Witam. Posiadam skuter elektryczny ZTECH ZT-15E z hamulcem elektromagnetycznym. I jak on stoi z góry, to powoli się zsuwa w dół. Czy jest możliwość regulacji hamulca elektromagnetycznego, żeby on z góry stał? Proszę o podpowiedź.
Siłownik nie jest w stanie pokonać oporu wiatrów. Co dziwne nawet kiedy mu pomogę to po otwarciu wiatr z wolna zamyka ją, co jest niebezpieczne dla auta przy wjeżdżaniu. Czy jest jakaś możliwość wyregulowania tego. Centrala ZA3P? Cześć, dosyć dziwne objawy, ten napęd nadaje się do bramy o długości do 7m pod warunkiem że spełnia dopuszczalne parametry...
WITAM Hamulec elektromagnetyczny na osi silnika powinien mieć regulację. W miarę zużywania się okładzin ciernych trzeba czasami podregulować hamulec.Same "klikanie" hamulca po jego zasileniu nie świadczy jeszcze , on pracuje poprawnie(czasami nie odpuszcza do końca lub się ślizga).W konserwowanych w mojej firmie urządzeniach ustawiamy szczelinę hamulca...
12V chcę spróbować mimo że nie było go na wykazie napięć transformatora, tak chyba bezpieczniej. Dziś mam miernik dość mądry i zmierzę prąd pobierany przez cewkę a oporność cewki to 30Ω. Z wyliczeń źle to nie wygląda jeżeli się nie mylę. Przy 12V prąd 400mA i analogicznie 9V to 300mA 7,5V to 250mA i 3V to 100mA. Wydaje mi się że nawet mały zasilacz...
Sprzęgła lub hamulce działają na podobnej zasadzie więc na pewno jest regulacja mechaniczna szczeliny gdyż siła przyciągania maleje wraz z odległością biegunów i od tego trzeba zacząć.
Spory silnik krokowy lepiej sprawdza się jako prądnica niż alternator w takim układzie i tak małej mocy. Możesz go także obciążać żarówkami, lub dużej mocy potencjometrem drutowym. Najlepsze jednak było by zamocowane przez dynamometr sprzęgło elektromagnetyczne proszkowe, (pełna i prosta regulacja momentu), albo zwykłe wiskotyczne od wentylatora starego...
rzemyk90 cytat obudowie lub w przystawce jak kto woli co nazywać A ja uważam kolosalna różnica. Przystawkę rozbieram w jeden dzień a jeśli sprzegło jest w obudowie to wiąże się z demontażem kabiny , rozpinaniem instalacji, klimy itp i zajmuje to 10x więcej czasu. Przewód hydrauliczny jest wewnątrz skrzyni, a cewka na zewnątrz oznaczenie Y1. A że myślisz...
Sterownik to nie problem. Trochę mnie martwi te 20A a w czasie ruszania więcej oraz trwałość akumulatorów. Kwasowe i to bez znaczenia czy żelowe czy klasyczne na dłuższą metę będą się dosyć szybko starzały. Czy chcesz użyć przekładni samohamownej typu ślimak do przeniesienia napędu z silnika na bęben nawojowy/naciągowy? Jeśli transportujesz coś góra...
Witam Samochodzik w wersji podstawowej bez wyposażenia jest zrobiony. W skrócie opowiem lecz całośc jako projekt zamieszczę w oddzielnym temacie. Budowa mechaniczna - rama ze zdjęcia + dobudowany stelaż aluminiowy by zbytnio nie dokładac kilogramów. Z zewnątrz panel podłogowy. Lampy przednie z opraw kanluxa tylna jest z jakiegos samochodu światło stopu....
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
te kody ze zdjec to sa wszystkie kody jakie mozna sczytac za pomoca checka? u mnie w opelku mam takie kody: czy to samo jest w matizie? UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 10 - Kody błędów nie zaprogramowane 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 13 - Sonda lambda - brak sygnału 14 - Czujnik...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM! ...czyli jak domowym sposobem...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Główne dane Wartość parametru Tytuł Mégane III KZ2B Kasztanowy brąz VIN VF1KZ0Z0H54820893 Model Megane III Typ modelu KZ2B Data produkcji 02 2016 Numer fabryczny pojazdu E690632 Poziom wyposażenia EA2 Dodatkowo do poziomu wyposażenia LTD3 Dodatek do limitowanej edycji SAN513 Kod farby TED17 Tapicerka siedzeń welur Wykończenie wnętrza HARM01 Kraj stosowania...
Tak do pomiaru masy kabiny stosuje się czujniki tensometryczne, montuje się je na płycie mocowania liny pomiędzy kabiną a tą płytą :) Do prędkości ruchu oraz hamowania kabiny stosuje się obecnie falowniki i hamulce magnetodynamiczne lub magnetoindukcyjne (podobna zasada działania) w windach przemysłowych np: kopalnie gdzie masa klatki przekracza 20ton...
3: Co oznacza częstotliwość podawana w Hz? Spotkałem sie z tym oznaczeniem w radio które nadaje na fali iluśtam Hz o ile dobrze myśle, wiem że owe Hz istnieja tez w zegarku procesora mojego peceta które licze w GHz więc silnik ma cos w rodzaju "taktowania" ? To prosze jasno bo nie rozumiem tego kompletnie. To jest częstotliwość napięcia sieci zasilającej...
Prawie każdy układ sterowania silnikiem DC oparty na mostku H umożliwia uzyskanie pełnego momentu dla prędkości równej 0. chyba nie zrozumiałeś pytania adamsssona nie chodzi o regulację tylko o fakt zachamowania , trzymania wirnika w określonej pozycji z pewnym momentem siły Jak masz pozycyjne sprzężenie zwrotne i dobrze dobrane nastawy regulatorów,...
Planuję albo przerobić hamulec tak aby działał PWM. Zastanawiam się, czy to jest w ogóle możliwe. Sprawdź, czy po podaniu napięcia na zaciski hamulca słychać kliknięcie. Jeśli tak, to tak jakbyś sterował sygnałem PWM kotwicą przekaźnika ;-) To się raczej nie uda. Zawodowo mam do czynienia z silnikami wyposażonymi w hamulce elektromagnetyczne. Nie w...
Było to tak: silnik większej mocy, jednofazowy 70VA, ok. 3500 min-1 w warunkach nominalnego obciążenia był badany przy obciążaniu nie silnikiem prądu stałego, lecz hamulcem elektromagnetycznym z regulacją prądu i w ten sposób zmieniał się moment obciążenia. Na logikę powinno się to powtórzyć dla silnika prądu stałego, lecz tylko w stanach ustalonych....
Witam Do Pawka_pk 1. Czy silnik posiada regulację obrotów czy tylko ma możliwość zmiany kierunku wirowania? 2. Czy ten silnik ma hamulec elektromagnetyczny? 3. Potwierdź czy przekładałeś "moduł" (jak go nazywasz) od innej maszyny i silnik, czy raz "moduł" a raz silnik. 4. Czy wiesz co steruje tym "modułem", tzn. jak jest skonstruowane sterowanie obrotami...
Kolego Eugeniusz - zastosowanie przekładni pasowej cvt Otóż wyobrazi sobie kolega ,że przekładnię pasową cvt w prymitywnej wersji widzi kolega kilka – kilkadziesiąt razy dziennie. A gdzie ? – a w fiaciku 126p . przy czym jest ona wykorzystana do naciągu paska klinowego silnik-prądnica+wentylator . jeśli kolega dokładnie się przyjrzy to zrozumie...
Koledzy prędzej czy później odzyskiwanie energii będzie standardem, najpierw z klocków, później z amorków, dojdzie do tego jeszcze wibracja auta, skręty i temp. silnika. Przy masowej produkcji ceny będą zbliżone. Trzeba poczekać. Nakręcił Cię temat i banialuki opowiadasz. Ciekawe w jaki sposób chcesz wykorzystać energię cieplną z silnika do czegoś...
Urządzenie, które widziałem, miało rzeczywiście silnik z wałem obustronnym - to podstawa. Z tyłu był hamulec zasadniczy maszyny (dokładnie to luzownik - bez zasilania trzyma) i wolnobieżne koło na pasek zębaty fi jakieś 30 cm zasprzęglane z wałem w razie potrzeby sprzęgłem elektromagnetycznym. Koło na wałku silnika manewrowego było fi jakieś 6 cm, a...
DIN 72 552 Objaśnienie zacisków: ZAPŁON 1 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, niskie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch oddzielnych obwodach) 1a do przerywacza zapłonu I 1b do przerywacza zapłonu II 2 zacisk zwarciowy (zapłon magnetyczny) 4 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, wysokie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch...
Na ćwiczeniach w pracowni elektrycznej mieliśmy pomiar charakterystyki momentu i prędkości silnika DC.Do regulacji obciążenia służyła nam hamownia w której wykorzystywany był efekt powstawania prądów wirowych w tarczy aluminiowej na którą się działało stałym polem magnetycznym .Elektromagnesy były zamocowane wahliwie a do nich dynamometr na ramieniu...
Twój główny problem to odbieranie energii z wału oraz pomiary. Pomiar prędkości obrotowej wału będzie bardzo prosty. Pomiar momentu mniej ale o tym za raz. Możesz, a raczej musisz, moc 200kW wytracać na ciepło. Z miejsca więc potrzebujesz na wale hamowni zainstalować dużą metalową tarczę, raczej stalową, zapewniając jej takie chłodzenie by nie stopiła...