Mój wuj miał to samo z Fordem Sierra. U niego był do wymiany jeden wtryskiwacz i pompa do regulacji. U Ciebie skoro jest tyle dymu sprawdź wszytkie wtryskiwacze i jeśli przebieg jest duży to warto by było pompę wtryskową wyregulować.
Czyszczenie i regulacja jednego wtryskiwacza pomogło. Pompa niestety opiłkowała. Po naprawie jest znacznie lepiej póki co.
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Witam. Miałem to samo tylko w C-330,falowanie wolnych obrotów to tylko regulator obrotów,to że wymienili sekcje to jeszcze nie wszystko,czy wszystkie są z jednej serii (grupy)? nie pamiętam dokładnie,ale możesz to sam sprawdzić,czy w tej pompie sązaworki zwrotne tj.wkorpus pompy są wkręcone 4-ry króćce do których dokręca się przewody od wtrysków, pod...
2.30 pierwszy 205bar, 3.50 drugi 305bar, 4.50 bez pierwszej sprężyny 100bar. O ciśnieniach na koniec mówi, ale w aspekcie różnych pomp.
Dobrze był ustawiony. Możesz ustawić na 3 stopnie po OT, mniej będzie żarł prądu solenoid kąta. Pełny zakres regulacji tej pompy to aż 48stopni warunkiem prawidłowego działania to sprawny wtryskiwacz 1 cylindra, brak uszkodzeń na kole zamachowym i brak usterek w instalacji EDC pompy.
Witam, Kolega kwok napisał: " Regulacja dawkowania pompy ale nie menzurkami na wyjściach tylko z podłączonymi wtryskiwaczami (pomiar tego co zostało wytryśnięte). " czy ktoś mógłby objaśnić o jaką regulację chodzi? bo szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem. Czy chodziło mu o regulację pompy z wtryskiwaczami zamontowanymi w silniku, a nie probierczymi?...
Tu są wszystkie dane potrzebne do regulacji na stole probierczym. Podejrzewam że chciał by Pan przeprowadzić regulację na silniku - stanowczo odradzam. Pompę oddaje się do regulacji wraz ze wtryskiwaczami po sprawdzeniu każdy wtryskiwacz jest przypisany do konkretnej sekcji wysokiego ciśnienia .
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Nie jest droga regeneracja. Pewno gościu cię naciągnął. Ja płaciłem 370 za wymianę wszystkich sekcji, jedna kosztuje 17 zł, uszczelniacza łożysk na wałku głównym, tulejowanie regulatora,regulacja pompy i czterech wtryskiwaczy Pompę mi facet zrobił pierwszorzędnie. To samo w pompie zetora to już 700. Więc coś jest z tym twoim pompiarzem nie tak albo...
Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza nr 4 i 6 . Wtyczka 2 na głowicy. Sprawdź przewody żółto/fioletowy i Szaro/brązowy.
Tak trzeba ustawić! Nawet gdyby było 0 to nie jest źle, pompa ma regulacje 0+30 stopni warunkiem jest sprawna elektryka pompy i sprawny wtryskiwacz 1 cylindra.
A jak już spłukasz się na regulacje pompy , rozrządu i wtryskiwaczy itp . ...to pewnie będzie potrzeba przeprogramować sterownik . Poszukaj na forach Golfa i Pasata - wielu tak miało . "nie chce palić jak ciepły Golf" - wpisz to w Google i poczytaj
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Wszędzie gdzie tylko są dane silników MWM i wtryskiwaczy do nich, podane jest ciśnienie otwarcia wtrysku 220bar. Jeśli pompa nie zarżnięta to na tyle bym ustawił.
Witam Biały dym, czyli nie jest spalane do końca paliwo. Powodów może być wiele, jeden z nich to pompa paliwowa, ale może być też problem z wtryskami (objawy typowe dla lejącego wtryskiwacza). Należało by sprawdzić regulację zaworów (czy nie są podparte) silnik nie będzie się dobrze napełniał i opróżniał. Czasami zapchany jest nagarem kolektor dolotowy....
możesz spróbować teoretycznie powinno działać, ja dopadłem małą pompkę zębatą na złomie była podłączona do dmuchawy,wygląda na pompkę z jakiegoś webasto, rozebrałem ją przeglądnąłem i poskładałem działa o niebo lepiej od pompy wtryskowej i w dodatku ma regulację ciśnienia, osobiście rezygnuje z wtryskiwacza wole założyć dysze rozprężną ,całe zasilanie...
witam,chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc regulacji pompy wtryskowej (a jesli tak to jaka)i czy cisnienie na wtryskiwaczach dostosowuje sie do cisnienia pompy(jesli tak to jakie to ma byc cisnienie)
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
kapsula woskowa (czy jak ja tam w Polsce nazywacie), Termostat woskowy, podgrzewany cieczą. Dodano po 5 Do sprawdzenia i regulacji wtryskiwacze, plus pompa wtryskowa.
Sprawdź numery na zaworze mprop na pompie cr , zaworu regulacji ciśnienia na listwie i na wtryskiwaczach , czy są identyczne w starym silniku .
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
17669-zaworn n 240 zespol pompo-wtryskiwacza cylindra1(przekroczona granica regulacji) 17672-zawor n241 zespol pompo-wtryskiwacza cylindra2(przekroczona granica regulacji) 17675-zawor n241 zespol-pompo-wtryskiwacza cylindra3(przekroczona granica regulacji) sprawdz zawory pompowtryskiwaczy... pozdro
Napisałem naprawa na czym polega. Regulacja pompy to koszt jakichś 100 zł.
Chyba najlepiej zrobisz podpinając pod komputer. Samym komputerem zmniejszysz dawkę minimalnie. Żeby zmniejszyć tak żeby było to odczuwalne przy spalaniu musisz regulować na pompie zerkając na komputer.
To nie jest chyba Corsa 1,5 TD, tylko 1,5 D (wolnossący) ?. Kiedy wymieniałeś filtr powietrza, bo nie wspominasz o tym, może jest już "zabity" (silnik otrzymuje za mało powietrza) i takie mogą być objawy. Może pompa wymaga regulacji lub wtryskiwacze regeneracji, bądź wymiany. Fachowiec od diesli da poprawną diagnozę.
problem i auto jak w temacie po podłączeniu pod komputer jest jeden błąd df 136 według spd to regulacja wtryskiwacza ( zwarcie do masy stały ) wtryskiwacze są wszystkie w porządku wiec wydaje mi się że to pompa siadła wiec jak ktoś ma jakieś lepsze tłumaczenie tego kodu to byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie
klawiatura do regulacji ps seweryn7701 jakie szklanki qrde wrrrrrrrrrrrrrrr ewidentnie przestawiony rozrząd - patrz na znakach na rozrzadzie pomijam wtryski i ect ps FAB 2002 dobrze radzi nie wiemy jaki był stan wtryskiwaczy regulacja i pompa. nie mniej -przejechałes sie na rozrzadzie popatrz znaki na kołach czy przed remonetem były problemy z odpaleniem
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
Po regulacji pompo-wtryskiwaczy dużo się poprawiło problem do końca nie znikł ale jest dużo lepiej będę musiał sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie jasność
Pomocy BF6M 1013E -Pompy nowe podkładki wyliczone włożone według zasady w listwę i do oporu przeciwnie do ruchu wskazówek zegara , wtryskiwacze sprawdzone pompka zasilająca nowa - pali tylko od Plaka i chodzi normalnie ?
Witam.Po wymianie, ustawieniu rozrządu, regulacji wtryskiwaczy i sprawdzeniu pompy wtryskowej mam problem z uruchomieniem silnika.Pompa podaje paliwo na wtryskiwacze lecz silnik nie odpala. Po przekręceniu kluczyka silnik chwilowo odpala i gaśnie. Na "Samostarcie" silnik odpala normalnie. Podczas uruchamiana z wydechu wydobywają się olbrzymie kłęby...
Początek tłoczenia, stan wtryskiwaczy,stan pompy wtryskowej, rozrząd, luz na panewce wału korbowego , luz na panewce korbowodu, nieodpowiednie koncówki wtryskiwaczy,nieodpowiednia regulacja wtryskiwaczy, nieodpowiednio założony tłok, nieodpowiednia odłegłość tłoka w GMP względem głowicy, zbyt duży luz tłok - cylinder, uszkodzenie sprężarki...
HeJ Zakladam ze mamy do czynienia z silnikiem M57 takim samym jak w e39. W 2006 w e53 byl montowany rowniez silnik m57t czyli taki jak w e60. Więc zakladając prawidlowe cisnienie w ukladzie niskiego ciśnienia, i obserwująć jego niedostatek - co sugeruje błąd - w ukladzie wysokiego cisnienia, musimy wziąć pod uwagę nieszczelność ukladu wysokiego cisnienia...
Witam. Mam Problem z Zetorem 7245, A mianowicie Cieżko odpala, właściwie kiedy silnik jest zimny strasznie dymi, w garażu robi sie istna wędzarnia. Przez pierwsze 20-30s chodzi jakby na 2 tłoki, Czy ktoś miał juz taki przypadek?? Dodam ze silnik miał robiony kapitalny remont jakieś 100Mth temu. W lato odpalał dobrze, ale kiedy przyszło zimno, jest tragedia....
Daj tą pompę jeszcze raz do regulacji .A do zapłonu weź kogoś kto ma pojęcie .
Słusznie prawisz . TZR działa podobnie jak wtryskiwacz , a sterowany elektronicznie już całkiem przypomina współczesne wtryskiwacze , bo TZR to jednak już zabytek :), choć nadal dość powszechny. Bodziopl cytował inetesujący artykuł o regulacji przegrzania i wpływie tego algorytmu na roczną sprawność pompy ciepła/chłodziarki. Warto poczytać.
sprawdź przepływomierz (pożycz od kolegi ze sprawnego auta) ustawienie i regulacja pompo wtryskiwaczy w głowicy silnika musi być wykonana przez mechanika który ma pojęcie! sprawdź szczelność układu paliwowego może się zapowietrza sprawdź zawór EGR
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Wtryskiwacze na przelewy sprawdź. Pompę wysokiego ciśnienia sprawdzasz tak, że odpinasz 4 wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa - podczas kręcenia rozrszunikiem musi zrobić 1800-2000bar, jeśli nie to pompa też szrot.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Pompa paliwa,zapchane wtryskiwacze.Zastosuj płyn do czyszczenia wtryskiwaczy.
Zacznij od sprawdzenia sondy lambda, obstawiam że spalanie to może być jej sprawka, lub przepływomierza Albo silniczka krokowego. Takie gdybanie, "a może to, a może tamto". Oprócz czujn ików regulacyjnych jest jeszcze coś takiego, jak zużycie samego silnika. Przy spadku sprężania, spada sprawność procesu spalania. Oczywiście wtryskiwacz może "lać",...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Kolego Albus Łatwo powiedzieć - przepływka do wymiany :) Grupa 000BS http://vaglog.rtnet.pl/temp_7415_76923.h... logi zrobione wcześniej po krótkiej jeździe: http://vaglog.rtnet.pl/temp_74_75773.htm... oraz grupy razem 000, 001, 002 z przygazowaniem w czasie pomiaru http://vaglog.rtnet.pl/temp_74_70165.htm... CZyli przy mojej pompie wtryskowej, regulacja...
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito,Przedzwoń...
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Proszę o pomoc Regulacja pompo wtryskiwaczy w silniku 1,9 TDi BSL - chodzi o kąt odkręcenia śruby regulacyjnej. Mam błąd P1139 - odczyt na testerze - za długi czas otwarcia eletrozaworu pompo wtryskiwacza (50 ms), po wymianie pompo wtryskiwacza nic się nie zmieniło. Czy może ktoś mi pomóc w tej sytuacji , z góry dziękuję.
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Panie Moderatorze wtryskiwacze po wymianie końcowek i stole probierczym z regulacją ciśnienia w zakładzie gdzie robiłem juz nie jedną pompę i wtryskiwacze. Zauważyłem jak by jedna z głowic tak bardzo nie plula po zdjęciu kolektora. Co może być jeszcze przyczyną takiego stanu rzeczy? Głowice po regeneracji, zestawy mahle, tuleje wkładane w maszynowo...
Nie mogę znaleźć nic sensownego na ten temat. Ale sądząc z danych jakie podałeś wszystko jest OK jeśli chodzi o podgrzewanie wstępne. Ile byś chciał grzać te świece? Problemu trzeba szukać gdzie indziej. Ciśnienie sprężania, stan wtryskiwaczy, regulacja wtrysku pompy. A najważniejsze to STAN ŚWIEC żarowych. Przekaźnik może uruchamieć grzanie, ale to...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy na wszystkich pompo wtryskach. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny...
Witam, pytanko do znawców tematu mam takie : czy wymieniając i końcówki wtryskiwaczy ustawiacie fabryczne nastawy czy może trochę niższe bo przecież pompa wtryskowa po tych kilkuset tysiącach km nie daje już takiego ciśnienia na wtryski ? To wtedy taka pompa nadaje się na złom. Prawidłowo działająca pompa wtryskowa, wytwarza ciśnienie kilkakrotnie...
Ale z tymi pompami to trochę o co innego chodzi. Wątpię czy uda się dobrać "na pałę". Generalnie chodzi o charakterystyki - czyli proporcję wydatku w funkcji obrotów, maksymalny wydatek i regulację kąta tłoczenia w funkcji obrotów - każda pompa ma inny. Podejrzewam że u ciebie sprawdziła by się bez problemu pompa z silników XUD9 - też starocie z komorami...
Po naprawie, regulacji pompy wtryskowej powinno być lepiej. Przyjmując, że podstawowe rzeczy jak szczelność układu paliwowego, wtryskiwacze i ciśnienia sprężania już wykluczyłeś.
Ad.1. Im bardziej ściśnięta sprężyna tym wyższe ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwacza. Dla pompy nie ma to żądnego znaczenia, po otwarciu wtryskiwacza ciśnienie i tak rośnie do wartości 500-~1200 bar zależnie od obrotów, dawki typu pompy itd. Ad.2. Nie, za małe ciśnienie to większe krople na początku i na końcu wtryskiwania paliwa - więcej potencjalnego...
"ładnie" , to za mało ,jak wyglądają testy przelewowe?Zawór regulacji ciśnienia sprawdzony?
1 Szczelność przewodów paliwowych 2 Praca zaworu regulacji wydatku paliwa 3 Wtryskiwacze- szczelność, zacięcia 4 Uszkodzona pompa 5 Uszkodzony czujnik 6 Uszkodzony sterownik 7 Uszkodzona wiązka 8 Uszkodzony element obciążający prądowo a zasilany równolegle z zasilaniem czujnika ciśnienia paliwa 9 Zakłócenia sygnału obrotu silnika 10 problem mechaniczny...
pasowało by sprawdzic wtryskiwacze na przelew i zawór regulacji cisnienia
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Przekaźnik musisz dokupić, będzie rozłączał pompę tak jak to robi emulator z wtryskiwaczami. Może być podłączony pod elektrozawór gazu, lub tak jak ten emulator. Włączenie przekaźnika spowoduje rozwarcie styków 30 i 87a zasilających pompę. Ja miałem przekaźnik podłączony tymi stykami zamiast bezpiecznika pompy paliwa, ale bezpiecznik był tylko na pompę...
moze najpierw sprawdź stan techniczny silnika tylko silnik w stanie idealnym nadaje sie do jakich kolwiek przeróbek;] Mozesz podciagnac deczko sprezenie na turbinie ale to ryzykowny manewr bym napisał co kolega może sobie podciągnąc, ale jedno ostrzeżenie mi na razie wystarczy. Z 1,6 Td masz 85KM jeśli dobrze pamiętam, zainwestuj więc w regulację wtryskiwaczy...
Odpal z odkręconym filtrem powietrza jak się nic nie zmieniło to sprawdzenie, ewentualna regulacja kata wtrysku, luzy zaworowe, wtryskiwacze. Jak nie będzie poprawy to na górze pompy jest śruba z nakrętką kontrą i można zmniejszyć dawkę paliwa. Zwiększanie dawki w tym silniku daje tylko kupę czarnego dymu bez przyrostu mocy.
Dziwne objawy. Wskazują jakby nie dostawał paliwa. Spróbuj przeczyścić jeszcze wtryski dolewając do paliwa taki środek do czyszczenia wtryskiwaczy. To gaśnięcie to może być umierająca pompa paliwowa. Regulacja wolnych obrotów może być na przepustnicy - sprawdź.
Dziękuje za podpowiedź o regulacji pod pompą.Ale co mnie zaciekawiło ten przepływ paliwa że raz było na wtryskiwacz i dobrze rozpylał a później zanikał zrezygnowałem z zakupu pompy regenerowanej rozebrałem górną część pompy tej obecnej (t.j.element tłoczący,zawór tłoczący,króciec dociskowy) ta część to króciec z którego wypływa paliwo na wtryskiwacz...
Silnik pod obciążeniem stuka czy tylko na wolnych obrotach? Stuka po puszczeniu gazu gdy schodzi z obrotów? Po rozgrzaniu też stukał? Przypuszczam że problem leży w wtryskiwaczach ewentualnie przestawionej pompie lub zaworach (regulacja) itp. Zacznij od wyciągnięcia wtrysków i ich ustawienia bo możliwe że się zapiekły tym bardziej jak ciągnij stał całą...
Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Tyle że LPG jest obecnie w odwrocie niestety nowe auta z wtryskiem bezpośrednim są trudne w założeniu gazu i regulacji oraz co najważniejsze nie chodzą w 100% na gazie. Są instalacje wtrysku fazy ciekłej przez orginalne wtryskiwacze i pompę wysokiego ciśnienia ale cena jest zaporowa.
...a co zostało sprawdzone? Czujnik ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia, drożność układu paliwowego, szczelność wtryskiwaczy.
obwód otwarty. paliwo dochodzi do pompy cr pompa przetłacza paliwo przez 1 sekundę od chwili próby odpalenia potem paliwo zostaje odcięte, wtryskiwaczy nie sprawdzę bo nie ma ciśnienia na listwie. ten czujnik regulacji ciśnienia to ten czujnik w pompie paliwowej ? dodam ze dziś odpinałem wtyczkę z czujnika na listwie cr i tego w pompie, i błąd w komputerze...
Hym... , pewnie bym zmienił mechanika bo szkoda kasy i czasu. Że zbiegło się to ze środkiem do czyszczenia wtryskiwaczy no.. może akurat. Może padł zawór regulacji na pompie CR, ale teraz nie wiadomo dokładnie co gość namieszał. Jeżeli podał na zawór napięcie i auto pracuje to znaczy że sterownik w tej części akurat działa prawidłowo. Patrząc na pozostałe...
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
Wszystkie powinny być równe, ani za mało, ani za dużo. Jak za mało w kubeczku będzie to za dużo puszcza w silnik, za dużo w kubeczku to może być zatkany. Ale jeżeli pojawia się, że za niskie ciśnienie, może któryś wtryskiwacz w pewnym momencie upuszczać ciśnienie, niewydajność pompy, błąd odczytu pomiaru ciśnienia, błąd regulacji ciśnienia.
Wiązka ok świece i pompy,czyż nie waliło by o cewce pompo wtryskiwacza?Chce jeszcze dodać pompy ustawione dobrze na pewno, każdy sprawdzałem Drugi pompo wtryskiwacz na pewno wymieniany był ,jedyny błąd oprócz tego jaki był to przekroczona górna granica regulacji cisnienia,kierownice tak zawalone że ręką ciezko było ruszyć ale wyczyszczone jest ok .Poza...
Nic tam się nie ustawia, to nie traktor z rzędową pompą. Duży samochód, to i czemu się dziwić - można co najwyżej wtryskiwaczom się przyjrzeć.
Auto odstawione do warsztatu. Wtrysk na czwartym cylindrze był prawdopodobnie zapieczony. Po przeczyszczeniu i odpaleniu silnika kilkanaście sekund było dobrze. Później znowu klekot. Jutro będzie nowa końcówka wtryskiwacza. W międzyczasie podjechałem na odczyt błędów z ECU : P0149 (ZAP) Błąd regulacją wtrysku przekazany przez pompę wtrysku paliwa P1564...
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
witam. pompa ma zmieniona fale na wyższą.tłoczek 9mm. byla calkowicie rozregulowana. plomba na śrubie do regulacji jest. wtryskiwacze od mercedesa 190 dnosd261. kąt wtrysku 0,90mm. Jak ustawic dawke paliwa aby być pewnym, ze jest ok( troszke za dużo pali przy spokojnej jeździe za 20zł ok 70-80 km trasa). po przygazowaniu ma kopcić na czarno czy szaro??...
Szukasz problemu nie tam gdzie trzeba. Parowniki LPG cierpią na problem twardnienia membran, potrafiły się robić plastikowe nawet po stosunkowo niskich przebiegach rzędu 20 Mm, a co dopiero po 20 latach. Parowniki niektórych firm były bardziej narażone na to zjawisko. Jeśli instalacja gazowa została nieprawidłowo dopasowana do silnika (mikser) i wyregulowana,...
Lepiej szukać pompy na #4 Zylinder Wtryskiwacz sprawdzisz zamieniając z innym. Jeśli parametry nie zmienią się pompa do wymiany. Jeśli są to wtryskiwacze dwusprezynowe może być jeszcze jedno wyjaśnienie do niewydolności Zylindra, otóż otwarcie wtryskiwacza (1 stopień) regulowane jest trzpieniem a 2 stopień podkładkami, jeśli była regulacja prowadzona...
problem i auto jak w temacie po podłączeniu pod komputer jest jeden błąd df 136 według spd to regulacja wtryskiwacza ( zwarcie do masy stały ) wtryskiwacze są wszystkie w porządku wiec wydaje mi się że to pompa siadła wiec jak ktoś ma jakies lepsze tłumaczenie tego kodu to bym był wdzieczny za wszelkie sugestie
Jesli rozrzad dobrze zlozony a pompa nie ruszana, to tylko regulacja wyprzedzenia wtrysku (czujnik zagarowy lub lampa stroboskopowa). Prawdopodobnie wtrysk jest opozniony. Wtryskiwacze nie maja tu duzo do powiedzenia (jesli chodzi o zuzycie paliwa) i w zasadzie nigdy nie wymagaja regulcji.
Jeśli nie ubywa wody, to można się przyjrzeć wtryskiwaczom i pompie paliwa - sam nie zrobisz w domu ani jednego, ani drugiego.
Witam Mam problem z autem, ponieważ od jakiegoś czasu samochód przy niskich obrotach szarpie. Natomiast dzisiaj zapaliła mi się lampka silnika i komunikat antipollution fault, i po krótkiej jeździe silnik przeszedł w tryb awaryjny i obroty niechciały przekroczyć 2800 obr. W aucie były wymieniane takie rzeczy jak: pompa paliwa, filtr paliwa, czujnik...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Też nie pracuje, ma wymienione 6 wtrysków i pompę, komplet jest po pełnej regeneracji i regulacji. https://obrazki.elektroda.pl/8293235700_... Filtry paliwa nowe Bosch a
Sprawa chyba zalatwiona.Samochod odpalił.Caly szczegół tkwi w stacyjce i tym kabelku 2 pin.Najwyrazniej jest to czytnik kodu z kluczyka.Niestety stacyjka ma kołnierz i trochę się różni od mojej ale po obróbce będzie pasować do bebna.Blad z immo znikł.zostal tylko od kiery wielofunkcyjnej.Ale to już mi nie przeszkadza.W późniejszym czasie skazuje.Teraz...
Za wcześnie to z imprezy się wychodzi, jak kobieta pogoni... . Zerwanie śrub nie ma noc wspólnego z kontem wtrysku. A ten się nie rozrególowuje tak samo z siebie. Za niskie ciśnienie na wtryskiwaczu powoduje jego wcześniejsze otwarcie. Jak schodzi z obrotów to nie dostaje paliwa więc nie może kopcić. Więc strach ci podać procedurę regulacji konta wtrysku,...
różne przyczyny najczęściej to -wtryskiwacz-napięcie wysokie -sonda lambda-sygnały ubogiej/bogatej mieszanki -przekaźnik pompy paliwa-napięcie wysokie -regulacja biegu jałowego To najczęstsze usterki sygnalizowane przez ECU podczas jazdy na LPG
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
Przekaźnik pompy zasila bezpiecznik nr: - 28, 15A- pompa paliwa - 32, 10A - wtryskiwacze - 34, 10A - elektrozawór regulacji turbiny - 43,10A - przepływomierz, elektrozawór zbiornika z węglem, grzałkę sondy lambda. Skoro nie ma żadnych efektów tych błędów czyli one nie pojawiają się w czasie jazdy a w momencie odpalania auta. Jeżeli masz słaby akumulator...
czyli tradycyjny próbnik do testowania wtryskiwaczy EPS 100 bosch, co do falującego kata wtrysku sprawdz wysyterowanie zaworu regulacji przestawiacza i masz odpowiedz czy pompa jest dobra czy do poprawki
Witam serdecznie jestem tu na forum nowy za wszystkie błędy z góry przepraszam. Jestem posiadaczem opla vivaro 1.9 CDTI 101km z autem jeżdżę już ponad dwa lata i nie miałem większych problemów, aż do czasu jak zaczął ciężko palić mechanik zdjagnozował zepsucie się czujnika regulacji ciśnienia na pompie. Ok czujnik wymieniony auto pali od strzała ale...
Kąt wtrysku w silniku TDI nie jest stały. W programie jest zapisana mapa kąta wtrysku i wg tej mapy sterownik przestawia ten kąt. Nie wiem dokładnie od czego jest on uzależniony ale na pewno od obrotów silnika. Sprawdzenie zadanego kąta wtrysku odbywa się za pośrednictwem czujnika uniesienia iglicy we wtryskiwaczu oraz czujnika położenia wału. Sama...
można zajechać do serwisu Diesla aby sprawdzili ciśnienie na wtryskach (wykręca się wtryskiwacze i sprawdza się przy jakim ciśnieniu zaczynają się otwierać i czy nie leją. jak leją to potrzebna regulacja lub wymiana wtrysków) a druga sprawa pompa może być na za wysokie ciśnienie ustawiona
regulacja wtryskiwacz wtryskiwacz regulacja regulacja ciśnienie wtryskiwacz
moduł zasilający bosch pralka whirlpool bęben ociera granie klasie
wzmacniacz audio oscyloskop hantek
Jak podłączyć kabel zasilający do Dell Optiplex 755? Uszkodzony silnik koła w kosiarce Husqvarna - diagnoza i naprawa