazdo łożysko
wymiana rozrządu instrukcja zanussi tt150
Zielona dioda i brak sygnału dźwiękowego w Sony Xperia Z5 Compact Kod błędu 80FAE4 w Mercedesie - przyczyny i rozwiązania