Sprawdź czy sygnał jest podawany na cewki. Do tego nie trzeba oscyloskopu. Fałszywe błędy mogą powodować zbyt niskie lub zbyt wysokie napięcie akumulatora.
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Czyli tuning. A zawory źle ustawiane. Kolega pomija jedną czynność przy ustawieniu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Zawory ustawiasz na zimnym silniku. Ssące 0.09mm Wydechowe 0.14mm [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Nie, 1.6 jest na pasku. Prościutki rozrząd.
Widać że niektórzy mają problemy czytania ze zrozumieniem, moje auto nie było słabe. Więc co ma katalizator do stukania ? Wymiana kół pomogła autko teraz zimne jak i po rozgrzaniu mruczy jak przystało na benzyne. Wszystkie bolączki znikneły.
Jak możesz to podaj kod silnika to coś poszukam akurat do tego silnika. Jest kilka szczegółów, na które musisz być przygotowany poza momentami jak np. regulacja luzu międzyzębnego i synchronizacja rozrządu, czy też regulacja pompek i zaworów. Przy okazji podrzuć mi maila na priv.
I jeszcze jedno, koło to pod wałkiem rozrządu ma możliwość regulacji zazębienia, więc szczelinomierz w dłoń i ustawiamy, inaczej rozrząd bedzie hałasował, luz międzyzębny ma być w przedziale 0,06-0,17mm.
Koło regulacji faz rozrządu do zmiany a do tanich nie należy.
Problem lezal gdzies indziej.
Witam. Chciałem się dowiedzieć czy w chińskim 4 t istnieją jakieś inne punkty żeby ustawiać rozrząd. Chodzi mi o to, że gdy ustawiam na punkcie T i na zębatce 2 punkty w pionie pokrywają się z karterem, skuter i tak nie chodzi. Jeżeli nie istnieje inna regulacja rozrządu, to chociaż powiedzcie mi, w którym momencie powinienem ustawiać luz zaworowy?
Carrot, masz może schemat do rozrządu ALFY 164 2.0 twin spark, 1994 rok. Chodzi mi dokładnie o napinacz łańcucha, gdzie się znajduje i jak wykonuje się regulację.
Witam. Wymieniałem ostatnio w swoim tikusiu pasek rozrządu - drugi raz odkąd go posiadam. Za pierwszym razem udało się bez żadnych dodatkowych regulacji (zapłon sie nic nie zmienił). Niestety teraz pomimo ustawienia odpowiednio znaków i założeniu paska, po skręceniu wszystkiego, kilkakrotnum obróceniu wału zgodnie z kierunkiem obrotów i wydawałoby się...
Tam są hydrauliczne regulatory mimo że ma śruby do regulacji.
Dzięki kolego bardzo fajne materiały pozdr
po to są znaki ,stożki na wałkach rozrządu i możliwośc regulacji pompy,żeby zgrac wszystkie znaki tak,żeby pasowały w 100% i jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj,bo jeszcze komuś przyczynisz się do uszkodzenia silnika.
Jak bym wszystko wiedział nie pytał bym na forum To wszystko jest w internecie. Aby wyregulować zawory musisz zdjąć wałek. Jeżeli nie znasz zasady regulacji zaworów, to na pewno nie poradzisz sobie z rozrządem. Ja Ci życzę jak najlepiej, ale z Twoją wiedzą słabo to widzę.
Zająłbym się regulacją rozrządu/zaworów i zapłonu. A może już odparowały zawory?
Zawory reguluje się w gpm tłoka (chyba że producent podaje inaczej, np: 5 mm za gmp) gdy oba zawory są domknięte. Nie patrz na magneto, te znaczki są raczej do ustawienia rozrządu.
Kolego jak możesz podmień albo wymień zawór regulacji zmiennych faz rozrządu, obstawiam że albo on padł albo jakiś syf tam jest. Zawór to ten wystający po prawo w linii wiązki cewek zapłonowych.
Witam. I dołożył bym sprawdzenie zapłonu, rozrządu, regulacje zaworów i krzywiznę wzniosów wałka rozrządu. Wypluwające paliwo a raczej już mieszankę paliwowo-powietrzną w dolocie świadczy też o tych problemach. W maluchach standard. Pozdrawiam.
P0009 Działanie systemu ustawienia silnika (rząd 2) do sprawdzenia - Czujnik położenia wału korbowego (Halla/MRE) P0597 Obwód sterowania podgrzewacza termostatu/otwarty P0014 Elektrozawór ustawienia wałka rozrządu zaworów wylotowych 1, rozrząd za daleko przesunięty lub działanie systemu do sprawdzenia -1.Czujnik położenia wałka rozrządu (Halla/MRE)...
Jaki kod silnika ? w tych silnikach raczej nie ma wariatora a jest napinacz z regulacją faz rozrządu. Nie raczej a na 100%..
Błędów brak. Rozrząd niestety jest przestawiony o jeden ząb. Wałki są ustawione dobrze na znakach. Dziś bądź jutro będę ustawiać go tak jak powinien być. Z rzeczy które mnie zastanawiają to: Kąt wyprzedzenia zapłony -9.75 TDC Regulacja faz rozrządu -4° KW Czujnik Halla odchylenie regulacji 16° KW Masa zasysanego powietrze na wolnych jest 4g z tego co...
Ad.1 W twoim wozie jest łańcuch napędu rozrządu. Ad.2 Zawory reguluje się na zimno, ssący 0.21-0.25, wydech 0.25-0.29 Ad.3 Nie mam Hondy Pozdro :] P.S. Regulacja .... jak są problemy lub jak słychać zawory, lub co ile kilometrów ... nie wiem.
Przepraszam że tak długo nie pisałem ale wiecie święta %. Więc tak, Leon po zmianie kąta wtrysku na "bliski idealnego 48-52" zachowuje się duuużo ciszej na zimnym lepiej pali ( pada aku ale to swoją drogą ) same plusy:) myślę że ta wizyta u mechanika i regulacja rozrządu też się przyczyniła do tego. Także ogóle zadowolenie:)
Witam. Ford mondeo mk5 2.0 tdci 180KM rocznik 2016. Wymieniona została pompa CR oraz kompletny rozrząd. Komputer nie pokzuje żadnych błędów ale jak podłącze forscana wychodzi błąd P0014 regulacja faz rozrządu B zbyt duże wyprzedzenie rząd cylindrów 1. Samochód jeździ normalnie, nie łapie błędów. W czym może być problem? Jak widzicie problem nie pojawił...
To pytanie to żart jakiś?!? Zabierasz się za silnik nie znając podstawowych nastaw? I nie dziwi cię to, że dźwigienki latają tak, że niemal wypadają? Nic dziwnego, że słyszysz zawory, bo tutaj albo olbrzymia regulacja, albo wymiana totalnie zużytego rozrządu. Luzik, jest luźno ale bez tragedii. Błażej, to lata niewiele mniej nawet poprawnie ustawione...
Regulacja zaworów. https://www.youtube.com/watch?v=N1CaENeJ...
Źle złożony rozrząd.
Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni.
ten silniczek i regulacja zaworów to taki żart,odstaw do mechanika on będzie wiedział co zrobic.
Mam problem z rozrządem a mianowicie nie zablokowałem i teraz pytanie czy można normalne koła na znaki przekręcić by pasowało czy jak ?
Tylko nie wiem czy z tym oznaczeniem na kole to wyjdzie bo jeśli kolega ma poprzestawiany rozrząd.
Jeżeli chodzi o fazę koła impulsowego, którą się robi w drugiej kolejności po regulacji fazy rozrządu ,zaworów i pompowtryskiwaczy w otwór z dwoma kreskami (przed pierwszym cylindrem (jedna kreska),odstęp jak pamiętam chyba 10 otworów)na kole zamachowym od dołu musi się idealnie pokrywać z piątym wypustem koła impulsowego (zaznaczony trójkątem) z czujnikiem...
Jeśli chodzi Ci o ponowną regulację zaworów , to nie . Wałek rozrządu masz w głowicy więc nic się nie przestawi , wyprzedzenie zapłonu też zostanie w tym samym miejscu . :| Przy składaniu zwróć uwagę na znaki . Przestawisz o jeden ząbek na rozrządzie i będzie lipa . :| Dodano po 3 ( Wał , łańcuszek , wałek rozrządu ) . To musisz ustawić na znaki , zgrać...
Ogarnięte rozrząd był walnięty
Cześć udało się wyregulować? Opiszesz jak ustawiłeś koło magnesowe a jak koło rozrządu? Dodano po 40 (at)artek482 . Dodano po 31 Cześć udało się wyregulować? Opiszesz jak ustawiłeś koło magnesowe a jak koło rozrządu?
hmm Wytarty wałek rozrządu nie bardzo. (mniejsze krzywki ni powoduj większego otwarcia zaworu tylko przeciwnie i do tego jest regulacja luzu.) Cały silnik był robiony czy tylko głowice? Może źle ustawiony rozrząd o 1 ząbek. :D
Mam tylko oólne dane dotyczące napraw i regulacji. Wymiana paska rozrządu itp. itd.
Czyli z Twojej wypowiedzi wynika iż możesz mieć źle zgrany rozrząd a mechanik (pseudo ?) doregulował zapłon do źle ustawionego rozrządu ? No to ładnie, jaki to symbol silnika? Jak podasz symbol to znajdę jak się "ustawia rozrząd" bo od tego trzeba zacząć - od na 100% dobrze zgranego rozrządu a potem ewentualnie korygować zapłon.
Dzięki za odpowiedź. Zastanawia mnie tylko kwestia tego, że zarówno na zimnym jak i gorącym silniku nie było problemów z rozruchem. Wybacz, że drążę temat, ale do czego służy regulacja długości kolektora? Rozrząd oczywiście sprawdzę.
Witam czy błąd regulacji kąta wtrysku 17656 po naprawie rozrządu i ogólnie silnika bo coś tam było nie tak z wałkiem rozrządu to tylko efekt przestawionego paska czy mogą być inne przyczyny? Jeszcze nie zaglądałem na znaki ale ktoś klientowi to w trasie robił i tak go puścił do domu. W każdym razie bloki pomiarowe pokazują 1,5 st P jako wartość porządaną...
Witam :) Potrzebuję informacji na temat regulacji zapłonu i rozrządu tzn chodzi mi o znaki (gdzie sa i który z którym ma się pokrywać) ew jakie luzy zaworowe. Dostałem ostatnio w ręce ten wóz dodam że już ktoś bawił się rozrządem i tak go ustawił że samochód odpali po kilkunastu próbach. Świece i wtryski nowe. Ciśnienie na tłokach ok. Rozrusznik kręci...
również elektrozawór regulacji wałka rozrządu. Zmienną fazę zasila F1-15A
ustawienie rozrządu jest NAJWAŻNIEJSZĄ regulacją silnika / no może ktoś ma inne zdanie, ale ja tak uważam/. należy jej poświęcić tyle czasu ile trzeba. zakładanie nowego paska na stare ustawienia kół - bez sensu, no chyba że robi to wymieniacz "na czas". po to podczas projektowania silnika robi się blokady rozrządów żeby z nich korzystać! jak kogoś...
Sygnał z czujnika wałka rozrządu jest poza zakresem , sprawdź ustawienie rozrządu . Wymiana tego czujnika wiąże się z regulacją ustawienia względem występu na kole , poeksperymentuj nie może być za blisko jak i za daleko .
Nie obraz się ale zbytnio nie wiesz co robisz, nie rozumiesz tego co ktoś ci mówi lub ktoś ci źle tłumaczy. Dokręcenie pompowtryskiwaczy nie ma nic do tego błędu. Siła i kąt z jakim mają być dokręcone nie mają nic do ich regulacji. Wedle dokumentacji pompowtryskiwacze dokręca się momentem 12Nm a potem jeszcze dokręcasz o kąt 270 stopni. Moim zdaniem...
Wygląd dużo lepiej niż mój. ;-) Rocznik też 2006, ale mam 2x taki przebieg, rdza zjada wszystko. Silnik w 2,0X to DOHC ma regulację na szklankach = brak sensownej cenowo regulacji. W marcu za wyjęcie silnika, z rozrządem, pompą, łożyskiem sprzęgła, itp zapłaciłem 5000PLN. Generalnie nie polecam... Chyba że jesteś mechanikiem i blacharzem, i potrzebujesz...
Sprawdż czy podczas kręcenia rozrusznikiem kręci się palec rozdzielacza (aparatu zapłonowego), jezeli stoi w miejscu to znaczy ze zerwnany pasek rozrządu
Wiem, że to nie łatwe bo wszyscy mi to powtażają. Podczas demontażu koło z wałka rozrządu odkręciłem razem z tą płytką do czujnika więc to powinno pasować. Ja myślę że dam radę to trafić w odpowiednie położenie kół między sobą ale martwi mnie ta regulacja na śróbach koła wałka rozrządu. Czy jeżeli na tej regulacji nie trafię dokładnie na właściwe miejsce...
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Odprężnik jest zintegrowany z wałkiem rozrządu, samego nie dokupisz. Zawory, są na pewno dobrze ustawione?
Pomogła regulacja naciągu paska rozrządu.
Kolego dlaczego chcesz wymienić łańcuszek rozrządu - zerwał się, czy zbyt rozciągnął ?. Szczegółowy opis wymiany łańcuszka znajdziesz na tym forum np. regulacja zapłonu w silnikach 4-suwowych. Po założeniu łańcuszka należy ustawić zapłon - pamiętaj o znakach służących do ustawiania zapłonu (w 3 miejscach należy zgrać znaki) oraz regulacji naciągu łańcuszka...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Siemanko, jestem tutaj nowy, ale przeczesałem niemal cale forum i nie mogę znaleźć rozwiązania mimo iż z wielu tematów próbowałem rozwiązać ten problem. Posiadam Junaka 901F, parę lat temu zrobiłem mu swapa na 125 (silnik z allegro 154FMI) wszystko było spoko, 2 tygodnie temu bylem na nim u teściów, jak wróciłem, zaparkowałem i postał tydzień, od wtedy...
Harnasx, to będzie albo 1 albo 2 generacji, w każdym razie ja upatruje problemu w regulacji, skoro rozrząd jest OK i świece, jedynie regulacja, ewentualnie moze być słaba kompresja i nie zapala się odpowiednio mieszanka, ale wtedy to juz raczej pad uszczelki pod głowicą. proponuję najpierw regulacja, potem mysleć dalej
W tych FSI strategia pracy zaworu regulacji ciśnienia paliwa jest ściśle powiązana z fazami rozrządu.Zrobisz rozrząd,ciśnienie wróci do normy.
Wygląda na problem z regulacją wyprzedzenia wałka rozrządu, ale dla pewności przeczytaj to VCDS,em.
Żeby wyregulować w tym silniku zawory trzeba zdjąć rozrząd i wałek rozrządu ,regulacja na płytki pod szklankami.
w 1z zawsze zbijam koło na rozrządzie i ustawiam pompe na blokade potem regulacja zapłonu. dobrze sprawdzic klin na wale. własnie dlatego kiedy widze znaki farbą. ale jakby klient chciał to zrobic przy piwku za 100zł to tez bym na farbe robił! :D
Mam ten sam samochód, ten sam silnik i podobny problem(z tym, że poza słyszalnie nierówną pracą na wolnych nie ma innych problemów typu falowanie obrotów-trzyma 900 +/- 25). Ogólnie dosyć często spotykany problem w tym silniku, lecz nie udało mi się znaleźć kogoś kto by go rozwiązał. Przy wymianie rozrządu planuję zrobić regulację zaworów (w tym silniku...
A spojrzenie na wałek rozrządu nie wystarczy?
a tak w ogóle to igły tu idą takie same jak do domowych Łuczników? bo ja założyłem nową (Organ 130/705 H) bo kiedyś takich setkę kupiłem sobie ogólnie to jestem pod wrażeniem, bo ta maszyna to jest w zasadzie identyko co np Juki DDL-227, DDL-555, a to przecież najwyższa półka: https://s3.amazonaws.com/a.teamworksales...
Powiększony luz zaworu wskazuje na skrzywienie trzonka zaworu wskutek zderzenia z tłokiem i regulacja luzu niestety nic tu nie pomoże , musisz zwalać głowicę .
Najpierw zacznij od uszczelnienia układu paliwowego poprawnie, bo przy najmniejszych nieszczelnościach, wszystkie inne parametry VAG będzie "czytał" z błędem i nic Ci nie pomogą inne regulacje (np. rozrząd, kont wtrysku...).
Witam, czy ktoś może pomóc, jak ustawić rozrząd oraz wałki rozrządu w Nissan Atleon 2010 rok 3.0 turbo diesel 150 koni? AI: Czy zauważyłeś jakieś konkretne objawy lub problemy, które skłoniły Cię do regulacji rozrządu i wałków rozrządu? Wymiana uszczelki pod głowicą.
Zawory poruszają się bez oporów zgięte być nie mogą ponieważ byłyby nie szczelne ale elementy poruszające popychacze w miejscu styku z krzywką faktycznie wyglądają nieciekawie. Myślałem że to ja zepsułem silnik ale z waszych odpowiedzi wnioskuje ze poprostu elementy rozrządu były zużyte. Dodam jeszcze że w tym silniku wałek jest na dole, krzywka popycha...
Regulacja luzów zaworowych między płytką a wałkiem rozrządu
Wałek rozrządu, szklanki, regulacja kąta wtrysku itd.
A jak już spłukasz się na regulacje pompy , rozrządu i wtryskiwaczy itp . ...to pewnie będzie potrzeba przeprogramować sterownik . Poszukaj na forach Golfa i Pasata - wielu tak miało . "nie chce palić jak ciepły Golf" - wpisz to w Google i poczytaj
Witam. Mam problem z mazda a mianowicie udałem sie do serwisu mazdy w Cie zdiagnozowania błędów. Wyskoczył mi P0011,p0012 oraz p0016 w mojej mazdzie 3 2012 rok 2.0 benzyna. Wymieniłem rozrzad i został mi błąd p0012 - regulacja faz rozrządu zaworów ssących - zbyt duże opóźnienie (rząd cylindrów 1). Podmieniłem czujnik położeni walka rozrządu oraz czujnik...
Czy podczas składania silnika poprawnie ustawiono rozrząd, czy klin koła magnesowego został założony a może został już ścięty. Gaźnik do regulacji, może uboga mieszanka Rozrząd ok,klin sprawdzałem jest,gaźnik jest ok,świeca ładnie wypalona. Przy większych silnikach Briggsa może większy luz,się ustawia???
Witam, Potrzebuję momenty skrecania silnika(korbowody,wtryskiwacze,głowica,p... oraz Ustawienie rozrządu i regulacja zaworów. Silnik DXI 11 450KM Jest ktoś w stanie pomóc? Z góry dziękuje.
Nie ma tam osobnej regulacji zapłonu tak jak w malaczu czy coś podonego? tak by tylko ustawić dobrze rozrząd po znakach a zapłon ustawiać regulacją zapłonu? Wydaje mi sie że musi być
silnik z16xer nie ma hydraulicznych popychaczy więc jedynie mechaniczna regulacja luzów natomiast częstą przypadłością jest stukanie wariatorów (czyli kół wałków rozrządu z regulacją faz ) warto też zobaczyć czy sitka w zaworach wariatorów nie są pozatykane przepalonym olejem to te dwa zaworki po obydwu stronach głowicy zaraz za osłoną rozrządu.
Rozrząd do regulacji, polecam zmienic majstrow i na drugi raz sprawdzac auto przed odbiorem ;|
Odpalilem silnik z pomocą sąsiada za pomocą K2 do kokpitu.Silniczek pracuje jak nowy[nowa uszczelka pod głowicą,uszczelniacze zaworowe,ustawiony rozrząd,regulacja luzów zaworowych,nowa uszczelka pod pokrywę zaworów],odpala na dotyk.Oby jak najdłużej pracował.
Jak kompresja trzyma zawór, on ma sprężyny zaworowe, które go domykają jeśli krzywka wałka rozrządu pozwoli.
Wczoraj podpiąłem pod Vag-a i są nowe błędy 17701 termostat zwarcie do plusa 17698 czujnik temperatury silnika sygnał za mały nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 16804 system katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 17927 regulacja wałka rozrządu strona 1 Proszę o pomoc Proszę poprawić pisownię we wszystkich postach w tym temacie. Trzeci raz...
Panewka główna - nowe śruby - 60 NM + 90 stopni Panewka korbowodu - nowe śruby - 30 NM + 90 stopni Koło zamachowe: Automat 60 NM + 90 stopni Manual 60 NM + 180 stopni Koło wałka rozrządu - 3 śruby od regulacji 25 NM, centralna śruba wałka 100 NM (ja daję trochę kleju) Śruba centralna wału - przewidziana nowa śruba 120 NM + 90 stopni (najlepiej na klej...
Schemat jest podobny jak w stralisie tylko wartości trochę inne.Sam czytając instrukcję, dopireo po którymś kolejnym ustawianiu doszełem do wprawy.Robiąc to po raz pierwszy, naprawdę można "popłynąć".Wielu się o tym przekonało zlecając tylko regulację zaworów w nie odpowiednie ręce.
Najczęściej to używam około 110 Nm do przykręcania kół. :) Ten mały był na na mus przy rozrządzie potrzebny jak i przy sprzęgle. Bardzo fajny klucz, regulacja mi się bardzo podoba. Co do wychylnych to nie używałem - choć pewnie jego przydatność zależy czy masz możliwość patrzeć na stopień wychylenia na nim zamiast na kliknięcia przy standardowych kluczach....
Witam Auto śmiga ładnie lecz na zimnym silniku brak wolnych obrotów po prostu zapali pochodzi 10s i zgaśnie są takie błędy: P0335 Czujnik A położenia wału korbowego-usterka P0340 Czujnik położenia wału rozrządu-usterka P0010 Obwód regulacji faz rozrządu Oba czujniki podmieniane instalacja ok zresztą jakby czujnik wału był walnięty to by wcale nie odpalił....
Jeśli nie będziesz odkręcał śruby na kole od wałka rozrządu, to jak porobisz znaki i na te znaki poskładasz to powinno być dobrze.
sprawdzałem czy nie jest przestawiony na rozrządzie. jest OK.
Brak możliwości przedstawienia pompy. Przykręconą na stałe do bloku. Rozrząd tak. Jeszcze regulacja dekompensatora.
Korekta służy do ustawienia rozrządu , w wypadku gdy nie można ustawić blokad można dokonać minimalnej korekty . Jeżeli ustawienia się zgadzają i blokady pasują prawidłowo nie dokonuję się regulacji . Jeżeli będzie rozregulowane ustawienie czyli regulacja koła rozrządu będzie poza zakresem , objaw będzie taki sam jak przy uszkodzonym czujniku położenia...
EEE z tą uszczelką to chyba lekka przesada to jest OHC z tymi zaworami trochę też od tego jest regulacja zaworów śruby, płytki albo hydraulika. Więc albo rozrząd albo regulacja luzu.
Witam. Potrzebuję informacji dotyczącej momentu oraz kolejności dokręcania śrub głowicy i klawiatury rozrządu (kod silnika D6A250 EC96 , rocznik 1997). Kolejna sprawa to sposób regulacji zaworów (widziałem kilka schematów, ale nie mogę znaleźć do FL6). Pozdrawiam. hello, a little late but I hope that helps you. regards
Rozrząd na znakach.Luzujesz koło na wałku rozrządu(na kole pompy wtryskowej szukasz karbu -od strony pompy)Karb ustawiasz w okolicach znaku (w okolicach śruby od chłodnicy jest kreska -jakby odlew) w tym położeniu koło pompy "ma luz pomiędzy sekcjami" zakładasz i napinasz pasek rozrządu.Teraz łapiesz koło pompy ręką i kręcisz "z obrotami silnika" do...
To zdjęcie jest z przed regulacji. Co do rozrządu, to sprawdzę. VAG pokazuje 0,0 z lekkim skokiem na -0,6 czasami. Dzieki, odezwę się
Na to może mieć wpływ wiele czynników. Nieszczelne zawory, zbyt mały luz (regulacja płytkami), przestawiony rozrząd, niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu, nieszczelność w dolocie (lewe powietrze).
Czyli po rozrządzie żadnej regulacji się nie robi?
Witam. Może ktoś grzebał przy rozrządzie ?. Czy był wymieniany i kiedy ?. Ile ma przejechane - "maluch" i rozrząd ?. Pozdrawiam :).
Witam Czy ktoś kojarzy czy żeby wyjąć pompę wtryskową to trzeba rozpinać rozrząd czy tylko wykręcić ją z tyłu tam jest wieloklin czy są na nim jakies nacięcia żeby ją póżniej dobrze włożyć????? pozdrawiam adnotacja: - pompa jest moocowana na trzy śruby i mma regulację na fasolkach. rozrządu nie trzeba rozpinać, wałek ma wieloklin w jednym większym nacięciem...
jeszcze raz regulacja zaworów oraz sprawdzenie rozrządu świeca jest nowa? Jesli tak ustaw przerwe na niej 0,7mm
Prawdopodobnie źłe ustawienie faz rozrządu przy regulacji lub "wyklepana" klawiatura.
regulacja wałek rozrząd regulacja rozrząd citroen rozrząd rozrząd passat
kontrolka ładowania matiz amica wymiana pompy odczytać matrycy
archiwizacja danych dysku naprawa obudowy kolumny głośnikowej
Ford Kuga Hybrid nie odpala - brak zapłonu Podgrzewacz indukcyjny do bojlera 150-200 l: dobór i instalacja