Wklep do szukaj. Wyskoczy sporo Podłączenia masz tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79...
No a co z tym poborem prądu zanim się wzbudzi Jak to co, zasila wzbudzenie jak wykryje obroty i sygnał z kontrolki.
Witam ponownie,potrzebuje podpowiedzi-jak wyjąć regulator napięcia z alternatora hitachi,regulator jest zamocowany dwoma-i tu nie wiem-to są chyba malutkie nity?czy to się zrywa,przewierca wiertlem żeby to wyjąć?W boschu takich problemów nie było...
Witam, mam problem z wymianą regulatora napięcia w alternatorze hitachi. Nie wiem czy trzeba rozkręcać alternator, czy da się zdemontować regulator bez rozkręcania alternatora...
Mostek arc2020 a regulator jeśli oryginał Hitachi jest sprawny najdłużej posłuży.
https://obrazki.elektroda.pl/4977831300_... https://obrazki.elektroda.pl/2274601400_... https://obrazki.elektroda.pl/2489404300_... [img-0] Witam, Mam problem z zakupem regulatora napięcia do tego alternatora. Czy ktoś może zidentyfikował układ Bosch, do niego widoczny na dołączonych fotografiach?...
Witam. Mam problem z tym altkiem. Problem polega na spadku napięcia lądowania przy włączaniu kolejnych odbiorników. Na jałowym 14,7 po włączeniu świateł 13,5 po włączeniu dmuchawy 12,5. Wcześniej nie ładował wcale. Wymieniony mostek i regulator i dalej to samo. Wirnik ok,uzwojenie ok. Podpowie ktoś co może być przyczyną? Akumulator podmieniałem i dalej...
Witam akumulatory mogły paść przez regulator mówiłem o tym w moim wcześniejszym poście, czasami warto posłuchać .
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Jak wymieniłeś mostek i regulator to zakładaj przecież tam nie ma co sknocić, tak tam nie ma styku S , pompę zakładasz jak pasuje i powinno wszystko grać.P
Po moich próbach z żarówką na pewno się uszkodził regulator. Po podpięciu akumulatora (iskrzy przy podpinaniu) regulator grzał się nawet bez obrotów wirnika. Wymieniłem regulator na nowy ale chcę się upewnić jak go poprawnie wzbudzić ;) Wiertarką to dziury się wierci. Masz sprawny alternator Może jest sprawny, ale jak ktoś wymieniał go w corsie C z...
Witam, mam problem, tj. falujące obroty samochodu, a wyłączone światła mijania. Dzieje się to tylko, gdy samochód jest rozgrzany. Wyłączenie świateł na postoju powoduje falowanie obrotów, a ponowne włączenie wyrównuje pracę silnika. Wystarczy włączyć ogrzewanie lusterek lub szyby i też silnik zaczyna równo pracować. Ponowny rozruch silnika też rozwiązuje...
Witam poszukuję regulatora napięcia do vw golfa 4 Alternator HITACHI 028 903 029G 120 14V 14/99 LR 1120-701 HITACHI JP HTC Może ktoś wie jaki to regulator (nr regulatora) lub zna firmę zajmującą się sprzedażą takich części
Witam. Szukam jakiegoś info czy da się pominąć układ kompensacji temperatury w regulatorze napięcia alternatora. Pacjent, na którym chce testować to Espace 3.5V6 , alternator Hitachi 150A. Na wierzchu nam nowy regulator napięcia firmy ASPL. Co zrobi i czy się da , żeby napięcie nie spadało wraz ze wzrostem temperatury alternatora. Oczekiwany efekt to...
To ona ma zadanie żeby prąd nie szedł do elektrozaworu w pompie wtryskowej tak ?? Ale ładować i tak powinien?. Regulator wymieniłem
Witam. Moi drodzi - temat dotyczy ładowania w Espace 4 3.5 V6. Jest masa tematów poruszanych "w internetach" na temat ładowania w tym silniku. Silnik jest produkcji Nissana i jesli się nie mylę to oznaczenie VQ35DE. Po uruchomieniu zimnego silnika ładowanie wynosi około 14.5 V. Po nagrzaniu go ładowanie spada do 13.5V. Po uruchomieniu xenonów jest dodatkowy...
Witam, alternator juz zregenerowałem. Był uszkodzony regulator napięcia. Wszystko chodzi ok. Pozdrawiam.
Kolego na temat alternatora Hitachi jest już tu napisane chyba wszystko więc alternator wyciągać i najczęstszą przyczyną jest uszkodzony prostownik i gnijący stojan a regulator to rzadkość ale wymienia się zaraz profilaktycznie ,na dodatek jest spalony przekaźnik K-79 i tyle.P
przytrafiło mi sie cos takiego po okolo 5km nagle kontrolka ladowania i dupa... zatrzymalem sie zgasilem silnik zapalilem i nie ma jade po ok 7km znow kontrolka i tak sytuacja sie powtorzyla pare razy az gdzies po 25km zaczely wariowac kontrolki esp abs ids i nagle ostry zakret i co brak wspomagania... dodam ze bylo to w nocy na waskiej drodze nie musze...
miałem podobny problem poszła dioda w alternatorze hitachi 100A Wspomagania nie masz bo silnik pompy wspomagania jest załączany przez przekaźnik, który by go włączyć bierze "dane" z dwóch miejsc - musi byc włączona stacyjka i pracować alternator. O tym czy alternator ładuje "dowiaduje się" z kontrolki ładowania. Jeśli pracuje to lapka nie świeci, jeśli...
Kilka amperów w porywach, zależnie od konstrukcji. Można potraktować wirnik jako magnes o regulowanej sile, wartość prądu dostarczana poprzez szczotki i pierścienie do jego uzwojenia reguluje siłę. Ten prąd reguluje regulator napięcia w zależności od obciążenia.
Wymień regulator napięcia.
okazalo sie ze wszystkiemu winien jest regulator napięcia,po wymianie na nowy i przy okazji przejrzeniu całego alternatora wszystko jest ok
regulator wbudowany jest w alternator czy gdzieś w samochodzie?
Drodzy koledzy. Wydaje się że o tych alternatorach i obwodach ładowania napisano już wszystko. Otóż nie. Jest jeszcze jeden mały szczegół, który u mnie (też posiadam astrę z isuzu) okazał się być kluczowy. Nikt o tym jeszcze nie pisał, co dla mnie jest zaskakujące. Objawy miałem podobne jak kolega Ginat:altek wzbudzał się po osiągnięciu około 3000 obr...
No wiec tak poniewaz szczotki i ten regulator jest w srodku alternatora mysle ze jest to alternator hitachi. Po odpaleniu silnika i wiadomo odczekaniu 30 sekund napiecie ladowania bylo 12,5 v po wlaczeniu swiatel spadlo na 12,3 przy 3000 obrotach napiecie wynosilo 13,5 v nie wiem teraz juz sam wedlug ksiazki "sam naprawiam" do tej astry napiecie znamionowe...
Składałem alternator Hitachi w Corsie i co mogę powiedzieć - mostek, regulator i stojan identyczne jak oryginał, bez problemu się wpasowały. Tak samo miałem z rozrusznikiem - oryginał Robert Bosch - spalony wirnik, "chińczyk" - popękana głowiczka - bez problemu chiński silnik podszedł do glowiczki i przekładni Bosch. Koleś u którego się zaopatruję w...
może być padnięty regulator może szczotki albo mostek.
Witam. Od pewnego czasu mam zagadkowy dla mnie problem z samochodem Opel Corsa C 1.7DTI z rocznika 2002. Mianowicie, chodzi o alternaror HITACHI. Otóż prz pierwszej awari ładowania alternator został naprawiony, tzn. wymienione łożyska, szczotki z regulatorem napięcia, mostek prosrowniczy. przez około 3 miesiące wszysko było ok. Po upływie około 3 miesiecy...
Niedawno kupowałem regulator do takiej micry to nie było problemów. Popytaj jeszcze bo nie warto kombinować.
alternator HITACHI ? jesli tak to wymieniasz cały regulator z szczotkami i diodami i masz świety spokój .Co sie dzieje z kontrolką od ładowania?
Witam Problem polega na tym, że kontrolka od alternatora gaśnie a ładowania nie ma. Rozebrałem alternator, sprawdziłem mostek prostowniczy, uzwojenie, wirnik, wszystko dobre. Przekonany, że regulator padł, kupiłem nowy i to samo. Sprawdziłem ładowanie przy samym alternatorze, też nie było ładowania. Zastanawia mnie jedna rzecz, w kostce od alternatora...
Oj panowie nie macie racji.Ten alternator jest bardzo drogi w naprawie nie jestem na bieżąco ale ceny do Hitachi zawsze w serwisie były zwariowane np. regulator 570zł diody 420zł a było to 3 lata temu.Problem polegał na tym że nie było zamienników i przerobić też był kłopot.
Alternator Hitachi 100A - kontrolka ładowania nie świeci, ale zapala się kontrolka silnika i mam napięcie w instalacji ok 16 - 17 V. Czy to oznacza że regulator napięcia do wymiany? Czy są na rynku porządne części do tego alternatora?
Dziś mimo niedzieli jeszcze raz wyjąłem i rozkręciłem alternator. Podmieniłem regulator na ten z naprawy parę lat temu (wtedy było zwarcie na diodzie ale kupiłem nowy mostek z regulatorem). Po odpaleniu auta jak i przejechaniu około 20 km wszystko działa jak należy. Reasumując wygląda na to, iż USZKODZONY BYŁ REGULATOR NAPIĘCIA, który powodował chwilowe...
polecam eltek ze Słupska w Polstarterze jak mi padł hitachi 100A to powiedzieli ze tylko oni mi moga pomóc. Sa nawet tak mili ze regulator wraz z diodami i szczotkotrzymaczem wymontowali mi w sobote po południu z dobrego alternatora z półki a ten mój, który miał przyjsc ok srody wmontowali na jego miejsce - bo zalezało mi na czasie Miesiąc temu robiłem...
Jacek 79 to diesel i altern mase napewno ma Skoro elektryk wymienil regulator no to zostaje uzwojenie albo diody To jest alter HITACHI i na ogol to wlasnie uzwojenie leci a przy okazji mostek diodowy Ale w tym wypadku dopuki alternator nie jest wyciagniety to mozna gdybac Pozdrawiam
Witam. Do wymiany masz regulator napiecia wystepujacy razem z szczotkami. Mowi to tez za siebie jak wspomniales rozjasnianie sie swiatel. Na Twoim miejscu wymienil bym jak najszybciej bo napiecie ok 18V moze Ci nabroic troche. (uszkodzenie modulow, radia itp.) Akumulator tez nie lubi byc przeladowywany A co do kontrolki to sie zgadza bo alternator laduje...
Witam, pacjent to Corsa C 1.7 DTI (Isuzu), 2002 r. Objawy: gdy obciążenie alternatora się zmniejszy (wyłączenie świec żarowych w obecnym okresie) obroty silnika zaczynają delikatnie falować na biegu jałowym, oraz mruga delikatnie ale widocznie światło emitowane przez wszystkie żarówki, najbardziej te w kokpicie. Włączenie np klimatyzacji lub ogrzewania...
Masy posprawdzałem tzn. odkręciłem i przeczyściłem styki. Świece żarowe zapłonowe raczej nie są przyczyną bo po zdjęciu przewodów problem nie zniknął. Co do świec podgrzewających płyn to wpadłem na pomysł żeby wyjmować po kolei wszystkie bezpieczniki ze sporym amperarzem tzn od świec, od wspomagania itp i nadal pulsowanie występowało. Auto to Honda...
Witam alternator hitachi a combo 2003r. 1.7DTL. bardzo interesujące są objawy, nigdzie takich nie znalazłem. A więc: Na zimnym silniku wszystko ok. Silnik rozgrzany włącza się kontrolka ładowania, ładowania brak na biegu jałowym, po dodaniu gazu i przystrzymaniu na 3000obr/min ładowanie jest w granicy 14V ale kontrolka się świeci, do tego trzeba dodać...
A ja owszem. Uszkodzony elektrycznie, zwarty regulator go cały czas zasilał.
Zrób zdjęcie. Pozdr.
Meteo33, wiesz może jakie napięcie jest na D+ (biało niebieski) na tym alternatorze przy uruchomionym silniku? Bo u mnie tylko 12,5V, ale ładuje dobrze 14,2V Może ktoś wie czy tam dodatkowo są jakieś diody wzbudzenia czy to już w regulatorze są.
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
Lampka zasuwa przez przekaźnik, regulator ma wyptowadzenia BSRLFE i: B to battery, idzie do plusa mostka S to Send R na diody wzbudzenia L to Lamp ( kontrola ładowania F to Field ( pole)-idzie na jedną ze szczotek E to Earth ( masa).
w najlepszym przypadku diody i regulator
Mnie interesuje schemat wewnętrzny tego alternatora.Sposób jego wzbudzenia,wygaszania lampki (kontrolki) ładowania.Można sprawdzić regulator.
To rzeczywiście wygląda na uzwojenie - w alternatorach Hitachi to się niestety zdarza. Zanim jednak znowu zainwestujesz sprawdź te świece żarowe. Uszkodzenie jednej z nich często prowadzi do uszkodzenia alternatora.
Silnik Isuzu.Alternator Hitachi.Przewód niebieski z białym-kontrolka ładowania i sygnał na sterownik swiec żarowych.Zielony-obrotomierz.Biały-plus za stacyjką (chyba). Regulator wewnątrz alternatora.Alternator bardzo wysoko awaryjny.
alternator hitachi hitachi alternator regulator hitachi
terma gazowy termet aktywacja cyfrowy polsat thorton barton
agregat prądotworczy krups kalibracja
Ekran projektora nie zwija się - regulacja i naprawa Zamienniki układu scalonego S-8211C: BQ29700, DW01A, S-8241