Przyjrzyj się dobrze, tam musi być coś co odpowiada za naciąg paska. Może coś przeoczyłeś. Zdejmij osłonę, może od góry będzie coś widać.
Niestety ale żadnego filmu nie można odtworzyć,albo trzeba się zalogować na You Tube albo błąd w odtwarzaniu. Dodano po 4 Sprawdziłeś czy ząbki na max. ściegu nie dotykają przedniej lub tylnej ścianki płytki ściegowej? Czy chwytacz jest prawidłowo ustawiony względem igły?
Luźny pasek napędowy ,należy wymienić na nowy ponieważ nie ma regulacji naciągu paska.Pozdrawiam.
W tym modelu brak regulacji naciągu paska. Pozostaje tylko wymiana na nowy egzemplarz.
Video Head Imp&Exp Kraków profesjonalna regeneracja głowic wideo. Możesz się dużo dowiedzieć, niedaleko Tarnowa. Dalej to już poprawna regulacja, oczywiście sprawdzenie rolek napinających i regulacja wysokości prowadzenia taśmy, regulacja naciągu taśmy, regulacja głowicy audio wideo, sprawdzenie rolki dociskowej, luzu na panewkach silnika itd. Oczywiście...
Czyli falownik wektorowy? Na przykład Delta C2000 czy Inovance MD200 byłby w stanie zrealizować to? Czy są jeszcze dodatkowe obostrzenia. Dziękuję i pozdrawiam.
warto było by sprawdzić bębenek czy czasami blaszka napinająca nić nie jest pęknieta Bębenek jest najczęściej tego przyczną, a właściwie sposób założenia nici oraz właściwa regulacja naciągu dolnej i górnej nici.
Pasek ma być taki jaki przewidział producent. Zastępowanie go innym, podobnym nie przynosi skutku, a że często te dedykowane są dość drogie(150-200zł) , to chcąc zaoszczędzić ktoś kupuje coś podobnego za 20-30 zł.
Ja nie kupuję firmy ze Stihl bo kiedyś się strasznie ciągnęły łańcuchy , ząb był jeszcze do ostrzenia a brakowało regulacji naciągu. Teraz kupuję Carlton albo Oregon. Dodano po 7 Dałem coś koło 55 zł. Coś drogo zapłaciłeś za cięty z metra oryginał mniej kosztuje w pudełku.
A może regulacja następuje dopiero po przykręceniu prowadnic z frontem Przykręć front najpierw. Front swoje waży, może się okazać że nic nie trzeba regulować.
Najdziwniejsze jest to, że przy kserowaniu nie ma problemu. Przy kserowaniu jest 600 dpi, a skaner idzie prawdopodobnie domyślnie 200 dpi i przy tym szybciej startuje. Miałem coś takiego w nówce sztuce, pomogło smarowanie i regulacja naciągu paska przy silniku.
Witam. Nie ma opcji regulacji -tylko wymiana, co do nagrywania- stan głowicy, jej czystość, mają duże znaczenie, o ile dobrze pamiętam to nie perki a trymery, służą do regulacji prądu podkładu. Pozdrawiam. Na temat kupna pasków nic nie wiem, należy wymontować i szukać.
Przy przewijaniu do tyłu na podglądzie znaczenie ma również rolka dociskowa stabilizująca taśmę.Warto sprawdzić jej stan i elastyczność gumy.O ile pamiętam w talerzykach jest regulacja momentu naciągu taśmy.Od góry nacięcie na wkrętak krzyżowy.
Niestety obecne pralki nie mają już regulacji naciągu paska napędowego. Chyba coś z łożyskami bębna lub silnika się dzieje bo niemożliwe by pasek wytrzymał tylko 2 tygodnie chyba że sprzedawca źle koledze go dobrał w sklepie. Radzę zrzucić pasek i pokręcić ręką czy bęben obraca się swobodnie i to samo z silnikiem.
Witam, maszyna zrywa górną nić przy igle, naciąg regulowany i dalej to samo.
Policz liczbę ogniw obecnego łańcucha gdzie na obecnym zestawie masz łącznie 52 zęby na napędzie zaś w nowej konfiguracji będzie łącznie 58 zębów. Wychodzi 6 ogniw dłuższy nie uwzględniając średnic. Lepiej brać 2-3 ogniwa więcej czyli 9 ogniw więcej niż masz obecnie. Jest tam jakaś regulacja naciągu łańcucha? Nie wiem czy czegoś nie pomieszałem. :)
Witam. Musze wymienić pasek klinowy w mojej toyocie bo strasznie piszczy przy odpalaniu klimatyzacji. Ma ktoś jakieś informacje lub zdjęcia którą rolkę i jak się ją popuszcza w celu zwolnienia naciągu paska? Pozdrawiam
Płaska sprężyna z ramionami służy do regulacji naciągu "sprzęgła" przewijania we współpracy ze "schodkami" wewnątrz kółka.Szukaj czopa dociskającego sprężynę drutową.Kółko współpracuje z kołem zamachowym poprzez zewnętrzną gumową bieżnię.Wszystkie przełączniki potraktuj kontaktem S.To tylko im pomoże we właściwej pracy.Oczyść wszystkie powierzchnie...
Regulacja sprzęgła kolego. Sprzęgło ma 2 sprężyny. Ta większa słuzy do regulacji przewijania, a ta mniejsza do regulacji naciągu prawego talerzyka przy odtwarzaniu. Przy przewijaniu dość łatwo to naprawić, gorzej z odtwarzaniem. Gdy będzie za mały naciąg taśma może się nie zwijać, może się włączać autostop podczas grania, natomiast przy zbyt dużym naciągu...
co jeśli nie te? Boscha albo Siemensa, ale takiego z rynku wtórnego, co będzie miał ok 15 lat, posłuży. Rodzinę AEG Electrolux daruj sobie. BSH dziś też jest, jakie jest. Whirlpool ma takie czasy mycia, że zdążysz znieść jajko postury strusia. Dziś każda seria modelowa ma jakieś przypadłości. Regulacji naciągu w zasadzie nie ma, nieliczne modele to...
Kolego masz regulację naciągu linki i przy manetce gazu i przy gaźniku. Tu nie trzeba jakoś specjalnej instrukcji żeby naciągnąć linkę.
Wreszcie doszedłem co jest nie tak. Rozebrałem maszynę , i okazało się, że był poluzowany naciąg paska, przeskoczył on o parę ząbków. Pasek wyregulowany i maszynka chodzi aż miło.
Rozkręć i masz wszystko jak na tacy.Powodem drgań mogą być powylewane elki a nie mech.
Ten "pręt" połączony z pętlą opasującą talerzyk odwijający taśmy to układ automatycznej regulacji naciągu taśmy - jeżeli coś jest nie tak z napęciem mechanicznym taśmy to nie będzie właściwie prowadzona po bębnie - efekt albo obraz "skacze" albo w ogóle może go nie być. Jak "coś tam" zachrupało w trybach mechanizmu to bardzo prawdopodobne, że przestawiło...
Jeśli szyje, to widać tak ma być. Igła ma ścięcie z jednej strony i powinna pasować tylko w jednej pozycji. W normalnych maszynach, igła zakładana jest tak, że dziurka jest od przodu(siedząc przed maszyną widzisz ją). Tego wynalazku nie wiem kto "zaprojektował". W trakcie szycia zobaczysz co się dzieje ze ściegiem. Jeśli będzie za luźny to dokręcasz...
mam zamiar tę oś na środku regulować w pionie Słabo to widzę. Sprawdź sobie, o ile będziesz musiał przesunąć tą oś w pionie, by zniwelować luzy. Wyjdą ci spore różnice. Do tego musisz mieś możliwość NIEZALEŻNEJ regulacji naciągu obu łańcuchów, bo inaczej jeden będzie luźny, a drugi przeciągnięty. Na zdjęciu widać, że tylne koło jest "przesuwne". PS....
W tym rzecz, że pasek był pierwszą rzeczą, którą wymieniłem. Pasek nowy i stary tej samej długości, czyli stary nie był rozciągnięty. W tym modelu pralki nie ma regulacji naciągu. Macie może jeszcze jakiś pomysł?
A jakim sposobem zakładałeś ten pasek. Na siłę bez popuszczania regulacji naciągu, czy z popuszczaniem? W jakim stanie jest założony pasek: luźny czy napięty? Ja bym to zrobił tak, że na kółku pasowym silnika wyczaiłbym po których rowkach chodził oryginalny pasek. Miał 7 rowków. Pięciorowkowy przerzucam o jeden rowek, czyli go środkuję na kółku silnika...
Szanowna Pani ta pralka ma silnik indukcyjny zwany klaktowym: https://north.pl/karta/silnik-napedowy-d... a zatem proszę zlokalizować taką oto część w pralce i ją wymienić: https://north.pl/karta/kondensator-rozru... Oczywiście ta część jest dostępna również w...
Wezwalem serwis , rozwiązaniem była regulacja naciągu sprężyn.
Prace posuwają się żółwim tempem. Niestety czasami są inne priorytety typu praca i domowe obowiązki. No i okres zimowy, a garaż nieogrzewany. Na tę chwilę zrobione jest obramowanie, na którym wspólnie będą zamontowane silnik oraz dwie sprężarki. Zrobione są też małe pośrednie podstawy pod sprężarki, które będą służyły do regulacji naciągu pasów klinowych....
Na samym dole zmywarki są śruby do regulacji naciągu. Dwie, po jednej dla prawej i lewej strony. Jeśli nic mi się nie pomyliło to wykręcanie powodować będzie pożądany przez ciebie efekt, czyli zmniejszenie siły naciągu. No chyba że front jest do zabudowy, to po dołożeniu płyty meblowej będzie dobrze.
Potrzeba regulacji-naciągu nici -albo do fachowca:cry:
Na marginesie, przy tych transoptorach, regulacja naciągu taśmy musi być bardzo precyzyjna. Transoptory, o ile się nie mylę, działają zerojedynkowo (albo "widzą" albo nie "widzą" taśmy Akurat te transoptory nie działają tak całkiem zerojedynkowo. Im większe przysłonięcie szczeliny tym mniejszy sygnał "analogowy" z fototranzystora, który następnie trafia...
To pokrętło regulacji naciągu nici, dość istotne. Cały mechanizm jest wyrawny czy tylko gałka ? W Radomiu Łucznik ma (miał ?) zakład produkcyjny.
Ze zdjęć widać że jest tam regulacja naciągu paska , popuść na maksa i zakładaj pasek.
Jeżeli sprężyny są symetryczne (takie same) to ich naciąg powinien być taki sam (ew. różnica do max 1 obrotu ). Jeżeli się różnią (średnicą , długością, średnicą drutu) to mogą być różne naciągi, ale nie dowolne tylko wynikające z obliczeń. Każdy szanujący się producent umieszcza (przeważnie na okuciu bocznym po stronie wewnętrznej ) tabliczkę znamionową...
Bierzesz klucz 14 i 12 mm. 14 luzujesz - na górze alternatora. Z boku na dole alternatora masz regulację naciągu paska. 12 luzujesz śrubę trzymającą, a następnie odkręcasz tę długą śrubę regulacyjną. Alternator powinien opuszczać się w dół i pasek robić coraz luźniejszy. Montaż odwrotnie.
Albo pękła któraś sprężyna albo się rozciągnęła. Boczki trzeba zdemontować, powinno być dojście do regulacji naciągu obu sprężyn. Ja u siebie niedawno podciągnąłem o jeden stopień, to teraz się drzwi same zamykają 🤣
Więc chyba nie jest wyregulowana. Prawdopodobnie stosujesz nici o różnych własnościach i wymagana regulacja naciągu nici (w tym przypadku) górnej.
Jak to nie kawał odkręca się do końca nakrętkę do regulacji naciągu nitki , talerzyki najlepiej poskładać po kolei na trzpień na nici , wyjąć starą sprężynę z wcięcia , założyć nową i poskładać ponownie , dotyczy to sprężyny amortyzującej naciąg nitki
do regulacji naciąg taśmy, najprawdopodobniej elementy liniowości przesuwu/talerzyk dowijania przeżył już dawną młodość
Rozciągnięta sprężyna odśrodkowego regulatora obrotów. Przy gaźniku jest regulacja naciągu tej sprężyny. Może być również przytkana dysza podcisnienia w gazniku.
Jeżeli taśma jest prawidłowo prowadzona i o nic nie zaczepia to : regulacja naciągu, prawidłowe smarowanie środkiem do bieżni, ostatnia opcja wymiana taśmy na nową.
U mnie (BBA 2865) stary pasek miał długość 525. Pan z allegro odpisał, że jeśli nie mam regulacji naciągu to lepiej nie kupować, bo będzie spadać, a serwis raz przysłał długość 525 mm, a potem pisał, że ma tylko 545 mm. Więc trzeba uważać. Muszę sprawdzić, czy jest tam tak duża regulacja naciągu, a jak nie to będę szukał gdzie indziej.
A nie ma tam regulacji naciągu folii ???
J.W. Wyciągnij pralkę. Odkręć blachę z tyłu. Naciągnij pasek lub wymień. Przy wymianie też potrzebna regulacja naciągu. Pozdrawiam , powodzenia.
Jest to pasek wielorowkowy. Naciąg słaby, regulacja naciągu pomoże.
A jest jakaś regulacja naciągu paska klinowego,jakieś fasolki?
Pomogła regulacja naciągu paska rozrządu.
Jest tam regulacja naciągu Jest.
nonono ciekawe jak będzie hałasowac skzrzynia biegów bez regulacji naciągu łozyska. Nie lepiej jest kupić używaną skrzynie biegów?
jest automatyczny naciąg ręcznego hamulca. od kiedy?? jest wymagana regulacja naciągu linek ręcznego ? jeśli jest potrzeba
Sprawdź czy linka hamulca jest odpowiednio naciągnięta, przy silniku powinna być regulacja naciągu. Zatankuj świeże paliwo, wylej stare.
W amicach nie ma regulacji naciągu paska a wiec jak jest luz to kupiłeś zły pasek.
Brak regulacji naciągu paska w tej pralce
Pomiędzy prowadnicą a obudową powinny być takie podkładki z preszpanu z wycięciami umożliwiającymi regulację naciągu, a jednocześnie "prowadzące" olej na prowadnicę. Nie zagubiły się gdzieś?
Zacznij od tego że popuść tą regulację na zero. Zdejmnij tylne bębny i zobacz co zostało ze szczęk hamulcowych... Następnie wstępnie wyreguluj odstęp szczęk od bębnów aby bęben (bez "rantu" )luźno wchodził. Poskładaj wszystko tzn bęben i dokręć łożysko (uwaga na "jednorazową" tulejkę dystansową pomiędzy piasta a łożyskiem). Wtedy przez otwór po śrubie...
W filtrze paliwa jest zaworek minimalnie podnoszący ciśnienie paliwa, po to, żeby paliwo mogło dotrzeć do świecy płomieniowej. Biały dym oznacza, że jest wtryskiwane za mało paliwa. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Jest też możliwa, stopniowa regulacja, naciągu sprężyny, która steruje zaworem wydatku paliwa, dostającego się do komory...
oczywiscie chce tak to pospawać tak z głową i zrobić regulacje naciągu paska zeby potem tak jak piszesz można było naprężyć pasek..
to proste-nie wyje bo most nie jest napędzany, a napędza. Dalej-często była taka sytuacja, że na jedynce, dwójce, trójce nie wyło, zaczynało na czwórce. Ludzie, tamat znany w warsztatch od wczesnych lat '80. FSo stosowała dwa typy mostów -okrągłe, gdzie przekladnia kątowa była w osobnej obudowie, regulacja naciągu łozysk poprzez nakrętki koronkowe -kwadratowe,...
dzięki za wszystkie inf. Aby zdiagnozować kupiłem inną pokrywę, jak się okazało ktoś dorabiał ośkę pod łapki (ośka była "pełna" bez wycieć na olej). Podkładek również nie było (choć wcześniej maszyna działała) teraz wszystko jest ok. Wymienione: ośka łapki (dźwigni); sprężyna + regulacja naciągu.
Witam. Czy jest jakaś regulacja naciągu paska? [/quote] Jak się przyglądniesz mocowaniu silnika prania to będzie jasność. Trochę własnego wisiłku, myślenia.
Przekładnia pasowa zębata stawia większy opór ze względu na naciąg pasa i opory toczenia, oczywiście jest regulacja naciągu, można trochę nie za mocno naciągać pas. To tylko rozważania przy bardzo wolnym ruszaniu.
Witam serdecznie, Od jakiegoś czasu, spada w Naszej pralce pasek. Będę bardzo wdzięczny za opis regulacji naciągu tego paska.
Alternator trzyma się na śrubie u góry od regulacji naciągu i na tej na dole. Naciągać najlepiej delikatnie jakimś drewnianym ewentualnie metalowym "drągiem" delikatnie go napinając (ktoś w tym czasie dokręci górną śrubę na napinaczu). Nie robić tego na "chama" i ile pójdzie bo posypie się pasek albo łożyska.
Kolejny przełom w rozwiązaniu mojego problemu. Mały potencjometr w siłowniku służy do precyzyjnej regulacji naciągu linki i jeżeli ustawię go na odpowiednią wartość to po podłączeniu zasilania kółko naciągu po obrocie 360 stopni ustawia się najwyraźniej w takiej pozycji, że zaczyna działać normalnie. Dzisiaj polecę do sklepu po potencjometr (ten duży)...
Możliwe, ze pasek będzie się ślizgać, sprawdź czy nie ma regulacji naciągu. Ślizganie paska można sprawdzić na wyłączonej pralce, przytrzymać jedną ręką bęben, a drugą obrócić kółko silnika.
Proszę, oto jest szukacz, i dodatki. https://obrazki.elektroda.pl/5701567300_... Dodatki - licznik abonencki - krzywka do regulacji naciągu "sprężyn" - wszystko w jednej cenie - dla pasjonata = 0 PLN
Wybacz ale moje pytanie było inne, mówisz o rzeczach oczywistych, pytałem jak zdjąć pompę oleju i czy trzeba odkręcać koło zębate z wału czy jest inny sposób ? Ewentualnie gdzie znajduje się regulacja naciągu łańcucha ? P.S. Stoi tak tydzień, niebawem go poskładam tak zdjęcia są oryginalne. Silnik jest po płukance więc szybko ruda wchodzi :)
Łańcuch można zawsze napiąć jakaś rolką, choć faktycznie regulacja naciągu mogła by być. Pręty zbrojeniowe akurat mają tyle sprężystości, że jak się zegnie, tak zostanie. Poza tym ich waga jest znaczna. Zacisk hamulcowy prawie w ogóle nie siedzi na tarczy, a nad nią. Bez sensu taki montaż.
W jednym poście trudno będzie opisać i wytłumaczyć. O sieciach i podstacjach trakcyjnych uczyłem się teorii przez 5 lat technikum i kolejne kilka pracując w Sekcji Zasilania Elektroenergetycznego. Zasada zasilania sieci trakcyjnej wygląda tak. http://obrazki.elektroda.pl/8061088900_1... Sekcje odciągowe o których pisał kolega służą do...
No i jednak dalej problem, dzisiaj zakodowałem brame jak ma się otwierać i zamykać i na 10 prób wszystko było ok, aż do momentu kiedy ustawiałem awaryjne otwieranie linka i od tego momentu znowu brama szaleje mianowicie wózek raz ciągnie bramę, a raz nie. Jednego razu podczas zamykania bramy nagle puścił i brama pod wpływem ciężaru sama szybko opadła....
Kwestia rozrusznika jest już ogarnięta. Pozostaje regulacja naciągu paska napędu. Obecnie przy ciezszej osobie traktorek zatrzymuje się i czuć zapach paska. Sądzę że jest zbyt słabo nCiagniety. Tylko co odpowiada za jego naciąg? Czyżby sprężyna się wyciągnęła?
Kolego dlaczego chcesz wymienić łańcuszek rozrządu - zerwał się, czy zbyt rozciągnął ?. Szczegółowy opis wymiany łańcuszka znajdziesz na tym forum np. regulacja zapłonu w silnikach 4-suwowych. Po założeniu łańcuszka należy ustawić zapłon - pamiętaj o znakach służących do ustawiania zapłonu (w 3 miejscach należy zgrać znaki) oraz regulacji naciągu łańcuszka...
Metoda "grawitacyjna" zapewnia naciąg niezależny od wydłużenia drutu i ułatwia regulację siły naciągu (a nawet łatwiej wymienić drut).
Witam, nie wiem czy mogę się podłączyć pod temat z nowym problemem, który jest ściśle powiązany z samodzielnym strojeniem, renowacją pianina? Mój problem polega na tym że nie mogę dostroić brzęczącej struny. pianino pochodzi roku ok.1930 Thein Berlin, generalnie jest w b. dobrym stanie. żadnych luzów, korników, moli. problem mam z jednym klawiszem,...
Ok, w sumie najprostszy sposób a nie pomyślałem, zaraz szuka się bóg wie czego. Ale nawet gdyby, to mimo to skończyła już się regulacja naciągu linki przy pompie. Ale to nic lepiej wcisnąć do podłogi jak pchać pod górkę :D
Witam. Chodzi mi o dokladny opis wymiany rozrządu w 2,0 HDI 90 KM ( citroen picasso) czyli sposób blokady kól , blokady walu, regulacja naciągu, pompa wody ,wymienialem w róznych autach ( benz i diesle) ale z tym modelem mam pierwszy raz do czynienia - przypuszczam ze nie taki straszny diabel jak go maluja ale nie chcialbym zrobic czegos nie tak. Wiem...
Linie tak powinny być zaprojektowane aby nie trzeba było stosować "dystansów". I zapewniam Cię, że tak zaprojektowane były. Czas jednak zrobił swoje i konieczna jest ponowna regulacja naciągów. A czas dlatego swoje zrobił, bo aluminiowe linki po prostu się wydłużyły. Naciąg i wiatry zrobiły swoje.
Jak w Seicento 0,9 naciągnąć pasek klinowy, patrzyłem z góry na alternator i nie widziałem żadnej śruby do regulacji naciągu paska Pozdr.
Byłem u dwóch gości no i twierdzą że jest minimalny luz ale nie ma to wpływu na granie zaworów, co do napinacza nie ma możliwości regulacji naciągu, napinacz automatycznie reguluje naciąg. :?
Po podaniu do czego ma służyć, można zaryzykować że jednak prosta regulacja może się sprawdzić. Obroty być może będą się nieco zmieniać, ale przy równomiernym (w miarę) rozłożeniu masy towarowej, regulacja powinna działać. Znaczny wpływ na obroty będzie miał naciąg paska klinowego - powinna być jakaś regulacja naciągu.
Problem rozwiązany. Przyczyną byl zbyt rozciągnięty łańcuch. Rozciagnął sie na tyle, że nie pasował w kółko napędowe i podczas pracy wysuwał się z rowków kółka i automatycznie robił się bardziej napięty. Regulacja naciągu jeszcze była i to zmyliło, że wina mogła leżeć po stronie łańcucha. Skrócenie o jedno ogniwo załatwiło sprawę i wszystko działa jak...
Witam! Ostatnio w moim samochodzie pękła linka sprzęgła. Martwi mnie fakt że to już 3 linka w ciągu 1,5 roku. Linka zawsze pęka w tym samym miejscu (na połączeniu linki ze śrubą do regulacji naciągu). Jeśli ma ktoś jakiś pomysł co jest przyczyną ciągłego zrywania linki to proszę o pomoc.
Witam. Mam problem z zagęszczarką, działała bez zarzutu, obecnie przestała, mimo iż wał się kręci koło pasowe nie chce ruszyć po dodaniu gazu, bardzo się nagrzewa i stoi w miejscu. Wymiana paska klinowego na nowy i regulacja naciągu nic nie daje. Załączam film. https://filmy.elektroda.pl/15_1579269003...
A dołożenie drugiego podobnego profila z drugiej strony jest możliwe? Wtedy można w nim ukryć np pręt z możliwością regulacji siły naciągu która by przeciwstawiała sie tej wywołanej spawami z drugiej strony.
Doradzam zmieniać pasek rozrządu co 60 tysięcy km oraz min. co drugą wymianę paska - wymianę rolki napinającej. Ponadto przy okazji wymiany paska należy sprawdzić stan techniczny pompy wodnej, która służy również do regulacji naciągu paska rozrządu. W tym silniku uważa się je za awaryjne.
Witam, Mam samochód Opel Movano A 2005 rok (identyczne jak Renault Master II lub Nissan Interstar), 2.5 diesel. I problem z hamulcem ręcznym, a muszę przejść przegląd. Hamulec po maksymalnym zaciągnięciu prawie nic nie trzyma (może z 20% siły). Zastanawiam się czy w Movano istnieje możliwość regulacji naciągu ręcznego ?
znów pojawił się problem z maszyną. Tym razem zrywa nici. Wydaje mi się że na dole przy igle to się dzieje. Bez znaczenia na jakim materiale, jaka nic, jak szybko szyje. Igły też zmieniałam od 70 do 90. Co może być tego przyczyną? Najpierw bym sprawdził chwytacz po wyjęciu bębenka pod kątem zgromadzonego tam brudu i ew, resztek zerwanych nici. Po drugie...
Pokazuję dokładniejsze zdjęcie mocowania silnika, osadzony jest na osi piasty nad nią wkręcona jest śruba w miejsce mocowania wspornika błotnika takie rozwiązanie pozwala na regulację naciągu łańcucha. Jak już wspominałem przełożenie przekładni jest w stosunku 5:1, zębatka zdawcza ma 14z a odbiorcza 54z wszystko spięte jest łańcuchem o oznaczeniu T8F....
Po południu sprawdzę napięcia. Zakładając, że będą różne od podanych, w jaki sposób dokonuje się regulacji tego przepływomierza? Będę dysponował analizatorem spalin. W jaki sposób połączyć regulację naciągu sprężyny (regulacja pod plastikową obudową przepływomierza) z regulacją śrubą regulującą CO. Producent podaje CO<0.5% Pytałem o charakterystykę...
Jeżeli wszystko dobrze zrobiłeś i założyłeś na pewno dobry pasek(tzn. odpowiednia ilość i jakość zebów, tzw. moduł zęba) nie ma takiej opcji że rozrząd będzie przeskakiwał, coś musi być nie tak. Regulacja naciągu, siły doręceń może któraś rolka felerna lub nie taka jak powinna być
Poniekąd jest to słuszne podejście skoro osobiste możliwości nie pozawalają na poszerzone działanie. Realizacja zależy od możliwości finansowych. Są gotowe rozwiązania urządzeń przystosowanych do tego ciągnika. Oferta używanych trochę ograniczona jako, że obecne rozwiązania preferują napęd przez pasek wielorowkowy a takiego nie zastosujesz. Jest mało...
Projekt miał być uniwersalny, ale nie jest, bo w znacznym stopniu zastosowanie układu ogranicza zakres prądów. (...) Można w prosty sposób zmodyfikować układ, przystosowując go do urządzeń o różnych mocach. Należy nawinąć cewkę roboczą kontaktronu drutem o większej średnicy, około 0,7 - 1 mm. Z niewielkiego magnesu umieszczonego na karkasie kontaktronu...
miałem podobny problem z Thalia 1,4 wersja z klima i do wymiany był napinacz sprężynowy. Jego zadaniem jest regulacja naciągu paska z obrotami silnika.Następuje wykrzywienie napinacza u mnie tak ok. 85tys km.Patrząc z góry widać jak odchodzi od silnika i ścina pasek
dzieki za odpowiedz. Niby mechanizm jest prosty jak drut, jednak póki co mam naprawdę z nim problem. Cały rok miałem jeden pasek, jednak ostatnio był na tyle luźny (lub cos sie w kosiarce przestawiło), że włączając wajchę od kosiarki nie powodowało załączenie jej. Wczoraj ściągnąłem kosiarkę i wg mnie: albo sprężyna jest do wymiany bo straciła swoje...
Tak można regulować ,po odkręceniu bocznych osłon piekarnika powinieneś uzyskać dostęp do sprężyn i regulacji ich naciągu powodzenia :D Proszę przestać bredzić. Następna taka porada skutkować będzie ostrzeżeniem.
12robert12 to ja robiłem tą maszynę ze zdjęcia ta maszyna akurat służy do konfekcjonowania membran na dachy ( izolacji) te wałki to nie tylko do równego nawijania ( naciągu ) ale również do kompensacji zmian średnicy odwijanej toki z materiałem , zmniejsza się średnica a tym samym musi zwiększać prędkość obrotowa odwijaka, regulację naciągu uzyskuje...
Dużo tego paska brakuje? może silnik da się zamocować kilka cm wyżej? jak dasz szpilki to nawet regulację naciągu będziesz miał. A brak części zamiennych to powoli już standard, jak zepsuje się na gwarancji to nawet do naprawy nie przyjmują tylko od razu zwrot kasy bo nawet gwarancyjnego serwisu nie opłaca im się prowadzić.
naciąg regulacja łucznik regulacja naciąg regulacja naciąg pasek pralka
falowniki fronius pomiar prądu przez opornik odświeżania pamięci
alarm tytan ds400 trzeszczy głośnik
Jak wyłączyć tryb demo w telefonie Panasonic? Pralka nie kręci bębnem i trze - możliwe przyczyny