https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Manual na stronach 19-21.
Czy wykręcanie śruby nr 2, powoduje wzbogacenie, czy zubożenie mieszanki ? zubożenie
Rado2010 jak regulujesz dawkę oleju ? Robisz regulacje na podgrzanym oleju czy jeszcze na zimnym ? Ja jestem w fazie testów małego palnika 12-15 kw mocy. Problem mam tylko z precyzyjna regulacja ilości oleju. Pomimo To Wyglada to obiecująco.
Na obrotach trochę podaje, jak pójdzie w pracę minimalnie, grzeje się łańcuch, aż raz pękł. Myślę, że za mało smarowany, przykładowo-zużycie paliwa jeden zbiornik to oleju 1/4 zbiornika. Proszę o pomoc, czy może w tym modelu jest jakaś regulacja, nie wiem co robić Pozdrawiam Adam
Możesz założyć tą pompkę tylko musisz kupić ślimacznice do 350. Tak ma być trochę smaru na wałku i na ślimaku.
Dziękuję za pomoc. Ciężko było znaleźć
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Jaki masz filtr oleju? Ja bym zaczął od filtra pompy oleju i zaworu regulacji cisnienia
łap manual do silnika
Widziałem ten temat. Jednak nie rozumiem jednej rzeczy. To oznacza, że ja go nie mam? Szukałem za sprężarką.
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
Odkręcić to odkrecisz nie bój się o tłok ani korbowód. Ja taki klucz dorobiłem sobie i nawet dobrze się odkręca. Ale uważaj przy dokręcaniu. Musisz naprawdę mocno dokręcić bo przy dodaniu gazu może ci się odkręcić i poleci w powietrze.
To nie jedyny przypadek odnośnie 60-ki gdzie po remoncie ciśnienie jest trochę wyższe niż podaje instrukcja. W tym silniku klawiatura jest smarowana olejem płynącym swobodnie a nie pod ciśnieniem, pod ciśnieniem jest smarowany wałek rozrządu i wszystkie panewki wału. Pomijam fakt że kolega podał ciśnienie przy 2500 obr/min gdzie ten silnik powinien...
Zegary to tylko "Service Due", w/g mnie kolejność nie ma znaczenia. Można liczbę kuponów ustawić na 0 i w ogóle przestanie się wyświetlać komunikat na zegarach.
Właśnie nie, motorek jest przepalany na dłuższych wypadach. Tak 70 do "stuparodziesięciu" kilometrów. No to ładnie, to ja już stary jestem i odpuszczam takie warunki. Dysz nie wymieniaj po prostu go wyreguluj.
Nie zsuwa ci się ten pasek rozrządu? Też myślałem o takim napędzie ale do 2 sprężarek hs 11 Możesz napisać jakieś szczegóły/dokładne zdjęcia odnośnie regulacji ciśnienia oleju
Przypadkiem nie masz tego łańcucha wyciągniętego i przez to zbyt mocno napiętego? Łańcuch przesuwa się płynnie po prowadnicy, czy z takim skokowym oporem?
Zawor regulacji cisnienia oleju. To co widzisz to tylko przelotka. Tam idzie dalej kabel pod miska prosto do tego zaworu.
Może być popychacz wyrobiony wtedy zbraknie regulacji na "klamce"
Witam jak możesz odkręć filtr i sprawdż siedlisko uszczelki czy nie ma zadzioru lub ubytku metalu w nim.Rozumie że prawidłowo wkręcasz filtr i uszczelka przy wymianie jest naoliwiona.Skoryguj czy w tym samym miejscu pojawia się wyciek.Miałem podobną sytuację w Corsie, komuś kiedyś zjechał klucz i uderzył nim niby nic ale za każdym razem nacinało uszczelkę...
Witam wszystkich. Przyszło mi do głowy budowa pojazdu z napędem hydraulicznym. Zamysł jest taki by zachowywał się tak jak większość pojazdów tego typu czyli miał płynna regulacją prędkości. I tu pytanie czy ktoś ma pomysł rozwiązania by możliwa była taka operacja. Z racji ceny odpada pompa o zmiennej wydajności a regulator obrotów silnika np BVR1205...
Jego agregat ten na filmie to nie dwusuw. Przecież pisał że dolewa oleju
ciśnienie mierzy się na obrotach większych niż 2000obr/min wymiana oleju i filtra jest wskazana i regulacja pompy olejowej
Witam. W mojej skrzyni dp0 występuje taki błąd o numerze 4G (regulacja ciśnienia oleju). Dodam że błąd ten wystepuje najczęściej na nie rozgrzanej skrzyni biegów. Skrzynia wchodzi wtedy w tryb awaryjny i jedzie na 3 biegu. Po zatrzymaniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka skrzyni gasnie i moge jechac juz normalnie. Myślałem że to elektrozawory...
olej ok, a koszt to pewnie kilkadziesiąt złotych jeśli nic nie wymieniasz a jedynie regulacja.
http:****** To jest tu.Piec wyglada podobnie ,zamiast sterownika podwójny przełącznik wentylatorów.Pomysł może i dobry ,ale brak dopracowania.Mała reakcja na regulacje podawania oleju ,dlatego zalało nam palnik i piec się rozszalał do tego stopnia ,że popękał komin , musieliśmy gasić gaśnicą.Brak regulacji obrotów wentylatorów,brak dna , powodował nam...
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Cała polska do przejechania. Mi to się wydaje że to klejenie coś psuje. Nigdy nigdy nie grzebał przy regulacji oleju z tego co wiem. Oglądałeś filmy? Jakieś sugetie kierowniku? 🙂
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Witam, posiadam piłę spalinową Makita model DSC 4610 i mam taki problem. Piła ostatnio mocno ciekła podawała za dużo oleju na łańcuch. Rozebrałem ją wyczyściłem jest dobrze ale co mnie zaciekawił. W zbiorniczku oleju znalazła się jakaś sprężyna zaślepiona na końcu drugi koniec bardzo pasuje do przewodu z pompki olejowej, który wchodzi do zbiornika oleju....
O ile pamiętam pompa jest smarowana olejem z przelewu na zaworze regulacji ciśnienia oleju. Faktycznie uszkodzenie przewodów (rurek) skutkuje upaprawiem silnika.
W modelu 340 nie ma regulacji smarowania. Jaki masz problem? Daj zdjęcie tej twojej pompki.
Masz obrotomierz. Wkręca się do końca do odciny? Czyli jakieś 10tys RPM? Jak tak, to żadnej blokady na module nie masz. Bo jak inaczej by to miało działać? Raczej sugerowałbym pełny serwis i dopieszczenie moto. Czyszczenie i regulacja gaźnika, wymiana oleju, wymiana filtrów, regulacja luzów zaworowych, wymiana świecy, sprawdzenie hamulców (czy przypadkiem...
Witam, Proszę o pomoc w jaki sposób wyregulować łańcuszek pompy oleju, czy trzeba ściągać koło zębate wału ? Poniżej foto: https://obrazki.elektroda.pl/3469081600_... https://obrazki.elektroda.pl/4996652700_...
moim zdaniem przy dzisiejszych cenach lepiej sprzedać ON, nawet jakiemuś rolnikowi lub grupie rolników po okazyjnej cenie i kupić sobie olej opałowy w dodatku zarabiając jeszcze na tym:D Jeżeli chodzi o palenie olejem napędowym to nie ma praktycznie żadnej różnicy w stosunku do oleju opałowego. Ewentualnie może niewielka regulacja palnika, ale bez tego...
Dzień dobry. Odgrzeję kotleta. Wymieniam silnik w Sprinterze z 2011 roku. Uszkodzony silnik posiada zawór regulacji ciśnienia oleju. Klient zakupił silnik z E-klasy, który fabrycznie ma zaślepkę zamiast zaworu. Mam już mętlik w głowie. Proszę o podpowiedź, czy lepiej zostawić zaślepkę, czy zamontować zamiast niej ten zawór? Uszkodzony silnik ma oznaczenie...
Koledzy mam pytanie z tym podnośnikiem! czy jest gdzieś regulacja ciśnienia oleju na podnośnik! bo jak pisłaem podnośnik przy 5 skibowym pługu obrotowym zachowuje się jak by nie miał siły! tzn zerwie z ziemi a potem się zatrzymuje podnoszenie! proszę o pomoc!
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
po odpięciu zaworu regulacji ciśnienia oleju a co to za zawór , tak z ciekawości ??
Czyli jest realny problem ze smarowaniem. Pobaw się regulacją ilości oleju gdyż ona nie zawsze działa precyzyjnie.
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
ponawiam swoje pytanie? ii co jesli jest 5 otworów a ktoś mi mówił ze w tym na srodku jest regulacja pompy oleju??
Regulacja powinna załatwić sprawę.
Pierwszy podejrzany Turbo . Czyli odpięcie węża do turbo i sprawdzenie luzów wirnika i ilości oleju w dolocie można też sprawdzić czy regulacja turbo się na zacięła.
Dawki oleju generalnie się nie ustawia. Regulacja pompki olejowej ogranicza się jedynie do ustawienia linki tak, aby przy zamkniętej przepustnicy pokrywały się dwa znaki na blaszanej tarczy i na nadlewie korpusu pompki. Ustawienie pompki oleju Piaggio - ze serwisówki: http://obrazki.elektroda.pl/1554703300_1...
Dla porządku dodajmy - mówimy o regulacji kąta wtrysku, przestawiacz nie ma regulacji, jedynie wymiana oleju lub oczywiście może ulec awarii - np zacinać się.
Chcesz regulować ten gaźnik? Jak? Śrubami ustaw obroty tak żeby nie gasła, i dobrze przyspieszała po wciśnięciu gazu. Ustawień początkowych ci nie podam bo ich nie ma. To tak jak lotto, trafi.. nie trafi. Regulacja wydatku oleju to tylko gadżet bez znaczenia, rzadko w której działa dłużej niż tydzień.
Wygląda jakby smok nie mógł zaciągnąć oleju, miska olejowa orginalna? Może której przegrody w niej brakuje? Ma regulację wydatku pompy oleju?
Witam Mam problem z skrzynią automatyczną w ww samochodzie. Skrzynia szarpie na 1,2,3 biegu. Po diagnostyce wyświetliły się 2 błędy: 794767-Regulacja ciśnienia oleju 794809 do którego tester nie potrafił przypisać błędu, nie znalazłem również co oznacza ten błąd;/ Wyczytałem że jeśli wystepują takie obawy jak u mnie i towarzyszy temu błąd "regulacji...
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
Regulacja zaworów obowiązkowo co 1000 km, tak samo wymiana oleju w silniku. Raz w roku czyszczenie gaźnika. Zrób to i wtedy próbuj, sprzęgło na razie zostaw w spokoju
Czy w moim silniku występuje część A54 „Zawór regulacji ciśnienia oleju”? Jeśli tak, jaki to numer jeśli można jeszcze prosić. Octavia 2.0tdi CRMB Pozdrawiam stefek
O ile wiem, nie jest to zawór proporcjonalny. Raczej zwykły włącz- wyłącz. Zasada każdego jest identyczna. Pole magnetyczne cewki porusza trzpieniem, na którego końcu są "przepusty" oleju. W odpowiedniej pozycji trzpienia otwiera on przypływ oleju. W drugiej - zamyka. Ot, i cała zasada. Proporcjonalne działają w podobny sposób, z tym że poprzez odpowiednie...
Witam czy pomoże ktoś jaki może być powód wycieku oleju do smarowania łańcucha dla ułatwienia wzucam fotki regulacja śrubką nie pomaga
Pod spodem (tzn pod piłą ) powinna być śrubka do regulacji ilości oleju
Czujnik obrotów wyjściowych tak jak poście #2. Regulacja ciśnienia oleju, tak jak na rysunku: https://obrazki.elektroda.pl/1727321900_...
Dokładnie jaki bład wyskakuje po zapaleniu kontrolki ? Co do Japońców to nie wiem czy powariowali no troszkę regulacja mechaniczna jest lepsza niż ta klekocząca hydrauliczna, zobacz filtr oleju ostatnio miałem przypadek w 1,4 vvti były problemy ze spalaniem przez niewłaściwy filtr. Regulacja wałka olejem nie działała.
powinno się mierzyć w miejscu czujnika i nie powinno się wyciągać zawora z pompy służy on do regulacji ciśnienie oleju
Witam jak w temacie. Skoda Octavia 1.6 tdi 2015r. W skodzie wyświetl się komunikat o słabym ciśnieniu oleju.... W kompie błąd Zawór regulacji ciśnienia oleju.... Gdzie taki zawór się znajduje, miska w dole zaworu nie ma... Na filtrze nie widzę ale może trzeba zdjąć kolektor.... Proszę o jakieś wskazówki...
Ciężko powiedzieć. W moim pierwszym oryginalnym chińskim GB Street fachowiec wymieniał razem z dyszami (nie rozwiercaj - kup nowe) - przejechałem 50 tys. i sprzedałem. Kupiłem drugiego "rometa" wymieniony tylko zestaw 70cc, bez ruszania gaźnika i na moje oko działały tak samo. Nie zrobił nawet 5 tys. gościu mi go na parkingu przejechał... :( Najnowszy...
Dziękuję. Misa olejowa została zdjęta, czyste wszystko nie ma opiłków nic, smok jak nowy co teraz? Pompa olejowa? Jest w niej coś takiego jak zawór przelewowy odpowiadający za regulację ciśnienia oleju? Dlaczego dalej nie ma tego ciśnienia?
Tak - ręcznie przesuwając chodzi ale nie razem z dźwigienką bo nie ma się o co zazębić pozatym jeśli byłby od środka to byłoby to logiczne i ta regulacja czemuś by służyła
nie mam akurat w tej maszynie regulacji ciśnienia i czasu przepływu oleju.. ;/ a jak zmniejsze na pompie to będą wszystkie sekcje wolniej chodziły.. ;/
Porządne czyszczenie na początek. Potem możemy tu rozmawiać i zajmować się regulacją gażnika.
Zawory i olej na szybie? Co ma do pluciem olejem z wydechu regulacja zaworów?
Witam Renault Megane 1,4EKO 1998r. Po nagrzaniu, na wolnych obrotach zaczynają mrugać kontrolki ciśnienia oleju i płynu chłodniczego. Objawy się pogłebiają po włączeniu świateł, odczuwalne jest też spadanie obrotów silnika. Usterka wystąpiła po naprawie ( wymiana pompy wodnej, uszczelki pod głowicą, wymiana świec, wymiana płynu chłodniczego, oleju,...
Trochę nie wiadomo o co chodzi. Czyżby dokumentacja samochodu (instrukcja itp) mówiły o konieczności stosowania oleju Selenia? To chyba byłoby niezgodne z regulacjami rynkowymi UE. Zajrzyj tam. I podejrzewam, że będą to wymagania ogólne jakie spełnia cała gama olejów. Czyli tylko stosować. Naklejki na szybie i inne bajery nie stanowią warunków prawnych....
-regulacja gaźnika -dysza w gaźniku -system kontroli oleju
Czyli nie rozłącza sprzegło do końca, nie w oleju problem nawet gdyby był nalany nieprawidłowy, naciągnij regulację bardziej zobacz co się zmieni
i niezapali p0960 oznacza czujnik regulacji cisnienia oleju w tisie jest oznaczony zawor regulacji cisnienia paliwa ten zawor jest gdzies koło pompy dojscie jest kiepskie
Nie do końca błąd. Nawet sprzęty z górnej półki jak Stihl mają w zaleceniach instrukcyjnych docieranie na wolnych obrotach. Trzeba to jednak robić z przerwami, np. 5 minut pracy, 10 minut na schłodzenie. Co do pytania autora to mam kosę Demon, też chińczyk, zalecenia 1:25 i ten sam problem z zaolejonym tłumikiem i świecą. Teraz zalewam ją 1:40 z olejem...
urwałem tylko przewód od powietrza wychodzący z pokrywy tam gdzie zawory są, on idzie do wylotu filtra powietrza, nie odpala bo chyba olejem się cały zalał, kolega mi mówił żebym wykręcił świecę i zatkał palcem dziurę od świecy i kopał długo aż olej wypluje, spróbuję jutro, iskra jest, konia by zabiła :D nowa świeca, po jej wymianie palił na dotyk,...
Przede wszystkim to musi być specjalny zawór, który umożliwi płynną regulację przepływu oleju i do tego sterownik. Zwykły zawór włączy wyłącz się do tego nie nadaje i nic z tym nie zrobisz.
na wolnych obrotach 8 bar, wymieniłem pompe olejową, wyczyściłem podstawe filtra oleju, przedmuchałem kanały olejowe nic nie pomogło może ktoś miał podobny problem, słyszałem o zaworze regulacji ciśnienia oleju ale nie wiem gdzie on się znajduje pozdrawiam
Ja zazwyczaj wymieniam wszystkie(na cewkach) potem regulacja wtrysków,regulacja zaworów i Twoja scania zaczyna chodzić jak ''malina''
Rasior jak sobie wyobrażasz to przekręcenie przeciwwag ze starego wału ??? Do Perkinsa 4 cyl. założyłem wał chyba indyjski, dużo lżejszy niż był fabryczny i 5 lat chodzi dzień w dzień w wózku widłowym. Problem z nim był przed montażem, trzeba było usunąć lakier ochronny i nic tego lakieru nie ruszało.
Właśnie po to zasugerowałem demontaż ,,dzielnika,, abyś zobaczył jak to działa i jak jest realizowany podział oleju. Regulacją nacisku sprężyny tłoczka zmienisz ilość oleju na poszczególne rozdzielacze.
Jeżeli silnik ma luz zaworowy kasowany hydraulicznie, to spadek ciśnienia oleju słychać po pracy zaworów. Po zwiększeniu obrotów silnika ciśnienie oleju wzrasta, powinien wtedy hałas z głowicy ustać. Nie w tym przypadku. Tu jest ręczna regulacja.
Śruba, o której piszesz to regulacja ilości oleju. Właściwie to nie jest śruba tylko bolec z mimośrodowa końcówką, na rysunku numer 6. Obraca się do okola i w zależności od położenia zwiększa lub zmniejsza skok tłoka pompy. Musisz to ustawić doświadczalnie, jeżeli znaki uległy zatarciu. Na rysunku masz pokazane co musisz sprawdzić jeżeli regulacja nic...
Cześć. Mam problem ze skrzynią w swoim c3. Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Podpięcie pod kompa dało niezła listę. -Błąd informacji o prędkości pojazdu z ABS -czujnik prędkości skrzyni biegów :brak sygnału nieciągły -poślizg skrzyni -regulacja ciśnienia oleju -moment obrotowy silnika (z magistrali CAN) nieciągły -CAN usterka komunikacji z ESP nieciągły...
Zrobię zdjęcie ale nie wydaje mi się żebym coś tam powyginał. A która śruba odpowiada za regulację ?
Problem rozwiązał się sam. Z czasem przestała brać olej i kopcić. "Smużenie" widać. :D Apropos.. Nie widzę tutaj nic, co mogłoby służyć regulacji poziomu oleju.
Tam jest hydrauliczna regulacja, poziom oleju w normie. To sobie kolego poczytaj.[url=http://www.elektroda.pl/rt...
Witam. Ostatnio mechanik wymienił zawór regulacji ciśnienia oleju (on chyba jest w bloku silnika) w moim CYAC 1,6 TDI 105 KM Niestety to nic nie dało. Teraz powiedział, że założy kolejną nową pompę oleju, podobno zdarza się że nowy zamiennik pompy olejowej może być już z góry trefny. Nie wiem, coś mi mówi że to też nic nie da. Przy pomiarze manometrem...
Wydaje mi się, że silnik pracuje ciągle na ssaniu i dusi się, albo też masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku, tym samym silnik dużo pali. Sprawdź działanie ssania oraz jaka faktycznie powinna być proporcja oleju do paliwa.
Jak możesz to podaj kod silnika to coś poszukam akurat do tego silnika. Jest kilka szczegółów, na które musisz być przygotowany poza momentami jak np. regulacja luzu międzyzębnego i synchronizacja rozrządu, czy też regulacja pompek i zaworów. Przy okazji podrzuć mi maila na priv.
Niestety u mnie problem też powrócił. wymieniłem zawór powietrza, zawór regulacji ciśnienia oleju i temperatury, dodatkowo podpinalem zastępcze przewody na te elementy bez efektu. Po przekreceniu kluczyka tylko słychać jak zawór puści powietrze przez chwilę i mrugnie 3x kontrolka
Regulacja ciśnienia - do wymiany dwa elektrozawory ciśnieniowe. Oczywiście zmiana oleju. Na jakim sprzęcie Pan diagnozował skrzynię? Ja zajmuję się obsługą skrzyń automatycznych, proszę pisać.
Jeśli sprężyny w reglerze odśrodkowym są sprawne , to -trzeba zalać jego komorę odpowiednią ilością odpowiedniego oleju, lub jakiegoś jego odpowiednika/ oryginały są raczej niedostępne/. Po odpaleniu sprawdzić sprawność ruchową cięgien reglera-via przepustnica / wszystko musi płynnie chodzić , bez zacięć/. Po drodze , na jednej z prowadnic cięgna do...
Świeca wskazuje na zbyt bogatą mieszankę - gaźnik do regulacji albo dajesz za dużo oleju do mieszanki a cylinder faktycznie zmęczony. Pewnie masz przedmuchy na pierścieniach. Pokaż jaki jest ich stan. Jeździsz na fabrycznym filtrze powietrza?
Witam, Po dłuższym leżakowaniu piła nie wchodziła na wysokie obroty. Rozebrałem, wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik. Po tym zabiegu wszystko jest niby okej. Ładnie pali ciepła czy zimna, wchodzi na obroty jak trzeba. Niepokoi mnie jednak dość obfity wydatek oleju z tłumika. Po krótkiej rozgrzewce cały wylot jest zarzygany olejem. Regulację robiłem niestety...
To te skutery sa jeszcze 2t? Myślałem że teraz można spotkac tylko 4t jeżeli chodzi o chinczyki. Co do tematu to proponuje wyregulowac gaźnik bo skoro go przestawiłeś to to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna. Mieszanka jest nie odpowiednia i dostaje prawdopodobnie za dużoi powietrza. No chyba że pluje wahą z tłumika i dymi wtedy ma za dużo paliwa....
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Sprawdziłem, wszystko w porządku, niestety dalej nie smaruje. Z przodu pilarki są śruby, jedna to regulacja ilości oleju, tutaj też jest OK. Druga to takie dwa w jednym, dwie śruby w jednej, nie wiem do czego to służy, nie chcę tego rozkręcać aby nic się nie popsuło.
Czyli polecasz lotosa a może być słabe ciśnienie od złej regulacji sprężyny ciśnienia oleju. Owszem może być również błędna regulacja choć jeśli na zimnym oleju jest ok to wstępnie można by było to wykluczyć. Ale raczej chodzi tutaj bardziej o gęstość oleju bo jak zapewne wiemy im wyższa temperatura oleju tym rzadszy ten olej. A im rzadszy olej tym...
Problem rozwiązany ! Poniżej dwa zdjęcia dozowników oleju , są ich dwie wersje jedna z regulacją dozowanego oleju połączoną z linką manetki gazu , w tym wypadku można zwiększyć lub zmniejszyć ilość dozowanego oleju poprzez regulację która znajduje się na końcówce linki gdzie jest ona połączona z przepustnicą dozownika , zwyczajnie mamy tam tulejkę z...
stihl regulacja oleju husqvarna regulacja oleju regulacja ciśnienie oleju
puszka ścianie ekspres krups ea9000 pralka indesit wgd934tx
system antyzalaniowy pralka electrolux
Zawiasy do meblościanki Kopernik - dostępność i zamienniki Rozliczenie zakładu na Karola Nawrockiego w wyborach prezydenckich w Polsce