Tu masz instrukcję a regulacja sprzęgła jest na str. 59.
A jakie powinny być odleglosci dźwigienek sprzęgła do łożyska wyciskowego 1 i 2 stopnia regulując przez otwor w bloku silnika? sprzeglo z 6 łopatkami
Myśląc tym tokiem nie będzie miał sprzęgła w ogóle. Pomijając fakt że starego typu ma trzy łapy. Masz instrukcję strona 58.
Tutaj jest instrukcja regulacji sprzęgła: https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo... Str. 59.
Źle założona tarcza drugiego stopnia (duża). Powtarzam niewłaściwa regulacja sprzęgła!!! Przepraszam pomyłka drugiego stopnia jest mała tarcza, nadal podtrzymuje mój post, skoro kolega twierdzi iż wszystko dobrze to dlaczego nie działa ??
Witam Posiadam stary typ sprzęgła -3 dźwigienki -już jest zużyte na tyle, że trzeba wymienić w nim prawie wszystko. Czy uda się tam założyć kompletne sprzęgło nowego typu na 6 dźwigienek?
1 Regulacja 2 Wadliwa łapka.
2) Czy uszkodzenie jakiegoś innego elementu może powodować takie efekty? Raczej nie jakby wieloklin ścięło bądź coś innego to by zgrzyty były i podnośnik też by nie podnosił . Kilka dni temu kosiłem orkanem z napędem z tego samego wałka i wszystko działało. Nie było czuć palonej tarczy ? Taki efekt to zaoliwiona tarcza(po rozgrzaniu mogło by olej przepalić...
sruby od drugiego stopnia nie były regulowane wogóle bo wczesniej sprzegło działało tylko była prowadzona regulacja srubami łap. po skreceniu maksymalnie lap sprzegło dopiero jest twarde od góry tak to po popuszczeniu srub sprzegła prawie nie ma czyli jest na samym dole (BRAK OPORU NA DZWIGNI SPRZEGŁA) drugi stopien działa podnosnik i wałek.
To raczej dobrze, że sprzęgło reaguje zero-jedynkowo na ruch pedału sprzęgła.
Miałem podobny problem przy Ursus C-360 w którym było zgrzytanie,trzeszczenie dlatego trudno było wżucić nawet jeden bieg ciągnik ten naprawiany był przez mechanika który założył tarczę sprzęgłową starego typu co miało wpływ na ciężkie przesuwnie się tarczy po frezach wałka sprzęgłowego. Po wymianie oryginalnej tarczy biegi wchodziły normalnie. Natomiast...
prosze bardzo piczytać tutaj pozdrawiam http://www.agrofoto.pl/forum/Insrukcja-n...
Masz tu regulacje sprzęgła.
Mam problem ze wstępna regulacja sprzegła nowego typu w C330M Nie dam rady ustawić różnicy pomiędzy łapkami pierwszego i drugiego stopnia o te 5-6 mam. Czy przyczyną może być to, że pozostawiłem stare kołki pod łapkami? Ogólnie wymieniam same tarcze. Czy przy takiej wymianie powinno się wymienić również inne elementy?
No widzisz coś się wyjaśniło. Może części wypracowane po rozbiórce inaczej sie ułożyły i zaczęły się cyrki.
To lepiej odkręcić talerz z pompą. Najczęściej chyba siada podstawa z napędem pompy. Ale pierwsze przyjrzał bym się regulacji sprzęgła.
Kolego, bez obrazy, ale po co się bierzesz za wymianę sprzęgła, skoro nie masz o tym pojęcia? Na forum temat był wielokrotnie omawiany, są opisy regulacji sprzęgła.
Do wymiany https://sklep.agropilot.com.pl/ciagniki/... i oczywiście regulacja sprzęgła.
Odnośnie regulacji sprzęgła . Pamiętaj , jest dwu stopniowe .
Jeśli sprzęgło jest źle wyregulowane to będzie zgrzytało na każdym biegu, prócz prawidłowej regulacji stopni sprzęgła ważna jest takrze odległość łożyska wyciskowego od łapek. co do zbyt zużytych zębów
Jeśli zwrócisz uwagę na to co powyżej napisali koledzy to sprzegło na pewno naprawisz. Ja dodam co trzeba zrobic żeby go złożyć. Samo poskładanie w odwrotnej kolejności nie wystarczy bo wtedy nie zjedziesz silnikiem. Należy w otwór łożyska kulkowego znajdujacego się w kole zamachowym, otwór tarczy sprzegłowej I i II stopnia dorobić specjalny wałek...
Popuść trochę na regulacji a łapki nie mogą opierać o łożysko oporowe .
Co do oszczędności paliwa, wymieniłem pompę paliwową na rozdzielaczową i są efekty szczególnie z mniejszymi obciążeniami. Przeróbki - redukcja między pompą a blokiem, sprzęgło, regulacja pompy.
Panie carrot dokładnie odwrotnie najpierw ma rozpiąć jazdę a później WOM przydatne min. w prasie etc. Ciapek ma prosty rozdzielacz podnoszenie-opuszczanie bez możliwość regulacji pozycyjnej , więc jeśli ręką damy na podnoszenie a w tym samym czasie za głęboko wciśniemy sprzęgło i odetniemy napęd na WOM i pompę to olej pod ciężarem narzędzia cofnie się...
Ten luz który pokazałeś ma być. Gdyby go nie było nie miał byś możliwości regulacji.
Najprawdopodobniej popękały tzw. progi pod dźwigniami wysprzęglającymi (takie kątowniki nitowane do blachy wycisku . Gdyby sprzęgło się kończyło to by się ślizgało . Jaka jest odległość między pierścieniem na dźwigniach ,a łożyskiem . Czy obudowa łożyska nie jest wytarta przez pierścień na dźwigniach ? To sprzęgło ma dwa stopnie regulacji . Pozdrawiam
macie rację ale najlepiej sprawdić ustawienia przed rozmontowaniem a póżniej ustawić tak samo i na pewno będzie działać no może będzie potrzedna drobna regulacja
Kolega wpsowa692 ma dużo racji w tym co mówi.Co do składania sprzęgła tak się szesćdziesiątkę słada a regulację i tak musisz zrobić na złożonej obudowie przez okienko.Co do pegerów też ma rację.
Trochę temat odświeżę. Czy da się ustawić łapki sprzęgła na zmontowanym docisku ale przed włożeniem na wałek sprzęgłowy ? Coś tak jak to było w syrence kiedyś. Brało się suwmiarkę i mierzyło odległość łapek od tarczy. Potem tylko sie wkładało całość na wałek sprzęgłowy. Jeśli ktoś zna takie wymiary to proszę podrzucić. Wiem, że się tak da, tylko nie...
A jest napisane różne. Bo wpisywałem i wyskakuje mi o regulacji a ciężko mi jest znaleźć o zakładaniu. Proszę o podesłanie linku. Pozdrawiam
Regulacja sprzęgła. Nie równo 3 łapki przylegają do łożska wyciskowego i tak się dzieje. Ustaw łapki (pierwszgo stopnia) na 6mm i 12mm (drugiego stopnia) od łożyska wyciskowego. Po tym wszystko powinno działac bez problemu. Pozdrawiam
Tarcza jest napewno dobrze włożona, łożysko było wymienione. Jeszcze chodzi mi po głowie regulacja, możliwe że łożysko nie wciska łapek równo przez to ten zgrzyt? Nie mam pojęcia, zostaje chyba jedynie rozpolowienie
Witam, ostatnio miałem problem w moim c330M z podnośnikiem hydraulicznym, jednak po wyczyszczeniu filtra problem znikł. Wczoraj podczas siania jechałem z opuszczonym siewnikiem na 1600 obr na 4 biegu nagle ursus stanął w miejscu - trzymałem tylko gaz po czym po 2 sek ruszył i za chwile znowu stanął i zaczął się dławić. Złapałem za sprzęgło i zgasiłem....
A pewnie. Gorsze się zakładało. Pamiętaj tylko o regulacji na początku będzie szybko uciekał luz pomiędzy łożyskiem i łapami. Potem się uspokoi.
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
Jak pogrzebiesz na tym forum to znajdziesz całą oryginalną instrukcje naprawczą do C-330.Szukaj postu na temat regulacji sprzęgła w 330 , kolega podał fotokopie całej książki ( chwała mu z to ,bo to już unikat).http://www.elektroda.pl/rtvforum... już masz bez szukania!
O ile sprzęgło z dwoma dociskanymi powierzchniami widziałem, to pamiętam że w jednym samochodzie dostawczym było ponoć sprzęgło hydrokinetyczne, niby miało ułatwiać ruszanie, ale chyba było zepsute gdyż nie zauważyłem jakiegoś specjalnego usprawnienia. Andrzeju, sprzęgło hydrokinetyczne to zupełnie inny rodzaj sprzęgła, niż opisywane tutaj jednotarczowe...
Z tym jest różnie. W zetorach często się zdarza że brakuje regulacji. Pompę dasz maks. na silnik i jeszcze nie ma żądanego wyprzedzenia. Osobiście spodkałem się z tym w 5340. Żeby przodem nie odjeżdżać bo to trochę bardziej przesrane niż w 60-ce to faktycznie lepiej wypiłować w sprzęgle jeden ząbek i ustawisz wtedy spokojnie pompę na znak na kle zamachowym....
Całość spawana jest migomatem. Jeśli chodzi o cofanie linki to tam jest wykonane takie zazębiające sprzęgło i jak je rozłączam to rolka idzie luźno wiec będę musiał jeszcze zastosować malutki hamulec żeby nawinięta lina sama się nie rozwijała.Jeśli chodzi o sztuczki z obrotami wałka to ursus c360 ma możliwość regulacji szybkości i kierunku obrotu.
Witam wszystkich.Problem polega na tym,że przełączenie w pozycję żółw daje porządnego kopa czyli jest w porządku,natomiast po przełączeniu w pozycję zając ciągnik nie chce jechać.Przykład:bronowanie na drugim biegu,reduktor pozycja 2,brony lekkie,pozycja zając-silnik obroty ma wysokie a nie chce ciągnąć,zredukowanie na pozycję żółw daje moc i ciągnik...
A co się dzieje jak zgasisz silnik z podniesionymi cięgnami? Również opadną? Jeśli tak, to do naprawy/ regeneracji masz siłownik podnoszenia, który po prostu "cieknie" a ściślej mówiąc "leje się z niego". C360 ma 2 sprzęgła tzn dwie tarcze, jedną do skrzyni biegów czyli do jazdy a drugą do pompy oleju i wałek wom. Naciskając pedał sprzęgła wyraźnie...
NIe, cięgło jest oryginalne pod podłogą kabiny. Bynajmniej tak mi się wydaje gdyż jest to coś w rodzaju śróby rzymskiej ( rurka a z obu stron wkręcane zagiete i zabezpieczone prety do regulacji naciągu. lecz te już są wkręcone do końca. Co do działania to biegi wchodza normalnie gdzy wciśnie sie obydwa stopnie sprzęgła, lecz gorzej jest już z załaczeniem...
Witam ... Wczoraj miałem przyjemność wymienić całe sprzęgło ( kompletny docisk, nowe widełki, łożysko wyciskowe ) i jak rozpołowiłem maszynę to się przestraszyłem tarczy 2 stopnia już nie było... na kole zamachowym były dość głębokie rysy od nitów "aluminiowych " , wywnioskowałem to po pyle który znajdował sie pod sprzęgłem... koło zamachowe wiozłem...
Witam, odbudowuje swojego Ursusa C-360 i zwracam uwagę na detale. MIanowicie kupiłem tę blachę prze którą jest dostęp do regulacji łap sprzęgłowym tę z tą rurką do smarowania tulei. Nigdzie nie mogę dostać tej gumowej zaślepki tej rurki a widzę na zdjęciach w internecie że trafiają się na nowo odnowionych ciągnikach, gdzie to dostać..????
ursus regulacja sprzęgła regulacja sprzęgła sprężyny sprzęgła ursus
wymiana grzałki candy volvo silnika operator simlock
kupić kartę graficzną kupić kartę graficzną
Enable STA Mode on ESP32, ESP8266, Raspberry Pi, Synopsys PrimeTime, Cadence Tempus – Wi-Fi Station & Static Timing Analysis Scania P380 EMS 15 48 406 – wysokie ciśnienie skrzyni korbowej, błąd SPN 406 FMI 15