https://obrazki.elektroda.pl/2203909500_... Zawór regulacji niskiego ciśnienia jest wkręcony pod zaworem dawki, odkręcamy kluczem 16. Tłoczek nie był zacięty, tylko sprężyna nie działała, albo pękła albo przerdzewiała.
Tam nie ma żadnych klasycznych łożysk, jedynie tuleje ślizgowe, chyba z mosiądzu. Luzy mają, jak podnoszę przód do góry to trochę zwrotnica opada, ale tam na pewno nie ma takich aż oporów, tym bardziej, że zimą na zimnym oleju kręciło się w miejscu elegancko, a przynajmniej w porównaniu do tego co teraz mam ;)
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
Może w przypadku gdy reduktor ciśnienia będzie miał możliwie niską regulację ciśnienia wyjściowego.
2def to zmierzone ciśnienie zbyt niskie, ale z tego co pamiętam to tam się robiło też przystosowanie zaworu regulacji ciśnienia, któraś z procedur LC
Posiadania przeze mnie nagrzewnica firmy master gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia, zdaje się, że podaje zbyt niskie ciśnienie paliwa, bowiem dysza wydaje się być ok, po dmuchnięciu w wężyk podłączony do silnika rozpla paliwo, natomiast kiedy wężyk jest odpowiednio podłączony, paliwo nie jest rozpylane. Regulacja ciśnienia z tyłu silnika nie...
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Witam. Mam problem z audi a4 2005r 147kw. Po diagnostyce VAS wychodzi błąd p310b Regulacja niskiego ciśnienia paliwa, ciśnienie paliwa po za zakresem tolerancji. Adaptacja pompy paliwa widziana przez VAS jest w okolicach 2000% gdzie normalnie ma byc między-1000 a 1000%. Niskie cisnienie paliwa wynosi 5bar, filtr paliwa nowy, czujnik niskiego cisnienia...
Witam, u mnie problem był w źle skalibrowanej turbinie, temat juz opanowany. Po prostu przeładowywała i EGR szalał chcąc opanować ciśnienie w dolocie....
Witam Ford s max 2.0tdci 2009r 140koni. Moc ma. Wydaje mi się że długo kręci Błąd jest p0089.Filtr paliwa wymieniony 1 tys temu https://obrazki.elektroda.pl/4216398000_... Zawór regulacji ciśnienia paliwa Niski sygnał obwodu
Prawdopodobienstwo że uda sie zwiększyc cisnienie poprzez regulacje jest niestety małe.Najprawdopodobniej pada pompa tloczkowa a scislej jej mosięzny pierscien sterujący.Co prawda na pompie są dwa zawory do kompensacji wydajności(23) i cisnienia(24) ale czy ich regulacja pomoże to wątpie.Na obwodzie hydrauliki jest jeszcze zawor regulacji cisnienia...
Kolego ważne jest ciśnienie w cylindrze i dlatego należy je sprawdzić przyrządem (sprawny silnik powinien mieć min. 7 - 10 barów) a w razie zbyt niskiego ciśnienia wykonać regulację zaworów. Gdy te czynności nie dadzą pozytywnego efektu, to trzeba będzie zmienić pierścienie, bądź cylinder i tłok z pierścieniami. Sprawdź dokładnie, czy gaźnik jest starannie...
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
pompa kompletna z zaworem regulacji ciśnienia, niskie ciśnienie 10,5 bara i bombelkuje w otstojniku pod pompką, po odkręceniu lekko pompki spada do 5 z groszem i bład niknie, dodatkowo napisane w kompie że zawór ograniczenia ciśnienia otwarty, mechanik mana twierdzi, na zgaszonym samochodzie pokazuje otwarcie 10% a na jałowym biegu ponad 27%. Mechanik...
Taka jest możliwość. Należy pamiętać że regulacja ciśnienia występuje tylko po stronie niskiego ciśnienia, i 12% e-prop oraz duże ciśnienie może powodować uszkodzona sekcja w pompie. Jeśli jest możliwość podmiany to można zamienic całą pompę i mieć wszystko z głowy. Wystarczy odłączyć 4przewody i wykręcić 2 śruby.
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Przy tym cisnieniu nie otworzy wtryskiwaczy ,zobacz zawór regulacji ciśnienia.
Z góry przepraszam że ten wątek jest tak długi jak moda na sukces 😄 Podłączyłem pompę wtryskową na krótko: Kanister z pompką elektryczną-->filterek-->pompa wtryskowa Powrót z pompy wtryskowej puściłem spowrotem do kanistra, a przelewy z wtrysków do baku. Problem jest teraz taki że auto odpala na parę sekund i gaśnie bez żadnego błędu (wcześniej...
Pacjent, kompresor Black&Decker CP 2525- 142. Sprężarka nabija normalnie do maksymalnego ciśnienia, jednak na wylocie jest bardzo niskie. Podejrzewam zablokowany wewnątrz regulator ciśnienia. Pokrętło odpowiedzialne za regulację działa. Jakieś rady?
Większość zaworów regulacji ciśnienia w stanie niskim =maksymalne ciśnienie. Komunikacja ze sterownikiem jest? Wrzuć schemat łatwiej będzie coś podpowiedzieć . Po co mamy szukać jak ty masz.
Gdzie znajduje się ten zawór zmniejszania ? I gdzie jest zawór regulacji ciśnienia paliwa ?
Zmieniłem sterownik turbo na gruszkę I dodałem puszkę podciśnieniową do turbo i mam trochę problem bo turbo załącz się dopiero przy 4tys obrotach wystarczy wyregulować gruszkę? W kompie wyskakuje mi błąd "Regulacja ciśnienia doladowania ciśnienie zbyt niskie"
Autko działa uszkodzony był zawór regulacji ciśnienia na listwie
Sprężyny wewnątrz wyłączników są takie same, jeśli nie są popękane to się ich nie wymienia, są sprawne. Prawdopodobnie jest zamieniona kolejność tych wyłączników elektrycznych, bo jest istotna. Należy uruchomić myjkę bez tych wyłączników z podłączoną wodą i wciśniętym pistoletem, ciśnienie powinno się pojawić, nie puszczać pistoletu wyłączyć myjkę....
Ja bym obstawiał uszkodzony czujnik ciśnienia (za niskie wskazanie ciśnienia) albo zawór bezpieczeństwa (za szybko wywala)
Może określ o jaki zawór chodzi ssący czy tłoczący . W zaworze wkręcanym powinno być gniazdo/dysza zaworu > płaska gładka płytka >sprężyna czyli podkładka sprężysta przecięta a w zasadzie dwie takie > płytka z otworkiem > zakrętka . Jak stan płaszczyzny gniazda/dyszy i płytki zaworowej jest ok i kolejność zachowana jak podałem to możliwe są jeszcze...
FR-Wykonaj nauczanie pedału gazu. BS-Zawór sterujący przyczepy - czujnik ciśnienia - zwarcie do plusa. Poziomowanie- Czujnik położenia osi pędnej prawa strona - przerwa. Siedzenie- Napięcie potencjometru regulacji wysokości jest za niskie.
Witam, mam problem z Fordem Mondeo MK5 2.0 TDCI 180 KM. Po, że tak powiem, niewłaściwym montażu pompy CR (źle ustawiona) zerwało zęby z paska rozrządu. Wiadomo, dostały dźwignie i wałki rozrządu. Zamontowane nowe wałki, nowe dźwignie, ustawienie wszystkiego na znaki i próba odpalenia. Odpalił, ale jeden cylinder (pierwszy) kulał. Sprawdzenie sprężania...
Scania R500 V8, 2011 rok, VIN 5266434. Ktoś może dane jakie tam powinny być ciśnienia paliwa na listwie i filtrze? Czytałem o ,,regulacji" zaworu przelewowego które utrzymuje zbyt niskie ciśnienie. To jakąś wada fabryczna czy skutek słabnącej sprężyny wraz z wiekiem?
Problem polega na tym, że piecyk nie odpala, mam niskie ciśnienie na instalacji wodnej (hydrofor) i czy istnieje możliwość regulacji takiego piecyka,by załączył się przy niskim ciśnieniu?
Witam wszystkich! Mam następujący problem z moją Vectrą: pewnego razu przy ruszaniu ze skrzyżowania silnik przestał reagować na pedał gazu. Zjechałem ze skrzyżowania na wolnych obrotach silnika, po przejechaniu około 100m wszystko wróciło do normy. Później jeszcze raz pojawił się ten sam objaw i sam zniknął, a w tej chwili cały czas nie reaguje na dodawanie...
"ładnie" , to za mało ,jak wyglądają testy przelewowe?Zawór regulacji ciśnienia sprawdzony?
A o takim tu mowa, czy o S4001? O silniku spalinowym. Idź już spać, bo czytasz rzeczy, których nikt nie napisał. Ja czy czy jak zwykle ty? Nie tyle reguluje, co ogranicza. No popatrz. A mi przez te lata nauki na politechnice mój profesor uczył o regulacji ilościowej i jakościowej. No ale gdzie ten panu profesorowi którego nazwisko i tak ci nic nie...
A za piecykiem, na ciepłej wodzie też jest drożne? Połącz zimną z ciepłą, pomijając piecyk. Jeżeli jest OK, to zajmiemy się termą. Może baterie poboru wody?
Możesz wkręcić imbusa w zaworze do oporu. Trochę poprawi się moc na siłownikach bez obaw że coś się rozwali. Te maszyny mają tak słabe pompy że nie są w stanie wytworzyć ciśnienia które cokolwiek by uszkodziło w jakiejkolwiek hydraulice.. tylko uwaga, ruchy stają się dość nerwowe-przynajmniej na hydrozaworach starego typu. Jak masz sterowanie na niskim...
Jaki był powód regeneracji pompy i wtrysków? Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Dodano po 2 Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Pytałeś o regulację ciśnienia która odbywa się tylko po stronie wysokiego ciśnienia, gruszka jest na niskim/wstępnym. Prawda jest taka, że naczytałeś...
"qruq03" Widzę że chcesz pomóc wszystko co piszesz jest połowiczną prawdą. Ciśnienie wstępne zależy w dużej mierze od zaworu regulacji ciśnienia niskiego przeważnie jest ona 6 bar +/- 0,5bar .Jesli jest niższe o z obrotami sie podnosi to można podejrzewać że pompa wstępna się kończy. Ale dopiero po testach można mieć pewność że ma zbyt małą wydajność....
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Jak zakończyła się przygoda z regulacją ciśnienia? Pytam nie dlatego, że jest okrągła rocznica.
Witam. Panowie, mam taki problem przy Megane 1.5 dci. Podczas jazdy zapala się stop i auto się nie zbiera, stop zapala się od około 2 tysięcy, ale jak się go obciąży to i na niższych obrotach się stop włącza. Cały czas wywala 3 kody: DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w rampie - nieciągły - Na poziomie maksimum DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w...
Z czasem pojawi się blad regulacji ciśnienia, przerabiałem to.
Jeśli siedziałbym tylko na forum to na chleb bym nie zarobił, w dzień pracuję, w nocy częściej odpoczywam, w zależności od typu pompy, jest tam zawór regulacji ciśnienia po stronie niskiej lub wysokiej. Czasami umieszczają czujnik temp. paliwa (delphi). Na ten post natknąłem się przypadkiem.
Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd "elektrozawór regulacji przepływu paliwa. wydatek paliwa zbyt mały" i drugi błąd "regulacja ciśnienia paliwa. ciśnienie zbyt niskie". Zwróć uwagę na to, co wskazuje Twój osobisty, niepowtarzalny komputer wtryskowy rejestrując powyższe usterki, a nie bierz się od razu za wtryskiwacze. Sięgnij po podobne tematy...
Diagnostyka konieczna, choć ja bym stawiał na zapchany już filtr paliwa. Do rzeczy podstawowych wystarczy Ci ELM327 - a jeszcze lepiej STN1170 v3 i FORSCAN - w Fordzie dużo tym idzie sprawdzić i zrobić. Nie późno na ten post? Też bym stawiał na filtr. A błąd coś w stylu: regulacja ciśnienia na szynie cr, albo zbyt niskie ciśnienie na cr. Czy autor...
Po wlaniu 10w60 smarowanie jest. Zrobiłem 600km jednorazowo przeważnie 160km.h ani razu nie sygnalizował braku ciśnienia ale tak przy okazji dowiedziałem się, że oprócz zaworu regulacji ciśnienia w pompie jest jeszcze jeden w obudowie filtra oleju trzeba zobaczyć co tam się dzieje.
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
BS 5141 - czujnik zużycia okładzin hamulocwych przednia os lewa strona ma zwarcie z masą BS 3020 - zawór elektromagnetyczny ABS przedniej osi z prawej strony ma przerwe na styku 3 BS 7296 - czujnik ciśnienia w module regulacji ciśnienia na osi przedniej ma nieprawidłową wartość FR 3330 - czujnik temperatury powietrza zewnętrznego ma przerwe lub zwarcie...
3776 Nie można wyregulować zbyt niskiego ciśnienia w Rail Reakcja systemu: Problemy z regulacją zasilania paliwem. Jaka jest wartość procentowo zaworu M-Prop ?
Pomagam tylko trzy razy w danym temacie Pomagam czwarty raz bo pomyliłem się w trzecim poście.Zawór regulacji ciśnienia smarowania jest na tym rysunku. Na poprzednim jest zawór niskiego ciśnienia(sprzęgieł). Cisnienie smarowania 4,5-6 atm. Długość sprężyny reg. w stanie wolnym-29mm,pod obciążeniem 5 kg-24mm. Zawór reg to pozycja 27/28 na rys. 4x
Witam wszystkich . Samochód po dłuższym postoju bez akumulatora i wymianie miedzy innymi filtra paliwa ,przestał odpalać . Pali na placku . Doszedłem do zaworu regulacji ciśnienia . Ten blokuje przepływ paliwa do pompy z filtra i z kroplówki . Auto niema pompki niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa sprawdzone . Jest goły smok z czujnikiem . Filtr z...
Witam, oczywiście, ale nie będzie to zależność liniowa. Poza tym pompka może nie wystartować poniżej pewnego napięcia, pomimo, że jadąc z napięciem w dół jeszcze przy danej wartości pracowała. Osobiście polecałbym raczej regulację szerokością impulsu (mniejsze straty mocy, pewniejszy start z niskich prędkości) pozdrawiam
A zawór regulacji ciśnienia paliwa został wymieniony na nowy przy regeneracji pompy? A w jakim stanie jest pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku?
Jeśli jest to zawór OPV (overpressure valve), ma on za zadanie utrzymać ciśnienie na odpowiednim poziomie wymaganym do zaparzania kawy, zwykle ok. 10 bar. To co jest ponad te 10 bar spływa przez ten zawór z powrotem do zbiornika. Zawór OPV powinien mieć możliwość regulacji ciśnienia. Być może masz ustawione na nim zbyt niskie ciśnienie. Sprawdź czy...
Witam mam problem z ciśnieniem oleju w silniku ,przy niskich temperaturach kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po dłuższej chwili. Natomiast przy rozgrzanym silniku kontrolka zaświeca sie przy niskich obrotach. I tu jest moje pytanie czy istnieje możliwość regulacji ciśnienia na pompie olejowej?? Pozdrawiam i prosze o pomoc
Panowie moze ktos będzie wiedział. Posiadam 22.cdi w 204 lift 170 koni om 651 911 Obróciło panewke :( Mam mozliwosc zakupu silnika od sprintera om 651 940 z udokumentowanym niskim przebiegiem, ale.... Moj silnik posiada zawór regulacji ciśnienia oleju A 651 180 03 15. Silnik ze sprintera nie posiada takiego czujnika. Pytanie czy mozna to jakos zaslepic...
sprawdż kolego zawór regulacji ciśnienia na listwie tam padały oringi do kupienia w MB są zestawy naprawcze tych regulatorów a tak przy okazji napraw przelew
To chyba zależne od roku produkcji, tamte zawory to regulacja ciśnienia poduch, teraz są to potencjometry, kiedyś do EBS wchodziło ciśnienie i tam były przetworniki, teraz juz idzie sygnał elektryczny. Na razie sprawdź podpowiedzi kolegi. Pozdrawiam.
Miałem kiedyś podobną sytuacje z Buderusem GB062, wywalał najpierw błąd zapłonu, później błąd jonizacji pomimo że elektrody były ok. Okazało się że winne było zbyt niskie ciśnienie gazu. U klienta najpierw zepsuł się reduktor ciśnienia gazu więc przyjechała gazownia i go wymieniła ale po wymianie założyli jakiś regenerowany czy cholera wie jaki w każdy...
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
fajnie dzięki za precyzyjną odpowiedz wyłączyłem piec, ciśnienie było 0,4bar , włączyłem piec i uzupełniłem wodę. Jednak przy 0,8bara w węża z zaworu bezpieczeństwa leci woda. Czy zawór jest do wymiany? Na dodatek pompa jakieś dziwne odgłosy wydaje, czy pompa mogła się uszkodzić od niskiego ciśnienia?
Jutro ogarnę vin. Na pewno jest to 460. Samochód bardzo ciężko pali. Czasami trzeba kręcić około 10 sek i silnik załapuje jakby nie na wszystkie gary. Tak zaczyna przyspieszać aż załapie i wyrówna obroty. Filtr paliwa wymieniony ori, sitko z zaworkiem pompki ręcznej nowe ori, Parametry rzeczywiste ciśnienie strona niska 7.4 bar na jałowym. Ciśnienie...
Witam. Sprinter 316 2012r. Też mam taki sam problem, że jak ciepło to przechodzi w awaryjny przy spokojnej jeździe, nie przy pełnym bucie. W tamtym roku wymieniony kawałek dolotu, przed samym kolektorem bo był nieszczelny. Niestety nie pomogło. W tym roku wymieniłem turbinę, ze wzgledu na bardzo duży luz na ośce klapki turbiny niskiego ciśnienia. Przez...
Dzięki atip. Mechanik stwierdził, że potencjalną przyczyną niskiego ciśnienia na listwie może być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie. Po wymianie samochód zapalił, a błąd niskiego ciśnienia paliwa nie pojawił się. Niestety we wtorek rano auto znowu nie odpaliło. Nie pozostało mi nic innego, jak uruchomić samochód na zaciąg i pojechać...
Ok, jak rozrusznik kręci, to skrzynia nie jest problemem. Lampka kontrolna świec żarowych pełni funkcję informacyjną o zakłóceniu pracy silnika. Choć nie zawsze powoduje to unieruchomienie silnika. Z reguły dotyczy filtra cząstek stałych. Warto jest sprawdzić dane jakie czujniki ciśnienia spalin i temperatur przekazują sterownikowi. Dodatkowe przyczyny...
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Są tylko trzeba wiedzieć jak szukać. np katalog chłodnic powietrza. Polecam ECO MIC 80 Do takich małych nisko budżetowych ukłądów nie wstawia się takich zabezpieczeń. Ale jak kogoś stać na luksus to może sobie wstawić presostat niskiego ciśnienia i wysokiego w jednej obudowie. Czyli zabezpieczenie przed niskim i wysokim ciśnieniem w układzie. Zamiast...
Prawe pokrętło (to większe) należy przekręcić bardziej w prawo - wtedy przepływ wody się zmniejsza oraz piecyk może zapalić przy mniejszym strumieniu, a także uzyskuje się bardziej gorącą wodę. Uważam, że lewe pokrętło też by warto przekręcić w prawo, gdyż w tym położeniu woda będzie nie ciepła, lecz gorąca oraz - niepotrzebnie - zużywa się więcej gazu.
chyba zatkany katalizator mało ma do niskiego ciśnienia doładowania Oczywiście że ma! Słaby przepływ spalin w układzie wydechowym prowadzi do spadku obrotów turbiny. Dalej tłumaczyć?
Tak rozpędziłem się i umknęło kilka szczegółów Skraplacz i parownik- dwa falowniki, zawór rozprężny -jako 3 regulator. Te 3 regulatory kontrolują stany cieczy i gazu dla optymalnego odzysku ciepła- 4 fazy. "romulus73 napisał: utrzymują przegrzanie 6K. zrozumieją nieliczni..." Przegrzanie- temperatura 6K- sześć Kelvinów lub 6 stopni Celsiusza Pomiary...
Dzięki, nie ma problemu z kupnem, jest w katalogu, jak tu w lokalnym sklepie AC nie będzie, to kupie w Centrum Danfossa w Miami. Za trzy dni przyślą Najlepiej kupić dokładnie taki jak był. Jak nie będzie dostępny to kupić funkcjonalny odpowiednik, czyli o tym w zakresie regulacji ciśnienia i max przepływie. Wielkość króćców to oczywistość. Grzać ostro,...
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Chyba taniej i prościej będzie dać sobie spokój nz usprawnianiem tego, skoro masz LPG - wtrysk mechaniczny nie toleruje pracy na sucho, koroduje wnętrze tego dość precyzyjnego mechanizmu. W dodatku KE -jetronic ma regulację elektroniczną ciśnienia paliwa z tego co pamiętam - przy zbyt niskim nie będzie działął.
Siła działania siłownika pneumatycznego zależy od jego średnicy ( która w tym przypadku jest constans) oraz od ciśnienia powietrza zasilającego siłownik. Służą do tego reduktory, które ograniczają wartość ciśnienia na wyjściu do wartości zadanej. Polecam reduktory precyzyjne, które charakteryzują się większą stabilnością ciśnienia i dokładniejszą regulacją...
I nie tylko, c330 miały również niskie numery silnika stąd może być ten problem : tam jest jeszcze jeden zawór regulacji ciśnienia na głównej panewce wału korbowego.
Witam,auto zgaslo w czasie jazdy i nie odpala.Błąd z czujnika ciśnienia na listwie-za niskie ,przy kręceniu rozrusznikiem wskazuje 0.Ciśnienie paliwa ze zbiornika prawidłowe.Wyjąłem zawór regulacyjny z pompy wysokiego ciśnienia,brak opiłków.Przy wysterowaniu klikają zawory regulacji w pompie i zawór regulacji na prawej listwie.Prośba o podpowiedż który...
Podepnę się pod temat gdyż mój problem jest zbliżony. Pytanie: czy czujnik ciśnienia PS-01 ma jakąś regulacje ? Problem w tym, że w zbiorniku mam jeszcze ok. 7 litrów gazu i muszę jechać zatankować bo instalacja przełącza się na benzynę ? Co może być przyczyną zbyt niskiego ciśnienia gazu ?
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Auto ładnie się sprawowało , dziś po krótkim postoju nie chce odpalić. Wcześniej nie było żadnych niepokojących objawów. Co sprawdziłem : Brak ciśnienia za pompą CR-ledwo kropelkę paliwa puści. Pompa niskiego ciśnienia podaje po włączeniu zapłonu, wydaje mi się że dobrym ciśnieniem. Zasilanie na zawór regulacji ciśnienia dochodzi, oporność zaworu ok....
Po pierwsze wyższe luzy dla wydechowych, cichsza praca nie jest związana ze złą regulacją zaworów, lecz nie osiągnięciem wysokiego wymaganego ciśnienia. Porządna diagnostyka , pomiary niskiej strony ,wymiana filtrów powinna określić usterkę. Za niska wysoka strona ma wpływ na obniżenie mocy i wzrost zużycia paliwa
Trzeba sprawdzić u-rurką ciśnienie statyczne i dynamiczne. Gdy ciśnienia są w normie należy wykonać pomiar ciśnienia na palniku. Przeregulować jeśli ciśnienie jest zbyt niskie.
Jeżeli praca jest wyraźnie twarda pojawia się możliwość ,że ster. przeszedł z z regulacji ciśnienia na sterowanie ciśnieniem. Podnosi ciśnienie na szynie i stąd takie objawy. Robi tak tylko z jednego powodu...
Mam problem z myjką ciśnieniową Karcher Xpert HD 7125. Od jakiegoś czasu jest problem z pracą na maksymalnym ciśnieniu po ustawieniu dyszy na duże ciśnienie (dysza ma dwa tryby, duże ciśnienie i rozpylanie chemii szerokim łukiem i niskim ciśnieniem). Na myjce regulacja ciśnienia ustawiona w pozycji MAX. Na dużym ciśnieniu dyszy i ustawieniu pokrętła...
Wszystkie powinny być równe, ani za mało, ani za dużo. Jak za mało w kubeczku będzie to za dużo puszcza w silnik, za dużo w kubeczku to może być zatkany. Ale jeżeli pojawia się, że za niskie ciśnienie, może któryś wtryskiwacz w pewnym momencie upuszczać ciśnienie, niewydajność pompy, błąd odczytu pomiaru ciśnienia, błąd regulacji ciśnienia.
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
1090 i 1094 pompy takie same ? inna moc silników ? A z kotłami grzewczymi są jakieś godne polecenia ? Dodano po 32 Znalazłem tylko że 1094 ma większy zakres regulacji przepływu i nieznacznie niższe cisnienie.W czym 1094 jest jeszcze lepsza ?
A może o jest normalna praca układu chłodniczego nie wiem jak jest w takch wynalazkach, czy jest tam regulacja ciśnienia skraplania , jak nie ma to może monter miał jakieś pojęcie i zamontował presostat do regulacji , albo regulator przy zbyt niskim ciśnieniu skraplania - w chłodne dni może zalodzić parownik i po to to właśnie jest regulacja tego typu...
Byłem dzisiaj na przeglądzie "po 15 tys." Okazało się że, listwy były nie skalibrowane. Wtryski miały za duży skok i różny względem siebie. Dysze były 1.8 a powinny być 2.0 i na takie zostały wymienione. I oczywiście standardowa procedura, wymiana filtrów oraz regulacja mapy oraz ciśnienia na reduktorze bo było za niskie. Mam nadzieję że już teraz będzie...
Witam mam pytanie wybija mi w tym mondeo bład P2291 regulacja ciśnienia wtrysku ciśnienie za małe czujniki na pompie i listwie zmienione paliwo na krótko dałem i nic miał ktoś taki przypadek.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
nNe wiem jakie jest ciśnienie oddałem samochód do kolegi i na tą chwilę przesłał mi tylko odczytany błąd wiem że błędów było chyba z dziesięć między innymi taki sam błąd df 137 niskie ciśnienie ale po wykasowaniu zostały tylko dwa df 137 funkcja regulacji wysokie ciśnienie i obwód świecy (spalona 1 szt) odnośnie przewodów to nie wiem jezeli to coś ma...
Jak w temacie, nie mogę poradzić sobie ze sporadycznym spadkiem mocy w CLS 218 3.5 V6 195 kW. Błędy po dłuższej jeździe: 125C00 (system regulacji ciśnienia doładowania), 123900 (ciśnienie doładowania) oraz 159E00 (czujnik ciśnienia doładowania) - wszystkie dotyczą zbyt niskiego ciśnienia doładowania. Za pierwszym razem znalazłem nieszczelną rurę przy...
Ten pierwszy kwadrat to zabezpieczenie INT (w naszym żargonie) ogólnie znajduje się ono przy samej sprężarce i mierzy temperaturę na uzwojeniu sprężarki. W razie przekroczenia pewnego progu następuje zadziałanie INT i odłączenie obwodu sterowania. Prostokąt to presostat niskiego i wysokiego ciśnienia bezpieczeństwa. Te dwa obok służą do regulacji ciśnienia...
A więc tak auto nadal świruje, odpala po dłuższym kręceniu praca twarda i głośna, momentami ustaje i pracuje prawidłowo (cichy, łądna praca). Ciśnienie na pompie niskiego ciśnienia przy zaślepieniu zegarem 9bar. Ciśnienie na zasobniku po zapłonie 0bar (wkręcony zegar0-10bar, podczas kręcenia również 0bar po kilku sekundach zaczyna rosnąć w przeciągu...
Taka Astra powinna spalać około 11/100 gazu, jeśli tak nie jest świadczy to o tym że spalanie nie jest stechiometryczne a dawka gazu jest bardzo uboga. Takie auto będzie jeździło ale spalanie ubogiej mieszanki skutkuje wydłużonym czasem spalania mieszanki paliwowo powietrznej tj dłuższym przebywaniem płomienia w komorze spalania, a co za tym idzie silniejszym...
Witam mam problem z 1,5 DCI a więć po wymianie silnika 2 tygodnie auto chodziło i umarło. silnik zakupiłem z przebiegiem 46 tyś bez osprzetu, wczesniejszy slnik miał przekulane 270 tyś. Standardowo wymieniłem nowy rozrząd, osprzęt przełożyłem autko odpaliło i jezdziło 2 tygodnie. Fakt jest taki iż na wolnych obrotach troche silnik wpadał w wibracje...
Nie ciśnienia, lecz nie jest wydajna/za wolno podaje. No ale kolega pisze że wąż do nagrzewnicy jest gorący, zostaje jeszcze klapa regulacji ciepło/zimno.
Witam serdecznie! Mam taki nietypowy problem, z moim BMW E61 2005r 2.5 d 177km Samochód gaśnie podczas jazdy co 50/100km Nie traci na mocy, obroty nie falują po prostu sobie zgaśnie, odpale i jadę dalej bez najwiekszego problemu Komputer nie wykazuje zadnych błędów, były właściciel mówił że był błąd niskiego ciśnienia na listwie cr jak był u elektryka...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
niskiego ciśnienia klima błąd niskiego ciśnienia presostat niskiego ciśnienia
satel ekspander honda magna livebox synchronizacji
falownik vevor kompresor samsung
Pioneer SC-LX8001 - migająca dioda MCACC PRO Czerwony trójkąt ostrzegawczy w Toyocie - przyczyny i działania