https://obrazki.elektroda.pl/4364096600_... DCF921 posiada na uchwycie pierścień zabezpieczający lub sprężynę zabezpieczającą. DCF922 posiada system mocowania zapadkowo kołkowy. Przy tym drugim, nasadka samoczynnie nie wyskoczy z uchwytu, nawet jeżeli jest już rozklekotana. Podobnie jest w kluczach DCF899H i DCF899: https://obrazki.elektroda.pl/2388798900_...
To nie jest tak jak w Polonezie. Przekonasz się o tym dokręcając, łożyska się nie zakleszczają.:D Nie ma regulacji. Moment dokręcania 235 Nm i ma być dobrze. Generalnie to powiedzmy Fiesta, taka książka wiele wyjaśni.
Dokładnie tak, zmieniając wzbudzenie alternatora przy stałym obciążeniu (opornik) zmieniasz sile potrzebna do kręcenia.
Jeśli prędkość obrotowa ogranicza moment Tego nie napisałem. czy pracując narzędziem odpowiednio dłużej nie osiągnęlibyśmy takich samych momentów jak przy wyższych obrotach? Naturalnie tak by było, ale tylko w momencie gdy bardzo długo dokręcamy śrubę z udarem. W praktyce robimy to tylko chwilkę, limitujemy więc sobie w pewien sposób ilość uderzeń...
Odpowiedź powyżej. Post #6. Ale nawet ten Force (pomijając mizernie -albo wcale - działające antyzgniecenie) powinien się dać tak ustawić, aby był "do zatrzymania". Po to jest kręciołek regulacji momentu obrotowego. Tylko pewnie po przestawieniu trzeba na moment centralkę odłączyć od prądu coby zareagowała na zmiany (poszukaj w instrukcji).
Witam Na pewno moc jest mniejsza przy niskich obrotach, to niestety jest wadą tego sposobu regulacji że przy niskich obrotach spada równierz moment obrotowy.Z tego co mi wiadomo to silniki prądu stałego mają stały moment w zakresie regulacji , a przy asynchronicznych trzeba stosować więkrzą moc silnika ( nawet 50% więcej) jeżeli chce się utrzymać moment...
Tak jak pisałem wyżej, ja nie chce większego momentu, tylko chce moment=0 i go stopniowo zwiększać.
Czegoś tu nie rozumiem..?? jaki moment dokręcania/regulacji..?? na moment+kąt dokręca się pompowstryski HPI, a nie ma V-ałki z HPI..!!!!! Jedyne systemy w silnikach typu V to PDE oraz XPI. schemat regulacji załączam poniżej, chociaż aby auto dymiło to musiała by być poważnie spieprz..... regulacji, ale warto sprawdzić.
Cześć. Przy mrozach, które nas nawiedziły mam problem z zamarzającą bramą przesuwną. Siłownik Beninca Bull 8 Oil. Sądzę, że problem leży w ustawieniach siły napędu. W instrukcji są cztery parametry do regulacji siły, ustawione na wartości standardowe w nawiasach. PMo - Reguluje moment sił przyłożony do silnika podczas fazy otwierania.* 1-99-(40%) PMC...
Witam! Mam taki sam problem z moja wkrętarką. Ktoś może wie jak można to naprawić?
Wygląda na to, że silnik jest 3-fazowy, więc od falownika bedzie zależeć regulacja. Uzyskanie obrotów to jedno - możliwe ale moment siły to drugie - też ważne. Dobrze by było, żeby falownik miał zabezpieczenie nadprądowe.
Gdyby do odkręcenia nakrętki koła był potrzebny moment 600 Nm to to na końcu klucza o długości 333mm potrzeba by było przyłożyć siłę 1800 N. Przypominam, że taką siłę wytwarza ciało o masie 183 kilogramy. A tymczasem przeciętny człowiek jest w stanie odkręcić nakrętkę koła bez problemu. Ale coś jest na rzeczy, bo sprawdziłem teraz ile mają takie klucze...
Dodam, że WSZYSTKIE przewody podciśnienia i membrana SWIRL zostały wymienione na oryginalne, nowe. Czy dysponuje ktoś schematem podciśnien? Interesuje mnie gdzie sie podpiąć, mierzyć i jaką wartość powinienem uzyskać. Generalnie nie wiem co dalej robić.
Przy przewijaniu do tyłu na podglądzie znaczenie ma również rolka dociskowa stabilizująca taśmę.Warto sprawdzić jej stan i elastyczność gumy.O ile pamiętam w talerzykach jest regulacja momentu naciągu taśmy.Od góry nacięcie na wkrętak krzyżowy.
Dobry wieczór! Mam zamontowany napęd do bramy skrzydłowej firmy Beninca Bill 50 z centralą Heady. Domyślnie moment silnika ustawiony jest na 40%. Czy jeśli go zwiększę brama będzie szybciej się otwierać? Czy jest jakaś granica w wielkości tego momentu? Pozdrawiam.
Będzie do wymiany lub samej regulacji mikrowyłącznik. Dla wprawionej osoby będzie to moment aby ustalić co i jak, ewentualnie wyregulować.
Po ściągnięciu pokryw zaworów, kręcisz wałem i patrzysz jak na 1 cylindrze dźwigienka zaworu wydechowego kończy iść do do góry i zaczyna się naciskać dźwigienka ssącego to dla czwartego cylindra jest zz przed suwem pracy czyli moment na regulację zaworów. Zawory kiwają się na 4 cyl, regulujemy 1 , Kiwają się na 3 regulujemy 2 i na odwrót,
Sam męczyłem ten temat, chcąc kupić dobry sieciowy sprzęt. Jeśli wystarczy Ci wkręcanie bez opcji wiercenia rozważ Makitę TD0101F. Jeśli nie, to chyba nie ma dobrego rozwiązania. Ja kupiłem akumulatorową Metabo BS 18 Li. Tu znajdziesz mały wątek na temat: [url=http://www.narzedzia.pl/forum/wiert...
W tym napędzie regulacja momentu obrotowego jest od 0 do 99 co jeden. Im większa wartość, tym silnik pracuje z mniejszym momentem obrotowym. Ustawiłem dzisiaj moment obrotowy na 10, czyli powinno pchać praktycznie z pełną mocą, i wyłączyłem funkcję antyzgnieceniową. Zobaczę, jak się teraz będzie zachowywać. Jeżeli moment obrotowy będę miał taki wysoki,...
Sprawność może, ale moment będzie stały w prawie całym zakresie regulacji obrotów.
Ta regulacja obrotów to dramat. Mam jeszcze starą maszynę Łucznik z regulacją w postaci pedału w który są rezystory. Ten rodzaj regulacji bardzo zmniejsza moment obrotowy silnika. Szycie tą maszyną to udręka, bo trzeba pokręcić ręcznie, aby pomóc silnikowi ruszyć i ogólnie ciężko utrzymać wolne obroty.
Według instrukcji, regulacja siły (momentu obrotowego) polega na przełączaniu przewodu pomiędzy czterema zaciskami. Czy to są zaciski transformatora? Ktoś może dysponuje schematem płyty, albo może narysować lub opisać w jaki sposób odbywa się ta regulacja?
Witam! Mam pytanie odnośnie regulacji momentu dokręcania w kluczu udarowym Hitachi WR18DL, w instrukcji jest napisane, że jest on regulowany elektronicznie i zależy od długości pracy klucza, rodzaju śrub itp.. Wszystko fajnie, tylko skąd mam wiedzieć, czy dokręciłem śrubę momentem np. 100 czy 120 Nm? Wie ktoś ja precyzyjnie dojść do żądanej wartości?...
Sam regulator do silników obniży obroty i moment obrotowy. Jeśli potrzebujesz stałych 6000 obr przy stałym momencie to może poszukać czegoś dedykowanego? Szlifierki kątowe z regulacją obrotów i stałym momentem zaczynają się od około 600zł...
Napęd mało praktyczny. Najlepszy to szeregowy prądu stałego. Chodzi o koszt regulacji i duży moment napędowy przy małych obrotach
To przetwornica która może pracować także jako ładowarka ogniw. Środkowy służy do regulacji momentu w którym zaświeci się sygnalizacja ogniwa w pełni naładowanego.
Instrukcja serwisowa z pewnością tam się nie znajdzie. Zbyt wiele stron. Jeśli chodzi o regulację sprzęgła: są tam dwie, trójramienne blaszki. Ta mniejsza, wewnętrzna służy do uzyskania właściwego momentu dowijania (działa dla odczytu). Ta większa reguluje to samo dla przewijania. Wprawna ręka potrafi ustawić sprzęgło bez przyrządu. Dla odczytu, moment...
Trochę czasu minęło problem dalej jest. Są dni że kontrolka ESP nie zapala się przez kilka dni, potem znowu co chwile się zapala. Wymieniłem moduł ESP który znajduje się pod fotelem kierowcy, nic to nie dało. Dzisiaj sprawdziłem błędy. http://obrazki.elektroda.pl/3922662200_1... czy ten moment obrotowy, to chodzi o moment obrotowy kół?
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
Należałoby sprawdzić jaki jest to silnik. Jeżeli komutatorowy, to można wyprostowac napięcie z sieci i zastosować regulację PWM. Przy tej regulacji moment na silniku powinien mieć większą wartość. Jeśli chodzi o układ U2008, to niech kolega sprawdzi co jest podpięte pod nóżkę 1. Jeżeli kondensator, to nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie. Lepiej...
Witam A dlaczego nie sprawdzisz moment zapłonu? Pozdrawiam.Andrzej.
Może tutaj znajdziesz coś na ten temat: http://www.elektroda.net/nauka/laborator...
Witam Nie mam doświadczenia z falownikami LENZE, dlatego tez zapytuję czy ktoś z was robil aplikację na falownikach LENZE z regulacja momentu obrotowego, na napędzie 8200 vector. Muszę zrobić to tak że po przekroczeniu jakiegos momentu napęd powinien zwolnic albo nawet stanąć tak aby nie uszkodzić nawijanego materiału. Zastanawiałem się czy można zrobić...
Jeżeli ma być regulacja od strony zasilania to częstotliwość będzie tylko 50 Hz. Ułatwi to wprawdzie sterowanie tyrystorami ale możliwości regulacji obrotami znacznie się zmniejszą. Prawda jest taka, że pozostaje tylko zastosowanie falownika. Ale po kolei. 1.) Sterowanie fazowe - szybki spadek momentu krytycznego i mocy silnika, praktycznie możliwa...
Ze sposobu podłączenia regulatora VENTS RS-1-300 widać, że może on jedynie ograniczać prąd/napięcie zasilania wentylatora. Regulacja prędkości obrotowej silników prądu przemiennego "]Zakres regulacji prędkości obrotowej przez zmianę napięcia zasilającego wynosi niewiele ponad 10% poniżej prędkości znamionowej. Zatem jest to bardzo mały zakres regulacji,...
A czy przy regulacjach audio nie pojawia się na moment szumek? Odessij styki pomocnicze od włącznika sieciowego. Jak pomoże, to go wymień. :arrow: maryann Jak masz takie bzdety pisać, to nie pisz może nic więcej.... :arrow: gregor22 Przestrój to RYMI, jak zauważyłeś program nie pozwala na przestawienie w tryb DK. pozdrawiam Stefan
zwykły wałek aluminiowy fi 15 połaczony za pomoca sprzegiełka , najpewniej elastycznego, z wałkiem silnika. Na wałku 3 tarcze w sumie, pomiedzy dwie nawinieta spręzyna, która ma się skręcić. Myślałem nad silnikiem DC takim min 200W i sterować napieciem prędkością obrotową, dobrze czy źle myślę? :D
Samo wyciągnięcie zaślepki oczywiście nic nie zmieni... Pod zaślepką jest śruba do regulacji, fabrycznie ustawiona według norm ekologicznych, odpowiednia regulacja zwiększy moment z dołu, ale pro eko to już nie będzie...:d
Obroty reguluje się bez problemu zmieniając częstotliwość, natomiast nad regulacją momentu trzeba trochę popracować, bo w założeniu układ ma dawać pełny moment w całym zakresie regulacji obrotów, ale jest to do wykonania.
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
Falownik (np. [url=https://allegro.pl/oferta/falownik-... to spory koszt. Rozwiązanie z grupową regulacją mocy zmniejszy obroty, ale i moment obrotowy. Dzięki bezwładności silnika jakoś to będzie działać. W przypadku wentylatora...
W tym przypadku ma być jak wspomniał kolega (at)carrot 180°. Natomiast nakrętka kontrująca wg. instrukcji, powinna być dokręcona momentem 30Nm.
Takie wiertarki/wkrętarki mają regulację obrotów realizowaną przez zasilanie tzw. PWM. Ten tranzystor, to element wykonawczy zasilacza PWM. Zaletą jest to, że przy niskich obrotach zachowują spory moment obrotowy.
Jeżeli wziąść parametry z tabliczki to należy zastosować rezystor o parametrach: Rmin=1.68om P=1kW Najlepiej jakby miał kilka odczepów w celu regulacji momentu obrotowego.. Np. rezystor 4om z odczepem na 1,7om o mocy 1kW. Nowe robią na zamówienie.
Masakrycznie spadnie moment przy próbie regulacji opornością szeregową.
Witam! Przyjrzyj się wycieraczkom samochodowym do szyb, lub napędom elektrycznym do otwierania i zamykania okien, taka moc Ci wystarczy. Do tego może będzie trzeba dodać jeszcze 1 stopień redukcji obrotów - np. przekładnia łańcuchowa z trybikami od roweru. Materiał do budowy takiego napędu znajdziesz na szrocie, w cenie 1 czteropaka żywca. Regulacja...
I myślicie że nic tańszego nie znajdę już? Coś mniej profesjonalnego....Parę setek mogę dać no ale to znacznie przewyższa budżet gwiazdki:)
Jeżeli chcesz rozpędzić silnik do prędkości większej, niż znamionowa, po osiągnięciu prędkości znamionowej zasilasz go napięciem znamionowym (zwarty Q6, rozwarty Q5) i zmniejszasz napięcie/prąd wzbudzenia, zwierając impulsowo (PWM) tranzystory Q1 i Q4 (lub Q2 i Q3 dla drugiego kierunku obrotów). Im mniejszy prąd wzbudzenia, tym większa prędkość obrotowa...
Dzień dobry, Potrzebuję informacji na temat silnika z Potrzebuję wszystkich danych takich jak 1) moment dokręcania korbowodu, 2) moment dokręcania głowicy 3) procedure dokręcania głowicy, długość śrub, kolejność dokręcania 4) momenty dokręcania śrub(ustawienie rozrządzu 5) regulację luzów zaworowych, pompowtryskiwwaczy 6) moment dokręcenia pompowtryskiwaczy...
A jaki blad zgłasza? Bo sie okaże że błąd regulacji momentu to ...
Na dźwigienkę pompowtryska montujesz czujnik zegarowy! Najniższe położenie dźwigienki to początek tłoczenia. Cała filozofia polega na odpowiednim ustawieniu go na śrubie regulacyjnej! Musisz mieć trochę doświadczenia, czuć ten moment kiedy dochodzi do zderzaka(at) Pirerwszy raz zrób tą regulację pod nadzorem osoby znającej temat, bo można doprowadzić...
Miej kolego na uwadze ze moment max jest zależny od kwadratu napięcia zasilania. Po 2 jakie chcesz granice regulacji prędkości.
Dzień dobry, Potrzebuję informacji na temat silnika z Volvo fh13 440km, silnik D13 A440. 2008r. Potrzebuję wszystkich danych takich jak 1) moment dokręcania korbowodu, 2) moment dokręcania głowicy 3) procedure dokręcania głowicy, długość śrub, kolejność dokręcania 4) momenty dokręcania śrub(ustawienie rozrządzu 5) regulację luzów zaworowych, pompowtryskiwwaczy...
Trochę duże obroty ma flexa, pomyśl nad silnikiem z wiertarki. Prosta regulacja zawsze zmniejsza moment obrotowy? jaki potrzebujesz?
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Pytanie podstawowe, czy ma to być tokarka manualna, czy CNC. Jeśli manualna, to najwygodniej i najtaniej założyć koło pasowe o zmiennej średnicy z kołem napinającym do zmiany przełożenia. Masz wtedy większy moment obrotowy przy mniejszych obrotach, a regulacja jest prosta poprzez dokręcanie koła napinającego. Widzę że mieszkasz w UK, wiec pewnie słyszałeś...
Publikacje: M. Kaźmierkowski, A. Kasprowicz: Regulacja bezpośrednia momentu i strumienia silnika klatkowego zasilanego z falownika napięcia. Przegląd Elektrotechniczny 1994 nr 2 J. Mielczarek: Bezpośrednie sterowanie momentem (Następna generacja metod sterowania silnikiem). Przegląd Elektrotechniczny1995 nr 5 M. Kaźmierkowski: Porównanie metody sterowania...
Na jednej ze stron w necie jest opis trybów pracy: MPPT - pozyskiwanie max. energii z paneli bez regulacji napięcia wyjściowego STABLE - utrzymywanie 230Vac lub wyłączanie się. Ten drugi tryb warto stosować dla silników (bez wbudowanego falownika) gdzie moment obrotowy zależy od I²
Spawarka inwertorowa może zasilać taki silnik i ma regulację automatyczną wielkości prądu. Moment obrotowy jest proporcjonalny do prądu twornika i tę własność można wykorzystać w regulatorze o ile regulacja ma być automatyczna.
Witam, Jeśli dobrze pamiętam to w tej centrali pokrętła służą do pomocniczego, dokładnego ustawienia położeń krańcowych bramy oraz regulacji momentu obrotowego silnika. Należny pamietac ze pokrętła nie służą do regulacji położeń krańcowych (zgrubnej) napęd należy najpierw zaprogramować po wyregulowaniu punkty referencyjnego. Napęd może działać w trybie...
Szukam pneumatycznej szlifierki prostej. Zmienna prędkość obrotowa byłaby przydatna. Jak w praktyce wpływa regulacja prędkości obrotowej na moment obrotowy szlifierki? Mam wrażenie, że zmniejszanie prędkości obrotowej poniżej nominalnej będzie powodowało nieproporcjonalne zmniejszenie momentu obrotowego (więc i sprawności). Jak rozwiązana jest taka...
Ok, nie mam tyle wiedzy żeby się tu mądrzyć. Ale triaki z tego co wiem (przynajmniej ten jeden rodzaj co spotkałem) wyłączają zawsze w zerze, więc w celu fazowej regulacji mocy trzeba dobierać odpowiednio moment załączenia. W związku z tym nie mamy wielkiego wpływu na to czy będzie on w szczycie czy nie - zależy od potrzebnej mocy (no i wtedy dyskusja...
a czy to normalne że te łepki od ustawienia szczelności kręcą się w kółko ? i pomimo prób ustawienia szczelności dalej wieje przez te drzwi Tak kręcą się w kółko ale trzeba uchwycić pewien moment gdy szczelina jest najmniejsza do ramy okna, wtedy bardziej dociąga.
Witam, Na ten moment regulacja wg. wskazań kolegi zadziałała. Muszę przetestować na większej ilości płyt CD, w tym nagrywanych CDRW. Pozdrawiam, Dodano po 18 Witam, Poszukuję również instrukcji serwisowej do tego CD. Czy można prosić o link. W bazie elektrody nie widzę.
Poczytaj to co umieściłem w załączniku. Masz rozwiązane sterowanie przez port LPT w różnych językach, opisany układ na ULN2803 itp. Bardzo prosto można zmodyfikować taki program do Twoich potrzeb. Niestety musisz mieć podstawy programowania aby zrobić to co chcesz. Zajrzyj też na www.hercules.webpark.pl - zobacz w dziale schematy jak rozwiązałem problem...
30V nie będzie problemem. co do regulacji - w prostych regulatorach zmniejszając prędkość zmniejszasz moment obrotowy (siłę) ale do testów wystarczy. staraj się tak dobrać przełożenie żeby regulacja nie była potrzebna.
Tak jest to normalne zjawisko. Jeżeli będziemy zmniejszać częstotliwość i napięcie tak że U/f=const to utrzymamy stały strumień a co za tym idzie i stały moment, dopiero przy regulacji w góre moment bedzie malał bo niemożna zwiększyć napięcia powyżej znamionowego. Większość falowników które można kupić w sklepie są tak zbudowane że spełniają warunek...
Sterownik zmieniony - trwało to moment. Następnie regulacja u gazownika. Problem rozwiązany.
Moment wtrysku do regulacji.
Taki motyw: - zbudować izolowany, podgrzewany pojemnik (a'la mały piekarnik- regulacja temperatury itp) - wewnątrz pojemnika kołowrotek poziomy, na który nakładamy zwój tego światłowodu, w jednej ze ścianek otworek wylotowy na światłowód - na zewnątrz- napędzany silniczkiem/motoreduktorkiem (choćby od napędu szyby w aucie) układ rolki z dociskiem, coś...
po regulacji pr-kiem przez moment jest dobrze i po chwili sie zabezpiecza co ciekawe przy rozjaśnieniu pojawia sie efekt zwężenia obrazu.... na regulacje scrine wogule nie reaguje brak powrotów.
Aby uzyskać płynną regulację obrotów i stały moment silnika prądu stałego (komutatorowego, z magnesami trwałymi), należy zbudować układ z regulacją współczynnika wypełnienia napięcia zasilającego silnik, a do stabilizacji obrotów wykorzystać siłę elektromotoryczną indukcji, występującą w momencie wyłączenia tranzystora kluczującego. Wartość tego napięcia...
Cześć. Mam problem ze skrzynią w swoim c3. Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Podpięcie pod kompa dało niezła listę. -Błąd informacji o prędkości pojazdu z ABS -czujnik prędkości skrzyni biegów :brak sygnału nieciągły -poślizg skrzyni -regulacja ciśnienia oleju -moment obrotowy silnika (z magistrali CAN) nieciągły -CAN usterka komunikacji z ESP nieciągły...
Wydaje mi się że w Twoim przypadku musisz sprecyzować warunki pracy silnika. Bo jeszcze są inne silniki z regulacją prędkości: tzw. serva oraz silniki BLDC . Bardzo ważne jest szybkość narastania prędkości, oraz moment niezbędny aby wykonać pracę ,zakres regulacji prędkości lub momentu , i dokładność regulacji prędkości lub momentu. Jak widzisz dużo...
...Generalnie zależy mi na tym, aby działał on nawet przy bardzo wolnych obrotach W takim razie o regulacji napięciem silnika indukcyjnego zapomnij, ten sposób regulacji się do tego nie nadaje (moment napędowy proporcjonalny do kwadratu napięcia).
Kręcisz silnikiem i obserwujesz zamykanie się zaworu wydechowego na 1 cylindrze, kręcisz dalej i obserwujesz moment mijania sie zaworów na 6 cylindrze. Ten moment to punkt regulacji luzów na 1 cylindrze. Nie znam znaków, ani gdzie jest 1 cylinder, ale zacznij od strony chłodnicy. W takim silniku zawsze jest sekwencja regulacji taka: 6 z 1, 2 z 5, 4...
Tu jeszcze regulacja.Polecam ten link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
To sobie kup diesla z elektrycznym rozruchem i regulatorem napięcia wbudowanym, a nie jakiś truchło o zgrozo 2 suwowe. Przecież od dawna nie ma takich generatorów bo nie dość że się tłucze, to kopci mieszanką i marny moment napędowy sprawia że każde obciążenie wpływa bardzo na prędkość obrotową prądnicy.
Podczas przemyśleń nad tym schematem, doszedłem do wniosku że dobrze było by wstawić miedzy 555 a IRF840 komparator- będzie dodatkowa regulacja i moment odcięcia zapłonu będzie jakby dokładniejszy. Wstawiłem zamiast BT tranzystor , tylko nie jestem do końca pewien czy dobrze go podłączyłem, miło byłoby gdyby ktoś mądrzejszy ode mnie ocenił to http://obrazki.elektroda.pl/7792143300_1...
Panowie potrzebuję jeszcze moment dokręcenia śrub korbowodu w tym aucie. Pozdrawiam.
Ja ciągle jestem za silnikiem klatkowym i falownikiem, może być nawet 960obr/m co da ci monstrualny moment na starcie, praktycznie taka sama regulacja jak silnik pierścieniowy czyli moment rozruchowy= moment krytyczny. Bo przy falowniku nie występuje taki stan jak rozruch. Porównaj koszta a się przekonasz.
Wybrałeś dwa nieszczęśliwe, ale może realizowalne rozwiązania: 1. Zasilanie silnika asynchronicznego 3-fazowego napięciem jednofazowym, 2. Regulacja jego obrotów poprzez obniżanie napięcia. Ad.1. Zasila się jedną fazę uzwojenia wprost np. z L1, a drugą z L2 przez kondensator rozruchowy. Drugie końce uzwojeń do N. Nie łączymy uzwojeń w trójkąt. Silnik...
HeSz=> bynajmniej nie błąd. Miałbyś rację, gdyby ten silnik miał pracować z prędkością 1440 rpm. Ale tu chodzi o silnik, który ma za zadanie dać z siebie 2,2 kW przy obrotach 1100 rpm i nie obracać się szybciej. Zakładając 1 zakres regulacji (stały moment) silnika (nie maszyny napędzanej!) masz 2,2 kW *1440/1100 = 2,9 kW =~3kW i tyle wystarczy.
Idę o zakład. Zakładasz drut 1,2mm i moment ustawisz spaw.Przy tej mocy trafa 0,8 będzie problem, dlatego pytam o prąd. Nie sugeruj się zakresem regulacji. POMIERZ PRĄD.
Witam! Jestem posiadaczem monitora CTX PR 711F i mam taki oto problem: Na monitorze bardzo często widać poziome, „wędrujące” paski – nie mowie tu o dwóch poziomych liniach charakterystycznych dla kineskopów sony trinitron; Czasem pomaga zmiana odświeżania- ale nie na długo… Najbardziej widoczne jest ów zjawisko przy niskich częstotliwościach...
Poczytaj trochę o zasilaczach PWM, ten schemacik po lewej to też jest to, a regulacją napięciową ograniczasz znacznie moment obrotowy co właśnie skutkowało szarpaniem.
Jeżeli będzie jakiś pasował mechanicznie, to możesz go włożyć. Różnice w elektronice mogą spowodować trochę inną regulację. Wątpliwe, żeby tutaj Chińczyk zastosował regulację momentu obrotowego, więc każdy fazowy regulator mocy będzie działał. Regulator włączasz szeregowo pomiędzy silnik a jeden z kabli zasilających.
Witam grupę. Opel Astra G, 2.2 Benzyna. Błędy C0070 - zawór upustowy - przedni prawy, nieprawidłowy sygnał C0241 - regulacja momentu napędowego, nieprawidłowy sygnał Ktoś miał? Sterownik ABS? Czy pompa? Czy coś innego? https://obrazki.elektroda.pl/4452082000_...
Witam, Poszukuję wkrętaka elektrycznego do skręcania przewodów do kostek łączeniowych. Kupiłem Bosch PushDrive ale okazuje się za mocny (min. Moment to 2Nm a w dokumentacji kostki powinno być około 0,5Nm). Widziałem też wkrętak Ryobi z większa regulacją momentu ale nigdzie nie ma podanego minimalnej jego wartości. Macie może jakieś pomysły?
Witam. W moim aucie PEUGEOT, nagrzewnica BEHR miałem podobny problem i winnym okazała się uszkodzona klapa mieszająca powietrze w kanale nawiewu. Dokładniej wysypało się koło zębate przekazujące moment obrotowy z silniczka napędu klapy. Podczas usterki efekt był taki, że niezależnie od ustawionej temperatury nadmuch podawał cały czas tą samą temperaturę...
PWM'em mozesz "posiekać" napiecie sieciowe, ale mozesz też zrobić falownik który PWM'em wygeneruje sinys o zmiennej częstotliwości. W pierwszym przypadku silnik indukcyjny zareaguje jak na zmianę napięcia, czyli bardzo spadnie moment a obroty będą zależały od obciążenia (mechanicznego), w drugim przypadku robisz zmianę częstotliwośći i napiecia zachowująć...
Układ tradycyjny z rezystorami i przełącznikiem (regulacja skokowa) z energetycznego punktu widzenia niczym się nie różni od regulacji elektronicznej. Jedyna różnica to możliwość płynnej regulacji. Jeżeli nie rezystor to musi być jakiś inny odbiornik energii, innej możliwości nie ma, powtórzę: fizyki nie oszukasz. Jeszcze mogę dodać, że nawet gdyby...
regulacja tego lasera pomaga? na moment. Jeśli interesuje cię zakup pisz na moje PW postaram się coś pomoc. Pzdr
Jakim momentem obrotowym "na kołach" będzie toto dysponować? Bo mam takie wrażenie że jakiś niewielki samochód powinno pociągnąć... Te sterowniki silników poza kontrolą prędkości obrotowej mogą regulować moment? Nie, nie mają możliwości regulacji momentu obrotowego. Generalnie podszedłem do tego projektu nadmiarowo, by nie mieć problemów z poruszaniem...
Uruchomiłem kupiony oscyloskop, brakowało napięcia -12V, poza tym wydaje się być sprawny. Co więcej ta lampa jest "prosta", więc przebieg wygląda poprawnie nawet przy odłączonych cewkach korekcyjnych (na filmie był podłączony ten uszkodzony zestaw). Podczas nagrania reguluję jasność od ok 45% do 100% (moment gdzie pojawiają się 2 linie to max) zakresu...
Ten zasilacz nie możesz zasilić z naszej sieci. Jeśli potrzebujesz regulacje momentu, to musisz mieć zasilacz regulowany ze stabilizacją prądu. ( Rozumiem, że po naciągnięciu linki silnik będzie wytwarzał moment, ale nie będzie się obracał).
Kolego masz może dane do regulacji zaworow w tgx 440 ?
No, nie zupełnie. Kiedy kończy się półokres, pojawia się zbocze narastające na INT, a moment póżniej sieć przechodzi przez zero. Ciężko oszacować ile wynosi ten "moment", ale jeżeli nie zdążysz wyłączyć sygnału triaka (obsługa przerwania się opóźni itp.) zanim sieć przejdzie przez zero, to triak włączy się ponownie i pozostanie włączony przez cały następny...
Ciężko uchwycic ten moment dlatego nie piszę . Cały czas próbuję ale nie trafiam w ten moment
Tak. Tarcie może być niewielkie, lecz nadal jest to masa (na dodatek - rozłożona na kole o niemałej średnicy), którą trzeba ruszyć z miejsca. Czyli przyłożyć moment obrotowy.
regulacja wzmacniacz moment falownik moment regulacja moment dokręcenia
iskrownik ustawić xantia regulator schemat hondy accord
telefunken czarny ekran mikrokomputer cobra1
Schemat serwisowy Panasonic PM22 - gdzie znaleźć? Pralka Samsung wyłącza się po 10 minutach prania