Na moje oko albo wtryski jeszcze raz do sprawdzenia bo różnie z regenerowanymi bywa albo gdzieś lewe powietrze łapie w układzie paliwowym (filtr paliwa). W iveco miałem problem z filtrami i był taki błąd, raz z wtryskami podobny był w Iveco i raz dwa razy mi poprawiali wtryski po regeneracji w C klasie 2.2cdi. T5 na szczęście jeszcze chodzi 😉
A te nowe wtryski są nowe czy po regeneracji?
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
... miał taką sytuację z za dużym ciśnieniem i bez problemu te autko diagnozuje się większością testerów.
Jaką turbinę zastosowałeś? Niech mechanik sprawdzi '' na kompie '' ciśnienie turbo podczas jazdy.
Witam. Wtryski były złom ciśnienia uciekało przelewami. regeneracja rozwiązała problem.
Sprawdź wtryski.... musisz zdjąć przewody przelewowe i kręć silnikiem i patrz z którego najwięcej leci i ten będzie albo do regeneracji albo do wymiany...
W ramach podsumowania. Pompiarza stwierdził że trzy wtryski umarły, jeden w miarę. Po zregenerowaniu oczywiście wszystkich, auto odpaliło z półobrotu. Powiem szczerze przez tyle lat nie miałem przypadku żeby na raz padły wtryski tak żeby unieruchomić auto. Dodano po 1 Regeneracja wtryskiwaczy rozwiozała problem.
Chłopaki podpowiedzcie cos... Zjechalem z trasy okolo 900 km i po zgaszeniu wszystko normalnie ale przy probie ponownego odpalenia zapalaja sie wszystkie kontrolki ktore powinny i gasna tylko zostaje czerwony wtrysk a na wyswietlaczu od skrzyni biegow nic sie nie wyswietla. Iveco Daily 35C14 2006 rok z malymi swiatlami. Wtryski i pompa po regeneracji...
witam. mam problem z odpowietrzeniem iveco 2.5D z94r. pompa mechaniczna po regeneracji wtryski sprawdzone ropę podaje ale cały czas po popuszczeniu nakrętki na wtrysku obojętnie którym ropa idzie z powietrzem tak jak byłby cały czas zapowietrzony, i nie cholery nie zapali ani się nawet nie odezwie na żadnym baniaku... pomocy :!: :!: :!:
hehe jest drugi ja męczyłem się taką jazdą przez pół roku nie ma żadnych blokad radzę sprawdzić dokładnie wtryski któryś zawodzi moje były po regeneracji igiełki a wyszło że jeden był słaby rozpędzasz się a tu stop obrotomierz spada i jazda dalej
A zawór na pompie wysokiego ciśnienia był wymieniony? Przecież to robota na 10 minut, po co wtryski ruszać, jak jest "za wysokie" a nie "za niskie". Jak by wtryski lały to by cieśnienie uciekało. Raz tak miałem, że niby pompa po regeneracji, ale jak się przyjrzałem to w miejscu, gdzie wchodzi regulator była maluteńka ryska, wymienione 3 regulatory i...
Też mu mówiłem na początku, że pewnie wtryski leją, ale twierdził, że ta kontrolka świeci, bo długo stoi i pewnie któryś się zawiesił. Mówił żebym zgasił silnik i zapalił to będzie w porządku, ale kontrolka po chwili i tak znowu sie zaświeciła. Jak go przegazowałem kopcił na biało jak diabli i wydaje mi się, że czuc było olejem, to mówił, że to napewno...
Zdejmij przewody przelewowe z wtryskiwaczy i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz z którego wtrysku najwiecej wydostaje sie ropy/ten do regeneracji lub wymiany /taka przypadłość tych silników Sofim takie same były montowane w Renault Mascott. sposób troche prymitywny ale skuteczny
Witam wszystkich, teść musi do końca roku dojeździć swoim Iveco, jak na razie przy przebiegu 2,7 mln km nic poważnego się nie działo, teraz jest problem z pompą. Auto kopci i straciło trochę mocy. W pierwszej kolejności oddane niestety zostały wtryski do ustawienia, co pogorszyło tylko pracę silnika. Podejrzewamy, że pompę trzeba zrobić. I tu pojawia...
Witam, i poradziłeś sobie z problemem, moim zdaniem jeżeli dymi na czarno a wtryski ok to zająłbym sie przepływką. Mam podobny problem z Boxerem 3.0 , brak mocy tylko ze w ogóle nie kopci , wszystkie parametry prawidłowe( ciśnienie na szynie , ciśnienie powietrza itp) a jechać nie chce i na postoju wchodzi tylko na 3200 obr/min i ręce mi już opadają.Co...
Hehe ale regeneracja pompy jest drosza od kapitalki silnkia!Dlatego pytam czy ktos wie co mam zrobic z pompa!!Czy dam rade sam ja naprawic i wyregulowac czy musze ja dac do regeneracji???????
Rozrząd ustawiony na GMP pierwszego cylindra zgodnie z instrukcją producenta, pompa ustawiona na 1,12 mm na GMP pierwszego cylindra przy podłączonym zaworze KSB do + zgodnie z instrukcją producenta, układ odpowietrzony, silnik odpalił ale jest coś nie tak, wkręca się bardzo powoli a max prędkość obrotowa dochodzi do 1700 obr/min poza tym tak jakby przerywa...
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Witam. Mam problem z iveco daily 3.0 170km 2013r. Auto od pewnego czasu podczas jazdy zaczyna nie równo pracować. Włącza się kontrolna edc i momentalnie słychać jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Nie ma żadnej zasady kiedy sie to stanie, raz wystarczy przejechać 200m a innym razem 30 km, czy zimny czy cieply. Miałem tak już ten problem na wiosnę...
Ducato 2,3JTD silnik IVECO po strzelonym pasku, remont silnika, nowy rozrząd, wszystko złożone na tip-top, wtryski po regeneracji, nowe filtry i płyny. Pierwsza próba 3 błędy: czujnik położenia wałka wadliwe działanie czujnik położenia wału korbowego wadliwe działanie niska wartość ciśnienia paliwa czyli klasyka po strzelonym pasku, reset, bez błędów...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
silnik suchy instalacja itd wszystko ok kierowca tak jak pisałem czy przy jeździe delikatnej czy ostrzejszej pali tyle samo więc kierowca odpada. Rozrząd sprawdzony wszystko tak jak powinno być. Pompa cała po regeneracji i jest tak jak było przed czyli pali 21L wtryski są świerzo po przeglądzie i są ok jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to nagar...
Witam serdecznie. Kolejny niespotykany dotąd przypadek z życia mojego Daily mianowicie.. Pojechałem do mechaników na wymianę przeplywomierza oraz nierówna pracę silnika (problem zawarty w innym temacie na forum) Wymienili przeplywkę i wpadli na pomysł że w ustabilizowaniu pracy silnika pomoże kodowanie wtryskiwaczy, które kilka tygodni wcześniej wymienili....
... nie wiadomo jak będą się sprawować... Może odgrzeję kotleta ale już wiadomo. Model 2007-2010 przejeżdża bez problemu 600-700 tys. km na jednym rozrządzie, turbo i skrzyni biegów, jeśli się dba oczywiście. Przy 400 tys. km zaczynają się problemy z wtryskami ELEKTROMAGNETYCZNYMI gdyż zaczynają kopcić. Z doświadczenia wynika, że po tym przebiegu są...
Witam Fiat Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (w nowej budzie, silnik Iveco) Zacznę od początku Koło miesiąca temu po odpaleniu silnik nierówno pracował,obroty falowały, silnik się dławił i nie za bardzo reagował na gaz.... Po chwili pracy wskakiwały obroty i już było ok. z dnia na dzień było coraz gorzej. Wizyta u mechanika...padnięty jeden wtrysk i na zimno...
Witaj. Nie chce cie wprowadzic w błąd ale ten blad od turbosprezarki to moim zdaniem jest zle wyregulowane ciegno od zmiennej geometri to co masz przykrecone do gruszki przy turbosprezarce. Gdybym mial to naprawiac zawiozl bym turbo na regeneracje ale to troche kosztuje wiedz najpier sprobowal bym wykrecic o dwa obroty srobe regulujaca zaworkiem turbosprezarki....
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Witam Iveco 35c12 HPI, silnik 2.8l 2004r. Jakiś czas temu auto zaczęło ciężko odpalać, silnik nie wkręcał się na obroty. Wymontowałem i wysłałem do regeneracji wtryskiwacze 4szt. okazało się że były mocno uszkodzone i zanieczyszczone. Wtryskiwacze zregenerowane, filtr paliwa nowy, wymienione przewody zasilające od smoka do samej pompy wtryskowej na...
wtrysk regeneracja iveco wtrysk regeneracja wtrysk delphi
elektroniczne sterowanie piekarnika błąd klimatronika części żelazka
przewody stacyjki ducato przewody stacyjki ducato
Odczyt hasła z panelu HMI Siemens - porady i metody Odzyskiwanie numeru telefonu na koncie Google