Witam kolegę.Ja bym polecił Polskie,a co do wymiany to trzeba mieć przyrząd do regulacji ciśnienia wtryskiwaczy. Prawidłowe ciśnienie to15-16,5MPa.
A te dwa pozostałe to są na zapas zamontowane w silniku? Zmęczone końcówki=obniżone ciśnienie wtrysku, a pozostałe dwa wyzionęły ducha, czyt. leją. I dlatego szukaj czterech nowych końcówek, a nie pytaj się o ciśnienie otwarcia.
a jakie maksymalne ciśnienie można uzyskać taką regulacją?
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
otóż końcówki możesz wymienić najlepiej jest wymontować starą spisać numer bosch zamówić nowe(są drogie ale są) zamontować sprawdzić ciśnienie ewentualnie wyregulowaćNIE KUPUJ ZAMIENNIKÓW NIE DZIAŁAJĄ
Znalazłem gdzieś, że dla VP44 ciśnienie max. ok 310 bar.
Masz do sprawdzenia ciśnienie na rampie ,wtryskiwacze na przelew oraz zawory regulacji ciśnienia.
Przy wymianie rozpylaczy konieczna jest regulacja ciśnienia otwarcia
Można prosić więcej info dotyczącego regulacji skoku wtryskiwacza? Ciśnienie chciałbym uzyskać 1,1-1,15 maksymalnie, kalibracja jak się orientuję przez montaż odpowiednich dysz/rozwiercanie w razie potrzeby.
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Wymiana rozpylacza wydaje się prosta jak i regulacja ciśnienia. Dobry wtryskiwacz po tym zabiegu nie powinien przepuszczać paliwa na powrót. Odpal silnik bez przykręconych powrotów do wtryskiwaczy i obserwuj czy nie jest wystrzeliwane paliwo na powrót przy różnych prędkościach obrotowych silnika. Są wtryskiwacze np od nowszych Starów, które jak rozkręcisz...
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
Daj zdjęcie z tego testu. Jeśli połowa mniej to zdaje mi się że leżą 3 pozostałe wtryskiwacze
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
Wtryskiwacze będą wyjęte to sprawdź ciśnienie sprężania. Jeśli są to wtryskiwacze bezprzelewowe to będą bardzo wrażliwe na zużycie prowadzenia iglicy które potrafi blokować cały wtryskiwacz. Oprócz nacisku sprężyny dochodzi jeszcze ciśnienie wewnątrz samego wtryskiwacza które dodatkowo podnosi ciśnienie otwarcia i dawka wtedy jest za mała. Jeśli są...
Przy tym cisnieniu nie otworzy wtryskiwaczy ,zobacz zawór regulacji ciśnienia.
Taki próbnik nie spełnia podstawowych warunków do regulacji wtryskiwaczy. We wtryskiwaczu sprawdza się ciśnienie otwarcia, szczelność rozpylacza oraz jakość rozpylania. Próbnik powinien spełniać podobną role i stworzyć podobne warunki jak pompa wtryskowa na dawce rozruchowej. Osobiście proponowałbym wykorzystać sekcje wtryskową pompy rzędowej z zaworem...
Ja bym zaczął od ogarnięcia ciśnienia paliwa. Jak nie masz paliwa nie ma też spalin żeby turbo wstało. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia, wtryskiwacze czy nie puszczają na przelewy. To silnik na układzie Delphi?
witam,chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc regulacji pompy wtryskowej (a jesli tak to jaka)i czy cisnienie na wtryskiwaczach dostosowuje sie do cisnienia pompy(jesli tak to jakie to ma byc cisnienie)
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Fajna maszynka, robi robotę. Fakt, problem z wtryskiwaczem benzynowym nie jest powszechny, ale się zdarza. Byłby większy, gdyby było więcej Bio domieszanego. Ten jeden to faktycznie za mało podawał, gdyby ktoś ostro jeździł, to zawory upalone. w bardziej wyrafinowanych wyczynowych systemach czasem jeszcze zmiennym ciśnieniem paliwa. To fajne :-) znaczy,...
Przede wszystkim, żeby nie wróżyć ze szklanej kuli, wskazane byłoby podanie jaką instalacją zainfekowałeś silnik. Błąd jak w temacie :"P0171-92 zbyt uboga mieszanka, rząd 1 - Nieprawidłowe osiągi lub działanie" Po tym wpisie od razu nasuwa się pytanie, czy ta sytuacja dotyczy tylko jazdy na gazie, czy występuje również na benzynie. Jeżeli tylko na gazie,...
Po pierwsze, jeżeli sam tego nie naprawiasz, to poszukaj polecanej warsztatu wśród znajomych lub w internecie. Po drugie, zleć przed naprawą diagnostykę i wycenę ewentualnych kosztów usunięcia usterek. Po trzecie, za każdą naprawę zbieraj faktury. Warsztat, jeżeli wie co robi, nie będzie robił żadnych problemów, żeby spełnić Twoje wymagania. Przynajmniej...
cisnienie w ok 13 dla zwyklego diesla i 15 dla turbo regulacja za pomoca podkladek regulacyjnych robota zmudna i pracochlonna pozdr
Może wystarczy zrobić autokalibrację a wcześniej skalibrować wtryskiwacze o ile jest taka opcja. Trzeba sprawdzić czy reduktor trzyma ciśnienie, wtedy będzie wiadomo czy jest do wymiany. Reduktor to koszt nie większy niż 200zł. Wymiana max 100zł plus regulacja 50-100zł. Najpierw zapytaj o wycenę i co chce tam włożyć.
Wszystkie powinny być równe, ani za mało, ani za dużo. Jak za mało w kubeczku będzie to za dużo puszcza w silnik, za dużo w kubeczku to może być zatkany. Ale jeżeli pojawia się, że za niskie ciśnienie, może któryś wtryskiwacz w pewnym momencie upuszczać ciśnienie, niewydajność pompy, błąd odczytu pomiaru ciśnienia, błąd regulacji ciśnienia.
"ładnie" , to za mało ,jak wyglądają testy przelewowe?Zawór regulacji ciśnienia sprawdzony?
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
Witam Jak widzę nie ma patentu na diesla. Mam carisme TD, jeden wtryskiwacz z cewką (Idle level sensor). Jak to jest w dieslu z regulacją dawki paliwa? Przy większym obciążeniu wtryskiwacz jest dłużej otwarty, czy jest większe ciśnienie i więcej paliwa przepłynie dzięki temu?
Za wcześnie to z imprezy się wychodzi, jak kobieta pogoni... . Zerwanie śrub nie ma noc wspólnego z kontem wtrysku. A ten się nie rozrególowuje tak samo z siebie. Za niskie ciśnienie na wtryskiwaczu powoduje jego wcześniejsze otwarcie. Jak schodzi z obrotów to nie dostaje paliwa więc nie może kopcić. Więc strach ci podać procedurę regulacji konta wtrysku,...
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
Nie mogę znaleźć nic sensownego na ten temat. Ale sądząc z danych jakie podałeś wszystko jest OK jeśli chodzi o podgrzewanie wstępne. Ile byś chciał grzać te świece? Problemu trzeba szukać gdzie indziej. Ciśnienie sprężania, stan wtryskiwaczy, regulacja wtrysku pompy. A najważniejsze to STAN ŚWIEC żarowych. Przekaźnik może uruchamieć grzanie, ale to...
Ja też nie wierzę gaziarzom. Wtryski mam zamontowane w pionie. Jak zaczął samochód szarpać i gasnąć na luzie przy przełączania na gaz to miała być wina reduktora. Wymienił miesiąc temu oryginalny zestaw naprawczy i trochę pomogło ale dalej zaczęło szarpać to stwierdził, że membrana się ułożyła i trzeba wyregulować ciśnienie. Jak regulacja nie pomogła...
Zacznij od sprawdzenia sondy lambda, obstawiam że spalanie to może być jej sprawka, lub przepływomierza Albo silniczka krokowego. Takie gdybanie, "a może to, a może tamto". Oprócz czujn ików regulacyjnych jest jeszcze coś takiego, jak zużycie samego silnika. Przy spadku sprężania, spada sprawność procesu spalania. Oczywiście wtryskiwacz może "lać",...
Szukasz problemu nie tam gdzie trzeba. Parowniki LPG cierpią na problem twardnienia membran, potrafiły się robić plastikowe nawet po stosunkowo niskich przebiegach rzędu 20 Mm, a co dopiero po 20 latach. Parowniki niektórych firm były bardziej narażone na to zjawisko. Jeśli instalacja gazowa została nieprawidłowo dopasowana do silnika (mikser) i wyregulowana,...
nadciśnienie gazu i średnica dyszy wtryskiwacza to parametry decydujące o wydajności , czy masz rację że w różnych silnikach może być różnie. Niestety nie wszystkie wtryskiwacze dobrze znoszą ciśnienia wyższe niż 1,2 bara , ponieważ ciśnienie przeciwdziała otwieraniu się wtryskiwacza, wzrasta prąd cewki a wtryskiwacze stają się mniej precyzyjne a w...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Ad.1. Im bardziej ściśnięta sprężyna tym wyższe ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwacza. Dla pompy nie ma to żądnego znaczenia, po otwarciu wtryskiwacza ciśnienie i tak rośnie do wartości 500-~1200 bar zależnie od obrotów, dawki typu pompy itd. Ad.2. Nie, za małe ciśnienie to większe krople na początku i na końcu wtryskiwania paliwa - więcej potencjalnego...
A kiedy robiłeś regulację zaworów? Bo w tych silnikach na gazie co ok. 20 do 25 tyś powinna być regulacja a na benzynie co 40 tyś. km. Natomiast zaraz po montażu gazu za 10 tyś. kilometrów.
Problem został rozwiązany. "Przepuszczał" jeden z wtryskiwaczy. Ciśnienie na reduktorze pozostawiłem na 1,25bara. Kalibracja i wszystko działa jak należy. Dziękuje za wszelkie uwagi. Temat zakończony.
sprawdź czy Ci sie nie przestawił rozrzad o 1 ząbek, tu jest łańcuch i nie zdarzyło się żeby przeskoczył :) Regulacja ciśnienia na wtryskiwaczu?
"Już dawno bym "unowocześnił" na elektroniczny wtrysk i pozbył się tego szmelcu." no teraz po tych wszystkich naprawach/ingerencjach zapewne masz rację... ale nie zmienia to faktu, że sam układ wtrysku mechanicznego na tamte czasy, co by nie mówić, był bardzo, bardzo dobry... a przy odpowiednim podejściu/serwisowaniu, także bardzo trwały jak i bezawaryjny......
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Witam Bardzo dymi na niebiesko czuć niespalone paliwo, prędkość obrotowa max 1400 obr, diagnoza przeprowadzona NG3 kod błędu 5301-03 kod usterki nieznany, ciśnienie na wolnych obrotach w zasobniku 1500 bar, zawory regulacji ciśnienia współczynnik wypełnienia 7% oba, pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze po regeneracji w serwisie Bosch, czujnik wysokiego...
W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji ciśnienia. Trzeba przeprowadzić standardową diagnostykę...
Jutro jestem umówiony na sprawdzenie ciśnienia. Środkowy wtryskiwacz się zacinał. Iglica chodziła bardzo ciężko. Trzeci z kolei chyba miał kompetnie rozregulowane ciśnienie ponieważ nakrętkę zabezpieczającą śrubę do regulacji, wykręciłem normalnie ręką razem ze śrubą regulacyjną a rozpylacz był jeszcze wkręcony i nakrętka zabezpieczająca nie była poluzowana....
Chciałbym jeszcze podpytać, bo mimo tego pojawia mi się błąd ubogiej mieszanki pow 135km/h. Reduktor w ogóle wyrabia? Skoro ktoś dał parametr "minimalne ciśnienie" tak nisko to podejrzewam że nie. Zmieniłeś to? W ogóle to ja bym dał najpierw trochę większe dysze wtryskiwaczy a potem obniżać ciśnienie robocze żeby mnożnik nie poszedł za nisko.
można zajechać do serwisu Diesla aby sprawdzili ciśnienie na wtryskach (wykręca się wtryskiwacze i sprawdza się przy jakim ciśnieniu zaczynają się otwierać i czy nie leją. jak leją to potrzebna regulacja lub wymiana wtrysków) a druga sprawa pompa może być na za wysokie ciśnienie ustawiona
Dzięki za pod powieź. Filtr paliwa nowy jest ok wtryskiwacze czyste na LPG przełącza się się przy 30 stopniach czujnik temperatury pokazuje ok (mam oryginalny tester i sprawdzone) emulator sprawny (podłączenie baz emulatora bez zmian) regulacja biegu jałowego sprawdzona (na LPG działa i na benzynie ) przepływomież sprawny. Wszystkie te rzeczy jeszcze...
W regulatorze wysokiego ciśnienia jest sprężyna która dociska iglicę wraz z kulką do gniazda zaworu. Przy odłączonej wtyczce ciśnienie na listwie powinno wynosić 100 bar, oczywiście jest to za mało aby silnik odpalił bo ECU nie otworzy wtryskiwaczy jeśli ciśnienie nie przekroczy 120–140 bar. Może sprężyna w regulatorze jest pęknięta? Siła sprężyny jest...
W Twoim aucie tylko matrix wtryskiwacze lub ewentualnie magicjet, ale dużo było wadliwych. Te co masz też dadzą rady ale jak się silnik rozgrzeje dobrze to czasy wtrysku na wolnych obrotach LPG wynoszą niewiele ponad 1ms a wtedy tylko chyba matrix'y tylko wyrabiają. Możesz ewentualnie zejść trochę z ciśnieniem co Ci podniesie mnożnik i spowoduje, że...
Przeczytaj opis z tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item454503979_omv... i jeszcze z tej: http://moto.allegro.pl/item455850780_omv... Wygląda na to, że regulacja nie jest płynna tylko 3-stopniowa. To nowe reduktory. O moim z 2004 r. gazownik zapewniał , że nie ma regulacji...
Wtryski szrot. Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa tandempompy. Dodano po 39 Nie masz błędu odnośnie regulacji czasu pracy wtryskiwaczy?
Tak, przy wyższym ciśnieniu dysze powinny być mniejsze. Nie warto przesadzać z ciśnieniem bo zbyt wysokie pogarsza pracę wtryskiwaczy. Duże zmiany ciśnienie mogą świadczyć o uszkodzeniu reduktora. Nie wiem jaki masz teraz reduktor, ale scorpion st będzie odpowiedni.
Po regulacji pompo-wtryskiwaczy dużo się poprawiło problem do końca nie znikł ale jest dużo lepiej będę musiał sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie jasność
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
A co z ciśnieniem gazu? Nie mam turbiny,a z tego co się orientowałem,to takie wysokie ciśnienie daje się na reduktorze dwufazowym jak sie ma turbinę.Nie wiem jakie było wcześniej przed regeneracją reduktora,bo dopiero 2 dni mam dobry Interfice VSI Gazownicy dwaj niezależni na STAGu ustawiają w granicach 1,25-1,40 Bara Prinsa nie obsługują,więc teraz...
Bloki wartości mierzonych dobrze czyta, gorzej z opisem błędów, kolega kiedyś uwalił eprom w a4 kasując inspekcje olejową. Ciśnienie na filtrze paliwa około 0,4-0,8 bar, na tandem pompie 1,5na wolnych do 4-5 przy 4 tyś. Pomiaru dokonaj manometrem wyskalowanym do 10 barów najlepiej, na tandem pompie masz zaślepkę na imbus taką z kołnierzem ,wykręcasz...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Więcej szczegółów? W mieście, w trasie? Na zużycie paliwa ma wpływ wiele czynników mniej lub bardziej ważnych. Począwszy od jakości benzyny... Po przez ciśnienie w ogumieniu, styl jazdy, filtr powietrza, nieszczelność w układzie zasilającym, regulacja luzu zaworów, sonda lambda, wtryskiwacze/gaźnik...
Jak zrobić Clipem 146 korekcje wtryskiwaczy.Podawali mi tak .Wtrysk-parametry bieżące -korekty wtryskiwaczy ,niestety tak nie działa.Robiłem też tak ,wtrysk-test funkcji-regulacja ciśnienia paliwa -korekcja wtryskiwaczy na każdym cylindrze i też nie wychodzi.
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
Kabelkologię, czy nie ma niekontaktujących połączeń sprawdziłeś ? Czujnik może być i niewłaściwy, ale chyba powinien pokazywać złą, lecz stałą temperaturę. Ile koni na ten silnik ? Jeden reduktor mu wystarcza ? Jakby nie, to nie będzie mocy i temperatury mogą spadać. Jakby tak, to czy nie jesteś na skraju możliwości parownika, i robi się mało wydolny...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
To sprawdziłem przed wyjęciem wtrysków. Tzn odłączyłem przewody sterujące wtryskiwaczami. I są wysokie obroty. Poza tym zauważyłem, że wolne obroty się ustalają zaraz po odpaleniu. Odłączenie pompy już po odpaleniu nie zmniejszy obrotów. A podłączenie nie zwiększy. Czy zbyt wysokie / zbyt niskie ciśnienie benzyny może być tu problemem? Czy uszkodzony...
(Nie)Szczęśliwy posiadacz Palio 1.2 benz-gaz. Auto szarpie i na benz i na gazie. Pisałem o problemie wcześniej. Mimo Waszych rad nie dałem rady i zdałem się na fachowców z ASO Fiat. Wymieniono pęknięty alternator, sprawdzono silnik na różne bezinwazyjne sposoby (Examiner, ciśnienie cylinrach, ciśnienie paliwa, regulacja zaworów, wyczyszcono silnik krokowy,...
Możliwości jest kilka . Słaba pompa paliwa przy-pchany filtr paliwa . Problem z instalacją gazową . Zacznij od tego odłącz akumulator na 5 min zamontuj akumulator, uruchom silnik na benzynie(nie włączaj gazu) rozgrzej go dobrze zgaś odczekaj do rana i jeśli rano odpali normalnie do masz gaz do regulacji, jeśli dalej będzie kłopot to do sprawdzenia ciśnienie...
Cóż się od nas spodziewasz? Skoro złożyłeś i uruchomiłeś to potrafisz. Teraz pozostało sprawdzenie, czy wtrysk występuje na obu wtryskiwaczach i czy jest ciśnienie sprężania. Gdyby w grę wchodziła woda w cylindrze to raczej rozrusznik nie poradziłby sobie nie mówiąc o pracy ciągłej. Wydmuchanie uszczelki głowicy też idzie namierzyć. Regulacja zaworów...
Witam Wyjąłem wtryskiwacze ze swojego Audi A4 B5 1.9 TDi AVG , samochód ogólnie odpala bardzo dobrze, pracuje poprawnie, ale odnoszę wrażenie za nieco za bardzo kopci. Zmierzyłem wtryskiwacze na klasycznym stanowisku (pompka z manometrem) i pierwszy stopień wtrysku wychodzi na trzech przy około 180 Bar na czwartym 170 Bar (nominalnie powinno być 190)...
Od sprawdzenia i regulacji wtryskiwaczy, dalej pomiar ciśnienia sprężania. Wykręcisz wtryski to za jedną robotą zmierz.
Witam chciałbym się zapytać o końcówki wtryskiwaczy do mojego skarana z 98r. silnik AFN mają one symbol o początku DSLA czy jakoś tak czy reguluje się je jakimiś podkładkami żeby uzyskać wysokie ciśnienie czy same się regulują ostatnio zmieniłem je na nowe ale po wymianie spalanie paliwa podniosło mi się w górę o 1,5l czy jak bym chciał zmienić je na...
(at)hevet2 jak sobie wyobrażasz za dużą dawkę na biegu jałowym. To diesel a nie ZI. Kopci na czarno bo albo za mało luftu, albo wtryskiwacze kropelkują po zakończeniu wtrysku. Filtr powietrza i luzy zaworowe sprawdziłeś. Mierzyłeś ciśnienie sprężania? Cieknące zawory odcinające to dobry trop. Wykręć je, sprawdź stan, przecież niczym tu nie ryzykujesz.
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Sterownik LPG nie reguluje ciśnienia gazu. Głównym zadaniem sterownika LPG jest wysterowanie wtryskiwaczy LPG a nie jakiś zaworów, jak już to elektrozaworu podającego LPG na reduktor. Sterownik LPG steruje wtryskiwaczami gazu na podstawie czasu wtrysku benzyny, bierze przy tym jeszcze pod uwagę np. ciśnienie w kolektorze czyli obciążenie silnika. Tworzy...
Kolego sprawdź zawór regulacji ciśnienia na listwie CR. Jest mało możliwe, żeby w railu utrzymywało się do rana 50 barów. Albo nawet mniej. Zamiast na regulatorze ciśnienia skupiłbym się raczej na czujniku. Zresztą można zrobić prostą próbę: podłączyć rano tester, włączyć zapłon, sprawdzić ile ciśnienia jest w railu i następnie poluzować którąś ze...
jeśli bosch to należy najpierw sprawdzić pompę wstepną w zbiorniku,jakie daję ciśnienie przed filtrem paliwa(min2,5 bara)jeśli tego nie ma to silnik odpala z oporami,pracuje nie równo ponieważ pompa WC ma za mało paliwa aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie na railu, narazie układu wysokiego ciśnienia nie tykaj,broń Boże wtryskiwaczy,bo nieudolny mechs...
Powtarzam : masz reduktor o zbyt małej wydajności ( szczególnie termicznej w co uwierzysz zimą ) , nie ma innej możliwości dopasowania wydajności wtryskiwaczy jak regulacja ciśnienia , a reduktor jest równie stabilny dla każdej rozsądnej jego wartości. Im wyższe ciśnienie tym gorsza praca wtryskiwaczy. Spróbuj obniżyć ciśnienie do 1,2 bara i skasuj...
Sprawdź numery na zaworze mprop na pompie cr , zaworu regulacji ciśnienia na listwie i na wtryskiwaczach , czy są identyczne w starym silniku .
P2291 Odczytane z komputera błąd: Ciśnienie regulacyjne zaworu wtryskowego/wtryskiwacza, uruchomienie rozrusznika-ciśnienie za niskie. Możliwa przyczyna: Regulator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia regulacji wtrysku. Masz układ wtryskowy Delphi i znając te układy, to podejrzewam że pompa nie wytwarza zbyt ilości ciśnienia do rozruchu. Choć na komputerze...
Najpierw poczytaj instrukcję (link u góry strony) co się robi przed autokalibracją zanim ją zrobisz bez sensu. Potem sprawdź i się zdecyduj czy masz trudności z powodu błędnej autakalibracji czy z zalewania kolektora gazem wydobywającym się w wtryskiwaczy lub reduktora. W każdym razie instalacja jest skrajnie źle ustawiona sprzętowo i raczej poszukaj...
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Regulator ciśnienia masz przy wtryskiwaczu pod kopułką wtrysku. Regulacja jak podają tylko fabryczna ale pod plombą (z farby niebieskiej, żółtej)masz wkręt na małego torxa, inbusa lub pod wkrętak - różne widywałem.Zbadasz go manometrem. Powinno być około 1 bara. Pompa podaje około 2.5 bara a regulator zbija to na 1 bara. Sprawdź drożność powrotu paliwa....
Potencjometr możesz sprawdzić multimetrem. Autoadaptacja zapewne niewiele daje, trzeba zrobić porządną kalibrację map, upewnić się, że reduktor daje właściwe i stabilne ciśnienie, że średnica dysz jest właściwie dobrana. Nie znam tych wtryskiwaczy ale popularne niegdyś czerwone Valteki wymagały mechanicznej kalibracji (i ponownej regulacji instalacji)...
Jeśli odłączysz podciśnienie od regulatora paliwa to wtedy na listwie, która doprowadza paliwo do wtryskiwaczy jest tyle co daje pompa paliwa z baku i nie ciśnienie to nie podlega żadnej regulacji, nie jest to jakoś bardzo szkodliwe dla wtrysków i nie wiem jakie do końca mogą być tego konsekwencje jeśli byś w ogóle to odłączył ale do celów diagnostycznych...
Witam. Chcę zrobić urządzenie do badania wtryskiwaczy CR i potrzebuję pomocy odnośnie sterowania. Projekt wstępnie ma wyglądać następująco: pompę Cr z Renaulta będzie napędzał silnik 4 kw sterowany falownikiem. Ciśnienie z pompy będzie szło na listwę Cr wraz z czujnikiem wysokiego ciśnienia. Następnie będziemy do listwy podłączać wtryski. Przelewy jak...
W parametrach diagnostyki masz ciśnienie zasilanie przed filtrem i na listwie oraz PWM zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie oraz błędy zapisane. Te parametry mogą być pomocne przy diagnozowaniu usterki. W innym wypadku możemy tylko zgadywać a ty możesz wydać dużo pieniędzy zanim usprawnisz samochód. Powodem takiego zachowania może być 1. Pompa...
W załączniku dałem zapis logów z vcdsa i prosił bym o interpretację ponieważ sprawa jest o tyle dziwna że na 5 cylindrze dawka korekcyjna dochodzi do 2.99 i tak zostaje, po spuszczeniu nogi z gazu wraca do jakiegoś tam niższego poziomu i po ponownym wciśnięciu gazu w podłogę zwiększa się stopniowo aż osiągnie 2.99 Problem z tym autem jest taki że po...
Tak, podpiolem bylo w granicach 5-5,5Bara. Rozumiem, że to ciśnienie pompowane na "pałe"? Tzn manometr wpięty prosto do przewodu paliwowego? Sprawdź jeszcze jakie jest ciśnienie na przewodzie zapiętym do korpusu wtryskiwacza - wpinasz trójnik i manometr (a tak na szybko, to zaciśnij kleszcze tzw. "morsy" na przewodzie powrotnym paliwa i spróbuj odpalić)....
możesz spróbować teoretycznie powinno działać, ja dopadłem małą pompkę zębatą na złomie była podłączona do dmuchawy,wygląda na pompkę z jakiegoś webasto, rozebrałem ją przeglądnąłem i poskładałem działa o niebo lepiej od pompy wtryskowej i w dodatku ma regulację ciśnienia, osobiście rezygnuje z wtryskiwacza wole założyć dysze rozprężną ,całe zasilanie...
Kod 25 to błąd obwodu obrotomierza. Nie powinno to mieć wpływu na pracę silnika. Może źle odczytałeś kod błędu? Jeśli to jest kod 15, to jest to awaria czujnika temperatury silnika, co by miało wpływ na pracę silnika (jeśli temperatura powietrza dolotowego jest poniżej 20°C to ECU ustala temperaturę silnika 20°C, gdy temperatura powietrza dolotowego...
Możesz zrobić dodatkowo prosty test: Zdemontuj przewód powrotny paliwa z czujnika ograniczającego ciśnienie na rampie. Zdemontuj przewód powrotny paliwa z pompy WC. Podłącz załóż nowe przewody paliwowe , połącz je wspólnie do naczynia. Powrót wtryskiwaczy oddziel do osobnego naczynia. Kręć motorem.Sprawdź ilość oleju napędowego w naczyniach. Według...
ogólnie w ten samochód nie warto dużo inwestować bo nie jest tyle wart. Chce go tylko zrobić tak aby jeszcze jeździł przez 2-3 lata. Co do rozrządu to są miejsca do kołkowania na kołach ale jeszcze jeden jest mankament tego silnika. Koła rozrządu są przykręcane na trzech śrubach z możliwością regulacji na fasolkach. Już nie pamiętam na jakiej wartości...
Witam! Reduktor Genius 1200 mam przy Leonie 1,4 1V - 75KM i musiałem ciśnienie podnieść do 1500 bo przy zalecanym ca. 1200 wydłużał się czas pracy wtryskiwaczy. Przy silniku 2.0 -115KM musi być Genius 1500. Jeżeli chcesz sam się bawić w regulacje to musisz się zaopatrzyć w MAP-sensor. Bez tego nic nie zrobisz. Zobacz moje stare posty. Opisałem co zmieniłem....
Moc silnika to 180KM a co do koloru wtryskiwaczy to nie wiem jak to sprawdzić Jeżeli masz wtryskiwacze Keihin'y, to dla tej mocy powinieneś mieć wtryskiwacze żółte (górny zakres 38-45 kM/cyl) lub brązowe (dolny zakres 46- KM/cyl). Wydajność znaczona je kolorową kropką na obudowie. Po wartości ustawionego RC_inj przypuszczam, że masz wtryskiwacze żółte...
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
Witam Posiadam ten soft, proszę o pomoc w regulacji gazu, jakie ciśnienie należy ustawić na reduktorze, jaki wybrać reduktor (s&e czy e(hd)). Samochód w ogóle przestał działać na gazie, wygląda jakby wtryskiwacze w ogóle nie podawały gazy, samochód nie reaguje na pedał gazu i po chwili przełącza się na benzynę.
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Jakbyś troszkę więcej wiedział o wtrysku benzyny i oleju nap.to wiedziałbyś że ilość paliwa wtryśnięta do kolektora/komory zależy od czsu wtrysku i od ciśnienia.Nie mam na myśli zmniejszyć ciśnienie o 90% tylko w granicach 10%,przy takiej zmianie bez problemu będziesz miał odpowiednie parametry wtrysku.Zmianę ciśnienia paliwa na wtryskiwaczach bardzo...
regulacja wtryskiwacz wtryskiwacz regulacja ciśnienie renault wtryskiwacz
mocowanie amortyzatora piekarnik uszkodzony wyświetlacz fronius licznik energii
słuchawki sportowe słuchawki sportowe
Renault Scénic III 1.2 – brak przełączania ogrzewania na klimatyzację, usterka HVAC Falownik off-grid 5-7 kW: Qoltec, Growatt, Deye, Victron – modele i ceny 2024