czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Daj obejście do elektrozaworu i w tym obejściu zrób tłumienie.
Dałeś kilka zdjęć, z których połowa jest niepotrzebna, bo pokazują tylko śruby do podłączania przewodów. Patrząc po wyglądzie, to dałbym ten wyłącznik do muzeum, a założył nowy. W końcu nawet te droższe typu LC nie są aż tak drogie, by nie można sobie pozwolić na kupno. A te tańsze spotyka się po ok. 30 zł.
Zaworu nie uszkodzisz, ale warto czasem pokręcić nim, żeby się nie "zastał", bo jeśli zaistnieje w przyszłości potrzeba zakręcenia go, to może okazać się to niemożliwe. Dotyczy to wszystkich zaworów kulowych.
I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Da się. Należy zastosować dwustopniowy czujnik ciśnienia. Przy ciśnieniu od 0÷x(bar) pracują obie sprężarki, od x÷y(bar), czyli maksymalnego tylko jedna. Układ się upraszcza, gdy zastosujesz dwa presostaty, czy innego typu czujniki ciśnienia.
0.75 to ciśnienie gazu jakie masz ustawione na parowniku względem atmosferycznego, w Etagas optymalnym ciśnieniem było 0,65-0,70.
Cześć Moze błache pytanie ale sprawdzałeś jak wgl kształtuje się u Ciebie vaccum? Moze masz luźny króciec przy pompie vaccum, miałem podobny problem i własnie winny był króciec. Druga sprawa to czy auto Ci nie "dymi" ? moze geometria się zapiekła, vaccum podaje na gruszkę ale ona niema siły podnosić sztangi ?
Witam, wrzucam opis silnika N47. https://obrazki.elektroda.pl/8952992800_...
Raczej obstawiam że i tak to maksymalne dla tego presostatu zapewne. Ja też próbowałem zmienić nastawę i też dało się to zrobić, zależy jaki model tego presostatu - mogą delikatnie się różnić elementami. Ewentualnie wymiana na taki co ma regulację włączenia i wyłączenia w większym zakresie ?
Z opisu wynika że są zamienione miejscami naczynia przeponowe i zawory bezpieczeństwa (całe grupy/belki). W CO ciśnienie ~1,5 bar, czyli w naczyniu przeponowym do CO ~1,0 bar, zawór bezpieczeństwa 3 bar. W CWU zawór bezpieczeństwa do 6 bar, ciśnienie w CWU wynikać będzie z ciśnienia w sieci ZW + po podgrzaniu lekko wzrośnie. Jeśli masz reduktor to najczęściej...
Podejrzewam,że te piki ciśnienia związane są jednak z nagłym zredukowaniem rur z 1,5" na cal. Nie, z za małej histerezy wyłącznika ciśnieniowego, oraz braku zaworu zwrotnego jak najbliżej zbiornika.
Zastosować presostat.
Więc źle zrozumiałem post z innego tematu: (wypowiedź "Zbych034" ) Cytat:Reduktory ciśnienia nie nadają się do tego. Redukują tylko ciśnienie podczas przepływu powietrza. Festo miało go w swojej ofercie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Mam jeszcze pytanie, czy reduktor może pracować z naolejonym już powietrzem? No nie jest tak z...
Witam mam bardzo podobny problem tylko master 3.0 dci. Czy doszłes już co było przyczyną? Pozdrawiam.
Termet G 19-02 nie posiada termopary ,tylko czujnik zamontowany po lewej stronie górnej części przerywacza ciągu .Jak zajrzysz z góry do piecyka ,to zobaczysz czujnik z dwoma przewodami .czujnik działa na temperaturę .wypływające do pomieszczenia spaliny podgrzewają czujnik ,który powoduje zamknięcie wypływu gazu. gorący czujnik to zawsze oznacza brak...
Coś z tej serii: http://www.introl.pl/katalog/cisnienie/p... + stycznik oczywiście :)
Hm.. Pompa z myjki to jest jakiś pomysł, ale urządzenie ma być profi. Budżet jakiś na to jest. Ewentualny koszt falownika się zmieści. Profesjonalnie i jednofazowo ? Jedno wyklucza drugie, ale da się wykonać. Możesz kupić profesjonalną pompę z profesjonalnej myjki, ale jednak budżetu Ci zbraknie. Wystarczy prosta pompa z myjki za kilkaset PLN. I prosty...
Powinna być jeszcze jedna śruba regulacyjna do tzw delty, czyli różnicy ciśnień. Może Ty masz włącznik "sztywny" który posiada tylko regulację górnego ciśnienia, a dolne ciśnienie jest bez regulacji i jest mniejsze o 2 bary.
dobra na szybko pobrałem instrukcję z netu I wynika, że masz naczynia o pojemności 5,8 l, czyli starczy ono na ok. 60 l zładu. Ja u siebie mam zład o pojemności ok. 75 l, a mam mieszkanie i grzejniki stalowe płytowe i rury miedziane o średnicy 22, 18, 15mm. Jeśli masz grzejniki żeliwne to na 99% masz za małe naczynie. Przyjmując, że jedno żeberko ma...
Jak dajesz radę jako tako z angielskim to zerknij tutaj: http://www.renaultforums.co.uk/showpost....
Jakie ciśnienie pokazuje na czujniku?
http://obrazki.elektroda.pl/3421209500_1... Serdia 2000 jest darmowa. Sciągniesz bez problemu z serwera Deutz-a. Nowsza wersja 2010 jest już płatna chociaż chodzi 10 dni bez kodu i też do sciągnięcia z serwera. Błedy w serdi i wybłyskane są inne niż na wyswietlaczu maszyny. Bo tam już masz kody producenta maszyny a nie silnika. http://obrazki.elektroda.pl/2591843100_1...
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
Zawór regulacji ciśnienia paliwa
Centralna śruba do regulacji ciśnienia, mała śrubka do regulacji histerezy.
Podstawić regulator ciśnienia w pompie?? Możesz spróbować na początek. A jak nie, to zaworki w głowicy pompy CR.
Oba to podróbki znanej Iwaty. Czyli tzw. Pseudo-Iwaty. Różnica między tymi modelami to wielkość zbiorniczka na farbę. Większy pozwala na malowanie większych powierzchni, ale mniejszy bardziej się przydaje przy malowaniu detali i częstych zmianach koloru. Oba mają podobną opinię. Przyzwoite za te pieniądze, ale trwałość i jakość pracy jest średnio zadowalająca....
http://www.cleanmpg.com/photos/data/523/... O to chodziło? Dodano po 47 http://forums.tdiclub.com/showthread.php... I link do strony. Spróbuj w rozpuszczalniku nitro.
SPN 3131 Lewy moduł regulacji ciśnienia osi przedniej – zawór zapasowy Strategia monitoringu Kontrola czujników ciśnienia Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza żółta • Lampka kontrolna żółta • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 0 Błąd nieokreślony Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 5 Tekst wskazania - Centralna lampka...
Z tego co wiem to reguluje się podkładkami . Miałem klienta z lt co bardzo meczyło go zbyt wysokie zuzycie paliwa i dymienie oddał wtryski na EPS po jedynie w boshu podjeli sie perfekcyjnego ustwaienia . Kosztów nie pamiętam ale oscylowały miedzy 1,5 tys zł do 2 tyś z 5 sztuk
Zatem odepnij do testów klapę upustową i wio. Jak dmuchnie więcej niż nominał, to mamy winnego.
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Witam.Widoczna śruba służy do regulacji ciśnienia załączania czyli dolnego.Jaki to typ tego wyłącznika ,że nie ma on regulacji górnego ciśnienia ,czyli wyłączania?.Podaj jego dane ...powinny być na obudowie tego wyłącznika.
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Pewnie TSI, może odma, może dziura w dolocie, a może bulbulator. Fakt, brak diagnozy.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Zawór regulacji ciśnienia.
Witam. Kupiłem kompresor śrubowy sullair 65 z 2001 roku. Wymaga niewielkich prac kontrolno - serwisowych. Silnik kubota 4 cylindrowy, co wyczytałem z opisu na urządzeniu i w internecie to wydatek powietrza 3,7m3 i ciśnienie max 7bar. Mam wątpliwości co do podłączenia zaworu regulacji ciśnienia https://obrazki.elektroda.pl/9535234700_...
Witaj. Obawiam się że nie ma spłuczek z możliwością regulacji ciśnienia wody, jest regulacja ilości wody do spłukiwania lekkich rzeczy i cięższych. Można spróbować ustawić mniejszy poziom napełnienia wodą zbiornika spłuczki, może to da mniejsze ciśnienie. Jeżeli to nie pomoże to pozostanie mechanicznie przydławić przepływ wody ze spłuczki do muszli....
A ten błąd wyżej opisany? Opis jest dla benzyniaka. Dla HDi to regulacja ciśnienia paliwa.
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Witam. 3126 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z lewej strony ma przerwę przy styku 1. 8630 Moduł regulacji ciśnienia osi tylnej ma przerwę przy styku 3. 5041 Czujnik zużycia klocków hamulcowych przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą. 7190 Awaria redundancji przy module regulacji ciśnienia osi przedniej. 5441 Czujnik zużycia...
Witam. Pompa w skrzyni od 9 do 12 bar. Ta z przodu 160-190bar(jest możliwość regulacji ciśnienia). Ale to nie wina pomp tylko ktoś nieumiejętnie odłączył tura. Jeżeli po odpięciu tura obieg nie został zamknięty nie zmierzysz prawidłowo ciśnienia na przedniej pompie. I nie będzie działać podnośnik i skręcanie kolami. Dodano po 22 Napisz czy poradziłeś...
Witam. 04382 04383 04386 Przyczyna błędu: Pneumatyczne połączenie między modułem hamulca nożnego a modułem regulacji ciśnienia (1,2,5) zatkane, uszkodzony moduł hamulca nożnego (wylot mechaniczny/pneumatyczny), uszkodzony moduł regulacji ciśnienia (zawór wstrzymania). Usuwanie błędu: Sprawdzić pneumatyczne połączenie obwodu wstrzymanie i naprawić je,...
Witam Przyczyną problemu jest słabszy przepływ powietrza w zaworze 4 drogowym. Czasami bywa problem z zaworem regulacji ciśnienia między zbiornikiem "mokrym" a zaworem 4 drożnym.
Kamień w wężownicy, zabrudzenie bądź zła regulacja ciśnienia gazu na palnik.
Do regulacji ciśnienia gazu na palniku w zależności od mocy kotła.
Błąd: 3257 - dotyczy EBS, moduł regulacji ciśnienia, oś tylna po prawej; błąd pierścienia impulsowego 3209 - moduł regulacji ciśnienia, oś tylna po lewej; brak ważnej definicji 3207- moduł regulacji ciśnienia, oś tylna po lewej; błąd pierścienia impulsowego, czujnik koła po lewej 3002 - uszkodzony przyrząd sterowniczy; nieznane przerwanie uC , timeout...
Miałem taki sam przypadek przy "hyundai trajet" silnik 2.0 CRDI. Podczas jazdy gasł, po okolo 3 minutach odpalił i znowu po przejechaniu kilku kilometrów zgasł. Okazało się że na listwie (szynie) są dwa czujniki jeden od ciśnienia paliwa a drugi od regulacji ciśnienia paliwa. Po wymianie czujnika regulacji ciśnienia paliwa samochód wrucił do życia....
Zawór o którym piszesz znajduje się na spodzie silnika pod tym o który pytam i jeszcze niżej pod zaworem n75 .Jak nie wiesz o co chodzi to lepiej nic nie pisz bo robisz zamieszanie w temacie. Sprawdź nr chłopie. Albo dokładnie powiększ zdjęcie.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Witam. Przyczyna błędu: Tłumik zatkany,uszkodzona część pneumatyczna między modułem regulacji ciśnienia a hamulcem koła , uszkodzony moduł regulacji ciśnienia. Usuwanie błędu: Sprawdzić tłumik akustyczny modułu,jesli jest zapchany oczyścić /wymienić. Sprawdź pneumatyczne części między modułem a hamulcem koła. Jeśli nie znalazłeś błędu podmień moduł.
Jakie zasterowanie elektrozaworu regulacji ciśnienia? Rzeczywiste i co w parametrach widzi.
3181EBS Moduł regulacji ciśnienia, oś przednia prawa,zawór zwrotny 3155-08 Układ hamulcowy Błąd .... trzeba sprawdzić czujniki prędkości przednią oś, modulatory i okablowanie.
2def to zmierzone ciśnienie zbyt niskie, ale z tego co pamiętam to tam się robiło też przystosowanie zaworu regulacji ciśnienia, któraś z procedur LC
Ad.1. Im bardziej ściśnięta sprężyna tym wyższe ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwacza. Dla pompy nie ma to żądnego znaczenia, po otwarciu wtryskiwacza ciśnienie i tak rośnie do wartości 500-~1200 bar zależnie od obrotów, dawki typu pompy itd. Ad.2. Nie, za małe ciśnienie to większe krople na początku i na końcu wtryskiwania paliwa - więcej potencjalnego...
EBS 4616 - Czujnik koła koło 3: Uszkodzony przewód podłączeniowy lub uszkodzony czujnik Status błędu: FMI 9, błąd urządzenia. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na żółto. Skutek błędu: Nadzór ABS ograniczony lub wyłączony, nadzór ESP wyłączony, nadzór regulacji momentu holowania (DTC) jest być może wyłączony, ASR jest...
chodzi mi np o to co to za węże nr 38 Wężyk idzie od elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania do siłownika wastegate
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
Proszę bardzo : BS 7190 Awaria redundancji przy module regulacji ciśnienia osi przedniej.
Trzpień rzeczywiście był brudny, musiałem użyć siły żeby go wyciągnąć, WD40 wyczyścił wszystko włącznie z tym ruchomym zaworem. Co do ciśnienia, zaznaczyłem na śrubie i obudowie kreskę, odkręciłem 4 obroty, jak na razie ok. Dzięki za wskazówki.
ten błąd to błąd offsetu czujnika MAF. często spowodowany nieszczelnościami , problemem w regulacji ciśnienia doładowania, ale również nieprawidłowo wyłączony DPF/EGR może go powodować.
Problem rozwiązany. Po wyczyszczeniu krokowca, zresetowaniu kompa i wsadzeniu niebieskich LED w spryskiwacze carisma śmiga. Dziękuję za liczne podpowiedzi, które przyczyniły się do rozwiązania problemu.
Dzięki za kodzik widocznie jest inny Jak Pan będzie po urlopie proszę o sprawdzenie Dodano po 5 Dzięki za kodzik widocznie jest inny Jak Pan będzie po urlopie proszę o sprawdzenie
Witam mam ten sam problem ,gdzie ten wyłacznik mozna kupić ?
Jak masz wgląd to zwróć uwagę na ciśnienie realne, zadane i procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia. Może zawór się przywiesza albo jest przytkany smok w baku
to silnik puma wczytaj pompe i wtryski jak regulator dobry to problem zniknie
Jak mi się uszkodził, to na początku nie było żadnego błędu, akurat byłem w trasie i po jakimś dystansie pojawił się błąd regulacji ciśnienia.
Witam powinno pomóc .
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Ten wężyk powinien iść do kolektora ssącego.Służy do regulacji ciśnienia paliwa na podstawie podciśnienia w kolektorze ssącym.Sprawdź dokładnie gdzie jest podłączony.
Widziałem ten temat. Jednak nie rozumiem jednej rzeczy. To oznacza, że ja go nie mam? Szukałem za sprężarką.
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i na schemacie to nie jest zaznaczone co widać na silniku. Kupujesz wężyk podciśnienia w sklepie motoryzacyjnym i wymieniasz.
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Regulacja ciśnienia w module sterowania naczepy; nieprawidłowo wysokie ciśnienie na końcu hamowania i przełącznik hamulca postojowego i przełącznik hamulca przyczepy nie włączony.Prawdo podobnie instalacja lub moduł hamulca nożnego.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
8741 Moduł regulacji ciśnienia osi tylnej ma zwarcie z masą przy styku 6. Przed 2005 chyba polskiej instrukcji nie było. Ja nie widziałem albo nie pamiętam. :)
Tam nie ma żadnych klasycznych łożysk, jedynie tuleje ślizgowe, chyba z mosiądzu. Luzy mają, jak podnoszę przód do góry to trochę zwrotnica opada, ale tam na pewno nie ma takich aż oporów, tym bardziej, że zimą na zimnym oleju kręciło się w miejscu elegancko, a przynajmniej w porównaniu do tego co teraz mam ;)
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
Regulacja zakończona pełnym sukcesem. Po kilku próbach udało się ustawić sztangę tak że turbina nie przeładowuje. Przy regulacji polecam delikatnie obchodzić się ze śrubą bo przekręcenie jej o jeden, dwa obroty za mocno sporo zmienia oraz obserwować wskazania grupy11- bez tego ciężko dojść co się dzieje. Bardzo dziękuje za pomoc.
Witam, usunąłem ten problem z zapowietrzającym się układem, mam Ciśnienie na listwie, ale, powychodziły inne błędy. http://obrazki.elektroda.pl/4826120800_1... jako że jestem początkujący mam prośbę do moderatorów aby nie wyrzucali mojego tematu do kosza z powodu zaniżania poziomu, jestem naprawdę początkujący, więc niech nie dziwią...
W jakim to konkretnie byłeś w serwisie w swojej okolicy. Bo zaraz się okaże że u Zenka e szopie, co w tamtym roku kupił sobie maszynkę do klimatyzacji i potrafi nabić klimę.
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Witam. EBS 4096-00; moduł regulacji ciśnienia na kole 1, błąd w układzie elektronicznym.Najprościej jest wymienić modulator ale wpierw sprawdz okablowanie tego modulatora i jego układ elektroniczny może dostała się do niego woda.
EBS 3257-00 Moduł regulacji ciśnienia oś tylna po prawej;błąd pierścienia impulsowego. 3157-00 Moduł regulacji ciśnienia oś przednia po prawej;błąd pierścienia impulsowego , czujnik koła po lewej na tej osi. Koło impulsowe to element zamontowany na piaście koła " koronka" z której czujnik zbiera impulsy a dzięki temu sterownik wie , że pojazd jest...
Schemat A i B jest podobny ale nie taki sam wygląda na zasilacz hydrauliczny ze skokową regulacją ciśnienia i odciążeniem układu. Schemat C wygląda na zasilacz z jedną nastawą ciśnienia.
To chyba zależne od roku produkcji, tamte zawory to regulacja ciśnienia poduch, teraz są to potencjometry, kiedyś do EBS wchodziło ciśnienie i tam były przetworniki, teraz juz idzie sygnał elektryczny. Na razie sprawdź podpowiedzi kolegi. Pozdrawiam.
P0471 Czujnik ciśnienia spalin poza zakresem / wydajność
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Ile słupa wody ( max. Podnoszenie) daje pompa, bo zdjęcie z danymi nieczytelne? Podziel przez 10 i masz ciśnienie, obstawiam około 1 bar. Wg parametrów woda może być podnoszona do 35m. Jak można obliczyć ciśnienie i dopasować instalację? W telegraficznym skrócie wujek google: Pod wpływem działania grawitacji ciśnienie hydrostatyczne rośnie wraz ze...
przy sprężarkach np Denso rozłącza sprężarkę bo nie ma ona wewnętrznej regulacji ciśnień. Wentylator na pierwszym biegu przy sprawnym układzie starcza. Sprężarki np Harisson mają wewnętrzną regulację ciśnienia i sprzęgiełko nie jest nigdy wyłączane. Przy podłączeniu do drugiego biegu wentylatora i np zanieczysczonym skraplaczu (np muchami) lub zatkanym/zaciętym...
600 nie ma regulacji ciśnienia za po mocą pistoletu, nie ta bajka. Założyłem kiedyś vtr-3 do serii HDS CI jak i do HD 1090 i jestem zaskoczony parametrami + dochodzi regulacja ciśnienia. Jak się zdecydujesz napisz na pw zrobię ci dobrą cenę na VTR.
Witam serdecznie proszę o pomoc jak wyregulować ciśnienie jak w temacie za bardzo nie znam się na tym urządzeniu pompa wyłącza się przy 4,2 bar wg. mnie to dobrze ale załącza 1,2 bar. To jest za niskie ciśnienie dla piecyka gazowego. W wyłączniku mam dwie sprężyny duża i mała i która jest do czego i w która stronę kręcić? minimalna histereza tego wyłącznika...
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
regulacja ciśnienia doładowania elektrozawór regulacja ciśnienia regulacja ciśnienia wtrysku
haier inverter pralka bosch instrukcja obsługi technics potencjometr balans
czujnik spadku napięcia bateria piaskowa
Odpowietrzanie układu chłodzenia Volvo XC90 2.4 D5 Escort 95T - komunikat "error" i jego przyczyny