witam forumowiczów, mam passat b6 2008, diagnosta na ostatnim przeglądzie orzekł że prawy reflektor świeci za wysoko i trzeba go wyregulować, reflektor ma rysunek 2 strzałek w 2 kierunkach co by oznaczało że jest na wersje EU oraz UK. Czy ktoś się orientuje w jaki sposób się go reguluje gdzie?
witam wszystkich fachowców i proszę o porady, mianowicie: 1. sprzęgło hmm, zakres działania w ostatnim czasie naprawdę się skrócił i zdecydowanie bierze za wysoko i krótko(jeszcze się nie ślizga ale zaraz zacznie jak z tym nic nie zrobie-nie chcę nadwyrężać koła zamachowego), czy możliwa jest regulacja bo drogie te elementy a ja zbyt zamożny nie jestem?...
A nie lepiej kupić skrzynie ? Przy Twojej "energicznej" jeździe zapomniałeś chyba dobrze wysprzęglić i mogło dojść do uszkodzenia trybów. A jak jest z olejem w skrzyni?? Bo po rozbieranie skrzyni to nie takie proste... Może porada, Kup Pan sobie Nowe autko.... Po co pisać coś co ćię ośmiesza i pokazuje całą niewiedzę. "Lepiej milcząc wychodzić na głupka...
Wtryski zostały tylko zamontowane nic nie regulowałem To niedobrze, istotne jest zarówno położenie samych pompek jak i regulacja śrubą na krzywkach.
Zamykam temat.... Pomogła regulacja zapłonu + wymiana wysokiego napięcia (kable, palec i kopułka).
Wstawienie regulacji recznej bedzie najlepszym wyjściem.
Jak sprzęgło łapie przy końcu to znaczy, że jest do wymiany. Tam nie ma żadnej regulacji jak w polonezie. Gratuluję niskiego przebiegu. Sprawdź, od ilu obrotów przy depnięciu masz odcięcie mocy. Przy 120 km/h wypada na 5 biegu wbijać gaz w podłogę :) Powyżej 3000 obr diesel nie jest tak zrywny jak od 2000 do 3000. "Panie, klima sprawna tylko wąż trzeba...
Można bez problemu zainstalować gaz do silnika turbo, tym bardziej instalację 4 generacji. Co do niszczenia: spalanie LPG powoduje wyższą temperaturę spalin, min. z powodu zubożania mieszanki spowodowanego niedoskonałością układu sterowania i zasilania gazem, co wydaje mi się że przy prawidłowej eksploatacji (bez nadużywania pedału gazu) nie powinno...
Jeżeli przy gaźniku na gazie jest "zamulony" to wymiana lub regeneracja parownika a później regulacja.Mogą dojść przewody wysokiego palec i kopułka.
A jak auto jeździ (ile pali) na benie ? Może to nie problem z instalacją, a z silnikiem? Al 700 to zaj....... sterownik do gazu z mnóstwem funkcji. Polecam dołożyć krokowca, bo regulacja na kompie bez niego tylko pogarsza sprawe. Mam taką instalke w aucie 1.6 i spalanie w mieście prz deptaniu nie przekracza 11l. Powodzenia w regulacjach
Dalej jakby stała dęba. Późno wstaje tzn zadane doładowanie osiąga dopiero powyżej 2500 RPM (powinna w okolicach 1800 max 2000 RPM). Potem nie zbija ciśnienia tylko trzyma na max. Albo jest problem z podciśnieniem (dopiero przy w wyższych obrotach jest prawidłowe) albo regulacja doładowania VNT stoi na amen.
Witam. Mam banalne pytanie do fachowców. Podpowiedzcie mi gdzie znajdę opis reduktra BRC AT90E. Porblem jest taki że trochę brakuje mu mocy na wysokich obrotach, a wiem że to da się załatwić jedną ze śrób regulacyjnych na reduktorze, ale nie wiem dokładnie o którą chodzi. Z góry dziękuje za podpowiedź.
Posprawdzaj czy masz szczelne przelewy przy wtryskiwaczach... ps. 00532 to regulacja obrotów biegu jałowego...
Kupuj jak ci odpowiada gra. Chociaż dla mnie tył to bez sensu. Lepiej lepszy przód. Oczywiście drzwi masz wygłuszone? Bo jak nie to od tego zacznij. Gain na 50% to może być zdecydowanie za wysoko. To nie jest regulacja mocy tylko dopasowanie sygnału z radia do wzmaka.
Można tu lub tu, nie ma to zbytni znaczenia, jak pompa nie daje rady to w całym układzie będzie zbyt wysokie ciśnienie.
http://wiki.ross-tech.com/index.php/1661... Dodano po 8 kolego to jest problem łożyska w sprężarce ze zmienną geometrią ,problem polega na tym że się przyciera i nie pracuje płynnie nie wracająć się a efektem tago jest przekroczona granica regulacji ,znaczy zbyt wysokie cisnienie doladowania czego wynikiem jest wylączenie przez ECU sterowania...
To nie tak. Najwidoczniej gdzieś Ci ciągnie lewe powietrze przez co ECU nie jest w stanie wyregulować obrotów bo przymknął przepustnice a tu jeszcze obroty za wysokie. Ciągnie lewe powietrze więc obroty wzrastają a sonda widzi że mieszanka nie taka. Szukaj lewego powietrza. Po adaptacji nie będzie żadnego komunikatu. Podczas jej wykonywania przepustnica...
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
Na zużycie paliwa wpływa; ciśnienie w ogumieniu, zbieżność, kondycja i regulacja silnika, technika jazdy i w jakim cyklu zostało obliczone. Myśle że jest trochę za duże
Odwrotnie. Odkręcając śrubę nr 2 zwiększasz dawkowanie gazu. Ta regulacja ma istotne znaczenie na niższych obciążeniach. Wyższe obciążenia to bardziej domena registra i miksera. Śrubka nr 3 reguluje stały wypływ gazu (doregulowywanie wolnych obrotów), odkręcając zwiększasz wypływ.
Podczas jazdy włącza się co chwila silnik regulujący wysokość świateł. Czy winny temu jest regulator znajdujący się przy włączniku świateł? Wymieniałem na inne, niestety używane i jest tak samo. Gdzie można dostać nowy?
Tutaj masz raczej tylko 3 opcje: - zerwane sprzęgło - uszkodzony zawór regulacji w kompresorze - uszkodzony kompresor. Sprzęgło sprawdzisz patrząc czy nakrętka na wirniku kręci się w czasie pracy silnika. Nie rozumiem za bardzo twojego opisu - że możesz z takim samym oporem kręcić kółkiem na odpalonym i zgaszonym silniku. Tutaj opór się nie zmieni,...
najczęściej jest tak że membrana jest uszkodzona i dlatego dużo pali , al eteż ma duże znaczenie filtr powietrza musi być czysty i wtedy regulacja widzę że masz instalacje typu blitz to do analizatora spalin najlepiej wyregulować
zwiekszylem dopiero przy wiekszym mixerze(bo byl problem z wolnymi obr.)+kilka innych regulacji, katalogowy za bardzo tlumil doplyw powietrza i auto na wyzszych nie chcialo ciagnac( zarowno na lpg jak Pb)
sprawdź czy grzeje ci się parownik jak jedziesz na benzynie. Może masz gdzieś przytkany układ wodny w gazie. Przewody wysokiego napięcia też mogą być przyczyną. Również za mała dawka gazu wymaga to regulacji co pewien okres czasu w serwisach lpg. Powodzenia
Witam mam passata vr6 ood miesiąca walcze z nowym gazem jest tam sterownik STAG2-L za nic nie można ustawić poziomu sondy lambda na wolnych za uboga mieszanka a na wysokich za bogata albo odwrotnie co wstawić zamiast tego żeby dało się wyregulować !!!!
Też miałem coś takiego np. po odpaleniu silnka wyskoczył na 2500 i tak tzrymał jedynia dało sie zbić jak włączysz 4 bied i puszczasz sprzęgło razm z wciśnietym hamulcem. ALe takie coś to jest raczej wina silnika krokowego od regulacji wolnych obrotów. Czeasem się zacina. A wysokie spalanie to może wina gazu albo parownika.
w turbo dieslu zwykłym jest taka sruba do regulacji dawki paliwa luzuje się kluczem 13 a reguluje bodajrze 7mm myślę że masz ustawionego na większego kopa zmniejszenie dawki obniży moc i spalanie
No jezeli kolega ma gaz to faktycznie moze byc wlasnie reduktor , mozna go zregenerowac za okolo 200 , lub oczywiscie kupic nowy. W takim reduktorze zuzywaja sie roznego rodzaju gumowe przepony i uszczelki , poprostu parcieja i powoduja jak wspomnial przedmowca nierownomierne obroty biegu jalowego , regulacja pokretlem na reduktorze juz nic wtedy nie...
troszke pózno ale problem był .....przepływka.... pomogłem ja wykończyc czyszczeniem wd-40 i srubokretem ODRADZAM WSZYSTKIM koszt po zakupie nowej i regulacjach 500 zl w plecy ale auto odżyło..... wczesnie troszke dymil po zapaleniu teraz wszystko przeszło ... może komus przyda sie ta informacja pozdrawiam
Na benzynie na zimnym silniku troszkę nie równo pracuje . Generacja gazu BingoM raczej I gen zakładana w 2004r Przy dodaniu gazu (rozpędzanie ) słychać głos jakbym jeździł na stożku . Więc łapie lewe powietrze Niedługo zostaną wymienione Świece na jedno elektrodowe , kopułka palec świece przewody wysokiego napięcia filtr powietrza i passat pojedzie...
Nowyjar, 1) na temat wysokiej wody w pasku poszukaj na forum Passata: http://www.forum.vw-passat.pl/. Standardowo zapchane odpływy pod akumulatorem , ECU etc. Poszukaj a na 100% znajdziesz odpowiedź 2) jak ustawisz sobie jedno lustro to przy regulacji drugiego pierwsze samoczynnie się przestawia (byś nie musiał tego robić). Niektóre wersje tak mają....
JAK WYKONAĆ DIAGNOSTYKE ELEKTRONIKI W PASSACI 91R Z SILNIKEM 2E0 AUTOMAT. KOSTKI ZNAJDUJA SIĘ PRZY LEWARKU ZMIANY BIEGÓW. JEST ICH 3. CZY KTOS MA TABLICE KODÓW Samochód przerywa i szarpie przy ruszaniu. Objaw ten jest zarówno na bęzynie jak i na gazie. Na wyższych biegach jest ok. Wczesniej był na regulacji. A i czsami sam gaśnie podczas jazdy. Czy...
witam mam pasata z1990 r 1,8 założyłem gaz i samochód pracuie nierówno wchodzi na wysokie obroty i spada i td czy iest to wina zle wyregulowanej istalaci czy coś z silnikiem nie tak. na bezynie iest ok
Tak jak napisałem na początku jest to oryginalne radio VW MCD z nawigacją. Gra ono w Passacie B5 z 2002 roku. Sytuacja z tonami wysokimi wygląda tak, że gdy radio gra cicho (tak, żeby nie męczyło i można było zamienić kilka słów z pasażerem) to tweetery grają tak cicho, że tony wysokie są trudne do usłyszenia. Gdy głośność radia się zwiększy to tweetery...
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
A według mnie są dwa zaworki jak pisze kwok jeden do regulacji maksymalnego ciśnienia a drugi właśnie (tzw zapchnego filtra) w obudowie filtra oleju. Nie wiem jakie szkoły i ile motogodzin praktyki ale widze że nie wszystko złoto co się świeci. hej Do kolegi Michał ZRÓB TAK ŻEBY NA ZIMNYM SILNIKU PRZY DUŻYCH OBROTACH OLEJ NIE MIAŁ CIŚNIENIA WIĘKSZEGO...
Wg ETKA do silników PF i PB (które są w sumie bliźniakami) IACV 037 906 457 D. (at)robokop - nie chcę podważać tego co piszesz, ale u mnie w pasku miałem zawór z jakiegoś silnika bodaj z polo jak pisałem wyżej i niestety nie działał poprawnie, mimo że pasował na węże i mocowanie, to miał mniejszą średnicę tłoczka i chyba ECU brakowało zakresu regulacji...
Witam Was. Posiadam passata b5 benzyzna i gaz. Rocznik 97 Gaz 1 generacji założony 3 lata temu. Auto mam od miesiaca. W piatek odebrałam go od gazownika, ponieważ auto mi gasło gdy przy hamowaniu za szybko wcisnęłam sprzeglo, to obroty spadały do 0. Był nieszczelny gaz, naprawili zrobili regulacje gazu, sprawdzili go i jest ok. Ale dzis zauważyłam i...
Witam VW Passat 2.0, instalacja II generacji, reduktor Elpigaz EM-2R. Wymieniony filtr powietrza, świece, kopułka, palec. Zrobiona regulacja instalacji gazowej - parametry w normie zarówno na biegu jałowym jak i przy obrotach 2000-3000. Problem - spalanie 20l/100km Gazownik powiedział, że na 99% wina reduktora, sparciała membrana itp. Też tak uważacie?...
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Passata 1.8T z instalacją LPG STAG-4. Reduktor SCORPION na 200KM i wtryskami Valtek. Czy mógłby ktoś wypowiedzieć się jasno i wyraźnie kiedy należy regulować instalację i kiedy robić kalibrację? Czy jest to może wysokie spalanie, czy może nierówna praca silnika, czy np raz na pół roku? Spróbuję wrzucić zrzuty z mapy...
Żeby rozrząd sprawdzić nie musisz przodu odchylać. na dolnym kole paska wieloklinowego masz znak i na plasikowej osłonie paska rozrządu podziałka tam musi być na zero OT oben tot punkt na górnym wałku jak ściągniesz dekiel masz wejście na płetwę, tam musi wejść i być idealnie równolegle do płaszczyzny głowicy,jeżeli minimalnie brakuje to bez zciągania...
Alternator ma sprawność 30-70% około przeciętnie 50% by uzyskać pełną moc musi się kręcić te 6tyś obr/min , około oczywiście. Więc do Hondy przekładnią x2, chociaż jak nie chcesz uzyskać pełnej mocy to może zostać bezpośrednio. Co innego wysoko obrotowa kosiarka. Tam można dać 1:1. Tylko dla tego alternatora min. To 2,5KM. A tak naprawdę to 3,5-4 potrzeba....
Witam podłączyłem manometr i po przekręceniu kluczyka pompa z baku pokazała około 6bar zasilanie przy filtrze 3węże dodam że dodatkowej pompy prze filtrze brak,zrobiłem zapis ciśnienia i proszę o analizę.pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/7568453200_... Adres 01: Silnik (03L 906 023 FS) 18:03:31 IDE00188-ENG102817 Wysokie ciśnienie...
Ja założyłem od TDI bo widziałem i słyszałem jaka różnica jest w pracy silnika w pewnym passacie TD. I dlatego zmieniłem w swoim aucie. Koszmarna bzdura. Wyobraź sobie, że nie mają najmniejszego wpływu na kulturę pracy silnika - poprawne wyregulowane płytkami "sztywne" szklanki, wcale nie są głośniejsze niż hydrauliczne, a już nie uwierzę, że ktoś...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
hmm zmiana filtra powietrza = zbyt uboga mieszanka , ustawić można na sondę albo ( tak być powinno na analizator spalin ) wpinasz się miernikiem w sondę i tak regulujesz pierw na wysokich obrotach regulacją na wężu tzn (przeważnie 2500- 3000 obr/min trzymając) aż sonda zacznie prawidłowo działać później ustawiasz na wolnych obrotach pokrętłem przy parowniku...
Witam, posiadam radio Sony CDX L400X w Passacie. Jak dobrać głośniki do tego radia? Ponizej jego parametry. Teraz może trochę danych technicznych: *Radiootwarzacz CD *Ściągany panel *Moc 45W x 4 *Kompatybilny z płytami CD/R/RW *CD-TEXT *System D-Bass *funkcje obsługi CD :Track Scan, Pause, Repeat, Random Play *Funkcja wyciszania w chwili połączenia...
Nawiązując do mojego wcześniejszego tematu wymieniłem w moim vw 1.8 wałek rozrządu o wyższych wzniosach, efekt na 3 biegu 120 km/h. na 4 jechałem 140 km/h i to nie był max jestem realistą i żeby pocisnąć mocniej kiedyś wybiorę się na kawełek pasa startowego k. Opoczna ale wczęśniej jeszcze wymienię aparat zapłonowy z regulacją podciśnieniową. Teraz...
zawór rozprężny ma za zadanie zredukować ciśnienie z ok.12-16 atm do 1-3 atm i nie ma wnim żadnej regulacji.Cała regulacja polega na uruchamianiu i wyłączaniu sprężarki jesli wysokie ciśnienie dojdzie do max wartości.Im większy jest odbiór ciepła z wnętrza samochodu tym częściej włączona sprężarka.Układ elektroniczny ogranicza spadek temp ]. przy parowniku...
regulacja czujnik wysoko regulacja wysoko palnik monitor regulacja wysoko
suzuki grand vitara napęd samsung s24b300 sumowanie napięcia zasilacza
altea licznik schematy chiński silnik
Jak wygenerować hasło w rejestratorze BCS? Parkside SLG 30 A2 – wymiana żyłki, szpula, średnica, instrukcja krok po kroku