najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Witam ja wierciłem otwór na wylot przez wkładkę,( którą i tak już masz zepsutą) przez który potem przechodzi pręt od siłownika uniwersalnego, potem tylko mała regulacja i gotowe raczej nikt pręta czwórki nie pokona
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Zamek pewnie dokładany, więc regulacja siłownika master.
Krótko i na temat: zła regulacja. Ściągasz tapicerkę, odpinasz cięgło i próbujesz zamknąć i otworzyć z siłownika (ciągnąc za pręt). Jak zadziała, to regulacja i po kłopocie. Jak nie, to sprawdzasz okablowanie.
Jaki jest cel takiej regulacji? Grzejnik ma duża bezwładność, jak jest kocioł węglowy to najlepiej w ogóle nie używać termostatów, jak gazowy to zwykle mają sterownik centralny i regulują jakością parametrów, jak kiepski sterownik to będzie załączał/wyłączał kocioł termostatem, sterownik na grzejniku o tym nie wie, rozkręca grzejnik, a i tak się nic...
Rozumiem, że centralny "dokładany". W najlepszym wypadku czeka Ciebie tylko regulacja położenia siłownika (punkt połączenia z fabrycznym cięgnem). W gorszym - patrz post wyżej.
Witam, Możesz to sprawdzić sterując centralką na 'krótko' - przewody "otwórz" "zamknij" zwieraj do masy. Z opisu wynika że wystarczy regulacja siłownika kierowcy. Wykonaj ruch siłownikiem w górę i dokręć wszystkie śruby montażowe. Powodzenia PS Możesz dać jakieś foto
Jeżeli jest to zamek dokładany w warsztacie albo w salonie i wariuja otwiera i zamyka na przemian to trzeba wyregulować siłowniki sterujące w dzwiach kierowcy i pasarzera o ile takowy w dzwiach pasarzera jest i wszystko wróci do normy regulacja polega na przesunięciu całego siłownika w górę lub do dołu na odpowiednią pozycje
Ale nie wiem czy da to cos bo ja probowalem zamykac i otwierac samym silownikiem i tez byl problem z zamykaniem bo otwieranie bylo ok. Regulacja wg mnie nic nie da bo to jest tak jakby z silownika nie dochodzil sygnal do centralki. I moje pytanie jest takie czy moze byc uszkodzona centralka? PZDR
...Natomiast jesli centralny był dokładany wraz z alarmem moze taka sytuacja wystepowac jak są uszkodzone krancówki w dzwiach... Tia, a Świstak siedzi i zawija w te papierki... A tak poważnie to jaką widzisz zależność dokładanego centralnego od wyłączników krańcowych??? Uniwersalny zamek nie ma z nimi nic wspólnego! Regulacja siłownika Master (sterującego)...
Zdaję sobie sprawę, że nie da się bezpośrednio sterować zdjęciem napięcia zasilającego. Zasymuluję pracę przedstawionego przez Ciebie układu, domyślam się że regulacja czasu impulsu odbywa sie poprzez zmianę pojemności (na schemacie kondensator 100mikroF). Niestety, pożądany czas podania impulsu na WYJ2 nie jest mi znany (zależy od tego w jakim czasie...
Witam podobny problem miałem w innym aucie pomogła regulacja cięgien od siłownika.
Prawdopodobnie masz dokladaną inst. Centralnego zamka . Luzy na cieglach sterujących switchami w siłowniku drzwi kierowcy powodują że sterownik CDL głupieje. Wystarczy regulacja.
Czy ktoś wie może gdzie szukać źródła tego problemu? W wyszukiwarce, bo wiele było takich tematów i w skoku siłownika master - regulacja.
Przecież podłączenie jest takie samo, jak w drugich drzwiach. Sprawdź, co się dzieje na przewodach sterujących z tego mastera. Czy jest dobrze dopięta masa (do czarnego), czy pojawia się ona na brązowym i białym w zależności od położenia siłownika. Podaj ręcznie masę na brązowy i biały na przewody w drzwiach (zasymuluj prace siłownika) i sprawdź, czy...
Nubira ale 1 czy 2?W jedynkach siłownik był dostawiany i sterował przełącznikiem.Piszesz że w pełni się nie domyka to i nie przesuwa przełącznika.Kwestia regulacji lub wymiany zablokowanego już siłownika.
Czyli możliwe,że problem tkwi w uszkodzonym przewodzie? a jak mam wyregulowac skok tych siłowników? nie widziałem tam żadnej regulacji przy nich?
próbował może ktoś zamiast dmuchawy urzywać siłownika (zamek centralny) do uchylania "lufta"? siłownik kosztuje grosze i zużywa prąd tylko jak pracuje
Powinna pomóc regulacja. Poprostu siłownik naciąga wilgoci i styki wewnętrzne nie pracują dobrze. POZDRAWIAM
Uniwersalne też będą działały, ale ja radziłbym firmowe zaoszczędzi pan dużo czsu i zbędnej regulacji. Pozdrawiam
Poluzowany któryś z siłowników master lub luźna beczka na cięgnie. Do przejrzenia i regulacji.
jest to Astra F, ale nie wiem, czy ma to znaczenie, bo nie jest to oryginalny centralny tylko montowany ładnych parę lat temu. Siłownik chyba jednak nie ma żadnej regulacji, bo jest to tani model.
Gaszony jest podcisnieniowo. Poszukaj nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia :silownik przy pompie stacyjka, centralny zamek regulacja swiatel itp Dodano po 1 Przeszukaj forum jest taki temat
Wygląda na to że dokładany bo w lanosach które były sprzedawane w naszych salonach w drzwiach kierowcy nie było siłownika master tylko w zamku zamontowany był przełącznik masy.Często przy złej regulacji długości cięgła domontowanego siłownika master występował ten problem(lub też poluzowaniu mocowania cięgła).
Ten alarm to Langeford w wersji pod Opla. Zamek centralny zapewne dokładany i problem tkwi w regulacji siłownika master (switch). To, że zamek działa na dużym przycisku, to zwykły zbieg okoliczności. Duży przycisk, to włączanie z potwierdzeniem syreną, mały to włączanie bez dźwięku.
Do regulacji siłownik centralnego, bo nie przerzuca w pozycję zamknij. Albo uszkodził się przewód sygnału zamknij w przelotce drzwiowej.
Witam! Szukam pomocy i nie wiem co jest. Passat b5 pali mi bezpiecznik nr 14 zaraz gdy go wkładam. Wiem, że zasila: centralny zamek, szyby elektr. mam tylko przód i regulacja lusterek, oświetlenie wew, oświetlenie w dolnej części drzwi. W chwili wkładania bezpiecznika nowego słychać jakby siłownik lub silnik - nie mogę zlokalizować tego dźwięku. Max...
W masterze jest przełącznik. Trzeba dobrze wyregulować wysokośc aby przy dobijaniu siłownika nie przełączało sterowania zamknij/otwórz. siwusGSM ma rację sam ten temat przerabiałem po regulacji problem ustał
W tylnych drzwiach są slavy, więc nie mają switcha. To co ty miałeś za siłownik? Przecież są one dość dobrze zabezpieczone przed wodą. Twoje problemy mogły wynikać ze złej regulacji (centralny chciał się zamknąć po podaniu sygnału z przycisku na tunelu ale siłownik w drzwiach był jeszcze w górze i przytrzymywał switch w pozycji open). Ja jak montuje...
Mam problem z centralnym zamkiem otóż problem wygląda tak jak otwieram samochód z pilota to się otworzy ale od razu się zamyka więc naciskam jeszcze raz żeby się otworzył to sytuacja się powtarza. Dopiero jak otworzę z kluczyka to wtedy już mi się nie zamyka. Co może być przyczyną ?? Może wymagać regulacji lub wymiany siłownika . Nie napisałeś jaki...
Wsadziłem kilka i nie było problemu. Kwestia regulacji wysokości siłownika master. Ewentualnie dołóż jeszcze sterownik pilotowy, nie podłączaj sterowania z zamka i mniej wszystko w d.. :D
Kolego pancerz jest plastikowy zwykły nozyk i jazda , naprawde z pancerzem to akurat jest najmniej problemów, trzeba troche tylko pomęczyc sie z regulacją siłownika ale sposób i tak prostszy niz w zamek.Jedne drzwi robie około 30-40 minut max.
wuadex - jeśli w sprawach elektrycznych masz takie samo rozeznanie jak w ogrzewaniu, to współczuję Twoim klientom... kamciu.. Kilka tygodni temu mieliśmy identyczny przypadek, z tym że nie kocioł CGS tylko CGB + zasobnik (ale generalnie chodzi o to samo czyli podłogówka + c.w.u.) Zasięgałem opinii u doradcy technicznego WOLF, serwisanta z nami współpracującego...
Witam. Żeby sprawdzić czy centralny zamek jest fabryczny musisz zdjąć tapicerkę z przednich lewych drzwi.Jeżeli jest dokładany to w tych drzwiach jest siłownik który steruje innymi.Może wystarczy mała regulacja.Daj znać o efektach pracy
Można wyczaić po przewodach w słupku Tam jest złącze wielostykowe. https://obrazki.elektroda.pl/7743150800_... Opis Pinów: 1. masa (brązowy) 2. zasilanie podnośnika szyby (czerwony) 3. przełącznik w zamku drzwi od kluczyka (czerwono-niebieski) 4. sterowanie z modułu składanego dachu (niebiesko-biały) 5. silnik regulacji lusterka pasażera...
W dalszym ciągu upieram się na wyczyszczeniu i regulacji samych zamków, a nie sprawdzenie kabelków. Tę przypadłość już przerabiałem. Jeżeli zamek odbija przy przekręcaniu kluczykiem i siłownik nie wyśle sygnału off ,to central otworzy rygle. Pozdrawiam.
Okej już wiem więcej, siłownik zamyka zamek, ale go nie otwiera go. Podejrzewam problem w samym siłowniku i konieczność jego wymiany. Niestety podczas wyciągania i wkładania szyby napotkałem na problem związany z jej regulacją. Nie wiem jak to się stało, ale gdy opuszczam szybę ociera ona o belkę. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jak powinienem to wyregulować??
Dostawiany czyli nie oryginalny od peugeota? Jak go sprawdzić ( wychodzi z niego 5 przewodów)? Edit: Wyczytałem w sieci że prawdopodobnie jest to związane ze złą regulacją cięgna (siłownik ma większy zakres ruchu niż reszta mechanizmu), nie mogę wyszukać jak to wyregulować. Ktoś z Was to już robił?
Witam Silniczek sprawdzilem - dziala. W wolnym czasie sprawdze jeszcze przewody, jak pisales. Ten niby wiszacy kabel nie "wisi"...jest zwierany przez blaszki pod kolem zebatym...Wogole yen moj silownik jest jakis dziwny. Widzialem kilka...ale takiego jeszcze nie...to taka troche zaplesniala juz technika :) Zauwazylem jeszcze ze centralny zamek jest...
ta regulacja jest prostsza niz jej wytlumaczenie,trzeba zobaczyc jak mocowany jest silownik (tzn.glowka silownika do ciegna)i regulacji dokonuje sie wlasnie tym ciegnem,trzeba tak dobrac polozenie ciegna(gora-dol) od zamka wzgledem ciegna(glowki)silownika zeby recznie dobrze otwieralo i zamykalo centralny,w silowniku sa dwa polozenia styku (gora-dol)jak...
Jeśli ma być regulacja pokojowa, ale bez możliwości sterowania z pokoju to.... na pewno Danfoss w swoim systemie Danfoss Link ma możliwość blokowania regulacji lub dopuszczenie pewnego zakresu regulacji, ale tanio to nie będzie: 1) panel CC - 1 szt. ~1100zł 2) listwa do rozdzielacza 10 obwodów ~850zł/1 szt. 3) na każdy obwód siłownik termiczny ~100zł/1...
Witam. Posiadam Octavie 1.9 TDI 81KW 2003r - centralny zamek, elektrycznie ustawiane lusterka. Problem polega na tym, ze drzwi kierowcy moge zamknac tylko z kluczyka i nie moge regulowac ustawienia lusterka kierowcy. Lusterko pasazera daje sie regulowac bez problemu. Przy probie regulacji lusterka kierowcy tylko lusterko pasazera wykonuje ruch - wyglada...
WITAM. MAM PROBLEM Z PODŁĄCZENIEM ALARMU (DWA STANDARDOWE WYJŚCIA DO STEROWANIA CENTRALNYMI ZAMKAMI -IMPULSY MASY, Z REGULACJĄ CZASÓW 1 - 3SEK.) DO - POD ORYGINALNY CENTRALNY ZAMEK W MERCEDESIE VITO BĄDŹ SPRINTER 2002r. PROSZE NIE PISZCIE ŻE MOŻNA ZAMONTOWAĆ DODATKOWY UNIWERSALNY SIŁOWNIK W DRZWI KIEROWCY I NIM STEROWAĆ ORYGINALNYM CENTRALNYM BO TO...
Jak zerwiesz tapicerkę to lepiej naprawić niż ciąć, może to być tylko kwestia regulacji siłownika. Odepnij od niego cięgno zamka i sam siłownik poruszaj do góry i na dół, jeśli drzwi się zamkną a potem otworzą za każdym razem to usterka tkwi właśnie w regulacji. Dodano po 47 Oczywiście jest jeszcze sterownik zamka centralnego ale z tego co piszesz działa...
Które drzwi są niedomknięte? Kierowcy, z przodu? To normalne, bo czujnik mastera nie jest przełączony, bo zamek nie jest zamknięty do końca i daje impuls otwarcia. Jeśli dzieje się to w czasie mrozów, to może to znaczyć, że zamek ci przymarzł i w wymaganym czasie siłownik nie zamknął go i dalej był impuls "otwarcie" na masterze". Możliwe też, że masz...
Norbert.s.Przewaznie siłowniki 3 i 5 przewodowe zakłada się od strony kierowcy.I w nich należy przedewszystkim pomierzyć przejście.A sprawa regulacji to już osobny temat.Wówczas w zależności od rodzaju zamka,ważne są każde drzwi,aczkolwiek nie zawsze,bo sa moduły,w których nie ma tej funkcji,że jak są niedomknięte któreś drzwi to zamka nie da się zamknąć.Mogą...
Witam! Na pewno dużo racji mają ci, któzy radzą Ci zacząć od sprawdzenia stanu zamków i ich ewentualnego przesmarowania. To na pewno nie zaszkodzi a pozwoli Ci sprawdzic silowniki , bo z opisu wynika ze są dokładane. Trzeba po prostu sprawdzic czy lekko chodzą i czy nie ma śladu ewentualnego wypalenia się silników(przetopiona obudowa). Dopiero po tych...
Rozbierz boczek i zapodaj zdjęcie siłownika. Jeśli będzie uniwersalny dokładany to będzie miał śrubki do regulacji itp. Jak jest dokładany to zazwyczaj ma pilota lub łatwe podejście na sterowanie. Możesz też sprawdzić bezpieczniki, jeśli jest dokładany to pewnie nie jest na oryginalnym bezpieczniku tylko są prowadzone kabelki z bezpiecznikiem na przewodzie.
mówie o uniwersalu: od mastera idzie 5 przewodów, zielony, fioletowy to do sterowania otwieraniem zamykaniem, pozostałe 3 zwierają się odpowiednio gdy jest całkiem zamknięty/otwarty, jak siłownik znajdzie się w nie skrajnym położeniu to będzie dawać błędny sygnał i alarm może wariować (kwestia regulacji siłownika lub jego wymiany), jeżeli te 3 przewody...
regulacja siłownika regulacja siłownika bramy regulacja wysuwu siłownika
oporność głośnik amatorska elektronika cisco epc3010 router vectra
suszarka siemens suszarka siemens
Canon MB2350 błąd B203 - zablokowana szyna kartridży Przesunięcie fazowe w zwrotnicach głośnikowych LC