Po odłączeniu akumulatora wszystko Ci się powinno zresetować. Błąd 505 to usterka regulacji biegu jałowego. Jak wykluczyłes usterkę?Może jednak jest nadal?
Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Otwórz i zobacz scalaka.
Śruba LA służy do regulacji biegu jałowego, tą śrubą możesz kręcić sam.
Ma być 0.4-0.5mm odstępu gdy nastawnik całkowicie cofnięty. Ale precyzja tu tak naprawdę nie ma znaczenia, aby tylko jakiś ten odstęp był, żeby styk biegu jałowego puścił zanim nastawnik się cofnie całkowicie i zablokuje.
To jest zabawka dla nastolatków, a nie środek transportu. Ich konstrukcja nie powinna pozwalać na przekroczenie 45 km/h (stąd typowo mają silnik o mocy 3,5-4 KM). Przyspieszenie można "regulować" poprzez wymianę zębatki zdawczej (mniejsza zębatka = lepsze przyspieszenie). Jak poprzedni kierowca był lekki, to mógł dać większą zębatkę, żeby mieć wyższe...
Kolejne pytanie dotyczace regulacji: Czy w zwiazu ze zwiekszeniem czulosci nie spowoduje niekontrolowanego wyplywu gazu? Reduktor to jakis wkloski motorg. Było kiedyś na forum opisane jak reguluje się instalkę II generacji, zacytuje tylko tę część dotyczącą reduktora: 1. REGULACJA CZUŁOŚCI (odpowiednik poziomu paliwa w komorze plywakowej gaznika:)...
I tak najpierw na poduszkach poluzuj i potrząchnij silnikiem, niech się ułoży gdzie mu wygodnie.
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
To może być też wina silnika krokowego regulacji biegu jałowego. Sprawdź też, czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, czy wszystkie wężyki są szczelne, nie mają dziur i pęknięć i czy są drożne wszystkie otworki w rurkach i pokrywie filtra powietrza, bo miałem coś takiego w innym samochodzie.
Regulacja biegu jałowego-za niskie napięcie na potencjometrze podczas procedury adaptacji.
Polo n6 1,0 Za takie cos albo np pasat b5 1.9 tdi powinni odrazu dawać bana. Czy kolega jest w stanie podać dane auta normalnie ?
wymień przewody, i wtedy zobaczymy dalej ,jest regulacja biegu jałowego na gazie, itp Dodano po 2 przecież to stare auto i należało by wymienić bo dalej będziesz miał kłopoty
Regulacja wolnych obrotów + sprawdzenie stanu uszczelek i plastikowego dystansu pod gaźnikiem. O regulacji biegu jałowego na pewno jest na forum. Jeżeli wkręcisz do końca wkręt od składu mieszanki do oporu to silnik nadal pracuje ? Jeśli tak to z gaźnikiem nie jest dobrze, najlepiej do wymienić.
Witam. Przy obecnej pogodzie (18-20°C) okazuje się że cały problem znika. Silnik nie koci na obrotach biegu jałowego (w garażu można oddychać), co najwyżej trochę przykopci przy dodawaniu gazu. W polu pod obciążeniem nawet też nie kopcił. Odpala bez problemu, bez żadnego podgrzewania świec, przy dźwigni gazu ustawionej na 500 RPM. Widocznie silnik jest...
Regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
Seat Ibiza 1,4 1996 wielopunkt błąd 533 regulacja biegu jałowego przekroczona wartość adaptacji ,z tego co mówił klijęt samochód miał czyszczoną przepustnicę bo wtedy miał problemy z wolnymi obrotami poprostu gasł . Błąd się pojawia mimo skasowania .
Fuser Może w położeniu zamkniętym, zacina Ci się przepustnica Obroty jałowe spróbuj wyregulować w ten sposób :przy rozgrzanym silniku. wkrętem regulacji położenia zamkniętej przepustnicy, ustaw jak najniższe obroty, przy których, silnik będzie chodził w miarę równo. Następnie wkrętem składu mieszanki biegu jałowego, spróbuj je podnieść. Skoro piszesz,...
Sprawdź sprzęgło odśrodkowe, tam jest przyczyna. Na zdjęciu jest pokazane gdzie go szukać. http://obrazki.elektroda.net/8_127732257...
Witam. Regulacja dżwigni zmiany biegów znajduje si e pod podłogą Musiałbyś popuścić śrubę zaciskającą jażemko na rurce wzdłużnej i delikatnie skręcić rurką w lewo.
Gaznik do rozebrania wyczyszczenia i przedmuchania kompresorem. Później regulacja składu mieszanki oraz obrotów biegu jałowego.
1-1/4 to zalecane przez Walbro nastawy początkowe. Przypomnę jednak, że celem regulacji gaźnika jest osiągnięcie obrotów minimalnych i maksymalnych, zalecanych przez producenta silnika. Dodatkowo istotne jest zachowanie kultury pracy silnika (płynne wchodzenie i schodzenie z obrotów, równomierna praca na biegu jałowym itp). W związku z tym finalne nastawy...
Pytanie: jak praktycznie najprościej mam go wyregulować? Od czego zacząć, w jakiej kolejności jakie czynności wykonać? Dla wykonania poprawnej regulacji toru biegu taśmy potrzebny jest oscyloskop 2-kanałowy i kaseta testowa (pasy kolorowe). Inne proste sposoby, stosowane przez speców i "złote rączki" nie zapewniają kompatybilności. Kolejność regulacji:...
Jak pamiętam, to na wałku wyboru biegu (tym pręcie, na którym jest lizak) jest regulacja skrętna. Pewnie źle ustawiłeś i zamiast trójki wchodzi Ci jedynka.
Poduszki silnika sa nowe dwumasa sprzeglo robione z 4 tys km temu,irytujace jest jak wlaczy sie klima wtedy, silnik przysiada chwilowo do około 700 obr i powraca do stalych obrotów ale te chwilowe spadki sa loim zdaniem za mocne. Dodano po 3 Jedyne co zauważam to przy depnięciu w pedał gazu na max ma chwile zastanowienia jakby muła łapał i wtedy dopiero...
Nie naprawiałem takiej maszyny, ale jak wrzucisz fotkę gaźnika, to ustalimy co i jak. W każdej przecinarce moduł zapłonowy jest wyposażony w odcięcie zapłonu, czyli max obrotów nie przekroczysz przy regulacji. Skład mieszanki biegu jałowego ustawia się jak w pilarce, wielokrotnie było opisywane jak to zrobić.
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Nastawy robie przez kanał 98. podejrzewam że padła przepustnica choć by nawet dla tego jak wspomniał robert199 nie reaguje po włączeniu zapłonu. jutro pobawie sie jeszcze vagiem jak nic nie zdziałam spróbuje na 2 przepustnicy.
Wiec co mam zrobic?
Jeżeli gaźnik masz sprawny i jesteś pewien ,że masz go prawidłowo założony to wykonaj regulacje gaźnika , ale postępując zgodnie z instrukcja obsługi pilarki. Nie chce mi się pisać, krok po kroku , bo regulacja jest prosta i opisana dokładnie w instrukcji. Widzę że boisz się kręcić śrubkami i postępujesz bez konsekwencji. Jeżeli nie wyregulujesz za...
Jesli jest modul, to regulacja jest plynna. Nie ma I ni II biegu. Przy tescie przez PP2000 wentylator powinien plynnie sie rozpedzic do predkosci maksymalnej. Stad pewnie myslisz, ze dziala tylko II bieg.
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Instalacja sekwencyjna.Problem był już przed gazem.
nie wiem co to za zawory, bo ja znam tylko takie z cyferkami, a regulacja odbywała się kluczem 13, ewentualnie Danfoss, którego można było obsłużyć bez narzędzi, bo głowica była montowana na zatrzask. Jeśli nie da rady na zasilaniu to pozostaje powrót. Ja u siebie kryzowałem grzejniki na zasilaniu i na powrocie. Ogólne kryzowanie robiłem u siebie na...
Przejechałem się już dwa razy: raz prostownik z lidla Wyobraź sobie, że ten prostownik w określonych warunkach daje radę. Nie jest to wirtuoz ale zabezpiecza konserwacyjne utrzymanie akumulatorów. Osobiście modyfikowałem ten obiekt według zaleceń z sieci i faktycznie uzyskano nieco lepsze własności ale to tak co do zasady jako, że działa automatyka...
Skoro piec taktuje 6 razy na godzinę to znaczy że ma zbyt dużą moc w stosunku do grzejników lub (ten kocioł jest bardzo szczególny bo ma duży zład własny) zbyt wolno moduluje palnikiem w dół. Temperatur 80 stopni nie polecam, to niezdrowe dla zdrowia (palenie kurzu na grzejnikach przesuszanie powietrza), grzejników (w takich temperaturach rozszerzalność...
ten błąd to regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego. Faktycznie jest to mocno związane z przepustnicą. Proponuję sprawdzić czy przepustnica działa poprawnie (nie jest zacięta), skontrolować siłownik przepustnicy i jej czujnik położenia, a także przewody (przejścia, zwarcia do plusa, masy). Na wyłączonym zapłonie zmierz rezystancję (przy odłączonej...
mulek ma racje to najprędzej dysza główna częściowo zatkany otwór, oraz masz za bogato ustawiony skład mieszanki na dyszy biegu jałowego. Dokładne czyszczenie i regulacja gaznika.
Masz uszkodzony regulator nawiewu, nie wiem czy w beczce regulacja była na rezystorach, czy jakoś inaczej. rezystor w kanale nawiewowym. Na 4 chodzi bezpośrednio.
Tak jak napisał kolega kryzđ , zdejmij boczną osłonę i wszystko będzie wiadomo. Napęd z silnika na przekładnie jest realizowany za pomocą paska wielorowkowego. Dla biegu wstecznego, jest osobny pasek.
Podobnie jak w DORADO Synchronizacja pomp wtryskowych metodą temperatur gazów wylotowych 1 - Rozgrzać silnik do temperatury roboczej. 2 - Usunąć śruby na dole ucieczki. 3 - Określ biegu jałowego (700 obr / min). 4 - Wstawianie sondy termometr cyfrowy do kolektora wylotowego otworu 5.9030.667.4 odpowiadającego pierwszego cylindra i pozwolić, by temperatura...
Spróbuj najpierw wyeliminować luzy na gałce i łączniku, i ewentualnie trochę podregulować przy samym łączniku. Miałem podobny problem co prawda w Vectrze B ale właśnie eliminacja luzów i drobna regulacja załatwiła sprawę.
Nie ma zamiennika tego przepływomierza. Ustaw tak żeby na włączonej stacyjce napięcie sygnału 0,25V a na silniku pracującym na biegu jałowym około 0,8 do 1V.
Jak wsteczny nie wchodzi na postoju to na 90% "ciągnie" sprzęgło, jeśli natomiast podczas jazdy nie wchodzi tylko jeden bieg to z dużym prawdopodobieństwem "skończył" się jego synchronizator. Kiedy jest większy problem z 3 na 4 czy z 5 na 4?
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
Pytanie: Które ustawienie biegu pracy pompy jest zdrowsze dla pieca? Dla kotła czy dla pompy? Im wyższy bieg pompy tym pobiera więcej energii i żywotność się skraca. Czy zmiana biegu pompy, a co za tym idzie różne cykle pracy palnika mają wpływ na zużycie gazu? Które ustawienie jest lepsze pod tym względem? Wpływa. Im częściej kocioł się załącza tym...
00515 - to normalne, bo podczas testu na wyłączonym silniki czujnik obrotów nie podaje sygnałów; po odpaleniu ten kod znika (czujnik jest w aparacie zapłonowym), 00282 - silnik krokowy - być może była odłączona wtyczka a włączona stacyjka i kod został zarejestrowany albo faktycznie coś źle zostało złożone, 00561 - to krańcowa regulacja składu mieszanki...
Witam! Potrzebuje porady jak wyregulować obroty jałowe w moim samochodzie. Ponieważ teraz mam na poziomie 800rpm i silnik jest bardzo słaby na wolnych obrotach co utrudnia jazde. Posiadam VAG KKL. Czy można za jego pomocą wykonać taką operacje i jak to zrobić? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam!
Na PB jest ok czyli praca silnika i spalanie? Na biegu jałowym ustaw +20/-20 kroków. Pod obciążeniem +40/-40 kroków Emulację ustaw H-400 L-600
Odpal autko, przejdź na gaz, pokręć delikatni śrubką i jeżeli bedą sie zmieniać obroty to znaczy ze od składu mieszanki biegu jałowego. Bez żadnego analizatora spalin to możesz jedynie tak wyregulować: aby znaleźć położenie przy których silnik ma najwyższe obroty na biegu jałowym. Jeżeli okaże sie że to regulacja mieszanki pracy to wykręć pare stopni,...
Sam sobie możesz dać odpowiedź na to pytanie. Zdejmij pokrywę komory pływakowej, jeśli jest tam dysza paliwowa wolnych obr i dysza główna, to śruba ta zapewne jest reg. nie składu mieszanki tylko ilości tej mieszanki.
Sprawdź czy na wolnych obrotach chodzi na wszystkich cylindrach. Jak będą wypadały zapłony to też będziesz miał błędy składu mieszanki i regulacji wolnych obrotów.
Bez oględzin stanu świecy zapłonowej nie ma co gdybać o przypuszczalnej przyczynie problemów ze świecą zapłonową i o jej jakości. W życiu spotkałem się tylko z jedną świecą wadliwą, tj. taką która teoretycznie dawała iskrę, ale nie chciała pracować w żadnym silniku. Było to bardzo dawno temu i nawet nie pamiętam co to za świeca była. We wuesce i innych...
Tak. Szczególnie przy ujęciu gazu. W zasadzie napęd z silnika powinien być przekazywany na koła roweru przez sprzęgło jednokierunkowe (w rowerach nazywane wolnobiegiem) aby nie było napędzania silnika od strony roweru. Wtedy silnik ma sobie "pyrkać" na biegu jałowym. Nie wiem jak u ciebie jest to zrealizowane. Może jakieś fotki??
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Niestety, cewki i świece podmienione i nadal to samo. Do tego zauważyłem że na rozgrzanym silniku ciężej pali i pojawiły się błędy. Wypadanie zapłonu na każdym cylindrze i błąd 001286 regulacja biegu jałowego. Czego dalej szukać?
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Mam opla astrę 1,4 z 93',na wtrysku jednopunktowym.W pewnym momencie samochód zaczął "palić" niesamowicie dużo ok 40 l LPG na 200 km.Co się okazało :"wina" częściowo była po mojej stronie: należało natychmiast/albo jeszcze szybciej/wymienić FILTR POWIETRZA.Drugą sprawą była sama regulacja przy parowniku/chodzi o śrubę/wkręt/patrząc od góry na parownik...
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
Dziękuję za pomoc, teraz odnośnie regulacji, to na powrocie odkręcić na maksa i regulować rotametrem ? Każda po kolei robić rozumię? Na jakim biegu pompa ma chodzić 1,2 czy 3 ? Zauważyłem dużą różnicę w ruchach rotametrów jak jest na każdym z biegów.
Witam. Pozwoliłem sobie wykonać kilka pomiarów prądu, jaki pobiera falownik, typ Optidrive 0,75kW wraz z silnikiem 3f 0,12kW, na biegu jałowym (nie mam stałego obciążenia).Przy różnych częstotliwościach, wygląda to tak. 50Hz=209mA 40Hz=190mA 30Hz=170mA 20Hz=209mA 10Hz=360mA 5Hz= 430mA Przy zatrzymanym silniku falownik pobiera 80mA.
Regulacja prądu wyjściowego transduktora , który to zasila transformator spawalniczy, odbywa się poprzez oddzielne uzwojenie podmagnesowujące rdzeń strumieniem prądu stałego.Strumień ten jest sterowany regulatorem prądu[tranzystory mocy np KD 502 w końcówce reg.] im większy prąd [ w efekcie strumień podmagnesowujący] tym mniejszy prąd spawania. Konkludując-...
Prawie całą diagnostykę zrobisz prostym miernikiem, przepływomierz :klapka ma mu chodzić bez ocierania, potem weź miernik zmierz napięcie na kablu sygnałowym przy włączonym zapłonie bez wypinania wtyczki, to kabel drugi od tyłu, jak ręcznie otwierasz klapkę napięcie ma płynnie rosnąć od ok 0,25 do ok 4.7V. Normy czujnika temperatury: opór na gorącym...
http://obrazki.elektroda.net/71_12283230... Spawarka jest wykonana praktycznie na jednej płytce – zasilacz, sterowanie , falownik. Druga płytka to prostownik mocy. Falownik zbudowany w układzie –„two tansistors forward conwerter”. Sterującym układem jest UC3845 poprzez dwa sterowniki TLP250. Spawarka wyposażona jest w układ...
Na tak postawione pytanie trudno mi odpowiedzieć ponieważ robię to metodą prób i błędów. Znajdź " krótki poemat na gazu temat". Jest to opis regulacji instalacji I generacji. Dobrze wyregulowany parownik bedzie wtedy gdy na biegu jałowym krokowy ustawi się mniej więcej w pozycji wpisanej w "ustawienia pozycji wyjściowej attuatora - min" a na wysokich...
Założenie nowego gaźnika Made in China może spowodować wręcz odwrotny skutek. To samo można powiedzieć o pseudo-oryginałach MZA, które fabrycznie zaplombowane nigdy we fabryce nie były ustawiane do zalecanych fabrycznych nastaw! gaznik nie posiada żadnej regulacji Każdy gaźnik ma co najmniej jedną regulację - obrotów biegu jałowego. Druga to regulacja...
Z tego co napisałeś rozumiem że na benzynce jest ok. Czy gaśnie tylko podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła czy również na postoju. Jeże tylko podczas jazdy to czy przewód zasysający powietrze do filtra powietrza jest odwrócony do tyłu(w stronę komory silnika) tak żeby powietrza do niego nie napędzał podmuch podczas jazdy?Jeżeli nie to zrób to. Jeżeli...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Tak mniej więcej Masz racje,ale...No włąsnie.Pare słów wyjasnienia. Sruba składu mieszanki już nie powinna sie tak nazywać we współczesnych gaznikach bo nie reguluje stosunku paliwa do powietrza jak to bywało w starszych gaznikach,a reguluje dawke przygotowanej juz wstepnie przez uklad biegu jałowego,gotowej mieszanki paliwowo-powietrznej.Wiec w skrócie-gdy...
A nie jest przypadkiem pęknienty kolektor wydechowy ?
No widzisz. Gdy w 4011 wyremontowałem pompę wtryskową też jakiś czas falowały obroty, potem przeszło. W ruskim regulacja dawki jest na zewnątrz pompy. Gdy ustawisz niską w momencie dodawania gazu obroty silnika falują, idzie jak star 200-ka. I to do tego stopnia że na biegu nie da się jechać. Podniesioesz dawkę i przechodzi. Faktycznie u ciebie może...
Rozrząd był wymieniany?
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
po 1. Regulacja linki, smarowanie i czyszczenie sie oplaca. luz na klamce ok 3-4mm to standart po 2. Sprzęglo wielotarczowe zawsze bedzie troche "ciągnąć". Skoro na dziurze sie slizga to pewnie linka jest napięta za mocno. Powinno "łapać" podczas ruszania przy koncu puszczania klamki. Ale musi zostawac te 3-4 mm luzu. Klamka jesli lekko chodzi powinna...
(at)Łukasz19981208 Z tym napięciem ładowania akumulatorów ołowiowych są dwa obozy i każdy trzyma się swoich racji. Tu by trzeba było do tablicy przywołać konstruktorów współczesnych akumulatorów i zapytać kto ma rację i dlaczego. Albo by trzeba było zrobić test 5 letni, aby akumulator zaliczył z 1000 cykli ładowanie/rozładowanie. Dwa stanowiska jednym...
witam, w mojej reni przyspieszenie kąta wtrysku, przy zimnym silniku, jest wymuszane linka, którą naciąga, a właściwie zasysa takie ustrojstwo do którego dochodzi wężyk z powietrzem. czy wie ktoś jak można wydłużyć czas działania tego "ssania'? pozdrawiam Proszę uzupełnić tytuł tematu, oraz poprawić treść postu, lub temat trafi do kosza. Regulamin Forum,...
WITAJ ! Faktycznie dokładnie nie wyjaśniłem ci o tę śrubę imbusową 4mm od czułości reduktora znajduje się ona obok śruby biegu jałowego (mosiężna radełkowana) służy ona do prawidłowego przejścia reduktora z biegu jałowego na główny układ zasilania czyli na membranę. Sprawdzasz to w następujący sposób samochód na prostej i równej drodze pracuje na gazie...
Cześć! Jesteś na dobrej drodze tylko moim zdaniem łatwiej jest arobić zestaw na rezystorach a ciekawiej na pr-ku obrotowym bedziesz miał płynną regulację. Poszukaj rezystora któru ładuje ten kondensator i wstaw pr-ka. nie zapomnij o minimalny oporniku w szereg. Powodzenia! Pozdrawiam! Grzegorz
Witam KOD 26 Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny PRZYCZYNA Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia. UWAGI Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu...
Mam Freezer'a 64 Pro u siebie na A64 3000 s939, jeśli chodzi o chłodzenie to wtyczke od wentylatora moge odłączyć i temperatura CPU na jałowym biegu (przeglądanie internetu, słuchanie muzyki) waha się w granicach 38-40 stopni. Przy włączonym wentylatorze który wchodzi na ok 2000 rpm temperatura schodzi do 28 stopni. Najlepsze rozwiązanie jakie zastosowałem...
Heh. Widze ze wywolalem prawdziwa burze na temat mechanikow. Jest takie jedno przyslowie na ten temat: "chcesz miec cos dobrze zrobione zrob to sam". Co do odpowiedzi uzytkownika "janvsz" to istotnie ja mam tylko dwie diody w tym jedna dwukolorowa. Ale czy przy moim typie instalacji mozna zamontowac taki wskaznik ?. Widzialem u znajomego w Golfie mial....
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Kolego robokop Masz słuszność. Wydajność reduktora przy pracy na frakcji gazowej jest znacznie mniejsza niż na frakcji ciekłej. W tym przypadku rozmawiamy o pracy reduktora przystosowanego do zasilania urządzenia o mocy rzędu kilkudziesięciu kW w samochodach. Agregat w szczycie zapotrzebowania na gaz to zaledwie 10% wydajności reduktora. Praktyczny...
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
Cześć, poniżej rozkodowany VIN : Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12497 89 1 0217 Data Początku Gwarancji01.03.2011 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*29 P4A9665526199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL...
OK, wiec taki element ślizgowy, który jeździ po uzwojeniu jest wykonywany zwykle z grafitu z domieszką miedzi, możesz go też wypiłować ze szczotki z rozrusznika, ale spawarka wymaga ok. 150A prądu zwarcia,napięcia 60V - 80V przy biegu luzem, moc nominalna ok. 4-5 kW, to jest waga ok. 40kG, więc najlepsza konstrukcja jest "na kółkach". Pod wzgledem elektrycznym...
witam. potrzebuje rady odnośnie pompy wtryskowej. mam mały problem w postaci takiej iż na biegu jałowym silnik szarpie i troche nie równo pracuje. początkowo myślałem, że ucieka kompresja, ale po wymianie uszczelki zero poprawy. myśle, że to moze byc wina zbyt dużej dawki paliwa. posiadam pompe wtryskową lucas, silnik mam o pojemnosci 1.9 D. dziś przyjrzałem...
Regulacja na parowniku, jeśli dużo kręcone, często wymaga poprawki registrem ale nie zawsze. Ogólnie wygląda to tak że jeśli przy dużych obciążeniach jest bogato to trzeba zakręcić register, wtedy zwykle na wolnych obrotach robi się ubogo więc odkręcić na parowniku, potem znowu na wysokich może by za bogato więc znowu zakręcić register i tak do wyłapania...
Po wymianie tranzystorów końcowych i sterujących na obu kanałach oraz jednego uszkodzonego na nowy do regulacji prądu biegu jałowego wzmacniacz pracuje poprawnie. Regulacja biegu jałowego bardzo czuła ale ustawiłem spadek napięcia na 2,4mV. Dzięki za pomoc.
Witam Wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć czy w Mercedesie Sprinterze z silnikiem 312D 2.9, jest możliwość regulacji obrotów biegu jałowego. Wydaje mi się że mam troszke niskie ok 600obr na minutę. Da się wyregulować czy szukać przyczyny w osprzęcie silnika? Wiem że w jakimś VW LT-ku dało się to zrobić mechanicznie przestawiając jakąś głowice pompy...
Też mam taki sterownik w jednym z aut. Jednakże to fiat ale wnioskuje z Twego problemu ze masz złą emulację sondy przez co mapy benzyny w sterowniku silnika dopasowują się do sygnału sondy lambda przy pracy na gazie . Efektem jest zła praca na benzynie. Są dwa wyjścia - wybrać odpowiednią emulację . Ja mam u siebie masa bo mój sterownik najlepiej pracuje...
Po pierwsze, jeśli silnik będzie cały czas pracował na biegu jałowym to i tak świece pokryją się sadzą i dostaną przebicia. Pilot screw odpowiadają za regulację mieszanki biegu jałowego, czy za regulację powietrza do układu biegu jałowego? Jeśli nadal jest bogata mieszanka, to sprawdź czy szczelne są tłoczki ssania. Regulacja iglic na przepustnicach...
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
To nie kluczyk. Opel nie zakręci rozrusznikiem jak nie rozpozna kluczyka. Reset wyuczonych i tam jest jeszcze regulacja biegu jałowego jak pamiętam ale auto musi być rozgrzane. Miej świadomość że jak masz zasyfioną przepustnicę to różnie może się przyuczyć. Z tym błędem powinna palić normalnie.
regulacja biegu punto regulacja biegu taśmy regulacja biegu jałowego
induktor pomiar napięcie krytyczne przerobić rower
droga dojazdowa droga dojazdowa
Diagnostyka wtrysku gazu LPG/CNG: Jak sprawdzić? Jak ustalić faktyczną moc chińskich wzmacniaczy estradowych?