L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Jak masz odczyt błędu to F6 naciskasz bodajże i się pokazuje ramka z parametrami. Wykasuj te błedy i zobacz które z nich wrócą
Cagiva W12 gdzie w dąż nuku jest regulacja składu mieszanki. Oglądam gaźnik i nie widzę.
Tam nie ma regulacji składu mieszanki.
Wykręcając śrubkę od regulacji mieszanki wpuszczasz więcej powietrza do gaźnika czyli zubażasz mieszankę, wkręcając redukujesz lub całkiem blokujesz wlot tego powietrza. Przekręcając za mocno w daną stronę motocykl powinien tracić obroty, ustaw pomiędzy tymi skrajnymi wartościami.
Regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
Silnik bryka jak dawniej! Cała przyczyna tkwiła w niedrożnym układzie niskich obrotów. U mnie pewnie coś przytkało iglice od regulacji składu mieszanki. I stąd całkowity brak wolnych obrotów.
Gaznik do rozebrania wyczyszczenia i przedmuchania kompresorem. Później regulacja składu mieszanki oraz obrotów biegu jałowego.
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Dokładne tłumaczenie: Adaptacja układu regulacji składu mieszanki,(multiplikatywny współczynnik adaptacji)wskazanie zbyt ubogiej mieszanki.
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Jak przewód sygnałowy sondy nie był rozcięty, to niebieski pozostaje niepodłączony. Centralka LPG pobiera sygnał sondy do regulacji składu mieszanki, ale emulacja jest niepodłączona. https://docplayer.pl/16390889-Czakram-ja...
Tak nie zapali, co najwyżej go zaleje. Nie kręciłeś wcześniej śrubą regulacji składu mieszanki ?
Schowaj iglice o jeden rowek niżej czyli zawleczkę przesuń na 1 rowek do góry. Brak jest regulacji składu mieszanki?
Sprawdż czujniki .
witam 561- regulacja składu mieszanki 518- potencjometr przepustnicy G69 525- włącznik świateł chamowania-F 670- czujnik położenia nastawnika przepustnicy G127 Pozdrawiam
A co z zachowaniem się pierwszej sondy ? Czy nie daje ona zbyt ubogiej mieszanki ? I diagnostyczna to wyłapuje i wyrzuca błąd ? Diagnostyczna czuwa nad katalizatorem, a nie nad regulacją składu mieszanki.
Pierwszy raz się spotkałem z taka inwencja twórcza chińskich konstruktorów tak to jest śrubka regulacji składu mieszanki i trzeba mieć specjalny kluczyk do niej :) "ale polak potrafi" proponuje wywiercić w śrubie 6 otworek i zacisnąć jedna stronę i problem z regulacja gaźnika rozwiązany
Nie naprawiałem takiej maszyny, ale jak wrzucisz fotkę gaźnika, to ustalimy co i jak. W każdej przecinarce moduł zapłonowy jest wyposażony w odcięcie zapłonu, czyli max obrotów nie przekroczysz przy regulacji. Skład mieszanki biegu jałowego ustawia się jak w pilarce, wielokrotnie było opisywane jak to zrobić.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Jaki jest tam gaźnik Zama; Walbro. Szukaj pod nazwą zestaw naprawczy gaźnika.
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
Chodzi mi o instrukcję regulacji składu mieszanki i biegu jalowego. Proszę o pomoc
Witam, Sprawdziłeś dokładnie co tam masz? Producenci zakładają plastikowe blokady na śruby regulacyjne H i L , ograniczające tym samym możliwość obrotu L oraz H Możliwa jest tylko korekta regulacji, jest to około 90° w lewo w prawo, na serwisach mają zestaw do zdejmowania blokad oraz do powtòrnego ich zamontowania. Są to obostrzenia zwiazane z normami...
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
masz tu temat z tym samym błędem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic63... a co do tego jak sprawdzić co się zepsuło to fructon już wypisał co do sprawdzenia większość z tych rzeczy z minimalną wiedzą sprawdzisz sam
niemożliwe że lambda się zapala, jest przecież z metalu, a metal w środowisku atmosferycznym się nie pali. Toć przecież i kolektor wydechowy by się zapalał, i dwururka....
No ale lambda na analizatorze (współczynnik nadmiaru powietrza obliczany na podstawie bezpośrednich wyników pomiaru) a napięcie na sondzie to dwie różne rzeczy. Jeśli analizator wskazuje współczynnik lambda mniejszy od 1, oznacza to że mieszanka jest za bogata (optymalnie przyjmuje się λ=1±0,03, czyli wartości z zakresu 0,97 ÷ 1,03). Wszystko...
Jest to jednostka 1.4 vti 2009rok Dzięki z podpowiedź z zaworem zmiennej fazy sprawdzę to za chwilę i wtyczkę też, chociaż dziwne to jest że tylko jak zgaśnie kontrolka to jest problemem. I czym jest bardziej rozgrzany to problem jest większy. Generalnie nie przerywa ani nie zapala się kontrolka silnika. Kody błędów poniżej Citroen >Kody usterek Identyfikator...
Masz jakiś problem z att lub reduktorem lub mikserem lub szczelnoscia dolotu lub po prostu instalacja wymaga ponownej regulacji reduktora. Kilka opisów jak to zrobić pisalem. Zaopatrz się w register by łatwiej ocenić sprawność i poprawną regulację reduktora. Check nie jest związany ze zła regulacją. Obwód otwarty ma plus, ecu pb przejdzie w tryb awaryjny,...
00515 - to normalne, bo podczas testu na wyłączonym silniki czujnik obrotów nie podaje sygnałów; po odpaleniu ten kod znika (czujnik jest w aparacie zapłonowym), 00282 - silnik krokowy - być może była odłączona wtyczka a włączona stacyjka i kod został zarejestrowany albo faktycznie coś źle zostało złożone, 00561 - to krańcowa regulacja składu mieszanki...
To nie jest „kranik” do paliwa. To jest elektrozawór powietrza do gaźnika EURO 4 służący do regulacji składu mieszanki. Jak masz nieoryginalny gaźnik to ten bajer nie będzie działał, nawet nie będzie gdzie go podłączyć.
L-regulacja składu mieszanki niskich obrotów/ H-reg.składu mieszanki wysokich obrotów/ T-regulacja biegu jałowego
Wiec fizykę masz, matematykę też. Zdolność komunikatywnego porozumiewania się też. Wiec? Musisz zmniejszyć ilość paliwa dostarczanego do silnika. Czyli iglic na dół i regulacja składu mieszanki, plus sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej. Chociaż dziś to w zasadzie już nie podlega regulacji.
jasne powinienies jak najbardziej zrobic regulacje gazu ia wolnych obrotach jak i na wysokich napewno sie zmieni skład mieszanki
Grzesiek , może to być wina przewodów lub świec. Może to być też wina zasilania paliwem. Zauważ, ze na benzynie auto pracuje dobrze, przy zużytych świecach lub przewodach, na gazie będzie pracował troszeczkę gorzej ale bez takich wariacji. Ja bym obstawił parownik. Parownik nie dostarcza odpowiedniej ilości gazu i silnik zachowuje się jak się zachowuje....
Wszystko się wyjaśniło. Auto zrobione a taka banalna usterka. :D
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Szukaj w pomiarach i regulacji składu mieszanki. Lambda, korekcje, szczelność dolotu, krokowiec i przepustnica.
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Z braku wspomnianej śruby składu mieszanki wspomagam się dźwignią ssania i jej odpowiednie ustawienie na tzw. czuja poprawia pracę silnika, ale przecież ona do tego nie ma służyć. Wymiana gaźnika to dobry pomysł. Nie jest zbyt drogi a z tego co widziałem posiada regulacje składu mieszanki. Zanim go jednak wymienię faktycznie sprawdzę od strony wydechu...
Witam, szkoda że nie napisałeś jak zachowuje się autko na benzynie, bo właściwie należałoby zacząć od ustabilizowania pracy w tym trybie. Ale z objawów które opisałeś wygląda że silnik dostaje zbyt małą dawkę paliwa/zbyt ubogą mieszankę przy ostrzejszym przygazowaniu. Zakładam że masz instalację gazową na zwykłym reduktorze i mieszalniku z silnikiem...
Do regulacji są 3 śruby oznaczone jako: L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach T -regulacja biegu jałowego reszta https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
A jak silnik zachowuje się na benzynie? Czy poprawnie pracuje O2S? Jak wygląda SFT, LFT i TFT? Czyściłeś przepustnice? To takie podstawy, jeśli jesteś pewien ze w powyższych kwestiach wszystko jest OK, wtedy profesjonalna kalibracja instalacji gazowej i będzie OK. Na benzynie silnik jeździ równo. co do reszty przepraszam ale poproszę po polsku :) jestem...
A może przestawiłeś dźwignię od pracy silnika zając - żółw? do regulacji obrotów wolnych służy taka śrubka plastikowa na górze gaźnika, "złota" ze sprężynką jest od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów
Jak wyglądają te świece które nie mają iskry? Zapewne izolator wewnętrzny centralnej elektrody jest pokryty sadzą, która powoduje upływ prądu i brak iskry pomiędzy elektrodami. Powodem jest zła regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej, mogła powstać w wyniku zabrudzenia gaźnika (zatkania kanału powietrznego) lub przydławienia układu wydechowego,...
Hej, mam pytanie w sprawie regulacji składu mieszanki w gaźniku Aisan silnik Vanguard 16 HP. Czy śruba od regulacji mieszanki po odkręceniu zwiększa ilość powietrza czy paliwa? - w moim przypadku jest odkręcona 4 obroty. Silnik normalnie zapala i wchodzi na obroty, ale świece po krótkim czasie robią się czarne i wydaje mi się, że mieszanka jest za bogata....
A nie jest to przypadkiem ten gaźnik w którym śruba regulacji składu mieszanki znajduje się w dnie komory pływakowej i wygląda jak do spuszczania syfu?
Na dyszę w danej chwili pcham 0,8 bara. Zmniejszanie skutkuje jeszcze większym pluciem kropkami oliwy, zwiększanie powyżej 1,3 bara zrywa. Moc wentylatora zaś mam na połowie skali, jak zwiększę to zrywa, zmniejszę to nie odpala. Być może jest tak jak mówisz, za cienka lufa do tej mocy (jest z palnika ELCO EK01B.3L 16-35kW) Spróbuję tak jak mówisz zmniejszyć...
Do zdzicho44 Dlaczego uważasz że nie ma możliwości sprawdzenia "co z niego wylatuje", ja np: mam możliwość skorzystania z urządzenia do pomiaru i analizy spalin(Nazwa urządzenia TESTO 300 M) i pomiar wyszedł mi dobry właśnie na samoróbce( palnik z OO przerobiony na OP.) Poza tym nawet w oryginalnym palniku jest taki zakres regulacji składu "mieszanki"...
Ano prawda ,tylko mądre książki twierdzą ,żeby prawidłowo wykonać regulację składu mieszanki potrzebny jest analizator spalin.
[quote="ZKepowicz"]grubens Czytaj i mysl o tym co czytasz . maniek 87 pisze o regulacji modelu 211 a twoje 231 to zupelnie inna bajka , Pompki paliwa maja takie same W 231 powietrze do spalania wyregulowane jest fabrycznie kryzą w kanale dolotowym (od dołu w aluminiowym korpusie a nie pod obudową ) ok spoko czyli jedyna "regulacja" składu mieszanki...
Jeśli chodzi o śrubke nr 2 (czarna szesciokątna) służy ona do regulacji składu mieszanki gazu na wolnych obrotach (moge sie mylić ;p) Mam natomiast inne pytanie dot. reduktora Tomasetto AT07, mianowicie czy parownik ten posiada śrubkę do spuszczania tzw mazutu (zanieczyszczeń i pozostałości po gazie)? Jeśli tak to gdzie???
Może pływak albo pompa paliwowa nie podaje paliwa. Śrubka regulacji składu mieszanki wkręć do oporu i wykręć 3.5 obrotu.
Jeżeli jesteś pewien że kanały w gaźniku są czyste, to szukaj nie szczelności między gaźnikiem a głowicą. Gaźnik masz z regulacją składu mieszanki czy bez niczego? Pompka ssania nie jest gdzieś peknieta? Po serii kosiarki ciężko wydedukować który konkretnie tam masz. Podeślij jakieś zdjęcia.
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
ad. 1. Ze względu na posiadanie możliwości dynamicznej regulacji składu mieszanki i funkcję odcięcia paliwa podczas hamowania silnikiem - II generacja. Można by się zastanowić też nad III-generacją ale to stosunkowo rzadko u nas spotykane rozwiązanie. IV generacja jest nieuzasadniona finansowo (koszty montażu) aczkolwiek, wbrew opinii niektórych, możliwa....
Twój błąd 00561 to Krańcowa regulacja składu mieszanki (Mixture control)
a czy mógłbyś dodac zdj gaźnika? ze zblizeniem na dysze do regulacji;)
Przecież takie rzeczy to podstawa: Niebieski płomień — prawidłowy skład mieszanki, ew. uboga. Niebieski płomień z pomarańczowym końcem — za dużo gazu/za mało powietrza czyli za bogata. Bogata mieszanka daje spalanie niepełne, wydzielając tlenek węgla (czad) który jest wykrywany przez czujkę. Palnik wymaga regulacji składu mieszanki. Nie zajmuję się...
iepełna, zbyt wolna wymiana ładunku w komorze spalania w skrajnym przypadku nie zapewnia jego nadmiarowości i przez to nie stechiometryczne spalanie (zbyt bogata mieszanka gaz - powietrze) powodując wzrost zużycia paliwa. Permanentnie bądź cyklicznie (pulsacyjnie), a ciągłe korekty procesu spalania dokonywane przez elektronike nie kompensują tego. Przecież...
Przy analizie powietrza przecież wychodzi, czy spaliny przedostają się do części powietrznej rury. Poprawnie kotła też nie uda się ustawić(analizy spalin-regulacji składu mieszanki na zespole gazowym) jak jest rozszczelniony komin.
Na regulację składu mieszanki mają wpływ jedynie te przed katalizatorem. Sondy za katalizatorem służą tylko do monitorowania pracy katalizatora.
Witam. Jeśli świeca ''łapie nagar'' to masz za małą przerwe ustawioną na elektrodach.Powodem nadmiernego grzania się silnika może być wiele przyczyn: uboga mieszanka,regulacja gaźnika składu mieszanki paliwowo-powietrznej,położenie iglicy w gażniku, ustawienie zapłonu,zła świeca zapłonowa...Nie wiem w jakim stanie masz silnik bo jeśli bedzie nadmiernie...
Zastanawiam się czy nie pokręcić regulacją składu mieszanki. a to chyba tylko jałowego się tyczy? Teoretycznie jak ciepły chodzi dobrze na jałowo, to raczej nie ruszaj. Natomiast mi się skończyły pomysły.
I mam takie pytanie czy w gaźniku pod śrubka regulacji składu mieszanki albo pod dyszą główną powinien być oring. Nie ma oringu
Tak jak kolega wyżej napisał może być coś że ssaniem lub do regulacji skład mieszanki. Od niczego możesz sprawdzić proste rzeczy jak gaźnik, filtr paliwa. Napisz czy jak straci moc to na wolnych pracuje normalnie. Może tłok puchnie. Chociaż to już chyba najgorsza opcja.
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
To prubój teraz regulacje składu mieszanki.
Zły skład mieszanki wolnych obrotów.(regulacja)
KOD 27 OPIS KODU Czujnik prędkości pojazdu. OPIS USTERKI Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody. Możliwe zamontowanie innego nie seryjne ogumienia, co może dawać nieprawidłowy sygnał z czujnika. KOD 51 OPIS KODU Sonda lambda 1 OPIS USTERKI Uszkodzenie sondy lambda 1, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable...
Wysokość pływaka (float height) na 29 mm (również w 16N3). W tym gaźniku znaczenie ma także regulacja składu mieszanki.
Drugim kotłem nad którym się zastanawiam jest Vaillant ecoTEC VC plus 206/5-5:4,2-21,7 kW 50C/30C. "Troszke" tanszy - jednak nie posiada automatyki miesznki gazowej - i chyba mniej negatywnych opinii ... Odświeżam : Vaillant jednak posiada w sprzedaży najnowszy kocioł EcoTEC excellent, który dostosowuje skład mieszanki gazowej w sposób ciągły (tak...
Jeśli masz gaźnik webera to on ma automtyczną regulację składu mieszanki i można tylko regulować obroty ... lepiej nic tam nie kręcić , najczęstsze problemy to uszkodzenie automatycznego ssania , siłownika podciśnieniowego regulacji składu mieszanki, i lewe powietrze... Jeśli to gaźnik motorcrafta to tam coś można poregulować , ale to i tak najczęściej...
A oring na śrubie regulacji składu mieszanki nie jest luźny w otworze?
Gaźnik ktòry masz na zdjęciu jest nie regulowany, poza śrubą regulacji uchylenia przepustnicy głòwnej Tak jak kolega napisał powyżej; Jak miałeś orginalny gaźnik w ktòry była możliwości ustawienia i regulacji składu mieszanki to jeżeli jest taka możliwości to wròć do niego. Zròb zdjecia to wtedy może coś więcej się znajdzie. Masz poniżej screenshoty...
wplyw na regulacje składu mieszanki ma sonda,czujnik przepustnicy,czujnik podćiśnienia kolektora,czujnik temperatury śilnika falujące obroty mogą wskazywać na fałszywe powietrze.Warto przejrzeć ins el.
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
L do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Wg producenta powinno się za jej pomocą ustawić (na wolnych obrotach) maksymalne obroty a następnie wykręcić ok 1/4 obrotu. Dzięki temu pilarka na wolnych obrotach będzie odpowiednio smarowana (pamiętaj że smarowanie jest zależne od ilości spalanego paliwa). H jest śrubą do regulacji składu mieszanki...
Witam . Kolega poszuka z lewej strony obudowy są trzy litery (L) (H) (T) do regulacji obrotów biegu jałowego o ile się nie mylę . L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach I tych L i H nie ruszaj ponieważ może wzrosnąć spalanie albo piła zacznie źle działać.
WITAM ,NA ODLEGŁOŚĆ CI NIE POMOGĘ,JAK MASZ USTAWIONY POTENCJOMETR KLAPKI SPIĘTRZAJĄCEJ,SPRÓBUJ JESZCZE REGULACJI SKŁADU MIESZANKI TĄ MAGICZNĄ ŚRÓBKĄ,POZDRAWIAM
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
Mówimy o regulacji składu mieszanki, nie o dyszy wolnych obrotów.
Panowie reduktor BRC ma dwie śruby regulacji składu mieszanki jedna z nich karbowana na zewnątrz pozwala na regulację składu mieszanki na wolnych obrotach. Druga obok schowana na klucz imbusowy. Ta pozwala na zmianę składu mieszanki na średnich i wysokich obrotach. Ale UWAGA ważne jest zaprogramowanie sterownika i ustalenie ilości kroków w silniku krokowym...
Z reduktora wypuść zanieczyszczenia po LPG , filtr LPG (jak nie wymieniałeś zleć to warsztatowi można się poparzyć gazem) regulacja składu mieszanki LPG.
Witam jest to wina zbyt dużej dawki powietrza, albo łapie lewe powietrze, albo należy nasączyć filtr powietrza, gdy czyściłeś gaźnik mógł wypaść oring z śrubki regulacji składu mieszanki i też będzie taki objaw
Witam, mam Yamahę XJ600 51J. Problem jest z nią taki, że po założeniu nowych świec pochodzi około godzinę i świece są na tyle zakopcone, że mają przebicie i Yamaha rzuca palenie. Aktualne świece to NGK DR8ES-L, planuję kupić DR7ES. W każdym gaźniku założony zestaw naprawczy, ale oryginalnie były dysze 100, a w zestawie były 90, wcześniej już paliła...
Trzymasz w reku dekielek z gaźnika w pozycji pionowej jak na zdjęciu i regulujesz ograniczniki wkladajac miedzy plywak a uszczelke kontowniczek przygotowany jak na rysunku. Wymiar A=7mm i B=15mm Dodano po 40 https://obrazki.elektroda.pl/3357797200_... Pod dyszami nie ma oringów ale oring jest pod śruba od regulacji składu mieszanki...
Walcz z nim do bólu i zacznij rozmowę od tego, że niech zabiera zabawki i oddaje kasę. To najczęściej pomaga. Objawy ewidentnie wskazują na złą regulację instalacji zły skład mieszanki na gazie. Jeżeli masz zaprzyjaźniony zakład poproś o analizę spalin wtedy powinno się wyjaśnić. Czy dostałeś od gazownika wydruk z analizy spalin?
Wydech zawalił się nagarem przez mieszankę zbyt bogatą w olej https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Poza tym za stopień okładania się nagaru mają też takie czynniki: 1. Jakość oleju (mineralne typu Mixol i inne API TC). 2. Regulacja gaźnika (skład mieszanki paliwowo-powietrznej). 3. Sposób eksploatacji.
A jak nie wyłączasz stacyjka to co? Napisz to jeszcze raz tym razem w języku Polskim tak by dało się to zrozumieć. Wyczyść gaźnik a potem regulacja składu mieszanki. Bo innej regulacji tam nie ma.
Krótkie wężyki, regulacja składu mieszanki. Sprawdzić reduktor czy nie puszcza gazu przez podciśnienie. Kolejność wtryskiwaczy sprawdzic czy jest poprawna. Jeżeli masz zamiar długo jezdzic tym samochodem to proponuje założyć dobrą elektronike.
To jest czterosuw, pojemność min. 125 cm³. Do sprawdzenia guma króćca gaźnika pod względem nieszczelności, przewody podciśnieniowe, regulacji obrotów biegu jałowego + regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
chodzi o regulację składu mieszanki na biegu jałowym(skok atuatora),a nie regulację obrotów,zle zrozumiałeś Jurek.
Udało się uruchomić, ale jest problem. Silnik odpala i od razu chodzi równo ale przy dodawaniu gazu, gaśnie. Nie raz jak powoli dodaję gazu, wchodzi na obroty, wkręca się jak potrzeba, a po odpuszczeniu manetki gazu, wolne obroty są poprawne. Żadna regulacja składu mieszanki, przepustnicy, nie pomaga, zawsze efekt ten sam . Co zrobić?
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Wyprzedzenie zapłonu, poziom paliwa, śruba regulacji składu mieszanki i luzy zaworowe to podstawa do sprawdzenia.
regulacja składu mieszanki...na peugeot planet tak pokazało,nie mam za bardzo możliwości żeby sprawdzić jaki konkretnie kod ma ten błąd
skład mieszanka układ regulacja skład mieszanka gaźnik skład mieszanka
kompresor maktek tracer gamepad smart goodram
pralka logik sterownik pompy głębinowej
Schemat serwisowy Behringer PMP1000 - gdzie szukać? Czerwona dioda w drukarce Samsung ML-1675 - przyczyny i rozwiązania