Coś źle zmontowałeś. Sprawdź poprawność swojego montażu w sensie mechanicznym. Jeśli regulacja działa prawidłowo i wszystkie rurki do niej prawidłowo podłączone, to odkurzacz musi ssać dobrze. Filtr HEPA wywal, a wcześniej wspomniane wyżej wygłuszacze agregatu ssącego. W sumie: przypadek do ogarnięcia w godzinę dwie :D
Na zimnym jak odpalam daje ssanie quad odpala ale gaśnie co chwile. Przeprowadź regulację zaworów.
Zegary to tylko "Service Due", w/g mnie kolejność nie ma znaczenia. Można liczbę kuponów ustawić na 0 i w ogóle przestanie się wyświetlać komunikat na zegarach.
Jak masz blisko do Szprotawy to zrobię w nim wszystko co jest nie tak na poczekaniu i bardzo tanio. Teraz sprawa pomocy; po pierwsze podaj model gaźnika łącznie z cyfrą po myślniku, trzeba sprawdzić w gaźniku zgodność jego elementów według tabeli,tzn czy wszystkie dysze są od tego modelu gaźnika, iglica także. Później czyszczenie a następnie regulacja....
Gdyby zacinał się zawór ssący to kompresor pracował by na jałowo. Nie grzał by się i nie obciążał silnika. Dokładnie wczoraj kolejny z moich ( a mam pod opieką osiem śrub) zaczął zdradzać identyczne objawy. Temperatura w kosmos, błąd przeciążenia falownika. Po demontażu łożyska w stanie agonalnym. Wirniki i korpus na szczęście przeżyły. Jeszcze kilkanaście...
Również uważam, że nie działa Ci ssanie. Ponadto regulacja luzu zaworowego nie zaszkodzi, bo to "Chińczyk", w którym należy to czynić dość często.
Nie ogarnąłem tego czerwonego turbo. Problem musi być gdzieś indziej . może zmienne fazy rozrządu? lub coś innego co reguluje zawory . Z tym że przy wydechowych to ja nie widziałem tam dodatkowej regulacji. Ssące to mają tego sporo.
Na zimnym silniku: - ssanie 0,2 mm, - wydech 0,45 mm.
Np. 1E3 1-regulacja ssący i pompowtrysk E3 wydech ewetualnie hamulec veb i tak analogicznie do wszystkich. A co do kleju i punktakow tam nic takiego się nie stosuje
Witam, postanowiłem odnowić mojego Simsona, nie jeździłem nim kilka lat. Rok temu zacząłem go naprawiać, kupiłem nowy gaźnik, bo w poprzednim zacinał się pływak, przeczyściłem tłumik oraz wymieniłem filtr paliwa. Odpalał i przez pierwsze kilka minut jazdy wszystko było jak należy. Po chwili jazdy motorek zaczął się "dusić" tak jakby nie dostawał wystarczająco...
W tym silniku luzy zaworowe reguluje się w specyficzny sposób. Wałek rozrządu ustawia się w pozycji gdy jeden zawór wydechowy jest maksymalnie otwarty: Wo Sr Wr 1 3 4 3 4 2 4 2 1 2 1 3 Wo= Max otwarty zawór wydechowy Sr=ssący regulacja, luz 0,1mm Wr=wydechowy regulacja, luz 0,25mm Silnik musi być zimny. Pamiętaj, że w Renault cylindry liczy się od koła...
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Regulację robisz poprzez okienko takie małe kwadratowe pod zbiornikiem. Tam regulujesz 1 i 2 stopień. Świece żarowe są dwie w kolektorze ssącym. Wpisz w neta to zobaczysz.
Luz zaworowy Kontrola i regulacja Sprawdź luz zaworowy. Luz zaworów ssących powinien wynosić 0,45 mm, natomiast luz zaworów wydechowych: 0,80 mm, przy zimnym silniku. Regulację można wykonać na jeden z dwóch sposobów: A. Wyreguluj oba zawory w każdym cylindrze, rozpoczynając od cylindra nr 1 w TDC po sprężaniu. Obróć wałem korbowym o 1/3 pełnego obrotu...
Trzeba tu dodać; że luz zaworòw dla tego silnika to, zawór ssący pomiędzy 0.12-0.18 mm, zawòr wydechowy 0.23-0.28 mm, W tym silniku stosuje dwa ròżne zabezpieczenia sprężyn zaworòw. Dla zaworu ssącego jest miseczka wsuwana z boku. Dla wydechowego rozwiazanie na dwa zabezpieczenia.
0,1 0,25 Silnik zimny, co najmniej 5h nieodpalania Otwarty zawór wydechowy regulacja na ssącym - wydechowym 1 3 4 3 4 2 4 2 1 2 1 3
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
Tu trzeba by wiedziec jaki model silnika masz. Generalnie 0,25 na ssący i wydechowy.Jeden model miał na wydechu 0,30.I tak radzil bym ustawic-ssący 0,25 a wydech 0,30.
Witam. Samochód powrócił, w między czasie był malowany itp. Wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu na wałku ssącym. Teraz przy przyspieszaniu wartość regulacji fazy dochodzi do około -30, -35 stopni. Ale silnik dalej jest słaby. - ciśnienie paliwa około 4,5bar - wartość odczytana przepływu powietrza dochodzi do około 80-90g/s - rozrząd ok - wywaliłem...
Oczywiście że wpływa, ale w stopniu takim że pilarka nie gaśnie, i tak ma być. Naprawiłeś swoją pilarkę. Gdyby były śruby L, H, T odradzał bym Ci samodzielnej regulacji, aczkolwiek kręcenie śrubą T samodzielnie jest dozwolone. Jeśli chodzi o pokrywę, to przerób ją sobie jak dusza pragnie, nie będzie miało to wpływu na prace silnika, a ssanie będzie...
Tylko szlifowanie trzonka zaworu. Ssący 0.20 a wydech 0.15 mm.
Zaworki do regulacji. Ssący 0.05mm i wydechowy 0.1mm (ja tak ustawiam i jest dobrze). Na necie znajdziesz masę informacji na ten temat.
Bardzo dziękuję Czy taka kolejność będzie prawidłowa? Otwarty zawór wydechowy regulacja na ssącym - wydechowym 1 3 4 3 4 2 4 2 1 2 1 3 I najistotniejsze czym jest regulacja?
Niedawno kolego przerabiałem ten temat w Peugocie 307,najprawdopodobniej przegrzane są końcówki przewodów w kostce podłączonej do opornika regulacji obrotów silnika nawiewu,najprędzej dostać się do tego opornika to wymontuj schowek od strony pasażera,a następnie plastikową rurę którą wentylator ssie powietrze do kabiny, musisz przez kanał ssący włożyć...
Z logu wychodzi że odcina turbo bo przeładowuje. Zdejmij gruszkę z turbo i sprawdź czy ośka klapki się nie przycina. I czy sama gruszka jest szczelna. https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_... https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_...
tak jak w wiekszości chinoli 10 ssący i 15 wydech gdzies miałem serwisówke do tego silnika jak znajde wstawie zeby sie upewnić
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Zawory ustawiasz na zimnym silniku. Ssące 0.09mm Wydechowe 0.14mm [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
Czy wiesz w jakim położeniu ma być krzywka wałka w momencie pomiaru luzu zaworowego? jeśli nie to zaprowadź konkretnie na regulację zaworów, to nie majątek. pozdr 0,20 ssący 0,40 wyd
Tak, to standardowy chiński silnik 156FMI a'la Honda CG125. Jak regulować - szczypce + klucz, ew zdobyć/dorobić specjalny klucz zamiast szczypiec. Ssący/wydech: 0,05/0,07 mm. Regulacja na zimnym, na ciepło luzy się zwiększają .
Gaźnik z jedną sruba do regulacji LD Prawdopodobnie oprócz tej, że śrubki znajduje się tam coś takiego jak ssanie. I może tam tkwi przyczyna. Bo właśnie gdy ssanie włączymy na ciepłym silniku, to silnik nam zgaśnie.
Ssący 0,4 wydech 0,6 GMP czy OT w kanale z wycięciem z kropką
Wspomniane ssanie, masz wyłączone? Jeżeli tak, to spróbuj regulacji śrubką L w gaźniku, odkręcaj delikatnie i próbuj. Moim skromnym zdaniem, kupiłeś sobie problem, koszenie takim sprzętem kosztuje sporo nerwów. Nigdy, to nie będzie pracowało, tak jak powinno.
Witam !!! Temat regulacji ssania w tico forumowicze mniej wiecej ci opisali jak chcesz to mam zdjęcie gaźnika z opisem śrub regulacyjnych Daewoo Tico regulacja gaźnika !!! Pzdr.
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Zawory wydechowe 0,4mm, ssące 0,2mm. Tu jest twoj problem, o ile sama regulacja dobrze byla zrobiona. Prawidlowy luz, to 0.15 i 0.25 mm.
Witam podejrzewam zawory do regulacji ssący 0.05 wydechowy 0.07 jeżeli wcześniej palił to rozrządem nie ma co kręcić.Wymień również świece ponieważ nieraz jest tak ze jest iskra a niestety nie pala. Pozdrawiam.
Podczas odpalania zimnego silnika włączamy ssanie i powinna odpalić. Gdy silnik zaskoczy, ssanie wyłączamy. Powinna zapalać przy zamkniętej przepustnicy. Moim zdaniem, problem jest tylko w gaźniku (uszczelki i regulacja) Ta pilarka jest bardzo wrażliwa, na wszelkie nieszczelności.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Dobra kupię potencjometr, na brudny w środku nie wygląda, chociaż w obudowie samego odkurzacza, jest minimalna ilość czarnego pyłu jak z tonera, ale podejrzewam, że to ze szczotek.
Ssanie można kupić osobno bez gaźnika bo w tym może być problem skoro wszystko wyregulowane i sprawdzone.
Według moich danych ustawia się na gorącym silniku luz ssącego to 0.20 mm a wydechu 0.30 mm.
Da się to zrobić bez demontażu tej osłony Podstawa to odblokować napinacz żeby można było go cofnąć. W jego okolicy jest śruba/zaślepka. Po jej demontażu jest dostęp gdzie wtyka się cienki drucik który odblokuje napinacz.Wtedy kręcisz górnymi wałkami w prawo a płoza się cofa wpychając napinacz. Z tego co pamiętam wyżej jest śruba - chyba ta o której...
http://obrazki.elektroda.pl/2177362000_1... Pompa jest Zexel VE licencja Bosch, skok tłokorozdzielacza do regulacji kąta wtrysku ok. 1 mm. Luzy na zaworach ssący 0,35 mm, wydechowy 0,5 mm.
Witam. Zawory do regulacji ssący 0,05 wydech 0,07 jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Z odpalaniem w zimne dni to ten typ tak ma :) przed odpaleniem na chwilę dosłownie na 1 min. z ssaniem a potem cofnąć. Jeśli dalej nie trzymać będzie obrotów, gaźnik do czyszczenia i czy czasem układ nie ciągnie lewego powietrza. Pozdrawiam
Wymiana gaźnika na inny oraz powtórzenie wszystkich regulacji od początku.
Tylko jedna rzecz przychodzi do głowy. Rozkalibrowanie throttle body. Czy plomby na czujniku TPS oraz ograniczniki otwarcia przepustnicy nie zostały naruszone? Inna możliwość to lewe powietrze które zakłóca wskazanie MAP sensora. Zauważ że tutaj jest ręczne ssanie, regulacja obrotów zaworami ssania znajdującymi się w kanałach obejściowych, które się...
Zacząłbym od regulacji luzów zaworowych... na samym gaźniku masz za pewne regulacje wolnych obrotów i składu mieszanki, no i ssanie - czy na ssaniu też gaśnie?
ssać skuter regulacja regulacja automatyczny ssać regulacja ssać odkurzacz
numery naklejce przyciszanie głośników zabezpieczenie wejścia cyfrowego
Napięcie hydrostatu w pralce Amica - szczegóły Jak rozkręcić odkurzacz Electrolux Silence ProSystem?