Przy maksymalnym wychyleniu krzywki,a wiec maksymalnie wciśniętym pompowtrysku. Dokręcasz do oporu ,potem odkręcasz 3x po 90 stoptni(270) i kontrujesz , to wszystko.
Witam... 36 mm - 66,9 mm 38,8 mm - 69,9 mm
XPI to Common Rail czyli masz wtryskiwacze
Witam. Tutaj jest [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... załączniku 8 i 9 strona. Po angielsku.
Te dane jak najbardziej są właściwe,z tym że u ciebie regulacja pompowtrysku będzie kątowa,jak w pierwszym linku.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
1)Masz złącze pośrednie, czyste? Sprawne? Jeżeli instalacja sprawna, możesz mieć problem w sterowniku. 2)To co widzisz w grupie 023 jest też uzależnione od zużycia wałka i regulacji pompowtrysków 3) Na błąd elektryczny samego wtryskiwacza może mieć wpływ temperatura pracy.
witam potrzebuję pomocy ewentualnie potwierdzenia mojego zdania. mianowicie chodzi mi o regulacje pompowtrysków w scani 4 HPI z 2003 r. przerobiłem takich kilkadziesiąt i jeszcze się z tym nie spotkałem. chciałem wyregulować pompowtryski ale gdy rozkątrowałem nakrętkę blokującą śrubę regulacyjną okazało się że ona nie jest wkręcona tak jak to w każdej...
A wymiary które mierzy się suwmiarką ?
Witam serdecznie. Potrzebuję schematu regulacji pompowtrysków i zaworów Scania 124 2002r.silnik PDE.Czy ktoś pomoże?
Masz rację kolego Szaman. Są dwa nastawy 66,9 i 69.9 w zależności od średnicy sprężyny pompowtryskiwacza. Na schemacie jest to oznaczone literą " B". Więc jeśli "B" wynosi 36,5 to dla takiego wymiaru regulacja pompowtryskiwacza wynosi 66,9 mm. Jeśli "B" wynosi 38,8 mm to regulacja pompowtrysku wynosi 69,9 mm wysokości sprężyny w oznaczonym miejscu zaznaczonym...
potrzebuje schematu regulacji pompowtrysków scania 124 420 2001r
Instrukcja dla silników 5 cylindrowych z pompowtryskiwaczmi PDE 1-2-4-5-3 zawory (TDC Down,144,288,432,576) 2-4-5-3-1 pompowtryski Cykle co 144 stopnie Zaczynasz od Tdc Down na 1 cylindrze (2 zawory luźne) w dolnym okienku. Ps. Mam nadzieję że dobrze
Myślimy, że należy sprawdzić tą turbinkę, czujnik doładowania, szczelność doładowanego powietrza. jeśli jest ok. to wyjąć pompowtryski i sprawdzić rozpylacze. Sam prawdopodobnie tego nie dokonasz, bo nawet zwykła regulacja wstepnego nacisku pompowtrysków będzie problemem. Zyczymy dobrego roku i jaśniejszegoo dymku.:))
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Czy jest sens regeneracji pompy (zestaw naprawczy) w razie przecieku czy lepiej kupić nową? Jak wymieniałeś uszczelniacze pompowtrysków to za pooą czego ustawiałeś silnik do regulacji poszczególnego pompowtrysku mam na mysli przyrząd (chodzi mi o momęt kidy należy wtrysk wyregulować to trzeba wał obrucić i ustawić w odpowiednim momęcie)?
Witam, Mam pytanko dla silnika 1.9tdi BRB przy regulacji skoku pompowtrysku o ile należy cofnąć nakrętke pompowtryskiwacza 180/225 stopni ? Z góry dzięki.
Nie nie regulowałem pompowtryskiwaczy. Napiszcie coś więcej na temat regulacji pompowtrysków nie przerabiałem jeszcze silnika volvo
Ja stawiam na złą regulację zaworów albo pompek o ile tuleje są odpowiednio obsadzone i oczywiście nie splanowali więcej niż 1mm. W PDE trzeba pamiętać że są dwie wysokości regulacji pompowtrysków, miałem 2 przypadki z urwanymi śrubami i krzywymi laskami właśnie przez taki błąd.
Polecam sprawdzić regulacje pompowtrysków i zakładania orginalnego filtra paliwa .
Z dynamiką hmm powiem Ci różnica mało odczuwalna aczkolwiek może troszkę inaczej. Przestawiłem kąt teraz tak jak był i spalanie na jalowym zeszło do 0.7 zobaczymy później jak trochę pojezdze co się będzie działo. Z tego co widziałem regulacja pompowtrysków nie jest jakaś skomplikowana
Wymieniłem turbo i podpadnięte wężyki podciśnienia. Auto chodzi z tym ze nadal zapala się sygnalizacja ESP oraz błąd w silniku o przekroczonej regulacji na pompowtrysku nr 3 (17675). Silnik pracuje bez zmian nie szarpie chodzi równo. Jedyne, co nie działa to kontrola trakcji. Usterka ta występuje nieregularnie.
Sterownik silnika? Jaka jest procedura regulacji pompowtrysków? dla tego silnika? BKD Czy błędy w skrzyni biegów związane z ciśnieniem sprzęgła mogą powodować braki mocy?
Miałem podobną sytuację i okazało się, że regulacja pompowtrysków, na wałku rozrządu całkiem pomogła robiłem to w bardzo dobrym serwisie boscha http://www.regeneracja-pompowtryskiwaczy... w Stalowej Woli. A straszono mnie też jak tu pisze regeneracją turbosprężarki. Więc święta zasada dobra diagnoza regulacja, a dopiero wymian, czy regeneracja. Bo koszty...
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
Np. 1E3 1-regulacja ssący i pompowtrysk E3 wydech ewetualnie hamulec veb i tak analogicznie do wszystkich. A co do kleju i punktakow tam nic takiego się nie stosuje
na stronie boscha jest dokumentacja do regulacji tych pompowtrysków http://www.wtryskiwacz.com/regulacja-pom... najlepiej korzystać z pewnego źródła.
https://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-reg... tego się trzymaj.
Witam. Pojawił się błąd 3 pompowtrysku Przekroczona wartość regulacji Bipy na nim są ok 110 do 120 na pozostałych ok 60 do 70 Korekty paliwa w normie Mechanik powiedział że z pompkami wszystko ok, być może uszczelki do wymiany Proszę o poradę .
za bardzo nie miala im kiedy wydajność spaść, bo przed naprawą głowicy było ok, a po już nie. no chyba, że przez wyjęcie ich z głowicy Skoro na pewniaka twierdzisz że nie strzeliłeś gafy z połączeniem podciśnień , to.. ..jednak uczep się pompowtrysków i wszystkiego co z tym związane ...ustawienie rozrządu, regulacja pompowtrysków, sporo podpowiedzi...
Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi.
Nie patrz na chwilowe spalanie tylko na rzeczywiste na 100 km i w jakich warunkach. Jeżeli ustawiłeś pierwszy pompowtrysk w zakresie 5.31+-0.05 to jest ok.pytanie czy wtryskiwacze wróciły na swoje miejsca, czy mostki zaworów są ustawione w jednym kierunku, czy prawidłowo i na ile zostały wyregulowane zawory i pompowtryski. Jeszcze pytanie czy faza koła...
Wszystko na temat pompowtrysków,ciśnienia regulacja czyli układ zasilania i diagnostyka sterownika.
A mam pytanie jak ustawić pompowtryski dobrze bo zimny zapali a ciepły trzeba kręcić dlugo
Witam. Proszę o pomoc przy regulacji zaworów i pompowtrysków DELPHI przy volvie 2001r 460. Znalazłem podobny temat ale dotyczy innego silnika i innych pompowtrysków.
http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regu...
18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring P1855 - 35-00 Potrzebuje info o tym błędzie czym jest spowodowane? Dodatkowo dwa błędy ale raczej nie związane z tym. 18434 i 17678 18434 odnosi się do filtra cząstek, a błąd 17678 mówi że jest przekroczona górna granica regulacji 4 pompowtrysku. Co do pierwszego błędu obstawiał bym na soft....
Z tego co wiem, to w pompowtryskach wartość ciśnienia otwarcia wtryskiwacza jest zależna od momentu z jakim jest skręcony pompowtryskiwacz, tylko ja nieanam metody jak sprawdzic moment otwarcia pompowtrysku. Nie pamiętam jaki to ma być moment, ale z doświadczenia wiem, że jak jest skręcony prawidłowo pompowtrysk to niema z nim żadnychproblemów Dodano...
Witam wszystkich, niedawno w moim golfie IV 1,9 TDi wymieniłem uszczele pod głowicą (planowanie), popychacze,i regenerowałem turbinę. Niestety po złożeniu silnik odpala normalnie, ale nie wkręca się na obroty...od dołu przyśpiesza dobrze ale przy 3,5tys obr zaczyna się dusić. Sprawdzona była kompresja ok, przepływka, regulacja pompowtrysków,komp. żadnych...
Witam , Kończę temat bo udało się sprawę ogarnąć... - Wymiana czujnika Doładowania (1100zł Brutto, Orginał) -jak Wyżej .. Uszczelnienie Kolektorów wydechowych .. !!!!!!!!!!!!!!! - Regulacja Pompowtrysków i Zaworów OSOBIŚCIE CZEMU ???? Temu że tak jak pisałem robiłem na Serwisie i Po 100 tyś Były 3 za Ciasno ( a raczej powinny być w miarę przebiegu coraz...
Poszukaj tutaj na elektrodzie szaman chyba wstawiał opis i rozpiskę. Ja po latach robię to z głowy i nie korzystam ze znaków. Każdy silnik 6 cyl. ma kolejność 153624 moment przekrycia zaworów np na 1 cylindrze, to regulacja na 6 cyl. i pompowtrysk 3 czyli kod jest taki, że pompowtrysk jest regulowany 1 krok do tyłu, przed zaworami i tak to leci symetrycznie,...
Witam. Potrzebuję schematu regulacji zaworów i pompowtrysków do silnika Cursor 8 (moc 245 KM) oraz wartości luzów regulacyjnych. Serdecznie pozdrawiam.
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Ok.Dzięki za odpowiedzi. Po wymianie rolki napinacza paska PK okazało się, że to dwumasa. Wymieniony cały zestaw + przy okazji uszczelniacze na pompowtryskach z regulacją. Temat zamykam.
Zacznij od regulacji zaworów i pompowtrysków, przydałoby sie porównać ciśnienie doładowania jakie widzie EDC z rzeczywistym ciśnieniem zmierzonym zegarem mechanicznym.
Pompowtryski mają mechaniczną regulację luzu, podobnie jak w starych silnikach zawory. Kto mi odpowie jak powinny one być prawidłowo ustawione? Pozdrawiam.
Dzięki, a co jeszcze można sprawdzić przy wysokim spalaniu, zawory zrobiona regulacja filtry wymieniane na bieżąco. Pompowtryski trzeba wyciągnąc do regulacji? Przebieg 700 tys km turbina nie robiona nigdy auto jest słabe i nie kopci
Ktoś pomoże? Mam zakładać regenerowane pompowtryski do Ibiza 6l 2005 r, 170 tys 1.4tdi, 51 kW, jakie momenty dokręcania śrub i regulacja pompek? I ustawienie kąta pompowtrysków ogólnie po kolei jak zakładać.
za małe cisnienie doładowania do sprawdzenia szczelność układu doładowania, po wymianie wałaka regulacja zaworów i pompowtrysków była robiona?
Pompo-wtryski się reguluje, tak pompowtrysk podlega regulacji.
A co napędza pompowtryski ? Chyba jakiś wałek (tak)? Są tam jakieś śrubki do regulacji ? Rany !
A co już zrobiliście w sprawie tego spalania?? Regulacja zaworów i pompowtrysków była robiona?? Intercooler szczelny?? Tacho prawidłowo skalibrowane?? Zamienialiście naczepy?? Zamienialiście kierowców??
Uszkodzony pompowtrysk 6
ja nie chcę robić sztucznego dymu żeby wykpić się od płacenia za czyjąś pracę ale jak wspomniałem wcześniej nie chcę ponosić kosztów za czyjeś niedoróbki. I tak jestem w plecy bo auto w serwisie stoi tydzień zamiast na siebie zarabiać. Więc zleć sprawdzenie regulacji pompowtrysków i ustawienia synchro. Jeżeli po prawidłowej regulacji ustąpi, siłą rzeczy...
W pierw zrób regulację pompek i zaworów .
A jesli moge jeszcze jedno pytanko bo mechanik regulował mi luzy na pompowtryskach bo troche klekotał,teraz jest ok Nie ma czegoś takiego jak regulacja luzów na pompowtryskach. Klekotanie po tym zginęło, to już jakies herezje. Powiedział ci ten "mechanik" na ile ustawił ci te luzy?
Z tego, co zrozumiałem, kolega wymieniał pompowtrysk na cylindrze 2, a błąd pojawił się na cylindrze pierwszym. Nie zmienia to faktu, że po wymianie pompki należało dokonać regulacji zgodnie z procedurą.
w odpowiedniej kolejnosci to powinna sie odbyc ich regulacja a nie momtaż
volvo pracuje przy transporcie dlużycy napęd 6x4 ładunek w jedną stronę powroty na pusto mam go od trzech lat od miesiąca zaczął sie problem wczesniej palił max 48- 52 i mial moc teraz jak wspominalem 70 brak mocy najpierw wymiana czujników pompki regulacje zaworów pompowtrysków i inne cuda ostatecznie pompowtryski turbina i jeszcze raz wszystkie ustawienia...
Koło rozrządu osadzone nawale ma dwa punkty i są one opisane do jakiego typu motoru który znak. Koło wałka ma tylko jeden znak, a koło pośrednie ma znakjeden na dużym trybie i drugi znak na małym kole widoczny przez otworek w dużym kole. Także śmiało możesz rozkręcać. Żeby znaki się zgrały musiałbyś sobie trochę pokręcić wałem. Jutro dam dane do regulacji...
(at)sigwa18 Ale przez te dwa lata było jeżdżone, tylko postanowiłem wrócić do tematu tych przeładowań, bo mam wrażenie, że właśnie wiosną, gdy robi się ciepło, to częściej wchodzi w w tryb serwisowy. Z tego co pamietam podobnie było rok temu. Poza tym rozkładanie Turbo, to gruba sprawa i robiłem to już raz i okazało się wtedy, że nie jest źle. Szczerze...
SCANIA R 420 2005 R.PROBLEM Z KOPCENIEM.WYMIENIONE FILTRY SCANIA SERWICE,WYMIENIONY PRZEPŁYWOMIERZ MASOWY,WYMIENIONY CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA ,REGENERACJA CZERWONEGO ZAWORU,REGENERACJA BANKÓW PALIWOWYCH WSZYSTKO W SERWISIE,REGULACJA ZAWORÓW I POMPOWTRYSKÓW,TURBO OK. TORBOCOMP OK.,ZAWÓR EGR OK. ZWĘŻKA WENTURIEGO,WYMIENIONA WRAZ Z USZCZELNIENIEM...
Moim zdaniem zawyżanie prędkości jest znaczne i odczuwalne. Gdy porównuję z prędkością w nawigacji, to różnica rośnie wraz ze wzrostem prędkości. Co do pompowtrysków, miałem błąd o przekroczeniu granicy regulacji ale auto zapala bez problemu, nie kopci ani trochę, nie trzęsie, pracuje równo. Ponadto paliwa też nie ubywa jakoś w nadmiarze.
Po pierwsze i podstawowe to nowe uszczelki do pompowtrysków i regulacja !!! Po drugie porządna diagnostyka powie wszystko !!! Polecał bym zmienić mechanika na porządny zakład, który zajmuje się dieslami. Pozdrawiam.
moim zdaniem przyczyna białego dymu i nie dopalonego paliwa leży w kącie wtrysku , jest zbyt późny. przyczyna może leżeć po stronie sterowania rozrządem . a wiec koła napędu rozrządu i to od strony wału korbowego ( mniej prawdopodobne ) jak i od wałka rozrządu . http://obrazki.elektroda.pl/6456070200_1... regulacja polega na odkręceniu...
Witam. Na początek zrób regulację zaworów i pompowtrysków ( jeśli ta operacja nie była dawno robiona).Sprawdź układ dolotowy pod względem nieszczelności , intrkooler, łączniki gumowe i kolanka aluminiowe wraz z oringami począwszy od turbiny do kolektora ssącego.Jeśli nic to nie pomoże to pozostaje ci podpięcie pod komputer i zdiagnozować.
Witam Brak możliwości regulacji dawki paliwa w granicach tolerancji dawek. Pompowtrysk daje za dużą dawkę niż obliczona i zasterowana. Lub za małą ilość paliwa i zwiększa aż obroty nagle zaczną wzrastać. Cała przyczyna...
Witam. Auto passat b6 2006 rok . Silnik BKP czyli 2.0 tdi 16 V 140 km DSG pompowtrysk . Auto przebieg 186000 km - przebieg autentyczny pierwszy własciciel kupiony w polskim salonie. Silnik stuka i głosno pracuje - w sumie tylko jak temperatura spada poniżej 0 stopni . Czym wiekszy mróz tym dłużej stuka . Powiedzmy 0 stopni - stukot 20-30 sekund ustaje...
Witam, Volvo FH13 2006r Euro 3. Pojazd ma wysokie spalanie, solówka 400km pali około 33l/100km na autostradzie, gdzie kiedyś było około 27. Stało się to samoczynnie. W aucie robiona była regulacja zaworów, wymieniane 2x pompowtryski, nowe turbo itp. nic nie pomogło. Błędów 0, jedynie obciążenie silnika wynosi 15%, jak się włączy sprężarka dochodzi do...
Poszukaj na forum było pisane kilkukrotnie ,,regulacja zaworów scania hpi"
Ciśnienie doładowania jakie? intercoler szczelny? Pompowtryski w 90 % wystarczy wymienić końcówki i sprężyny. Regulacja zwyczajowo tyle daje, co umarłemu kadzidło.
Dobrze trafiłeś. Wymontuj w pierwszej głowicy pompowtryskiwacz i wymień na nim gumowe oringi. Będziesz zadowolony. Nowa pompka może dawać większe ciśnienie i te pruchna nie wytrzymały. Na nowe oringi nanieś trochę wazeliny ( lub oleju) przy wkładaniu wtryskiwaczy. Przy okazji- przy wymianie pompowtrysku, należy spuszczać paliwo z listwy, bo można narobić...
Kolego zależy czy masz hamulec wydechowy czy nie . Jeśli masz VEPa to potrzebujesz płytki do regulacji wydechów i wtedy regulujemy luz na 1.6 mm jezeli nie masz hamulca to luz wynosi 0.8 mm . Ssący to 0.2 mm . Pompę regulujemy w następujący sposób odkręcamy regulację luzujemy dzwigienkę , dokręcamy do dotknięcia i jeszcze 180 stopni .
Pompowtryski są nowe, a są odpowiednio wyregulowane po montażu? Mam na myśli regulację suwmiarką oraz śrubą regulacyjną.
Jeśli wszystko jest tak ksiązkowo to może prawidłowa regulacja pompek??
Koniecznie zainteresuj się śrubami przed demontażem jak i ciśnienia sprawdź.Jak już wyciągniesz to nie zapomnij o regulacji i nówkach śrubach przy montażu.
Pierwsze ciśnienie na pompie tandem podczas przyspieszania. Dwa albo oddanie pompek do sprawdzenia albo wyjęcie 1 i 2 ocena stanu krzywki na wałku. Trzy sprawdzanie stanu uszczelnień pomp wtrysku w gnieździe (oringi czy nie zdarte) jak i stanu samego gniazda czy nie rozjechane. Cztery zmiana pompowtrysków 1 i 2 miejscami na nowych bądź starych uszczelnieniach....
A co ma piernik do wiatraka? Pare dni temu miałem A6 2.5tdi 99r. z uszkodzoną pompą wtryskową i podczas jazdy słabł i zapalał się Abs Esp.Wczęsniej w passacie AWX jak na jednym z pompowtrysków przekraczało przy przyśpieszaniu granicę regulacji też zapalało te lampki.W Beetlu 1,9tdi zapchany filtr paliwa i pali się ESP. Jeszcze chyba mało widziałeś.
Sprawdz pompowtryski pod komputerem, do czyszczenia uklad paliwowy i do zrobienia regulacja zaworow.
Ta procedura jest banalnie prosta: Intersują cię tylko 3 znaki na kole: 1 TDC DOWN 2 120/480 3 240/600 Ustawiasz koło zamachowe na TDC DOWN (zawsze patrzysz w dolnym okienku nigdy w górnym!!!) i sprawdzasz w którym miejscu wg tabelki jesteś. Musisz ustalic w którym miejscu jesteś ponieważ by poprawnie ustawić zawory musisz obrócić kołem zamachowym dwa...
Witam. Jak w temacie.Poszukuje danych dotyczących wymiaru "A" przy montażu pompowtrysków oraz kąt obrotu ("luzowania") przy regulacji dźwigienek. Z góry dziękuje za informacje. Pozdrawiam
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Witam, chciałbym wyregulować pompowtryski i zawory w Scanii R420 HPI z 2006 r, potrzebuję kolejność i siłę dokręcenia Nm i stopnie. Z góry dziękuję.
Mój mechanik twierdzi że auto odpaliło dopiero przy wymianie 4 pompek na inne ,więc nie wiem czy mnie wkręca ,nie stałem przy nim jak to robił ,zastanawiam się więc czy dać je do sprawdzenia może tylko jedna jest walnięta i zblokowała pozostałe ? tylko boje sie że znów wywale 250 zł za sprawdzenie a jak okaże się że wszystkie padły to klapa Dodano po...
A co z pozostalymi trzema pompowtryskami?? Wlozone 3 nowe cisnienia otwarcia wtrysku napewno beda sie roznily od starych ..Satare pompowtryski trzeba wyciagnac i podniesc cisnienia a w niektorych przypadkach wymienic koncówke rozpylacza
witam. tak jak kolega Jackall napisał wyciągnąc te od 130 i kupić od 115. pozatym 130 mają inne bipy i trzeba soft zmieniać. po montażu 4 takich samych odpowiednia regulacja i auto musi smigać. powodzenia
Witam posiadam Scanię R380 z 2008r.Od dłuższego czasu silnik nierówno pracuje na biegu jałowym.Chciałbym prosić o schemat do ustawienia pompowtrysków.Czy ta regulacja może rozwiązać problem?
coś tu nie tak skoro kontrolka miga to musiał by coś zapamiętać podaj kod tego błędu z silnika może zła interpretacja a co do pompowtrysków to nie musisz mieć żadnych danych odkręcasz wózki z góry i pompowtrysk jedna śrubka i wyciągasz w całości bez ruszania regulacji
Sądzimy że powinieneś zacząć od diagnostyki, w SDP masz możliwość sprawdzenia w jakiej kondycji są pompowtryski. Bo może się okazać że wystarczy tylko zrobić regulacje luzów.
Ciężko tak na odległość zdiagnozować co to może być ale może ci coś podpowiem. Miałem podobny problem w 1.9 na pompowtryskach samochód nie jechał na kompie turbo wg nie wstaje. EGR co prawda nie ruszałem ale pierwszy strzał poszedł na geometrie turbiny już chciałem wyciągać ale zawsze uczyli żeby zaczynać od najprostszych rzeczy i tak szukałem że padł...
Spotkałem się z podobnym przypadkiem. Sprawdź kostkę od zasilania wtryskow, ta co ma zakrecane złącze w głowicy bo może tam być problem złamanego pinu jeśli ktoś nie przyłożył się do jej podpiecia. A oni tak to zmienili i tyle? Może nie zrobili regulacji wtryskow?
Witam, posiadam Seata Cordobę 1.4 TDi 75KM 2006 r, po wymianie uszczelki pod głowicą i czyszczeniu silnika - gwiżdże turbina przy dodawaniu gazu coraz głośniej. Przed rozbiórką wszystko chodziło tak jak trzeba, teraz silnik chodzi trochę inaczej, odpala i jedzie jednak turbo zamiast dodawać przyspieszenia tylko gwiżdże coraz głośniej. Pytanie czy to...
przyczyna duzego spalania: -regulacja pompaczy i zaworów -czujnik doladowania -zaworek zwrotny bedzie przepuszczal -pompowtryski -albo sprubowal bym zmniejszyc predkosc odciecia do 85km/h ktoras z tych usterek powinna ci naprawic twoj problem
2.99 to granica regulacji (ECU już więcej nie może dodać choć pewnie by chciało). Pompka ta sama co reszta (końcówka numeru - literowa zgadza się z pozostałymi)?
Witam, szukam pomocy na temat mojego dafa który został kupiony używany w serwisie, przez pol roku jego użytkowania samochod pali od samego początku około 30-35l, pusty 27l, ostatnio wymieniony czujnik temperatury spalin w egr, 5x pompowtryski (nowe nie regenerowane), regulacja zaworów, czyszczenie baków, wymieniony filtr, na komputerze brak błędów,...
W HPI kompresja dostaje się do golwicy wtryskiwacza a tloczek wypycha paliwo odparowane do cylindra. Taka jest praca tych wtryskiwaczy i jest to zjawisko normalne we wszystkich HPI. Należy wyregulować dolne zamknięcie wtryskiwacza (regulacja wtryskiwaczy) Ale jak na ten przebieg auta najlepiej zalożyć nowe pompowtryski.
Na początek chciałem się przywitać, ponieważ jestem tu nowy. Mam problem z Sharanem, ponieważ zapala się esp. Po podłączeniu vaga wyświetla się błąd pompowtrysków 1 i 4. Górna granica regulacji. Instalacja pompotrysków wymieniona, bipy w kanale 023 pokazują wartości kolejno 62, 46, 35, 59. Po dodaniu gazu pierwszy i czwarty od razu wskazują na 123....
Jedna z prostych metod na odnalezienie usterki jest np zamienienie tego 6 pompowtrysku z jakimkolwiek innym. Jesli blad pojdzie za pompowtryskiem to sprawa jest raczej prosta do opanowania. Po prostu pompka do naprawy lub do wymiany, montaz, regulacja i po sprawie. Jesli blad zostanie na 6 cylindrze to wtedy jest juz gorsza sprawa i albo szukasz dalej...
Witam. Mam problem z iveco po regulacji zaworow i pompowtryskow stuka sruba regulacyjna od pompowtryskow w pokrywe zaworow. Możliwe że wcześniej tez to było tylko nie zauważyłem.
Dziś właśnie wymieniłem komplet pompowtrysków na regenerowane. W vcds takie korekty. Czyli trzeba wyregulować na tych śrubkach? https://obrazki.elektroda.pl/4784643200_... Pod pokrywą zawrów?
ustawić pompowtrysku ustawienie pompowtrysku prins regulacje
regulacja obrót szlifierka router airlive hasło sprężyna siłownika krups
oscyloskop hantek oscyloskop hantek
Instrukcja obsługi Pioneer VSX-527 po polsku Instrukcja obsługi podgrzewacza Siemens DH 1800