W nastawniku (regulatorze przy wlewie) oleju jest śrubka pod zaślepką do ustawiania max mocy strona 68,69 Różnica temperatur między cylindrami nie powinna przekraczać 15 ° C Napisz jak Ci poszło
Falownik - ale to nie jest rozwiązanie Jakie rury? zwrotny sprawny? więcej informacji Wybijanie RCD świadczy o uszkodzeniu izolacji pompy - przebicie
Kolego to zwykły presostat silnika pompy. Regulacja jest na śrubie, ja jednak radziłbym wymianę na nowy. Pozdrawiam daro
Bardziej zamierzam się dowiedzieć jaki będzie efekt po otworzeniu tego zaworu i czy pompa nie będzie obciazona za mocno. Ale żeby odpowiedzieć trzeba właśnie znać typ pompy.
Z wzoru i tabel.
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Jest to pompa typowo odśrodkowa, najprostszy sposób regulacji wydajności to dławienie wyjścia. Zmniejszasz przepływ a co za tym idzie pobór mocy. A ten regulator to najprawdopodobniej regulator fazowy, dla tego silnika może być zabójczy w dłuższym czasie.
Uszkodzony sterownik pompy.
Tak. To znaczy problem rozwiązany w ten sposób, że skopiowałem układ zwiększenia obrotów (płytka drukowana z dwoma rezystorami, kondensatorem elektrolitycznym i kilkoma przekaźnikami z oryginalnej zabudowy. Ale jak działa ta regulacja - nie wiem. Nie mam schematu ani dokumentacji Nissana Cabstara w wersji F24 jak pamiętam. Jak pisałem w pierwszym poście,...
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Witam, ma może ktoś dane - schematy regulacji pomp w silniku Deutz BF6M 1012E? Chodzi o wyregulowanie pomp po regeneracji.
1Blokada obrotów silnik się nie wkręca.2dawka paliwa paliwa na pompie regulacja śruba no wymiana sprężyny .....mowa o silniku na pompie. można ez podłożyc 700 z quada artic albo massy Ferguson i tam tylko zostaje regulacja paliwa na pompie i mocy nie zabraknie Dodano po 38 1Blokada obrotów silnik się nie wkręca.2dawka paliwa paliwa na pompie regulacja...
Co to znaczy wg elektroniczna pompa CO? Taka z silnikiem BLDC i regulacją elektroniczną?
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
(at)nergal86 Pompa 21kW a silnik 12kW, chyba nie myślałeś że ma prawo to zadziałać? :) Druga sprawa maks prędkość pompy to 600rpm, więc tutaj tylko silnik wolnoobrotowy + regulacja prędkości przemiennikiem.
Hehe ale regeneracja pompy jest drosza od kapitalki silnkia!Dlatego pytam czy ktos wie co mam zrobic z pompa!!Czy dam rade sam ja naprawic i wyregulowac czy musze ja dac do regeneracji???????
Wygląd dużo lepiej niż mój. ;-) Rocznik też 2006, ale mam 2x taki przebieg, rdza zjada wszystko. Silnik w 2,0X to DOHC ma regulację na szklankach = brak sensownej cenowo regulacji. W marcu za wyjęcie silnika, z rozrządem, pompą, łożyskiem sprzęgła, itp zapłaciłem 5000PLN. Generalnie nie polecam... Chyba że jesteś mechanikiem i blacharzem, i potrzebujesz...
Czyli popełniłem błąd nie inwestując w pompę i stwrownik z regulacją PWM. pompa może być "zwykła" czyli z silnikiem indukcyjnym 1f. Regulację (prawdopodobnie grupową, ew fazową) zapewnić ma sterownik. To najtańsze dostępne do zakupu rozwiązanie. Pompa z regulowaną wydajnością+ jakaś karta dająca możliwość sterowania z zewnątrz to majątek. Problem w...
W silnikach jednofazowych z kondensatorem będziesz miał właśnie taką sytuację że silnik będzie niestety buczał, tego typu silniki nie nadają się do regulacji obrotów.
Od ciśnienia bardziej zależy maksymalna siła wykonywanych ruchów nie szybkość. Też tak napisałem. Jak są wolne ruchy to można zwiększyć obroty silnika.
Pomysł z drugim silnikiem hydraulicznym równolegle będzie działał. Ale zamiast regulacji obrotów silnika pompy zastosowałbym jednosekcyjny rozdzielacz hydrauliczny. Będzie wtedy płynne sterowanie jazdą do przodu jak i do tyłu. Rozdzielacz kosztuje poniżej 200PLN, Zapi lub Curtis do sterowania obrotami silnika wyjdzie drożej.
01375 to błąd poduszki silnika z prawej strony 01376 to błąd sygnału obrotów pompy wtryskowej 00550 to błąd regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku Problemu szukaj w pompie niestety...
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Tylko że tu nie chodzi o regulację obrotów pompy, a wentylatora. Podstawowa sprawa - jaki to konkretnie silnik? W zgadywanki się bawili nie będziemy.
Jaki masz filtr oleju? Ja bym zaczął od filtra pompy oleju i zaworu regulacji cisnienia
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Chodziło mi o wypełnienie impulsu samego zaworka w %, po nim można wywnioskować czy kończy się zakres regulacji czy może sam zaworek przepuszcza (zacina) lub sam tłok przestawiacza. Trafiłem też po naprawie pompy Pan "pompiarz" podniósł ciśnienie wewnątrz pompy tak mocno że sterownik nie poradził sobie z precyzyjną regulacją.
A czy jest możliwość ustawienia zapłonu w silniku z "pompą wtryskową od obcego napędu "? chyba nie .Ustawia sie tylko GłĘBOKOŚĆ obsadzenia pompy w silniku - wartośc powinna być podana na pompie ,do regulacji służa metalowe podkładki zakładane pod pompe
Tu są wszystkie dane potrzebne do regulacji na stole probierczym. Podejrzewam że chciał by Pan przeprowadzić regulację na silniku - stanowczo odradzam. Pompę oddaje się do regulacji wraz ze wtryskiwaczami po sprawdzeniu każdy wtryskiwacz jest przypisany do konkretnej sekcji wysokiego ciśnienia .
Witam. Mam pytanie dotyczące paska pompy wspomagania bmw e87 silnik m47. Czy tam jest jakakolwiek regulacja napięcia paska?
Witam wszystkich. Czy ktoś mi może powiedzieć jak wyliczyć podkładki pod nowe pompy do silnika jak w tytule, i gdzie te podkładki się znajdują w silniku? Jakoś ich nie mogłem dostrzec.
Tu jest nieco opisow regulacji pomp do roznych diesli (zarowno Lucas jak i Bosch). Niestety tylko Citroen. Poniewaz jednak silniki sa te same wiec byc moze znajdziesz tam wlasciwe parametry dla swojego. Pozdrawiam
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Teoretycznie tak... Tylko - nie znalazłem w opisie - czy ten silnik ma koło zamachowe? czy też kołem zamachowym jest tu wirnik pompy? Jeśli druga odpowiedź to musisz takowe koło zamachowe zamontować. I oczywiście rozwiązać regulację obrotów gdyż jest on przystosowany raczej do jednej prędkości obrotowej wału. Jednak jest to silnik więc wiele da się...
no 230, nie inaczej Jaki to silnik?
Nic nie wiadomo, czy sterownik BLDC to zaakceptuje i się nie uszkodzi. Może i nie, bo z reguly te sterowniki mają na wejściu transoptor przed procesorem zasilany z 5 V= i 470 Ω. Krzysiek, błędu nie ma przy założeniu, że poprzedni silnik nie miał regulacji, a o tym żadnej wzmianki nie ma. Zakładam, że to jest pompa perystaltyczna do celów laboratoryjnych...
W pompach wirnikowych regulacja poprzez zmiane obrotow silnika jest nieskuteczna.Najlepiej zaloz jakis zaworek do regulacji wydajnosci na tloczeniu. :)
Jeśli to jest silnik wielofazowy z magnesem (pytanie: ile ma faz?), to powinno działać sterowanie podobne, jak silnika krokowego. Ale najpierw trzeba ustalić, jaki to silnik.
Właśnie o tym też pomyślałem że pompa jest za mocna i silnik nie daje rady. A gdyby tak pomiędzy pompą a rozdzielaczem zamontować zawór do regulacji ciśnienia z przelewem do zbiornika. Pomogłoby to czy raczej nie??
Miałem taki problem w pierwszym palniku który przerabiałem. Próby robiłem oczywiście bez pompy oleju i silnik wentylatora mając, mniejsze obciążenie kręcił się dużo szybciej. Nie mogłem dostatecznie zmniejszyć ilości powietrza. Po założeniu pompy wszystko wróciło do normy. Co do regulacji obrotów silnika wentylatora to oczywiście, robiłem takie próby,...
Rozwiązanie: zakup silniczka z przekładnia i sprzężenie go z oryginalnym potencjometrem. Temat zamykam.
Witam mam problem z podĺaczeniem falownika lg ig5a do silnika 1,5kw.Po podlaczeniu falownika silnik buczy nie ma sily ruszyc po wpieciu bezposrednio zasilania silnik staruje.SInik jest zalozony do pompy srubowej i musze miec regulacje obrotow.
No tak, gdyby rozpatrywać sam silnik synchroniczny, bez połączenia z pompą to wraz ze wzrostem obciążenia jego prąd wzrasta. Ale w połączeniu z pompą, przy dławieniu przepływu, faktycznie prąd maleje, mój błąd. Jednak jednostkowe zużycie energii przez pompę wzrasta, więc takie dławienie wcale nie jest zbyt opłacalne: http://ipumps.eu/regulacja-dlawieniowa-u...
Jest regulacja ale do rozwiązania jest wcześniej olej- mocno podejrzewam że klient (żeby nie płacić) chciał sam podnieść obroty i ją rozebrał. Są na pompie plomby?
Ale mi chodzi dokładnie o sam montaż pompy. Czy oprócz jej założenia dokonał jakiejkolwiek regulacji pompą już na samym silniku? Kręcił silnikiem, sprawdzał coś poprawiał pompę? Tu chodzi o to czy mechanik dokonał sprawdzenia-regulacji początku konta tłoczenia przy montażu pompy w ciągniku.
No widzisz. Gdy w 4011 wyremontowałem pompę wtryskową też jakiś czas falowały obroty, potem przeszło. W ruskim regulacja dawki jest na zewnątrz pompy. Gdy ustawisz niską w momencie dodawania gazu obroty silnika falują, idzie jak star 200-ka. I to do tego stopnia że na biegu nie da się jechać. Podniesioesz dawkę i przechodzi. Faktycznie u ciebie może...
Regulacja silnika u mnie oznacza wykonanie wszystkich czynności tj: regulacji zaworów ,zapłonu ,sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa ,regulacje gaźnika.
Chłopie jaka regulacja.....pompę wyciągaj i do regeneracji i duża kasa....
Witam. Śledząc niniejszy wątek regulacji obrotów silnika pompy C.O. zastanawiam się jak rozwiązano problem sterowania obrotami dmuchawy? W dmuchawie, którą posiadam jest silnik z jednym głównym uzwojeniem i dodatkowym zbocznikowanym kondesatorem. Tym silnikiem steruje sterownik typu "komfort" wyprodukowany przez firmę "Elster". Instrukcja obługi podaje,...
Wydajność tej pompy można regulować przez zmianę prędkości obrotowej silnika. (regulacja napęcia zasilania ,PWM. Pozdrawiam...
W ktorym miejscu (jesli w ogole) znajduje się mechaniczna regulacja pompy wtryskowej w silniku MACK 430 z Renault Magnum 97r. Pozdrawiam i licze na wyrozumiałość.
Czy wie ktoś jak zmniejszyć obroty silnika na pompie wtryskowej do ciągnika Farm mot 250d?
To pompa Lucas CAV. Pewnie stanął termostat od obrotów na zimnym silniku.
A ja doradzam wydać trochę więcej i kupić sterownik z możliwością regulacji prędkości obrotowej silnika pompy. Jest tego dobra mnóstwo. Trzeba poszukać. Ew. "bawić" się samodzielnie na mikroprocesorku. Jak koś ma zacięcie to wprowadzi regulację prędkości pompy.
witam. potrzebuje rady odnośnie pompy wtryskowej. mam mały problem w postaci takiej iż na biegu jałowym silnik szarpie i troche nie równo pracuje. początkowo myślałem, że ucieka kompresja, ale po wymianie uszczelki zero poprawy. myśle, że to moze byc wina zbyt dużej dawki paliwa. posiadam pompe wtryskową lucas, silnik mam o pojemnosci 1.9 D. dziś przyjrzałem...
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
http://obrazki.elektroda.pl/2177362000_1... Pompa jest Zexel VE licencja Bosch, skok tłokorozdzielacza do regulacji kąta wtrysku ok. 1 mm. Luzy na zaworach ssący 0,35 mm, wydechowy 0,5 mm.
To będzie pompa obiegowa wody przed wymiennikiem CO, Regulacji wydatku wody ma być alternatywą dla zaworu 4-o drożnego Zyski ze spodziewanej oszczędności energii będą raczej symboliczne, Ale może uda się przedłużyć życie pompy?
Wiem ze benzyna, ale system podobny do CR. Cisnienie robocze to 140 bar. Jezeli ni jest osiagalne, to problem jest po stronie regulatora cisnienia, pompy zasilajacej, lub samej pompy wys cisnienia.
Witam! ta dźwignia od strony filtra powietrza to dźwignia ssania-trzeba przymknąć podczas rozruchu-przydławć przelot ,a ta druga dźwignia to przepustnica ,służy do regulacji obrotów podczas pracy silnika,podczas rozruchu na minimum bo można zalać silnik.
Ja pomyślałbym raczej o grzałce w misce olejowej. A na kulawą pracę silnika poradzi regulacja pompy wtryskowej (przyspieszenie kąta wtrysku) oraz sprawne świece żarowe. Ten silnik przy -10 powinien odpalać bez większego "ale".
Z reguły też silnik nie potrafi wystarować przy nastawionej małej RPM, choć wcześniej pracował stabilnie. Tak w ogóle najlepsze do takich silników są regulatory oparte o autotransfomatory, bo silniki zasilace są sinusoidalnym napięciem a nie poszatkowaną sinusoidą jak przy regulacji fazowej. Autotransformator jako element liniowy jest najmniej zniekształcającym...
Te silniki nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Trzeba ustawiać luz wymieniając płytki na szklankach zaworowych.Ciśnienie paliwa stałe? Jako takiego zewnętrznego filtru paliwa nie ma - jest tylko w pompie paliwa wewnątrz zbiornika. Może już przytkany a przepompował sporo paliwa z uwagi na przebieg. Z tego co pamiętam tam jest system tzw...
Być może pływak zbyt szybko zamyka dopływ paliwa. Kolego w jakim Ty języku piszesz?
Falownik ma zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem prądu i to powoduje wyłączenie silnika
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
znalazłem ten schemat powinno być tak według twojego rysunku to 6-według schematu pusty 5-regulacja silnika 3-przekaźnik płynu chłodzącego-duża moc grzewcza 2-przekaźnik płynu chłodzącego-mała moc grzewcza 1-przekaźnik silnika pompy chłodzącej paliwo 4-przekaźnik sterowania silnika według mnie powinieneś mieć pod spodem jeszcze cztery bezpieczniki tj:od...
Pompa ustawiona dobrze? Wygląda na przestawiony rozrząd ale mówisz ze napewno dobrze?
Nic się nie przerabia- przy agregacie (silniku) są ustawione obroty max 1500. Ten sam silnik w ciągniku ma większe obroty pracy i wystarczy regulacja na zewnątrz pompy i miernik obrotów albo przy agregacie miernik częstotliwości.
W materach z silnikami G9U występowały dwie wersje pompy wtryskowej i osprzętu - nowsza i starsza Odwrotnie działał regulacja ciśnienia - jedna pompa jak dostawał,napięcie to zwiększała ciśnienie a druga zmniejszała. Pytanie jaki silnik włożyli
A wyłącznik silnikowy na ile nastawić ?? - bo on też ma regulację A
Witam mam pytanie co ile mtg powinno się dokonywać regulacji zaworów w silniku F4L812 pytam gdyż trochę nie równo pracuje na wolnych obrotach i trochę ciężej pali a nie chce wyciągać pompy bo może być dobra
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jak zwiększyć dawkę paliwa w Vito 2,3 TD. Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć? AI: Z którego roku jest Twój Vito i jaki dokładnie masz kod silnika? 97 rok AI: Jaki jest powód, dla którego chcesz zwiększyć dawkę paliwa – tuning, problem z mocą czy coś innego? Była robiona pompa i wtryski, silnik ładnie pracuje, ale nie...
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
Witam Biały dym, czyli nie jest spalane do końca paliwo. Powodów może być wiele, jeden z nich to pompa paliwowa, ale może być też problem z wtryskami (objawy typowe dla lejącego wtryskiwacza). Należało by sprawdzić regulację zaworów (czy nie są podparte) silnik nie będzie się dobrze napełniał i opróżniał. Czasami zapchany jest nagarem kolektor dolotowy....
Od czego ta pompa? I przede wszystkim to silnik na stałe czy zmienne napięcie?
rafbid napisał: piotreczekna napisał: ale może w przyszłości bym zakupił coś mocniejszego do 1000W. Po co mocniejsza? Do 200 litrów wody? A czy nie jest tak, że zapas mocy pozwala na mniejsze zużycie pompy (nie musi cały czas pracować na max możliwości, żeby podawać wodę) a tym samym wydłuża jej żywotność? Zawsze tak myślałem przynajmniej w kwestii...
A dlaczego nie zmniejszysz ciśnienia na pompie hydraulicznej;
Dziękuje za odpowiedz , sądzę że przyczyna spalenia silnika były właśnie nasze kombinacje z regulacja przepływu pompy które nic nie dawały a wstawiając dławik na wyjściu z pompy wtedy ona zaczynała głośno pracować i dlatego myśle ze najlepszym sposobem byłaby regulacja obrotów silnika elektrycznego
Turbo do regeneracji czyszczenia. Problem z regulacją kąta wtrysku na pompie przez sterownik silnika.
Zwróć uwagę że odległość pompy od obudowy silnika a zarazem regulację pompy a zarazem jej wydajność reguluje się w maluchu podkładkami które były fabrycznie produkowane o różnych grubościach.Podkładkami tymi regulowana była długość trzpienia wychodzącego z z obudowy silnika i przy wymianie pompy trzeba ustalić właśnie tymi podkładkami odpowiednią długość...
Nie wiem jak jest w tych silnikach bo siedze w ciezarowych ale pewnie jest zawor regulacji cisnienia na pompie. Moze to on. Elektryczny. W fordzie transicie jak padl to nie odpalał
Silnik od pompy 2800 obr- 1400 obr?. Pomyśl o tym że do wciągarki trzeba ok 50 obr/min to żadna regulacja elektroniczna tego nie zrobi. Zasilanie 1 Hz do silnika z falownika?.
witam ,doszedles moze co sie stalo w twoim 1,2thp mam ten sam problem i rece mi juz opadaja wymienilem caly uklad paliwowy i polowe czujnikow tego silnika i dalej to samo .regulacja pompy na wolnych 0% gdzie powinno byc 15% Dodano po 8 mam sprawdzone na 100% sprawne pompa HP pompa zbioenika listawa wtryski i czujnik ecu silnika /aktualizaja softu nie...
Pompa wspomagania powinna być cały czas zalana olejem jeśli olej spadnie do miski to wiadomo że będzie miała problem go zassać .Lepiej chyba zastosować pompę smarowania z jakiegoś silnika wtedy niema problemy z regulacją ciśnienia .Morze taką i napęd z silnia .
Mam zwykłą instalację hydroforową: pompa głębinowa (-30m) plus zbiornik przeponowy 50l i zwykły mechaniczny wyłącznik ciśnieniowy (2 bary - 4 bary). Denerwujące są te zmiany ciśnienia, raz mocniej leci woda, raz słabiej, chciałbym mieć jak w mieście stałe ciśnienie. Doszukałem się że rozwiązaniem jest falownik/inverter z czujnikiem ciśnienia regulujący...
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Massey Ferguson 3060, ciągnik ma już 30 lat, myślę o wymianie głowicy pompy wtryskowej, pompa jest jeszcze zaplombowana, czy wystarczy wymienić samą głowice bez żadnych regulacji u pompiarza?
ponawiam swoje pytanie? ii co jesli jest 5 otworów a ktoś mi mówił ze w tym na srodku jest regulacja pompy oleju??
Nie znam się na pompach wtryskowych,dlatego pytania odnośnie regulacji dawki paliwa (zmniejszenia) w warunkach domowych, czy jest możliwość. Jak będzie pracował silnik bez regulacji tej pompy,czy zwiększy się zużycie paliwa Czy najlepszym rozwiązaniem jest poszukac pompę orginalną. Jakie oznaczenia DPC ....... będą odpowiadać tej co była w samochodzie...
Ze względu na pulsacje i uderzenia ciśnienia nie zaleca się stosowania takich zaworów do zasilania parowników w postaci wymiennika płytowego. Płynna regulacja otwarcia zaworu jest w zaworach z silnikami krokowymi, EX2 pracuje pulsacyjnie
No to może ktoś podpowie, ale to był nie grzebany orginał sam się zdziwiłem że tak wygląda regulacja przepływu.
Witam ostatnio padła mi pompa przy silniku Andoria S-322. Po regeneracji silnik nie chce chodzic. Podczas kręcenia rozrusznikiem wydobywa sie jedynie dym z rury wydechowej. Poszukuje wszelakiego rodzaju materiałów na temat tego silnika oraz potrzebuje porady w kwestii regulacji bądz wymiany części.
Hehe wcześniej troche inaczej to zabrzmiało . Tak jak piszesz teraz najważniejsze odpalić silnik , a potem dopiero reszta regulacji i poprawek.
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
Witam wszystkich , może ktoś udostępni procedurę regulacji pompowtryskiwaczy w tym silniku, będę wdzięczny za pomoc.Postanowiłem się do nich dobrać ponieważ w filtrze paliwa jest smoła , a możliwości są tylko dwie pompki i pompa tandemowa.
Naprawa w taki sposób silnika poprzez regulację dawki startowej w pompie to jak naszycie łaty na dziurę w spodniach, dziury nie będzie ale nie staną się jak nowe, dalej będą stare z nową łatą Dla mnie jest to naprawa od dupy strony Teraz jak już rozgrzebałeś pompę to daj ją do pompiarza niech to zrobi jak należy, pchanie palców tam gdzie nie trzeba...
Poza tym silnik nie trzyma wolnych obrotów jak psikałem w dolot samostartem to zagadał pare razy ale sam z siebie nie chce zapalić To w końcu co jest z tą pracą silnika ? Zapala czy nie zapala ? Tak wszystko było ustawione Co to znaczy znaczy ? Na ile mm ustawiona pompa ? Był kołek pod alternatorem ? To jest starocie, jaka jest kompresja ?
Niezawsze objawia się togłośniejszą pracą silnika,kąt wtrysku otrzymywany z pompy ma być równy kątowi zadanemu przez sterownik silnika jak nie jest to regulacja a jak nie to pompa a wniej przytarty tłok przestawiacza kąta
Niestety nie każdy silnik toleruje poprawnie PWM (najlepiej sprawdzić), w silnikach jeśli jest regulacja obrotów to są przełączane uzwojenia.
regulacja obrotów silnika pompy regulacja pompy obiegowej prędkość pompy regulacja
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot czujnik położenia skoda odkurzacz samsung obroty
politechnia łódzka mikrokomputer cobra1
Zmiana nazwy arkusza w Excelu za pomocą VBA Volkswagen Passat CC 2.0 2016 - Wysokie spalanie 20,4 l/100km