Podobnie jak w DORADO Synchronizacja pomp wtryskowych metodą temperatur gazów wylotowych 1 - Rozgrzać silnik do temperatury roboczej. 2 - Usunąć śruby na dole ucieczki. 3 - Określ biegu jałowego (700 obr / min). 4 - Wstawianie sondy termometr cyfrowy do kolektora wylotowego otworu 5.9030.667.4 odpowiadającego pierwszego cylindra i pozwolić, by temperatura...
http://obrazki.elektroda.net/42_12139624... na zdjęciu pompa lucas i zaworek początku wtrysku
Jeżeli będzie sprawny to PW8 jak najbardziej. Dodano po 3 Możesz zobaczyć u mnie ,co zrobiłem z PW8.
1. ustawiamy wał (koło pasowe) i wałek rozrządu na znaki odpowiednio 0° na kole pasowym i na znakach na wałku rozrządu i stopie wałka. Znaki muszą się pokrywać!!! Jeśli się nie pokrywają to albo łańcuszek jest już strasznie wyciągnięty albo obciął się klin. 2. przekręcamy wałem zgodnie ze wskazówkami zegara i ustawiamy na 15° (15° po OT (GMP)) 3. odkręcamy...
Gdybyś wpisał literkami miałbyś większe szanse. Pewnie ten i ów z Kolegów ma związki z biblioteką itd... Obrazek to sobie możesz
Możesz mi podać link do tego co odpowiadałeś innym albo powiedzieć mi tu gdzie dokładnie znajduj ą sie te znaki.
Dziękuję bardzo za pomoc. Czyli rozumiem, że wsadzam tak jak jest zablokowaną pompę i dopiero po montażu kręcę tym imbusem do regulacji.
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Więc tak pierwszy cylinder od koła zamachowego. 1. 13 p 3.0 2. 29 p 2.7 3. 13 p 2.9 4. 27 p 2,7 Wijmij stare zmierz co masz
Można ale tylko na stole probierczym. Witam. Niekoniecznie na stole. Oczywiście zakładając że dawki sekcji są równe, można przestawić HDK względem RW posiadając przystawkę do pomiaru ustawienia HDK i czujnik zegarowy pomiaru RW, który można zamontować tylko po demontażu pompy. W Scanii 3-serii był specjalny pin (EDC28-biało/niebieski w gnieździe diagnostycznym)...
Witam jeżeli jeszcze pana interesuje pw-9 to po niedzieli będzie do sprzedania ,sprawny dodatkowo różne przystawki i kilka innych drobiazgów do regulacji pomp mój tel. 604724529
Witam wszystkich. Mam problem z regulacja pompy wtryskowej w Clio 1.9 97r 48kW samochodzie. Pompa Wtryskowa to Lukas wersja angielska. Proszę jeśli się ktoś orientuje o napisanie mi krok po kroku jak ja wyregulować ( ustawić) żeby nie było problemu rano z odpalaniem. Z góry dziękuje za pomoc.
To pompa Lucas CAV. Pewnie stanął termostat od obrotów na zimnym silniku.
To prawdopodobnie masz pompowtryskiwacz numer 6 do wymiany.
Mam problem!Poniewasz zrobiłem kapitalny remont silnika w Iveco!Wymieniłem pierscienie,panewki,uszczelniłem zawory!Wymieniłem także wtryski!Ale jak kopcił na biało tak kopci!Nie moge znaleść przyczyny !Czy to mozę być pompa wtryskowa????Jak sie ja reguluje????Przestawilem kąt wyprzedzenia wtrysku ale to nic nie dało!!Czy ktoś wie jaka jest przyczyna...
wymontowałem ją i zaniosłem do fachowca na uszczelnienie. Ja za tę pompe nic nie zapłaciłem bo robił mi kolega To tak mniej więcej o co ci chodzi. Jeżeli pompa dobra to kwestia montażu i ustawienia. Jeżeli ustawiona dobrze to pompa szrot. Innych opcji brak. Kolega ponoć fachowiec powinien pomóc zamontować pompę.
luz zaworowy już masz podany. Z płytkami nic nie wykombinujesz, musisz mieć oryginalne, chyba że masz magnesówkę. Do wymiany potrzebny specjalny hak do naciskania szklanek i szczypce do wyciągania blaszek, no chyba że najpierw pomierzysz, wyjmiesz wałek potem szklanki, sprawdzisz jakie grube płytki masz [nadruk na spodniej stronie] przeliczysz jakie...
Wpierw do nadgorliwego i niedouczonego użytkownika - "psikać" - http://www.sjp.pl/psika%E6. Dalej - nazywa się ten element bodajże odpowietrznikiem układu LDA, oryginalnie powinna być na nim gumowa czapeczka z dziobkiem, kierująca opary oleju na korpus pompy. Jeśli nie leje się stamtąd do przesady, to zostaw to w spokoju, inaczej to chyba taniej wyjdzie...
Witam, tak jak w temacie. Silnik Deutz BF6M 1013E. Jaka jest procedura regulacji pomp wtryskowych zamontowanych w silniku w zakresie dawki paliwa? Doczytałem, że przy montażu pomp należy je najpierw tak ustawić aby listwa poruszała się min. 16,8mm a następnie przekręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara do wyczuwalnego oporu i dokręcić śruby mocujące....
Witam. Chciałbym zakupić stół probierczy do testowania i regulacji pomp wtryskowych diesla. Interesują mnie stoły od Spółnoty PW-9 w górę, np. SPP-1. Może ktoś ma na sprzedaż z grupowiczów, bądź widział ktoś na jakiejś aukcji w Polsce. Pozdrawiam AI: Jaki jest Twój budżet na zakup stołu probierczego? 10 000 zł AI: Gdzie się znajdujesz i czy jesteś gotów...
na pompie możesz tylko poregulować obroty maksymalne i minimalne (kąt obrotu wałeczka, na którym osadzona jest dźwigienka dawki paliwa) i dawkę paliwa. a na jakim zakresie obrotów falują Ci obroty, na biegu jałowym, na biegu nominalnym, w średnim zakresie ??
witam,chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc regulacji pompy wtryskowej (a jesli tak to jaka)i czy cisnienie na wtryskiwaczach dostosowuje sie do cisnienia pompy(jesli tak to jakie to ma byc cisnienie)
Może to kwestia regulacji pompy wtryskowej? za niskie obroty na zimnym silniku i taki będzie efekt?
Po naprawie, regulacji pompy wtryskowej powinno być lepiej. Przyjmując, że podstawowe rzeczy jak szczelność układu paliwowego, wtryskiwacze i ciśnienia sprężania już wykluczyłeś.
Teoretycznie tak, ale znam przypadki gdzie trzeba potem dokonywać regulacji pompy wtryskowej. Gdybym miał blokadę to jedna w wał a dwie pozostałe na rozrząd i pompę zrobiłbym sam bo to już prosta rzecz. Nie chciałbym, żeby coś się przestawiło bo dla przykładu w tym roku było -28 u mnie i palił dosłownie na strzała więc niech tak zostanie. Bez blokad...
01375 to błąd poduszki silnika z prawej strony 01376 to błąd sygnału obrotów pompy wtryskowej 00550 to błąd regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku Problemu szukaj w pompie niestety...
Nie ma żadnych blokad do ustawiania rozrządu w silnikach CD20. Za to wskazany jest przyrząd do regulacji pompy wtryskowej. Ale nie jest to pompa ani VP, ani VE. To stare mechaniczne pompy Zexel, klony Bosch. Dopiero w Almerach N15 pojawiły się zelektronizowane pompy, prawie jak VE Boscha.
Dawno takiego nie robiłem ale zwykle szło to tak. Rozrusznik przekładniowy motocraft (Ford) do tego nowy akumulator lub dwa równolegle akumulatory i regulacja pompy wtryskowej. To jest bezpośredni wtrysk paliwa bez świec żarowych i tylko dobre kręcenie go odpali.
Witam Oto zdjecia pompy - numerów. http://obrazki.elektroda.pl/8033041300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3552935200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3766946300_1...
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Dawka do regulacji
3 indywidualne pompki wtryskowe na wspólnym wale i regulacji czyli pompa wtryskowa z 3 sekcjami. Zakłada się normalne przezroczyste rurki (pionowo 3 cienkie szklane) do pompy i sprawdza się wydajność kręcąc wałem.
To jest pompa bez turba. Będziesz miał problem z wyregulowaniem dawki. Albo będzie słaby, albo będzie dymił. Tak to jest śruba regulacji dawki. Ty potrzebujesz pompy jak na zdjęciu, ale Bosch nie robił takiej pompy do Forda 1,8 TD. Tylko i wyłącznie Lucas.
Podstawą pompy trzeba ruszyć, kluczem płaskim jeśli dobrze pamiętam. "Siedemnastką" :) 3 śruby.
Ja pomyślałbym raczej o grzałce w misce olejowej. A na kulawą pracę silnika poradzi regulacja pompy wtryskowej (przyspieszenie kąta wtrysku) oraz sprawne świece żarowe. Ten silnik przy -10 powinien odpalać bez większego "ale".
Jest to zawór ciśnienia paliwa pompki przetłaczającej ,który jest ustawiany na stole probierczym podczas regulacji pompy wtryskowej wg. karty prób .Można go sprawdzić czy nie jest zatarty po wykręceniu tłoczek powinien sie poruszac swobodnie
Jeden z protokołów: https://obrazki.elektroda.pl/4113406600_... Zdjęcie tłoka w lepszej rozdzielczości: https://obrazki.elektroda.pl/3919099100_... Czy możliwe, że nieprawidłowa regulacja pompy wtryskowej, podczas pierwszego remontu, spowodowałaby aż taki skutek?
Jeśli rozbierzesz nie tykając regulacji to zrobisz to sam.
A od regulacji koła pompy wtryskowej lucas w np renault czy tam tych podobnych nie podejdzie ?
Podczas wymiany uszczelki trzeba dokładnie dobrać jej grubość w przypadku VW są trzy grubości może założył nie właściwą, następną sprawą może być nie regulacja pompy wtryskowej ale jej ustawienie trzeba do tego celu mieć czujnik zegarowy z tulejką dla tego silnika jest chyba 0.9 mm przed GMP
Witam- Jeżeli mógłbym trochę uporządkować czynności kontrolne po twojej naprawie to wyglądało by to tak : -ustawienie wtrysków (regulacja ciśnienia otwarcia wtrysków jak również kontrola jakości strugi czyli rozpylania) -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajności , ciśnienia,i różnicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach) -sprawdzenie ciśnienia...
Zakładasz pasek, napinasz, ustawiasz pompę, dokręcasz koło na wałku. Zrobione! Nie można jaśniej...
Wał ustawiasz w ten sposób że obracasz wałem korbowym tak, że znak na kole zamachowym na przeciw nieruchomego wskaźnika we wzierniku (w obudowie sprzęgła) się pokrywają, odpowiada to położeniu GMP tłoka 1 cylinda od str. napędu rozrządu ; natomiast wałek rozrządu ustawia się unieruchamiajac go za pomocą liniału (VW 2065 A) lub wykonanego samemu (jak...
Zawór regulacji na pompie: 0 928 400 415 Na listwie wtryskowej: 0 281 002 626 Oba oryginały Bosch.
http://forumdiesel.pl/pompa-wtryskowa-re...
Przed GMP Są 3 kreski i tam ma być wtrysk. Ogólnie to powinien palić bez ustawiania. Samą pompą jest mała możliwość regulacji.
Teraz już wiadomo, o co Ci chodzi. Możesz mieć źle zapiętą sprężynę. Kod zapięcia powinien być na tabliczce z boku pompy. Potrzebne jest zdjęcie. Jeżeli go nie ma, to tylko regulacja na stole probierczym. Na szybko : zapnij sprężynę po środku w pionie i poziomie.
Jak chcesz to ustawić? W tym momencie to pompa na stół i do regulacji.
A jaki powinien on być ? I w jaki sposób go ustawić ?
W Twoim przypadku jeżeli: filtry paliwowe zostały wymienione, uklad paliwowy odpowietrzony, początek wtrysku zregenerowanej pompy wtryskowej ustawiony prawidlowo, akumulator dobrze naładowany to przyczyny należy szukać w pompie wtryskowej/zła naprawa i regulacja/ przez pompiarza.
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Już niejeden agregat tworzyłem czy rozbieralem także nie musicie mnie przestrzegać przed oczywistym. Wszystko jest pod kontrolą. Chciałem drobną pomoc w sprawie automatycznej regulacji dawki pompy wtryskowej i tyle. Wy naprawde myślicie, że ja posiadam takie agregaty i nie mam o nich pojecia...?
Jakieś rady manualne, bym prosił. To nie jest takie proste. W tym boosterze jest regulacja dawki dodatkowej.
Witam, tak jak w temacie auto nie uruchamia się po podłączeniu komputera błędy diagnostyczne to: P0251 - Obwód A regulacji dawki paliwa przez pompę wtryskową (Dodatkowe symptomy usterki - Sygnał powyżej dopuszczalnego zakresu) P0251 - Obwód A regulacji dawki paliwa przez pompę wtryskową (Dodatkowe symptomy usterki - Sygnał poniżej dopuszczalnego zakresu)...
cięgna sa dobre osiąga 2000 obr zachmuje sie jak by chciał is szybciej ale niema na czym ( niema paliwa)
jak zmniejszyc lub zwiekszyc dawke paliwa w astrze 2.0 di pompa vp
Witam serdecznie, mam pytanie do bardziej zaawansowanych, czy ktoś posiada mikrokontroler TN80C198-16? Chętnie odkupię. I drugie zapytanie, jakim sposobem, programatorem odczytać jego zawartość? Pytam, ponieważ ten układ mieści się na płycie sterownika REG2MFA2, który w wielu traktorach rolniczych marki SAME, DEUTZ itp. służy do regulacji PWM aktuatora...
Siłownik pneumatyczny służy do regulacji ilości paliwa zależnie od doładowania czyli czym większe ciśnienie w kolektorze sącym tym większa ilość paliwa wtryskiwanego. Regulacja tylko na stole wydajnościowym. Gdy ruszysz śrube życze powodzenia, Pompa do regulacji.
Nie mam zielonego pojęcia co to za auto "Peugeot 1.8D" , ale pompa boscha nie jest trudna w regulacji , wystarczy zaopatrzyć się w miernik zegarowy i obsadkę do niego , oraz ustalić z literatury jaki skok tłoka rozdzielczego w pompie wtryskowej .
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Massey Ferguson 3060, ciągnik ma już 30 lat, myślę o wymianie głowicy pompy wtryskowej, pompa jest jeszcze zaplombowana, czy wystarczy wymienić samą głowice bez żadnych regulacji u pompiarza?
Mój wuj miał to samo z Fordem Sierra. U niego był do wymiany jeden wtryskiwacz i pompa do regulacji. U Ciebie skoro jest tyle dymu sprawdź wszytkie wtryskiwacze i jeśli przebieg jest duży to warto by było pompę wtryskową wyregulować.
http://obrazki.elektroda.pl/2177362000_1... Pompa jest Zexel VE licencja Bosch, skok tłokorozdzielacza do regulacji kąta wtrysku ok. 1 mm. Luzy na zaworach ssący 0,35 mm, wydechowy 0,5 mm.
A gdzie tam jest regulacja?
Pompę "znak na za pięć dwunasta" a wał na 10 lub 12 stopni(zależy od rocznika) przed górnym martwym punktem nie na zero.Reszta regulacji zegarem lub testerem ale powinien odpalić.
Witam chyba masz system EDC MS6,1 SPN 0833 Czujnik drogi regulacji – rejestracja drogi regulacji Strategia monitoringu Kontrola prawidłowości Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza pulsuje na czerwono • Symbol STOP • Lampka kontrolna czerwona • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 0 Nieokreślony błąd Wskazanie na wyświetlaczu...
Witam, Widzę, że nikt nie wie jak rozwiązać mój problem. Udało mi samemu znaleźć odpowiedź - prawidłowa wartość skoku tłoczka do statycznej regulacji początku tłoczenia pompy wtryskowej dla samochodu AUDI 80 1.9TD AAZ wynosi 0.90 ± 0.02 mm. Ponadto przy regulacji należy zwrócić uwagę, aby cięgno ssania wciśnięte było do oporu.
EGR steruje recylkulacją spalin. Do regulacji obrotów biegu jałowego służy moduł ELR. Pompa wtryskowa ma na dole elektromagnes, on służy do ograniczania szarpnięć podczas zmiany biegów. Na górze pompy był drugi nastawnik z pinami do regulacji biegu jałowego. Jeśli tam masz puszkę to znaczy że nie masz sterowania elektronicznego tylko pneumatyczne sterowanie...
Sprubuj,jeszcze zgrac te dwa kąty ze sobą przez regulację na kole pompy wtryskowej,jesli się nie da no to pompa.
manometr podłączony przed powrotem do baku. dynamiczny kąt wtrysku regulowany za pomoca zaworka do regulacji ciśnienia.
żeby dobrze przyspieszyć trzeba głęboko wciskać gaz. nie wiem czy ten wóz aby na pewno ma być szybszy. Tak ma być, to niestety uroki starszych konstrukcji i turbo dziura. wydaje mi się że zmiana z 2 na 3 odbywa się niemal natychmiast po zmianie z 1 na 2. Nie widzę auta ale to też może być dobrze. Możesz spróbować regulacji na cięgnie pompy wtryskowej...
Trzeba sprawdzic wtryski ,czy prawidlowo rozpylaja na stanowisku probnym i jesli jest wszystko w porzadku sprawdzic pompe wtryskowa. Przyczyna moze tez lezyc w zlej regulacji zaworow i ustawienia pompy wtryskowej. Nalezy tez sprawdzic cisnienie nad tlokami.
jeżeli to faktycznie jest na UPC to kolega ma rację z tym hamulcem wydechowym chyba że to wersja na pompie to często siadały silniczki od regulacji gazu montowane przy pompie wtryskowej
Jst tam śrubka regulacji z lewej strony u góry. Ja to wiem. W czym jest problem ? Nie ruszaj tego.
No widzisz. Gdy w 4011 wyremontowałem pompę wtryskową też jakiś czas falowały obroty, potem przeszło. W ruskim regulacja dawki jest na zewnątrz pompy. Gdy ustawisz niską w momencie dodawania gazu obroty silnika falują, idzie jak star 200-ka. I to do tego stopnia że na biegu nie da się jechać. Podniesioesz dawkę i przechodzi. Faktycznie u ciebie może...
będzie działać, tylko sprawdź kółko na wałku pompy, były na 6 ząbków i na 7 (liczone od klina do szerokiego frezu) jeżeli jest inne jak maiłeś przełóż te ze starej pompy , bo zabraknie regulacji zapłonu na fasolkach.
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
Jedzie sie do servisu z pompami wtryskowymi oni wyciagaja pompe z samochodu sprawdzaja ja i ustawiaja wg katalogowej normy i wszystko bedzie grac . a samemu to w pompie sie nie grzebie
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Mam urządzenie do naprawy i regulacji pomp wtryskowych PW8 które było napędzane silnikiem prądu stałego niestety się zepsuła cała ta elektronika i teraz postanowiłem założyć silnik 3f o mocy 7,5kW 1400 obr i falownik tylko teraz pytanie jaki ? myślałem o LG albo czymś lepszym np. SIMENS albo Danfos tylko pytanie czy wektorowy czy inwentorowy? Zakres...
powiedz ile zrobiles tych rozrzadow? klina nie masz na walku rozrzadu i tu masz mozliwosc regulacji,a co do pompy wtryskowej tez sobie nia krecisz zeby miec idealnie znak kola zamachowego w kienku?? na nowym pasku krecac zgodnie z ruchem silnika do momentu gdzie mozna zablokowac pompe celem sprawdzenia poprawnosci zalozonego paska znak na kole zamachowym...
Witam Brakuje regulacji kąta wtrysku, pompa wtryskowa na max odchylona od silnika, kąt wypada wg kola zamachowego 2 ząbki za późno. Podejrzewam zły typ sprzęgiełka. Orientuje się ktoś jakie sprzęgiełko powinno być przy silniku z 8001 ? pompa starego typu Obecne sprzęgiełko ma 6,5 zęba od wycięcia do wypustu na klin.
Czy wie ktoś jak zmniejszyć obroty silnika na pompie wtryskowej do ciągnika Farm mot 250d?
Najprawdopodobniej ten luz na kołach rozrządu powoduje u mnie to, że kąt wtrysku jest opóźniony a na pompie wtryskowej brakuje regulacji.
Kolego panam przy TDDI oczywiście programowanie sterownika natomiast przy TDCI nic wyjmujesz wkładasz i odpalasz./Pompa ciśnieniowa z zaworem regulacji ciśnienia i czujnikiem temperatury.
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
Elektryczna pompka pracuje?Jeśli tak to zimna woda na pompę wtryskową albo pompa jeszcze raz do regulacji.
Membrana w LDA cała? Cisnienie paliwa wewnętrznego w pompie do sprawdzenia. Najlepiej oddać pompę do regulacji. Bo pokręcisz zacznie dymić a jazdy dalej nie bedzie.
Czy po wymianie głowicy, regulacjach etc. Przepracował ciągnik 1 Mth ? czy jest ubytek mocy? Zanim zawieziesz pompę wtryskową do naprawy sprawdź czy filierek w pompie jest czysty. http://obrazki.elektroda.pl/3934886000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8585543200_1...
Ale jest w pompie wtryskowej pompa łopatkowa - może tu mylnie nazwałem wstępną - o niej piszę, ona wytwarza ciśnienie około 2.MPa, regulowane przy pomocy zaworu regulacji ciśnienia, którego podejrzewam uszkodzenie.
Pytanie powodowane problemami, czy też dla zabawy? Oryginalny ciągnik był wyposażany w prądnicę z komutatorem. A odpowiedź o tyle nie jest prosta, że nie wiemy jaki jest stan tej maszyny. Według teorii do silnika 12 KM wystarczyłby akumulator max 30 Ah. Ale w tym przypadku bywa różnie. Mianowicie trudności z regulacją pompy wtryskowej oraz małowydajny...
Regulacja zaworów oraz regulacja początku tłoczenia pompy wtryskowej jest jak najbardziej wskazana. Po wymianie paska, regulacja pompy wręcz niezbędna. Jasny dym to objaw zbyt wczesnego wtrysku, czarny dym-wtrysk opóźniony. Mówimy tu o sprawnym silniku, bo uważam, że ciśnienie na garach to sprawdzić należy w pierwszym rzędzie. Rozregulowane zawory mogą...
Na filmie włączasz napisy, potem w ustawienia automatyczne tłumaczenie i język polski. Wszystkie silniki VW 2.5 TDI pięciocylindrowe, montowane w T4, LT i Volvo, ustawiane są identycznie. Tylko kąt wtrysku się zmienia w zależności od oznaczeń silnika. Pasek główny to pewnie Ci się uda wymienić, ale na pasku pompy wtryskowej polegniesz. Tego paska nie...
Dzieki postom w innym temacie widzę światełko w tunelu :) ale na początek troche teori : http://forumdiesel.pl/pompa-wtryskowa-re...
silnik po kapitalce, miałem na myśli wymianę także pierścieni tłokowych. w całym silniku widać że ma wszędzie nowe śruby, uszczelki, siemeringi.. suchy jak pieprz, bez wycieków.. przy odpalaniu wygląda to tak że jak kręcę to załapuje, wtedy ja nie popuszczam - dalej go kręcę pompuję pedałem gazu i załapuje bardziej, po jakiś 5 minutach męki akumulator...
najczenstrze uszkodzenia pomp wteyskowych to awarie nasrawników. w wiekszej mierze wynikają one z złej jakości paliwa i żadkiego wymieniania filteów paliwa (zdażają się takrze "mordercy" którzy próbują czyścić takie filtry zamiast je wymienić) dlaczego tak drogo kosztuje naprawa takich pomp to proste wynika z ich skomplikowania i wielkiej dokładności...
Człowieku to co pokazujesz na zdjęciu to śruba regulacji dawki paliwa, odpowietrznik Ci zaznaczyłem.
Na pompie wtryskowej jest regulacja,popuszczasz śruby i przekręcasz w prawo lub w lewo i sprawdzasz które położenie najlepsze tak najłatwiej.
Proponuję wizytę u pompiarza. Najprawdopodobniej pompa wtryskowa do regulacji (dawkowanie paliwa na biegu jałowym). Fachowiec podłączy komputer i wszystko będzie jasne.
kapsula woskowa (czy jak ja tam w Polsce nazywacie), Termostat woskowy, podgrzewany cieczą. Dodano po 5 Do sprawdzenia i regulacji wtryskiwacze, plus pompa wtryskowa.
pompa wtryskowy regulacja regulacja pompa wtryskowy bosch regulacja powietrza pompa wtryskowy
simson kabel stacyjka marshall footswitch denon rezystor
Wymiana łożyska bębna w pralce Indesit WISL 65 Brak wyboru języka przy instalacji Canon PIXMA MP210