Widełki reg.tak by skok pedału wynosił 20cm. jak na trzecim rys. Odpowietrznik na rys .drugim. Zaciskasz szczypcami wąż powrotu(1) na rys pierwszym.(nie musi byc całkowicie,wystarczy ograniczyc przeplyw) Naciskasz pedał tak długo az poleci czysty olej.
Jedno z drugim zespolone więc i tak kręcisz całą pompką można je bez tego, wtedy wykorzystujesz klucz 27 kiedyś nie miałem to taki sobie kluczyk zrobiłem trochę długotrwałe. Ale da się to tym zrobić w miarę dokładnie chociaż wymaga wprawy. Jest też metoda na to żeby to zrobić w ogóle bez żadnych kluczy nie jest za skomplikowana jak później sprowadzam...
Największe straty powoduje cyrkulacja CWU. W jakim stopniu? To zależy jak są zaizolowane rury. Gdy pompa cyrkulacji CWU pracuje cały czas to jeszcze do tego dochodzi częstsze dogrzewanie zasobnika przez kocioł. Najlepiej sterować jej pracą czasowo albo przez regulator Vaillanta (ale to tylko 3 przedziały czasowe na dzień) albo za pomocą programowalnego...
W ten sposób sprawdzasz zawór w pompce i jest ogólną sprawność. Jak jest nowa i dobra to zamyka zegar na 600bar. Zużyta dochodzi ledwo do 450bar. No i oczywiście nie nabije w 5 ruchach tych 250bar.
Obroty silnika synchronicznego reguluje się przez zmianę częstotliwości prądu a tą najprościej przez falownik. Można też zrobić regulację częstotliwości przy pomocy przestrajanego generatora ale jest to zupełnie nieopłacalne. Najprościej jest zmienić silnik na taki, którego obroty można w sposób prosty regulować. Falowników szukaj w sklepach lub na...
Pod tymi śrubami są zaworki .Długość trzpienia w pompce jest taka jak w orginale.
Coś się dzieje z 4-tym cylindrem, albo słabsze sprzężanie, albo uszczelniacz pompki, albo sama pompka. Ujemna synchronizacja zwiększa wskazania spalania. Będziesz robił sam czy mechanik? Na początek proponuję regulacje pompek i poprawa konektorkow w wtyczce pompki oraz pomiar ciśnienia sprężania, przy okazji wymienisz świece.
Jak możesz to podaj kod silnika to coś poszukam akurat do tego silnika. Jest kilka szczegółów, na które musisz być przygotowany poza momentami jak np. regulacja luzu międzyzębnego i synchronizacja rozrządu, czy też regulacja pompek i zaworów. Przy okazji podrzuć mi maila na priv.
Dawki oleju generalnie się nie ustawia. Regulacja pompki olejowej ogranicza się jedynie do ustawienia linki tak, aby przy zamkniętej przepustnicy pokrywały się dwa znaki na blaszanej tarczy i na nadlewie korpusu pompki. Ustawienie pompki oleju Piaggio - ze serwisówki: http://obrazki.elektroda.pl/1554703300_1...
PD Najczęściej gaśnie z braku paliwa - tylko gdzie ono może znikać jak pompka pracuje? Można ominąć i filtr i pompkę zawężając pole poszukiwań. Ciekawe jakie jest ciśnienie na vacum w momencie gaśnięcia (końcówkę do pompy można dorobić z przewodu hamulcowego). Synhro i regulację pompek pewnie już ktoś wykonał - można sprawdzić dla pewności.
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Jeśli potrzebna jest regulacja napięcia, to raczej DAC (albo PWM + filtr dolnoprzepustowy). Jeśli regulowany opór, którego jeden koniec jest połączony z masą, to może MOSFET sterowany z DAC/PWM? Nie wiem, co ma ESP8266, Arduino ma kilka pinów z możliwością PWM. Być może SSR może robić regulację fazową,zasilania pompki - a na ile do pompki się nadaje...
a jakie jest zasilanie pompki ?? ~220V ?? Bo jeśli tak to płynna regulacja raczej odpada. Co najwyzej włącz-wyłącz. Jeżeli miałyby być stopnie pośrednie, to ze stratą dużych mocy :/
Raczej nie trafiłeś w widełki. Ewentualnie regulacja pompki lewo, prawo.
Możesz założyć tą pompkę tylko musisz kupić ślimacznice do 350. Tak ma być trochę smaru na wałku i na ślimaku.
Stare Webasto typ 211..... powietrzne podobne do Zaporożca miało pompkę z możliwością regulacji wydajności.
Tak. Co najwyżej regulacja cięgła tłoczka pompki aby dobrze było wysprzęgać. Wyreguluj taką długość jaką miałeś w starej pompce i powinno być dobrze.
witam czy oprocz regulacji na krzywkach mowie o srubie regulacyjnej w silnikach 2,0 TDi BKD reguluje sie jeszcze jakos pompki zalozylem je po regeneracji auto nie pali
Czyli rozumiem, że kończę regulację na przekręceniu pompki przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i dokręceniu śrub mocujących? To wszystko? Nie trzeba nic więcej robić? Czy po tej operacji silnik będzie pracował prawidłowo?
W jaki sposob regulowana jest temp zasilania po stronie wtornej? (c.o.) Plynna regulacja predkosci pompki c.o.?
Witam Z zamkami sobie poradzilem wszystko mi juz dziala, natomiast piecyk mam drugi zamontowany i tez dymi wiec musi byc cos innego powodem tego dymienia moze regulacja pompki paliwa cos da tylko napiszcie jak to zrobic. Pozdrawiam
Znajomy prosił o poradę, jak podejść do problemu regulacji obrotów pompki do akwarium z zaprogramowaniem dzień - noc. Chodzi o to, że pompka [silniczek 230V, 10 W] pracuje dość głośno, co przeszkadza w czasie snu. Chcieliśmy na noc zmniejszać jego obroty przez n.p. obniżanie napięcia, n.p. stosując prosty regulator oświetlenia. {tylko, czy zadziała...
Zmień podłączenie zaworu 3d , wtedy będziemy zastanawiać się nad spalaniem.
Termet komfort, 3 strefy grzewcze i 3 różne pompki.
D3W Z typ hydronik Zacznijmy od tego, że to nie jest Webasto tylko Eberspacher. Sprawdź czy pompka ma regulację śrubką dawki paliwa ?
Najpierw ustal co się stało i co robił. Bo zaraz wyjdzie że przesunął zakres regulacji na pompkach, czy pogioł listwę.
To kup taką pompkę zamiast bawić się w przystosowanie czegoś co nie pasuje do twojej wędzarni. Regulacja pompki prawdopodobnie przez obniżanie napięcia. Na próbę możesz włączyć swoją pompkę przez żarówkę 40W. Żarówkę tradycyjną a nie LED.
Jeśli dochodzi zasilanie (dwa grubsze piny)to rozepnij wtyk 3-pinowy(wszystkie są sterujące) i podaj na te styki bezpośrednio plus i masę na zmiane. Jeśli pompka się nie odezwie to usterka jest wewnątrz niej.Ta pompka nie ma nic wspólnego z regulacją świateł.
Witam, oczywiście, ale nie będzie to zależność liniowa. Poza tym pompka może nie wystartować poniżej pewnego napięcia, pomimo, że jadąc z napięciem w dół jeszcze przy danej wartości pracowała. Osobiście polecałbym raczej regulację szerokością impulsu (mniejsze straty mocy, pewniejszy start z niskich prędkości) pozdrawiam
Synchro Pompki Regulacja pompek Oringi na pompkach Sprawdz te podstawowe sprawy,bez tego nic niewywrozymy
W pierw zrób regulację pompek i zaworów .
bbmotor dobrze mówi, na pierwszym zdjęciu śruba od skladu mieszanki biegu jałowego, na drugim śruba od wolnych obrotów. Skład mieszanki wyższych obrotów ustala się ustawieniem wysokości iglicy na przepustnicy.
elektrofil -> normalnie powiedziałbym, że nie wiem nawet co to za silnik w tej pompce bo wydawało mi się nawet, że jest nie rozbieralna. Ale twoje pytanie mnie NATCHNĘŁO - tzn w końcu sięgnąłem jeszcze raz do tej pompki, okazało się jednak, że ma śrubki w obudowie i jest rozbieralna. Jakie było ogromne moje zaskoczenie, że w środku nie ma żadnego silnika...
odkręciłem i się okazuje że ten co się grzeje to nie kopci a ten co jest zawsze zimniejszy to wali na siwo równo. Zamieniłem wtryski i sie okazuje że bez zmian. Na siwo daje ten co jest zawsze zimniejszy. W tej sytuacji jakaś regulacja pompki powinna pomóc czy jak? I czy jest jakiś prosty sposób żeby to wyregulować? Tylko warto pamiętać ze tam pompki...
Ktoś pomoże? Mam zakładać regenerowane pompowtryski do Ibiza 6l 2005 r, 170 tys 1.4tdi, 51 kW, jakie momenty dokręcania śrub i regulacja pompek? I ustawienie kąta pompowtrysków ogólnie po kolei jak zakładać.
Jeśli wszystko jest tak ksiązkowo to może prawidłowa regulacja pompek??
A zmierzyłeś napięcie na nim? Zazwyczaj problem leży w regulacji albo czujniku zwierającym, który jest w pompce albo nad pedałem sprzęgła.
Póki co auto oddałem na wymianę dwumasy, sprzęgła i wysprzęglika. Zobaczymy co będzie dalej. Mam nadzieję, że coś pomoże, a jak nie to może zacznę od wymiany o-ringow pod pompkami i regulacji pompek. Przydałoby się zająć jeszcze tą chłodnicą spalin.
witam , a czy procedura regulacji pompek była zachowana po założeniu ???
Ustaw pompki na nowo ,na bank będą żle ustawione i takie cyrki będą się działy . Ja ma A4B6 z tym silnikiem i to samo miałem po regulacji pompek jak ręką odjął. Twarda praca to za wczesny kąt wtrysku.
Ja kupuje cześci http://angela.pl/ Cześci dość przystępnej cenie,szybka wysyłka,faktura. Możesz zrobić Regulacje pompki po odpowiednim skonfigurowaniu programu speedfan
Kolego OK to ten twój przypadek to niechlujstwo i brak wiedzy, co do regulacji pompki w zalezności od modelu w niektórych serwisówkach producenci opisuja i zalecaja regulacje i zwiekszenie dawki na pompe ale to tak poza tematem, poza tym nie kazda pompka jest na linke
Wczoraj o 19stej zapałiem w piecu na CWU i wyskoczyła mi temp. 73st na sterowniku. Tak jak mówi kolega to temperatura na piecu. Mniej więcej jest tak że jak byś trzymał 70 stopni na piecu to po godzinie woda w bojlerze powinna około 60 stopni. Jak byś trzymał na piecu 60 stopni to po godzinie woda powinna mieć około 50 stopni. Temperatura wody w tej...
Urządzenie te są pompkami które czasami wymagają regulacji Model pompki? Rodzaj regulacji?
Kolego podstawowa sprawa przy wymianie uszczelki pod głowicą to umiejętny demontaż i montaż przewodów zasilających pompki i regulacja pompek po wymianie uszczelki. Pozdrawiam.
Witam, To cięgło służy do regulacji wydatku smarowania. Tam jest pompka membranowa zasilana podciśnieniem ze skrzyni korbowej a ilość oleju zależy od położenia przepustnicy. Na wolnych obrotach zaworek jest całkowicie zamknięty brak smarowania.
Wkręć w hydrofor presostat w części poduszki powietrznej lub hydrostat w części wodnej i wykorzystaj styki. Są też manometry ze stykami z regulacją i też po problemie z budową komputerów do pompki z wodą
Panowie, wracając do tematu. Po wymianie szklanek, trzeba zrobić regulacje pompek. Może być przez to utrudnione poranne odpalanie. Tak? Warto też wymienić oringi. Bez sprzeczek proszę :)
regulacja wg. załączonego wyżej opisu u mnie regulacja przebiegła pomyślnie natomiast równolegle wysiadła pompa paliwa i z tego powodu owe zamulenie silnika, a ja ciągle nakręcałem siebie na regulację pompek :) wyreguluj wg. ww opisu i logi statyczne za pomocą VAG - COM, jeśli nie wiesz o co chodzi lepiej nie kombinuj i jedz do diagnosty który wie o...
Witam. Ja użyłem do pompy co regulowanego termostatu z pralki ardo A 1000. jest możliwość regulacji dolnego zakresu włączenia pompki bez wyłączenia przy wyższej temperaturze. Termostat nie wymagał żadnej modyfikacji. Podłączenie na stykach 1 i P.Od kilku lat sprawuje się bez zarzutu i jest możliwość ustawienia temperatury włączenia pompy.
Kolego zagladnaol bym na blok 13 sprawdzil tam parametry rozumiem ze regulacje pompki zrobiles na max i 180 stopni odkrecasz. Wyrobiony walek czyt. plaska krzywka tez bedzie dawalo taki efekt :).
A nie wiem czemu mysłałem o GPU :) No to niech ustali co gdzie wieje na start, czy na przodzie jest jakiś wylot z AIO i jest miejsce poza obudową na to? Regulacja obrotów pompki jakaś jest do ustalenia? Pasta jaka na CPU poszła?
Ewentualnie zdejm przwód paliwowy i zaciągnij paliwo do pompki,następnie uruchom rozrusznik na 3 s. i zobacz czy wydostaje się pulsacyjnie paliwo jeśli tak wstępnie możesz przyjąć że pompka oki i nie ruszaj gażnika dopóki nie sprawdzisz pompki.Zwróć uwage na popychacz w bloku czasami zaciera się na szlamie i nie powraca ,pod pompką miałeś podkładki...
Mosfet dajesz by wzmocnić sygnał bo to co masz ten generator ma wydajność prądową poniżej 100mA wiec bezpośrednio jak podłączysz nie uruchomisz pompki bo za mały prąd a spalisz generator. Zwykły regulator obrotów PWM odpada bo ta pompa nie ma silnika DC tam jest elektromagnetyczny tłoczek potrzebuje prądu w impulsach. Transformator 230/12V prąd wyprostowany...
Luzujesz śruby, ustawiasz wałek w pozycji maksymalnego naciśnięcia danej pompki, dokręcasz śrubę do oporu i luzujesz o 180°, przytrzymujesz i kontrujesz nakrętką
Masz rację, więc inaczej. Ponieważ miałem możliwość teoretycznie i praktycznie od początku do końca ( czyli od projektu do montażu i uruchomienia oraz serwisowania ) poznać oba rozwiązania nie widzę z punktu widzenia użytkownika żadnej przewagi sterowania elektronicznego. Przewaga jest tylko na poziomie regulacji i serwisu.
A nie lepiej przydławić wężyk na wyjściu pompki lub sterować nią czasowo-regulacja ilości wody w zależności od czasu działania.
Może tak być jeżeli powietrze szybko ucieka, styk wraca i pompka musi dobijać. Druga możliwość to krótszy czas 0,8s i samo podtrzymanie do momentu zadziałania czujnika ciśnienia. Uwaga taka że przy nieszczelnym układzie pompka się nie wyłączy.
do bachus1 Widzę że lubisz się kolego bawić w wynalazki ;) Ja u siebie nie mam połowy tego co ty masz i jakoś to wszystko działa bez udziwnień. W końcu miało być tanio i prosto ;) Myślę też że regulacja obrotów pompki też nie jest tak bardzo potrzebna , bo wystarczy dobrać pompkę do układu a resztę ustawić odpowiednio w termostacie różnicowym ( mam...
Przy małej mocy pompki możnaby spróbować zastosować regulację przez zmianę poślizgu triakowym regulatorem fazowym sterowanym analogowo (np. prod. Johnson Control). Inne rozwiązanie dla pompki jednofazowej to falownik (tak!), w którym jest możliwość wyłaczenia kontroli faz na wyjściu - np. mały LG - IC5. Dla pomp wirowych i wentylaterów działa dobrze...
DPF-a nie sprawdzisz sam czy masz i czy nie jest zapchany, uszczelek pompowtrysków też nie ocenisz i poprawnie możesz nie zamontować, na regulacji pompek raczej się nie znasz, diagnozy nie zrobisz, itd. Może jednak poszukaj sprawdzonego mechanika znającego się na rzeczy - może źle oceniam Twoje możliwości ale gdyby łatwo naprawiało się samochody to...
Regulacja przepływu w pompce(takiej zwykłej) CO polega na przełączeniu zaczepów- wolniejsze, lub szybsze obroty, a nie zmianie kierunku obrotów, bo to nie miałoby sensu.
Jest regulacja, od spodu pompki jest śruba regulacyjna.
W modelu 340 nie ma regulacji smarowania. Jaki masz problem? Daj zdjęcie tej twojej pompki.
Wie. Ale bez potrzebnych informacji nie bardzo. Daj kody EP i odchyłki pompek.
Nie dalej jak miesiąc temu wykonywałem ten sterowniczek i bez problemu na znanym portalu aukcyjnym bez problemu kupiłem te triaki - MAC97A8 , co już w swoim poprzednim poście poprawiłem. Zgadzam, się, że BT136 - 138 "wytrzyma" większy prąd, jednak uważam, że do regulacji pompki membranowej z elektromagnesem wystarczy jak w oryginale MAC97A8 i jego prąd...
W pompce jest regulacja, trzeba zamienić miejscami te dwa wkręty, są dwa stopnie jego intensywności. Jeden wkręt jest dłuższy i to on ustala ilość oleju w zależności od otworu, w którym jest wkręcony. Jeżeli chcesz zwiększyć ilość oleju to ten dłuższy wkręt musi być wkręcony bliżej tych dwóch otworków z gumową uszczelką. Korki nie są identyczne, ten...
dzięki za dobre rady Sztomel mam do ciebie pytanie jak bym kupił i założył pompki od silnika ASZ 130 km to będę musiał coś zmieniać w programie sterującym, wierz nie chce się bawić w samą regulacje pompek ponieważ moje mają już ponad 200 tyś także wolał bym je od razu wymienić
Co mają gniazda i uszczelniacze albo regulacja pompek wspólnego z gaśnięciem na ciepłym to nie wiem - nie potrafię sobie tego wyobrazić. To że pcha kompresję w układ paliwowy i zapowietrza układ, chyba nie miałeś nigdy doczynienia z walniętymi uszczelniaczami w PD. Pobawić się w osobne zasilanie paliwa można, wykluczy układ paliwowy, jeśli to nic nie...
Załóż starą pompkę zasilającą.
A może po prostu zmyślasz bo nigdy takiej pompki w ręku nie miałeś? Regulacja zderzaka dźwigni owszem, czasem występuje, ale na pompce nie znajdziesz w żadnym współczesnym samochodzie.
Sprawdz obroty pompki - prawie na każdej pompie jest regulacja obrotów i jednocześnie wydajności 1-małe obr ,2-średnie,3-najwyższe. POZDRAWIAM
nie ma pompki , na 100 % coś z regulacją konta wtrysku , jeśli tłoczek sie nie przyciera to może zaworek albo sterownik? miałem taki przypadek i po prostu zasyfiona pompa była
A zbudowałem takie coś z zużytej pompki z żywicą do uszczelniania przebitej opony. Niestety sterownik kupiony bo nie opłacało sie go robić samemu. Ale to Pikuś. Urzadzenie może wytwarzać dym nawet pod ciśnieniem nawet 4 bary. Generator pospawany z kwasu a nie z jakiejś puszki. Regulacja obrotow pompki jest co zmienia wydajność.
Nie mam kartonów ale cały zestaw był w jednym kartonie tak więc wydaje mi się ze był dobrany prawidłowo.A jesli chodzi o regulacje przy pompce sprzegła to fachowiec kręcił przy pedale, od kontrował nakrętkie m 12 i krecił plastykowym cięgłem.Ale to niewiele dało sprzęgło dalej brało przy desce .Jedyne co się zmieniło to pozostałe biegi wchodziły płynnie
Witam- problem pompowtrysków zacznij od zamontowania deklarowanych do tego silnika ,owszem można dobrać pompki inne pod warunkiem że zmienisz oprogramowanie mapy wtrysku w ECU silnika. Zamontuj poprawne pompki, dokonaj prawidłowej regulacji pompek, sprawdź działanie i parametry silnika VAG- iem . poprawne wyniki zanotuj . Jeżeli będzie ok. to daruj...
Jestem drugim wlascicielem auta ktore bylo wczesniej do konca serwisowane i ma 219tys oryginal przebieg, co do tej drugiej pompki czy wystarczy tylko regulacja tej pompki czy jak sie reguluje to komplet?? A z ta zamiana pompek fajnie ze podradziles, tak zrobie.
Jeszcze ustawienie pompek czyli suwmiarka 400mm albo specjalny przymiar i czujnik zegarowy do regulacji skoku.
Wiesz regulacja regulacją, ale jeżeli pompki są już zużyte to regulacja i tak za wiele nie da... trzeba wymienić i koniec. Jak pompki będą zużyte to też czasem ciężko rozbujać turbo, a hamulec górski/wydechowy sprawdzałeś czy nie blokuje wylotu spalin?
Skoro masz chłodzenie od lipca to po co bawiłeś się w jakieś dolewane płynu? Ja mam Pure Loop 280 3 lata i nawet nie dotykałem się jeszcze do płynu. Ty masz problem ewidentnie z pompką. Sprawdź w biosie czy złącza zasilania nie mają ustawionej jakiejś regulacji prędkości, pompka ma działaś na 100% cały czas. Druga sprawa podłącz na chwile pod takie...
Ja kiedyś spotkałem się z sytuacją kiedy sprawny multimetr pokazał "ujemną" rezystancję, miało to miejsce, gdy mierzyłem czy styk bezpotencjałowy jest zwarty czy rozwarty, a przez przetarcie izolacji na przewodzie pojawiło się przez przypadek napięcie 12V. Na szczęście multimetr tylko "zwariował", ale się nie uszkodził. A czy pompy pracują normalnie?...
Sprawdź przewody podciśnieniowe.Przeczyść czujnik położenia wału korbowego jak nic nie da to regulacja gaźnika - pompki przyspieszonego biegu jałowego.
Te Partnery są bardzo trudne w regulacji.
Pisząc o termometrze miałem na myśli ten elektroniczny w automatyce dla funkcji załadunku-grzania zbiornika. Właśnie pompki np. jednakowe 3-bigowe i tu regulacja wydajności, bo jak piszesz obwody nie są jednakowej długości. Termometr prawidłowo tylko w bojlerze. Pompka jednego obwodu w drugi nie "popcha" bo będą zwrotne ,tylko ich wydajność bo z krótkiego...
Regulacja gaźnika, membrana pompki paliwa.
PWM to dla silników prądu stałego, szczotkowych. Pompki do CO mają własne, wewnętrzne sterowanie i regulację, najczęściej stopniową, ustawianą ręcznie przez użytkownika, chociaż spotyka się sterowane nawet radiowo, czy przewodowo. A najprymitywniejsze pompki, typu pralkowego, mają silniki indukcyjne, sterowane na zasadzie włącz-wyłącz, bez możliwości...
Witam szukam sterownika do pompki cwu który umieszczę w skrzynce elektrycznej. Chciałbym móc zmieniać częstotliwość cyrkulacji (zakładam że włączenie na 3 minuty co 15 minut było by ok - choć nie jestem pewny dlatego chciałbym mieć możliwość regulacji) + fajnie by było mieć możliwość zwiększenia częstotliwości np w lecie kiedy solary podbija wodę na...
Próba kręcenia to regulacja intensywności smarowania. A wyciek może jest na łączeniu pompki z wężykiem od zbiorniczka , i leje się z śrubki bo tylko tam jest miejsce na wyciek. Możesz zdemontować sprzęgło i zobaczyć co tam się dzieje. A co do zakupu tej piły, to wszystko zależy ile masz drzewa do ciecie, i jak tniesz. Sam mam taką piłę i jak na razie...
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Objawy nieszczelnych uszczelniaczy czy też wytłuczonych gniazd w głowicy były by nieco inne. To raczej trudności w uruchomieniu po dłuższym postoju ( spadek ciśnienia paliwa w głowicy) niż korekcje. Regulacja jest prosta, tu przykładowy opis http://a6forum.pl/1-9-tdi-regulacja-pomp... . Często korekcje zmieniają się po regulacji...
Witam. Mam taki o to problem. Nie mogę w pełni wyregulować rotamerow maksymalna regulacją jest od 0 do prawie 1.5 dalsza regulacją rotametrem jest nie efektywna. Ruch rotametrow widze po załączeniu się pompki od podłogówki
Cichy to on nie jest ;] Ja po prostu zmniejszam wydajność zwykłej zadymiarki (regulacja przepływu pompki) plus do tego wentylator. Podobne rozwiązania widziałem w wielu profesjonalnych instalacjach.
A zrób regulację zaworów i pompek. Jeśli dawno nie było to robione to może pomóc , a na pewno nie zaszkodzi.
Nowłaśnie o tym czytałem ale u mnie na pompce nie mogę znależć żadnej śrubki do regulacji. Czy wydatek pompki nie jest sterowany zewnętrznie? ( z kompa???? )
Jakie wartosci pokazuje grupa 13? i jaki masz kąt synchronizacji w grupie 4,ostatnie okno ? Jezeli wartosci pompek są w normie to na poczatek wymiana zestawu naprawczego z oringami i kamieniem +nowe sruby , po tym zabiegu regulacja pompek i powinno być Si, po demontazu wtryskiwaczy trzeba zobaczyc na stan glowicy,gniazd PD czy nie mają dużych progów,...
Turbo, intercooler, czujnik ciśnienia doładowania, regulacja zaworów i pompek, Visco itp to na początek do sprawdzenia. Pasowałoby też przepiąć pod inną naczepę.
Cześć - jestem w desperacji :-) ale nie dam za wygraną :-) potrzebuję porady - wymienione 4 pompki nowe - wymienione świece żarowe nowe - wymieniona listwa elektryczna pompek nowa - regulacja pompek wskaźnikiem zegarowym zgodnie ze sztuką :-) po poskładaniu silnik pracuje ale nierówno i kopci potrzebuję porady kogoś doświadczonego - jakie mogą być możliwe...
W grupie BS 003 widać że egr coś tam działa szkoda ,że log za krótko zrobiony. Aby mieć 100% pewności pasuje zaślepić na chwile. Dziwne..co by nie było ,że nie ma z tyłu dumu za autem co może wskazywać,że silnik nie dostaje tyle paliwa ile sterownik pokazuje w w grupie 001 co wskazuje na złą regulacje pompek lub niskim zasilaniem paliwa do pompek, co...
No i kiszka. Wymieniłem pompki i dalej pojawiają się błędy przekroczenia granicy regulacji. Podmieniłem pompki z Galxy kolesia i moje u niego działają bez problemu. Czy idzie wyłączyć tak kontrolkę?? Zmienić kodowanie, przeprogramować, ewentualnie przeciąć jakiś kabelek, normalnie trafia mnie. Auto chodzi normalnie, nie dymi nie szarpie.
Witam ! Proszę o pomoc , poszukuje schematu układu który wysterował by mi pompkę paliwa która jest sterowana impulsami napięcia 24v DC . Dobrze widziana by też była regulacja szybkości impulsów . Pompka pracuje tylko w tedy gdy szybko podłączam i rozłączam ją od akumulatora .Czytałem o multiwibratorze , ale nie bardzo umiem to zaprojektować do moich...
regulacja pompki paliwa regulacja pompki webasto regulacja obrotów pompki
rozmagnesować magnes automat hamulca pp2000 klimatyzacja
Wentylator chłodzący nie włącza się: diagnostyka i rozwiązania Iveco Daily odpala tylko na plaku - przyczyny i rozwiązania