Po regeneracji na stole bez obciążenia mogła zadziałać. Pod obciążeniem coś puściło(oring, uszczelniacz).
Choćby coś takiego można dać. " Zabezpieczenie przed suchobiegiem 230 V Omnigena Hydroguard 2 kW" A do naprawy jest to. https://epompa.pl/product-pol-9780-Zesta...
W rozdzielaczu nie ma punktu do pomiaru ciśnienia. Radziłbym najpierw sprawdzić zawór przelewowy . Znajduje się z boku rozdzielacza,należy odkręcić dwie śruby M8 klucz 12 pod dekielkiem jest sprężyna potem jest tłoczek. Wyjąć tłoczek dłuższą śrubą M8 i sprawdzić czy nie ma wżerów na powierzchni stożkowej . Jeśli są przeszlifować powierzchnię stożkową....
Witam. Wyciek pochodzi z przestrzeni powietrznej oddzielającej zawór trójdrogowy od zespołu membrany przełączającej. Po lewej stronie (na dole zdjęcia), w zespole membrany jest O-ring. Po prawej (u góry zdjęcia) w zaworze trójdrogowym, w tym miejscu jest uszczelnienie teflonowe, koszt ok 100zł. W każdym przypadku, jeżeli pojawia się wyciek należałoby...
A to niby na czym? Zetor 3011 i 4011 to ciągniki na bazie których powstał ursus 4011. Zasady ustawiania kata wtrysku takie same. Tyle że trzeba patrzyć na nr. silnika jedne miały 18 stopni a drugie 20-21. Zawsze ustawia sie do pierwszego cylindra. Do niego nabity jest znak na kole zamachowym.
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Ja zadnej z moich jeszcze nie rozbierałem, ale jak ktoś potłókł mi rurki poziomowskazów w cylindrze to znalazłem namiar na goscia z Wrocławia, który naprawiał stacje (napweno te PSN... z OBR). Jeśli chcesz to mogę odszukać jego namiar i Ci odeślę. (Pewnie trzeba na PW)
Nie próbuj nawet sam rozkręcać pompy. Ryzyko raz uszkodzenia (niedwracalnego) zespołu wysokiego ciśnienia, a dwa zniszczenia silnika w razie gdybyś zabłądził z naprawą w okolice regulatora obrotów.
wyciągnąć rozrusznik wziąść kable rozruchowe i spróbowac zastartowac na krótko rozrusznikiem, na sucho powiniem kręćić obserwuj bendix podczas wyrzycania korzystając z tego ze masz wymontowany rozrusznik odpal traktor na pycha, jeśli zapali to padniety rozrusznik sasiad miał cos podobnego w transicie a znajomy dawno temu w mercedesie Dodano po 46 to...
Zmień mechanika. Regeneracja pompy to nie "bułka z masłem" ale bez przesady. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Zwróć uwagę na taki szczegół, że powrót z wtryskiwaczy idzie do zasilania pompy wtryskowej. Do odpowietrzania tego popuszczam rurki wtryskiwaczy, zakładam pompke za filtrem na zasilanie. Pompka chodzi a ja przekręcam wałem aż pojawi się paliwo na każdym z wtryskiwaczy. Druga opcja, karnister wyżej pompy i kroplówka :)
Witam, a kto robił pompę?skoro był jakiś syf w baku może jeszcze coś zostało i doszło do pompy, techem opanujesz , co do kteesa to nie wiem, a popytaj czy wymieniali przestawiacz lubi się gubić w ustawieniach jak wiekowy? jak mam taką pompe po 200kkm przebiegu to daje do swego boschserwisa i wymieniaja wsio koszt 2500zł jak dlamnie ale nie miałem jeszcze...
Miałem tego tranzyta i nawet po przeskoczeniu o 1 ząb na wałkach palił, kulawo ale jednaj. Więc nie tędy droga. Przed regeneracją palił? Ciśnienie otwarcia ma 225.
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Czy to moduł sterujący może? Może. Problem jest z zaworem sterującym rozdziałem paliwa ( timing control valve) który jest wbudowany w pompę . Polecam artykuł https://autoditex.com/page/vp44-timing-c...
listwę wymień
Nie w 98r. .
Nr 5 na obydwu schematach jest podkładką , kolejność do montażu masz prawidłową .
Nie ma pompy elektrycznej ,paliwo jest zasysane przez pompę łopatkową znajdującą sie w pompie wtryskowej.
Dla D0826LF13 191 kW 1000Nm EURO2: od 0 do 1 stopnia przed OT
DDE,ten na podszybiu.
Wtryskiwacze do kontroli koniecznie i druga konieczność, to sprawdzenie i ustawienie porządnie zapłonu (pompa wtryskowa). Nie będę wspominał np. o wymianie/kontroli filtrów. Aha, wtryski najlepiej wyciągaj na rozgrzanym silniku - wyjdą napewno - kwestia cierpliwości i pomysłowości.
Skontaktuj się z zakładami w Tucholi. Oni powini coś poradzić w tej kwestii.
Dostępne używane nie tylko u tego sprzedawcy: https://allegro.pl/oferta/pompa-myjaca-o...
Witam Ciesze się że jest Pan zadowolony z usługi. Jeżeli chodzi o naprawę pomp w samochodach z grupy VW to trzeba podejść do tego raz a dobrze żeby podobne problemy się nie powtórzyły. Jeżeli chodzi o cenę naprawy to wynika ona z tego że ja nie muszę kupować pomp żeby je wymieniać klientom tylko naprawiam ich pompy i koszty wynikają z ceny elementów...
A według mnie kupić pierwszy lepszy zamiennik i mieć święty spokój. Auto ma juz w okolicach 15- 20 lat, więc czasookres jego życia wynosi pewnie jeszcze z 5 lat i 50tys. przebiegu. A tyle przeżyje każdy zamiennik, oprócz najtańszych.
CAT 428c ma problem z zapowietrzeniem się układu paliwowego. Po zregenerowaniu pompy chodził dobrze jakąś godzinę, później zgasł. Przepompowałem ręczną pompką, odpalił od razu, pochodził 15 sek., gaśnie. Po paru razach to samo, więc zrobiłem tzw. kroplówkę, żeby wykluczyć poszczególne elementy układu paliwowego aż do pompy. Z wstawioną elektryczną pompką...
Można próbować regenerować,ale to są koszty,jak ,by co to ja mam taką pompę.Pisz na PW
zerwany klin na sprzęgiełku
Do wymiany regeneracji pompa paliwa. Oraz wymiana filtra paliwa jeżeli takowy jest.
moze ktos wytlumaczyc dokladnie jak to zrobic? Tez mam taki problem... po ostatnim czysczeniu nie mialem czasu go wyczyscic, a bylo dosc brudno tam. dzisaij go odpalilem, chwile pochodzil bez problemu, po zmianie wody juz przestal podawac wode. Nie wiem tez czy nei dalem za goracej wody, bo ten taki jakby maly silniczek jest strasznie goracy
(at)Krzysztof Reszka , chodzi o rowek na zabezpieczenie, tam idzie pierścień Segera 20 Z.
Regeneracja pompy CR rozwiązała problem Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Skąd wiozłeś tego chłopa od pomp? Na raty ją regenerował, na czuja, że może zadziała? Jakieś testy ciśnienia przed oddaniem robił z manometrem? Kto montował pompę po regeneracji? Poszukaj serwisanta od tego typu pojazdów. https://www.google.pl/search?q=katowice+...
95r czyli masz już tam pierburg. Podepnij vcds i sprawdź dawkę, Pewnie jest bardzo mała i nie ma przez to mocy. Kto robił regeneracje pompy? Może wystarczy przestawić nastawnik w pompie.
Przez okienko sprzęgła na kole są znaki.
regeneracja pompy
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
były w nich regenerowane pompy bo ktoś sugerował że to może być problem pomp że pod wpływem ciepła olej zmienia właściwości i wtedy pompa nie trzyma ciśnienia. To jest napęd hydrauliczny? Jeśli tak, to przyjrzałbym się elektrozaworom.
Zdaje się, że tłoczki sekcji stanęły w górnym martwym punkcie. Pompa do regeneracji, tzn. wymiany sekcji. Jeśli nawet WD40 by pomogło, to i tak sekcje stracą szczelność lub będą się zacierać.
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Witam, czy posiada ktoś dane jaki zestaw naprawczy kupić do pompy wspomagania dla toyota Avensis Verso 2.0 d4d 2001r ? Pompa przy skręcie się blokuje, wydaje mi się że będzie to wina zaworka. Gdzie taki zaworek można kupić itd robił może ktoś ? Czy te pompy nie były montowane też w innych Toyotach ? Na zdjęciach widać że z budowy są takie same.
Jesli masz problem bezposrednio po jakiejkolwiek interwencji, to szukaj jego przyczyny w tym, co (zle) zrobiles. Jest 99.9% szansy, ze wlasnie tam go znajdziesz. Nie twierdze, ze przyczyna jest, na pewno, zly luz zaworowy. Twierzdze tylko, ze prawie na pewno sam spowodowales problem, ktory cie trapi i ze prawie na pewno zle wyregulowales zawory. Wycinek...
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
Zapomniałem dodać że ursus nim wejdzie na obroty przy pierwszym odpalaniu 2 3 sekundy chodzi tak jak by gazu nie było. Dodano po 1 Odpaliłem 60 na troszkę mniej niż na pół gazu i jest napewno lepiej. Więc pompę mam dać fachowców i ma dawkę paliwa rozruchową zmniejszyć?
Pompa do regeneracji. Kupiłeś pompę która leżała dłuższy czas. W momencie rozruchu któraś z sekcji stanęła i zablokowała listwę.
Prawdopodobnie uszkodzony moduł pompy regeneracja ratuje sytuację pozdrawiam ADAM.
Elektroazwór na pompie odpowiada za załączenie kierunku jazdy, jedna cewka do przodu a druga do tyłu. Hamulec zasadniczy jest hydraulicznny i ciśnienie idzie przez pedał hamulca, obrotnicę wężami płynie prosto do mostów gdzie przesynięcie tłoka powoduje zaciskanie tarczki hamulcowe a dodatkowo ciśnieniepłynie do pompy jazdy i zostaje rozłączany także...
Witam. Przepraszam, ze pytam po tylu latach, ale mam ten sam błąd i nie moge tego czujnika namierzyć. Udało sie rozwiązać problem?
Dość skaplikowa operacja wysłałem ci instrukcje na pw może coś ci uda .
Tak pompa po regeneracji jest sucha i trzeba nalać do niej oleju.
Auto oddane do serwisu, dam znać jak to się skończy.
Pompa była w innym warsztacie i podbno robili korekte dawki. Efektu tego nie widzę. Sprawdzam jeszcze drożność kolektora ssącego oraz wydechowego
Witam czytałem o twoim problemie i moge ci powiedzieć ze zacinanie sie listwy na pewno nie ma nic wspólnego z gwintem nacietym w korpusie pompy, ( gdyby żeczywiście tak było to z 3 sekcji wypływał by olej napędowy w momencie tłoczenia) , zacinanie sie listwy może byc spowodowane : - wyeksploatowanymi tulejkami ( prowadnice w których przesuwa sie listwa),...
Do tej pory miałem diesla. A przy samodzielnej wymianie rozrządu i ustawienia kąta, dawki paliwa po samodzielnej regeneracji pompy czy diagnozie doładowania turbo w zupełności wystarczał. ale za pewne nie golfa5 ,bo w nim nie ustawia się kąta ,czy dawki,więc dwie różne auta i typy komunikacji.
Witam. Czy któryś z kolegów może polecić firmę zakład w woj.małopolskim która zajmuje się naprawą regeneracją przezwajaniem pomp z pompowni ściekowych ? Mam na myśli duże pompy 7 KW lub 15 KW i 30 KW. Pozdrawiam.
jedziesz i nagle zaczyna pracować jak c 330 taki sam głos. ale czy to normalne że dymi cały czas na czarno?
Czy pompa wygląda podobnie jak na tym filmie? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Podejrzewam ,że do rozebrania pompy musisz użyć klucza jak na filmie. A czy naprawa ma sens to musisz sam ocenić czy będzie to opłacalne.
Nowy to znaczy nowy z serwisu wtryski po regeneracja pompa wtryskowa nowa
Są zestawy naprawcze misy usuwające wyciek spod misy: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/5-Z... Tutaj pokazano jak zamontować uszczelkę: https://youtu.be/DP6RO8mzfhM?si=oA__ERn5... Może odezwie się...
Witam . Chevrolet Captiva 2.0 Auto zgasło i nie odpala. Pompa wtryskiwaczy po regeneracji (na pewno dobra) nie wytwarza ciśnienia Auto kręci, pompka w baku na pewno działa. Mechanicy bezradni . Z rurek przed listwa ropa się sączy, brak ciśnienia.
Witam, tu nie chodzi o ciśnienie na pompie tylko o wielkość dawki paliwa i ta prawdopodobnie została ustawiona inaczej po regeneracji. Istnieje jeszcze taka możliwość że pompa ze względu na małą sprawność została "podkręcona" jeszcze przed regeneracją i teraz może być ustawiona prawidłowo. Silnik jest słabszy ale na pewno bardziej ekonomiczny.
Próbowałem z opalarką i jest lepiej, ale też trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem. I przy opalarce kopci czarnym dymem. Zostaje jeszcze sprawdzić ciśnień sprężania. Może ktoś poleci jakiś niedrogi zestaw, który będzie pasował.
W lewą stronę.
Zakładasz pasek, napinasz, ustawiasz pompę, dokręcasz koło na wałku. Zrobione! Nie można jaśniej...
Witam! Proszę o pomoc, czy zna ktoś wartości kąta wpadania paliwa w Renault Mascot 2001 r 2.8 tdi. Pompa po regeneracji, zamontowana ale jest nie tak jak trzeba.
Proponuję zajrzeć do tej pompy przed wymianą. Mogą być tak naprawdę 3 przyczyny a) elektronika - walnięty sterownik - raczej nie do naprawy, ewentualnie lepiej wymienić sterownik lub całą pompę b) przewody, o których pisałem pomiędzy sterownikiem i pompą c) słaba pompa tzn zużyta część robocza - problem z rozruchem to brak "siły" pompy by nabiła odpowiednie...
jak chcesz to w poniedziałek wrzucę część instrukcji od pad 16/3/400 tam jest taki sam silnik, jak nadal szukasz katalogu albo instrukcji to daj znać na forum to popołudniu będzie
cięgna sa dobre osiąga 2000 obr zachmuje sie jak by chciał is szybciej ale niema na czym ( niema paliwa)
Spalanie już znacznie spadło , chociaż kiedyś miał o litr mniejsze, natomiast po ostatnim tankowaniu zaczął szarpać i dosyć mocno klekotać. Co ciekawe pod obciążeniem przy przyśpieszaniu nawet z pełnym gazem chodzi OK wolne obroty też nie najgorzej , natomiast jak silnik pracuje na obrotach rzędu 1500 - 3000 obr. to niesamowicie przerywa, biały dym...
A gdzie nie jest za pompą? Wszędzie, ale są takie MANY, gdzie jest odstojnik seperator na stronie ssącej, poza tym Mercedes Actros nie zasypia gruszek w popiele i robi cos w tym kierunku: system filtrujący Mahle, jest tam ochronny filtr wstępny W celu ochrony mechanicznej pompy przed większymi zanieczyszczeniami ze zbiornika, jako filtr wstępny montowane...
a jednak nie pompa, uszkodzony był wtrysk sterujący.
U mnie na 2 pompie to samo jest ale silnik w każdym zakresie działa jak zegarek nie kłóci ani nic. To jak założę tą zębatek od c385 czy 902 to przyspieszy zapłon?
Ewidentnie pompa do wymiany. By dobrać prawidłowo dedykowany silnik pompy musisz dodać zdjęcie tabliczki znamionowej zmywarki. Oczywiście możesz spróbować regeneracji silnika, ale najlepiej wymienić pompę bo gdy regeneracja nie pójdzie sprawnie to zmywarka będzie stała bezczynnie: https://youtu.be/yAkNvLckwCY https://youtu.be/ihF9zlPl3rg Ten rodzaj...
https://obrazki.elektroda.pl/9349207300_... A ile prawdy jest w tym, zweryfikować nie potrafię.
Witam ponownie,ja byłem u pana w Grudziądzu na ul Paderewskiego 171.Gdzieś tam mam nawet numer tel ale musiałbym poszukać. Ten pan zajmuje się regeneracją pomp. Ja obecnie mam pompę Boscha. Ostatnio byłem na regulacji to pan mówił że przerabiał kolejne punto z DSem. Ci co im przerobil autko to byli w szoku ze autko ma takiego buta:)). Oczywiście po...
No to podaję wartości na mojej pompie jest miedzy -0,8a -0,9 w innym aucie przekracza -1,0 , po gwałtownym i puszczeniu pedału naciśnięciu u mnie spada do -0,3 a w innym do -0,6 i wytworzenie podciśnienia u mnie jest niemal 2 krotnie dłuższe niż w innym aucie. Dodam że że układ jest szczelny nie mam przecieków bo na wakumetrze nawet po 10 min. nie widać...
jedyne co można zaproponować to jak najszybszą zmianę warsztatu.
Kompresją to może dmuchac. Jak się ropa nie spala to powinien wydobywac się niebieski dym!! Jak go nie ma to i nie ma paliwa na tym garze.
Powiem koledze jak należy prawidłowo ustawić zapłon. Należy zaopatrzyć się w bardzo cieniutką przezroczystą rurkę np. po wkładzie z długopisu. Do końca rurki trzeba dorobić taki stożek jak mają rurki od wtryskiwaczy i stożek ten wkleić w rurkę po czym przykręcić to sekcji w pompie która odpowiada za podawanie paliwa do pierwszego cylindra. Następnie...
Napięce RSW ustawione na 0,760V (na gotowo, po zalaniu ropą), kontrolka świec miga cały czas (wcześniej gdy RSW było 0,600V zapalała się czasami), napięcie podczas pracy na biegu jałowym wacha się w granicach 1,96-2,04v) więc jest zbyt duże. Jakie w końcu ustawić to RSW ?
W 328 jest inaczej zrobione to jak w 330.
Jeszcze spróbować na zaciąg niech pociągnie ropy a jak nie da rady to szukać gdzie indziej bo ruskiego ponoć ciężko odpowietrzyć
orionek dawaj go domnie
A zawory reguluje się co 40 tys. To tak ku przypomnieniu
To za chwilę zacznie cieknąć. Są do kupienia pompy. Ale chyba z 5 lat nie wymieniałem już. Silnik S?-21
To jest właśnie ta pompa wspomagania do silnika AGK, który pompę vacum ma na pasku klinowym z przodu silnika. Przewertowałem całe google i nic nie ma kompletnie zero jakichkolwiek informacji. Jeszcze mnie jedna myśl naszła, z tego co widzę to z VP jest odprowadzenie do miski olejowej ... może to cholerstwo się tam zapchało i dlatego nie ciągnie ? Spróbuje...
wpisz w google regeneracja hpi. Firma jest z krakowa i robi tylko krytyczne przypadki
nim wymienisz pompe sprawdz działanie czujnika skretu typowym niedomaganiem czujnika jest wycie pompy, działanie i niedziałanie na przemian ,przygasanie swiateł (pobieranie przez pompe zbyt duzej energii) proponuje najpierw podpiac sie przez złacze diagnostyczne do kompa jednak obstawim - uszkodzenie czujnika skretu (on nie pada od razu - raz działa...
Poniżej opis układu paliwowego. Jeśli masz urządzenie diagnostyczne to jest szansa że sobie z tym poradzisz bo podstawa to obserwacja parametrów na podstawie odczytanych błędów. Aby problem wykryć trzeba było by sprawdzić czy silnik nie zapala bo jest problem z pojawianiem się pęcherzyków powietrza przez nieszczelność w systemie zasilanie czy z defektem...
https://youtu.be/Czz8WnUBUy8 link do filmu z próby odpalenia. Pomocy!!!
Czyli chodzi o immo tak? Nie, to będzie mniejszy problem. Pompa może mieć elektronikę od innego auta.
Jak pisałem wcześniej po uzyskaniu temperatury 85 stopni auto chodzi idealnie wchodzi na obroty nie włącza się tryb awaryjny przyśpiesza jest tak jak powinno być. tylko rano ta chmura dymu i jazda w trybie awaryjnym na połowie mocy dopóki się nie rozgrzeje. Sprawdziłem już wszystko cały układ paliwowy, nawet kolektor ssący został wyczyszczony z nagaru...
Zapłon powinien być przed GMP a nie za. Przyśpiesz pompę na początek.
Witam , mam problem auto mi stanęło z dnia na dzień, po obserwacji doszliśmy że to pompa wtryskowa. Pojechała do regeneracji wróciła i nie odpala, po daniu plaka silnik odpala i ładnie równo chodzi ale bez plaka nie chce odpalić. Stwierdziliśmy że kat wtrysku zły i pojechała 2 raz, po czym problem ten sam, wtryski też daliśmy do naprawy ale gość mowi...
Przed założeniem zregenerowanej pompy był czyszczony cały uklad paliwowy. Zbiornik przewody rozdzielacz wtrysku płukany. Błedy jakie wyskakuja napisałem na samym początku i ich skasowaniu i ponownej uruchomieniu silnika wyskakuja te same.
Kolego ja wiem jak skasować te błędy i wyłączyć Licznik hamowań. Pytam co się wymienia w tej pompie od podstaw.
Hej udało Ci się rozwiązać problem mam dokładnie tak samo po regeneracji pompy paliwa
pompa regeneracja pompa wspomaga regeneracja regeneracja pompa hydrofor
multimetr pokazuje silnik przewijania technics ograniczenia głośności
Czy można wymienić bezpiecznik 20A na 25A? Wymiary i waga BOX V500 CRESCENDO - brak danych