Masz instrukcję we wcześniejszym temacie który założyłeś. Ten jest do usunięcia.
Myślę, że najpierw wyreguluj cięgno , na którym jest kawałek gumowej tulejki. Cięgno to służy do hamowania dolnego wałka w skrzyni biegów! No i sprzęgło , pedał powinien wyłączać tylko I stopień i po wysprzęgleniu ma "spłaszczyć" gumową tulejkę hamującą dolny wałek w skrzyni . Do II stopnia służy dźwignia ręczna
Znikanie luzu między łożyskiem wyciskowym a dźwigienkami wskazuje na zużywanie się tarczy sprzęgła. Przyczyną może być niedokładna regulacja całego mechanizmu wyłączani wraz ręczną dźwignią wyłączania WOM.
Jak ciagnie to ok. A jaki ma moment to zobaczysz w pracy, gdzie 80KM do kręcenia silnikiem w ciągniku , masz pojęcie o czym piszesz?
Sprzęgło na 7 zębów, numer pompy 2478 czy 2468?
Spróbuj nie wciskać sprzęgła do końca tak na 1/3 i wtedy zmiana biegów, jeżeli ucichnie to znaczy przedobrzona regulacja.
W Case pompa z boku skrzyni to pompa główna hydrauliki z tego co się orientuję. Kwestia druga to czy u Ciebie to sprzęgło jest takie jak np w zetorze 7211 czyli zbiorniczek, pompka jak do hamulców i wysprzęglik czy sterownie odbywa się hydraulicznie na zupełnie innej zasadzie. Ale nie sądzę bo Twój opis i typowe objawy wskazują bardzo jednoznacznie...
Czeka cię znowu rozbiórka. Sprawdz czy nowe łożysko jest posmarowane. Jeśli chodzi o sprężyny powrotne to jeśli się nie mylę to są założone tylko na łożysko od drugiego stopnia. Ale upewnij się bo dokładnie tego nie wiem. Sprawdz profilowane podkładki pod śrubami do regulacji. Jeśli są pęknięte lub zużyte wymień je bo krzywo ustawiają się wtedy łapy.I...
Słuchaj docisk ma jakieś 4lata, ciągnik odkupiłem od kolegi wuja, wymienił docisk tarczę wałek sprzęgłowy i łożysko wyciskowe, został zabierak stary o wałek womu i tak zastałem po rozebraniu, stawiałem na to łożysko bo mówili że go nie wymieniali, ja wymieniłem tarczę na nową, i łożysko wyciskowe i prowadzące chociaż wyciskowe było ok, zabierak womu...
Z tym jest różnie. W zetorach często się zdarza że brakuje regulacji. Pompę dasz maks. na silnik i jeszcze nie ma żądanego wyprzedzenia. Osobiście spodkałem się z tym w 5340. Żeby przodem nie odjeżdżać bo to trochę bardziej przesrane niż w 60-ce to faktycznie lepiej wypiłować w sprzęgle jeden ząbek i ustawisz wtedy spokojnie pompę na znak na kle zamachowym....
Orbitrol jest lepszym rozwiązaniem jak oryginalny mechanizm Nie jest. Jest przede wszystkim tańszy. Standardowy układ kierowniczy na wspomaganiu siłownikiem to był niewypał. Problemy z działaniem serwo (regulacja rozdzielacza, uszczelnienia rozdzielacza i cylindra wspomagającego). Bo trzeba było umieć to zrobić - raz i spokój na kilka lat. Na Twoim...
regulacja sprzęgła regulacja hydraulicznego sprzęgła astra regulacja sprzęgła
klapka megane szumy nikon bezpiecznik kuchni elektrycznej
miernik pojemności akumulatorów moduł procond
Zaczep kompletny drzwiczek pralki Polar 865 - wymiana i zakup Elektronika prawych przednich drzwi Passat B5 1.9 TDI nie działa