(at)ak44 ten co wrzuciłem nie nada się? W moim obecnym samochodzie i w poprzednim na pompie paliwa był bezpiecznik 15A. W opisie tego regulatora prąd maksymalny 10A. I do tego trudno po samym opisie jednego urządzenia stwierdzić, czy będzie dobrze pracować z innym urządzeniem. Dlatego by uniknąć pomyłek i nietrafionych zakupów ja kupiłbym już sprawdzony...
Są, mają. .
Tu masz serwisowke.Może Ci cos pomoże.
Elektryk dobrze mowi, ale bez wizyty u dobrego fachowca od diesla sie nie obejdzie. Takie sa poczatki konca tych pomp.
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
To prawdopodobnie masz pompowtryskiwacz numer 6 do wymiany.
Pompa paliwa, prawdopodobnie regulacja wystarczy
To jest pompa bez turba. Będziesz miał problem z wyregulowaniem dawki. Albo będzie słaby, albo będzie dymił. Tak to jest śruba regulacji dawki. Ty potrzebujesz pompy jak na zdjęciu, ale Bosch nie robił takiej pompy do Forda 1,8 TD. Tylko i wyłącznie Lucas.
Ostatecznie okazało się, że wymagana była regulacja pompy paliwa.
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
1Blokada obrotów silnik się nie wkręca.2dawka paliwa paliwa na pompie regulacja śruba no wymiana sprężyny .....mowa o silniku na pompie. można ez podłożyc 700 z quada artic albo massy Ferguson i tam tylko zostaje regulacja paliwa na pompie i mocy nie zabraknie Dodano po 38 1Blokada obrotów silnik się nie wkręca.2dawka paliwa paliwa na pompie regulacja...
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
błąd ten jest powiązany z pompa a dokładniej regulacja ilości paliwa nie nie łapie Ci przypadkiem gdzieś powietrza
1,6T ma dodatkowy sterownik pompy paliwa który "podaje" na pompę PWM. jest on w bagażniku po prawej pod tapicerką.
Panowie, mam problem. Po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 10l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło...
no a mozesz mi powiedziec jak wyregylować te pompe, czy wogule mozna to samemu zrobić czy trzeba jechać do warsztatu i ewentualnie jaki jest koszt takiej regulacji pompy paliwa
Wpierw do nadgorliwego i niedouczonego użytkownika - "psikać" - http://www.sjp.pl/psika%E6. Dalej - nazywa się ten element bodajże odpowietrznikiem układu LDA, oryginalnie powinna być na nim gumowa czapeczka z dziobkiem, kierująca opary oleju na korpus pompy. Jeśli nie leje się stamtąd do przesady, to zostaw to w spokoju, inaczej to chyba taniej wyjdzie...
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 9l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
to jeśli mają 208v to po co autotransformator? dywagacje o obniżaniu obrotów mnie nie interesują, ponieważ to bardzo długi temat (monet obrotowy,regulacja pompy paliwa, a właściwie nawet nie wiemy czy to diesel) a autotransformatorów nie powinno się podłączać odwrotnie ponieważ za nadużycia związane z bezpieczeństwem użytkowania urządzeń usuwają posty...
Przed GMP Są 3 kreski i tam ma być wtrysk. Ogólnie to powinien palić bez ustawiania. Samą pompą jest mała możliwość regulacji.
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 9l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
Na pompie cp masz czujnik regulacji ciśnienia paliwa przykręcany na trzy śruby podmień go z innej pompy cr widać go na załączonym zdjęciu.Pozdrawiam.
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
Witam po tak długim czasie.Poprzedni problem został rozwiazany .Uszkodzona wiązka ,brak zasilania na BSM. Dodano po 5 Pojawił się jednak nowy problem .Teraz auto nie odpala a elektrycznie jest wszystko ok.Pompa paliwa ok ,paliwo podaje.Zapala jednak z PLACKA .Zastanawiam się czy może za słabe ciśnienie paliwa ?Czy jest jakiś zawór regulacji cisnienia...
Regulacja dawki paliwa.
cięgna sa dobre osiąga 2000 obr zachmuje sie jak by chciał is szybciej ale niema na czym ( niema paliwa)
jak zmniejszyc lub zwiekszyc dawke paliwa w astrze 2.0 di pompa vp
No i jeszcze do kompletu regulacja luzów zaworów.
Jakie hydropopychacze? Tam jest normalna regulacja płytkowa. Pompa paliwa do sprawdzenia - częsta usterka w tym modelu. Oczywiście do sprawdzenia sprawy oczywiste tak jak np. świeca zapłonowa, kompresja i kody błędów.
Ma iskre nie odpala, po prostu trzeba pompowac paliwo tym cypelkiem kolo regulacji gaznika tak dlugo az sie przeleje paliwo wlot powietrza w tedy bedzie wiadomo ze palieo doszko fo gaznika i musi odpalic oczywiscie trzeba puscic sprzeglo zeby odpalil mueir o vhinskim silniku do rowera.
Witam robiłem regenerację pompy tandemowej Bosch i ruszyłem zaworek zwrotny paliwa i teraz nie wiem jak go bardzo wkręcić lub wykręcić proszę o radę Jakie powinno by ciśnienie początku otwarcia (ewentualnie jakaś procedura regulacyjna) zaworu powrotnego paliwa w tandem pompie bosch'a?
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Membrana w LDA cała? Cisnienie paliwa wewnętrznego w pompie do sprawdzenia. Najlepiej oddać pompę do regulacji. Bo pokręcisz zacznie dymić a jazdy dalej nie bedzie.
Pompa na filtrze paliwa pewnie nie żyje
Wziołem na plaka i na plaku chodził silnik i wyskoczyły błedy P0087Cisnienie w rampie paliwa-za niskie.Według mnie jest wina pompy albo tego zaworka regulacji ciśnienia paliwa na pompie. Moje pytanie czy ten zaworek gdy dmuchnę w dziurkę (czerowona strzałka) bez oporu wylatuje sitkiem (zielona strzałka). Czy tak powinno byc czy powinien trzymać powietrze?...
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Regulacja silnika u mnie oznacza wykonanie wszystkich czynności tj: regulacji zaworów ,zapłonu ,sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa ,regulacje gaźnika.
Witam, tak jak w temacie auto nie uruchamia się po podłączeniu komputera błędy diagnostyczne to: P0251 - Obwód A regulacji dawki paliwa przez pompę wtryskową (Dodatkowe symptomy usterki - Sygnał powyżej dopuszczalnego zakresu) P0251 - Obwód A regulacji dawki paliwa przez pompę wtryskową (Dodatkowe symptomy usterki - Sygnał poniżej dopuszczalnego zakresu)...
Polecam zrobić cały układ zasilania i aparat zapłonowy - jak występuje. 1.Gaźnik (sprawdzić filtr powietrza i podstawke pod gaźnikiem) 2.Pompa paliwa (czy dostarcza odpowiednią ilość paliwa i czy zaworki w głowicy pompy trzymają) 3.Regulacja luzów zaworowych (dolot 0,20mm ; wydech 0,25mm) 4.Wymiana styków i kondensatora (przerwa na stykach 0,4mm) Po...
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 10l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 9l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
Hej, u mnie po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 10l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło po ok 30min....
Te silniki nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Trzeba ustawiać luz wymieniając płytki na szklankach zaworowych.Ciśnienie paliwa stałe? Jako takiego zewnętrznego filtru paliwa nie ma - jest tylko w pompie paliwa wewnątrz zbiornika. Może już przytkany a przepompował sporo paliwa z uwagi na przebieg. Z tego co pamiętam tam jest system tzw...
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Koło filtra paliwa jest ecu to on poprzez przełącznik steruje tą pompą,poszło na pw.
Mój diesel wolnossący kopci czasami na czarno,kolega ojca mówił że podkręcił dawkę paliwa bo coś tam coś tam.Jak ustawić dobrą dawkę?Proszę o odp. jak to się robi czym i gdzie to się znajduje na pompie wtryskowej.Pozdrawiam
W czasie pracy na sucho silnik osiąga obroty? Daje się regulować? Czy jak zwalnia, to daje coś próba regulacji obrotów lub dopompowania paliwa?
Mam na mysli regulację ilości paliwa podawanego na wtryski.
Za niskie ciśnienie paliwa z pompy jest regulacja ciśnienia kluczykiem imbusowym na pompie.Zły skład mieszanki paliwowo - powietrznej .Za dużo powietrza w składzie mieszanki.Należy sprawdzić stan filterka który znajduje się w pompie.Dostęp do filterka jest po wykręceniu z pompy górnego krućca .
A nie odpala na sekunde i gasnie? Mialem ten problem w rav4 . podlacz komputer i w regulacjach wybierz opcje wymiana pompy paliwa. Mi pomoglo a tez walczylem kilka dni pompa wtryski i inne cuda.
Po numerze pompy jest to DP200. Tak. Tam jest regulacja ciśnienia wewnętrznego sterującego dawką paliwa. Chcesz to kręć. Ale jeszcze raz powtórzę : to się robi na stole probierczym.
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Na pompie wysokiego ciśnienia.
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Nie tylko bo nie wiadomo jak sama głowica wygląda. Jeżeli jest już przytarta to za wiele nie wskórasz. Więc w tym przypadku radziłbym oddać pompę chociażby na regulacje. Dobry pompiarz najpierw posprawdza co i jak wstawi na stół i będzie widział czy jest za mała dawka czy nie.
Witam Tak powinna być regulacja na pompie dawki paliwa, ale tak samo trzeba sprawdzić przepustnicę powietrza i kanał dolotowy z wentylatorem czy nie są przytkane, może też przeczyścić lub wymienić wtrysk.
Problemem w cisnieniowcach jest pompa paliwa, po prostu nie ma mozliwosci sensownej regulacji tego, gdzie w podcisnienowcach jest mozliwosc dowolnej regulacji i jest to wyliczone, parenascie srton temu wrzucilem PDF co i jak.
W psg16 jest inny
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
wymieniłem cały układ zasilania paliwa ( wszystkie elementy ) od baku do pompy. Z zaworkiem przed gruszką też próbowałem. Paliwo się nie cofa, jestem tego pewny. Musi być coś nie tak w pompie (przecież w niej było grzebane). Podejrzewam zawór regulacji wydatku paliwa w pompie. Może jest przytkany i dopóki mu się nie da po gazie to go nie odetka?
[quote="ZKepowicz"]grubens Czytaj i mysl o tym co czytasz . maniek 87 pisze o regulacji modelu 211 a twoje 231 to zupelnie inna bajka , Pompki paliwa maja takie same W 231 powietrze do spalania wyregulowane jest fabrycznie kryzą w kanale dolotowym (od dołu w aluminiowym korpusie a nie pod obudową ) ok spoko czyli jedyna "regulacja" składu mieszanki...
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
Zawór regulacji ciśnienia paliwa, jak zgaśnie słychać pompę? Bo może powoli się przycierać.
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Nie znam się na pompach wtryskowych,dlatego pytania odnośnie regulacji dawki paliwa (zmniejszenia) w warunkach domowych, czy jest możliwość. Jak będzie pracował silnik bez regulacji tej pompy,czy zwiększy się zużycie paliwa Czy najlepszym rozwiązaniem jest poszukac pompę orginalną. Jakie oznaczenia DPC ....... będą odpowiadać tej co była w samochodzie...
Podłączyłem go pod komputer i zero błędów. Sprawdziłem korekty dawkowania paliwa i regulację od 12-15%. Odchyłka paliwa wynosi -12-12. Ciśnienie bicia pompy to 298 bar i to wszystko na wolnych obrotach jak załapał
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Choć jak brakuje ciśnienia to ten sam efekt. Dawka paliwa zaniżona i brak gazów do napędzenia turbo. Jeśli ciśnienie na wejściu pompy HP ok. Zawór regulacji też . Temperatura paliwa prawidłowo odczytywana to zostaje już tylko pompa HP (za słabo wydajna).
Clio IV nie odpala, błędy ciśnienia na listwie. Mam duży problem z moim samochodem, auto odwiedziło już kilku mechaników, po odrabianiu auto chodzi kilka dni, miesięcy i znowu to samo. Poniżej zdjęcie błędów, wymieniony zawór regulacji paliwa na pompie i listwie. Błędów dalej nie da się skasować, czasem gaśnie kontrolka śliska nawierzchnia i auto odpali....
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito,Przedzwoń...
Regulacja (zwiększenie) wolnych obrotów na pompie paliwa też nie pomaga, gdyż mimo wyższych wolnych obrotów silnik gaśnie w momencie puszczenia gazu (kiedy schodzi z wysokich obrotów na niskie)
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
Witam. Dawkowanie paliwa obroty itp reguluje sie na pompie wtryskowej, powinien przy mocniejszym przygazowaniu kopcić na czarno poniewaz to nie jest nowy silnik i turbinka napewno też już przepuszcza olej, i jeśli rano kopci mocno na biało to znaczy ze jest źle ustawiony zapłon. Ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym ustawianie zapłonu a potem szukał...
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
1998 mercedes vito 108D jakiś czas temu oddałem samochód do warsztatu w celu regulacji pompy paliwa. Niby jest to autoryzowany serwis BOSH więc cieszyłem sie ze problem zostanie szybko rozwiązany i spalanie spadnie a moc samochodu wróci do stanu wcześniejszego (z taką usterką oddałem samochód). Po odbiorze samochodu po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów...
Witam,w zależności jaka pompa wtryskowa,w boschu możesz wymienić same uszczelki zaworu regulacji ciśnienia paliwa. Bardzo często zdarza się to w tych pompach.
HeJ Zakladam ze mamy do czynienia z silnikiem M57 takim samym jak w e39. W 2006 w e53 byl montowany rowniez silnik m57t czyli taki jak w e60. Więc zakladając prawidlowe cisnienie w ukladzie niskiego ciśnienia, i obserwująć jego niedostatek - co sugeruje błąd - w ukladzie wysokiego cisnienia, musimy wziąć pod uwagę nieszczelność ukladu wysokiego cisnienia...
Podłącz pod zasilacz np 7v to nic nie spalisz. Nadal stawiam ma pompę cr inaczej miałbyś błędy sterowania zaworu regulacji ciśnienia paliwa
Czym ty to czytałeś. Pompa do naprawy.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Człowieku to co pokazujesz na zdjęciu to śruba regulacji dawki paliwa, odpowietrznik Ci zaznaczyłem.
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Zla regulacja też może to spowodować oraz pompa paliwa.
Myślę że to będzie OK, przerywacz na małe obciążenia, dodatkowo z regulacją. Przerywacz nie wykorzystuje bimetalu do pracy więc nie trzeba "sztucznego" obciążenia. http://www.cosmogate.pl/product_info.php...
Sterownik który również steruje pompą paliwa nie posiada regulacji dawkowania. Musi być zastosowana pompa konkretnie do tego modelu... sprawdź 6-cyfrowy numer na pompie. Z Twojego opisu wynika, że niekoniecznie musi być to wina pompy, stawiałbym raczej na czujnik płomienia.
Witam, Nissan Navara D40 2.5dCi 126kW 2007r. Nieregularnie samochód wpada w tryb serwisowy i wywala błąd P1272- nadciśnienie w układzie paliwowym. Usterka nie jest permanentna. Czy kończy się powoli zawór SCV ? czy problem jest gdzie indziej. Gdzie w tym silniku jest zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie czy na listwie ? Oczywiście filtr paliwa...
Regulacja dawki w pompie . Z powodu kiepskiego paliwa pompa wtryskowa w środku koroduje no i masz efekt typowy dla EDC LUCAS 220D.Zobacz ewentualnie czy w filtrze paliwa nie zbiera się bąbel powietrza i przy starcie nie zostaje zassany do pompy dając bardzo podobny efekt.
Naprawa: - uszczelka pompy paliwa - popychacz pompy paliwa - podstawa pompy paliwa - uszczelka pokrywy zaworów - regulacja gaźnika - regulacja zaworów - ustawienie kąta wyprzedzania zaworów Trochę tego było... Koszt naprawy 400,- zł Dodano po 1 - ustawienie kąta wyprzedzania zapłonu *
Proponuję wizytę u pompiarza. Najprawdopodobniej pompa wtryskowa do regulacji (dawkowanie paliwa na biegu jałowym). Fachowiec podłączy komputer i wszystko będzie jasne.
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
Lukas81 ta pompa w zbiorniku nie podaje paliwa do pompy wtryskowej. Świetnego masz mechanika co odpala auto na pych.
regulacja pompy paliwa diesel regulacja paliwa wyciek paliwa pompy paliwa
elektryczna tylna klapa satel czujka pożarowa zamek elektromagnes
zdalnie sterowana łódka zablokowane drzwiczki pralki
Kod błędu DTC P0661 w Mazda MPV - lokalizacja i diagnostyka iRobot Roomba: Problemy z podciśnieniem - Diagnostyka i Rozwiązania