Teraz musi się wypalić olej z wydechu. Trochę to potrwa. Jaką miałeś wysokość uszczelki a jaka założyłeś? Mierzyłeś jaka powinieneś mieć?
Witam. Za regeneracje turbiny ponoć 800.Tyle mi powiedział. jak zerkałem na ceny regeneracji turbo to tak od 700 do 900. O resztę się nie pytałem najważniejsze że autko chodzi. Wiem że w bonusie wyczyścili mi EGR. Pozdrawiam
Witam Moj problem z passatem 19 tdi 115 km Samochód nie przyspiesza 140 km/h max. Wszystko sie stało po wymianie uszczelki pod głowicą Wcześniej jeździł 180 km/h Po wymianie uszczelki u mechaników samochód wogóle nie jeździł brak jakby turbo Zaprowadzili do szpeca od diesla ten zrobił regeneracje turbo Brak jakichs kolwiek błedów doładowania Facet powiedział...
zanim cokolwiek wymienisz podlacz Vag'a i zrob logi ... mozesz tez rowniez sprawdzic szczelnosc dolotu oraz calego ukladu sterowania EGR oraz N75 ...
Jeżeli kiedykolwiek zapali Ci się wskaźnik pomarańczowy chek a po diagnozie okaże się , że to błąd P2002, nie kasuj go za każdym razem jak wróci, a wróci na pewno. W chwili pojawienia się komunikatu , ECU skraca dystans do następnej regeneracji DPF do 150 km w celu ochrony silnika, przed zapchaniem filtra.Jeżeli skasujesz błąd , wydłużasz automatycznie...
Jak turbo było zacięte na max. doładowaniu, to takie są wady naprawy (przedtem leciało na większym doładowaniu, niż powinno mieć). Dwa chińskie wirniki nie są tak sprawne jak oryginały. W logach wszystko ok; jedynie można by się doczepić do zafalowania w doładowaniu, ale to norma w regenerowanej turbo (luz na regulacji zmiennej geometrii).
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Napisze jaki jest naprawdę problem,kupiłem za granicom Iveco 35-10 TD z interkulerem 95 rok ,gościowi który twierdził ze jest mechanikiem,zerwał się pasek w czasie jazdy,więc zrobił regeneracje głowicy poskładał wszystko,założył pasek i próba,silnik zapala,pracuje równo,lecz nie ma moczy,rozpędza się do 60 km na godzinę i widzi nawet bardzo nie wielkie...
Problem udało się rozwiązać. Faktycznie układ jest ciśnieniowy, w moim przypadku uszkodzona była cewka od "odwracania ciśnienia" czyli było tak,ze cały czas pompka produkowała podciśnienie, zamiast ciśnienia, cewki nie udało sie wymienić a na przwijanie też sie nie zdecydowałem, bo wymagało to wylutowania wszystkich cewek z kanałami powietrznymi. W...
dziekuje,przy moim ''szczęściu '' to pewnie będę wymieniał turbo.czy poleciłbyś regeneracje ?? ,czy może używke w dobrym stanie ?? bo pewnie nowe turbo jest strasznie drogie.
wszytsko wskazuje na to ze bierze olej nie znam sie dokladnie na oznaczeniach alfy ale z tego co sie domyslam to literka t pewnie oznacza turbine wiec przyczyna jest prosta turbina wyrzuca olej. naprawa... moze wystarczyc regeneracje turbo a jezeli nie to wymiana na nowa pozdrawiam
Jezeli chodzi o regeneracje turbo to moge polecic moze nie z warszawy ale z poznania, okolic poznania :D w suchym lesie kolo poznania zajmuja sie regeneracja turbin i to w dobrej cenie bo taka regeneraacja nie przekracza raczej 1500 zl w zaleznosci od auta, ja tam regenerowałem swoja turbine polecilem juz znajomym i kazdy jest z nich zadowolony. Sa...
Witam... od jakiegoś czasu walczę z problemem turbiny.... silnik vw 2,5 tdi 174... Podczas jazdy a dokładnie około prędkości 105-110 km/h wyłącza się turbina i przechodzi w tryb awaryjny. Oczywiście jak wyłączymy silnik i ponownie uruchomimy to problem znika i możemy dalej jechać. Problem pojawia sie nie zawsze i mozna przejechać 50 lub 300 km. i mozna...
Witaj. Nie chce cie wprowadzic w błąd ale ten blad od turbosprezarki to moim zdaniem jest zle wyregulowane ciegno od zmiennej geometri to co masz przykrecone do gruszki przy turbosprezarce. Gdybym mial to naprawiac zawiozl bym turbo na regeneracje ale to troche kosztuje wiedz najpier sprobowal bym wykrecic o dwa obroty srobe regulujaca zaworkiem turbosprezarki....
turbo na bank , tylko kup nowe a nie regeneracje !
SZanowny PANIE ELEKTRIT,nie żebrze tylko prosze i to że kupiłem interfejs to nie znaczy że nie odwiedze już rzadnego warsztatu.Teraz nikt mi nie wmówi że turbo sie kończy albo że silnik do remontu.Gdybym uwierzył jednemu z tych "fachowców" to bym wydał niepotrzebnie ok.1000zł na regeneracje turbo i napewno na tym temat by sie nie zakończył.Jeden M na...
Cześć. Mam problem z Iveco Daily 2.8 dokładnie to 35c11. Instalacja elektryczna jest zmasakrowana ale jakoś auto działało do czasu. W lato nie załączał się wentylator więc pewnego dnia odłączyłem kostkę od czujnika temperatury i wentylator chodził stale. Auto straciło na mocy ale myślałem że to normalne objawy jak chodzi wentylator. później zrobiłem...
a jeszcze pytanko jak już wyjmować turbo to nie lepiej zrobić pełną regeneracje ?
Nie wiem, ciężko powiedzieć ale oby nie. Teraz jedynie tez odczuwam wibracje/drgania jak wzrastają obroty, więc może ta rura z katalizatorem się jakoś obluzowała i dotyka? A co do gruszki, no właśnie nie wiem, powinna być ustawiona na 0,3 bara, żeby się nie okazało że AFR się rozjeżdża i silnik szlag trafi. Jak nie to auto na lawetę i na południe Polski...
Witam. Mam problem z ustawieniem ciśnienia reduktora po regeneracji. Posiadam interfejs jednak do końca nie wiem jak to ustawić aby było poprawnie. Przy zgaszonym silniku (załączony zapłon) komputer pokazuje mi ciśnienie 2,4Bara podobnie jest po odpaleniu dopóki samochód nie przełączy się na gaz, po przełączeniu na LPG ciśnienie mam 1,78 (na wolnych...
Turbina wyciągnięta. Pierwsze co zauważyłem to luz na samym mocowaniu gruszki z cięgnem zmiennej geometrii: https://youtu.be/DmP5ouDlodo Niby masakry nie ma ale skoro tam jest 1-1,5mm luzu to juz jest powiedzmy 10% całego zakresu regulacyjnego. Następnie odkręciłem gruszkę i palcami ruszałem samym "cypelkiem" do poruszania zmiennej geometrii. I........
Witam. Auto jest z 2002r i ma przebieg równe 180k. Jakiś czas temu mój seat wpadał w nolife, wiec przeczyściłem turbo i tak pochodził jakieś 3-4 miesiące, Niestety po pewnym czasie turbo zaczęło puszczać olej i znów sie zacinać więc zdecydowałem się na regeneracje. Regeneracja polegała na podmianie turbo, ponieważ nie miałem czasu aby czekać w zakładzie...
Witam panowie może tutaj jakąś porade znajdę. Posiadam passata b5 99 rok silnik AJM 115 km na pompowtryskach. Puściła mi uszczelka pod głowicą na 4 tym tłoku i zaczał mi brać płyn chłodniczy właściwie spalać go Fachowcy jak wymienili uszczelkę tak samochod gdzieś stracił moc że nie mógł się uciągnąc wogole. Podobno nie planowali głowicy i nie wyciągali...
na moim warsztacie układy dolotowe powietrza w turbo dieselach są szczelne chcę dodać że nieszczelny układ dolotowy skutkuje zbyt niskim ciśnieniem a co za tym idzie i wyciek oleju do tegoż właśnie układu ,zanim zaczniesz regeneracje turbiny sprawdź szczelność i odmę, która zapchana dostarczy pewną ilość do dolotu powietrza .
Problem już powielił się w kilku manach jeden po wymianie wtrysków przy ok 600 tyś zero oznak było teraz 800 tyś i dwa tłoki pęknięte ten miał regenerowane akurat wtryski. Kolejny problem z zaworem i przy okazji wyszło micropęknięcie . Paliwo stacja eu tylko więc ok , turbo co 600 tyś wymieniane. Co do 2 ego tłoka to już było kilka zatarć lub zmęczonych...
Witam. Opel Vectra C 2004r. 1.9 dth 150 km. 280 tyś km. Auto nie jedzie do 2,5 tys obrotów. Co było sprawdzone i zrobione: 1. Diagnoza komputem - podczas jazdy od ok. 1800 obr. zadane ciśnienie ładowania ok. 2.4 bara, a turbina bije 1.5 bara, dopiero przy 2600 obr. ciśnienie wzrasta do 2.2bara i dalej już nie rośnie. Sporadycznie wyskoczy błąd p0234...
TDI sa na trasy, spalanie to jest ostatnia rzecz na jaką się patrzy, chyba że dzisiaj jesteś w W-wie a jutro pod Krakowem. No pewnie, wlać 12 litrów benzyny, czy 6 ON na 100KM - różnica żadna. A turbo czy dwumas się sam naprawi? 3 tys wyłoży sąsiad, wtedy to faktycznie wyjdzie takie niskie spalanie że o jej...+ niedogrzane auto, pracują na gęstym oleju...
Poniższe naprawy przeprowadzone u mechaników za których nie poręcze. I z racji tego, że nie znam się aż tak jakbym chciał to nie mogłem sprawdzić czy faktycznie te naprawy zostały przeprowadzone. Lub nie było możliwości kontroli mechanika. Po zakupie samochodu silnik miał przyspieszenie. Jednak słabsze od innych HDI 2.0 136 którymi jeździłem. Było to...
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
witam. mozliwe ze zaczynam sobie radzic ze swoim poblemem p.t. MAGNUM ;-) nie wystepuje juz blad eecu 0 00190 02 015 po tym jak wymontowalem i naprawilem instal. el. silnika.Zwieraly sie ze soba przewody czujnika plozenia walu. auto przestalo przerywac ale nadal sporo pali.blad eecu 0 00655 08 004 pali sie jeszcze czsciej po regeneracji wtryskow, czekam...
witam panowie .. Auto było na serwisie dosłownie 2 dni .... był tak jak napisałem filtr cząstek stałych zapchany ... przez co turbina nie chodziła .. i dodatkowo przy Turbo był jakiś .. nie wiem dokładnie który węzyk od podciśnienia też zapchany co uniemożliwiało właczenie automatycznego oczyszczania FAP-a ... wymienili wężyk .. właczyli przez komputer...
Witam. Dokładnie 14 miesięcy temu miałem pełna regeneracje turbiny bo łapał notlaufa. Do dzisiaj był spokój- nic się nie działo.... Az tu wyprzedzam i spadek mocy.... Bład w komputerze Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 021 LK HW: 03G 906 021 AN Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9249 Software...
Czesc To mój pierwszy post na forum. Nie znalazłem do tej pory w sieci nic co odpowiadalo by objawom zaobserwowanym w moim aucie, proszę wiec o pomoc. Przy każdej próbie wcisniecia gazu z wolnych obrotów wskazówka zatrzymuje się w okolicach 1500rpm ( powtarzalnie dokladnie w tym samym miejscu) a po chwili wkreca się na 3tys i dalej. Po ponownym wcisnieciu...
Witam mam problem z seat leon 1 1.9 tdi turbo 110km nie ma mocy przy starcie turbin po regeneracji przewody od podciśnienia zmienione na nowe .Sprawdzany cały układ dolotowy nie ma nigdzie nieszczelności . Zaworek od podciśnień był przekładany na drugi miał ktoś podobną sytuację ?
ok czekamy na więcej informacji, te układy paliwowe są nieudane jak zakalec a zwłaszcza denso, miałem taki przypadek w warsztacie że klient przyjechał na diagnostykę a okazało się że ma dziurę w tłoku i to przez lejący wtryskiwacz. Dla niedowiarków foto: [url=http://auto-krak.pl/wp-content/uplo...
Regeneracja turbo, wymiana wężyków systemu podciśnienia, sprawdzenie działania elektrozaworów, zaworka zwrotnego i gruszki a na koniec regulacja sztangi turbo.
Regeneracja turbo to akurat nie są duże pienadze
Sprawdziłem dzisiaj węże odmy. Znajdował się w nich czarny, tłusty nalot, ale węże były drożne. Natomiast sama odma była dosyć mocno zanieczyszczona. Wypłukałem zanieczyszczenia, które głównie znajdowały się w tej bocznej komorze. A co do zużycia oleju to dodam, że samochód nie dymi. Czasem delikatnie przy odpalaniu oraz przy gwałtownym przyspieszeniu...
Szukaj innego auta. Inwestycje w tego Espace wyjdą tobie bokiem.
Zdaję sobie sprawę że w Chinach jest wszystko i ceny są zaskakujące ale pytałem czy ktoś coś wie o jakości części Melet??? Oni w STS Turbo naprawiają na tych częściach właśnie. Kurde zakładam że są w miare dobre bo ogólnie firma też sprawia takie wrażanie i nigdy nie było skuchy.
Temat zamknięty okazało się że pokrzywiło korbowody
Problem rozwiązany , turbo na gwarancji i nowa przepływka.
No i walczę z tym dalej. Podciśnienia zaworki przewody wszystko wygląda dobrze. Sztangi póki co nie ruszałem. Nadal brak ciągu na jedynce, późnej już jakoś turbo wstaje. Nie podoba mi się praca przepływki. Moją oryginalną kiedyś załatwiłem czyszczeniem i mam używkę. Została zamontowana przed regeneracją turbo (zacięta zmienna geometria i walnięta grucha)....
Jw opisane. Egry jak opisane wyżej, węże, opaska specjalna, przelutowanie kompa, wtyczki porobione, wymiana wielu rzeczy celem wykluczenia. Niepotrzebna regeneracja turbo, niepotrzebne milion innych części...
Przed dmuchało ,po nie to gdzie chcesz szukać przyczyny? Uwierz że 70 % ma takie problemy jak Ty po regeneracjach.
A my to wróżki jesteśmy? Do sprawdzenia na początek szczelność całego układu podciśnień, ile podciśnienia daje pompa vacuum, do tego sprawność solenoidu sterującego turbo + działanie aktuatora(gruchy). Potem sprawdzenie przepływomierza i układu wtryskowego, do tego dochodzi filtr cząstek stałych jeśli jest. Wszystko może być problemem, bez porządnej...
Aż takim specem nie jestem bo z wprawy już wyszedłem (prawie 10lat) ale mi to wygląda na przepływomierz , poszukaj w necie jakie piny ale chyba 4-5 kreska na 5-kę mogę się mylić wstawiasz diodę i powinien iść jak rakieta jak tak to wiadomo co winne ,
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Co po regeneracji, turbo?
A masz możliwość zrobić logi? Zrób sobie dynamiczne grupy 011, 003, 008 i wrzuć może po tym ktoś pomoże Ci zdjagnozowac.. Z pewnością sam zobaczysz na nich jak turbo działa czy pompuje tak jak powinno...
regeneracje tonerów regeneracje baterii regeneracje baterie wkrętarki
pilot bramy android android panel sterowania pralka samsung rejestracja router
sterować halotron sterować halotron
WIWA HD-50, Mini H.265 – falowanie dźwięku w dekoderze DVB-T2, przyczyny i rozwiązania Łucznik 834 – regulacja igielnicy po wymianie zębatek, ustawienie synchronizacji