Proponuję zrobić diagnostykę [kody błędów] i sprawdzić uszczelkę między kolektorem ssącym a wydechowym.
no ale próbowałeś ze śrubą i ODŁĄCZONĄ sondą lambda? jak nie to spróbuj, zobaczysz że będzie ładnie pracował jak na benzynie, jak jeździsz na benzynie to sygnał sondy można dać przez przekaźnik załączany elektrozaworem LPG i odłączający sondę tak samo dokładnie jak odłączany jest wtryskiwacz, ja tam po prostu odłączyłem całkiem sondę bo benzyny to używam...
Sam się ustawiał po zdjęciu zasilania. Zresztą regulacja luzu pomiędzy trzpieniem nastawnika a dźwignią przepustnicy to była fikcja, ekwilibrystyką było ruszyć ten wkręt na dźwigni, zaś zabawy zasilaczem i takie ustawienie nadążnika nastawnika aby ustawić odpowiedni luz to była sztuka dla sztuki. Generalnie podstawą w tym modelu (system A2.2) jak i...
U mnie jest IAW 6F.SH - rocznik 1993. Było to pierwszy monowtrysk IAW w Pandzie. Wcześniejsze miały gaźniki lub monowtrysk BOSCH'a (monojetronic). Te Wber Marelli IAW weszły w jednym czasie w Pandach, Cinquecento i Punto 55/60 choć miały oczywiście różne oznaczenia. Były to ECU bez immo. Bosch moim zdaniem był prostszy konstrukcyjnie i chyba niezawodny....
wtrysk nie może następować w tym samym momencie co iskra. To w takim razie dziwne że wszystkie monojetroniki, monomotroniki działają, mimo że mają ten bląd :lol:
regulacja regulacja gaźnik regulacja regulacja gaznika regulacja gaźnika regulacja obrotów
palnik amica crown kanał zamiana przepływomierz
przyczepa kampingowa resetowanie baterii
Resetowanie hasła w rejestratorze Kenik KG-NVR2014L-V2 Położenie pinów i zamienniki BD7920KS