Który rocznik i kod modelu? Dla 5EL 1999 r.: https://obrazki.elektroda.pl/4278275400_... https://obrazki.elektroda.pl/6728556000_... serwisówki: http://www.star-riders-spain.es/index.ph...
Poziom paliwa reguluje się wlewając je do zbiornika. Jak chcesz to regulować potencjometrem?
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Gaźnik do czyszczenia i regulacji - chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej.
No to poziom paliwa zwiekszony i gaznik już nie reaguje na przechyły 👍👍👍
Zrób zdjęcie świecy i wrzuć po tym jak go przymuli. Podstawowa regulacja to odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej. KWZ dobrze ustawiony?
Ustawiłem poziom paliwa i teraz jest OK DZieki wszystkim
Jak 4T, to obowiązkowo luzy zaworowe do sprawdzenia/regulacji.
Do regulacji służy podkładka na wkręcaniu zaworka w obudowę gaźnika. Skąd masz takie informacje? Regulacja poziomu paliwa w tych gaźnikach polega właśnie na podginaniu blaszki mosiężnej
Witam Mam problem z gaźnikiem BVF 24n1-1 w MZ TS 150. Motocykl w ogóle nie reaguje na śrubę regulacji obrotów, poziom paliwa w komorze pływakowy ustawiony idealnie, gaźnik czyszczony kilka razy i dalej nic nie widzę żeby na łączeniu gaźnik zaciągał lewe powietrze. Już mi się pomysły skończyły, ktoś coś wie?
Mam pytanie jak wyregulowac wskazinik paliwa w samochodzie toyota corolla aby dobrze pokazywal stan bezyny.w tej chwili zaniza mi,jak naleje paliwa do pelna to pokazuje 90%
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
Czy plywak jest ok? musisz sprawdzic czy cos sie nie zacina , zmniejsz poziom paliwa podginajac blaszke minimalnie do dolu do dolu . Rob to powoli nie spiesz sie na spokojnie skup sie na blaszce i plywaku tam lezy caly problem. moze podginasz nie tak , lub regulujesz za wysoki poziom paliwa , blaszka do regulacji musi chodzic swobodnie bez zadnego oporu...
Zmierz ciśnienie sprężania na wszelki wypadek - naprawiałem kilka tych crossów świeżo odebranych z salonu sprzedaży. Jeżeli będzie bez zastrzeżeń szukaj przyczyny w gaźniku. Dla pewności trzeba zdemontować wszystkie podzespoły gaźnika, umyć je dokładnie, osuszyć i ponownie zmontować. Do regulacji poziom paliwa w komorze pływakowej. Kolejna sprawa -...
Stosunek oleju do paliwa, aż takiego wpływu by nie miał. Zależy jak ten silnik pracuje, może to być nieszczelność na simerze prawym. Lub jak sugerujesz za bogata mieszanka i tu regulacja gaźnika i zbyt wysoki poziom paliwa.
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
Przeglądnij gaźnik, może ma zbyt wysoki poziom paliwa np. w wyniku zacinania się zaworka iglicowego. Regulacja gaźnika tylko na ciepłym silniku. Sprawdź luzy zaworowe i działanie ssania elektrycznego.
A co mam rozumieć pod "regulacja poziomu paliwa"??? Mam na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej , u ciebie wygląda na za niski skoro jest sucho po próbach . Postaram sie poszukać konkretnie jaki poziom powinien być i jak go ustawić . Napisze wieczorem Pozdro
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
Jeżeli chodzi o gaźnik, to może być zanieczyszczony, mieć zbyt niski poziom paliwa, luz na osi przepustnicy, zła regulacja. Jaki, tam jest gaźnik, to że pływakowy to już wiemy? Jeżeli chodzi o zawory, to podaj model silnika. Zależnie od modelu, rożni się sposób regulacji i wielkość luzu zaworowego. Jak zachowuje się silnik, na wyższych obrotach?
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Witam Czy mógłby ktoś pomóc mi w interpretacji błędów dla scanii R - Błąd EMS 11180 - Regulacja cylindra, cylinder 6 (osiągnięto najwyższy poziom regulacji objętości paliwa dla danego cylindra przez moduł sterujący) - Regulacja cylindra, cylinder 3 (osiągnięto najniższy poziom regulacji objętości cylindra przez moduł sterujący) Co jakiś czas zapala...
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Silnik po remoncie wymaga "nieco" docierania, a właściwie bogatszego paliwa w olej i "nie katowania" go. Zamontowałeś nowy gaźnik, a nowy również wymaga indywidualnej regulacji np. poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź, czy masz sprawne ssanie, bo od niego zależy skuteczne uruchomienie zimnego silnika.
Moim zdaniem raczej dochodzi do przylewania silnika przez zbyt bogaty skład mieszanki biegu jałowego. Tam jest gaźnik Mikuni BDS 26? To Ci powiem, że znaczenie ma regulacja poziomu paliwa/pływaka. Tyle że informacje serwisowe są niejasne i w przypadku tego gaźnika nie wiadomo jak mierzyć poziom paliwa i czy ustawiać wg. wysokości pływaka. Odpalanie...
zawory sa ok skoro maluszek ma moc możliwe że zawór iglicowy nie domyka się jak ustawiałeś skład mieszanki ?
A skład mieszanki paliwowo - olejowej masz dobry / regulacja gaźnika - poziom paliwa w komorze pływakowej / ssanie nie zacina się / świeca jaka - nasza polska Iskra? Dodano po 2 Tu masz dyskusję na ten temat: http://simsony.info/Thread-Simson-traci-...
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Czarna, okopcona świeca, świadczy o zbyt bogatej mieszance = za duży poziom paliwa, niewłaściwa regulacja gaźnika, nieodpowiednia, za zimna świeca zapłonowa. W pierwszej kolejności sprawdź poziom paliwa oraz szczelność zaworka iglicowego. Jeśli zaworek jest nieszczelny, to w czasie jazdy przelewa gaźnik i przez to tworzy się za bogata mieszanka
Nie no, takie wueski jeszcze się widuje i one jeżdżą. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy pływaka, bo jak on puszcza, to za wysoki poziom paliwa i dalsze regulacje nic nie dają. Zapłon testowo możesz przyśpieszyć, np. na 3,5-4mm przed GMP.
J Wydawało mi się, że gaźnik jest tak banalnym urządzeniem, że pasuje do większości skuterów w pewnej granicy pojemności skokowej. Masz rację. Pewne natomiast jest, że jeśli producent gaźnika nie przewidział pracy w innym położeniu niż pionowe - to nie uda Ci się go wyregulować. Jeśli jest kompletny, prawidłowo poskręcany to musi działać. O regulacji...
Wydaje mi się, że silnik pracuje ciągle na ssaniu i dusi się, albo też masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku, tym samym silnik dużo pali. Sprawdź działanie ssania oraz jaka faktycznie powinna być proporcja oleju do paliwa.
Przed jakąkolwiek regulacją sprawdź czystość gaźnika, poziom paliwa i czy nie ma luzu na przepustnicy. Wtedy możesz brać się za regulacje. A co do wyprzedzenia zapłonu to na 10 st. ma niestety troche lepsze przyspieszenie i proponowałbym tak zostawić
Wyprzedzenie zapłonu, poziom paliwa, śruba regulacji składu mieszanki i luzy zaworowe to podstawa do sprawdzenia.
od siebie dodam ze golfy 1,6 na automacie , do tego w miescie naprawde lubia duzo spalic...ale jesli twoj wczesniej palil mniej to poratowac cie powinna dobra regulacja gaznika (glownie poziom paliwa), wymiana filtrow(glownie powietrza), kontrola automatycznego ssania, dobra regulacja zaplonu...i tyle..wiecej nic nie zdzialasz. a i sprawdz dokladnie...
Iskra ma kolor niebieski świeca bez przebicia rozumie. Wyreguluj poziom paliwa w gaźniku (opis w necie) Dlatego zacznij od sprawdzenia i regulacji poziomu paliwa. Tego nie robi się na zapalonym silniku. Sprawdź zapłon bo bez dobrego ustawienia też nie zapali , kolor iskry ma znaczenie może padła cewka lub kondensator.
Witam Przy okazji przeglądu Scani R380 e4 podłączyłem komputer i był tam taki błąd 4373 -regulacja cylindra, cylinder 5 -wyłączony -osiągnięto najniższy poziom regulacji objętości paliwa dla danego cylindra przez moduł sterujący błąd 135 -ciśnienie zasilania lub ciśnienie paliwa w zasobniku -wyłączony -niepoprawność Błędy udało się usunąć. Kierowca...
Po pierwsze, jeśli silnik będzie cały czas pracował na biegu jałowym to i tak świece pokryją się sadzą i dostaną przebicia. Pilot screw odpowiadają za regulację mieszanki biegu jałowego, czy za regulację powietrza do układu biegu jałowego? Jeśli nadal jest bogata mieszanka, to sprawdź czy szczelne są tłoczki ssania. Regulacja iglic na przepustnicach...
Sprawdzić regulację gaźnika i poziom paliwa w komorze pływakowej.Dodam jeszcze, że zachodzi uzasadnione podejrzenie, że poprzedni właściciel, dłubał przy gaźniku, co by mu mniej paliwa zużywał :D , nawet zmienił dysze gł. obrotów, albo zmienił położenie iglicy, lub pływaka. No i zamordował silnik zbyt ubogą mieszanką. Efekt jaki wystąpił - wypalenie...
A ta śrubka może jest do regulacji poziomu paliwa w pływaku?
Jeśli dym idzie to pozostała Ci regulacja gaźnika, ja sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika, jeśli świeca jest mokra to może być za wysoki.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Zamówiłem ten brakujący STOP SWITCH - z katalogu wynika że powinien to być 297472 niestety nie pasuje , postaram się zrobić lepsze zdjęcia. Dodano po 19 Pozostaje jeszcze regulacja gażnika i schemat elektryczny. Poziom paliwa w komorze i skład mieszanki, ten drugi to pewnie standartowo 1,5 obr wykręcając. Ale skąd wziąć dane regulacji gażnika
jesli dobrze pamietam to orginalnie maluch ma dysze paliwa 115 a nie 117. Mozna zastosowac 117 ale po zrobieniu kilku otworkow w dnie obudowy filtra - tak zeby dostawal wiecej powietrza. Na pewno na poczatek zawory trzaba ustawic, potem zaplon (wyprzedzenie i odstep kowadelka powinno byc 0,5mm). Potem dobrze wyczyscic gaznik - najlepiej wygotowac w...
Nie ma takiej regulacji, regulujesz skład mieszanki, wolne obroty, poziom paliwa w komorze pływakowej.
Witam. zumak wszystko wskazuje że silnik dostaje za mało paliwa regulacja czyszczenie napewno mu pomoże. Być może przycina sie zaworek w komorze pływakowej i masz za mały poziom paliwa albo żle wyregulowany skład mieszanki paliwowo-powietrznej, zapchane dysze, sprawdź kranik w zbiorniku czy dobrze leci paliwo.Gaźnik przemyj i przedmuchaj ustaw sklad...
To zależy czy masz pływak z blaszką do regulacji poziomu paliwa, czy bez regulacji . Tam gdzie zakładasz zaworek na pływak powinna być blaszka do regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej . http://obrazki.elektroda.pl/4834302500_1...
Przerabiałem ten temat na takim weberze. Regulacją nic nie wywalczyłem Problem wyszedł po wyjęciu gaźnika: poziom paliwa i ustawienie klapy od ssania (przy okazji oczywiście czyszczenie i regulacja na koniec)
Zalewa się. Najsampierw wyreguluj prawidłowo poziom paliwa w komorze pływakowej, dalsze regulacje w kolejnych krokach
Aisan podobno jest gażnikiem "idealnym"-podobno tak słyszałem,japończycy wiedzą co robią:) A teraz na poważnie ten gażnik wymaga częstych przeglądów ,szczególnie wężyki które sie przecierają,spadająitp.poza tym trzeba sprawdzić czy po wyciągnięciu ssania górna przepustnica zamyka (mysle że wiesz o tym że po wyciągnieciu ssania trzeba wcisnąć pedał gazy...
Chciałem odświeżyć temat, zamiast tworzyć nowy. Mam A3 8L 1.6 z LPG. Więc samochód nie często ma pełny bak. Po zaatakowaniu na full do pierwszego odbicia pistoletu, więc żadne przelanie nie powinno mieć tu miejsca. Licznik pokazuje lekkie przekłamanie w prawo. Przekłamanie jest na temperaturze i paliwie. Licznik był robiony z rok temu. Na obrotach i...
Witam. Co sprawdzileś, że jest OK? Jeżeli wyciągnąłeś ssanie i chodzi a wszystko jest szczelne to sprawdź poziom paliwa, dyszę i regulację wolnych obrotów.
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
To znaczy mieszanka jest zbyt uboga. Nie wiem jak to było z tym przerabianiem i jaki tam jet gaźnik, ale pod większą pojemność powinno być więcej paliwa czyli dysza rozpylacza powinna być większej średnicy moim zdaniem. Albo za niski poziom paliwa w gaźniku jeżeli dysza była wymieniana na większą. Aby podwyższyć poziom paliwa w gaźniku trzeba aby zawór...
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
A regulowałeś gaźnik? Bo poziom paliwa w komorze pływakowej też wymaga regulacji. Masz dozownik do oleju czy robisz mieszankę? Jakiego oleju używasz? Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni biegów/przekładni? Jest szansa że ci pierścień uszczelniający przepuszcza lewe powietrze. Cały układ dolotowy jest szczelny?
Czyszczenie gaźnika i regulacja poziomu paliwa w gaźniku. Ewentualnie wymiana zaworu iglicowego.
Czy musisz powtarzać to pompowanie gaźnika? Zdemontuj, przeczyść, ustaw poziom paliwa. Zainteresuj się też regulacją zapłonu.
Mieszankę paliwo olej masz ok. Skoro świeca czarna to za bogata mieszanka jest. Musisz opuścić poziom paliwa w gaźniku (regulacja pływakiem lub opuść iglicę niżej).
Wiem o który skuter Daelima chodzi, tylko nie pamiętam nazwy modelu. Tam jest silnik podobny jak GY6, tylko z chłodnicą oleju za przednim kołem. Gaźnik to Mikuni i nad nim jest filtr powietrza, gdzie chińczyki w tej samej „budzie” mają w tym miejscu zbiornik oleju (2T), dodatkowy schowek, albo jakąś zagadkową puszkę. Z tym gaźnikiem są niestety kłopoty....
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
Dwie rzeczy - wymień kondensator i ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej.
Jeśli jest główna dysza paliwa to można zmniejszyć średnicę i nie pojedzie szybciej Można jeszcze obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej przez regulację pływaka
Możliwe, że autotune wymaga zresetowania. Wiedza tajemna jak to zrobić bez interfejsu. Sprawdziłbym czy skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze, kolektor ssący). Gaźnik w dalszym ciągu podlega naprawie i regulacji, m. in. membrany, filterek, zawór iglicowy, poziom paliwa (0.55 mm ponad płaszczyznę uszczelki). Wymiana gaźnika wymaga przeprogramowania...
Przychylam się do odpowiedzi gaźnik do regulacji (za bogata mieszanka) Za wysoki poziom paliwa w gaźniku
Dopowiem jeszcze że po zaworach konieczne porządne czyszczenie gaźników, oczywiście z kompletnym rozebraniem na części pierwsze, wskazane w myjce ultradźwiękowej (choć i bez też się da). Dopiero potem weryfikacja dyszy i iglic, sprawdzenie zaworków iglicowych, montaż, regulacja poziomów paliwa w komorach i dopiero dokładniejsze regulacje..
Z tego co pamiętam to jest tam plastikowy pływak,więc nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa, Najczęstszą przyczyną jest zaworek iglicowy,rozbierz gaźnik i przeczyść gumkę zaworka rozpuszczalnikiem oraz gniazdo zaworka. Ps. Sprawdz czy przypadkiem nie ma paliwa w pływaku.
Dolna. To wkręt regulacyjny składu mieszanki. Zapalasz silnik, wkręcasz wkręt, silnik zaczyna się krztusić; nie pracuje równomiernie. Cofasz wkręt do takiego momentu, kiedy silnik pracuje płynnie. Ale nie szukaj tam, tam się regulowało wtedy, kiedy silnik gasł na wolnych obrotach, np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Natomiast podstawowa regulacja tego...
w tym schemacie jak widze wykorzystano cewkę zapłonowa czyli dalej ten sam element ,który to z kolei jest podejrzany przez karollo_r ze jest uszkodzony jaki to ma sens. przy sprawnej cewce zapłonowej motocykl powinien zapalać z "pierwszego kopa", ale może z innej strony jakie są objawy tego złego zapalania bo o to chyba walczymy i ten problem ma byc...
Na alledrogo są gaźniki do simsona ponoć oryginalne niemieckie dlatego bym zaryzykowal. Te Amal to chyba zamienniki. No w tym gaźniku ala dellorto na zaworek naciska bezpośrednio pływak. Nie wiem czy dzisiaj zdąrze ale jak mi się uda to porobię fotki tego gaźnika. Aby zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej pewnie mmusiał by coś przykleić do pływaka...
Gaźnik sprawdzałeś, poziom paliwa i szczelność zaworka iglicowego, o regulacji nie wspomnę?
Ale ten gaźnik nie posiada blaszki .. Ma za to iglicę która zamyka dopływ paliwa, więc nie ma fizycznej możliwości regulacji poziomu paliwa.
Fabryczny podwójny nadawał się idealnie. Tak samo jak i do regulacji poziomu paliwa w 126P. Zdaje się nawet średnica trzpienia strony gwiazdowej śrubokręta była odpowiednia do regulacji pływaka w gaźniku - czyli poziomu paliwa w komorze pływakowej. To chyba było 6mm o ile pamietam.
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Kolego sprawdź pływak w gaźniku tj. czy nie ma w nim benzyny, co świadczyłoby o jego uszkodzeniu i wymianie na sprawny. Po kolorze dymu, dławieniu się silnika oraz nadmiernym zużyciu paliwa wnioskuję, że masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku (regulacja na iglicy), bądź dziurawy pływak.
Jakoś tak? https://www.youtube.com/watch?v=A-sKeBiU... Regulacja poziomu paliwa w komorze, dysza. Gaźnik się przypadkiem za bardzo nie nagrzewa?
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
ustaw prawidłowo zapłon ,a sprawdź poziom paliwa lub jeśli jest regulacja na iglicy to opuść ją o jeden ząbek czarna świeca jest z powodu złego składu mieszanki ,jest po prostu za dużo paliwa a za mało powietrza nie szukaj przyczyny w świecach
Czarna świeca oznacza pracę na bardzo bogatej mieszance, wręcz jak na ssaniu. Widzę że w tym modelu to jest częsty problem. Gaźniki są typu opadowego, więc są mają problem z pływakami pracującymi wręcz poziomo, a za tym z zachowaniem prawidłowego poziomu paliwa w gaźniku podczas jazdy i różnych warunków pracy (wibracje, wstrząsy, przechyły, przyśpieszenia...
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w nim paliwa. Czy na pewno masz w nim zaworek iglicowy (musi poruszać się bez zacięć), może zginął podczas rozbiórki gaźnika. Czy ma on możliwość regulacji poziomu paliwa.
Witam Powiedzmy, ze cudem uda mi się ustawić poziom paliwa, to jeszcze zostaje regulacja śrub które kręciłem. Nie wiem, która śruba do czego jest i jak wkręcę do końca, to ile wykręcić. Spróbuje dać foto gaźnika. Może się uda.
Nowy gaźnik też wymaga regulacji poziomu paliwa oraz składu mieszanki . Może ciągnie Ci lewe powietrze mimo że nowy . Wyprzedzenie zapłonu jest w porządku ?? Może kondensator siedzi w aparacie i iskrzą styki , mała przerwa chyba , że masz elektroniczny .
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Problemem może być np. nieszczelny pływak, który tonie i podnosi stan paliwa. Możesz podregulować "języczek" na pływaku o ile jest metalowy. Jeśli pływak jest szczelny, to pozostaje regulacja poziomu paliwa na iglicy i sprawdzenie stanu zaworka odcinającego dopływ paliwa. Z ciekawości zapytam, czy masz zwyczaj zamykać paliwo kranikiem i czy jest on...
Witam wszystkich serdecznie. Agregat prądotwórczy ENDRESS - Ecopower-Line ESE 6000 BS z 2010 r. Urządzenie mało eksploatowane, długo stało w kącie garażu bezczynnie. Benzyna dochodzi do gaźnika, iskra jest na świecy zapłonowej - silnik nie chce się uruchomić i brak oznak, że chce pracować. Wymontowałem gaźnik, chcę go oczyścić i sprawdzić elekto-zawór...
Witam. Jestem nowy i na poczatek chcialbym zapytac czy masz ktos cos wiecej o gaźniku. Chodzi mi głównie o regulację obrotów itp. Bo mam simsonka ale wchodzi mi na wielkie obroty i ciezko mi jest go wyregulowac tak zeby chodzil dobrze ale szybko nie gasl.
Chyba że masz automatyczną regulację poziomu paliwa w baku ustawioną na stan minimalny. (czytaj: dziurkę na poziomie minimalnym przez którą delikatnie przesącza się paliwo) ja tak miałem w tikusiu, na postoju czasem było czuć zapach benzyny, a bak był lekko "spocony"
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Jeszcze jedno pytanie, czy zaworek iglicowy w pokrywie gaźnika pod pływakiem powinien sprężynować czy luźno latać? Bo kupiłem zestaw naprawczy iten nowy sprężynuje a stary latał sobie luźno. Przy regulacji poziomu paliwa bez względu na to czy pływak jest ustawiony pionowo czy dogóry nogami zaworek jest w tym samym położeniu i nie wiem czego tyczy się...
0.4 to jest przerwa na stykach. Mi chodziło o zapłon, to co Ty masz ustawione 1.8 przedGMP, ma być chyba 3 . Ale to sprawdzę dopiero po 15-tej. Dodano po 3 Zapłon jednak 1.8mm przed GMP. Gaźnik 16N1-11: Liczba obrotów wkręta regulacji biegu jałowego 1-2. Poziom paliwa 8+-1. Położenie iglicy 4 rowek patrząc od góry. Sprawdź kondensator.
Kolega Ociz ma rację, osoby które nie widziały pracującego 2ee niech się nie wypowiadają. Sam mam 2ee w golfie z automatem i przy takim samym problemie pomogło dokładne mycie gaźnika i regulacja poziomu paliwa. Generalnie gaźnik drogi w naprawach, możliwości regulacji żadnej... Jak zrobi się cieplej zmieniam na wtrysk od RP, przełączanie benzyna/gaz...
https://obrazki.elektroda.pl/9802962200_... Ponieważ nie ma prostej regulacji poziomu paliwa zeszlifowałem trzpień z zaworka iglicowego. Trzpień ten po naciśnięciu chowa się. Podobny do oryginału jest dostępny w sprzedaży zaworek Keihin K1, ma minimalnie dłuższy trzpień i silniejszą sprężynkę. Po kilku próbach ze skracaniem trzpienia...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
Pływak wygląda na bardzo dobry, sprawdzałem go w paliwie, pływa ładnie i jest szczelny; nie wygląda na odkształcony. Niestety nie mam żadnego na podmianę. Też mi się wydaje, że poziom paliwa może być za wysoki, ale pływak jest plastikowy i raczej nie ma możliwości regulacji stanu paliwa w komorze pływakowej. Hmm chyba zostanie gaźnik na części 😁
iglica na którym rowku? Powinna być na środkowym, poziom paliwa w komorze pływaka może być też za duży.
Nie wiem co mają dać krople oleju w cylindrze, ale proponuję zamienić je na benzynę. Jak zacznie łapać to problem z układem zasilania. Gaźnik (regulacja poziomu paliwa!) i cała droga od gaźnika nad tłok. Chodzi o tzw. lewe powietrze. Simmeringi na wale, szczelność karteru. Co z filtrem powietrza i wydechem?
Poziom paliwa w komorze pływakowej powinien być równo z ścianką komory. Zapinasz wężyk na króciec u dołu komory, kierujesz go w górę, i odkręcasz śrubę. Wężyk wskaże poziom paliwa. Rozkręcasz i gniesz aż nie będzie równo z krawędzią.
regulacja paliwa poziom paliwa mercedes mercedes poziom paliwa
prowadnica piła stołowy mozilla instalka sterowanie rolet zewnętrznych
Typowe usterki wzmacniacza Luxman A-331 Jak przywrócić MW Power IP40-2M-MZ do fabrycznych?