tym napięciem jest sterowany zawór regulacji ciśnienia paliwa.. Zaślepianie egr w tdci też nie jest dobrym pomysłem... Spora szansa na zawieszone wtryski (jeśli delphi) odwróć je rozpylaczami do góry i zakręć rozrusznikiem pewnie połowa z nich nie będzie podawać paliwa... a tak na prawdę porządniejszy tester by się przydał...
Witam Mam takie pytanie , jakie ciśnienie powinna zrobić sama pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Specyfikacja podaje Ciśnienie systemu 4.0 bar, Ciśnienie regulacji z podciśnieniem 3.5 bar. Czyli gdybym wpiął miernik ciśnienia paliwa po między pompę a listwę takie ciśnienia powinienem uzyskać. Przy zapalaniu ok 4.0 bar bo podciśnienie jeszcze nie...
Mam problem, którego jeszcze nie rozwiązałem z Fordem. Auto ogólnie nie chce jechać. Potrafi szarpać, przerywać ale nie zawsze, czasem jest tak, że jedzie dobrze. To co sprawdzone: -przelewy, pierwszy wtrysk ma większy przelew o jakieś 20-30% od pozostałych, -silnik lekko faluje (ale bardzo lekko), czas wtrysku na pierwszym to 270, a na pozostałych...
W logach różnica ciśnień rzędu 300mbar przy 2600rpm to wypełnienie 52%, a taka sama różnica 700mbar przy 1800rpm to wypełnienie 45%. Oczywiście w obu przypadkach sytuacja przyspieszania. Tutaj jest potrzebna wiedza jak działa turbo i dlaczego przy innych obrotach czasami wyższych "pompuje" mniejszym ciśnieniem. Zacznijmy od "korzeni" gdzie było stosowane...
Witam, Niestety, robię się bezsilny i muszę o coś zapytać. Temat dotyczy mojego Peugeota 307 SW z 2.0 HDI RHR 136 koników. Przez tydzień byłem nad morzem, a Peugeot sobie stał w garażu. Po powrocie z urlopu wsiadam, przekręcam kluczyk, zakręcił kilka razy i bateria stwierdziła, że nie ma siły. Podłączyłem kable rozruchowe, Peugeot kręci jak wściekły,...
Regulator ciśnienia paliwa nie będzie pracować bo nie pozwoli na to sterownik silnika jeżeli nie ma odczytów z czujnika ciśnienia. W efekcie tego nie będzie ciśnienia na listwie. Sprawdź instalacje czujnika ciśnienia paliwa. Zobacz jakie jest zasilanie na czujniku i jakie jest napięcie na wyjściu (pomiary przy podłączonym czujniku). W blokach pomiarowych...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno przestarzała i stosowano ją w systemach wtryskowych I-ej generacji...
Witam Auto Audi A6 C5 1.8T AWT 150KM Auto miało problem z pompą paliwa. Uboga mieszanka. Kupiłem już z założoną i "wyregulowaną" instalacją gazową. Wg mnie instalacja wyregulowana nieprawidłowo. Do pompy paliwa która nie dawała odpowiedniego ciśnienia. Błędy o zapętlaniu wtryskiwaczy gazowych. Na mapie czasy wtrysków benzynowych zebrane po 20-25ms....
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Witam Mam problem z Peugotem 407 2.0 HDI, już doszedłem do pewnych wniosków ale chciałem potwierdzić prawdopodobna przyczne awarii. Otóż auto ma problem z ciśnieniem na listwie paliwa. auto wchodzi w tryb awaryjny odcina turbo przez co jedzie jak kondon. Wykresy jak widać, zadane ciśnienie paliwa w niewielkim zakresie pokrywa sie z rzeczywistą wartością....
Scania 2008 rok hpi. Bardzo słaba. Jak pochodzi na wolnych obrotach i się ruszy zakopci na biało. Płynu nie ubywa. Ciśnienie paliwa 16-18 barów. Auto chodzi równo. Zastanawiam się nad regulacja cewek pod kątem dawki paliwa. Które cewki są od regulacji dawki paliwa i jak ich wyregulować?
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Witam. Proszę o zrozumienie dla nowiucjusza na forum i typowego laika. Wiele potrzebnych mi wiadomości zawsze znajduję na tym forum, ale do tego jakoś nic nie powiązałem. Posiadam czujnik wstępnego ciśnienia paliwa (30-419kPa / 318-4750mV) i chciałbym go zastąpić potencjometrem lub czymś innym aby samemu regulować wstępne ciśnienie paliwa dla sterownika....
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Gość od pompy powiedział że z tyłu pompy jest śruba na klucz 17 i imbus 5 którą podnosi sie lub obniża ciśnienie wtryskiwanego paliwa. Oraz że mam wkręcić ją o pół obrotu nie więcej. Ja niestety nie widzę takiej śruby Gość powiedział częściowo dobrze. Jest to regulacja ciśnienia, ale wewnętrznego głowicy pompy wtryskowej. Kluczem 17 wykręca się ten...
Jak mi się uszkodził, to na początku nie było żadnego błędu, akurat byłem w trasie i po jakimś dystansie pojawił się błąd regulacji ciśnienia.
Manometrem nie sprawdzałem, ale widać na komputerze, że sterownik wachluje zaworem regulacji ciśnienia.
Wydajniejsze wtryskiwacze moi panowie, jak już się tak w kosmos zapędzacie. Do tego regulator ciśnienia paliwa, z regulacją ciśnienia.
Wątpię w to by była pompa w baku w tym modelu.Musiał byś zerknąć na pompę cr jak wygląda.Załóżmy że jest, to ciśnienie przed pompą cr powinno wynosić około 3bary.Sprawdź te wtryski bo możliwe że przez któryś ucieka ciśnienie.Możliwe też że pompa cr kończy żywot albo zawór regulacji ciśnienia.Lub gdybyś wymieniał filtr paliwa rozetnij i zobacz czy nie...
Zrób zdjęcie kodu usterek. Zdjęcie kodu poniżej. W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji...
Witam. Mam problem ze Sprinterem i bledem P0087 zbyt niskie cisnienie oraz P0252 wirnik krzywka dozowanie paliwa przez pompe wtryskowa A. Cisnienie na biegu jalowym z zadanych 250 barow skacze od 210 do 280. Czujnik i zawory regulacji podmienione. Wtryski sprawdzone. Co dalej robic? Moze jest jakies zwarcie na wiazce?
Witam serdecznie jestem tu na forum nowy za wszystkie błędy z góry przepraszam. Jestem posiadaczem opla vivaro 1.9 CDTI 101km z autem jeżdżę już ponad dwa lata i nie miałem większych problemów, aż do czasu jak zaczął ciężko palić mechanik zdjagnozował zepsucie się czujnika regulacji ciśnienia na pompie. Ok czujnik wymieniony auto pali od strzała ale...
Temat ogarnięty, winowajcą był zawór regulacji ciśnienia na listwie cr, po wymianie ciśnienie na biegu jałowym uspokoiło się, silnik nie trzęsie, nie słychać stuków dwumasy, a już mechanik chciał naciągnąć mnie na sprzęgło, masakra. Po wymianie zaworu nadal wyskakiwał raz na jakiś czas błąd za bogatej dawki paliwa. Po sprawdzeniu wtrysków wymieniłem...
Panowie byłem u majstra i stawiał na zawór ciśnienia paliwa wymienił go razem z czujnikiem ciśnienia na listwie. Błędy jakie pokazało to regulacja ciśnienia paliwa i zawór do dozowania paliwa. I teraz co to może być? Dodam że z rana auto odpala za 2 razem. A gdy jadę, zgasze i odpale to brak reakcji i gaśnie.
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale chyba w tym aucie nie ma pompy elektrycznej paliwa a przynajmniej nie w zbiorniku paliwa. Dlaczego takie przypuszczenia? Szwagier ma Focusa 1.8 diesla i właśnie nie ma pompy co też go zdziwiło. Układ wtryskowy Bosch. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Objawy miał podobne i ostatecznie wymienił pompę wysokiego ciśnienia...
A nie odpala na sekunde i gasnie? Mialem ten problem w rav4 . podlacz komputer i w regulacjach wybierz opcje wymiana pompy paliwa. Mi pomoglo a tez walczylem kilka dni pompa wtryski i inne cuda.
Diagnostyka konieczna, choć ja bym stawiał na zapchany już filtr paliwa. Do rzeczy podstawowych wystarczy Ci ELM327 - a jeszcze lepiej STN1170 v3 i FORSCAN - w Fordzie dużo tym idzie sprawdzić i zrobić. Nie późno na ten post? Też bym stawiał na filtr. A błąd coś w stylu: regulacja ciśnienia na szynie cr, albo zbyt niskie ciśnienie na cr. Czy autor...
Przepraszam, że post pod postem. Zacięty był zaworek w pompie wstępnej, przeczyściłem i teraz na wolnych obrotach jest 4,5 bara na pompie wstępnej, więc ok. Zauważyłem, że np na 3 biegu jak wcisnę gaz do końca, to dochodzi do 3 tyś obrotów i nie chce dalej przyśpieszać. Jak wciskam gaz powoli to wchodzi na ponad 4,5 tyś. Maksymalne ciśnienie jakie mi...
Witam. Mam zagadke dla wtajemniczonych w tematy Pacjent: Sprinter 313 cdi 2012 silnik OM651 pojedyncza turbina przebieg 178tys miesiąc temu padła pompa wys cisnienia paliwa. W celu wymiany oczywiscie rozebrane pół osprzętu z prawej strony. Po złożeniu chodzi ładnie ,wszystko niby gra. Podczas przyspieszania pow 2200 obrotów traci moc , rozpędza sie...
Pompa napędzana mechanicznie,a schemat zasilania to dwa kable na zawór regulacji ciśnienia.Ale problem raczej gdzie indziej tak jak Paweł pisze.
Możliwe że to wina membran, ewentualnie, nie do końca sprawnego, systemu wyrównywania ciśnienia w zbiorniku paliwa. Oczywiście, filtr powietrza i świeca, sprawdzane?
By sprawdzić układ możesz podać powietrze z kompresora pistoletem do przedmuchiwania. Gdy dobrze dobierzesz ilość powietrza uzyskasz płomień. Jeśli to zadziała pozostanie pompka. Sprawdź czy nie jest uszkodzona obudowa, pęknięcie spowoduje ucieczkę powietrza. Śruba z otworem w obudowie pompki (z tworzywa sztucznego) służy do regulacji ciśnienia. Przytykając...
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Mam bardzo podobny objaw niedomagania pompy jak w temacie: Auto co jakiś czas w czasie jazdy potrafiło zgasnąć, za chwilę dało się uruchomić i jechało dalej. Obecnie daje się uruchomić z wielkim problemem i pracuje na 500 obr. rzucając przy tym silnikiem na wszystkie strony. Dopiero po ograniczeniu przepływu przez zawór dławiący 4, jak na rysunku poniżej,...
Wpinam amperomierz w instalacje regulatora ciśnienia paliwa na podstawie odczytu widać żądania komputera na ciśnienie (dawkę paliwa) tak się robi regulacje KE-JETRONIC mając wpięcie do sondy widać dokładnie, technicznie gdyby wszystko było ok to dobrze wyregulowany mechaniczny wtrysk i dawka powinna się wahać w granicach 2mA a regulacja to śrubka w...
Witam wszystkich . Samochód po dłuższym postoju bez akumulatora i wymianie miedzy innymi filtra paliwa ,przestał odpalać . Pali na placku . Doszedłem do zaworu regulacji ciśnienia . Ten blokuje przepływ paliwa do pompy z filtra i z kroplówki . Auto niema pompki niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa sprawdzone . Jest goły smok z czujnikiem . Filtr z...
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Witam posiadam silnik 1,5 dci z przebiegiem 60 tyś km objawy jakie występowały były takie, że podczas równej jazdy stałą prędkością (stała prędkość tak 5-10 sekund) podczas dodawania gazu auto chwile się dławiło przez około 1-2 sekundy następnie przyspieszało. Podczas dynamicznej jazdy dławienie nie występowało, auto normalnie odpalało. Błędy sporadycznie...
Gdzie takie cenne info znalazłeś? Ciśnienie paliwa bez regulacji czy z regulacją? Ciśnienie pompy czy w układzie. Jak to jest, to by było łatwiej odpowiedzieć, gdybyś podał skąd bierzesz takie informacje i jakim kontekście je podano.
Witam. Mam forda transita z objawem nierównej pracy silnika na wolnych obrotach , sprawdziłem testerem parametry ciśnienia paliwa, gdy silnik chodzi nierówno, ciśnienie skacze ok 15 do 27 Mpa, nieraz zgaśnie, jak silnik pracuje równo ciśnienie wynosi ok 22-23 Mpa, pokazuje tez błąd P2265 czujnik wykrywania wody w paliwie, filtr paliwa był zmieniany....
Witam. w Mascocie 2.8 dci po dodaniu gazu mruga sprężynka i słaby, wymieniłem filtr paliwa i wyjąłem zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie, wymieniłem oringi i teraz wcale nie odpala i podczas kręcenia mruga spirala. Błąd to 5301, może ktoś pomóc?
Witam Pacjent Audi A4 B8 z 2010 r. z silnikiem 2.0 TDi CR CAG. Rozrusznik kręci jak wściekły. Diagnoza po UDS - VCPro. W wartościach mierzonych ciśnienie w trakcie kręcenia nie wzrasta stoi. Pompa CR podmieniona, czujnik ciśnienia listwy też, zawór regulacji ciśnienia na listwie też. Odpala na "plaka" lecz przy równym trzymaniu pedału przyspieszenia...
Zaworek wyciągnąłem nie zauważyłem żadnych pęknięć, sprężynka daje sikę nacisnąć małym śrubokrętem i po puszczeniu zamyka zaworek, wygląda na działający poprawnie. Pompa zasilająca jest nowa a przynajmniej na taką wygląda mówiąc w prost jak by ją ktoś zamontował kilka dni temu. Jutro jeszcze zdemontuje czujnik ciśnienia paliwa i wkręcę manometr by mieć...
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH). Pompa ciśnienia wstępnego...
Jutro ogarnę vin. Na pewno jest to 460. Samochód bardzo ciężko pali. Czasami trzeba kręcić około 10 sek i silnik załapuje jakby nie na wszystkie gary. Tak zaczyna przyspieszać aż załapie i wyrówna obroty. Filtr paliwa wymieniony ori, sitko z zaworkiem pompki ręcznej nowe ori, Parametry rzeczywiste ciśnienie strona niska 7.4 bar na jałowym. Ciśnienie...
Sprawa tego typu jeśli odłączę kostkę od przekaźnika regulacji ciśnieniem który znajduje się na pompie wtryskowej paliwo leci z dużym ciśnieniem na wtryski jeśli podczas kręcenia podepnę tą wtyczkę paliwo przestaje lecieć. Przekaźnik regulacji ciśnieniem dobry podmieniłem z samochodu który chodzi na tym przekaźniku. Dodam że w samochodzie zauważyłem...
Cześć. Mam ducato 2.0 ale problem miałem podobny. Trzech mechaników próbowało go rozwiązać i niestety bez efektów. Na ich życzenie kupiłem zawór regulacji ciśnienia na pompie, czujnik ciśnienia na listwie, czujnik położenia wałka i po za wydaną kasą nic się nie zmieniło. Jeden z mechaników powiedział, że trzeba zająć się pompą i wtryskami. Kwota jaką...
Witam.Mam dziwny przypadek z zasilaniem listwy cr ,pacjent to vectra c 1,9 dtl 101 km na pompie wtryskowej cp1h1 .Mianowicie pompa nie daje żadnego ciśnienia ani nie zasysa paliwa z baku.Po podpięciu pod komputer błąd p0090-5b i p0090-0a w parametrach jest ciśnienie na listwie cr25,4mpa a ciśnienie żądane 18mpa.Po wypięciu wtyczek z czujnika ciśnienia...
Druga dość poważna sprawa to podłączenie tego podgrzewacza do pieca Urlich Wertich 11kW. Chodzi o to czy mam być na stałe do sieci 220V(PTC) ? Jest wyłącznik termiczny, ale działa odwrotnie, czyli zwiera styki np. po przekroczeniu 80 stp. Cels. cześć. Jeśli chodzi o temperaturę to jest podana na obudowie termostatu podgrzewacza. Są też podgrzewacze...
witam mam peugeota 306 1.4 Rx w gazie i sporo mi pali jak na taki maly silnik. Mam interfejs i oprogramowanie do sterownika bingo m. Chciałbym wyregulora sam gaz czy mógłby mi ktoś udostępnic jakis instruktaz jak to zrobic co poustawiac itp??? REGULACJA REDUKTORA LPG I–II GENERACJI Reduktor I i II generacji powinien mieć dwie śruby regulacyjne...
Witam , jak w temacie problem pojawił się po wymianie filtra paliwa (oczywiście został zalany paliwem ) na listwie nie pojawia się ciśnienie . Od tego czasu nie ma znaku życia ,na testerze nic sensownego nie wyszło. Czy istnieje możliwość żeby przyczyną był czujnik na filtrze paliwa ,lub jakie czujniki odpowiadają za wytwarzanie ciśnienia na listwie...
Witam. Peugeot 307 2002r, 90 PS, układ paliwowy Siemens. Usterka to za wysokie ciśnienie na listwie 500-600 Bar. Za regulację ciśnienia jest odpowiedzialny zaworek przelewowy przy pompie (pompa Siemens nie rozbieralna). Wymieniłem całą pompę na drugą i usterka ustała, ciśnienie w normie. Po przejechaniu 150 km ciśnienie znowu wzrosło, od razu głośna...
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
Wymiana silnika krokowego też powinna się odbyć jutro. Po co jak one się nie psują. Przynajmniej te oryginalne, bo z chińskimi zamiennikami to różnie bywa. Ciekawe dlaczego producenci pomp podają na obudowach ciśnienie 1 lub 3 bary I co to ma w ogóle oznaczać co podadzą chińscy producenci? Tu regulacja ciśnienia jest przy wtrysku/ach, pompa nie ma...
CO TO JEST ZAWÓR M-PROP? Jednostka dozująca paliwo zamontowana na pompie wysokiego ciśnienia,służy do regulacji ciśnienia, sterowany jest poprzez regulacje PWM i nie można go sprawdzać podaniem napięcia np. z akumulatora.
Witam. Mam problem taki, że brak jest regulacji ciśnienia paliwa, zaworki podkładałem już trzy i na każdym z nich ciśnienie wali pod 1500 bar na rozruszniku, zaworki te na stole probierczym działają.
Witam, auto jak w temacie 2002 rok, układ wtryskowy delphi. Auto zrobiło bez problemu trasę 1000km, rano już nie zapaliło. Jaka powinna być rezystnacja tego zaworu ? U mnie spada do 0.0ohm-a. Paliwo na szynie ledwie co się pokazuję, komputer pod forda dopiero wieczorem bedę miał więc póki co sprawdzam trochę na ślepo. Rozrusznik kreci oczywiście, auto...
Witam. Mam problem z audi a4 2005r 147kw. Po diagnostyce VAS wychodzi błąd p310b Regulacja niskiego ciśnienia paliwa, ciśnienie paliwa po za zakresem tolerancji. Adaptacja pompy paliwa widziana przez VAS jest w okolicach 2000% gdzie normalnie ma byc między-1000 a 1000%. Niskie cisnienie paliwa wynosi 5bar, filtr paliwa nowy, czujnik niskiego cisnienia...
Witam kolegów, mam na warsztacie peugeota z 2002r. z objawami wpadania w tryb serwisowy przy gorącym silniku . Odczytane błędy przez cdif-a : regulacja ciśnienia paliwa -sygnał nieprawidłowy P1198 Funkcja chłodzenia w sterowniku-sygnał nieprawidłowy P0483 Regulacja ciśnienia paliwa P1113 Drugi błąd przyczyna to walnięty modół w wentylatorze Co może...
Tak, to jest ten zawór. :spoko: A więc proszę zmienić tytuł tematu, bo z ciśnieniem paliwa nie ma on nic wspólnego. Na pytanie o zawór regulacji ciśnienia paliwa jak i zawór z fotki zostały udzielone odpowiedzi. Proszę wybrać wg uznania. :)
W tych FSI strategia pracy zaworu regulacji ciśnienia paliwa jest ściśle powiązana z fazami rozrządu.Zrobisz rozrząd,ciśnienie wróci do normy.
Witam, mam problem gdzie w audi a4 B6 znajduje się zawór regulacji ciśnienia paliwa? Bardzo proszę o dokładny opis
Witam to wytyczne wg producenta (tisa) W oponach pojazdu musi być przepisowe ciśnienie powietrza. Uszkodzone szkła oraz lusterka reflektorów jak również przyciemnione żarówki muszą być przed regulacją wymienione. Reflektory ustawia się przy masie własnej pojazdu powiększonej dodatkowo o jedną osobę lub masę 75 kg na siedzeniu kierowcy (masa własna pojazdu...
Jak się wymienia coś czego nie ma? Owszem jest . Pompa paliwa zamontowana między zbiornikiem a pompą HP na podwoziu po prawej stronie - pompa przelotowa. Oczywiście że jest. Pompa HP. Natomiast: Pietruch13 napisał: Druga decyzja padła na zawór/czujnik przez który płynie paliwo z pompy na wtryski. To jakaś bzdura. Dlaczego bzdura . Kolega jest początkujący...
Właśnie je zamieniłem i dalej to samo Dodano po 9 Wszystkie błędy zostaly skasowane ale nie wiem czy to wystarczy nic więcej nie wymieniałem ? Samochód 3C (7N0) skanowania: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 2E 4C 4F 46 52 53 56 61 62 72 Nr identyfikacyjny pojazdu: WVelektroniczny 125.050 km 01 z silnikiem - stan. Błąd 0010 03-Elektronika hamulca -...
Witam. Mam pewien problem z renault master 2.5 dci 120KM i niestety nie potrafię tego ogarnąć w związku z tym piszę do kolegów. Sprawa wyglada tak że auto odpala i po sekundzie gaśnie. Ciśnienie paliwa momentalnie wzrasta do 1800 bar (wskazanie delphi ds150e) i auto odrazu gaśnie. Regulator ciśnienia wymieniony na drugi problem wciąż ten sam. Po odpięciu...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Zawór regulacji ciśnienia paliwa, jak zgaśnie słychać pompę? Bo może powoli się przycierać.
Witam proszę o pomoc ponieważ nie mam już pomysłów co dolega w moim aucie. Opala i po dwóch sekundach gaśnie ? IMMO jest ok mam pozwolenie na start, klucz czyta dobrze. Nowa pompa oraz regulator Nowy czujnik ciśnienia na listwie cr Cztery nowe wtryskiwacze nowe ecu kable od czujnika ciśnienia cr ok oraz do regulatora ok silnik gaśnie ponieważ już po...
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Witam. Sprawa wygląda następująco. Mam bmw e81 miałem opilki metalu w całym układzie paliwowym. Wszystko było czyszczone ultradźwiękowo wtryski regenerowane A pompa wysokiego ciśnienia też regenerowana. Jedna pompa w zbiorniku została wymieniona na nową i nowa pompa pod autem została wymieniona na nową. Auto odpala chodzi tylko po przejeździe na dużych...
Czy udało się rozwiązać problem, pytam bo też zginęło mi napięcie na zaworze regulacji ciśnienia paliwa, sprawdziłem co mogłem i jest tylko 0.47v na zapłonie a przy kreceniu 8v
Z góry przepraszam że ten wątek jest tak długi jak moda na sukces 😄 Podłączyłem pompę wtryskową na krótko: Kanister z pompką elektryczną-->filterek-->pompa wtryskowa Powrót z pompy wtryskowej puściłem spowrotem do kanistra, a przelewy z wtrysków do baku. Problem jest teraz taki że auto odpala na parę sekund i gaśnie bez żadnego błędu (wcześniej...
Jaki był powód regeneracji pompy i wtrysków? Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Dodano po 2 Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Pytałeś o regulację ciśnienia która odbywa się tylko po stronie wysokiego ciśnienia, gruszka jest na niskim/wstępnym. Prawda jest taka, że naczytałeś...
Kolego a ile ma koni ta 307-ka. że silnik pracuje w zakresie 3000obr/min to oznacza że nie ma regulacji ciśnienia w listwie comon rail i ciśnienie przekracza 500bar.jakby co to mogę pomóc. tylko czasami nie daj się nabrać na wymianę pompy wtryskowej. jakby co to napisz na P.W jestem z okolic Czarnkowa wlkp
Witam serdecznie Mam problem. Po zapaleniu żółtej kontrolki oznaczającej problem z silnikiem udałem się do ASO Peugeota na diagnozę. Okazało się że jest problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia w pompie. Błąd obwodu regulacji wysokiego ciśnienia oleju napędowego. Ciśnienie w kolektorze ciśnieniowym niższe. (Ciśnienie w rail 203 bar, wartość zadana...
Witam Ciśnienie końcówek wtrysku reguluje się przed podłożenie podkładek pod sprężynę wewnątrz wtryskiwacza.Dołożenie podkładki powoduje że sprężyna jest bardziej ściśnięta.I teraz pytania: -czy jak spręzyna jest bardziej ściśnięta to pompa musi dać większe ciśnienie, żeby otworzyć wtryskiwacz? -czy jak ciśnienie otwarcia jest mniejsze niż powino być,...
Samochód ma przebieg 184000 km, przed zakupem była wymieniana turbina w serwisie renault w Belgii przy 135tys i egr przy 109tys. Od momentu kiedy go kupiłem mam problem ze spalaniem. Przekładałem przepływomierz , zaślepiłem egr, czyściłem zawór regulacji ciśnienia turbo (tu trochę moc podskoczyła), regenerowałem wtryskiwacze, przekładałem czujnik ciśnienia...
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
błąd P1112 Możliwości masz takie: Wiązka przewodów, czujnik ciśnienia paliwa, zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia paliwa, układ paliwowy, komputer sterujący silnika. Co do tych wtryskiwaczy to faktycznie, jak na 2min. to lipa...
2,3 JTD wręcz nie da się źle ustawić rozrządu to raz, gdyż blokady na wałki rozrządu, wał korbowy i kółko wałka nie dopuszczają do błędu, a dwa na źle ustawionym rozrządzie auto nie paliło by na plaka. Diagnostyka nadal nie wykazuje żadnych błędów, auto po dłuższym postoju potrafi odpalić od strzała, za chwile gaszone odpala, reaguje na pedał gazu prawidłowo,...
Czujnik wału, czujnik regulacji ciśnienia. Witam.Mam pytanie jakie powinno być wysokie ciśnienie paliwa przy kręceniu rozrusznikiem.Ja mam ok 380 bar.Auto nie odpala. Jak sprawdziłeś te wartość 380 bar? Manometrem czy interface?
D Jetronic. Nie przewidzieli regulacji ciśnienia poza fabryką, więc i nie zmierzysz teoretycznie.
Witam, Wczorajszego dnia jadąc moim samochodem marki citroen xara 2 combi (diesle, 2.0) o predkosci 120km/h w pewnej sekundzie zapalił się check engine i moc znacznie zaczęła spadać. Samochód nie mógł rozpędzić się powyżej 80-90km/h a obroty maksymalnie wynosiły 2500. Po podłączeniu samochodu pod komputer pokazał się błąd: " Kody usterek Opis, Stan:...
Zawór regulacji ciśnienia jest taki jaki być powinien ? Kiedyś szukając przyczyny usterki włożyłem taki jaki miałem pod ręką i miałem taki efekt jak u ciebie .
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Witam czy ktoś mi jest w stanie podpowiedzieć gdzie w tym silniku jest czujnik ciśnienia wstępnego lub w jaki sposób jest ono mierzone. Mam błąd 0042BDA wegług Autela regulacja ciśnienia wstępnego tłoczenia paliwa. Błąd pojawia się po odpaleniu. Ciśnienie wstępne jest 3,6 bara według testów i nigdy nie spada poniżej tej wartości. Auto odpala bez problemu,...
Witam. Reduktor w instalacji II generacji można (I moim prywatnym zdaniem trzeba) regulować , bo rzadko który montarzysta to robi , większość idąc na łatwiznę zostawia ustawienia fabryczne, a klientowi mówi że się "ułoży". Nie będę udawał mądrego tylko zacytuję gościa który jest w tej dziedzinie prawdziwym autorytetem , oto wypowiedż p.Bogdana S. z...
Termostat mam OK otwiera się po przejechaniu ok 3km, no i wtedy zaczyna działać ogrzewanie samochodu, a po przejechaniu ok 10 km wskazówka od temp. jest na środku skali NORMAL. Właśnie mierzyłem napięcie na sondzie lambda, no i tak jak kolega COBRAA napisał wahało się w podanych granicach, ale gdy silnik nie był jeszce dostatecznie nagrzany to czasami...
w dalszym ciągu zmagań nie pali. To znaczy pali ale na dezodorancie, bez niego nie chce palić. Odpowietrzałem odkręcając przewód wysokiego ciśnienia przy pompie podczas kręcenia, zaczęło wylatywać paliwo to zakręciłem. Ale po kolejnej próbie z dezodorantem pali, bez dopalacza nie chce. Myślę że listwa wysokiego jest zapowietrzona, ale nie wiem jak ją...
Chyba taniej i prościej będzie dać sobie spokój nz usprawnianiem tego, skoro masz LPG - wtrysk mechaniczny nie toleruje pracy na sucho, koroduje wnętrze tego dość precyzyjnego mechanizmu. W dodatku KE -jetronic ma regulację elektroniczną ciśnienia paliwa z tego co pamiętam - przy zbyt niskim nie będzie działął.
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Po pierwsze trzeba znać ciśninie na rampie , po drugie z wykręconego zaworu regulacji ciśnienia ma lecieć paliwo po jego odkręceniu i w czasie kręcenia silnikiem. Jeśli nie to układ zapowietrzony lub pompa zasilająca nie podaje.
Odczyty przez sterownik przy rozruchu 0. Pompę zmienili i nadal 0. Wypnę kostkę czujnika i widzi wartość zastępczą około 220bar jeśli doprze pamiętam. Na listwie fizycznie nie ma ciśnienia. Z informacji które dostałem to auto przed naprawą silnika pracowało normalnie tylko miało przedmuchy. Zapytam jeszcze inaczej w diagnostyce prowadzonej którą oferuje...
Witam jest to mój pierwszy post na tym forum. Mianowicie chodzi mi o pomoc w regulacji lpg 2 gen landi w Oplu astrze G 1.6 16V (z16xe). Problem polega na wysokim spalaniu gazu a mianowicie 20L/100km. Dodam ze w moim mieście jest tylko 2 gazowników którzy robią tą instalacje i żadnemu nie udało się zejść poniżej 20L(zawsze jest ustawiane aby jeździł)....