13matt13 z drugiej strony "zaprzęglika" - widełek powinna być regulacja - nakrętka i śrubka na płaski wkrętak nią można wydłużyć lub skrócić widełki. Pamiętaj że po wyłączeniu elektromagnesu widełki muszą zwolnić zębatkę bo inaczej nagrzewnica nie zgaśnie.
Trzeba dokręcić ale z wyczuciem bo jak za mocno przekręcimy to tym bardziej zmniejszymy wydajność. Nie wiem jak teraz to robią w tych pompach, ale w tej (tych) co posiadałem ta śruba trzymająca tą okrągłą gumkę zaworek posiadała taką tulejkę oporową na grubość tej gumki/zaworka. Tak, że należało śrubę dokręcić do oporu aby była sztywna, zaworka i tak...
W tym przypadku ma być jak wspomniał kolega (at)carrot 180°. Natomiast nakrętka kontrująca wg. instrukcji, powinna być dokręcona momentem 30Nm.
Wygląda na to, iż mała nakrętka to kontra i reguluje się dużą, napisano też, że "regulacja możliwa jedynie pod ciśnieniem".
Jest i niedziela....gaźnik wygląda na "czysty" powiedzmy ale zrobimy mu pełny przegląd. Dodatkowo okazuję się, że górny zawór jest "zakleszczony". Mógłby ktoś polecić klucz do regulacji zaworów? Nakrętka jest na klucz nasadowy 9. Z tego co poszukałem w necie, szczelina górnego powinna być 0.1 mm a dolnego 0.05mm?
Te krążki toczą się na bieżni, która jest śrubą z gwintem i tworzy się przekładnia toczna. Nakrętka sztywna pracuje inaczej , przesuwa się dokładnie o skok śruby.
Witam Ja podczas regulacji wyłączników krańcowych, popuściła mi sie nakrętka kontrująca czy to miało jakieś znaczenie, czy muszę to specjalnie ustawić wysuniecie tego pręta ? dzieki za odpowiedz.
Cześć wszystkim Mam problem, mianowicie w skuterze 4t przy regulacji zaworów za słabo dokręciłem kontrę śruby od regulacji luzu i podczas jazdy nakrętka się wykręciła. Nie znalazłem jej, więc myślę, że poleciała z olejem i nie wiem, jak ją wyjąć. Może ktoś ma jakiś pomysł?
Witam występuje u mnie luz nad krzyżakiem w kolumnie kierowniczej w miejscu jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone i jest to zdjęcie z Golfa 4, w Golfie 3 jest troszkę inaczej, ale miejsce da się dokładnie pokazać dzięki tej fotce): http://obrazki.elektroda.pl/2601481200_1... Jak pozbyć się luzu w tym miejscu. Jest jakaś regulacja, nakrętka...
Witam. Kolega dobrze opisał Ci regulację ręcznego, ja chcę dodać, że jest jeszcze jedna regulacja w vitku. Jest pod samochodem w tylnej części w miejscu gdzie rozchodzą się linki na oba koła, jeżeli linki nie były nigdy wymieniane są z pewnością rozciągnięte i nawet dokręcenie regulatorem przy szczękach do opory nic nie pomoże. Jak nie pomoże regulacja...
Ev... , poniżej głowicy (tzn. bliżej rury) powinna być nakrętka. Spróbuj ją dokręcić i ustabilizować położenie głowicy. Wtedy regulacja powinna zacząć działać. Jeśli nie to napisz.
Cześć, Mam rower z amortyzacją Sr Suntour, modelu dokładnego nie znam. Ma na górze dwa koreczki, nie ma tam pokręteł czy coś, raczej muszę podnieść płaskim te koreczki lub jakoś tępym płaskim i młotkiem wypuknąć to odkręcając. Nie wiem co tam zastanę, czy to są pompowane amortyzatory czy jakie. Amortyzator trochę ciężko się ugina, ale się ugina i potem...
Jak zdejmiesz mieszek z dźwigni ręcznego, to pod nim jest nakrętka do regulacji naciągnięcia linek, odkręć, załóż i dopiero podciągnij linki
A może ktoś wie po co jest ta nakrętka pod pokrętłem regulacji? Żeby zablokować możliwosć rozregulowania? U mnie po dokręceniu tej nakrętki potrafi polecieć więcej gazu. Chyba że dokręcenie go mocniej uszkadza iglicę. Czyli dławiąco-zwroty nie oznacza że działa jak zawór zwroty i zapobiega dostawaniu się wody do reduktora?
Pasuje nakrętka która mocuje gałkę regulacji do kaloryfera ale jest trochę przykrótka i nie łapie całego gwintu na cylindrze. Możesz też spróbować z kontrą od starego suportu. Tego nie testowałem ale ponoć jest ok. Przejżyj temat choć kilka stron do tyłu. Znajdziesz dużo odpowiedzi na pytania które dopiero się pojawią :)
Witam, Śrubę należy poluzować, a następnie pod tym elementem jest nakrętka z zębatkami kierownicą poruszać na boki i powinna wyjść, dolna śruba jest od regulacji luzu górna to kontra. W starych modelach rowerów sztyce kierownicy były bez możliwości regulacji wysokości i pewnie tu tak jest.
OK, Czy nakrętka 65 dwunastokąt będzie mocno dokręcona ? czy jest to regulacja luzu łożyska ?
Nie jestem pewien ale na kole wsp. z wirnikiem powinna być nakrętka do regulacji momentu. Musisz rozebrać albo poszukaj dokumentacji do tego wynalazku :D
Problem polega na uciekaniu udaru. Zostały wymienione orini, smar tłoczek, łożyska. Po złożeniu okazuję się, że udaru brak, a dokładniej pojawia się po włączeniu i znika. Jest to młot z regulacją obrotów niestety uszkodzona jest nakrętka z magnesem (poz.88), przez co regulacja jest nie możliwa, młot działa na maksymalnych obrotach, jednak czy może mieć...
Bardzo dobry z Ciebie nauczyciel, dziękuję za pomoc . wypięta wtyczka z komputera X3 odnalezione kable 20 i 34 zostały odcięte i nowym przewodem poprowadziłem do S5 pod piny 1 i 2 . Błąd pozostał bez zmian ( czyli przewody raczej są dobre) pozostaje wymienia czujnika prędkości wom tego w przekladni prasy. Czujnik różni się od pozostałych bo nakrętka...
Wykręć na tyle żeby imbus był schowany około 1-2mm poniżej korpusu zaworu. Może polecieć woda co jest zjawiskiem normalnym. Nakrętka zewnętrzna uszczelni to.
Te rury które skręcają pod kątem prostym do grzejnika kanałowego to rury zasilająca i powrotna z wodą grzewczą. Przyłącze głowicy z kapilarą jest na wprost grzejnika: nakrętka i biała plastikowa tulejka!
Witam! Do regulacji należy przygotować sobie jakiś trzpień, może być kawałek drutu średnicy ok. 2 mm, może to być cienki wkład z długopisu -Dach otwieramy całkowicie do góry, do położenia krańcowego -Pociągamy plastikowe, białe kółeczko na silniku w bagażniku, a następnie cofamy je o ok. 2 mm., będzie się wtedy luźno kręciło. -W otworek znajdujący się...
Witam, wyglada toto na miske końcówki drążka układu kierowniczego, tam były wymienne z regulacją luzu nakretką koronkową i zabezpieczane zawleczką a wgłówce były otwory by zawleczyć, technologia z tych starszych lat :D ale już wtedy działałem :D , pozdrawiam.
Zazwyczaj do regulacji górnego ciśnienia jest to ponacinana nakrętka umieszczona pod sprężyną wewnątrz prestostatu.
WITAM Czy jest możliwość abyś napisał jak mocujesz nakrętkę pociągową do stołu i czy jest jakaś regulacja luzów. Sam coś podobnego wykonałem ale mam problem właśnie z luzami nakrętka-stół.
Maszt wystający poza obrys domu zwiększy ryzyko wyładowania. Nie koniecznie bezpośredniego. Warto by to potwierdzić np metodą "toczącej się kuli". Przy wspomnianych masztach w okolicy wzrost ryzyka (może być) znikomy. Odnośnie hamowania to w turbinach do kilku kW nie występuje mechaniczny (cierny). Pozostaje zwarcie uzwojeń do siebie (przez rezystor)....
Nakrętka w kołnierzu od linki to regulacją naprężenia linki, śruba o kolorze miedzi to regulacja mieszanki lub biegu jałowego, a ta śrubka z boku to podajże od regulacji przepustnicy gdy włączamy ssanie.
Wina raczej nie siłowników a obsadzenia (i może mikrych wymiarów) słupków; a moze masz blisko jakąś dużą roślinkę? - korzenie potrafią więcej niż największy siłownik... Załóż zawiasy regulowalne - duża podstawa na 4 śruby, w niej spora (na klucz 24-27) nakrętka specjalna, w którą jest wkręcony właściwy zawias. Kręcącw/w nakrętką regulujesz oddalenie...
w trakcie jazdy śrubki od regulacji sie samoczynnie wykręcają, nakrętka od przepustnicy też a ponad to leje się wszędzie gdzie jest to możliwe uszczelniane na różne sposoby gaźnik w orginale taki był taki jest nic nie było dokładane jedynie czyszczony
Z drugiej strony dźwigni często była nakrętka motylkowa.
Gość od pompy powiedział że z tyłu pompy jest śruba na klucz 17 i imbus 5 którą podnosi sie lub obniża ciśnienie wtryskiwanego paliwa. Oraz że mam wkręcić ją o pół obrotu nie więcej. Ja niestety nie widzę takiej śruby Gość powiedział częściowo dobrze. Jest to regulacja ciśnienia, ale wewnętrznego głowicy pompy wtryskowej. Kluczem 17 wykręca się ten...
Pisałem wcześniej że te śruby się wykręcały i miałem na myśli regulację tej śruby ,nie nakrętki nastawnika.
Nakrętka jest kontra, luzujesz i krecisz środkiem po czym kontrujesz. O ile pamięć mnie nie zawodzi.
Witam. W Dablo nie grzebałem. Ale w większości aut to albo duży nasadowy albo imbus . Często brak miejsca w tym miejscu. Jak imbus to warto zastosować odpowiednią nakrętkę i klucz płasko/oczkowy na to. W wielu przypadkach występuje jeszcze nakrętka kontrująca. Śmieszne ale pomaga długa ostra łyżka i młotek do zluzowania a potem do kontry. Pozdrawiam.
W twoim przypadku nakrętka jest niepotrzebna. Cały proces zakończony potrójnym cyknieciem przekaźnika oznacza prawidłowo zakończone ustawienia. Natomiast jeżeli efekt jest nadal mizerny pozostaje już tylko kwestia młynka i jego wydajności. Nie zostaje nic innego jak jego wymiana, po tylu latach miał prawo.
Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał. Tylko nie przesadź żeby nakrętka nie pękła :D
Widoczne na zdjęciach blaszki właśnie działają jak zatrzask. One cały czas stanowią docisk w kierunku do płytki. Jak się je nasunie ruchem obrotowym (bez regulacji nakrętki) na procek to go dociska. Aby wyjąc procesor, wystarczy przesunąć na bok blaszkę dociskową.
Jeśli mechanizm może znajdować się w podstawie, to wystarczy silnik, sługa gwintowana oś i nakrętka, która się po niej będzie poruszać i masz podnośnik śrubowy mogący pracować po prostej, czy pod kątem. Do tego będzie samohamowny i po zaprzestaniu pracy utrzyma się w jednej pozycji.
Będę próbował regulować głowicę. Gorzej nie będzie ;) Muszę się tylko zaopatrzyć w klucz nasadowy 5.5mm do regulacji nakrętek regulujących głowicę, złośliwie takiego nie mam.
Ta u samej góry. Jak nie reaguje to to ta nakrętka przy lince.
Nakrętka na śrubie regulacyjnej nie jest przyspawana tylko zabezpieczona przed odkręceniem klejem. Śruby regulacyjne (2 sztuki) znajdują się z lewej strony skrzyni. Zasada regulacji jest taka że wersja 2.0L wkręcamy mocno do końca palcami a następnie odkręcamy dwa obroty (120 minut). Przy wersji 2.9L odkręcamy trzy obroty (180 minut). Typ skrzyni A4LD...
w które wkręca się śrubę, a przy wkręcaniu się rozpierający jak kołki rozporowe... Można po prostu użyć kołków rozporowych, są od małych średnic np. 4mm. Wszystko zależy od rurki a wkręty można dobrać osobno. Co do łączenia tych boków to jest możliwy wariant jeśli ma się rurki sztywne. W marketach budowlanych można kupić metrowe pręty gwintowane np....
Rozpatrz problem ze szpulą drutu.W wielu przypadkach po założeniu nowej szpuli z drutem na trzpieniu wkładana jest sprężyna a za nią duża podkładka płaska a sam trzpień zakończony jest gwintem.Odpowiednia regulacja nakrętką powoduje docisk podkładki do sprężyny co stanowi odpowiedni hamulec dla obracającej się szpuli z drutem nie pozwalając na jej rozwijanie...
Przy jednym pełnym obrocie "nastawy wstępnej" iglica zmniejsza się do 2 mm. a to ciekawe, bo ja mam wkładki Oventrop, gdzie iglica nie zmienia swojego położenia, bo zmieniając nastawy wstępne zmieniasz tylko wielkość otworu na korpusie wkładki przez który przepływa woda. Wygląda to mniej więcej tak: https://obrazki.elektroda.pl/8162618800_...
Na koncu linki przy skrzyni biegów jest dzwignia w ksztalcie L która zamienia ruch poziomy na pionowy.Przeciwny do mocowania linki koniec tej dzwigni ma łącznik gwintowany(sruba rzymska)łaczący tę dzwignie z suwakiem w pokrywie.Regulujesz tym łącznikiem kręcąc nim po poluzowaniu kontrujących nakrętek.
I sztanga nie stawia oporu wszystko ładnie pracuje? To w takim razie łopatki turbiny do regulacji.
https://www.youtube.com/watch?v=KdknMhea... 11 MINUTA I 17 SEKUNDA TEGO FILMU Dzięki, ale nie o to chodziło :) Zanim dodałem temat, to przejrzałem cały YouTube. Wygląda na to, że będę musiał zdjąć całą pokrywę matrycy, jak i samą matrycę, aby móc odkręcić zawiasy i zdjąć plastikową pokrywę zawiasów w celu jej umycia, nasmarowania i regulacji nakrętek....
Sprzęgło nowego typu reguluje się bardzo prosto. Należy wykonać z twardego materiału (np. metal, drewno, plastik, ... ) wzornik - szczelinomierz. https://obrazki.elektroda.pl/2562452500_... Płaskownik o długości ok. 400 mm i szerokości 30 - 40 mm. Z jednego końca ma mieć grubość od 6 do 8 mm (dla I stopnia), a na drugim końcu od 12...
Patrząc od przodu zaworu zobaczysz taki pierścień z cyframi 1-8. Pierścień ma 2 zagłębienia po przeciwległych stronach a pozycję regulacji wskazuje wgłębienie na zewnętrznej nakrętce. Generalnie do tej regulacji stosuje się specjalny klucz ale mnie udało się to zrobić przykładając śrubokręt z jednej strony i delikatnie stukając młotkiem tak, aby obrócić...
Szukałem, mam wiele książek z neta i czytam i nic nie może przyjść mi do głowy. Zbadałem wszystkie te elektryczne czajniczki i maja dobre oporności, takie jak w książce. Ta iglica w rozdzielaczu ma taką regulacje jakąś której nie ruszałem (nakrętka na klucz chyba 17, zaklepana podkładka żeby się nie przekręciła). Może w tej iglicy tkwi problem?
Witam. Mam jeden przykład kasowania luzów na śrubach pociagowych w maszynach starszego typu. Mój tato często się spotyka z tego typy regulacją. Dwie nakretki posiadają gwint tak na zewnatrz jak i wewnątrz. wewnętrzna strona służy oczywiście do kontaktu ze srubą pociągową i napędu naszego układu. Gwint zewnetrzny natomiast służy tylko do regulacji (kasowania)...
Konstrukcja tego niby regulatora nie pozwala na jego regulację przez to, że wkręt niby regulacyjny kręcą się razem ze sprężyną i nakrętką. Po prostu nie ma jak tego wyregulować. Otwór o którym Kolega pisze ma średnicę może z 5mm i do niego wchodzi kluczyk imbus chyba 4mm. Kręcąc tym kluczem kręci się cały zestaw śruba, sprężyna i nakrętka. Regulacja...
Jutro jestem umówiony na sprawdzenie ciśnienia. Środkowy wtryskiwacz się zacinał. Iglica chodziła bardzo ciężko. Trzeci z kolei chyba miał kompetnie rozregulowane ciśnienie ponieważ nakrętkę zabezpieczającą śrubę do regulacji, wykręciłem normalnie ręką razem ze śrubą regulacyjną a rozpylacz był jeszcze wkręcony i nakrętka zabezpieczająca nie była poluzowana....
Znajomy załatwiał sobie części oryginalne z Niemiec do remontu silnika, w tym uszczelki. Po precyzyjnym złożeniu silnika okazało się że po tygodniu zaczęło z niego lecieć z każdej strony. Prawdopodobnie pomylił uszczelkę oryginalną obecnej produkcji z uszczelką oryginalną z DDR. Nie kombinował już z montażem drugiej takiej samej papierowej uszczelki,...
Że górna nakrętka na gwincie nie trzyma to jest normalne przy tym gaźniku i trzeba zrobić drobną modyfikację. Nakrętka stalowa z przecięciem i śrubą do ściśnięcia po zakręceniu. Coś jak zacisk do węży. Coś takiego https://holender.info/sztyce/545-zacisk-... Można też te uszy do skręcania przyspawać do nakrętki.
To może być źle wyregulowany tłoczek pompy hamulca, lub poluzował się regulator musiał byś zdjąć mastercylinder i tam na tłoczku powinna być regulacja, musisz wkręcić ze 3 skręty prawdopodobnie mała nakrętka ( nie wiem jak jest w vectrze ), generalnie tłoczek jest wsunięty za daleko w pompę.
Dzień dobry. Proszę o szybką odpowiedź. Jak wyregulować biegi w Matizie? Dobrałem się do mechanizmu lewarka. Na lince czerwonej jest nakrętka do regulacji. Chyba linka czerwona służy do ustalenia pozycji neutralnej lewarka (luzu). Tak mi się wydaje. Jej regulacja nic nie wnosi. Natomiast mam problem z czarną linką. Wydłużyła się o jakieś 2 cm. Nie wchodzi...
Kolego jeśli jesteś pewien, że tłoczek nie jest zapieczony i prawidłowo go wciskałeś w tylne położenie (wciskanie z jednoczesnym wkręcaniem specjalnym przyrządem), to po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca klocki dotykają tarczy hamulcowej. Ponadto każda linka od hamulca ręcznego (prawidłowo podwieszona, bez zacięć i przesmarowana np. towotem) ma...
Witam mam pytanie czy wymieniając sprzęgło Luk we fiacie doblo musze zastosować przyrząd do skręcenia docisku na koło dwumasowe bo pierwszy raz widzę w docisku śrubę zmijkową z blaszką która reguluje nakrętka na tej srubie
Powinna być regulacja przy zakotwiczeniu pancerza do korpusy przepustnicy. Bynajmniej w moim egzemplarzu była taka regulacja. Dwie nakrętki na tuleji pancerza.
Dobra Piotr To tak... skoro koło zębate pasuje na Twój wał bramy, to montuj. Potem po łańcuchu przekazujesz napęd z przekładni na koło i dalej na wał. Ten model CDM5 na wbudowane przekaźniki i z tego cy wygląda to powinien zadziałać. Zasilania jak wskazuje wtyczka ... 3 fazowe. Przewody do przycisków musisz posztukować lub wymienić na nowe wpinając...
Witam. Ciśnienie wyłączenia/ załączenia ustawiasz naciągiem (ściśnięciem) sprężyny. Specjalna (nazwijmy) nakrętka koronkowa jest dobrze widoczna na zdjęciu. Nakrętka ta jest "maźnięta" czerwona farbą. Oczywiście musisz w układzie mieć manometr i na podstawie jego wskazań wyregulować sobie ciśnienie: pompujesz i patrzysz przy jakim ciśnieniu wyłącza,...
chyba że chodzi o regulację na śrubie (tłoczku) wychodzącej z serwa do kabiny (nakrętka plus kontra)? Śrubę tak dokręciliśmy by nie świecił się stop (na początku po złożeniu tak było) O tym mówię-świecenie stopu reguluje się inaczej.Popraw regulację i będzie ok.
Nie, pod gaźnikiem jest nakrętka M8 (klucz 13mm). Po jej odkręceniu w otwór należy włożyć tulejkę z pazurkami do regulacji biegów.
Hmm, jaka może być przyczyna to nie wiem, ale nietrudno zgadnąć jaki może być skutek. Najlepiej niezwłocznie wyłącz gaz i zamiast kombinować wezwij fachmana. A może to jest śruba którą reguluje się ciśnienie gazu na dyszach? Wtedy ta nakrętka to nie kontra, tylko też regulacja. Ale tak gdybam.
...oraz co to jest i do czego służy (są aż 2 takie ustrojstwa na dolocie i na wylocie i nie wiem czy to zaworki ,czy może jakiś reduktor ponieważ ma jakąś regulacje pod nakrętką) ??? http://obrazki.elektroda.net/20_12449746... Czy aby to "ustrojstwo" nie jest chłodzone cieczą? Masz już częściowo odkręcone mocowanie głowicy, zdejmij ją, na...
Tutaj masz raczej tylko 3 opcje: - zerwane sprzęgło - uszkodzony zawór regulacji w kompresorze - uszkodzony kompresor. Sprzęgło sprawdzisz patrząc czy nakrętka na wirniku kręci się w czasie pracy silnika. Nie rozumiem za bardzo twojego opisu - że możesz z takim samym oporem kręcić kółkiem na odpalonym i zgaszonym silniku. Tutaj opór się nie zmieni,...
No trochę nieciekawie wybrane - lepiej poszukaj czegoś o silnikach liniowych choć to proste rozwiązanie nie będzie. Może też będzie dobrym rozwiązaniem silnik elektryczny z śrubą na wale i tylko nakrętka będzie się przesuwać. Masz nawet prostą regulację, tylko driver do silnika zrobić. Śruba też jest samohamowna, zazwyczaj.
Witam. Jak zdemontujesz pompę hamulcową to zobacz czy wytłocznik (bolec) poruszający tłokiem pompy ma regulację. jeśli ma to na końcu powinna być nakrętka lub śrubka kołpakowa - należy sprawdzić czy w spoczynku nie wciska ona zbyt głęboko tłoczka pompy bo wtedy nie pozwoli to na zassanie płynu, a efekty będą takie jak opisałeś. Tłok pompy musi się cofać...
No niestety. Tu jest jakaś ciekawa koncepcja. Brama kupiona była bez napędu i zapewne dlatego nie przyłożono się aby była solidna. Nie wspomnę już o tym, że rygiel skrzydła bramy ktoś zamontował między skrzydłami zamiast od strony podwórka przez co wystaje mi kawałek pręta rygla. Przez ten pomysł nowatorski jest większa przerwa między skrzydłami. To...
Panowie ostatnia sprawa , powiecie mi jak się reguluje Ciepła wodę ten ostatni serwisant podkręcił że woda jest Cieplejsza ale za to bardziej się waha , wyregulował bym sobie tak żeby była w sam raz do mycia to by się nie przegrzewał piec. po otwarciu pieca jest na środku ta czerwona śruba do regulacji , nakrętkę ma zblokowaną takim zabespieczeniem...
chevrolet: 1,2 72km (w aveo)- szczyt prostoty, idealny do gazu: regulacja zaworów jak w maluchu (śrubka+nakrętka) ale pasek wymiana co 60kkm chevrolet 1,4 i 1,6 (różne moce - najlepszy 1,4 83km) hydraulika zaworów i pasek - też co 60-70kkm) fiat fire 1,2: regulacja w 8V- płytki, 16V- hydraulika, zmiana paska co 60-80kkm. lubią gubić olej, 1,4 90lm-...
Można wyregulować sprzęgło na łapkach. Należy odkręcić boczny dekielek/wziernik do sprzęgła i nakrętkami wyregulować sprzęgło. Co do reszty to odsyłam do instrukcji napraw ciągnika Ursus C330. Znajdziesz na forum ;)
Sprwadż drugi zawór pod nakrętką jst regulacja.
Ta górna śruba jest od histerezy, jej zakres regulacji jest dość ograniczony, jednak zwiększając ciśnienie wyłączania nakrętką pod sprężyną, automatycznie zwiększy się ciśnienie włączania.
Tylko trzeba jeszcze przewiercić na jeden wymiar pod śrubę. Najlepiej na fi 8 bo taki jest sworzeń tylko początek jest innej średnicy i bez wiercenia nie da rady. Potem wystarczy skręcić ale z wyczuciem bo ciężko będą wchodziły i za kontruj drugą nakrętką. I jeszcze regulacja biegów oczywiście jak będzie potrzebna...
Miałem taki przypadek osobiście przy demontażu podstawy pedału hamulca popuściłem nakrętkę do regulacji pedał - serwo i stąd cały czas lekko naciskał na hamulec.
czy przypadkiem silnik nie obraca się w drugą stronę Nie ma takiej możliwości. Masz za długie linki i nakrętka zeskakuje z śruby; na samym końcu. Sam gryzłem ten temat nieraz w cemaxach.
jezeli chcesz tanio jezdzić ale "kosztem komfortu" rozważ: fiat punto II 1,2 8V daewoo lanos 1,5 lub 1,6 chevrolet kalos lub aveo (ten sam samochod ale inna nazwa) 1,2 72km lub 1,4 83km najlepszy byłby aveo- ma prosty silnik (regulacja zaworów jak w maluchu- sruba i nakrętka) i bardzo dobrze sprawuje sie na lpg ;-) punto tez jest dobry ale ma regulcje...
Dowolna plastikowa nakrętka pasująca na ten gwint naciskając na wystający dzyndzelek umożliwia funkcję włącz - wyłącz . Dokładniejsza regulacja możliwa jest po założeniu regulacji termostatycznej . Wszystko zależy od tego ile kasy zostało Ci po kupieniu domku . Wesołych Świąt !
Z czego wykonane są oprawy nakrętek przy śrubach trapezowych? Czym wycinałeś/wierciłeś otwory pod te nakrętki. Jak widzę zastosowałeś 2 nakrętki na oś więc pewnie chodzi o kasowanie luzów, możesz powiedzieć w jaki sposób kasujesz luzy? Jaka jest regulacja tych nakrętek?
Ciśnienie HP jest ważne, bo przewidywanie go na podstawie Tks jest obarczone dużym błędem, przez dużą bezwładność cieplną sprężarki i ciągle zmieniające się parametry samego układu, jak tez błędem pomiaru temperatury rurki tłocznej. Skąd w takim razie ten Tzr na r410? Jaką ma wydajność chłodniczą, czy był właściwie zainstalowany, wyrównanie i bańka...
Uciekające powietrze z kompresora. Witam. Z mojego kompresora Target po nabiciu butli z regulatora ciśnienia i jednocześnie separatora oleju ucieka ciągle powietrze do momentu całkowitego ujścia. Nieszczelność powstała na górze przy nakrętce regulacji ciśnienia. Wyeliminowaniem awarii będzie wymiana regulatora, czy problem leży gdzie indziej. Pozdrawiam...
Sprawdź ręcznie jaki opór stawia silnik w czasie kręcenia. Duży opór powoduje, że nie można ustawić wolnych obrotów. Inna opcja to ktoś wymieniał oring uszczelniający głowiczkę i nie założył na swoje miejsce podkładki. Na zdjeciu poniżej jest zaznaczona nakrętka, kontra a w środku śruba z otworem na imbus, też do regulacji. Sprawdź tylko czy masz tak...
Od strony zaworu jest duża nakrętka.Jeśli ją odkręcisz , to głowica zejdzie z zaworu razem z tą nakrętką.Na zaworze , wokół czpienia który wciska głowica znajduje się profilowany pierścień.Jeśli się mu przyjrzysz , to zauważysz na nim wybite numerki.Odciągając go do siebie , można kręcąc nim wyregulować przepływ. Nazywa się to kryzowaniem.
Po 3 próbach luz wyregulowany S 0.20-D 0.40 . Uszkodziłem nakrętka kontrujaca koszt jednej to 9zl w serwisie i czekałem tydzień ,bo daleko paryż - nie typowe nakrętka kosztują słono i nigdzie nie można ich znaleźć. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam :)
Witam Już chyba wiem co dolega mojej reni 1721 SPI Bendix. (prawdopodobnie żle wyregulowana linka od przepustnicy? spróbuje) Jak się reguluje linkę od przepustnicy- skonczyła mi się regulacja na nakrętkach, ale przy przepustnicy jest taka blaszka z otworkiem, moze by tak przewiercić drugi i tak wydłużyć regulację--- czy trzeba wymieniać linkę? Ktoś...
jezeli chcesz tanio jezdzić rozważ też : daewoo lanos 1,5 lub 1,6 chevrolet lacetti 1,6 chevrolet kalos lub aveo (ten sam samochod ale inna nazwa) 1,2 72km lub 1,4 83km najlepszy byłby aveo- ma prosty silnik (regulacja zaworów jak w maluchu- sruba i nakrętka) i bardzo dobrze sprawuje sie na lpg lanos to oddzielna sprawa- calkowity brak "prestiżu ale...
Trochę spóźniony jestem bo mnie nie było . Więc te nowsze czujniki bez kabla pasują na 100% , tyle tylko że są dłuższe ( takie akurat zdobyłem). Ja zamontowałem je śrubami z regulacją nakrętkami i wszystko działa . jest tylko problem ze zdobyciem tych kabli z wtyczką , może ktoś wie gdzie można takie kable nabyć . Ja przylutowałem przewody do styków...
Witam odkręciłem nakrętkę z tej śruby i po regulacji śruba weszła w głąb tak że nie da się zakręcić nakrętki
To co pokazujesz na zdjęciu to jest przepustnica która zamyka dopływ powietrza po wyłączeniu wentylatora, u mnie jest założona druga nakrętka aby lepiej się domykała. Przesłona z blachy jest z boku jak na zdjęciu mocowana do wentylatora z możliwością regulacji przesłony.
Witam, posiadam Zetora 7211 i mam problem z luzem na kierownicy, nie jest on jakiś duży ale jest. W innym wątku wyczytałem, że można go skasować. Rozkręciłem kolumnę kierowniczą i jakie mam wnioski. Wszędzie piszą, że luz można wykasować tymi nakrętkami. Rozkręciłem te nakrętki i pod nimi jest taka tulejka, którą można wkręcić lub wykręcić i teraz pytanie...
Sławek, pytanie czy śruby którymi przykręca się tranzystory mocy do radiatora powinny być odizolowaNe od pól lutowniczych od spodu. chodzi mi o to ze pod tranzystorem jest podkładka ale pod nakrętka nie ma? na marginesie spalił się rezystor i 2 n 3055
Na gwincie zrobiłem raz regulację anteny satelitarnej ,troszkę to inny wymiar ale może coś ci podpowie. Silnik z redukcją miał podłączony długi pręt gwintowany , nakrętka która chodziła na tym pręcie była zamocowana do wspornika wspawanego pod kątem prostym ( u ciebie będzie to brama). Zarówno sam silnik jak i ta poruszająca się na śrubie nakrętka muszą...
Każdy termostat posiada śrubkę lub nakrętkę do wstępnej regulacji, tylko trzeba znać zasadę działania, żle zrobiona może doprowadzić do nieszczęścia.
Kupiłem wkrętarkę udarową firmy JCB do dłubania przy samochodzie. W instrukcji pisze, że jej moment obrotowy to 90Nm. Ale wkrętarka nie potrafi odkręcić nakrętek kół w moim zabytku. Stuka, puka (tak z 8 sekund próbowałem) - ale żadna nakrętka przy kole ani drgnie. Inne - mniejsze schodzą bez problemu. Pomyślałem, może zajrzę do środka i znajdę tajemniczą...
Panowie, napiszcie proszę dla zupełnej jasności, którą nakrętką dokonuje się regulacji? Zewnętrzną, środkową czy wewnętrzną? THX
Zapomniałem napisać, że chodzi mi obrobione/zapieczone nakrętki. Optymalne byłoby coś w rodzaju małego klucza szwedzkiego z równoległymi szczękami v-kształtnymi, których ramiona byłyby nachylone pod kątem 120 lub 60 stopni (by objąć boki sześciokątnej nakrętki), a regulacja śrubą pozwalałaby zachować równoległość do siebie szczęk; ewentualnie patent...
Witam. Mam nowy dom 155 m2 wraz z ogrzewanym garażem 18 m2. Kocioł z podajnikiem tłokowym Mistal 25kW, sterownik TECH ST-37RS. Ustawienia: zadana CO 57 histereza 3, CWU 45, histereza 3, czas pracy 1 min., czas przerwy 7 min., praca w podtrzymaniu 40 sek., przerwa w podtrzymaniu 65 min., siła nadmuchu 65%. Mam regulator pokojowy TECH. Problem jest taki...
zapieczona nakrętka podnośnik nakrętka nakrętka napinacz
znaleźć fragment tekst wężownica beretta czujnik zalania telefonu
telefunken czarny ekran mikrokomputer cobra1
Łożyska w pralce LG WD 12021D6: Wymiana i specyfikacja Kod błędu 309 w piecu gazowym - przyczyny i rozwiązania